abonnement Unibet Coolblue
pi_29597598
Op de hoofdpagina van de Talpa-site staat het volgende te lezen: "De komende weken lanceert Talpa grote sites rond alle programma's met veel nadruk op Expeditie Robinson, De Bouw en natuurlijk Big Brother. Big Brother 5 begint online zelfs een aantal dagen eerder dan op televisie."
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_29597775
Ik ben er eigenlijk nog niet zo mee bezig, maar ik heb er wel zin in! Kom maar op.

Ik verwacht er natuurlijk wel veel van.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  † In Memoriam † zaterdag 13 augustus 2005 @ 09:05:55 #78
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29597789
Oeh, op een zondag nog wel. Mazzel, ik dacht dat die meuk altijd op zaterdag uit werd gezonden.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  Moderator zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:48:04 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29600879
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 08:29 schreef Hunter het volgende:
Op de hoofdpagina van de Talpa-site staat het volgende te lezen: "De komende weken lanceert Talpa grote sites rond alle programma's met veel nadruk op Expeditie Robinson, De Bouw en natuurlijk Big Brother. Big Brother 5 begint online zelfs een aantal dagen eerder dan op televisie."
Dat het maar een lange koude winter mag worden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_29604266
Leve de real life soaps!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_29655163
De kick-off is op 24 augustus, of wordt dan in ieder geval opgenomen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29655313
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:45 schreef imago het volgende:
De kick-off is op 24 augustus, of wordt dan in ieder geval opgenomen
Aha! Ben benieuwd of ze dan ook gelijk met de internetstreams beginnen dan.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:16:59 #83
521 ruby
Hell yeah!
pi_29656054
M'n vriend zal wel blij zijn dat ik weer een dagelijkse real life soap moet zien.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_29656144
Voor de fans die er graag bij willen zijn:
quote:
Op woensdag 24 augustus a.s. wordt de Kick Off van Big Brother 5 opgenomen!

De Kick Off is een ervaring die je als echte Big Brother-fan niet wilt missen. En jij kunt erbij zijn; meld je hiervoor aan via mailto:publiek@big-brother.nl. Vermeld in de e-mail je naam en adresgegevens en natuurlijk hoeveel mensen je van plan bent mee te nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')