ja oke.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:18 schreef The_Terminator het volgende:
Microsoft kennende moet je in de toekomst wel gaan betalen, of je krijgt beperkingen...
Net zoals Hotmail en msn zeker?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:18 schreef The_Terminator het volgende:
Microsoft kennende moet je in de toekomst wel gaan betalen, of je krijgt beperkingen...
Ja ok.....maar is het dan zo dat ze zeggen 'ja sorry je bent toen akkoord gegaan met het feit dat je er in de toekomst wel eens voor zou moeten kunnen betalen en dat moment is nu gekomen. Je kan je niet meer terugtrekken, je zit aan je msn space vast en als jij niet per maand zoveel geld ophoest krijg je van ons aanmaningen en boetes' OF word gewoon aangegeven dat je er voor moet gaan betalen en kun je dan denken 'nou ik betaal niet' en dat dan gewoon je recht op msn space verloopt (of dat je je gewoon afmeldt ergens).quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:18 schreef The_Terminator het volgende:
Komaan zeg. Denk nou eens na!quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:16 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Ja ok.....maar is het dan zo dat ze zeggen 'ja sorry je bent toen akkoord gegaan met het feit dat je er in de toekomst wel eens voor zou moeten kunnen betalen en dat moment is nu gekomen. Je kan je niet meer terugtrekken, je zit aan je msn space vast en als jij niet per maand zoveel geld ophoest krijg je van ons aanmaningen en boetes' OF word gewoon aangegeven dat je er voor moet gaan betalen en kun je dan denken 'nou ik betaal niet' en dat dan gewoon je recht op msn space verloopt (of dat je je gewoon afmeldt ergens).
Indien het laatste wil ik msn space wel proberen.
Ik wil dr verder niks bijzonders mee, gewoon foto's opzetten en wat dingen neerschrijven ofzo. That's all. Van zelf websites maken heb ik geen kaas gegeten. Ik hoef geen eigen site te ontwerpen met lange verhalen, links, achtergronden, opmaak, forums e.d.
Maak maar aan, maar wel even de link in dit topic plaatsen hoor!quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:27 schreef tulpje6 het volgende:
dan ga ik m maar aanmaken dan....of raadt iemand het me toch af?
Soort Blog-dienst, in de contact-list van je msn-vriendjes wordt dan aangegeven of er wat nieuws op staat. Paar vrienden van me gebruiken het om een reisverslag bij te houden van hun trips naar afrika, china en australie. Best grappigquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:31 schreef The_Terminator het volgende:
Wat is dat MSN Space eigenlijk![]()
Is dat gewoon webhosting waar je bestanden op kunt zetten ofzo? Mocht dat namelijk wel zo zijn dat zijn er genoeg (en waarschijnlijk betere) alternatieven...
Ah, ok. Wel wat anders dan een simpele hosting dusquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:03 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Soort Blog-dienst, in de contact-list van je msn-vriendjes wordt dan aangegeven of er wat nieuws op staat. Paar vrienden van me gebruiken het om een reisverslag bij te houden van hun trips naar afrika, china en australie. Best grappig
Je kan ook aangeven of ie openbaar is of alleen toegankelijk voor mensen in je contactlist.
Laat ze bij Microsoft maar komen mat die aanmaningen... Zodra ze ergens mn adres hebben gevonden in hun databasequote:Op donderdag 28 juli 2005 10:16 schreef tulpje6 het volgende:
Ja ok.....maar is het dan zo dat ze zeggen 'ja sorry je bent toen akkoord gegaan met het feit dat je er in de toekomst wel eens voor zou moeten kunnen betalen en dat moment is nu gekomen. Je kan je niet meer terugtrekken, je zit aan je msn space vast en als jij niet per maand zoveel geld ophoest krijg je van ons aanmaningen en boetes' OF word gewoon aangegeven dat je er voor moet gaan betalen en kun je dan denken 'nou ik betaal niet' en dat dan gewoon je recht op msn space verloopt (of dat je je gewoon afmeldt ergens).
Niemand die dit weet?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef tulpje6 het volgende:
Ok, ik heb nu dus een msn space aangemaakt en m zo ingesteld (standaardinstelling) dat alleen mensen uit mn msn lijst m kunnen zien.
Maar zo'n ding heeft ook een link. Kunnen mensen als ze mijn link weten dan niet er gewoon heen surfen? Of worden die op een of andere manier geblokt van mijn space als ze niet in mn msn lijst voorkomen?
En wat doe ik met mensen die niet in mn lijst staan maar die ik wel wil uitnodigingen mn space te bekijken? Als er verder dus niemand inkan behalve personen uit mn msn lijst dan heeft de link geven niet zoveel zin...
Er zijn genoeg betere gratis alternatieven. Verdiep je maar eens in opensource, dan gaat er een wereld voor je open.quote:
Laat ik dat maar even niet doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:29 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Er zijn genoeg betere gratis alternatieven. Verdiep je maar eens in opensource, dan gaat er een wereld voor je open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |