En die showsnollen laten ook al geen slakkensporen na? Damn, wat saai zeg.quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:51 schreef BobRooney het volgende:
Ik vond er echt geen reet aan. Weinig stands, domme show's . Niet de moeite waard dus. En er loopt vanalles rond..
Niet iedereen over dezelfde kam scheren!quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:46 schreef Staps.nl het volgende:
Niet gaan dus ?
Ik heb altijd het idee dat het publiek daar het soort 'gaat naar parenclub' of 'is bij Jambers geweest' publiek is.
Wel jammer dat je dan de paaldanseressen en stripsters mist. Verder ben ik het helemaal met je eens, het is te duur. Wel leuk om een keer geweest te zijn en gezien te hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:55 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ben het met je eens. En de toegangsprijs is ook al niet gering en vond ik veels te hoog voor wat je ervoor terug krijgt. Kun je beter een betere sex winkel binnen lopen dan heb je bijna al het goede van de kamasutra beurs (en dus niet de oude mannetjes) voor niks![]()
Het was maar het idee wat ik hebquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:47 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Niet iedereen over dezelfde kam scheren!
Paaldanseressen en stripsters horen thuis in een donkere, vage club, niet onder TL-verlichtingquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:03 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Wel jammer dat je dan de paaldanseressen en stripsters mist. Verder ben ik het helemaal met je eens, het is te duur. Wel leuk om een keer geweest te zijn en gezien te hebben.
www.kamasutrabeurs.nlquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:17 schreef killerbeestje het volgende:
ik ben er ook geweest met mijn vriend, en ik vondt het est grappig hoe mensen hun eigen uitsloven.
ik wil er wel weer een keer naartoe om te kunnen lachen, en om leuke kleren te kopen en wat leuke artikelen..
wie weet wanneer de kamasutrabeurs weer is?
Steekt hand op.quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:49 schreef MaxiTaxi het volgende:
![]()
Wie is hier wel eens geweest? wat waren de ervaringen? moeite waard?
Wat voor soort mensen loopt hier rond?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |