abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28791477

Wie is hier wel eens geweest? wat waren de ervaringen? moeite waard?
Wat voor soort mensen loopt hier rond?

donderdag 14 juli 2005 @ 08:50:00 #2
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_28791483
Nee, nee, denk het wel, allerlei.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_28791484
Vieze mensen, in leren pakjes.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_28791494
Ik niet, niet dus, geen idee, Kamasutraliefhebbers.
pi_28791501
Ik vond er echt geen reet aan. Weinig stands, domme show's . Niet de moeite waard dus. En er loopt vanalles rond..
pi_28791517
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 08:51 schreef BobRooney het volgende:
Ik vond er echt geen reet aan. Weinig stands, domme show's . Niet de moeite waard dus. En er loopt vanalles rond..
En die showsnollen laten ook al geen slakkensporen na? Damn, wat saai zeg.
  donderdag 14 juli 2005 @ 09:24:38 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28791913
Ben ook geweest, jaar of 10 terug, stelde allemaal niet veel voor. Leuk om eens heen te gaan als je je echt verveelt...
pi_28792134
Klinkt spannender dan het is...
MindSick that is...
pi_28792178
suffe bedoening
pi_28792179
stelt geen reet voor
pi_28792208
Niet gaan dus ?

Ik heb altijd het idee dat het publiek daar het soort 'gaat naar parenclub' of 'is bij Jambers geweest' publiek is.
'Boy, it's like a sauna in here'
  donderdag 14 juli 2005 @ 09:47:32 #12
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_28792234
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 09:46 schreef Staps.nl het volgende:
Niet gaan dus ?

Ik heb altijd het idee dat het publiek daar het soort 'gaat naar parenclub' of 'is bij Jambers geweest' publiek is.
Niet iedereen over dezelfde kam scheren!
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
pi_28792288
Ik vond het leuk. Er kwamen van allerlei mensen, jong, oud, dik, dun. Gewoon normale mensen die nieuwsgierig waren en mensen die er echt heengingen om dingen te kopen. Ik vond het leuk om er eens heen te gaan, het was best gezellig. Er komen echt niet alleen "vieze mensen". Ze zullen er vast zijn, maar dan zijn ze veruit in de minderheid.
pi_28792310
Nou nee dus, het is meer het publiek, we kijken jambers en giegelen over mensen die naar parenclubs gaan

Serieus, er loopt vanalles rond, echt wereldschokkend is het gewoon niet te noemen.

Is het leuk, ach, als je nog nooit bent geweest is het wel grappig, zie het als een verdekte markt met seksartikelen en aanverwante zaken waar wat shows worden gegeven.
Als je met een groep gaat kan het zeker leuk zijn, verder vind ik het persoonlijk niet veel aan, teveel geld voor te weinig lol.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28792625
Ben een paar jaar terug geweest. Vond er geen zak aan. Paar sneue mensen, minder mooie mensjes en de rest was doorsnee. Het was eigenlijk een grote sex-shop met wat naakt lopende vrouwen en stripshows etc.
pi_28794162
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:55 schreef Uncle het volgende:

[..]

Ben het met je eens. En de toegangsprijs is ook al niet gering en vond ik veels te hoog voor wat je ervoor terug krijgt. Kun je beter een betere sex winkel binnen lopen dan heb je bijna al het goede van de kamasutra beurs (en dus niet de oude mannetjes) voor niks
Wel jammer dat je dan de paaldanseressen en stripsters mist. Verder ben ik het helemaal met je eens, het is te duur. Wel leuk om een keer geweest te zijn en gezien te hebben.
pi_28795416
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 09:47 schreef -beyond- het volgende:

[..]

Niet iedereen over dezelfde kam scheren!
Het was maar het idee wat ik heb

Ik kan er inderdaad beter vanuit gaan dat ook de Jambers kijkers erheen gaan, mensen die niet zo nodig op tv hoeven.
'Boy, it's like a sauna in here'
  donderdag 14 juli 2005 @ 11:52:53 #18
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_28795766
Geen reet aan. Slordig opgebouwd, goedkope shows en overal dezelfde dingen in de standjes. Er was een zogenaamd spannend doolhof, waar allerlei kamertjes in waren gemaakt. Als je zin had kon je hier spannende dingen doen en iedereen kon dan door dat doolhof lopen en je bezig zien.

Dat doolhof waren wat bij elkaar geraapte zwarte houten schotten, met splinters eraan en in de kamertjes zaten pubers te giechelen of een sigaretje te roken. Entreeprijs veel en veel te duur voor wat je te zien kreeg.
I see you're drinking 1%. Is that 'cause you think you're fat? 'Cause you're not. You could be drinking whole if you wanted to.
pi_28797648
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 11:03 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Wel jammer dat je dan de paaldanseressen en stripsters mist. Verder ben ik het helemaal met je eens, het is te duur. Wel leuk om een keer geweest te zijn en gezien te hebben.
Paaldanseressen en stripsters horen thuis in een donkere, vage club, niet onder TL-verlichting
pi_28797771
Suf, saai en de reclameposters waren eigenlijk het spannendst.
Oh, en veel en veel te duur voor een paar stands met smaakjescondooms, piercings en leer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_28797818
't schijnt veel geld te zijn voor weinig spectaculairs. misschien 1 x leuk voor de lol, verder valt het reuze mee geloof ik.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_28798564
Ze hebben wel vaak leuke kleding in de aanbieding, ben 2 keer geweest op uitnodiging en die 2 keer stond er een vrouwtje dat zelf kleding maakt, echt party/sexy kleding, heel origineel, maarja, dat was zelfs in de aanbieding nog niet goedkoop...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:17:03 #23
125172 killerbeestje
lieve mama van jake
pi_28800848
ik ben er ook geweest met mijn vriend, en ik vondt het est grappig hoe mensen hun eigen uitsloven.
ik wil er wel weer een keer naartoe om te kunnen lachen , en om leuke kleren te kopen en wat leuke artikelen..
wie weet wanneer de kamasutrabeurs weer is?
mijn zoontje in 3 maanden te vroeg geboren.
hij gaat nu naar school ga hem erg missen
pi_28802924
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:17 schreef killerbeestje het volgende:
ik ben er ook geweest met mijn vriend, en ik vondt het est grappig hoe mensen hun eigen uitsloven.
ik wil er wel weer een keer naartoe om te kunnen lachen , en om leuke kleren te kopen en wat leuke artikelen..
wie weet wanneer de kamasutrabeurs weer is?
www.kamasutrabeurs.nl
  vrijdag 15 juli 2005 @ 03:58:43 #25
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28821042
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 08:49 schreef MaxiTaxi het volgende:

Wie is hier wel eens geweest? wat waren de ervaringen? moeite waard?
Wat voor soort mensen loopt hier rond?

Steekt hand op.

Hele dag geweest, geen reet aan. Ik snap echt niet wat er zo geweldig aan is
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')