abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 maart 2007 @ 18:26:53 #251
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_47616266
(ik ga die slippers dus wel kopen...)
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_47616828
Ik heb laatst iets retour gestuurd naar ASOS, en het terugsturen ging in ieder geval goed. Netjes een mailtje gehad dat ze het artikel weer retour ontvangen hadden. Ik moet alleen nog even afwachten of ik daadwerkelijk ook m'n geld terug zie op de afschrijving van m'n creditcard deze maand, maar dat weet ik binnenkort
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_47627425
Wie leent me 500 euro, krijg je terug in Q3 2007

Nudie Even Steven Iron Denin Jean



en


en Blue Blood Enginered Fit Denim



serieus als ik het geld had ...
  zondag 25 maart 2007 @ 17:27:10 #254
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_47644830
Niet iedereen die mee wil bestellen heeft z'n PM aan staan, dus ik doe het nog maar even zo:
(uit een OP van m'n topic op ElleGirl)
quote:
Omdat ik weet dat heel veel meiden graag via Asos willen bestellen maar dat vaak niet kan omdat ze geen CC hebben!

In het kort
- Geld naar mij overmaken gaat alleen via internetbankieren
- Hou rekening met verzendkosten van mij naar jou
- Ophalen kan in Rotterdam, op een afgesproken datum
- Bestelling doorgeven kan tot dinsdagavond
- Ik bestel niets voordat ik je geld binnen heb!
- Er kunnen maximaal 25 mensen meebestellen, anders wordt het wel heel veel gedoe voor mij. Ik laat het je ook weten als je net buiten die 25 valt.

Hoe gaan we het doen?
Jij stuurt mij een emailtje met als onderwerp 'bestelling Asos'.
Daarin zet je de productcode, maat, kleur en een link naar het artikel (NIET naar het plaatje). Ook vermeld je of je je pakketje op wil komen halen in Rotterdam (de datum overleggen we nog wel) of dat je wil dat het verzonden wordt (bedrag van pakketpost tel ik dan bij je bestellingsbedrag op). In het laatste geval is het handig om direct je adresgegevens achter te laten.
BESTELLING UITERLIJK DINSDAGAVOND DOORGEVEN!
Daarna neem ik geen bestellingen meer aan, anders wordt het veel te ingewikkeld en gaat het te lang duren.

Als ik al jullie bestellingen binnen heb, kan ik uitzoeken wat de verzendkosten per persoon zullen worden (als we met meer dan 14 mensen zijn zal het slechts 1 euro p.p. worden).
Dan maak ik een rekening voor elke meebesteller en die e-mail ik je dan samen met mijn bankgegevens.
Direct overmaken is het slimst. Vier dagen na het versturen van mijn rekening wil ik het geld dan binnen hebben, want de dag erna wil ik gaan bestellen.
Als je geld dan nog niet binnen is, vervalt je bestelling, want ik ga niks voorschieten! Mocht je geld een dag later alsnog binnenkomen maak ik het uiteraard direct weer naar jouw rekening over.

Data
25/3: Dit bericht geplaatst
27/3: Laatste dag bestelling doorgeven
28/3 (avond): Versturen rekening naar meebestellers
2/4: Deadline voor overmaken geld.
3/4: Parselmouth plaatst de definitieve bestelling op Asos.com
Je zult me moeten PM'en voor m'n emailadres, want die knal ik hier niet zo neer
Dus eerst even een PM-inbox hosselen, mensen die nog mee wilden bestellen!
pi_47656096
Nou, ik heb dus de knoop doorgehakt en dankzij parselmouth dit besteld:


Maatje groter dan dat ik zou doen, omdat dat in Schotland toendertijd ook nodig was bij die bustier.




Als ik zulke benen er ook nog eens bijkreeg, dan was het helemaal top geweest .
pi_47656862
Ik wil deze tas misschien wel bestellen


pi_47667041
Ik heb al 15 bestellingen binnen gehad .
Gaat hard. Maar we zitten dus al aan de 1 euro per persoon verzendkosten vanuit Engeland!
pi_47668257
Hmmm ik wil onderstaand topje graag bestellen, alleen is hij niet meer in mijn maat in het zwart. Kunnen jullie zeggen of het bij Asos vaak klein uitvalt...?

pi_47668778
Ik heb er 1 jurkje besteld, en die viel redelijk klein uit ja...
  maandag 26 maart 2007 @ 12:49:00 #260
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_47668819
Wow 15 bestellingen, dat is echt veel. Maar is het je eigen creditcard die je gebruikt? Want ik zou dus nooit zoveel bestellingen mogen aannemen op de creditcard van mijn ouders.

Wat betreft de maten: ik heb twee shirtjes besteld die alletwee ook wat aan de kleine kant waren ja.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_47669597
Oke op hoop van zegen dan maar
pi_47672477
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:49 schreef BettyR het volgende:
Wow 15 bestellingen, dat is echt veel. Maar is het je eigen creditcard die je gebruikt? Want ik zou dus nooit zoveel bestellingen mogen aannemen op de creditcard van mijn ouders.

Wat betreft de maten: ik heb twee shirtjes besteld die alletwee ook wat aan de kleine kant waren ja.
Hij is van m'n moeder ja. Maar ik bestel niks als ik geen geld van diegene heb gekregen voor de gestelde datum. Hooguit van mensen die ik persoonlijk ken en er een goede reden voor hebben, maar de mensen die ik dus niet ken hebben dan gewoon pech. Ik weet immers niet of ik die mensen kan vertrouwen.
pi_47676529
Nog even ter inspiratie voor de rest, ik bestel ook:



en

pi_47687368
Zou ik ook nog mee kunnen bestellen of zit je al op de 25??
pi_47689375
Mogen het ook jongetjes zijn parselmouth?
pi_47689858
Zit nu op 20 mensen, dus het kan nog hoor
En jongetjes zijn ook lief, dus die mogen ook
pi_47690126
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef parselmouth het volgende:
Zit nu op 20 mensen, dus het kan nog hoor
En jongetjes zijn ook lief, dus die mogen ook
En nu even keuzes maken
pi_47690579
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef parselmouth het volgende:
Zit nu op 20 mensen, dus het kan nog hoor
En jongetjes zijn ook lief, dus die mogen ook
Die paar dingen die ik onwijs gaaf vind zijn echt zwaar overpriced of niet in mijn maat
pi_47731520
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef parselmouth het volgende:
Zit nu op 20 mensen, dus het kan nog hoor
En jongetjes zijn ook lief, dus die mogen ook
Hopelijk was ik nog op tijd.....

Chuck Taylor High With Double Tongue voor maar 41 euro
pi_47732760
goed dat je kickt hoop dat ik ook nog op tijd ben :p
pi_47743491
Gebruik je misschien ook kortingscode tijdens je bestellen? want dat zou wel heel goed uitkomen
10% korting code: VCARD2007 of VCARD07
weet niet of ze werken maar ik dacht meld het even...
pi_47746276
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:21 schreef jovink het volgende:
goed dat je kickt hoop dat ik ook nog op tijd ben :p
Wat heb jij besteld ?
pi_47757787
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Wat heb jij besteld ?
rode lage allstars vet goedkoop, heb nog geen bericht terug gehad van parselmouth? jij?
pi_47758066
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:05 schreef jovink het volgende:

[..]

rode lage allstars vet goedkoop, heb nog geen bericht terug gehad van parselmouth? jij?
Ook niet, maar die lage waren inderdaad ook zwaar cheap bijna als extra paar er nog bij willen bestellen
pi_47770119
die rode allstars wil ik ook wel bestellen...uk size 10 = ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')