abonnement Unibet Coolblue
pi_52070951
Je kunt veel eerder gaan dan is het nog rustig. Niet alle kramen staan dan al, maar er is genoeg te kijken en te zoeken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52071043
Ik ga juist altijd eerder, rond 8.00 uur ben ik er al. Dan liggen de leuke boeken er nog, en hoef je je niet door een mensenmassa heen te worstelen. Of ik dit jaar ga, weet ik trouwens nog niet.
pi_52072932
Ik ga ieder jaar altijd wel even kijken, en scoor meestal altijd wel een paar boekjes waar ik al een tijdje naar op zoek was. Aanstaande zondag ga ik denk wel weer even
pi_52091413
Op DTV (Deventer Televisie) wordt gezegd dat er 6km aan kraampjes zijn.. Dat in combinatie met het mooie weer wordt een nieuw record aantal bezoekers denk ik
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  Redactie Frontpage zaterdag 4 augustus 2007 @ 08:18:38 #80
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52092546
Jammer dat t 2 uur rijden is anders had ik er wel om 8 uur willen zijn
pi_52100583
Ben net al ff in de stad geweest. Wat een drama om de stad in en uit te komen. Allee wegen zijn ze al aan het afsluiten. Wordt mooi zometeen als ik om 5/6 uur 's ochtends de kroeg uit kom.. Zal al aardig wat volk op de been zijn dan..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_52106962
ik sta op een kraampje vlak bij de Lebuïnus Kerk.
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
pi_52121118
Vanochtend even geweest, toen de drukte nog op gang moest komen. Twee boekjes gehaald, niet zo heel bijzonder verder. Maar was wel gezellig
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:13:50 #84
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_52121470
Er waren veel dagjesmensen, maar alle kraampjes waren goed bereikbaar. En aan de IJssel zitten met een cappuccino is heerlijk relaxt.

Buit: zes boeken, en een prent van Deventer.
pi_52122336
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Er waren veel dagjesmensen, maar alle kraampjes waren goed bereikbaar. En aan de IJssel zitten met een cappuccino is heerlijk relaxt.

Buit: zes boeken, en een prent van Deventer.
Prent van Deventer heb ik vorig jaar gescoord.. Voor in Utrecht toen ik op kamers ging en Deventer moest verlaten.. Die mooie stad
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_52122366
Was dat vandaag?
pi_52128612
Het was goed te doen. Naar mijn idee rustiger dan twee en drie jaar geleden, toen ik er ook was.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52129282
yppy, was ook veel rustiger dan normaal. we zijn rond 12 uur naar de brink gelopen, en dan moet je op dat tijdstip over de hoofden lopen, en dat was nu niet zo. maar als je dan weer iets verder kwam (bv nieuwe markt en grote kerkhof) was het weer super druk, en daar zeiden al die marktkooplui ook: ja dat had ik wel, om 9 uur, nu is het uitverkocht, je bent te laat.

maar de buit was een boekje of 20
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52129370
Ik heb Manga gekocht

En Marvel comics natuurlijk.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_52131451
1 x geweest en ik vond het maar zo-zo, kan nooit leuke boeken vinden en die keer dat ik er was was het niet alleen smoordruk (..) maar ook ontzettend heet.

Geef mij maar gewoon de Slegte
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_52133228
Het leek ook minder druk omdat het wat ruimer van opzet was (langs de welle stonden meer kraampjes).. Ik kan me idd nog zo'n 3 jaar geleden herinneren, toen kon je op de welle echt niet normaal meer lopen..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 6 augustus 2007 @ 10:31:29 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_52134152
Het was weer leuk Maar wel warm zeg!

Stuk IJsselkade onder de bomen was nog het best te doen, in de wind, uit de zon.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Redactie Frontpage maandag 6 augustus 2007 @ 10:44:28 #93
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52134446
Repo op de NOS was wat saai, alsof er vooral oude meuk ligt voor verzamelaars.
pi_52135731
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:44 schreef SunChaser het volgende:
Repo op de NOS was wat saai, alsof er vooral oude meuk ligt voor verzamelaars.
De NOS zend uit wat zij denken dat leuk is voor de jeugdige kijkers, Boekenmarkt is saai denken ze en zo brengen ze dat ook.
Het NOS journaal is bij mij al lang geen kijken waard, maar ja, ik ben dan ook geen tiener meer.

Dit jaar ben ik niet geweest op de boekenmarkt, maar van de vorige keren kan ik mij wel de gezelligheid en de terrasjes herinneren
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_52135806
Idd, RTL bracht het een stuk leuker in beeld.
pi_60391390
* _Arual_ trapt dit topic weer naar boven.
  maandag 28 juli 2008 @ 10:42:42 #97
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60391512
Ga je? Ik twijfel nog. Het is wel een eindje weg en het geld is best wel bijna op. En als ik dan ga wil ik ook wel met 2 tassen vol terugkomen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60391566
Ja, ik ga weer. Ik heb een paar maanden terug een nieuwe boekenkast gekocht, dus het kan nu ook weer.
pi_60391576
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:35 schreef _Arual_ het volgende:
* _Arual_ trapt dit topic weer naar boven.
En als gastvrije bewoner geef ik jullie weer wat info


Op zondag 3 augustus 2008 vindt de 20e (!) editie plaats van de Deventer Boekenmarkt. Dit nationale evenement wordt gehouden in Deventer: Boekenstad en Hanzestad.
In totaal zijn 878 kramen langs de IJsselkade en de historische binnenstad gevuld met vele duizenden boeken. Kortom: ruim 6 kilometer Boekenmarkt met deelname van gerenommeerde boekhandelaren en antiquariaten uit heel Nederland. De markt begint officieel om 9.30 uur en duurt tot 17.30 uur.
Ter gelegenheid van de 20e editie vinden er speciale jubileumactiviteiten plaats, waaronder de tentoonstelling Verborgen Schoonheid.
De Deventer Boekenmarkt vindt jaarlijks plaats op de eerste zondag in augustus en wordt bezocht door ruim 125.000 personen. Hoofdsponsor is Kluwer.

Door het grote aantal kramen is de Deventer Boekenmarkt uitgegroeid tot de grootste van Europa. De eerste editie vond plaats in 1989 met ruim 100 boekenkramen op de Welle. Nu staan er op stadsplein de Brink, de IJsselkade (van Wilhelminabrug tot Spoorbrug), de pleinen het Grote Kerkhof en de Nieuwe Markt jaarlijks 878 boekenkramen opgesteld.
De Deventer Boekenmarkt kenmerkt zich echter niet alleen door kwantiteit, maar ook door kwaliteit. Het aanbod varieert van kinderboeken tot poëzie, van literatuur tot strips, van kunst tot topografie.
De vele boekenkramen in combinatie met rivier de IJssel, de historische binnenstad, monumentale stadspleinen en de gezellige terrassen maken de Deventer Boekenmarkt tot een uniek evenement. Er is een uitgebreid programma met muziek, kunst, exposities, speciale jubileumactiviteiten en tal van culturele activiteiten.

Jubileumactiviteiten

In het kader van de 20e editie van de Deventer Boekenmarkt vinden er een aantal speciale jubileumactiviteiten plaats. De tentoonstelling Verborgen Schoonheid toont de mooiste middeleeuwse boeken uit de schatkamer van Stadsarchief en Athenaeumbibliotheek. Het betreft twintig topstukken uit de periode 1200–1600, te zien van 17 juli t/m 17 augustus in het Stadhuis van Deventer (Grote Kerkhof 4). Openingstijden: dinsdag t/m zondag 11.00-17.00 uur. Tijdens de Boekenmarkt open van 9.00-17.00 uur. De toegang is gratis!

Bij galerie Loes & Reinier International Ceramics vindt in het kader van 20 jaar Deventer Boekenmarkt een tentoonstelling plaats van 20 paar Keramische Boekensteunen van keramisten uit Frankrijk, België, Engeland, Denemarken, Duitsland en Nederland. Te zien van 3 t/m 23 augustus.
Verder wordt op zaterdagavond 2 augustus het boekje De Valsche Geschiedenis van de Deventer Boekenmarkt gepresenteerd, op het Grote Kerkhof. Het eerste deel stond in het teken van Deventer, het tweede ging over het Grote Kerkhof en het derde deel staat in het teken van de Deventer Boekenmarkt.
Daarnaast verschijnt er in het kader van de 20e Boekenmarkt een speciale vingerhoed, uitgegeven door Frika Porcelain uit Deventer.
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_60391946
Ik denk dat ik dit jaar maar een keertje oversla.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')