abonnement Unibet Coolblue
pi_29141360
En hier verder

Hier is deel 1 te vinden: [Centraal] Marmaris 2005 .

Post in dit topic je ervaringen, vragen e.d.!
pi_29172239
Ben van 16 t/m 23 juli in Marmaris geweest. We zaten in Club Sediz, echt perfect appartement. 8 minuten van de barstreet en 5 minuten van het strand. Heb echt geweldige tijd daar gehad, was alleen net iets te kort. Welke clubs vonden jullie het leukst? Ik zeker de Mango! Alcohol was trouwens wel extreem duur, 7 Ytl. voor een biertje (4,20 e) was geen uitzondering.

[ Bericht 14% gewijzigd door Maiike op 27-07-2005 15:52:58 ]
pi_29175906
ben net terug van 12 tm 26e in hotel Halici I geweest. Leuk hotel, maar het eten werd na een tijdje wel erg eentoning.... twee keer bij de haven gaan eten, was goed te eten. Verder vond ik de Joy het leukst, en de Rembrand
Strawberry Flavour..
pi_29181951
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:38 schreef Maiike het volgende:
Ben van 16 t/m 23 juli in Marmaris geweest. We zaten in Club Sediz, echt perfect appartement. 8 minuten van de barstreet en 5 minuten van het strand. Heb echt geweldige tijd daar gehad, was alleen net iets te kort. Welke clubs vonden jullie het leukst? Ik zeker de Mango! Alcohol was trouwens wel extreem duur, 7 Ytl. voor een biertje (4,20 e) was geen uitzondering.
ken ik jou dan toevallig? ik zat van 6 - 21 juli in Club Sediz!
Energy!
pi_29186319
ehm, misschien? wie ben je?
pi_29196008
ik was trouwens met 2 vriendinnen (een Vietnamees en een blond meisje, ikzelf heb bruin haar). Heet 1 van jouw vrienden toevallig Ernst? Dat is de enige naam die ik ken in Sediz.
pi_29202178
ah... dan waren jullie onze onderburen die ons tosti-apparaat niet wilden hebben toen we weggingen (en nee, niemand bij ons heet Ernst)
Energy!
pi_29203773
Over 2,5 week ga ik naar Club Sediz.. is het allemaal goed bevallen? nog tips?
Ben al aan het aftellen.. haha
pi_29204849
Club Sediz is echt heel goed bevallen. Elke dag werd er schoongemaakt (en zelfs afgewassen), wat voor ons totaal nieuw was omdat we normaal Spanje-gangers zijn. Aardige en behulpzame medewerkers, zoals bijvoorbeeld de bewaker die gewoon het appartement komt binnenlopen en een dansje doet (we hadden ons appartement open staan en muziek aan). Ook heel handig is het dat er naast de ingang een winkeltje is waar je al je basisbehoeften kan kopen (lees: bier, sigaretten, chips, desnoods water en cola ofzo). Een pinautomaat is ook aan de overkant van de straat dus daar hoef je ook niet ver voor te lopen.

Wat niet aan te raden is, is met z'n achten in de lift te gaan staan aangezien ie maar geschikt is voor 5 personen. Wij kwamen daar dus in vast te zitten met 8 man (in een lift van 1 bij 1 meter) en met de Turkse warmte was een sauna niet meer nodig die dag.

Ook hadden we 2 etages in ons appartement (appartement 421) en die trappen zijn nogal onbetrouwbaar te noemen; scheve treden, en als je net uit de badkamer komt met natte voeten dan donder je ook makkelijk van de trap af (wat mij dus ook gebeurde). Een vriend van me was later ook nog door een traptrede gezakt (een trede die bijna doormidden was gebroken). Maar alle mankementen werden wel gauw gerepareerd.

Het vervelendste was dat we ineens onvoorziene kosten moesten afrekenen bij het uitchecken (90 ytl.) en we hebben geen idee waar het voor was (een gedeelte was voor het kluisje, maar die kostte maar 40 ytl. voor 2 weken ofzo)
Energy!
pi_29214846
Haha ik was ook van de trap gedonderd, gewoon de grote trap zegmaar. Vriendinnetje van mij ook al. Marmer en slippers, geen goede combi. Maar ik heb niks meegekregen van een tosti-apparaat, dus even nagevraagd, maar waren wij inderdaad. Heb alleen nog steeds geen idee wie je bent.
pi_29217240
hoe heet dat songfestival liedje dat 100x per avond wordt gedraaid?? ik wil em downloaden maar heb echt geen idee hoe het heet.. en kan het ook niet vinden.
Strawberry Flavour..
pi_29217500
Elena Paparizou - You are my number one

Trouwens energizer, volgens mij heb ik al een vermoeden wie jullie waren. Voor ons rechtsboven en we hebben een keer met jullie gepraat toen had 1 van jullie net een vriend in bed gelegd want die was aan het kotsen ofzo. Kan dat?
pi_29217589
thanks ik had t alleen net gevonden.. wat een vakantieherinneringen komen boven
Strawberry Flavour..
pi_29217775
Tarkan - Dudu moet je dan ook even downloaden
pi_29218511
OJA die wilde k idd ook, goed dat je me eraan herinnert
Strawberry Flavour..
pi_29228046
Dat klinkt allemaal niet verkeerd! Volgens mij komt het allemaal dik in orde !
pi_29241506
Maandag gaan wij weg 15 dagen lang feestje bouwen in Appartementencomplex Askasya (oid), word wel leuk denk ik

Maar de busreis van vliegveld naar marmaris duurt dus 1,5 uur? Ik hoorde dat je tussendoor ook nog een tussenstop doet?
pi_29242932
Ja klopt, die tussenstop slaat echt nergens op. Behalve als je wel heel erg rookverslaafd bent ofzo (je stopt een minuutje of 15). Trouwens, zijn er mensen die met GoGo gaan of geweest zijn? Wij hebben namelijk helemaal geen activiteiten gedaan (behalve op een partyboot ofzo, tegenvaller!), maar wat vonden jullie hiervan? Kroegentoch enzo, dat is toch helemaal niet nodig, je kunt zelf ook wel ontdekken welke kroegen wel of niet leuk zijn.
pi_29253282
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:00 schreef Maiike het volgende:
Ja klopt, die tussenstop slaat echt nergens op. Behalve als je wel heel erg rookverslaafd bent ofzo (je stopt een minuutje of 15). Trouwens, zijn er mensen die met GoGo gaan of geweest zijn? Wij hebben namelijk helemaal geen activiteiten gedaan (behalve op een partyboot ofzo, tegenvaller!), maar wat vonden jullie hiervan? Kroegentoch enzo, dat is toch helemaal niet nodig, je kunt zelf ook wel ontdekken welke kroegen wel of niet leuk zijn.
ik was met Gogo, en ik ben naar kroegentochten, de Hamam, en Dutch nite en Clubbingnight geweest. Je kan het ook zelf gaan bekijken, maar het was wel gezellig en makkelijk om zo wat mensen te leren kennen.

Trouwens Maiike, ik weet vrij zeker dat jullie recht onder ons zaten... (we hebben namelijk een 3 foto's recht van ons balkon naar beneden genomen... niets boeiends hoor, iemand in een blauwgroene bikini die chips eet alleen)
Energy!
pi_29254114
Haha dat songfestival lied draaien ze inderdaad echt overal vaak...
heb ook 2x op 1 avond dat Tarkan lied gehoort, Simarik ofzo, was toen een hit hier (bah).

Maar verder was Marmaris super! en vooral de Rembrandt natuurlijk, erg gezellig. De eerste avonden werd alleen wel elke keer dezelfde muziek in zowat dezelfde volgorde gedraaid, maar later kwam er weer wat afwisseling in

Zijn er hier nog Brabanders?
pi_29254183
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef energizer het volgende:
Trouwens Maiike, ik weet vrij zeker dat jullie recht onder ons zaten... (we hebben namelijk een 3 foto's recht van ons balkon naar beneden genomen... niets boeiends hoor, iemand in een blauwgroene bikini die chips eet alleen)
Nou waar blijven die foto's???
pi_29255468
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef energizer het volgende:

[..]

ik was met Gogo, en ik ben naar kroegentochten, de Hamam, en Dutch nite en Clubbingnight geweest. Je kan het ook zelf gaan bekijken, maar het was wel gezellig en makkelijk om zo wat mensen te leren kennen.

Trouwens Maiike, ik weet vrij zeker dat jullie recht onder ons zaten... (we hebben namelijk een 3 foto's recht van ons balkon naar beneden genomen... niets boeiends hoor, iemand in een blauwgroene bikini die chips eet alleen)
Wij gaan (maandag) ook met gogo, weet je toevallig nog hoe duur die activiteiten waren? En die Hamam, dat is toch zo'n massage'huis'?
pi_29260004
hamam is rond de 15 euro, boottocht is rond de 22 euro en kroegentocht was geloof ik 10 euro bij ons..
Strawberry Flavour..
  zaterdag 30 juli 2005 @ 11:02:01 #24
82420 N-tertainment
Toeval bestaat niet
pi_29261327
het wordt hier een beetje een slowchat. best wel jammer eigenlijk want ik was op zoek naar meer informatie omtrent Marmaris. ik ga er van 1-8 aug heen
pi_29262417
Iemand die er eind september heengaat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')