abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172967121
Ik vind het kijken 'wat er allemaal is' minstens net zo mooi als het vinden van een boek waar ik al een tijdje naar op zoek ben.
I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:26:51 #177
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172968035
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:46 schreef TechTraveler het volgende:
Ik vind het kijken 'wat er allemaal is' minstens net zo mooi als het vinden van een boek waar ik al een tijdje naar op zoek ben.
Ja, dat had ik vroeger ook altijd bij de Slegte of bij Donner in Rotterdam, daar liep ik binnen en kocht boeken waarvan ik niet wist dat ze er waren en wilde hebben,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:27:36 #178
45206 Pietverdriet
pi_172968060
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:03 schreef beantherio het volgende:

[..]

Voor mij is het een deel van de lol om e.a. tijdens markten of in tweedehands boekenwinkels te vinden. Evengoed ben ik sinds kort ook wel een beetje online aan het zoeken naar dingen. Maar het valt me op dat de dingen die ik (tot nu toe) tijdens markten niet kan vinden ook online niet te vinden zijn.
Aha
Okay, dan zijn het wel erg zeldzame boeken.
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:53:50 #179
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_172969966
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Aha
Okay, dan zijn het wel erg zeldzame boeken.
Ik dacht tot nu toe dat dat wel meeviel. Een voorbeeldje is het eerste boek uit de serie Narnia-boeken van de uitgeverij Westfriesland uit de jaren 70 waarvan je de overige delen te pas en te onpas tegen komt en waarvoor je nooit veel meer dan 6 a 8 euro voor betaald. Maar het eerste deel ben ik de afgelopen 3 jaar nog nooit tegengekomen en ook online zie ik hem nergens staan. Heel vreemd. Maar het zou me niet verbazen als ik hem op een gegeven moment zomaar eens tegen komt, want een echt bijzonder boek is het niet.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:38:19 #180
45206 Pietverdriet
pi_172970965
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:53 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik dacht tot nu toe dat dat wel meeviel. Een voorbeeldje is het eerste boek uit de serie Narnia-boeken van de uitgeverij Westfriesland uit de jaren 70 waarvan je de overige delen te pas en te onpas tegen komt en waarvoor je nooit veel meer dan 6 a 8 euro voor betaald. Maar het eerste deel ben ik de afgelopen 3 jaar nog nooit tegengekomen en ook online zie ik hem nergens staan. Heel vreemd. Maar het zou me niet verbazen als ik hem op een gegeven moment zomaar eens tegen komt, want een echt bijzonder boek is het niet.
De betoverde kleerkast Bedoel je? Idd vreemd, die vind je idd nergens bij abe books of boekwinkeltjes. Is idd uitgegeven door westfriesland, verschillende bibliotheken hebben hem, ook de koninklijke
Bij de slegte online kan je hem reserveren trouwens
https://www.deslegte.nl/de-betoverde-kleerkast-775542/

Edit wat onderzoek, andere naam

[ Bericht 13% gewijzigd door Pietverdriet op 07-08-2017 14:51:20 ]
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:06:20 #181
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_172976624
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De betoverde kleerkast Bedoel je? Idd vreemd, die vind je idd nergens bij abe books of boekwinkeltjes. Is idd uitgegeven door westfriesland, verschillende bibliotheken hebben hem, ook de koninklijke
Bij de slegte online kan je hem reserveren trouwens
https://www.deslegte.nl/de-betoverde-kleerkast-775542/

Edit wat onderzoek, andere naam
Bedankt voor de tip: ik ga het nog eens nader bekijken. Ik heb me inmiddels ook al aangemeld bij boekwinkeltjes.nl en daar een zoekopdracht uitgezet.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')