abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:42:44 #1
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29175864


Na een seizoen geen hockey is ie er weer: De NHL.

Het vertrouwen van vele fans zal teruggewonnen moeten worden maar dat komt op den duur zeker goed.

Game on.

The season kicks off on Oct. 5, 2005 with all 30 teams in action for the first time ever.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:52:32 #2
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_29176162
Dat bovenste logo is volgens mij officieel vervangen door het onderste, en is dus wat gedateerd . Verder is dit natuurlijk niet veel meer dan een tvp... Zal ook nog even mijn laatste post uit het vorige topic quoten:
quote:
HIER vind je een mooi lijstje van TSN met daarin de stand van zaken per team (volgens TSN weliswaar). Je ziet er wie misschien het team zal moeten verlaten door de hoge kosten, wie er misschien weggekaapt gaat worden vanwege een laag salaris, wie de talenten zijn en hoeveel ze te besteden hebben.
Het is in elk geval wel duidelijk dat de 'grote' teams behoorlijk moeten gaan goochelen met de financien...
Popolon, denk je trouwens dat er bij de Wings nog spelers weggaan? Naast Hatcher - McCarthy - Whitney dus? Want er zitten natuurlijk een paar oudjes en dure spelers bij. Lidstrom zal op 7,5 miljoen per jaar komen, maar is wel de beste in zijn soort. Het is echter wel een enorm bedrag. En dan heb je nog Chelios, die al in de 40 is, en Yzerman... Ik denk dat Yzerman nog een jaartje eraan plakt, hij wil naar zijn afscheid toewerken denk ik. Het wordt in elk geval leuk deze zomer op de transfermarkt van de NHL
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:57:20 #3
81989 KieWie
Ja is goed...
pi_29176302
Yzerman blijft wel, ondanks het feit dat hij unrestricted weg zou kunnen gaan. Hij heeft al aangegeven als Wing te willen eindigen.

Niedermayer (Scott) daarentegen zou best wel eens de Devils kunnen verlaten. Z'n gang naar UFA wordt door z'n agent als 'testing the waters' betiteld, maar je weet maar nooit waar dat toe leidt... Als Devils fan lijkt me zo'n verlies goed klote.
Decisions are made by those who show up.
pi_29176317
In de begintijd toen EA met zijn sportspellen heb ik vele dagen doorgebracht met NHL op de Nintendo. Ook altijd op teletekst van CNN gekeken wat de uitslagen worden. De interesse is bij mij daarna wat gezakt, maar misschien is dit na een jaar rust wel de manier om er weer 'in te komen'.

NHL
Kwekker ben je niet voor even, maar voor het leven
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:57:56 #5
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29176319
Ja dat logo is vervangen.

Maar goed, Yzerman gaat deze week in gesprek. Grote kans dat deze Red Wing legende er nog een seizoen aan vastplakt.

The Red Wings have committed about $22 million to nine players' salaries so far. The team is looking to add about another dozen players.

Mathieu Schneider en Pavel Datsyuk zullen waarschijnlijk blijven.

Het speelschema wordt vanmiddag bekend gemaakt trouwens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29176399
Volgens mij is het deel 1

De Kings komen goed uit de lock-out. Ze hebben minimaal een stuk of 5 jonge spelers die vorig jaar veel geleerd hebben in de AHL en die klaar zijn voor veel ijstijd, een paar veterans die weinig verdienen en nog 10-15 miljoen euro te besteden.

Van de Kings gaat de NHL nog veel horen in de komende 5 jaar

Chelios en Steve Y. zullen niet de hoofdprijs vragen en zullen graag nog een keer de laatste cup-run van de Wings mee willen maken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:01:28 #7
81989 KieWie
Ja is goed...
pi_29176416
Nooit geluisterd via nhl.com, Kwekkertje??

Zal nooit vergeten dat ik in 2003 na een Devils playoff wedstrijd heb geluisterd naar het vervolg van de op 3 na langste playoff wedstrijd ever: Dalles vs. Anaheim... EINDELIJK, in 5 OT schoot Sykora dat ding in het net...
Decisions are made by those who show up.
pi_29176639
Ik was toen in NY
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29176640
Er is zelfs een kans dat Forsberg niet terug gaat naar de avs. Deze hebben namelijk de intentie uitgesproken Sakic en Blake vast te willen houden en ze houden zich stil over Forsberg. En alle drie zal waarschijnlijk wel net iets te zwaar drukken op de salary-cap.

Buffalo wil trouwens Satan traden. Die zou in z'n eentje 14 % van de cap bedragen. Mag je gerust zwaar noemen.

Ik vraag me alleen maar af hoe de Rangers hier uit kunnen komen. Ze hebben geweigerd om de optie op een extra jaar op Lindros uit te oefenen. Bure is al langere tijd geblesseerd aan de knie en Jagr, ja Jagr, die is duur. Dat van lindros was trouwens voor de lock-out geloof ik al bekend.

Allison van de Kings mag geloof ik ook weg. De Kings GM zegt dat ze een andere kant op willen.
pi_29176667
En ik vind het nog steeds jammer dat NHL Powerweek niet meer uitgezonden wordt (mede omdat we die NBC niet meer hebben.)
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:18:28 #11
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29176789
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:12 schreef freedon22 het volgende:
En ik vind het nog steeds jammer dat NHL Powerweek niet meer uitgezonden wordt (mede omdat we die NBC niet meer hebben.)
Dan heb je een serieuze downgrade van je kanalen gedaan.

WXSPCA zendt alle wedstrijden van Detroit uit dus dat zit wel goed.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29176820
zucht........

Arnhem he. Dan weet je het wel. We hebben wel het tell sell kanaal! ook leuk......
pi_29176830
Allison staat niet onder contract, en die is waarschijnlijk zowiezo niet fit en Lindros is zijn geld niet waard
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29176936
Lindros heeft in zijn eerste seizoen toch aardig meegedaan maar ik geef toe dat hij aardig is ingekakt. Bure kan trouwens door zijn knieen al jaren niet echt heel erg goed meer mee.

Ik las ook dat Datsyuk misschien in Rusland blijft omdat hij daar praktisch even goed wordt betaald. Betalen die zo goed daar dan?
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:27:44 #15
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29177011
Russen betalen zeker goed, Red Wing Pavel Datsyuk heeft ook een aanbod uit Rusland gekregen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29177135
Ik zie trouwens in je profiel waarom je die zender hebt. Dat zijn goede zaken kerel.....
Grand rapids. Ik las dat de seizoenskaarten voor de Sabres maximaal of minimaal 68 dollar gaan kosten. Dat valt reuze mee. Detroit hetzelfde?
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:37:12 #17
81989 KieWie
Ja is goed...
pi_29177300
68 dollar per game lijkt me dat... 68 dollar voor een heel seizoen zou echter de financiële problemen van de Sabres goed verklaren
Decisions are made by those who show up.
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:42:40 #18
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29177467
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:31 schreef freedon22 het volgende:
Ik zie trouwens in je profiel waarom je die zender hebt. Dat zijn goede zaken kerel.....
Grand rapids. Ik las dat de seizoenskaarten voor de Sabres maximaal of minimaal 68 dollar gaan kosten. Dat valt reuze mee. Detroit hetzelfde?
De prijzen zijn nog niet bekend, ben nog maar één keer in de Joe Louis Arena geweest (woon hier nog maar net) en toen was de prijs volgens mij rond de $60/70, was tegen de Trashers.

Zal me benieuwen, naar Detroit rijden is nog te overzien.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 27 juli 2005 @ 19:59:48 #19
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_29179977
Het speelschema is bekend!

Het was trouwens al eerder bekend dat er meer tegen de teams in de divisie wordt gespeeld en veel minder tegen andere teams en tegen sommige zelfs helemaal niet.

Laatste nieuwtjes:

- Detroit wacht op Shanahan, die erg lang wacht met het gebruik maken van zijn optie tot nog een seizoen. Ze vrezen daar het ergste, maar hopen nog dat hij terugkomt

- Boston heeft contracten aangeboden aan Thornton, Samsonov, Gonchar, Axelsson en Lapointe

- Ottawa gebruikt de optie om Hasek nog een jaar aan zich te binden. Die gast moet ook al zeker 40 zijn, maar het blijft een legende natuurlijk.

- Anaheim wil de 2nd overall pick graag ruilen tegen een gevestigde speler. Met talenten als Smid, Perry, Lupul en Getzlaf hebben ze een top-draftpick niet zo heel hard nodig.
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:06:11 #20
81989 KieWie
Ja is goed...
pi_29180197
Wel suf dat er tegen sommige teams helemaal niet gespeeld hoeft te worden. Lijkt me toch het leukst als je een ieder op z'n minst één keer tegen komt.
Decisions are made by those who show up.
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:07:01 #21
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_29180234
Inderdaad... En zeker als je in een divisie met een paar sterke teams zit, kan dit je seizoen zelfs om zeep helpen...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:10:40 #22
81989 KieWie
Ja is goed...
pi_29180360
Nou ja, dat divisie-idee snap ik wel, dat bevordert rivaliteiten. En dat je tegen teams uit je conference vaker speelt, dan tegen teams uit de andere conference ook wel. Maar je moet wel minstens een keertje tegen een team uit de andere conference spelen.
Decisions are made by those who show up.
pi_29184301
Detroit kan met het geld dat ze met Shanny besparen een betere en jongere speler terug halen dus ik niet dat Holland het erg vindt als hij zijn optie niet licht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 27 juli 2005 @ 23:20:57 #24
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_29186734
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Detroit kan met het geld dat ze met Shanny besparen een betere en jongere speler terug halen dus ik niet dat Holland het erg vindt als hij zijn optie niet licht
Shanahan zou 'maar' 2,4 miljoen gaan verdienen, en dat is niet gek veel voor een speler van zijn kaliber... Dus ik denk dat ze heb er toch wel graag bij hebben!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_29186963
Shanny gaat de 20 goals niet halen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')