abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:09:46 #51
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_31781283
Wat is exact kaartje blazen?

Die spelletjes als zap-de-neger en juffen ed zijn soms helemaal niet meer leuk
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_31781984
als je een tv buiten ehbt en een aflevering van de Smurfen moet je het smurfenspel maar gaan doen, elke keer als er 'smurf' gezegd word moet je een slok bier nemen, elke keer als er 'smurfen' gezegd word moet je 2 slokken nemen en elke keer als er 'grote smurf' gezegd word moet je je glas/flesje leegdrinken..

"grote smurf, grote smurf! smurf gezellig mee met de rest van de smurven!"

wie het eind van de aflevering haalt heeft gewonnen
  zondag 30 oktober 2005 @ 14:50:22 #53
82589 S-Two
barba macacu
pi_31809470
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 15:09 schreef Intergalactrick het volgende:
Wat is exact kaartje blazen?

Die spelletjes als zap-de-neger en juffen ed zijn soms helemaal niet meer leuk
Kaartje blazen is heel simpel.

Je neemt een glas met drank erin (je kan zelf bepalen hoeveel). Daar leg je dan een pak kaarten bovenop. Dan moet je omstebeurt blazen, degene die de laatste kaart eraf heeft geblazen moet drinken . Je kan het ook nog iets moeilijker maken door in te stellen dat je maar 1x mag blazen, en er wel kaarten af moeten. Hierdoor moet je dus harder blazen (anders kans dat je niets eraf blaast, en dus moet drinken), en heb je dus meer kans dat je alles er af blaast.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_31810200
Wat ook een leuk spel is, maar wel wat ingewikkelder, is presidenten.

benodigdheden: een spel kaarten en drank.

Spel kaarten opdelen. De bedoeling van het spel is dat steeds een hoger kaart op moet gooien dan de voorgaande. Als je dat niet kunt moet je drinken. Je mag ook dezelfde kaart opgooien als de voorgaande, dan moet die persoon drinken. Als de persoon na jou dan ook weer dezelfde opgooit moet jij één glas drinken en jouw voorganger 2, enzovoorts. Als je bij het aas bent aanbeland dan ga je naar de dubbele kaarten. 2 tweeën opgooien is hoger dan één aas.

Het doel van het spel is zo snel mogelijk al je kaarten kwijtraken. Als dat je als eerste is gelukt ben je de volgende ronde de president, mag je je zitplaats uitkiezen (in de meeste studentenkamers staat er één relaxte fauteuil en een aantal kratjes om op te zitten ) en mag je aan de vice-president (als één-na-snelste klaar), aan de vice-asshole (als één-na-laatste klaar) en de asshole (als laatste klaar) opdrachten geven. Vice-president geeft opdrachten aan vice-asshole en asshole, vice-asshole aan asshole. President mag ook altijd als eerste een nieuwe ronde beginnen.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_31877652
Gewoon zapp de neger/kaartje blazen/oengaboenga/hoeka/bierspel en zo kan je nog wel een tijdje doorgaan
pi_31887082
HET stoerste drankspel dat ik ooit gedaan heb werd mij geleerd in New Zealand.
Het heet 21, en is redelijk simpel...

je zit met zn allen om de tafel, een van je vrienden begint met het getal 1

Dus je maat zegt 1
degene naast hem zegt 2, of zegt 2 en 3.
En dan uiteraard zo door tot de 21.
Je mag geen drie enkele nummers op rij zeggen. Dus als jij 1 zegt, je maat 2, MOET de volgende 3 en 4 zeggen. Doet hij dit niet... 2 slokken bier.
Je mag ook geen 3 dubbele nummers op rij zeggen, dus jij zegt 1, je maat 2 3 volgende 4 5, volgende MOET dus alleen 6 zeggen.
Laatste regel, je mag geen 1 en 2 tegelijk zeggen omdat dat omgekeerd 21 is.

Ok, en nu begint de fun .
Degene die bij 21 aankomt, drinkt zijn hele flesje leeg, en maakt een regel aan.
Voorbeel voor een regel
In plaats van het nummer 7 moet men nu zeggen "Neuken in de keuken" Dusss, het gaat 1, 2, 3 4, 5 6, Neuken in de keuken, 8 etc.
Als men de fout in gaat... flesje leegmaken.
Na 7 keer tot de 21 gekomen te zijn wordt het gaaf . Je zuipt je de tierelier, omdat er altijd wel iemand de fout in gaat .

Als er vrouwen meedoen (die toevallig naast jou zitten) kun je uiteraard komen met regels dat je degene naast je over de wang moet likken ofzo. En regels als Bij nummer 15 doen we een "social" (proost met zijn allen) zijn ook gaaf.
Op het moment dat er iets van 15 regels zijn, en iedereen dus redelijk dronken aan het raken is kun je regels gaan doen van "wie er bij 21 komt moet een kledingstuk uittrekken" ofzo iets .

Ik heb het een aantal keren gespeelt, en ben nog nooit zo dronken geweest . Herrineringen kwamen boven na het zien van de foto's

Aanrader voor iedereen, als het niet duidelijk is zeg je het maar :p dan leg ik even verder uit.
Assie enzo
pi_31888688
Ik snap er weinig van
pi_31904595
Welke drank doet het eigenlijk het beste in dit soort spelletjes
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_31904849
strorum
pi_31905057
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:01 schreef twisteddlogic het volgende:
strorum
Sambuca
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_31906335
strorum 80%
You must try to maintain faith and trust in the potentiality of your own brain and the billion year old life process. With your ego left behind you, the brain can't go wrong.
  woensdag 2 november 2005 @ 20:07:59 #62
82589 S-Two
barba macacu
pi_31907101
Goldstrike, wodka of whiskey doet het ook altijd wel goed
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_37846402
Kent er ook iemand spelletjes waarbij je met twee teams tegen elkaar moet strijden?
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_37846676
Treinen
Ga naar http://www.ns.nl en print een treinrit uit. Je moet wel een route uitprinten waar alle tussenstations opstaan.
Als je de route hebt uitgeprint ga je met een groepje zitten. Iedereen heeft 1 drankje die op moet zijn in de tijd dat je van station X naar station Y gereden bent.
Als je vertekt van station Y krijg je een nieuw drankje die op moet zijn voor je op station Z stopt.
De persoon die niet naar de wc gaat en het langst blijft zitten wint
  maandag 15 mei 2006 @ 16:10:24 #65
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_37847677
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:42 schreef the_RAVEN het volgende:
Het-Bierspel (creatieve naam he

Kaartspel, vooral leuk met een grote groep

- Gooi alle kaarten op een tafel met het logo (dus niet de symbool kant) naar boven
- Iedereen moet omstebeurt een kaart pakken
- Bijna elke kaart heeft een betekenis
- Aas het spel draait de andere kant op
- Koning niets (zodra alle 4 de koningen zijn gepakt is het spel afgelopen)
- Vrouw (Questionmaster) Niemand mag jouw vragen beantwoorden ander moet ie het drankje achterover slaan, als iemand anders een vrouw pakt gaat de beurt over naar die ander
- Boer, categorie noemen: bv automerken; mercedes. Renault, totdat iemand het niet meer weet, die persoon moet drinken
- 10 Drankregel, je mag een regel verzinnen wat je moet doen voordat je hem achterover slaat, bijvoorbeeld eerst een rondje lopen, vergeet je het te doen, moet je nog een keer drinken
- 9 Nine-bust-a-rhyme, Huis,buis, sluis totdat iemand het niet meer weet (leuk om pyramide te zeggen
- 8 Moet de persoon links van jou hem achterover slaan
- 7 Moet de persoon rechts van jou hem achterover slaan
- 6 niets
- 5 niets
- 4 Thumbmaster, Degene die een 4 heeft gepakt kan zijn duim op tafel leggen, de anderen moeten dit ook zo vlug mogelijk doen, degen die als laatste is moet hem achterover slaan
-3 Niets
-2 Niets

Deze versie kreeg ik door maar je kan natuurlijk ook zelf regels verzinnen. Geloof me je wordt na twee spelletjes echt dronken, vooral die met die duimen,die vragen is leuk en de drankregel is leuk.
Bij ons heet dat Kingsen, en om het nog iets leuker te maken zet je in het midden van de tafel een groot glas sterke drank. Elke keer als er een heer getrokken word word die op het glas gelegd, en degene die de laatste heer pakt die moet dat grote glas adje trekken.
Juffen is ook leuk, maar dan moet je wel met een paar mensen zijn, je gaat rond een tafel zitten of iets dergelijks, en je gaat tellen dus jij "een", je buurman "twee" enzovoorts. Máár, de tafel van 7 is verboden, en elk getal waar een 7 inzit ook. In plaats van dat getal moet je "juf" zeggen en dan draait de ronde om.
Voorbeeld
Man 1: "vijf"
Man 2: "zes"
Man 3: "juf!"
man 2: "acht"
Man 1: "negen"
In het begin gaat het rustig, maar denk ook aan dingen als;
man 1: "26"
man 2: "juf!" (27 zit een 7 in)
Man 1: "Juf!" (28 is de tafel van 7)
Man 2: "29"
man 3: "30"
enz.

Daarnaast kan je ook regels gaan invoeren, zoals desinteresse (als iemand niet oplet)
Maar de leukste is nog wel dat je in de plaats van Juf alles mag zeggen wat je wilt. Als iemand daar dan op reageert dan moet diegene drinken
Voorbeeld;
Man 1: "6"
Man 2: "ben ik aan de beurt?"
man 8: "ja jij bent aan de beurt"
Dan mag meneertje 8 drinken..
Misschien is de uitleg een beetje moeilijk, maar het is heel erg leuk om te doen, vooral als mensen dronken aan het worden zijn en dingen zoals 27-28 vergeten. Of de hele tijd gaan reageren op "Juf" vervangers..

En nog even één jatten van twan en dennis;
voor de die-hards
Dobbellen, degene die het laagst gooit moet een adje sterk trekken, maar, je steekt eerst je vinger in de drank, en steekt die aan. Je mag je vinger pas uitblazen als je glaasje leeg is

[ Bericht 5% gewijzigd door Eltonno op 15-05-2006 16:17:40 ]
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_37874182
"Simpel edoch super effectief spelletje "
Weet niet hoe het heet, heb 't ook ooit maar is geleerd van een partij gekke Duitsers

Ga met z'n allen aan een (ronde) tafel zitten.
Men kiest 1 deler uit. Deze schudt 1 of 2 stapeltjes kaarten (afhankelijk van het aantal spelers).
Jokers er uit halen. Ga ervanuit dat voor 4 spelers 1 kaartspel voldoende is.
Deze deler geeft iedere speler (incluus zichzelf) DRIE (3) kaarten (welke op tafel OPEN voor de spelers worden neergelegd).
Iedere speler heeft 1 of 2 flesjes bier voor zich (zorg dat de krat dichtbij staat, want het kan snel gaan )
Nu gaat het beginnen. De deler gaat 3 stapeltjes maken.

De 1e kaart wordt opgelegd. Er wordt ALLEEN gekeken naar 'hoogte' (bijvoorbeeld, 8, boer, vrouw) en niet naar kleur.
Stel er wordt een 8 opgelegd. De persoon die in zijn persoonlijke stapeltje van 3 kaarten een 8 heeft, mag 1 slok drinken.
Als een persoon twee achten voor zich heeft, mag deze persoon 2 slokken nuttigen .
De volgende kaart wordt door de deler opgelegd op het tweede stapeltje. Degene die deze heeft mag TWEE slokken nemen.
De 3e kaart op het 3e stapeltje = 3 slokken nemen.
Nu wordt het leuk.
De deler gaat nu de richting terug (legt wederom een kaart op het 3e stapeltje).. degene die deze kaart heeft mag 1 slok uitdelen.
De tweede kaart op het middelste stapeltje = 2 slokken uitdelen.
De 3e kaart op het oorspronkelijke 1e stapeltje = 3 slokken uitdelen.

Als de 3e 'uitdeelkaart' bijvoorbeeld een AAS is, en je hebt in je persoonlijke 3 kaarten twee azen zitten, mag je 2x3 = ZES slokken uitdelen.
Je mag ze ook verdelen (1 meisje 3 slokken geven, en het andere meisje ook 3).

Na de uitdeelronde ga je weer gwoon verder met een 'zelf-slokken-nemen-ronde' door weer van links naar rechts op het stapeltje uit te delen.
Na de 3e kaart weer van rechts naar links voor de 'uitdeelronde'.. net zo lang tot alle kaarten er door heen zijn.

1
2
3
4
.----. .----. .----.
| K1 | | K2 | | K3 |
|    | |    | |    |
'----' '----' '----'

Je begrijpt dat dit leuk is met dames in het spel (makkelijk dronken te voeren door met alle heren de slokken aan de dames uit te delen xD)
Guaranteed fun.
pi_37874544
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:34 schreef jaapgvk het volgende:
Kent er ook iemand spelletjes waarbij je met twee teams tegen elkaar moet strijden?
de bierestaffette

Je maakt twee teams van minimaal 5 personen per team (mag meer zijn)
het team gaat in een rij naast elkaar zitten (bij voorkeur aan een lange tafel), en krijgt allemaal twee glazen bier voor zich.
het andere team zit op dezelfde wijze, alleen dan tegenover het team (dus aan de andere kant van de tafel)
Op een teken beginnen de eerste mensen van het team met het leegdrinken van één glas. Als deze leeg is, zet je hem op z'n kop op je hoofd (is ie dus niet helemaal leeg, heb je een hoop bier op je hoofd )
hierna gaat de tweede drinken, glas op zijn hoofd, enzovoort tot de laatste. De laatste drinkt alletwee zijn glazen leeg, en zet ze één voor één op zijn hoofd. hierna gaat nummer 4, dan nummer 3, enzovoort tot de eerste zijn glas leeg op zijn hoofd zet.
De winnaar is het team die als eerste klaar is.

het leukste is een team of 8, en dan een afvalrace houden.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 12:36:57 #68
131561 Nega
AFC AJAX
pi_37874989
Zap de neger blijft wel de bekendste.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_37904333
1: 6 man aan een tafel ( maakt eigenlijk niet uit hoeveel )
2: shotglas in het midden, vullen met drank naar keuze.
3: muntstuk nemen en proberen deze via de tafel in het glas te ketsen.

Regels:
- komt de munt in het glas dan mag je iemand kiezen die moet drinken.
- raak je de zijkant of mis je het glas helemaal dan gebeurd er niets en mag de volgende.
- raak je de rand (uit eigen ervaring: dit gebeurd veruit het vaakst!! vooral als je al wat dronken begint te worden.) dan moet je nog een keer proberen en drinken. Dus raak je de rand 2 x achter elkaar = 2 shots, 3x = 3 shots drinken enz.

Spel is afgelopen als de fles leeg is. ( of 2 flessen, wat je wil )
Cut my milk !
pi_37916660
Zo drinken we hier...

Nummers raden:

a) Chai Wui
De niet drinker laat of een open hand (5 punten) of een vuist (0 punten) zien en roept een getal uit: 0, 5, 10, 15 of 20, de andere persoon moet daarop zijn handen of open (5 punten) houden of een vuist maken (0) punten, als alles bij elkaar opgeteld gelijk is aan het getal dan veranderen de rollen en roept de ander een getal, als alles bij elkaar opgeteld niet gelijk is aan het getal, dan word er gedronken.

b)
Beide spelers steken hun hand uit en roepen een getal tussen de 0 en 20 (zoek maar op het net hoe je een 10 laat zien op 1 hand. of anders doe je 0 tot 10), als 1 speler het totaal tussen beide spelers roept wint hij en moet de ander drinken.

Beide spellen worden steeds sneller en sneller gespeelt.
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:49:08 #71
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_37922737
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:08 schreef AceVentura het volgende:

[..]

Zet het er de volgende er dan zelf op als je het mist...

Mexen

Benodigdheden:
2 dobbelstenen en minstens twee kratten bier
De Regels

Scores!

Twee 1tjes: 100

Twee 2tjes: 200

Twee 3tjes: 300

Twee 4tjes: 400

Twee 5jes: 500

Twee 6jes: 600

21: Inzet wordt verdubbeld

31: allerlaagste getal je gaat de puin in!

Voor de rest is het bij het hoogste getal heb je het tiental en bij het laagste dat andere:D
Dus: een 5 en een 1 is 51, een 6 en een 3 is 63, een 2 en een 5 is 52, een 7 en een 8 kan niet Sukkel!


Spelregels:

Wie het laagst gooit moet drinken je begint gewoon met een half glas voor pussy´s of vol glas voor gevorderden!

Iemand begint met gooien, je mag maximaal 3 keer gooien en als je een twee of een één gooit mag je die laten één keer laten liggen en hopen dat je nog een 1 of twee gooit

Diegene die begint bepaalt dus hoe vaak er gegooid wordt! Maximaal 3 keer dus dan gooit de rest ook en bij 21 wordt het bier verdubbeld en hoef je zelf niet te drinken!!
Aanvulling 1: wij doen dit altijd 'dicht', dus met de dobbelstenen in een yahtzee/plastic bekertje. De regels blijven hetzelfde, dus degene die begint met gooien beslist hoe vaak de anderen mogen gooien. Omdat jij de enige bent die ziet wat je gegooid hebt, kun je dus bluffen.
Degene die naast jou zit, moet dus eerst beslissen of hij het getal gelooft wat jij hebt doorgegevent. Gelooft hij het niet: hij trekt de beker omhoog (ligt het er wel: hij drinken; ligt het er niet: jij drinken). Gelooft hij het wel, dan kijkt hij voor zichzelf of jij hebt gelogen, en MOET hij hoger gooien dan het doorgegeven getal.
Bij max dubbel drinken, maar bij max mag er altijd 3x gegooid worden door degene die de max krijgt. Gooit deze persoon in 3x een tegenmax, moet degene die de max doorgaf dus dubbel drinken. Degene die die gedronken heeft, mag de volgende ronde opzetten.

vb: Ik gooi 61, maar geef 200 door, in 2x gooien. Degene naast me gelooft het, kijkt en moet nu in 2x minimaal 300 gooien. Natuurlijk kan deze persoon ook liegen.
vb2: Ik gooi 300 in 3x gooien. Degene die naast me zit denkt dat ik bluf, dus trekt de beker omhoog. Het ligt er wel, dus hij moet zelf drinken en mag de volgende ronde opzetten.

Ik geef toe, het is was ingewikkelder maar ook veel leuker. Als je deze vorm van het maxen doorhebt, kun je ook nog de volgende regel toeveogen:

Aanvulling 2 Met advies doorgeven. Als de een persoon wil naaien die niet naast je zit, kun je een getal 'met advies' doorgeven. natuurlijk kun je ook over je advies liegen, wat het nog weer ingewikkelder maakt .

vb: Ik gooi 400 in 1x. Ik geef '200 met advies' door aan de persoon naast me. Deze kan de beker trekken, als hij me niet gelooft. Dan zou hij moeten drinken (400 > 200, dus ik heb gelijk). Gelooft hij het wel, kan hij 2 dingen doen. Toch zelf gooien, en dan zou hij dus boven de 200 moeten gooien. Ook kan hij, ZONDER TE KIJKEN, de beker doorschuiven naar de persoon naast hem, met de toevoeging 300 (eventueel met advies, dat weet deze persoon dus niet).
Wat blijft staan is dat er maar 1x gegooid mag worden door de persoon die wel gaat gooien.
vb2: De persoon naast me geeft mij 200 met advies in 2x door. Ik geloof hem, en geef 300 door aan de persoon naast me. Deze gelooft het niet, en trekt de beker omhoog. Als er <300 ligt moet ik drinken, als er 300 of meer ligt moet hij drinken.
Met advies is dus ook een manier om van je drinkverplichting af te komen, omdat het altijd om de persoon naast je en jou gaat, niet degene die hem origineel heeft opgezet.

Ik vind dit echt verreweg het leukste drankspelletje. Als het te snel gaat, kan je eventueel met halve ipv hele biertjes spelen, of met punten. Dan speel je tot de 3 punten(of meer). normaal =1, max=2, punten blijven staan. Ook kun je, als je maar met zijn 2-en speelt, de verliezer het rondje laten kiezen en betalen (en dus allebei drinken).
Heeft er iemand nog vragen, schroom niet om ze te stellen .
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
pi_37925412
Interessant onderwerp
pi_37928873
Nog een leuk spelletje: Torentje gooien, als je dat met goldstrike doet dan ben je al snel lam.
Uitleg:
je hebt 1 dobbelsteen nodig.
Je hebt 2 shotjes nodig (Bij voorkeur goldstrike, berenburg etc. Kan ook met drop shot, dat is nog drinkbaar ook )
1 biertje (fluitje/vaas)

Nu moet je met naast elkaar gaan zitten (max 4.), bijvoorbeeld aan de bar.

Stapel het nu als volgt op:
onderaan een bierviltje
daarop het biertje
Daarop viltje
daarop shotje
daarop viltje
daarop shotje
en daar weer een viltje op.

Nu ziet het er dus zo uit:
viltje
shotje
viltje
shotje
viltje
biertje
viltje

Dan nu het spel.
Je gaat bijvoorbeeld met de klok mee beginnen met gooien.
Dan krijg je dus bijvoorbeeld deze opstelling:
baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar (de bar )
Jantje Pietje klaasje

In totaal heb je dus 6 mogelijkheden om iets weg te halen (onderste viltje telt niet mee)
Jantje begint. Als hij nu 6 gooit moet hij het bovenste viltje weg halen. Had hij 5 of lager gegooid dan moest Pietje gooien. Nu had Jantje dus 6 gegooid dus moet hij het bovenste viltje eraf halen. Nu moet Pietje gooien. Gooit hij 5 dan moet hij het shotje opdrinken. had 6,4,3,2 of 1 gegooid dan was Klaasje aan de beurt geweest.
herhaal dit totdat je nog hebt staan: Onderste viltje, daarop biertje, daarop viltje. Wie er nu dus 2 gooit moet het viltje eraf halen. Dan moet hij ook meteen het biertje zo snel mogelijk achterover slaan. Degene die naast hem zit moet proberen 6 te gooien voordat hij zijn biertje leeg heeft.


Dus een scenario: Jantje gooit 3. Hij haalt meteen het viltje eraf en pakt het biertje en slaat het achterover. In de tussentijd heeft Pietje al de dobbelsteen gepakt en probeert 6 te gooien. (je mag onbeperkt gooien, net zo lang totdat hij zijn biertje op heeft). Heeft Jantje nu gewonnen doordat hij zijn biertje eerder op had dan Klaasje 6 heeft gegooid dan moet Klaasje het torentje betalen (de 2 shotjes en het biertje). Had Klaasje je nu 6 gegooid voordat Jantje zijn biertje ophad dan had Jantje dus moeten betalen.
A man's got to do what a man's got to do.
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:44:42 #74
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37929006
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:02 schreef Robbo het volgende:
weet iemand misschien originele drankspellen om te doen op een bbq feest waar je goed dronken van wordt?
En dan heb ik het niet over kaartje blazen, maar originelere spellen.
Please let me know!
-------> Maxen

Uitleg? ---->met de dobbelsteen en dan moet de volgende hoger gooien/bluffen anders zuipen. hele uitleg op navraag
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:31:09 #75
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37931085
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:53 schreef RaymanNL het volgende:
Welke drank doet het eigenlijk het beste in dit soort spelletjes
Zou het persoonlijk bij Bier houden
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')