abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 juli 2005 @ 13:18:04 #51
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29082620
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:56 schreef Billy_Mack het volgende:
He was just a roughed trooper
And he surely shook with pride
He checked all his equipment
And made sure his pack was thight
He had to sit and listen to those awfull engines roar
You ain't gonna jump no more!

Gory Gory what a hell of a way to die!
Gory Gory what a hell of a way to die!
Gory Gory what a hell of a way to die!
Gory Gory what a hell of a way to die!

He ain't gonna jump no more!

Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 24 juli 2005 @ 13:19:53 #52
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29082671
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:59 schreef Billy_Mack het volgende:

Guarnere
[afbeelding]

Heffron
[afbeelding]

Winters
[afbeelding]

Luz
[afbeelding]

Malarkey
[afbeelding]

Lipton
[afbeelding]
Gaaf zeg!!!
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 24 juli 2005 @ 13:22:07 #53
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_29082722
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:24 schreef Dizer het volgende:
Oeh... even een paar mensen jaloers maken

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Gelukt !

Al ben ik al heel blij met mijn blikken box.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 24 juli 2005 @ 13:23:50 #54
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29082770
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:22 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Gelukt !
Sorry

Hij is op eBay te vinden btw... alleen oppassen voor de bootleg versies..
Friends don't let friends remain beardless...
pi_29082793
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:24 schreef Dizer het volgende:
Oeh... even een paar mensen jaloers maken

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hebben.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  dinsdag 26 juli 2005 @ 21:16:43 #56
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_29152833
Met projector is ie

tis jammer dat ik niet echt mooie pics voor elkaar kan krijgen met mn camera... doet geen recht toe. Maar geloof me maar,
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 27 juli 2005 @ 11:48:21 #57
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29165799
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:22 schreef ondeugend het volgende:

Al ben ik al heel blij met mijn blikken box.
Op zich is dat eigenlijk inderdaad een hele mooie uitgave.
Ik hoop dat ze ook zo gek gaan doen met een dvd uitgave van 'The Pacific War'...
Iets wat heelmooi naast die tinbox past...
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:03:05 #58
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29166201
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:30:54 #59
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_29166963
Top serie, ik heb zelf de kartonnen box versie

Ik moet dat boek ook nog een x lezen, en tevens dat boek van Dick Winters, iemand enig idee waar dat boek van Dick Winters te krijgen is in NL?


Bull Randleman
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:45:57 #60
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29167355
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:30 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Top serie, ik heb zelf de kartonnen box versie

Ik moet dat boek ook nog een x lezen, en tevens dat boek van Dick Winters, iemand enig idee waar dat boek van Dick Winters te krijgen is in NL?
Band of Brothers boek is overal te verkrijgen als paperback. HardCover is nergens meer verkrijgbaar en is out of print. Ik heb hem gelukkig via ABC 2e hands kunnen regelen want ik wil alleen maar Hardcover boeken.

Biggest Brother van Dick Winters, geschreven door Larry Alexander is alleen in het Engels verkrijgbaar en alleen ook in hardcover. Te koop bij bol.com of de ABC (abc.nl) of kalverstraat in Amsterdam. Ik heb hem zelf ook en het leuke ervan is dat ze de eerste paar hoofdstukken aan zijn jeugd en begin van zijn carriere toewijden en daarna gaat het over de oorlog en zo, en dan vertelt ie dingen die dus bij BoB niet naar voren zijn gekomen. Maar een heleboel weer wel. Alexander geeft ook een paar persoonlijke citaten van Dick Winters over een paar mede "brothers". Altijd leuk om te lezen. Het laatste gedeelte van zijn boek wijdt ie aan na deoorlog en de gevolgen daarvan voor hem en ook de start van de miniserie...
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:18:23 #61
13148 Shogo
Psycho...
pi_29168188
Heb de serie deze week weer eens bekeken, geweldig hoor. Wat ik me al redelijk lang afvraag is het echt gebeurd dat Speirs dwars door de duitsers rende in dat dorp?
pi_29168205
Het blijft een prachtige serie he, de meest bekeken dvd's uit mijn collectie
Where facts are few, experts are many.
pi_29168260
Heb Band Of Brothers boek van Ambrose aangeschaft bij een boekwinkel op Schiphol. Daar hadden ze ook een hoop andere engelstalig oorlogsboeken over o.a D-Day.
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:32:33 #64
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_29168636
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:45 schreef Dizer het volgende:

[..]

Band of Brothers boek is overal te verkrijgen als paperback. HardCover is nergens meer verkrijgbaar en is out of print. Ik heb hem gelukkig via ABC 2e hands kunnen regelen want ik wil alleen maar Hardcover boeken.

Biggest Brother van Dick Winters, geschreven door Larry Alexander is alleen in het Engels verkrijgbaar en alleen ook in hardcover. Te koop bij bol.com of de ABC (abc.nl) of kalverstraat in Amsterdam. Ik heb hem zelf ook en het leuke ervan is dat ze de eerste paar hoofdstukken aan zijn jeugd en begin van zijn carriere toewijden en daarna gaat het over de oorlog en zo, en dan vertelt ie dingen die dus bij BoB niet naar voren zijn gekomen. Maar een heleboel weer wel. Alexander geeft ook een paar persoonlijke citaten van Dick Winters over een paar mede "brothers". Altijd leuk om te lezen. Het laatste gedeelte van zijn boek wijdt ie aan na deoorlog en de gevolgen daarvan voor hem en ook de start van de miniserie...
tnx dude

Ik ga volgende week dinsdag naar de States, word een lange vlucht, maar es even struinen naar het BoB boek, ik heb bij Bruna.nl gezien dat ze hem daar hadden, maar is die vertaald naar het Nederlands? (mischien dat jij het weet ). Het boek van Dick Winters is denk ik ook wel te krijgen in de States.
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:41:16 #65
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29168888
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:18 schreef Shogo het volgende:
Heb de serie deze week weer eens bekeken, geweldig hoor. Wat ik me al redelijk lang afvraag is het echt gebeurd dat Speirs dwars door de duitsers rende in dat dorp?
Ja dat is waar gebeurd. Als je de aflevering aan het eind of de extra's bekijkt, zegt een oude man, veteraan... Winters (als ik me niet vergis) dat ze zo verbaasd waren en zo. En dat het dus ook echt gebeurd is.
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:32 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:

[..]

tnx dude

Ik ga volgende week dinsdag naar de States, word een lange vlucht, maar es even struinen naar het BoB boek, ik heb bij Bruna.nl gezien dat ze hem daar hadden, maar is die vertaald naar het Nederlands? (mischien dat jij het weet ). Het boek van Dick Winters is denk ik ook wel te krijgen in de States.
Ik geloof niet dat je een Engelse versie krijgt bij Bruna. En Biggest Brother moet in Amerika wel te vinden zijn. Want die is sinds mei pas uitgebracht. Maar ik had hem in de preorder staan en kreeg hem in april al
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:41:48 #66
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29168909
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:18 schreef Atreidez het volgende:
Het blijft een prachtige serie he, de meest bekeken dvd's uit mijn collectie
Pearl Harbor en Band of Brothers zijn bij mij de meest bekeken dvd's
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:45:50 #67
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_29169044
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:21 schreef AversusZ het volgende:
Heb Band Of Brothers boek van Ambrose aangeschaft bij een boekwinkel op Schiphol. Daar hadden ze ook een hoop andere engelstalig oorlogsboeken over o.a D-Day.
hier ook samen met Der Untergang (al vind ik die wel stuk minder dan BoB).
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:51:59 #68
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29169222
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:45 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:

[..]

hier ook samen met Der Untergang (al vind ik die wel stuk minder dan BoB).
The Downfall toch?? Ja sorry, ik lees alleen Engelse boeken
Ik heb trouwens eindelijk het boek van Traudl Junge uitgelezenL Until The Final Hour, the secret life of Hitler's personal secretary. Ik geloof er dus geen bal van dat zij dus niets in de gaten had en zo. Maar wat ik buitengewoon vreemd vond is hoe gelifd hij was en hoeveel iedereen in zijn bunker van Hitler hield. Maar ook vreemd hoe menselijk en aardig hij was tegen iedereen... Best creepy..
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:08:57 #69
13148 Shogo
Psycho...
pi_29169734
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:41 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ja dat is waar gebeurd. Als je de aflevering aan het eind of de extra's bekijkt, zegt een oude man, veteraan... Winters (als ik me niet vergis) dat ze zo verbaasd waren en zo. En dat het dus ook echt gebeurd is.
Ongelofelijk. Ik heb helaas de 5 disc dus heb geen extra's.
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:13:38 #70
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29169838
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:08 schreef Shogo het volgende:

[..]

Ongelofelijk. Ik heb helaas de 5 disc dus heb geen extra's.
Als ik me niet vergis hoor...
Maar goed, binnenkort lees ik het boek en dan weet ik het 100% zeker!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:17:39 #71
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_29171719
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:51 schreef Dizer het volgende:

[..]

The Downfall toch?? Ja sorry, ik lees alleen Engelse boeken
Ik heb trouwens eindelijk het boek van Traudl Junge uitgelezenL Until The Final Hour, the secret life of Hitler's personal secretary. Ik geloof er dus geen bal van dat zij dus niets in de gaten had en zo. Maar wat ik buitengewoon vreemd vond is hoe gelifd hij was en hoeveel iedereen in zijn bunker van Hitler hield. Maar ook vreemd hoe menselijk en aardig hij was tegen iedereen... Best creepy..
Ja dat is de verfilming van The Downfall, mischien op bepaalde punten wat anders.
Maar dat "menselijke" en "aardige" komt in die film ook naar voren, de mensen om zich heen kaffert die net zo snel uit als dat hij ze lief heeft. In de film komt dat heel goed naar voren, (mede dankzij de acteur natuurlijk, gewoon eng hoe goed hij Hitler naspeeld, trillend handje,Zuid-Duits accent, driftbuien etc.). Maar het is wel aanrader om te bekijken, je kunt hem geloof ik ook wel huren bij de videotheek.
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:20:58 #72
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29171812
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:17 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:

[..]

Ja dat is de verfilming van The Downfall, mischien op bepaalde punten wat anders.
Maar dat "menselijke" en "aardige" komt in die film ook naar voren, de mensen om zich heen kaffert die net zo snel uit als dat hij ze lief heeft. In de film komt dat heel goed naar voren, (mede dankzij de acteur natuurlijk, gewoon eng hoe goed hij Hitler naspeeld, trillend handje,Zuid-Duits accent, driftbuien etc.). Maar het is wel aanrader om te bekijken, je kunt hem geloof ik ook wel huren bij de videotheek.
Ik heb hem op dvd hoor
Maar ik bedoelde eigenlijk met het boek dat ie nog aardiger overkomt... naar mijn idee te aardig...
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:27:05 #73
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_29171962
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:20 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik heb hem op dvd hoor
Maar ik bedoelde eigenlijk met het boek dat ie nog aardiger overkomt... naar mijn idee te aardig...
Ik heb de boeken nog nooit gelezen, afgezien van een paar (oorlogs)boeken tijdens mijn examenjaar.
Maar het BoB boek, lijkt me wel de moeite waard

goed topic trouwens
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:32:50 #74
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29172096
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:27 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:

[..]

Ik heb de boeken nog nooit gelezen, afgezien van een paar (oorlogs)boeken tijdens mijn examenjaar.
Maar het BoB boek, lijkt me wel de moeite waard
Is ie ook. En Biggest Brother ook! Wat ook de moeite waard is, is "The Longest Winter" van Alex Kershaw. Die is echt heel erg goed. Van begin tot eind superspannend!! Alex Kershaw schrijft best wel goede boeken. Op dit moment ben ik bezig met een van zijn boeken, The Bedford Boys. Gaat over een battalion van D-Day uit A-company waar een heleboel jongeren uit het stadje Bedford komen en allemaal doodgaan...Triest verhaal..
quote:
goed topic trouwens
Komt denk ik omdat we met zijn allen op dezelfde golflengte zitten met het onderwerp
En Band of Brothers is eenmaal goed..
Friends don't let friends remain beardless...
pi_29177104
The Bedford Boys lijkt me ook zeer interessant. Bedankt voor de tip!

Ben zelf momenteel bezig in David L. Robbins's: Last Citadel. Gaat over de gevechten bij Kursk. Erg spannend tot nu toe.
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')