quote:
Lekkere wijven, ze liepen hier laatst nog door de Mediamarkt.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:12 schreef tonks het volgende:
Mijn zusje was laatst in walibi. en daar had ze die djumbo live gezien
Bezig met hun nieuwe clip ofzo..
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:14 schreef DraYtje het volgende:
K3 zuigt keer drie in het kwadraat! Wat een vreselijke herrie, ze zijn (gelukkig) gestopt toch?![]()
K3 zuigt keer drie in het kwadraat! Wat een vreselijke herrie, ze zijn (gelukkig) gestopt toch?![]()
Haha ja manquote:Op zondag 17 juli 2005 15:16 schreef tonks het volgende:
Dat kumahee liedjes ie kei leuk!
Kuma Hequote:Op zondag 17 juli 2005 15:14 schreef DraYtje het volgende:
Wat een vreselijke herrie, ze zijn (gelukkig) gestopt toch?![]()
foxkids heet tegenwoordig toch jetix ofzoquote:Op zondag 17 juli 2005 15:19 schreef Petertjuhh het volgende:
Uhh, het is tienertalk. Al die afgezaagde foxkids bandjes zijn niet geliefd onder tieners maar onder kleuters enzo...![]()
dat vraag ik me inderdaad ook af. Heb hier Alicia van 3 die dus wel helemaal wild is van kus en Djumbo, (k3 gelukkig minder) maar bij haar leeftijd vind ik het ook passen. Maar jetix zend de clips uit in blokuren waarvan de tekenshit eromheen totaal niet geschikt zijn voor haar leeftijd. Ze gokken dus kennelijk toch op een oudere doelgroep met deze bandjes... Maar passend bij tieners vind Ik ze dus in elk geval niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:19 schreef Petertjuhh het volgende:
Uhh, het is tienertalk. Al die afgezaagde foxkids bandjes zijn niet geliefd onder tieners maar onder kleuters enzo...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |