abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29189693
Stom vraagje misschien....maar dat msn space, is dat gewoon gratis?
Snap het niet helemaal als ik die overeenkomst lees (als je je aan wilt melden moet je eerst die overeenkomst accepteren) of je er nu wel of niet voor moet betalen (nu of in toekomst).
En ALS het in de toekomst evt. zo is dat je ervoor moet gaan betalen om het te blijven gebruiken, of je dan ook gewoon op kan zeggen omdat je het alleen gratis wilt (niet dat je MOET betalen omdat je die overeenkomst hebt 'getekend' en anders een boete krijgt ofzo)?
  donderdag 28 juli 2005 @ 01:17:16 #2
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29189830
ja is gratis
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_29189859
Microsoft kennende moet je in de toekomst wel gaan betalen, of je krijgt beperkingen...
  donderdag 28 juli 2005 @ 01:28:08 #4
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29190072
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 01:18 schreef The_Terminator het volgende:
Microsoft kennende moet je in de toekomst wel gaan betalen, of je krijgt beperkingen...
ja oke.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  donderdag 28 juli 2005 @ 01:30:29 #5
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_29190131
Wat wil je er op gaan zetten dan? Ik zou dat eerder ergens anders neerzetten.
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_29191779
Die rotzooi is idd. gratis (nu nog), maar moddertraag en zuig...
  donderdag 28 juli 2005 @ 08:33:14 #7
126105 NikolasT
Fok! Nieuweling
pi_29193139
Idd, je moet alles heel standaard houden enzo. Geef mij maar HTML
pi_29193154
quote:
Net zoals Hotmail en msn zeker?
pi_29194515
quote:
Ja ok.....maar is het dan zo dat ze zeggen 'ja sorry je bent toen akkoord gegaan met het feit dat je er in de toekomst wel eens voor zou moeten kunnen betalen en dat moment is nu gekomen. Je kan je niet meer terugtrekken, je zit aan je msn space vast en als jij niet per maand zoveel geld ophoest krijg je van ons aanmaningen en boetes' OF word gewoon aangegeven dat je er voor moet gaan betalen en kun je dan denken 'nou ik betaal niet' en dat dan gewoon je recht op msn space verloopt (of dat je je gewoon afmeldt ergens).
Indien het laatste wil ik msn space wel proberen.
Ik wil dr verder niks bijzonders mee, gewoon foto's opzetten en wat dingen neerschrijven ofzo. That's all. Van zelf websites maken heb ik geen kaas gegeten. Ik hoef geen eigen site te ontwerpen met lange verhalen, links, achtergronden, opmaak, forums e.d.
  donderdag 28 juli 2005 @ 10:20:23 #10
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_29194582
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 10:16 schreef tulpje6 het volgende:

[..]

Ja ok.....maar is het dan zo dat ze zeggen 'ja sorry je bent toen akkoord gegaan met het feit dat je er in de toekomst wel eens voor zou moeten kunnen betalen en dat moment is nu gekomen. Je kan je niet meer terugtrekken, je zit aan je msn space vast en als jij niet per maand zoveel geld ophoest krijg je van ons aanmaningen en boetes' OF word gewoon aangegeven dat je er voor moet gaan betalen en kun je dan denken 'nou ik betaal niet' en dat dan gewoon je recht op msn space verloopt (of dat je je gewoon afmeldt ergens).
Indien het laatste wil ik msn space wel proberen.
Ik wil dr verder niks bijzonders mee, gewoon foto's opzetten en wat dingen neerschrijven ofzo. That's all. Van zelf websites maken heb ik geen kaas gegeten. Ik hoef geen eigen site te ontwerpen met lange verhalen, links, achtergronden, opmaak, forums e.d.
Komaan zeg. Denk nou eens na!

Ze hebben je mailadres, dikke kans dat het nog een hotmail of gmail-accountje is wat je gebruikt ook. Hebben ze dan je persoonsgegevens? Nee he?

Zonder persoonsgegevens factureren of iemand dwingen te betalen is knap lastig. Het ergste wat ze kunnen doen is je msn-space dichtgooien. Drama
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_29207098
dan ga ik m maar aanmaken dan....of raadt iemand het me toch af?
pi_29207154
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:27 schreef tulpje6 het volgende:
dan ga ik m maar aanmaken dan....of raadt iemand het me toch af?
Maak maar aan, maar wel even de link in dit topic plaatsen hoor!
pi_29207210
Wat is dat MSN Space eigenlijk

Is dat gewoon webhosting waar je bestanden op kunt zetten ofzo? Mocht dat namelijk wel zo zijn dat zijn er genoeg (en waarschijnlijk betere) alternatieven...
  donderdag 28 juli 2005 @ 19:03:20 #14
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_29209434
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:31 schreef The_Terminator het volgende:
Wat is dat MSN Space eigenlijk

Is dat gewoon webhosting waar je bestanden op kunt zetten ofzo? Mocht dat namelijk wel zo zijn dat zijn er genoeg (en waarschijnlijk betere) alternatieven...
Soort Blog-dienst, in de contact-list van je msn-vriendjes wordt dan aangegeven of er wat nieuws op staat. Paar vrienden van me gebruiken het om een reisverslag bij te houden van hun trips naar afrika, china en australie. Best grappig

Je kan ook aangeven of ie openbaar is of alleen toegankelijk voor mensen in je contactlist.
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_29215844
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 19:03 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Soort Blog-dienst, in de contact-list van je msn-vriendjes wordt dan aangegeven of er wat nieuws op staat. Paar vrienden van me gebruiken het om een reisverslag bij te houden van hun trips naar afrika, china en australie. Best grappig

Je kan ook aangeven of ie openbaar is of alleen toegankelijk voor mensen in je contactlist.
Ah, ok. Wel wat anders dan een simpele hosting dus
pi_29251708
Ok, ik heb nu dus een msn space aangemaakt en m zo ingesteld (standaardinstelling) dat alleen mensen uit mn msn lijst m kunnen zien.
Maar zo'n ding heeft ook een link. Kunnen mensen als ze mijn link weten dan niet er gewoon heen surfen? Of worden die op een of andere manier geblokt van mijn space als ze niet in mn msn lijst voorkomen?

En wat doe ik met mensen die niet in mn lijst staan maar die ik wel wil uitnodigingen mn space te bekijken? Als er verder dus niemand inkan behalve personen uit mn msn lijst dan heeft de link geven niet zoveel zin...
  vrijdag 29 juli 2005 @ 23:33:48 #17
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_29252687
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 10:16 schreef tulpje6 het volgende:
Laat ze bij Microsoft maar komen mat die aanmaningen... Zodra ze ergens mn adres hebben gevonden in hun database
Trouwens, op het moment dat je gaat betalen, veranderen de voorwaarden van de overeenkomst en kan je er altijd vanaf.
So we just called him Fred
pi_29275902
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef tulpje6 het volgende:
Ok, ik heb nu dus een msn space aangemaakt en m zo ingesteld (standaardinstelling) dat alleen mensen uit mn msn lijst m kunnen zien.
Maar zo'n ding heeft ook een link. Kunnen mensen als ze mijn link weten dan niet er gewoon heen surfen? Of worden die op een of andere manier geblokt van mijn space als ze niet in mn msn lijst voorkomen?

En wat doe ik met mensen die niet in mn lijst staan maar die ik wel wil uitnodigingen mn space te bekijken? Als er verder dus niemand inkan behalve personen uit mn msn lijst dan heeft de link geven niet zoveel zin...
Niemand die dit weet?
pi_29276178
Gratis.
pi_29276446
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:18 schreef skiczukie het volgende:
Gratis.
Er zijn genoeg betere gratis alternatieven. Verdiep je maar eens in opensource, dan gaat er een wereld voor je open.
pi_29276550
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:29 schreef Mr.Dre het volgende:

[..]

Er zijn genoeg betere gratis alternatieven. Verdiep je maar eens in opensource, dan gaat er een wereld voor je open.
Laat ik dat maar even niet doen.
pi_29276565
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:33 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Laat ik dat maar even niet doen.
Tijdgebrekje
pi_30119425
Hmm ik wou vandaag ff iets in mijn msn space neerkalken maar ik denk dat ze ermee bezig zijn ofzo, kon mn space niet meer vinden. T stond niet eens aangegeven op mijn 'visitekaartje'.
Ook bij anderen mensen in mijn msnlijst die space hebben stond ie niet aangegeven op hun visitekaartje.
GIster wou ik er ook al op en waren ze bezig met onderhoud ofzo stond er.

Weet iemand hier wat meer over??
  woensdag 31 augustus 2005 @ 02:00:13 #24
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_30119766
Dat geweldige update systeem in msn messenger werkt niet echt fantastisch.. bij bepaalde mensen die 't wel hebben geeft msn 't bij mij niet aan... soms wel, soms bij niemand, soms kom je er niet op, soms na 15x F5en wel, enz... Microsoft dus
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')