abonnement Unibet Coolblue
pi_29502754
Ik vertrek 14 augustus om 5.15, VROEG!!!
En kom weer terug op 21 augustus om 11.40.
Opzich geen slechte tijden!
pi_29505218
Donderdagmiddag 16.40 uur hang ik in de lucht als alles een beetje meezit. Gaan er meer om die tijd?
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:53:24 #103
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_29508161
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 18:56 schreef _MaximuS_ het volgende:
Wat waren bij jullie op kreta nou de hits?

ik heb hier mijne op een rijtje:

Zookey - lift your leg up (of 'lik je lepel')

Don Omar - Dale don Dale
Arash - Boro Boro
Bodyrockers - I Like the Way you MOVE!!
DMX - Up in Here
Nu Rhythmix - Babylon Starts to move
Soul central - Strings of Life
Gregor Salto - Looking good
Ik heb ook best vaak Watskeburt van De Jeugd van Tegenwoordig gehoord, maar lik je lepel was echt de hit idd
Elk voordeel heb zn nadeel
pi_29517685
Ik vond dat dat nummer van 'Bang Bang' ongelovelijk vaak werd gedraaid.
pi_29536832
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 17:02 schreef xxmiekskexx het volgende:
Yeuh! Hebbe onze vliegtijden nu ook binnen:
14 Augustus om 07.10 vertrekken [half 12 in Greece!]
24 Augustus om 21.40 terugreis [half 1 's nachts op Schiphol!]
Sow, da wou ik ff kwijt, hebbe lekker 11 VOLLE dage, lekker puh!
we vliegen tegelijk terug
Lampjes fabrikant eerste klasse!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:15:47 #106
80679 xxmiekskexx
Ach joh.. Laat maar!
pi_29537597
Nou, tot in het vliegtuig dan!
Het leven is te kort om te discussieren, dus ik heb altijd gelijk...
*punt*
pi_29541318
In die scandinavische club (Havana dacht ik): Summartider (ofzo)
pi_29544648
Jaa... back in Nederland --> BALEN ALS EEN STEKKER!!!!!!! Ieeeeeuuwwwh het lijkt wel herfst hier, gewoon brrr koud!! Kreta, Chersonissos 2005 was werkelijk 12dagen heeeeeerlijk genieten, relaxen, mooi, super, geweldig.. tja, gewoon niet te omschrijven!!! Ben jaloers op iedereen die er nog is en die nog moeten gaan! Kan me niet veel dingen bedenken die me tegen zijn gevallen.. uhmm.. eigenlijk is alles prima bevallen, owkeej dan, het strand.. als je het al strand kan noemen, maar toch heb ik me prima vermaakt en heerlijk gedobberd in de zee! Uitgaan, super!!! Voor iedereen wel wat, wij zijn veel in de Cameo geweest en een paar andere tenten, we hebben ze iig allemaal wel een keer gezien!! Voor iedereen die nog gaat... have fun mensjes, en denk een beetje aan mij..
xxies
Life is just like me..
Everyday a little different
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:33:52 #109
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_29568953
Ook vandaag teruggekomen. Leuke tijd gehad. Het uitgaan had ik echter eerlijk gezegd daar ook wel gezien na een week.

Het uitgaan daar is voornamelijk gebaseerd op kroegen met een dansvloer erin. Dit heeft als voordeel dat je zo makkelijk overal in en uit kunt lopen wanneer je wilt. De langste tijd dat wij ergens door hebben gebracht is misschien 2/2,5 uur. Proppers kennen ze daar ook en die zijn zoals gewoonlijk behoorlijk irritant. Soms waren we echt van plan om ergens naar binnen te gaan, maar dan deden we dat toch niet omdat er net zo'n propper aan komt lopen en die komt dan aanzetten met zo'n slap verhaal dat het lijkt alsof je zijn grootste vriend bent.
Bierprijzen gingen van 2,5 euro tot 4 euro. Die 2,5 was dan tijdens happy hours en dan betaalde je 5 euro voor 1 biertje en kreeg je er 1 bij (dus feitelijk 2,5 euro). In sommige tenten was het altijd happy hour. Denk dat achteraf de leukste uurtjes in de avond heb doorgebracht in de Ierse kroegen, puur en alleen vanwege het enthousiasme waarmee die Ieren feesten.

Bij Starbeach kun je overdag wel leuk liggen, je kunt er voor kiezen om tussen de herrie te gaan liggen op een grasveldje. Je kunt echter ook aan het strand gaan liggen waar je een strandstoel kon afhuren. Wij hebben voor het laatste gekozen, want als ik in Griekenland ben dan wil ik ook wel wat strand zien. Wij hebben 3 keer op het kleine strandje gelegen waar je uitermate lekker kon bakken in de zon en kon bijkomen van de nacht ervoor.

Over GoGoTours als reisorganisator heb ik niks te klagen, alles was gewoon geregeld zoals het moest zijn. Geen rare dingen meegemaakt. 2x meegeweest met uitstapjes daarvan. 1x met de party cruise. Dat was wel leuk om meegemaakt te hebben. Hoe de mensen heen en weer gingen tijdens het dansen op die boot, geweldig Beetje jammer dat ze wel extreem gierig met het eten omgingen. De Dutch night was door het bier wel leuk. Had daar wel echt het ski-hut gevoel, en dat kan me niet echt bekoren. Krijg je van die infantiele taferelen zoals mensen in sinterklaaskostuum en mannen met pruiken op in strakke rokjes en liedjes over dikke bananen die moeten gaan...HA....HA...
Maar eigenlijk achteraf toch een erg leuke avond gehad. Vond het wel jammer dat de andere niet wilden blijven in Malia want ik zag daar tijdens het lopen naar de Bananen Bar best wel wat leuke tenten.

Het hotel (Iro) voldeed aan de eisen van ons. Wat wel jammer is dat we wel zelf achter een extra tuinstoel aan moesten en de binnenstoel aan de achterkant doormidden lag. Je zou toch zeggen dat zulke dingen geregeld worden voor je gasten binnen krijgt.
We hadden het wel uitermate getroffen met de plaats in het hotel, we zaten helemaal bovenin het hotel en daar zaten maar 2 kamers en we hadden samen met de buren een behoorlijk groot dakterras tot onze beschikking. En we konden ook nog de rest van het hele dak over. Dus als de zon wat anders stond en we wilden nog even bakken dan klommen we gewoon het dak op.
Hier heb ik een hele vage foto (afstellingen stonden achteraf helemaal verkeerd en dus bijna alle foto's zijn zo)van het dakterras+een gedeelte van het dak:
pi_29570741
Ja ik kan me bij bovenstaand verhaal aansluiten. Leuke vakantie gehad en het leven overdag had ik nog wel een paar weken kunnen volhouden maar het nachtleven had ik na een week ook echt wel gezien.
pi_29572725
mocht er vannacht nog iemand op schiphol zijn die ook die kant op gaat, dan heb je grote kans mij tegen te komen samen met 2 vrienden waaronder "airwolf_"
heb enorm veel zin in star beach waar wij verblijven
eindelijk mijn eigen chevrolet muscle car
pi_29584667
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:33 schreef TheVotary het volgende:
Ook vandaag teruggekomen. Leuke tijd gehad. Het uitgaan had ik echter eerlijk gezegd daar ook wel gezien na een week.

Het uitgaan daar is voornamelijk gebaseerd op kroegen met een dansvloer erin. Dit heeft als voordeel dat je zo makkelijk overal in en uit kunt lopen wanneer je wilt. De langste tijd dat wij ergens door hebben gebracht is misschien 2/2,5 uur. Proppers kennen ze daar ook en die zijn zoals gewoonlijk behoorlijk irritant. Soms waren we echt van plan om ergens naar binnen te gaan, maar dan deden we dat toch niet omdat er net zo'n propper aan komt lopen en die komt dan aanzetten met zo'n slap verhaal dat het lijkt alsof je zijn grootste vriend bent.
Bierprijzen gingen van 2,5 euro tot 4 euro. Die 2,5 was dan tijdens happy hours en dan betaalde je 5 euro voor 1 biertje en kreeg je er 1 bij (dus feitelijk 2,5 euro). In sommige tenten was het altijd happy hour. Denk dat achteraf de leukste uurtjes in de avond heb doorgebracht in de Ierse kroegen, puur en alleen vanwege het enthousiasme waarmee die Ieren feesten.

Bij Starbeach kun je overdag wel leuk liggen, je kunt er voor kiezen om tussen de herrie te gaan liggen op een grasveldje. Je kunt echter ook aan het strand gaan liggen waar je een strandstoel kon afhuren. Wij hebben voor het laatste gekozen, want als ik in Griekenland ben dan wil ik ook wel wat strand zien. Wij hebben 3 keer op het kleine strandje gelegen waar je uitermate lekker kon bakken in de zon en kon bijkomen van de nacht ervoor.

Over GoGoTours als reisorganisator heb ik niks te klagen, alles was gewoon geregeld zoals het moest zijn. Geen rare dingen meegemaakt. 2x meegeweest met uitstapjes daarvan. 1x met de party cruise. Dat was wel leuk om meegemaakt te hebben. Hoe de mensen heen en weer gingen tijdens het dansen op die boot, geweldig Beetje jammer dat ze wel extreem gierig met het eten omgingen. De Dutch night was door het bier wel leuk. Had daar wel echt het ski-hut gevoel, en dat kan me niet echt bekoren. Krijg je van die infantiele taferelen zoals mensen in sinterklaaskostuum en mannen met pruiken op in strakke rokjes en liedjes over dikke bananen die moeten gaan...HA....HA...
Maar eigenlijk achteraf toch een erg leuke avond gehad. Vond het wel jammer dat de andere niet wilden blijven in Malia want ik zag daar tijdens het lopen naar de Bananen Bar best wel wat leuke tenten.

Het hotel (Iro) voldeed aan de eisen van ons. Wat wel jammer is dat we wel zelf achter een extra tuinstoel aan moesten en de binnenstoel aan de achterkant doormidden lag. Je zou toch zeggen dat zulke dingen geregeld worden voor je gasten binnen krijgt.
We hadden het wel uitermate getroffen met de plaats in het hotel, we zaten helemaal bovenin het hotel en daar zaten maar 2 kamers en we hadden samen met de buren een behoorlijk groot dakterras tot onze beschikking. En we konden ook nog de rest van het hele dak over. Dus als de zon wat anders stond en we wilden nog even bakken dan klommen we gewoon het dak op.
Hier heb ik een hele vage foto (afstellingen stonden achteraf helemaal verkeerd en dus bijna alle foto's zijn zo)van het dakterras+een gedeelte van het dak:
[[url=http://img83.imageshack.us/img83/1135/vakantie00160tb.th.jpg]afbeelding][/URL]
jij bent dus met mij meegeweest naar de party cruise en mailia
pi_29607687
Jullie waren toch niet die frikandellen die aan t gooien waren met die waterzakken he ?
Cuore Sportivo
pi_29607812
Niemand meer spannende verhalen ofzo?
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_29607882
paar jongens van ons hotel hadden een ander hotel verbouwd
Cuore Sportivo
pi_29607926
Wie kent de titel van die plaat die altijd meegezongen werd op starbeach van: Pijpen neuken beffen kontje mondje klaarkomen ?
Cuore Sportivo
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:33:25 #117
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_29609326
Dat is duidelijk een tekst waar lang over is nagedacht. En weet geen titel (gelukkig).Dit prachtig stukje muziek is mij dan ook nooit ter ore gekomen (gelukkig).

En waterzakken zijn mij onbekend. Ben je nat geworden dan? Ik heb zelf ook nog iemand een gruwelijke ziekte toegewenst die (naar ik aanneem) water ergens naar beneden gooide (en daarna natuurlijk gelijk wegduiken hihihihihi.... ). Was trouwens hartstikke mis, dat is dan wel netjes.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:54:55 #118
125897 fudgie
kreta 2003/2004/2005
pi_29609803
het ispijpen beffen likken lekker naaien ....... maar ik heb hem op me computer staan maar weet uhmm zo effe niet iets met rob...
pi_29610258
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:33 schreef TheVotary het volgende:
Dat is duidelijk een tekst waar lang over is nagedacht. En weet geen titel (gelukkig).Dit prachtig stukje muziek is mij dan ook nooit ter ore gekomen (gelukkig).

En waterzakken zijn mij onbekend. Ben je nat geworden dan? Ik heb zelf ook nog iemand een gruwelijke ziekte toegewenst die (naar ik aanneem) water ergens naar beneden gooide (en daarna natuurlijk gelijk wegduiken hihihihihi.... ). Was trouwens hartstikke mis, dat is dan wel netjes.
Heel mn kleren kon ik weggooien, doordat die zakken opgingen natuurlijk daar in de zand en modder.
Maar was nog even terug gegaan met mijn maten en hebben wat servies uit n hotel naar hun hoofd gesmeten
Koffie kopjes vliegen goed...
Cuore Sportivo
pi_29612641
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:33 schreef alki het volgende:
Wie kent de titel van die plaat die altijd meegezongen werd op starbeach van: Pijpen neuken beffen kontje mondje klaarkomen ?
de dikke lul band - op je ballen naar de wallen
pi_29644647
Ik ben vandaag terug gekomen........ Heb echt een prima tijd gehad, helemaal top!!! Was natuurlijk vooral erg leuk omdat mijn vriendinnetje nikita gogoreisleidster daar is.
Qua uitgaan waren wij het meeste in Amnesia, en omdat het daar zo druk was dan ook het meeste op die platformpjes Bio Bio vond ik ook wel oké, maar het stonk daar zo erg naar rottende kots, bah! En hoewel ik een gruwelijke hekel aan Apres Ski heb, vond ik Hof van Holland nog best gezellig
Die party cruise was echt buitengewoon kicken, het waaide heel hard, dus we gingen van linkkksss naar rechtsss In Malia vond ik het ook supergezellig, maar die DJ Harm vond ik een beetje mwah... Met z'n showtje hier en showtje daar.
Wij zaten in appartement Rytion, wat echt superleuk was. Alles was oke, vriendelijk personeel die er 24/7 voor je waren.
Overdag lagen we het meest op Star Beach, we hebben ook foto's laten maken bij Arby (propper van de Status Bar en een superkicken mannetje die goed foto's kan schieten), en we zijn een keer naar Spinalonga geweest (in principe heel mooi, maar ik vond het een beetje saai).
Ik vond Kreta echt super, de sfeer, het weer, de muziek... Alles! En jawel, heel verassend...
...IK WIL TERUG!

foto'tje van mijn groepje (ik rechts):
ovide - Ovide - viOde - videO - video
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:41:25 #122
125897 fudgie
kreta 2003/2004/2005
pi_29687960
nog een beetje geneukt?
pi_29691138
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 13:41 schreef fudgie het volgende:
nog een beetje geneukt?
Ja best wel en jij ?
Cuore Sportivo
pi_29699458
Kent iemand het nummer dat heel vaak op star beach gedraaid werd waar in voorkwam: something 'bout you body....

Iemand?
art 43.2a
pi_29712664
i like the way you move heet die plaat weet alleen ff de artiest niet
Cuore Sportivo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')