abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 27 juli 2005 @ 03:14:51 #1
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29160926
Kijk in het vorige topic Go Ahead Eagles op pagina 6 voor mooie foto's van de oefenwedstrijd Go Ahead-AZ (2-3) van 23 juli jl.

Mascotte Kootje:


Go Ahead Eagles heeft een rijke historie. We leven echter in 2005 en het beleid is al jaren slecht te noemen. Talentvolle spelers vertrekken jaar na jaar voor een habbekrats naar andere clubs en soms zelfs naar amateurclubs. De Adelaarshorst is een schitterend stadion, maar niet meer van deze tijd. De spelers, de betrokkenen, het bestuur en de vaste supporters hebben een echt rood-geel hart, anders is hun liefde niet te verklaren. Go Ahead zit gewoon in je aderen!

Voor historie, bekijk de site van Go Ahead Eagles. In dit topic hebben we het gewoon over de huidige situatie.

We gaan het nieuwe seizoen weer in vol goede moed. Voor de vertrokken Marbus, van den Herik, Aydin en Rossen en de gestopten Hulshoff en Kokmeijer zijn in de plaats gekomen onder anderen Johan Pater van Stormvogels/Telstar en Loic Loval van de Graafschap. Ook Sjors Brugge kwam terug naar Deventer voor een tweede dienstverband vanuit Rijssen waar hij speelde voor hoofdklasser Excelsior '31.

Het is te hopen dat Demy de Zeeuw blijft. Er is interesse van NAC en Sparta op dit moment. Het vernuft zal van hem moeten komen, samen met Brugge, Tuhuteru, Loval en de jonge Schotman, als hij hersteld is van zijn knieblessure. Ook dit seizoen zullen de Eagles weer garant staan voor verzorgd en aanvallend voetbal onder de nieuwe trainer Mike Snoei. We zullen zien waar het toe leidt.

Er staat weer een fris en erg jong team. De teamgeest lijkt in orde als je deze foto moet geloven.


De selectie:
  woensdag 27 juli 2005 @ 08:37:09 #2
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_29162228
Succes in het aankomende seizoen...
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_29164358
Stoer spandoek is dat , maar echt al jaren vraag ik me af: wat betekent het nou precies?!
pi_29164467
Ik vind het eigenlijk meer een reclame slogan voor een gaybar.

(no offence verder hoor )
pi_29165397
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 10:57 schreef Yeahinho het volgende:
Stoer spandoek is dat , maar echt al jaren vraag ik me af: wat betekent het nou precies?!
Vrij vertaald zal het zoiets moeten betekenen als; je kun beter niet komen opdagen als je weet dat de Eagles er zullen zijn.
Of dit slaat op een ooit onverslaanbaar GAE elftal of op de supporters weet ik ook niet.
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_29166280
Leuk topic om te volgen. Ben ook wel benieuwd wat een goeie jonge hoofdklassespeler zoals Brugge dit seizoen kan doen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29166330
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:34 schreef yurko het volgende:

[..]

Vrij vertaald zal het zoiets moeten betekenen als; je kun beter niet komen opdagen als je weet dat de Eagles er zullen zijn.
Of dit slaat op een ooit onverslaanbaar GAE elftal of op de supporters weet ik ook niet.
Dat is wel heel vrij vertaald
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:57:02 #8
3269 Dixidito
*loves Joke*
pi_29167662
Nou mensen, welke plaats gaat het worden dit seizoen? Zit er nog een periodetitel in? Wordt het nacompetitie?
pi_29168458
Mooie op en leuke foto's in het vorige topic! Ik verwacht toch wel iets van de Eagles. Bij dit team heb ik een goed gevoel. Jammer dat Bram er niet meer staat in de punt.

Ik denk dat ze rond plek 12 eindigen. Wellicht kunnen ze een keer meedoen voor een periodetitel.
That's all folks!
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:05:51 #10
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29169638
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 10:57 schreef Yeahinho het volgende:
Stoer spandoek is dat , maar echt al jaren vraag ik me af: wat betekent het nou precies?!
De zin komt uit een liedje van Iron Maiden, 'Where Eagles Dare'.

'To dare' betekent hier volgens mij 'zweven' zoals roofvogels dat kunnen.
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:11:29 #11
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29169794
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ze rond plek 12 eindigen. Wellicht kunnen ze een keer meedoen voor een periodetitel.
Ik vrees dat je gelijk hebt. Het wisselvallige hoort ook al jaren bij de ploeg. Week in, week uit zo fel mogelijk voor een goed resultaat strijden is net wat te veel gevraagd. De jongens moeten er zin in hebben, zo lijkt het wel.
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:12:48 #12
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29169820
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het eigenlijk meer een reclame slogan voor een gaybar.

(no offence verder hoor )
Jij bent nog steeds op tournee voor de Eikel-award?

Maar goed, Bruce Dickinson zal dit niet zo leuk vinden in ieder geval.
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:21:19 #13
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29170049
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

De zin komt uit een liedje van Iron Maiden, 'Where Eagles Dare'.

'To dare' betekent hier volgens mij 'zweven' zoals roofvogels dat kunnen.
Enige research leert mij dat dit liedje weer was gebaseerd op het boek 'Where Eagles Dare' van schrijver Alistair MacLean, dat verfilmd werd met in de hoofdrol Clint Eastwood.
pi_29171229
Mooie club, zou graag zien dat ze weer een rol van betekenis zouden spelen.
pi_29204768
Is dat nieuwe stadion nu definitief van de baan?? Of is er met hulp van Overmars en Marsman nog hoop.
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:35:12 #16
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29205670
Er zal vast ooit wel een nieuw stadion komen, maar ik ben niet up-to-date met de besluitvorming. Ik twifjel of de locatie bij Epse nu al vast staat zelfs.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 07:57:29 #17
3269 Dixidito
*loves Joke*
pi_29224496
Waarom een nieuw stadion als je als club niet eens winst kan maken? (en dus een nieuw stadion niet eens kan betalen) Ga voetballen, winnen, en uit je stadion groeien, dan kunnen we er nog eens over praten.
pi_29225688
Opzich mee eens. Alleen staat de Adelaarshort bijna op instorten.
pi_29241944
Erasmusch komt ook van Recht Op Doel Af Net als Joel van Idols
Zondag open dag, heb ik een paar jaar geleden nog het lelijkste voetshirt sinds 95 voor weinig aangeschaft. Die vieze glimmende met Morres Wonen. Oosthout moet gewoon in de basis. Zit die Alper nogwat al eens bij de selectie?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 19:07:51 #20
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29243169
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:21 schreef Erasmusch het volgende:
Erasmusch komt ook van Recht Op Doel Af Net als Joel van Idols
Zondag open dag, heb ik een paar jaar geleden nog het lelijkste voetshirt sinds 95 voor weinig aangeschaft. Die vieze glimmende met Morres Wonen. Oosthout moet gewoon in de basis. Zit die Alper nogwat al eens bij de selectie?
Niet Joel van Idols man! Joel van die kat.

Alper Gobel wordt links- of rechtsback. Oosthout is tweede keus achter Loval.
pi_29246410
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Niet Joel van Idols man! Joel van die kat.
die kat is iedereen allang weer vergeten, behalve Carlo en Irene.
www.kowet.nl
quote:
29-07-2005: ‘Ik ben net als zij’
Vanaf vrijdag 29 juli is de Go Ahead Eagles krant verkrijgbaar. Dit keer staat er een interview in met onze held Johan Pater. In een gehele bladzijde geeft hij zijn carričre weer. Alles wat wij al dachten wordt onderstreept. Dit is de man die ons gaat vermaken dit seizoen. De Eagles-krant valt bij alle mensen in de bus die ook de Stadskrant hebben. Natuurlijk is de krant aanstaande zondag ook verkrijgbaar rond de Open Dag. Hieronder een aantal citaten van Pater.

‘Ik had voor Eindhoven gekozen omdat ik meteen een mooie wagen van de club kreeg aangeboden. Kwam goed uit, want ik had net mijn eigen wagen in de prak gereden’

‘Aanvankelijk voelde ik me goed als ik cocaďne had gebruikt. Maar dat werd snel minder. Ik ging steeds slechter eten, kreeg last van mijn maag’

‘Als ik mensen zag praten, dacht ik dat ze het over mij hadden’

‘Toen ik er (het afkickcentrum) uiteindelijk voor het eerst kwam en werd geconfronteerd met andere verslaafden, haakte ik af. Dat zag ik niet zitten. Ik zou en moest het zelf doen. Van de één op andere dag ben ik gekapt met die zooi en al vijf jaar drink ik ook geen druppel alcohol meer. Heel belangrijk was dat ik een vriendin kreeg. Zij had een kind. Voor mij dus ook een verantwoordelijkheid.’

In het laatste gedeelte van het interview wordt deze site ook nog aangehaald. Op deze site wordt Pater steevast als ‘onze held’ aangeduid. Hij moet erom lachen en voegt toe:

‘Misschien komt het omdat ik vrij makkelijk communiceer. Ik neem de tijd voor de supporters. Omdat ik een band voel. Ik ben net als zij. Vroeger, als ik in het stadion zat, had ik ook altijd oog voor wat de supporters van beide clubs in het stadion deden.

En tenslotte:Ik merk nu al dat Go Ahead Eagles leeft. Als het gaat lopen, denk ik dat het stadion snel vol zit. Prachtig! Ik wil hier wat laten zien.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:54:43 #22
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:03:47 #23
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29246981
Och gut, het zijn jongens die van hun moeder niet met hun gezicht op het Internet mogen.
pi_29247188
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 21:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Och gut, het zijn jongens die van hun moeder niet met hun gezicht op het Internet mogen.
ouwe twello-madness site geloof ik
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:49:15 #25
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29248489
Als ik naar de uitwedstrijd in Emmen ga, zit ik dus met deze mensen in een vak? Gezellig.
pi_29264022
En Jannie natuurlijk

Van dezelfde site:
quote:
30-07-2005: Plannen renovatie Adelaarshorst al prijs gegeven
De presentatie van de renovatie zou eigenlijk pas zondag tijdens de Open Dag te zien zijn, maar in het Deventer Dagblad wordt er al uitgebreid ingegaan op wat er gaat gebeuren. Als alles gaat via het schema wat de krant spelen we in seizoen 2006-2007 al in een totaal gerenoveerde Adelaarshorst. Voordat er begonnen kan worden met de renovatie moet echter eerst de gemeenteraad het plan goedkeuren.

In totaal heeft de club drie miljoen euro te besteden voor de renovatie. Eventueel kan daar nog 2 miljoen euro bij komen, maar dat gaat dan om een lening. De stuurgroep stadionrenovatie heeft een plan opgesteld met de volgende uitgangspunten:

- Hekken weg rond het veld
- Realisatie twee pleinen
- Bezoekersvak verplaatsen naar YA
- Bewaren historische elementen
- Publiek dicht op het veld
- Een Eaglesmuseum
- Supportershome onder de hoofdtribune
- Kaartverkoop aan het stadion
- Businessruimte uitbreiden

Al deze punten zijn meegenomen in het nieuwe plan. Als de gemeenteraad het plan goedkeurt kan er begonnen worden met de opknapbeurt van de lichtmasten. Dit is de eerste van de in totaal drie fases. In de tweede fase wordt het stadionterrein onder handen genomen. Hier moet gedacht worden aan een opknapbeurt van de tribunes en het uitbreiden van de capaciteit voor de kantoren. In de zomer van 2006 moet er het hardst gewerkt worden. Dan wordt de hoofdtribune, het hoofdgebouw, de Eaglespleinen onder handen genomen.

Als dit allemaal klaar is, kan er 6000 man in het stadion. Het uitvak is dan verplaatst naar vak YA. Dit schijnt beter te zijn voor de afvoer van de bussen van de tegenpartij. Die krijgen een speciale bussluis achter dat vak. Supporters van GAE kunnen alleen nog maar naar binnen aan Vetkampstraat. Helaas zullen de drie hoeken nog steeds open blijven, maar misschien dat hier in de toekomst eens naar gekeken kan worden.. Zondag op de Open Dag wordt er dus uitgebreid ingegaan op de hierboven uitgelegde plannen.
Hekken weg
Alleen ingang Vetkampstraat
pi_29269285


In YA de bezoekers, en in G-E-H de fanatieke aanhang. Ja, erg slim lijkt me dat .
  zaterdag 30 juli 2005 @ 17:34:07 #28
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29269562
Gaan ze nou dit stadion opknappen? Weet je, als ze het čcht opknappen zou dat super zijn, maar de vraag is in hoeverre dat mogelijk is.

Als FC Groningen in de EUROborg zit, zijn we dan de enige club met een stadion midden in de stad.
pi_29269735
Dat is wel uniek dan. Ik denk dat ik dit seizoen wel een paar thuiswedstrijden meepak. Ligt er ook aan hoe goed Sjors het doet.
That's all folks!
  zaterdag 30 juli 2005 @ 18:38:39 #30
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29271134
Laat me weten als je van plan bent te gaan. Misschien ben ik dan ook net bij m'n ouders.
pi_29291169
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 17:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gaan ze nou dit stadion opknappen? Weet je, als ze het čcht opknappen zou dat super zijn, maar de vraag is in hoeverre dat mogelijk is.

Als FC Groningen in de EUROborg zit, zijn we dan de enige club met een stadion midden in de stad.
Er stond een mooie 'artists impression' in De Stentor.
quote:
GA Eagles gaat supporters scheiden
door INGRID WILLEMS


30 JULI 2005 - DEVENTER - Supporters van GA Eagles kunnen na de renovatie van het stadion de Adelaarshorst niet meer gebruik maken van de ingang aan de Brinkgreverweg. Zij krijgen alleen nog aan de Vetkampstraat toegang tot het stadion. De ingang aan de Brinkgreverweg gaat niet dicht, maar die is nog louter voorbehouden aan de bussen van de supporters van de tegenpartij.

Dat is een belangrijk onderdeel van het renovatieplan van het stadion dat de club morgen tijdens de open dag presenteert. De bussen van de tegenpartij krijgen parkeerplaatsen tussen het oefenterrein en woningen aan de Brinkgreverwegzijde. De maatregel is volgens lid van de raad van commissarissen Albert Matthijssen op dringend advies van de politie genomen. Op deze manier kunnen supporters van de Eagles en de tegenstanders goed van elkaar gescheiden worden. De supporters van de tegenpartij komen op de IJsseltribune te zitten, in het vak dat nu dienst doet als vak YA. Dit vak is vlakbij de parkeerplaatsen van de bussen te vinden. Nu nog zitten de supporters van de tegenpartij op de tribune achter het doel aan de Vetkampstraat.

Een ander opmerkelijk aspect aan de renovatieplannen is de realisatie van twee pleinen, die met elkaar in verbinding staan. Het ene plein is vooral een supportersplein waar voorzieningen voor de fans komen, zoals het supportershome. Dat supportershome wil Matthijssen het liefst bouwen tegen het voetbalveld aan, in het verlengde van de hoofdtribune. Het andere plein geeft onder meer toegang tot de businessruimte.

In het renovatieplan worden de tribunes niet gesloopt maar krijgen een opknapbeurt en uitbreiding. De toeschouwerscapaciteit moet van 4800 naar 6000. Voor het renovatieplan heeft architect Gerry Meagher van Alinya Architecten getekend.
Bron: www.destentor.nl
quote:
Renovatie stadion over een jaar klaar
door INGRID WILLEMS

30 JULI 2005 - DEVENTER - De renovatie van de eerste fase van het Eaglesstadion begint meteen na de bouwvak. Dan worden de vier lichtmasten grondig gerenoveerd. Volgens lid van de raad van commissarissen, Albert Matthijssen, is er zo’n twee maanden nodig om de masten weer in perfecte staat te brengen. Het werk wordt zó uitgevoerd dat de lichten tijdens wedstrijden kunnen branden.


De club heeft van de gemeente een budget van drie miljoen euro ter beschikking voor de totale renovatie van het stadion en de mogelijkheid nog twee miljoen te lenen. Van dat laatste maakt GA Eagles volgens Matthijssen, die verantwoordelijk is voor het stadionplan, alleen gebruik als er activiteiten in het stadion georganiseerd kunnen worden die genoeg rendement opleveren om die lening te kunnen betalen. De stuurgroep stadionrenovatie, met daarin vertegenwoordigers van de club, supporters, sponsoren, politie en brandweer, hoopt het renovatie zo snel mogelijk definitief te kunnen maken zodat de gemeenteraad het stadionplan spoedig na de zomervakantie kan goedkeuren.

Bij het plan stond een aantal uitgangspunten centraal: de hekken rond het voetbalveld weg; verplaatsing bezoekersvak; realisatie twee pleinen; bewaren historische elementen; publiek dicht op het veld; een Eaglesmuseum; kaartverkoop aan het stadion; supportershome naar hoofdtribune en businessruimte uitbreiden. Op al die punten wordt in het huidige plan voorzien. Zo wordt de monumentale muur aan de kant van de Vetkampstraat in ere hersteld. Het prikkeldraad bovenop de muur verdwijnt. ‘Dat is mogelijk omdat het supportersvak van de tegenstander naar de IJsseltribune verhuist,’ verduidelijkt Matthijssen.

Fases

De renovatie van het stadion bestaat uit drie fases. De eerste behelst de opknapbeurt van de lichtmasten. De tweede fase bestaat uit de ontsluiting van het terrein, de opknapbeurt van de tribunes (met uitzondering van de hoofdtribune), veiligheidsvoorzieningen, voorzieningen voor supporters, het verhogen van de capaciteit en het voorzieningengebouw van Larenstein waar de kantoren in gevestigd zijn. De uitvoering van die fase moet tegen april volgend jaar afgerond zijn. De derde fase staat tussen april en augustus 2006 op de rol. Dan worden de hoofdtribune, het hoofdgebouw, de Eaglespleinen en ook weer het verhogen van de toeschouwerscapaciteit aangepakt.

Op het terrein komt ook een flink aantal parkeerplaatsen. Zo komen er aan de kant van de Veenweg zo’n 200 parkeerplaatsen. Daarnaast komen er op elke hoek van het stadion sanitairvoorzieningen en verkooppunten.

Verplaatsing

Het onlangs gepresenteerde plan van Algemeen Deventer Belang om het stadion te verplaatsen naar de Oude Holterweg, op het terrein van de voormalige fabriek van Thomassen en Drijver, vindt Matthijssen sympathiek maar voor GA Eagles niet realistisch. ‘Er wordt al vanaf 1985 gesproken over een nieuw Eaglesstadion. Nieuwbouw heeft altijd onze voorkeur gehad. Maar dat heeft tot niets geleid. Wij kunnen ons geen volgende onzekere toekomst permitteren. Weer procedures, weer mogelijk protesten. Dat overleeft de club niet meer. We moeten nu door met het renovatieplan. Bovendien hebben veel mensen een emotionele binding met de Vetkampstraat. Dus is het heel goed te rechtvaardigen hier te blijven zitten,’ oordeelt Matthijssen.
Bron: www.destentor.nl
pi_29309666
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Laat me weten als je van plan bent te gaan. Misschien ben ik dan ook net bij m'n ouders.
Zal ik doen!
That's all folks!
pi_29310591
Streekelftal Salland - GA Eagles 0-12 (0-7)

Met de eerste twee doelpunten voor Sjors.
That's all folks!
pi_29310802
6000 man op de open dag, niet geeeek...
De Zeeuw zou komende week bij een eredivisclub tekenen.
pi_29419883
GAE
quote:
GA Eagles verdient aan Kromkamp
04 augustus 2005, 10:16
Door: Jelmer Geerds
Go Ahead Eagles kan een bedrag van zo´n 150.000 euro tegemoet zien, zo meldt het AD. De Deventernaren ontvangen dat bedrag door de transfer van Jan Kromkamp naar Villareal. Kromkamp speelde in het verleden bij de Eagles.
Go Ahead ontvangt het bedrag in het kader van de FIFA solidariteitsregeling. Dat schrijft voor dat elk opleidingsjaar die een speler bij een eerdere club doorbracht moet worden vergoed met 0,5 procent van de transfersom.

Villareal betaalde naar verluid zo´n zes miljoen euro voor de Friese international. In Deventer zal men zeer content zijn met het geld. De club kampte met serieuze financiële problemen en heeft komend seizoen een begroting van 2,3 miljoen euro.
Mooi bedrag voor ze
pi_29422784
Alle beetjes helpen!

Go Ahead heeft het laatste oefenduel gewonnen tegen Al Jazira met 3-2. Doelpunten waren er van Pater en Loval 2. Sjors speelde de hele wedstrijd.
That's all folks!
pi_29427951
Volgens de VI Gids geen basisplaats voor Sjors, maar dat zegt niks. Zou leuk zijn als ie het redt!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29428147
Sjors wordt gewoon de vaste rechtshalf. Wie staat daar in de VI dan?
pi_29428797
Rahkamaa

Göbel - Zwollo - Parnela - Mével

Gilissen - De Zeeuw - Tuhuteru

Loval - Pater - Knijnenburg
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29428863
Sjors is zeker beter dan Gilissen. Bij VI zullen zeSjors wel niet kennen. Wel mooi dat hij basisspeler wordt!
That's all folks!
pi_29428941
De posities van Knijnenburg en Gilissen zijn inderdaad twijfelgevallen. Maar goed, er zijn ook altijd blessures en schorsingen. Sjors maakt zich geen zorgen denk ik.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 16:02:05 #42
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29445844
Nou breekt m'n klomp:

vi.nl
quote:
'AZ haalt De Zeeuw weg bij Go Ahead Eagles'

5/8/2005 15:38

Waar een oefenwedstrijd wel niet toe kan leiden. In het geval van Go Ahead-middenvelder Demy de Zeeuw tot een mooi contract bij AZ.
AZ en De Zeeuw, die ook in de belangstelling stond van FC Groningen, bereikten volgens RTV Oost een akkoord over een contract voor vier jaar. De Alkmaarse club betaalt Go Ahead Eagles een gelimiteerde afkoopsom voor het nog tot 2006 lopende contract van de middenvelder.

Go Ahead Eagles heeft zodoende opnieuw geld verdiend aan het handelen van AZ. De club uit Deventer kon immers ook al een opleidingsvergoeding incasseren als percentage van de transfersom die AZ ontving van Villarreal voor Kromkamp.

De Zeeuw viel op toen AZ in de voorbereiding tegen Go Ahead Eagles speelde. 'Hij deed het goed in de oefenwedstrijd tegen ons, twee weken geleden. Ik zag hem toen voor het eerst', aldus Van Gaal in het Noordhollands Dagblad. De AZ-trainer ziet in de laatste aanwinst niet de opvolger van Kromkamp. 'Nee, want De Zeeuw is geen rechtsback, maar een middenvelder.'

Ondanks de opmerkingen van Van Gaal volgt De Zeeuw (22) een vergelijkbaar pad als Kromkamp: van de amateurs van AGOVV via Go Ahead Eagles, waar hij zijn debuut maakte in het profvoetbal, naar AZ.
pi_29446322
Dat werd een paar dagen geleden ook al kenbaar gemaakt, Demy zal wel vertrekken denk ik.
That's all folks!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 17:49:31 #44
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29447681
Een schitterende ontwikkeling voor hem. Ik word er ook niet verdrietig van. Het is altijd nog zo geweest dat nieuwe goede jonge spelers opstaan om de vertrekkende Sikora, Schuurman, Kromkamp en ga zo maar door te vervangen.

Ik zei toch al dat hij goed speelde in die oefenwedstrijd! Maar dit had ik ook niet verwacht.
pi_29448659
Je zei ook dat Sjors goed speelde, maar die moet het dit seizoen eerst nog maar even waarmaken.
That's all folks!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 18:46:48 #46
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29448699
Haha.. ja, was ook zo! Geloof me, ik heb er verstand van.

Gilissen centraal nu en jouw vriendje op rechts. En dat is als iedereen fit is. Als er twee geblesseerd raken, moeten A-junioren opgesteld worden.
pi_29449168
Michael Jaliens?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29457869
Dat is een A-junior? Of wat bedoel je?
pi_29458316
Dat daar o.a een beroep op moet worden gedaan denk ik dan.
That's all folks!
pi_29459155
Dat moet het haast wel zijn hč.
pi_29468155
Uitgebreid verslag op de Eagles site van de Amstel Cup wedstrijd
quote:
Door in de Amstel Cup: Ajax amateurs-GA Eagles 0-4
Om 14:45 uur trapte GA Eagles definitief af voor het seizoen 2005-2006. Op het programma stond de eerste ronde van het Amstel Cup toernooi, waarin de Eagles gekoppeld werden aan het zaterdaghoofdklasser Ajax, de amateurtak van het grote Ajax.

Of het net als vorig jaar in de eerste ronde (11-0 bij SC Genemuiden) een walk-over zou worden bij net van vakantie terugkerende amateurs, of juist een moeizame middag was vooraf natuurlijk nog te bezien. Vorig jaar verloren de Amsterdammers in de 1e ronde van FC Zwolle, dat overigens pas in de slotfase een beslissende voorsprong wist te realiseren. Toen bleef het dus lang spannend op sportpark De Toekomst maar wonnen de profs dus wel.

De start opstellingen vandaag:
Ajax amateurs::
Raymond Homoet, Jeroen van den Berg, Dick Zwarthoed, Dustin Huisman, Philip de Leeuw, Dion Glumac, Orville Blankendal, Gerry Spier, Danny Moinat, Jamal Ahadouch en Tairon Dekker

Go Ahead Eagles:
Mikko Rahkamaa, Alper Göbel, Marco Parnela, Tim Gilissen, François Mével, Sjors Brugge, Ceriel Oosthout, Ignacio Tuhuteru, Geoffrey Knijnenburg, Johan Pater, Loďc Loval


De 1e helft:
In verband met een lange file voor Amsterdam, waaruit de spelersbus uiteindelijk na een "afstekertje" wist te ontglippen, begon het bekerduel een kwartier later dan gepland, dus om 14:45 uur. GA Eagles nam zoals viel te verwachten direct het initiatief. In de eerste 20 minuten van de eerste helft had doelman Rahkamaa eigenlijk nog niets te doen. Enerzijds was het balbezit merendeel bij de Deventernaren, anderzijds had GA Eagles in defensief opzicht de boel vooralsnog goed onder controle, waarbij het meeste gevaar van de gastheren op de linkervleugel onschadelijk werd gemaakt door Aiper Göbel. Aan de andere zijde realiseerde GA Eagles wel gevaar voor het doel. Sjors Brugge had de grootste kans, maar stuitte op keeper Homoet, nadat hij was vrijgespeeld door Knijnenburg die profiteerde van slecht uitverdedigen van de amateurs. Loic Loval was de gevaarlijkste man aan de zijde van GA Eagles. Hij speelde zich regelmatig vrij op de linkervleugel en bezorgde van de Berg al handenvol werk en een gele kaart. Eenmaal leidde een rush van Loval tot een kans voor Knijnenburg wiens schot naast ging.
In het vervolg van de eerste helft passeerde Göbel buitenom over rechts zijn tegenstander en zag hij zijn inzet voorlangs gaan. Captain Jamal Ahadouch van Ajax kreeg de 2e gele prent van vandaag voorgehouden door arbiter Goosens, na een charge op Sjors Brugge. Uit de hierbij toegekende vrije trap schoot Tuhuteru vanaf 18 meter over de lat. Even later kregen de amateurs toch hun eerste echte kans toen Jamal Ahadouch alleen voor Rahkamaa op wist te duiken, de Deventer sluitpost redde. Aan Amsterdamse zijde pakte Danny Moinat eveneens geel door te fel doorgaan op dezelfde Rahkamaa. Hoewel het wachten bleef op de 0-1 voor GA Eagles, met een hardwerkende Pater die zelf nog geen echte kans kreeg, leidde de blanco tussenstand er toe dat de amateurs toch kansen gingen ruiken en de spanning in de wedstrijd bleef. Zo stond het halverwege nog 0-0 op een veld waar elke minuut een jet van schiphol over komt vliegen.

De 2e helft:
Na rust betraden twee nieuwe spelers het veld. Bij de Eagles bracht Mike Snoei Bruns in voor Oosthout, en bij de amateurs begon Terry Klokkemeijer aan de tweede helft voor Spier. Het eerste kwartier begon zoals het voor rust eindigde. Een overwicht voor GA Eagles, maar een steeds goed stand houdende defensie van Ajax. Echt gevaarlijk werd GA Eagels niet waardoor de amateurs er steeds meer in gingen geloven naarmate het duel vorderde en de stand 0-0 bleef. Knijnenburg strandde nog alleen op de keeper na een assist van Loval. Toen Huisman echter de opnieuw doorgebroken Loval in het strafschopgebied vloerde was de ban gebroken. Na een gele kaart voor Huisman benutte Loval zelf de penalty en stond het na 62 minuten spelen 0-1. Drie minuten later leek de ban inderdaad gebroken want Aiper Göbel bekroonde een tot dusverre goed duel van zijn kant met een rake kopbal: 0-2 na 65 minuten spelen. Een raar fenomeen is in dit soort duels dat het tijdenlang spannend kan zijn en 0-0 kan blijven, en na het eerste de beste doelpunt ineens hard gaat en geheel uit balans raakt. Zo ook vanmiddag op de Toekomst. In de 70e minuut maakte Knijnenburg met een schot in de verre hoek de 0-3 na alleen diep te zijn gegaan. In een tijdsbestek van 8 minuten van 0-0 naar 0-3...de wedstrijd is gespeeld.
Direct na de 0-3 kwam Zwollo in het veld voor Tuhuteru en bij de amateurs werden David van der Lijcke (voor Blankendal) en Vincent de Groot (voor de Leeuw) eveneens in de 71e minuut ingebracht. In de 83e minuut scoorde Loval zijn 2e treffer door bij de 2e paal voorbereidend werk van de nu over links doorgebroken Knijnenburg af te ronden: 0-4. Bij GA Eagles was Kuiper vlak daarvoor ingevallen voor Mavel (79e minuut), die in de eerste helft ook geel gekregen bleek te hebben bij het incident Rahkamaa/Moinat.
Zo trok Ajax amateurs net als vorig seizoen aan het einde van een duel dat lang spannend was toch weer ruim aan het kortste eind. GA Eagles stelde met een 0-4 eindresultaat toch nog bijtijds orde op zaken. De Deventernaren gaan in de koker voor de loting van de volgende Amstel Cup ronde. Vrijdag wacht de competitie start met een pittig uitduel bij Fortuna Sittard. Dan zal GA Eagles een tandje bij moeten schakelen om opnieuw aan de goede kant van de score te kunnen blijven.


[ Bericht 9% gewijzigd door BliksemSchigt op 06-08-2005 16:49:43 ]
pi_29468562
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een schitterende ontwikkeling voor hem. Ik word er ook niet verdrietig van. Het is altijd nog zo geweest dat nieuwe goede jonge spelers opstaan om de vertrekkende Sikora, Schuurman, Kromkamp en ga zo maar door te vervangen.
Er zit nu wel minder talent bij de A-junioren dan normaal. Het kwijtraken van Marbus, De Zeeuw, Hulshoff, Rossen lijkt me lastig op te vangen...
pi_29468621
Mooi verslag, BS. We zitten er nog in!
pi_29468835
Als je van Ajax zaterdag had verloren had je wel een heel zwaar jaar gekregen hoor....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29469027
Klopt. Maar de Amstel Cup ligt ons al jaren niet. Vorig jaar was iets wat op een uitzondering leek trouwens. Dan staat er altijd wel iemand als Siemen Zijm op.
pi_29470296
Geen probleem dus, zoals het hoort.
That's all folks!
pi_29470601
Loting pas volgende week zeker?
pi_29471905
Dinsdag moeten nog een aantal ploegen (waaronder Excelsior'31). Daarna zal de loting wel plaatsvinden.
That's all folks!
pi_29475380
Eagles zometeen op SBS6 met 'hooligan' van Cuilenborg.
pi_29475622
Wat een kneus, die van Cuilenborg. "wat een schande, Roda werd uitgeschakeld door Go Ahead Eagles". De Graafschap, Roda en Willem II werden gewoon weg gevoetbald.
pi_29476982
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 23:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Eagles zometeen op SBS6 met 'hooligan' van Cuilenborg.
Vanwege zijn nieuwe 'kapsel' ?
pi_29478084
Wat een top vrijetrap van Sjors, de eerste assist is een feit. Edward deed wel wat laagdunkend over de Eagels inderdaad.
That's all folks!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:47:29 #63
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29514172
Vrijdag vlammen tegen Fortuna! Hopelijk het begin van een mooie reeks.
pi_29530411
Heracles uit geloot voor de Amstel Cup.

Leuk
pi_29530946
We presteren altijd goed op kunstgras, maar met dit nieuwe team weet ik het niet. Heracles is wel erg degelijk, ik reken nergens op.
pi_29530978
Ik had nog gehoopt op die andere confrontatie toen er nog tien ballen inzaten.
That's all folks!
pi_29531002
Ik hoopte op Groningen - Eagles!
pi_29531090
Dat was voor jou een interessante geweest ja!
That's all folks!
pi_29531113
Maar goed, Groningen-Sparta is ook leuk. Beker heeft toch altijd iets extra's.

Is Almelo niet dichter bij jou in de buurt dan Deventer, Vaduz of maakt het elkaar niet veel?
pi_29531160
Naar Almelo is het twaalf minuten plus nog tien minuten lopen. Naar het station van Deventer is een kwartier, Van het station van Deventer naar de Adelaarshorst weet ik zo niet.
That's all folks!
pi_29531205
Station Deventer naar Adelaarshorst is ook tien minuten ongeveer.

En dat blijft zo!!
pi_29531247
We zien elkaar nog wel dit seizoen!
That's all folks!
pi_29531273
Wanneer had je in gedachten? Bij de Eagles een keer?
pi_29531397
Bij de Eagles ja, bij de meet zien we elkaar ook als je komt.
That's all folks!
pi_29531449
22 oktober is genoteerd, maar ik hou een slag om de arm. Vorige keer heb ik wat mensen teleurgesteld en dat wil ik voorkomen. Bij de meet spreken we een wedstrijd af om naar toe te gaan?

Speelt Gouden Gids ook met de Kerstdagen?
pi_29531588
Nee, dan zijn ze in de GGD vrij.

We kunnen ook wel even mailen (zie profiel), ik heb geen idee of ik op de meet weet wanneer ik kan.
That's all folks!
pi_29531635
Ik mail je als ik een wedstrijd weet. Het hangt er dus vanaf wanneer ik m'n ouwelui bezoek. Heb al wel alle uitwedstrijden in het noorden in m'n agenda gezet en die bij Omniworld om een reden die ik zelf niet weet. Emmen, Veendam en Cambuur zijn allemaal uitwedstrijden voor de jaarwisseling.
pi_29531688
Is goed, meestal ben ik wel beschikbaar de vrijdagavond.
That's all folks!
pi_29560964
quote:
Door: Norbert Mol
De KNVB heeft Heracles Almelo en De Graafschap uit het Amstel Cup Toernooi verwijderd. Beide ploegen stelden in de eerste ronde een geschorste speler op die dus niet speelgerechtigd was.
Heracles stelde tegen DCG Sergio Hellings op. De speler had echter nog een schorsing staan. Heracles won met 0-3, maar dat is omgebogen tot een reglementaire 3-0 nederlaag. DCG komt in de volgende ronde uit tegen Go Ahead Eagles.
waar komt DCG vandaan?

Bij De Graafschap was het Jeffrey de Visscher die nog een schorsing had staan, notabene uit zijn Heracles Almelo tijd. De Superboeren wonnen van AFC met 0-2 maar ook dit zal worden omgebogen tot een 3-0 nederlaag waardoor AFC zal verder bekeren tegen FC Omniworld.[/quote]
pi_29561546
pi_29562380
DCG is Amsterdam, Erasmusch
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29581120
Dit is wel serieus ja.
That's all folks!
pi_29586772
Wat een amateurisme zeg!

De Zeeuw in de basis tegen Sparta.. mooie actie van Van Gaal.
pi_29589185
Wat een zure start van de competitie. Binnen tien minuten met 2-0 voor komen en het dan nog weg geven.
pi_29589557
Wij staan zelf van de overwinning te kijken

Ik wist niet wat ik hoorde ( ik woon zowat naast het Fortuna stadion )
pi_29589629
Haha.

Gefeliciteerd in ieder geval!
pi_29591435
Jannie met de vlag!! Altijd in beeld zo'n vrouw hč...

Lekker goaltje van Parnela trouwens.
pi_29591450
Loval heeft Eagles polsbandjes om!! Hahaha!!
pi_29592698
Wat een kneuzig begin aan de competitie zeg...
That's all folks!
pi_29592792
Ze begonnen juist erg sterk..
pi_29592905
Het begin was wel sterk inderdaad, maar daarna liep het voor geen ene meter meer.
That's all folks!
pi_29593309
Eagles zijn de laatste jaren altijd een ploeg geweest die de ene week goed speelt en de week daarna thuis van Volendam verliest bij wijze van spreken. Het past goed in dat beeld dat ze een vroege voorsprong niet vast kunnen houden. Het voetballend vermogen om op voorsprong te komen is er. Dan verandert er iets. Fortuna gaat terugvechten en dan is er niet dat 'andere' vermogen om de voorsprong te behouden. Het verbaast me niet, maar ik vind het wel enorm stom natuurlijk.
pi_29593542
idd vorig jaar Heracles uit overklassenen en de volgende week verliezen van Dordt thuis . Zonde.
pi_29599180
Ja, alsof Dordt zo slecht is.

Sjors basis gisteren, Vaduz?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29599269
Brugge stond in ieder geval in de basis ja. Zekerheidje hč.
pi_29601081
Tuurlijk basis, jammergenoeg kwam hij weinig in de samenvatting voor.
That's all folks!
pi_29601287
Zonde van het dramatische begin... Volgende week móeten er 3 punten gepakt worden tegen Cambuur.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  zondag 14 augustus 2005 @ 13:12:33 #100
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29625807
Hč, niet nu al druk op de ketel hč. Serieus, we moeten niets.
pi_29628011
Sjors was gisteren toeschouwer bij de oefenwedstrijd van Excelsior'31. Ik heb hem maar met rust gelaten. Leek me beter om het niet over de Fortuna-wedstrijd te hebben.
That's all folks!
pi_29706232
Ga maandag met een vriend naar Emmen - Go Ahead. Wat wordt dat weer mooi zeg. Eerst de plaatselijke snackbar onveilig maken en dan tussen de vriendelijke Emmenaren de polonaise lopen na een stiekeme 1-2.
pi_29791554
Mn pa kwam net Henk ten Cate tegen op het station, dus die is ook ff overgevlogen om Pater te scouten. Cambuur moet te doen zijn lijkt me.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:42:51 #104
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29796376
Ongelooflijk, wat een scoreverloop. Maandag moet ik ze dan maar zelf naar de eerste overwinning schreeuwen.
pi_29807018
3 goals vanaf de 90e minuut, waar zie je dat?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29808908
Ik was helemaal vergeten dat Zijm ook al vertrokken was... Doelpunten zijn trouwens telkens te bekijken op www.ga-eagles.nl
pi_29813287
Trouwens ook al weer ff geleden dat er een echte neger in de basis stond. Obiekulu? En dan ook nog Fransen en Finnen, een echt vreemdelingenlegioen
pi_29818715
Obikulu de laatste neger? Dat is erg lang geleden toch? Was Rufai niet later?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29820981
Nee, Rufai was voor Kingsley.

Daarvoor Lloyd Kammeron, Mike Small.. Mariano Vlijter hadden we nog.
pi_29841228
Henk ten Cate of valt die niet onder echte negers?

Jean Musampa wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29842384
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 16:11 schreef methodmich het volgende:
Henk ten Cate of valt die niet onder echte negers?

Jean Musampa wel.
Twijfelgeval...maar die stond iig niet op het veld.
Ken ik niet Dr was ook nog een 3e keeper Okkie Achonulu oid.
  zondag 21 augustus 2005 @ 16:53:28 #112
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29842481
Ten Cate heeft ook op het veld gestaan hoor, Desiderius.

Okey Achonu ja! Die zat op het Revius..

Jean Musampa Kasangala was me even ontschoten. Heeft ook niet veel indruk gemaakt.
pi_29842621
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 16:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ten Cate heeft ook op het veld gestaan hoor, Desiderius.

Okey Achonu ja! Die zat op het Revius..

Jean Musampa Kasangala was me even ontschoten. Heeft ook niet veel indruk gemaakt.
jaja, maar das ruim voor Kingsley


Bijna 3000 scc's verkocht hoorde ik, niet gek
pi_29843015
Jean was de broer van Kizito toch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:14:49 #115
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29843352
Daar zullen ze beiden blij mee zijn. Alleen dat Kasangala snapte ik in dat verband nooit zo, aangezien dat bij "Kiki" nooit werd meegenomen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:37:07 #117
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29843799
Nee.. weet ik ook niet. Ze vertonen een sterke uiterlijke gelijkenis, dus het is ook niet zo dat ze een andere moeder hebben volgens mij.

Zal eens kijken of ik iets kan vinden over de brave borst.
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:42:21 #118
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29843972
JMK heeft drie keer gescoord voor de Eagles, alleen in de eerste divisie en is daarmee 157e op de lijst van all-time topscorers.

(Cees van Kooten is all-time topscorer, de nummer negen op de lijst is de mij niet bekende speler 'Eigen Doel'. )
pi_29844077
Eigen Doel, die heeft bij veel clubs gespeeld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:45:44 #120
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29844085
Alle wedstrijden voor GA Eagles van Jean Musampa Kasangala:

05/05/1991 Dordrecht 90-Go Ahead Eagles
09/05/1991 FC Wageningen-Go Ahead Eagles
11/05/1991 Go Ahead Eagles-Helmond Sport
21/08/1991 Go Ahead Eagles-Haarlem
24/08/1991 AZ-Go Ahead Eagles
28/08/1991 Heracles Almelo-Go Ahead Eagles
30/08/1991 Go Ahead Eagles-FC Den Bosch
07/09/1991 Go Ahead Eagles-NEC
21/09/1991 Go Ahead Eagles-Emmen
25/09/1991 Cambuur Leeuwarden-Go Ahead Eagles
28/09/1991 Go Ahead Eagles-VCV Zeeland
05/10/1991 Excelsior-Go Ahead Eagles

Verder nog de mededeling, opgetekend uit de mond van Zico Tumba, dat hij, toen hij naar De Graafschap kwam, eigenlijk naar Engeland wilde, maar op aanraden van Jean Musampa K. voor Nederland koos.
pi_29844119
Wel leuk voor Jean dat hij tegen twee clubs heeft gevoetbald die niet meer bestaan! (en Dordrecht 90, nu een andere naam)
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:47:56 #122
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29844159
Er zijn wat berichten over een spelersmakelaar met de naam Jean Musampa. Dat zou hem kunnen zijn, maar dat weet ik niet zeker.
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:49:12 #123
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29844202
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk voor Jean dat hij tegen twee clubs heeft gevoetbald die niet meer bestaan! (en Dordrecht 90, nu een andere naam)
Ja, wel leuk zo'n kijkje vijftien jaar terug. Nostalgie en zo.
pi_29874229
und?
pi_29874253
2-2
pi_29874335
joh!
Dacht dat Stanley naar Emmen was geweest...
pi_29874447


Ah okay. In ieder geval met een redelijk gevoel naar huis gegaan dan.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:30:55 #128
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29898387
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:34 schreef Erasmusch het volgende:
joh!
Dacht dat Stanley naar Emmen was geweest...
Ik was erbij! Een erg leuke avond gehad, baal wel heel erg dat ik niet op tijd thuis was om het op SBS6 terug te zien. Is het uberhaupt uitgezonden eigenlijk?

Met een vriend vanaf Deventer ruim op tijd met de trein die kant op gegaan. Ik had me totaal verkeken op waar Emmen precies ligt, dus we mochten vanaf Zwolle nog een uur. Door het vroege vertrek (16.15u uit Deventer weg, terwijl de wedstrijd om 20.00u begon) waren we wel ruim op tijd bij het stadion. Direct een mooie ontmoeting met een Japanner die in z'n eentje naar de wedstrijd ging en overal foto's van maakte. Of we ook voor Emmen waren, vroeg de goede man. Nou nee...

Het Univé Stadion is van buiten en van binnen echt prachtig. Het een en ander zal met het Jeugd WK te maken hebben, maar de hekken zijn ook weg gehaald dus er hangt een Engels sfeertje. De grasmat was perfect en het was mooi weer. Wij hadden er dus veel zin in en besloten op de lange zijde, op de Oost-tribune te gaan zitten, tussen de Emmen supporters. Helaas zat het stadion niet echt vol, maar toch nog 3250 mensen op een maandagavond. In Emmen zijn de verwachtingen redelijk hooggespannen dit seizoen. Er stond op papier dan ook een goede ploeg bij Emmen, terwijl Hoogstrate, Veldmate en Oosting er nog niet bij waren vanwege blessures.

Go Ahead kreeg in het eerste half uur vier goede kansen via twee keer Wissink, Loval en Bruns. Loval had pech en de jonge Wissink, die voor het eerst in de basis stond ,en Bruns misten simpelweg overtuiging. Emmen werd ook eens wakker en omdat Gobel niet oplette en zo buitenspel ophief kon Valeev alleen op Rahkamaa af en door de benen de 1-0 aantekenen. Toen wij als enige bleven zitten, had men door dat we niet voor Emmen waren en vanaf dat moment waren de grapjes op de tribune niet van de lucht. Misschien was het ook omdat ik bij de kans van Loval al opstond, maar toen hij naast schoot bedeesd maar weer ging zitten. Valeev had eigenlijk niet meer op het veld mogen staan, want hij imiteerde Bouaouzan met een zware overtreding op Gobel. Maar goed, scheidsrechter Kuipers was niet slecht, maar maakte wel meer foutjes. Ik vond hem wat nonchalant.

Go Ahead was het even helemaal kwijt en had geluk toen een doelpunt van Emmen wegens buitenspel werd afgekeurd. Na de rust bleven de broodnodige wissels eerst nog uit. Na twee minuten werd de vreselijk slecht spelende linksback Mével kinderlijk eenvoudig uitgespeeld, volgens mij door Mourad en Sergio van Dijk kon simpel de 2-0 inkoppen. Emmen werd gek en ik zag het niet echt meer zitten. Pater leed weinig balverlies en Loval was erg dreigend, maar verder speelde alleen Brugge op een acceptabel niveau. Al met al veel te weinig aanleiding om nog te hopen op een ommekeer in de wedstrijd. De verdediging van Go Ahead was zo onzeker, echt pijnlijk om te zien. Snoei greep in en bracht Knijnenburg en Bartels voor Bruns en Brugge. Vreemd dat Brugge eruit moest, maar een man weghalen uit de verdediging was ook geen optie, dus ik kon het op zich wel begrijpen. Knijnenburg was door zijn plaats op de bank wakker geschud en viel erg goed in. Bartels kon niet veel uitrichten, maar werkte hard. De wedstrijd schoof langzaam naar het einde toen Go Ahead op twintig meter een vrije trap kreeg. Anvoerder Parnela had naar zijn collega Di Tommaso gekeken en legde de bal zo in het hoekje. Dan zie je vaak dat de ploeg die voorstaat toch angstig wordt. Zo ook Emmen. Men was danig in de war van de tegentreffer en toen Van Westerop drie minuten later een vrije trap van Kuiper niet klem pakte, kon Knijnenburg 2-2 aantekenen. Ik weet niet of het helemaal verdiend was, want de verhoudingen waren zeer wisselend, maar we waren uiteraard erg tevreden met de uiteindelijke 2-2. De supporters van Emmen wensten ons nog een goede reis en bij het hek van het stadion stond de gratis taxi naar het station al te wachten.

In oktober spelen de roodgele helden in Veendam. Ik twijfel of ik er heen zal gaan, want het spel deed soms pijn aan de ogen. Gelukkig heb ik nog even de tijd om af te wachten of Snoei er een beetje voetbal in krijgt, een normale linksback neerzet (Gobel op links en de zeer sterk ingevallen Wijers op rechts is misschien een goede optie) en zorgt voor een keeper die vertrouwen uitstraalt. Dan is het op naar de Langeleegte!
pi_29919843
Dus de Franse aanwinst bevalt niet echt?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29920242
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In oktober spelen de roodgele helden in Veendam. Ik twijfel of ik er heen zal gaan, want het spel deed soms pijn aan de ogen.
Gewoon heengaan. De Lange Leegte is een schitterend voetbalbolwerk.

Mooi verslag verder trouwens. ")
pi_29956344
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:22 schreef methodmich het volgende:
Dus de Franse aanwinst bevalt niet echt?
Ze zijn nu ook bezig met Menno Willems. Het blijft onbegrijpelijk dat ze Mével een contract hebben aangeboden. Sympathieke man verder wel denk ik hoor, maar dat vind ik niet zo belangrijk.
pi_29956594
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik was erbij! Een erg leuke avond gehad, baal wel heel erg dat ik niet op tijd thuis was om het op SBS6 terug te zien. Is het uberhaupt uitgezonden eigenlijk?
Ik heb het gemist en de doelpunten staan ook niet op de site dus denk het niet.
Ik vond die Mevel in andere samenvattingen niet heel erg slecht spelen. Mooi verslag idd
pi_29958153
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:42 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ik heb het gemist en de doelpunten staan ook niet op de site dus denk het niet.
Ik vond die Mevel in andere samenvattingen niet heel erg slecht spelen. Mooi verslag idd
Als ik erover nadenk, heb ik ook geen camera gezien volgens mij.

Hopelijk heb ik het mis wat betreft die Mével. Ik wil niet de indruk wekken dat er sprake is van een haatcampagne op persoonlijke titel, maar ik vind wel dat een buitenlander altijd beter moet zijn dan wat je uit de A-jeugd zou kunnen halen en dat idee heb ik bij hem totaal niet.
pi_29966515
Toch gek voor iemand uit de school van Sochaux. Misschien wennen aan 4-3-3?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:33:52 #135
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29993558
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Toch gek voor iemand uit de school van Sochaux. Misschien wennen aan 4-3-3?
Er zijn toch ook spelers uit de 'Ajax-school' die niets klaarmaken. Mével kan gewoon helemaal niets.
pi_30011327
Geen Deventer kwartiertje vandaag
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:14:42 #137
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_30018212
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 22:05 schreef Erasmusch het volgende:
Geen Deventer kwartiertje vandaag
Was het nog wel een spektakel over het geheel gezien? Wat Snoei aankondigde in de kranten.
pi_30019401
1-3 verloren
pi_30030602
Ik lees het net pas in de krant. Wat een kansloze uitslag! Er moeten een paar gasten eens met de neus op de feiten worden gedrukt.

Tuhuteru, Pater, Loval, Knijnenburg en Brugge zijn de enigen die het lijken te begrijpen.
pi_30031880
1-3, au. Er is nog veel werk te verrichten voor Mike. De verdediging is dus heel slap, zorgelijk omdat dat de basis van het team moet zijn. Dan kun je voorin nog zulke aardige spelers hebben.
That's all folks!
pi_30033181
Sjors wel al minstens 2 assists toch? Da's leuk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30033262
Ik heb de GGD niet gevolgd vanaf m'n vakantieadres, heb enkel de uitslagen gezien. In ieder geval manifesteert hij zich goed.
That's all folks!
pi_30033672
Zag het vanmorgen toen ik de GGD uitslagen van speelronde 2 en 3 verwerkte, dat hij in duel 2 tweemaal een assist gaf.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30040499
Brugge is ook nog een van de weinige echte Deventer jongens. Hij is dan wel niet bij Go Ahead opgeleid, maar een van de weinigen waar de supporter zich mee kan identificeren.
pi_30041278
Hopelijk wordt hij een publiekslieveling.
That's all folks!
pi_30041512
Dat kan per week verschillen in Deventer. Vraag dat maar aan Toine Rorije.
pi_30041538
Rooie Toine ja, de ene week held, de andere week de schlemiel. Klopt ja.
That's all folks!
pi_30056487
Alleen "biet hem in de rugge Dennis" Hulshoff is altijd een held gebleven toch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30057202
Die Mevel was idd wel een paar x de weg kwijt.
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:23:10 #150
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30071892
Hulshoff is een Deventer jongen, niet al te intelligent en werkt altijd hard. Dat zijn alemaal goede redenen om bij de Eagles een held te zijn. Ik vind het persoonlijk wel heel mooi van hem dat hij na zijn periode bij Twente weer terug kwam. Het afbouwen in de eerste divisie is toch een zeldzaam verschijnsel geworden.
pi_30071960
En Marbus en Boerebach?
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:26:49 #152
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30071992
Zijn ook helden! Alle drie..
pi_30078943
Godsamme, weer in de laatste minuut een tegengoal

2-2 door een penalty in de 90ste minuut.
pi_30083459
Verdimme zeg, dan doet de derde assist van Brugge deze competitie er ook niet meer zo toe.
That's all folks!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:04:57 #155
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30087665
Het is echt niet te geloven..
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:23:46 #156
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30090797
Scheidsrechter speelt ook een dubieuze rol bij die strafschop trouwens. Maar goed..
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:13:27 #157
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30212434
Kom aan Go Ahead! Drie punten..
  vrijdag 2 september 2005 @ 21:33:13 #158
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30214615
0-1 achter met nog een kwartier te spelen. Zal wel 4-3 worden.
pi_30214670
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
0-1 achter met nog een kwartier te spelen. Zal wel 4-3 worden.
Eerder 3-4 in de 90ste minuut

1-1 geworden.

[ Bericht 4% gewijzigd door BliksemSchigt op 02-09-2005 21:58:21 ]
  vrijdag 2 september 2005 @ 21:59:50 #160
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30219269
Toch nog een puntje.

Sjors was even prominent in beeld, maar wel op een moment dat hij even gedold werd.
That's all folks!
pi_30226897
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Scheidsrechter speelt ook een dubieuze rol bij die strafschop trouwens. Maar goed..
Er zagen maar heel weinig mensen die handsbal eigenlijk, het leek er een beetje op alsof de scheids de eerste wilde zijn die mede verantwoordelijk is bij het eerste puntje van Omniworld...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30240847
Hoorde dat ze bezig waren met vd Doelen Lijkt me iets te hoog gegrepen, maar is ook niet gelukt.
Nu bijna 10 dagen rust voor de derby met zwolle. Pak ze!
pi_30241428
Proberen kan altijd natuurlijk, zou een stunt geweest zijn.
That's all folks!
  zondag 4 september 2005 @ 10:26:55 #165
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30252379
Die van der Doelen is toch geen wondervoetballer?

Sjors gisteren present op dorpsfeest in Twello.
pi_30253664
Dat niet, maar het zou wel een topper voor de Eagles geweest zijn. In Twello werd er zeker ook met Sjors gedold.
That's all folks!
  zondag 4 september 2005 @ 13:41:18 #167
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30256636
Neuh.. Twello is rustig. Men vindt het leuk als de Eagles het goed doen, maar dollen is er niet bij. Beste actie van Snoei is trouwens dat hij die kansloze Zwollo uit het team heeft gehaald. Onder Libregts was deze talentloze draak op een gegeven moment zelfs aanvoerder.
  zondag 4 september 2005 @ 13:41:40 #168
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30256645
Een speler als van der Doelen past totaal niet bij de Eagles vind ik.
pi_30261223
Van der Doelen stopt na dit seizoen toch ook? Volgens mij wil die gewoon bij NEC leuk afsluiten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30262179
Hij denkt er wel over na, maar heeft nog niks besloten.
That's all folks!
pi_30268248
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een speler als van der Doelen past totaal niet bij de Eagles vind ik.
Ik denk dat ie binnen no time publiekslieveling zou zijn
pi_30348010
De Zeeuw was gisteren goed op dreef tijdens de training bij AZ.

Regelmatig schreeuwde van Gaal de achternaam van de oud-Eagle over het veld, omdat hij weer een goede oplossing verzon in het positiespel.

Toch trots.
pi_30348321
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:18 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ik denk dat ie binnen no time publiekslieveling zou zijn
Ja idd, zo'n speler is dat beel veel clubs. En voor GAE zou het wel een hele goeie zijn denk ik.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_30349195
Bij van der Doelen is alleen het probleem dat hij niets kan. Pater čn van der Doelen lijkt me iets te veel van het goede.
pi_30350507
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bij van der Doelen is alleen het probleem dat hij niets kan.
Dan heeft ie iig geen tijd nodig om te acclimatiseren
Hij komt sowieso niet meer, maar zo'n speler zou echt wel een aanwinst zijn voor (op zn best) een middenmoter uit de GGD
  zondag 11 september 2005 @ 12:19:18 #176
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30479755
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:39 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Dan heeft ie iig geen tijd nodig om te acclimatiseren
Haha.. je kunt ook te ver gaan hč.
  zondag 11 september 2005 @ 16:26:18 #177
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30495858
Godver

Da's niet mooi.
pi_30495877
Pijnlijk.
  zondag 11 september 2005 @ 21:17:47 #180
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30496153
Aan de andere kant: volgens mij is er geen Zwolle-topic in VBL.
pi_30498065
Flinke nederlaag, was helaas wel te verwachten...
That's all folks!
pi_30509124
Bij de beoordelingen van Voetbal International zie ik dat Brugge een 8 heeft en de anderen 5-en en 6-en.
That's all folks!
pi_30509677
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Aan de andere kant: volgens mij is er geen Zwolle-topic in VBL.
Jawel alleen ben ik de enige deelnemer, dus laat maar zitten dan.
Je mag me ook in dit topic feliciteren, daar heb ik geen enkele moeite mee

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_30509759
Misschien moet je er eens over nadenken hoe dat komt dat je de enige bent.
pi_30513059
hield wel rekening met een nederlaag, maar dit...pff
pi_30514629
quote:
Op maandag 12 september 2005 11:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Misschien moet je er eens over nadenken hoe dat komt dat je de enige bent.
Nee lijkt me niet nodig hoor In je eentje leedvermaak is ook fantastisch
Overigens was de uitslag wel iets geflatteerd, maar ach een kniesoor die daarop let.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_30549823
We teren nog maar even op de 4-2 van vorig jaar dan.
pi_30648722
3-0 gewonnen van Haarlem
pi_30654002
Yeah! Wat is die Pater eigenlijk slecht zeg.

Schotman is Het Talent van dit moment. Wordt volgende zomer weggekaapt als hij heel blijft.

Verder opvallend: Brugge een 8 voor zijn optreden in de wedstrijd tegen Zwolle volgens Voetbal International.
pi_30654442
Inderdaad, terwijl z'n teamgenoten 5'en en zessen hadden. Vanavond weer twee assists van Sjors en een mooie overwinning van de Eagles!
That's all folks!
pi_30656914
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 00:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Yeah! Wat is die Pater eigenlijk slecht zeg.
Van Peter komt helass te weinig rendement uit en als voetballer niet zo slim, maar om de 1 of andere reden neemt hij de rest van het team op sleeptouw en weet het publiek ook altijd heerlijk op te naaien dat ze nog meer achter hun team gaan staan.

Goeie gozer en ook zo gek als een deur, zo een jongen kan je best gebruiken in je selectie
volgende wedstrijden:
pi_30658935
Pater moet eens normaal leren afwerken, dan is het een erg bruikbare gast. Verder spelen de Eagles altijd wel beter als hij meedoet. De mensen om hem heen willen zeker dat hij erin staat.
That's all folks!
pi_30659885
Volgens Demy de Zeeuw wordt Jesse Schotman de volgende Eagle die in de eredivisie komt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30669293
Hij is alleen nogal blessuregevoelig. In de jeugd lag ie er ook nog wel eens een half jaartje uit.
Sfeerverlichting:
http://www.kowet.nl/content.php?vak=nieuws&view=ja&id=467
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:11:46 #195
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_30669746
Mooie goal van Loval gisteren
Let's go fucking Mental.
pi_30673253
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 00:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Schotman is Het Talent van dit moment. Wordt volgende zomer weggekaapt als hij heel blijft.
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 11:49 schreef methodmich het volgende:
Volgens Demy de Zeeuw wordt Jesse Schotman de volgende Eagle die in de eredivisie komt.
pi_30677174
Pater werd wat uitgelachen door de Haarlem aanhang hoorde ik? Heeft ie ze uiteindelijk toch mooi de mond gesnoerd.
That's all folks!
  zondag 18 september 2005 @ 03:00:55 #198
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30687119
Pater is een held voor de simpele massa, maar een goede voetballer is toch wel iets anders, sorry.
pi_30690533
Zo,n speler is toch altijd handig, plus het publiek gaat er nog ff achter staan. En wat ik tot nu toe van m heb gezien haalt ie het gemiddelde niveau niet naar beneden...
  zondag 18 september 2005 @ 14:37:09 #200
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_30695593
quote:
Op zondag 18 september 2005 11:46 schreef Erasmusch het volgende:
Zo,n speler is toch altijd handig, plus het publiek gaat er nog ff achter staan. En wat ik tot nu toe van m heb gezien haalt ie het gemiddelde niveau niet naar beneden...
Nee, maar als spits ook niet echt omhoog. Want het scorend vermogen ontbreekt bij hem.. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar die Stefan Jansen die nu bij olle speelt heeft dat wel..
Let's go fucking Mental.
  zondag 18 september 2005 @ 14:39:00 #201
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30695651
Publiek in Deventer staat er sowieso wel achter.
pi_30810558
Door in de beker.

Volgende ronde thuis tegen Roda!
pi_30810909
Verdorie, weer Roda. Gelukkig wel thuis.
That's all folks!
pi_30812519
Vorig jaar scoorden volgens mij Kokmeijer en Tuhuteru voor een degelijke 2-0 overwinning.
  donderdag 22 september 2005 @ 07:59:45 #205
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_30814232
Tijd voor revanche!

Beaphar vs. Beaphar!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_30819277
Henk Aa zijn natte droom.
pi_30928566
En ze winnen gewoon bij Volendam.
That's all folks!
pi_30949278
Dat is uiterst knap. Sjors nog uitgeblonken?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 30 september 2005 @ 23:15:57 #210
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31073041
Zometeen zijn wij nog de underdog...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 30 september 2005 @ 23:16:23 #211
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31073060
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Henk Aa zijn natte droom.
Dat was een onderlinge finale. Dus zijn droom komt niet uit.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_31076120
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Dat is uiterst knap. Sjors nog uitgeblonken?
Niet echt, maar gisteravond maakte hij z'n eerste doelpunt in het betaalde voetbal.

Een mooi bekeken balletje in de bovenhoek, hij kreeg hem ook uitstekend aangespeeld. Mooi dat de Eagles weer gewonnen hebben.
That's all folks!
pi_31080688
Erg leuk voor Sjors, jammer alleen dat het tegen Dordrecht moest. Fout van Gérard volgens de krant.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31081489
Oud voetballer Michel Boerebach verliest 2 kids:{

Mooi stuk over Boerebach.

Mooi dat GAE gisteren gewonnen heeft
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:09:16 #215
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31089448
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oud voetballer Michel Boerebach verliest 2 kids:{
Heb je een link naar dat Telegraaf artikel?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_31089890
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:09 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Heb je een link naar dat Telegraaf artikel?
Ik heb het artikel gepost in dat topic.

Of wat wil je?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:30:37 #217
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31090077
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
De link naar het artikel o pde site van de Telegraaf. Wil hem ook op een Roda-site posten (aangezien hij oudspeler is).
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_31091714
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:30 schreef DarkShine het volgende:

[..]

De link naar het artikel o pde site van de Telegraaf. Wil hem ook op een Roda-site posten (aangezien hij oudspeler is).
Klik

Je moet wel kunnen inloggen.
pi_31164001
De wedstrijd van gisteravond was er een om snel te vergeten...
That's all folks!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 01:01:58 #220
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31164106
Klopt. Ben er ook niet heen geweest.
pi_31182689
Sjors wel gespeeld?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31182860
Tuurlijk, hij is basisspeler. De rapporteur van VI vond hem al een paar keer de beste man. Gisteren was het niet best, aan z'n cijfer te zien. (5)
That's all folks!
pi_31183830
Nou ja, nu met Menno Willems er bij.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31183869
Die speelt Sjors niet zomaar uit de basis hoor.
That's all folks!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:51:23 #225
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31189480
Willems komt gewoon op de plek van Mével.
pi_31189614
Die Fransoos was me gisteren weer een potje aan het klooien...
That's all folks!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:02:44 #227
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31189863
Ik heb nog geprobeerd je te waarschuwen..
pi_31241700
Dat kun je wel zeggen.

Vanavond hebben de Eagles het weer flink laten liggen, laten ze zo'n gozer voor tijd nog de 2-2 maken.

Wel weer een doelpunt van Sjors, in de eerste minuut nog wel.
That's all folks!
pi_31253760
Wel leuk voor Sjors natuurlijk, die wil duidelijk slagen in zijn herkansing.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31253857
Drie assists en twee doelpunten tot nu toe, niet verkeerd.
That's all folks!
pi_31479499
Tot vrijdag

Hopen dat er bier is in de Adelaarshorst
Bloed, zweet en tranen!
pi_31590485
AZ kan het ook zonder De Zeeuw. Het blijft toch vreemd dat iemand die het seizoen gewoon zou beginnen bij Go Ahead nu al voorzichtig richting WK wordt geschreven. Nou ja, men hangt de nederlaag tegen PSV op aan zijn gedwongen wissel. Dat vind ik toch opmerkelijk.
pi_31624504
Helaas geen punten thuis gehouden gisteren. Jammer dat Zwollo net voor tijd een buitenspel doelpunt maakte.

Wel weer een assist van Sjors, maar je koopt er niks voor.
That's all folks!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:45:53 #234
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31625954
Al zin in dinsdag?

Revanche time!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:47:57 #235
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31625999
Succes DarkShine, maar ik geef Go Ahead een goede kans. Serieus.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:52:20 #236
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31626095
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Succes DarkShine, maar ik geef Go Ahead een goede kans. Serieus.
Ik geef ze die kans ook...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:52:45 #237
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31626105
Hoe zit het trouwens met kaartverkoop voor de thuisvakken, wij zijn niet allemaal in het bezit van een uitkaart...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:07:14 #238
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31630842
Kom je gewoon naar het stadion aan de kant van de Brinkgreverweg. Op de IJsseltribune is vast nog wel een plaatsje.
pi_31636254
Vrij weinig kaarten verkocht, op www.ga-eagles.nl kan je kaarten bestellen.

Interview met Sjors in de Eagleskrant trouwens.
  zondag 23 oktober 2005 @ 12:31:58 #240
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31649970
Dus er is kassaverkoop?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_31650057
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:10 schreef Erasmusch het volgende:
Vrij weinig kaarten verkocht, op www.ga-eagles.nl kan je kaarten bestellen.

Interview met Sjors in de Eagleskrant trouwens.
Eens kijken of ik die kan bemachtigen dan.
That's all folks!
  zondag 23 oktober 2005 @ 13:38:23 #242
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_31651578
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 12:31 schreef DarkShine het volgende:
Dus er is kassaverkoop?
Ik las ergens dat er nog maar om en nabij de duizend kaarten zijn verkocht voor dinsdag..
Let's go fucking Mental.
  zondag 23 oktober 2005 @ 17:04:40 #243
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31653522
Andres Oper doet dinsdag in ieder geval niet mee, hij is gisteren geblesseerd geraakt aan de hamstring...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 23 oktober 2005 @ 18:23:24 #244
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:10:21 #245
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31697472
Zeer slechte wedstrijd, geen sfeer...
Catering die na 5 minuten alweer afbrak...

ps. Wel een lekkere Griek in Deventer
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_31697680
Wel opvallend dat de sfeer ver te zoeken was, meestal is het wel goed vertoeven in Deventer. En erg vreemd dat de catering het snel voor gezien hield. Er was toch niks gebeurd tussen de supportersgroepen?
That's all folks!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:53:40 #247
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31698441
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel opvallend dat de sfeer ver te zoeken was, meestal is het wel goed vertoeven in Deventer. En erg vreemd dat de catering het snel voor gezien hield. Er was toch niks gebeurd tussen de supportersgroepen?
Catering verkocht ijskoud eten voor een hoge prijs, en als je er wat van zei begon meneer zeer bijdehand en irritant te doen. Dat moet je natuurlijk niet tegen de verkeerde mensen doen, hij heb een aantal van die koude ballen mogen koppen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:15:45 #248
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31700357
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:10 schreef DarkShine het volgende:
Zeer slechte wedstrijd, geen sfeer...
Catering die na 5 minuten alweer afbrak...

ps. Wel een lekkere Griek in Deventer
Ik neem aan dat je het over Sirtaki op de Brink hebt?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:42:42 #249
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31700897
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het over Sirtaki op de Brink hebt?
Inderdaad.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_31702528
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel opvallend dat de sfeer ver te zoeken was, meestal is het wel goed vertoeven in Deventer
mwa, bij een bekerduel met minder dan 1500 toeschouwers kan je dat wel verwachten
Volgens mij is het voetbal niet echt het probleem. Dr mogen alleen wel eens wat punten worden gepakt.

26-10-2005: DVD presentatie op supportersavond
Maandag 31 oktober wordt de jaarlijkse supportersavond weer gehouden. Op deze avond zullen alle topboys van Go Ahead Eagles aanwezig zijn. Directeur v/d Zalm, voorzitter Hans de Vroome en trainer Snoei zijn beschikbaar voor al je vragen. Ook zal een groot deel van de selectie aanwezig zijn. De avond begint om 19.45 uur.

Nu zal iedereen wel denken van: “jaja, dat weet ik allemaal wel, dat wordt een mooiweerpraatje.” Er is echter ook een DVD presentatie die avond. Omstreeks 21 uur zal er een documentaire uitgezonden worden die gemaakt is door Eaglesfan en filmmaker Rowdy Pelgrim. Hij heeft rondom de wedstrijd Go Ahead Eagles-fc zwolle van vorig seizoen opnames gemaakt. In de documentaire zullen twee medewerkers van de club gevolgd worden. Het resultaat van die wedstrijd weet iedereen natuurlijk nog en dit is dus zeker de moeite waard om te bekijken.

Dit voorgaande geeft genoeg redenen om maandag naar het supportershome te komen. Maandag kan je je ook inschrijven voor een DVD. Wat de prijs wordt is nog niet bekend.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:18:24 #251
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31703106
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 15:52 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

mwa, bij een bekerduel met minder dan 1500 toeschouwers kan je dat wel verwachten
Volgens mij is het voetbal niet echt het probleem. Dr mogen alleen wel eens wat punten worden gepakt.
Jullie begonnen vrij aardig gisteren! In het slotoffensief was de gelijkmaker, eerlijk gezegd, vrij verdient geweest...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:58:18 #253
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31727335
Ik zal je maar geen foto neerzetten van degene wat die beoordelingen maakt...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_31868760
Afgelopen vrijdag positief nieuws in de krant (De Stentor):
quote:
GA Eagles zit weer op winst

door HARRY HEKKERT

28 OKTOBER 2005 - DEVENTER - GA Eagles zit weer op winst. Althans op de bankrekening. Voor het eerst sinds jaren verwacht de Deventer club het lopende seizoen positief af te sluiten met een bescheiden winst, van één é twee ton. De jaren van puinruimen en beknibbelen beginnen te lonen.

Het positieve saldo wordt niet alleen bereikt door eenmalige baten als de verkoop van de spelers Demy de Zeeuw en Ivo Rossen en de opleidingsvergoeding van Jan Kromkamp. ‘Ook zonder die inkomsten verwachten we positief uit te komen’, zegt voorzitter Hans de Vroome. ‘Het zou ook niet te verkopen zijn als we nog eens een jaar verlies zouden lijden.’ Het seizoen 2004-2005 werd nog wel afgesloten met een verlies van drie ton.

Het puinruimen maakt langzamerhand plaats voor opbouwen. Zo heeft GA Eagles dit seizoen vooral geďnvesteerd in de organisatie, niet op het veld. ‘Eerst moet de organisatie buiten het veld goed staan’, aldus de preses. ‘Mocht er een sportief succes worden behaald dan is dat puur geluk. Pas de komende jaren mag er wat verwacht worden, voor zover je zoiets kunt plannen. GA Eagles heeft nog wel drie jaar nodig om weer mee te kunnen doen in de top van de eerste divisie. Maar op termijn is dat mogelijk. Daar draait het om. De mensen willen een goed potje voetbal zien.’

Supporters willen wel graag sneller resultaat. De pijn van een serie nederlagen went nooit. En betere tijden zijn al vaker beloofd. ‘Dat begrijp ik. Ik ben zelf ook supporter en kan slecht tegen mijn verlies, maar we nemen geen enkel risico. Iedereen lijkt al vergeten dat we iets meer dan een half jaar geleden nog op het gemeentehuis stonden. Waren we dicht bij een faillissement.’

Geen dure spelers

GA Eagles heeft dan ook nog niet de middelen om dure spelers aan te trekken. ‘Gemiddeld verdient een speler 30.000 euro bij ons. In de top van de eerste divisie ligt dat hoger. De incidentele inkomsten van De Zeeuw, Rossen en Kromkamp geven we niet direct aan spelers uit. De fout dat incidentele inkomsten worden gebruikt om structurele verplichtingen aan te gaan maken we niet meer. Dat staat de KNVB ook niet meer toe. Er zijn andere prioriteiten.’

Zo heeft de Deventer club nog een aanzienlijke schuld, die afbetaald moet worden. Er zijn nog steeds schuldeisers, die al jaren op hun geld wachten. Er rust nog een hypotheek op de business-lounge en er dienen ook nog obligatiehouders afbetaald te worden. Die obligatiehouders vulden in 2002 het investeringsfonds dat ex-directeur Martien Vreijsen opzette. Het geld, zo’n 800.000 euro, ‘verdween’ direct in de exploitatie. ‘De schulden gaan we langzaam wegwerken. We hebben afbetalingsregelingen getroffen.’

Het positieve saldo dat aan het eind van het seizoen op de bankrekening staat moet ook zorgen voor een buffer voor mindere tijden. De Vroome: ‘Voor wat vet op de botten.’ De speklaag kan dit seizoen nog dikker worden. Er zit nog rek in de sponsorinkomsten. De business-club groeit, al levert dat geen schrikbarende bedragen op. De Vroome: ‘We hebben nu al de begrote sponsorinkomsten voor dit seizoen binnen. Daar komt nog wat bij, al moet je in ons geval eerder denken aan tienduizenden euro’s, dan aan tonnen. Maar je merkt aan alles dat de club weer leeft, het diner voor de wedstrijd tegen De Graafschap is een mooi voorbeeld. Zitten er 300 man. GA Eagles heeft echt perspectief. Vooral na de stadion-verbouwing, die is hoognodig om de sponsorinkomsten te kunnen verhogen.’

De Vroome zag het licht ruim drie jaar geleden al, toen er flink wat lijken uit de kast donderden. Toentertijd bleef hij zitten, terwijl andere bestuurders ijlings de benen namen. Ook al besefte hij toen al dat de club een moeilijke en lange weg naar een gezond bestaan te gaan had. ‘Snel geldproblemen oplossen kan niet. Als ik hoor dat ze dat bij andere clubs wel doen, geloof ik dat niet. Ja, ik zou wel een goede crisismanager zijn. Maar daar begin ik niet aan. Ik ben een echte Go Ahead-man.’
Bron: www.destentor.nl
quote:
Nog wachten op geld ‘Kromkamp’
28 OKTOBER 2005 - DEVENTER - GA Eagles moet nog wachten op het geld voor de opleidingsvergoeding van Jan Kromkamp. De international verkaste afgelopen zomer van AZ naar Villareal. GA Eagles krijgt op basis van Fifa-regels 148.000 euro uit Spanje. Het bedrag wordt echter in drie jaar betaald, in gelijke bedragen.

Onzeker is hoe hoog de media-inkomsten dit seizoen worden. De clubs uit de eerste divisie krijgen nu 420.000 euro, een bedrag dat GA Eagles ook heeft begroot. Het bedrag wordt vooral door de tv-inkomsten van de eredivisieclubs verkregen. Er wordt nog onderhandeld over een hogere vergoeding voor dit seizoen, maximaal zo’n 650.000 euro per club.

Vreijsen

GA Eagles heeft nog verschillende oude schuldeisers. Daar hoort oud-directeur Martien Vreijsen niet toe. Sterker, GA Eagles heeft nog geld van Vreijsen tegoed. De arbitragecommissie van de KNVB veroordeelde GA Eagles medio 2002 tot betaling van drie maandsalarissen (54.583 euro) aan Vreijsen. Dat bedrag is betaald.

GA Eagles vordert nu echter enkele duizenden euro’s van de Bredanaar. Vreijsen is dat bedrag verschuldigd, doordat GA Eagles werknemerspremies voor hem moest betalen. Vreijsen had zich via zijn eigen managementbureau aan GA Eagles verhuurd, zodat er geen premies geheven zouden worden. Doordat de Deventer club zijn enige opdrachtgever was pikte de belastingdienst dit niet en kwam met een navordering aan bij GA Eagles. De club kan dit volgens het contract op Vreijsen verhalen. Die weigert te betalen. GA Eagles heeft inmiddels een deurwaarder ingeschakeld.
Bron: www.destentor.nl
quote:
GA Eagles heeft nu voor bijna 1,3 miljoen euro aandelen uitstaan
28 OKTOBER 2005 - eGA Eagles heeft voor 1,26 miljoen euro aandelen uitstaan. Eind vorig seizoen werd al voor acht ton aandelen uitgegeven.

Door de schikking met bouwbedrijf Van Wijnen werd het aandelenkapitaal al uitgebreid. De Baarnse bouwer kreeg voor 235.000 euro aandelen, die in termijnen door de club worden teruggekocht.

Daarnaast hebben verschillende obligatiehouders, die hun centjes in het beruchte investeringsfonds van Martien Vreijsen hadden gestopt, hun obligaties omgezet in een aandeel.

Verder hebben afgelopen zomer nog enkele personen een aandeel aangeschaft. Henk ten Cate, oud-trainer in Deventer en nu een invloedrijk persoon op de achtergrond, is een van hen. Naast Ten Cate bezitten ook oud-spelers Marc Overmars en Paul Bosvelt een aandeel. Een aandeel kost 50.000 euro.

In de begroting van het lopende seizoen is rekening gehouden met 100.000 euro nieuw aan te trekken kapitaal. Op termijn is het de bedoeling dat de aandelen in kleinere coupures worden uitgegeven.
Bron: www.destentor.nl
quote:
Eagles wil nog versterking
van onze sportredactie

29 OKTOBER 2005 - DEVENTER - De laatste dagen voor het sluiten van de transfermarkt poogt GA Eagles toch nog toe te slaan. De Deventer club tracht nog een centrale verdediger/middenvelder en/of een aanvaller te strikken.

De clubleiding is druk bezig het elftal toch nog te versterken. In de begroting was al rekening gehouden met de komst van nog een of twee spelers. Menno Willems was de beoogde versterking, maar hij is geblesseerd.

GA Eagles tracht nu vooral bij een eredivisieclub een speler voor de rest van het seizoen te huren. ‘Maar de meeste spelers en clubs willen wachten tot de winterstop’, zegt trainer Mike Snoei. ‘Maar we geven nog niet op.’

Een versterking is geen overbodige luxe.
Dinsdag in de bekerwedstrijd tegen Roda JC viel Jesse Schotman (hamstrings) af. Hij komt voor de winterstop niet meer in actie. Ook Martijn Kuiper is geblesseerd. Hij heeft zich gisteren in Rotterdam laten onderzoeken aan de knie. Mogelijk is zijn buitenmeniscus beschadigd.

Francois Mével is wel weer fit en ook Marco Parnela (wreef) is morgen inzetbaar in het uitduel tegen FC Den Bosch.
Veslag van de supportersavond op www.ga-eagles.nl laat een beetje hetzelfde horen. Beetje bij beetje omhoog krabbelen uit het gat van vorig jaar. Sportief gezien zal het de eerste tijd nog wel moeilijk zijn, maar het is niet anders, het budget voor (nieuwe) spelers is niet al te hoog. Desondanks biedt de situatie zoals ie nu is wel ruimte voor jonge spelers zoals Rogier Wissink om door te breken. Supporters hebben ook begrip voor het beleid in de situatie waarin de club nu zit.

En afgelopen zondag weer eens een punt gepakt en de nul gehouden, 0-0 in Den Bosch.
pi_31868877
Dank voor de update m.b.t de Eagles Sassie. Ze zijn goed bezig nu.
That's all folks!
pi_31869772
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank voor de update m.b.t de Eagles Sassie. Ze zijn goed bezig nu.
Inderdaad, eerst maar de boel op orde hebben voordat er echt weer grote uitgaven en ambities komen.
De renovatieplannen zijn ook al gepresenteerd en men is nu al begonnen met de lichtmasten te renoveren. Zie ook de clubsite.
  • Renovatieplannen
  • Renovatie lichtmasten
  • Renovatie lichtmasten (foto's)
  • Verslag supportersavond

    En er zijn nog wel meer (recentere) nieuwtjes, maar daarvoor moet je maar even www.ga-eagles.nl checken.
  • pi_31894427
    Deze week een stukje over de Eagles in de VI. Over de zaken die hierboven ook al genoemd zijn. Op het eind nog een leuke passage:
    quote:
    De club moet wel oppassen niet dezelfde fouten uit het verleden te maken. Het kwam voor dat goede talenten voor een habbekrats de deur uit liepen. Daarom is het zaak dat een dragende speler als Sjors Brugge (ook de foto bij het stuk) die nog voetbalt voor een semiprofcontract en talenten als Jesse Schotman en Rogier Wissink voor een langere periode worden vastgelegd.
    That's all folks!
      woensdag 2 november 2005 @ 16:34:02 #258
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_31900533
    Freaky fact: ik lees nu dat boek van Boerebach. Zijn zoontjes zijn verongelukt tijdens de wedstrijd Eagles-AZ, in het vorige deel van dit topic uitgebreid belicht.
    quote:
    'Ik wou door alle ramen heen vliegen', zo herinnert hij zich. Hij belde met bevende handen zijn beste vriend René Eijkelkamp, met wie hij eerder op de avond in de feesttent van de voetbalclub in Terwolde nog een biertje had gedronken.
    Toen was geluk nog heel gewoon en leek voetbal het allerdierbaarst in de wereld. Hij had 's middags de talenten van Jong Go Ahead getraind en was naar Terwolde gereden om naar de oefenwedstrijd van Eagles 1 tegen AZ te kijken. Dat duel duel begon om halfzeven. Precies op het moment dat er ergens tussen Biddinghuizen en Swifterbant een auto van de weg raakte.
    Kippevel.
    pi_31901454
    Nou en of...
    That's all folks!
      woensdag 2 november 2005 @ 17:29:26 #260
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_31902232
    Door het lezen van dit boek was ik niet meer helemaal helder. De wedstrijd van dit jaar was natuurlijk niet de wedstrijd, genoemd in het boek. Het gebeurde in 2003.
      woensdag 2 november 2005 @ 22:05:53 #261
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_31911522
    Ik ben er helemaal van slag van. Gisteravond kwam een man die zijn hond aan het uitlaten was naar me toe om me aan te spreken op mijn volgens hem 'asociale' rijgedrag. Zal ook meteen de laatste keer geweest zijn dat dat nodig was.
    pi_31988002
    En ze winnen gewoon van Excelsior, klasse hoor!
    That's all folks!
      zaterdag 5 november 2005 @ 17:00:58 #263
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_31994248
    Knijnenburgs tweede goal in de laatste minuut al. Hij zal wel Duitse voorouders hebben.
    pi_31995442
    Coen Zwollo scoorde de winnende gisteren.
    That's all folks!
      zaterdag 5 november 2005 @ 17:47:24 #265
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_31995792
    Oh.. dan heb ik niets gezegd.
    pi_32050164
    Leuke opsteker die 1-0 idd. Een keer gewonnen in de laatste minuut ipv weggegeven.
      maandag 7 november 2005 @ 11:20:41 #267
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_32051079
    Ga je altijd naar de wedstrijden, Sassie?
    pi_32055827
    Nee, volg het dmv tv, internet en krant.
    Teletekstsupporter dus.
      dinsdag 8 november 2005 @ 15:09:36 #269
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_32088996
    Haha, wel zo eerlijk.

    Ik heb dit seizoen alleen de uitwedstrijd in Emmen bezocht.
      vrijdag 11 november 2005 @ 22:43:36 #270
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_32192457
    Knijnenburg beslist de derby! Lekker hoor..
    pi_32192585
    Goede overwinning!
      vrijdag 11 november 2005 @ 22:49:34 #272
    113712 Freshthinking
    Het kan áltijd decadenter
    pi_32192589
    Knienenbarg

    Mooie sfeer, slechte wedstrijd
    Let's go fucking Mental.
    pi_32192595
    Denk dat ik tegen VVV maar weer eens kijkje ga nemen
    pi_32195055
    Lekkere wedstrijd vanavond hoor. Mooie sfeer. Heerlijk. (zag ik op SBS)
    pi_32195106
    Zag er goed uit. Sjors had er wel eentje in kunnen knallen maar gelukkig maakte het niet uit.

    Voor wie zou Riemer op de tribune hebben gezeten?
    That's all folks!
      zaterdag 12 november 2005 @ 09:48:34 #276
    113712 Freshthinking
    Het kan áltijd decadenter
    pi_32199070
    Misschien voor Wissink of Brugge?
    Let's go fucking Mental.
    pi_32200550
    Voor Brugge nu al? Ik denk dat Riemer kwam voor Daniel Guijo-Velasco van AGOVV.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_32201128
    Of voor een van de jonge verdedigers van AGOVV. Brugge speelt een redelijk seizoen, maar het is niet zo dat je meteen zegt: "die jongen is uitgeleerd" als je hem ziet spelen. Dat gold wel voor bij voorbeeld Resit Schuurman.
    pi_32201182
    Nou, het is zo dat Heerenveen één van de vier eredivisieclubs is die Guijo-Velasco volgt, vandaar. Voor Gonzalo lijkt me nog niet, al zitten daar ook eredivisieclubs achteraan.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_32201568
    Dan zal het inderdaad voor die Belg zijn.
    pi_32201580
    Heerenveen heeft wel goede ervaringen met spelers die bij AGOVV volwassen geworden zijn, dunkt me.
    pi_32202369
    Brugge had idd wel mogen scoren, maar hij wilde m voor zn rechter draaien. 4100 toeschouwers is ook knap, meestal verliezen ze dan juist.
      vrijdag 18 november 2005 @ 14:39:33 #283
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_32372883
    Menno Willems is gestopt. Jammer, hij was een goede vervanger geweest van Mével. Lullig voor Snoei ook, die zich sterk maakte voor de komst van Willems.
    pi_32394730
    En zo kennen we ze weer...
    pi_32395094
    Ja verdorie, legio kansen en dan vijf minuten voor tijd de beslissende draai om de oren krijgen.
    That's all folks!
    pi_32401441
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 11:46 schreef Erasmusch het volgende:
    En zo kennen we ze weer...
    Zo is het.
      vrijdag 25 november 2005 @ 23:37:19 #287
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_32583236
    Weer een vrijdagavond zonder puntverlies.
    pi_32583297
    Sjors elders in vorm. (ik hoop het niet)
    That's all folks!
      vrijdag 25 november 2005 @ 23:40:28 #289
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_32583322
    Haha.. die kans is groot.. het is een mannetje hoor.
    pi_32596055
    Was gister net van plan weer eens te gaan kijken Seizoenskaarten zijn trouwens nog maar 40e voor nog 10 thuiswedstrijden
    pi_32596134
    quote:
    Op zaterdag 12 november 2005 11:37 schreef methodmich het volgende:
    Voor Brugge nu al? Ik denk dat Riemer kwam voor Daniel Guijo-Velasco van AGOVV.
    Guijo-Velasco is een potentiële topper. Jammer dat wij hem destijds niet hebben gehaald toen hij wegmocht bij PSV. Hij is een stuk beter dan Biyadat.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      zondag 27 november 2005 @ 13:42:22 #292
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_32616270
    Als ik toch ooit weer een beetje in de buurt kom te wonen, neem ik direct een seizoenkaart.
      zondag 27 november 2005 @ 13:52:56 #293
    73305 Stpan
    Zullen wij laten hoo-ooren...
    pi_32616553
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 14:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
    Menno Willems is gestopt. Jammer, hij was een goede vervanger geweest van Mével. Lullig voor Snoei ook, die zich sterk maakte voor de komst van Willems.
    Beetje laat, maar dit bewijst de onkunde van Snoei. Willems heeft in 2004 voor het laatst een wedstrijd volledig uitgespeeld.
    Snoei en de medische staf hebben altijd een operatie tegengehouden, omdat hij MOEST spelen (telkens een half wedstrijdje, en dan was hij op) en nu is hij kapot. Eigen schuld dike bult, en niets lullig voor Snoei, hij heeft meegewerkt deze jongen zijn voetbalcarriere voortijdig te laten eindigen.
      zondag 27 november 2005 @ 13:59:01 #294
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_32616720
    Jeetje, daar had ik geen idee van.
    pi_32770646
    Weer verloren.

    Maar wat een mooi doelpunt doelpunt van Sjors. Randje zestien vol in de kruising.
    That's all folks!
    pi_32776957
    Enige hoogtepunt van de match denk ik. Sjors nu een rendementje van 5 (2 goals, 3 assists) ?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_32777743
    Nee, een rendementje van 7 al. 3 goals en 4 assists.
    That's all folks!
    pi_32786681
    Okee, gaat niet verkeerd dus. Op de hoeveel goals?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_32787043
    Weet er iemand nog een cafe met Versatel in Deventer?
    pi_32798252
    quote:
    Op zaterdag 3 december 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
    Okee, gaat niet verkeerd dus. Op de hoeveel goals?
    De Eagles hebben er 24 gemaakt in 19 wedstrijden.
    That's all folks!
    pi_32802297
    7/24 is geen gek ratio voor Sjors dus.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')