abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 juli 2005 @ 19:19:19 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29047622
quote:
op vrijdag 22 juli 2005 19:16 schreef t1andonly het volgende:
hvjjn deel 348

hoi deze van mij mag dicht

je eerste gastslotje!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 00:41:26 #77
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_29054925
kunnen hier even de ot reacties verwijderd worden.

vriendin met veel oudere vriend.

b.v.d.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_29055629
koning_oift een relkloon ?

vriendin met veel oudere vriend.

edit
oh, ik zie dat ik de 2e ben
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 25 juli 2005 @ 23:33:31 #79
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_29127984
jammer dat mijn topic verwijderd is. mag ik zo langzamerhand niet eens een speciale positie. iedereen heeft al relaties met elkaar gehad, ik ben de enige die dat tnog niet is geluk!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 25 juli 2005 @ 23:41:51 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29128263
quote:
op maandag 25 juli 2005 23:33 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
jammer dat mijn topic verwijderd is. mag ik zo langzamerhand niet eens een speciale positie. iedereen heeft al relaties met elkaar gehad, ik ben de enige die dat tnog niet is geluk!

ik heb ook nooit een relatie met een mede-fok!ker gehad... wil ik ook niet willen, trouwens .

en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden, beste bhfh, dat je zoektocht daarnaartoe op fok! nergens toe leidt.
maar bovenal zijn datingtopics ongewenst .

schrijf je anders in bij een relatiesite!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 25 juli 2005 @ 23:44:26 #81
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_29128355
quote:
op maandag 25 juli 2005 23:41 schreef copycat het volgende:

[..]


ik heb ook nooit een relatie met een mede-fok!ker gehad... wil ik ook niet willen, trouwens .

en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden, beste bhfh, dat je zoektocht daarnaartoe op fok! nergens toe leidt.
maar bovenal zijn datingtopics ongewenst .

schrijf je anders in bij een relatiesite!
je lijkt me wel een leuke vrouw overigens op zich..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 25 juli 2005 @ 23:46:55 #82
11682 Moonah
Jolie femme
pi_29128445
quote:
op maandag 25 juli 2005 23:44 schreef bloodhoundfromhell het volgende:

[..]

je lijkt me wel een leuke vrouw overigens op zich..

dat ís ze ook!
[edit] én dikke tieten! én grote borsten. [/edit]

[ Bericht 5% gewijzigd door Moonah op 25-07-2005 23:52:21 ]
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 25 juli 2005 @ 23:47:49 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29128481
dank je wel .

jij lijkt mij ook een leuke vent.
en nee, ik ga niet met je daten .

edit moonah: .

oh ja enne:
r&p sc: waar slow letterlijk genomen moet worden
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 25 juli 2005 @ 23:52:50 #84
11682 Moonah
Jolie femme
pi_29128632
quote:
op maandag 25 juli 2005 23:47 schreef copycat het volgende:

edit moonah: .
done.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 00:04:14 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29128973
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29129591
omg.
pi_29135013
hoe was jullie date nog dames? met dawg ?
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 26 juli 2005 @ 10:04:05 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29135028
zie het sc topic, sc0rp .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29135899
hahahaha !
sorry cc en sc0rp.
pi_29163376
ik wil de moderators trouwens feliciteren met het feit dat zij ervoor gezorgd hebben dat de user claudia_x nooit meer in r&p post. zij hebben hiermee bijgedragen aan een verder homogenisering van dit forum met elkaar nakakelende users. maar ik kan begrijpen waarom iemand die daadwerkelijk wat te vertellen heeft hier niet meer komt. je word doorgaans met zulke teksten het bos in gestuurd:
quote:
het is inderdaad jammer als dat negativisme je fokgevoel overheerst of zelfs helemaal doet bekoelen. dat is ook zeker niet de bedoeling! daarom zou ik het ook op prijs stellen als je in het vervolg eerder aan de bel trekt, zij het hier, via een topicreport of een mail aan een van ons.
zo kunnen we meteen checken of je klacht gegrond is en daarbij horende maatregelen treffen.

ik zou het persoonlijk namelijk jammer vinden als je r&p niet meer bezoekt.
quote:
ik kan het op zich wel begrijpen. sommige reacties ervaar je erg vervelend, en dat mag ook best duidelijk gezegd worden wat mij betreft. ook hier geldt denk ik echter weer het klassieke dat het niet iedereen maximaal naar de zin te maken is, en dat het altijd een kwestie van geven en nemen is.
dit komt eigenlijk neer op, 'jammer, maar zak verder maar in de stront'. als je gegronde klachten op een dergelijke betuttelende manier worden afgedaan dan zit er inderdaad weinig meer op dan je terugtrekken uit r&p. wat in het geval van claudia_x dus is gebleken. onder het mom van 'consequent modereren' is een interessante user verdwenen en krijgen users zoals milagro en tranceptor die 9 van de 10 keer helemaal geen donder toevoegen (behalve dan wat korzelige cliches over het vrijgevochten vrijgezellenleven) nog meer ruimte om van r&p hun speeltuin te maken.

chapeau! (nu ik nog)



[ Bericht 1% gewijzigd door zodiakk op 27-07-2005 10:28:54 ]
  woensdag 27 juli 2005 @ 10:31:59 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29163807
ik word een beetje moe van jouw aannames die nergens anders op gebaseerd lijken te zijn dan het vooroordeel wat jij klaarblijkelijk hebt tegen de huidige mods van r&p.

zoals jij de posts van zowel alicey als mij leest, zijn ze niet geschreven noch bedoeld.
daarbij zie ik in claudia's posthistory dat ze al een ruime maand niet meer actief is, op heel fok! . ook ons aan te rekenen, uiteraard...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 27 juli 2005 @ 10:46:48 #92
11682 Moonah
Jolie femme
pi_29164096
quote:
op woensdag 27 juli 2005 10:11 schreef zodiakk het volgende:

(nu ik nog)
nou, zet hem op cc....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_29164198
quote:
op woensdag 27 juli 2005 10:31 schreef copycat het volgende:
ik word een beetje moe van jouw aannames die nergens anders op gebaseerd lijken te zijn dan het vooroordeel wat jij klaarblijkelijk hebt tegen de huidige mods van r&p.

zoals jij de posts van zowel alicey als mij leest, zijn ze niet geschreven noch bedoeld.
daarbij zie ik in claudia's posthistory dat ze al een ruime maand niet meer actief is, op heel fok! . ook ons aan te rekenen, uiteraard...
als je in haar posthistorie kijkt zie je dat 80% van de posts die ze de afgelopen maanden heeft geplaatst in r&p staan. jij hebt dat fb-topic van een maandje terug toch ook gelezen?! daar kondigde claudia_x al aan dat ze het zat was om tegen het trage pappen-en-nathouden gedoe van jullie te moeten posten. en dan ga jij doodleuk zeggen dat het jullie niet aan te rekenen is dat ze een maand niks meer post en dat het mijn vooroordeel is dat dit forum mede dankzij jullie een suffe speeltuin wordt. je kletst er maar wat op los copycat, evenals alicey die overigens vreselijk kleurloos haar taak vervult. hou het er vooral maar op dat het mijn vooroordelen zijn, dat jullie niets aan te rekenen valt, dat het zure zodiakk is die weer kuren heeft. sla vooral alles maar in de wind, want zo wordt het prettiger kletsen over de deugden van het vreemdgaan, over 'single-zijn' en ex-vriendjes.
pi_29164505
sorry ik kan het even niet laten......

je valt in herhaling zodiakk. toen, ( ooit, lang geleden, in een ver land, toen de lucht nog schoon was en de sex vies, enz) ik hier mod was kwam je met hetzelfde verhaal. om je vervolgens een maand of wat niet te vertonen in r&p omdat we allemaal kleurloos, tactloos, inconsequent en te soft waren. dan kom je terug en begin je vrolijk opnieuw.
je steekt in je laatste post over trouw zijn als een moraal ridder van wal, veroordeelt iedereen binnen 300 leestekens die anders denken dan jijzelf, en wanneer het een mod betreft die jouw mening niet onderschrijft, is die mod niet geschikt voor zijn/haar taak. je aggeert er tegen in de moderatie topic, blijft er waarschijnlijk twee/drie dagen over doen om je gelijk te halen, vertrekt op hoge poten met de woorden: "hier kom ik niet meer terug, jullie kunnen er niks van "( woorden van gelijke strekking ), en over een half jaar begin je weer.

als je gelijk gestemden zoekt, richt dan een eigen forum op. of post niet op een forum überhaupt als je niet tegen andere meningen kan.

en nu val ik ook in herhaling..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_29165522
quote:
op woensdag 27 juli 2005 11:03 schreef zwaaibaai het volgende:
vertrekt op hoge poten met de woorden: "hier kom ik niet meer terug, jullie kunnen er niks van "( woorden van gelijke strekking ),
het is handig als je het een en ander los van elkaar ziet. ik heb kritiek op de moderators omdat mede dankzij hen een interessante user hier niet meer post. dan is er het geval van de kritiek die ik geef in het topic over trouw-zijn. en dan is er als laatst nog de kritiek die jij op mij hebt over de manier waarop ik me presenteer in dit forum. dat zijn drie verschillende dingen, de eerste twee betreffen de inhoud, het laatste de vorm.

als eerste: ik ben nooit 'weggegaan' en ik heb ook nooit een 'vertrek' aangekondigd. tenminste, niet dat ik weet: als jij een post heb waarin ik bloedserieus zeg 'ik kom hier nooit meer' dan heb je gelijk hoewel ik dan nog niet inzie waarom mijn kritiek onzinnig is. wat betreft die moderatorkritiek: die wordt over het algemeen naar de prullenbak verwezen omdat mijn toon te scherp is; er komt dan een verhaal van min of meer dezelfde strekking als jij hierboven hebt geschreven en dan is de kous vaak af. meestal gaat dat verhaal over mij en niet over wat ik te zeggen heb. ik erger me zelden in r&p (is de moeite niet waard), maar als het gebeurt dan laat ik dat graag weten, omdat ik r&p best een aardig forum vind om wat tijd te doden.

ten tweede: in dat topic over trouw zijn erger ik me niet zozeer over de 'verderfelijkheid' van vreemdgaan, maar aan de manier waarop sommige users een bepaald standpunt naar voren brengen. dat is net zo legitiem als jij nu hier zegt dat ik in herhaling val. ik zie niet in waarom ik dan een moraalridder ben, ik zeg nergens 'copycat, jij mag niet vreemdgaan!' ik zeg alleen dat ze een bedriegende slettebak is. het eerste is kwalijker dan het laatste, ook al klinkt het laatste erger.

ten derde: je hebt gelijk dat ik me redelijk onbuigzaam opstel als ik een meningsverschil heb met iemand (met de opmerking dat het vrij zelden is dat ik me in een discussie begeef). dit betekent niet dat ik alles en iedereen veroordeel, maar ik vind de gemakzucht waarmee sommige meningen verkondigd worden erg kwalijk en daar reageer ik heftig op. het is het impliciete bagatelliseren en marginaliseren ('ja, dat is jouw mening' , 'doe wat je goeddunkt' , 'jaja, dat weten we nou wel') waar ik tegen ageer. ik geef toe, ik ben zo reactionair als de pest en roep het wellicht over mezelf af, maar ik weiger om me in platgeslagen taal uit te drukken. de enige concessie die ik kan doen is door heel veel dingen gewoon 'te laten gaan' en ik vind dat ik daar al redelijk ver in ga.
  woensdag 27 juli 2005 @ 11:47:15 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29165753
quote:
op woensdag 27 juli 2005 11:38 schreef zodiakk het volgende:
ik heb kritiek op de moderators omdat mede dankzij hen een interessante user hier niet meer post.
zowel alicey en ik hebben claudia aangegeven dat we zeker iets met haar kritiek willen doen, suggesties daartoe gegeven ook zodat we dingen eerder kunnen oppikken. wij zijn immers ook niet 24/7 aan onze computers vastgeklonken.
dat claudia_x er vervolgens voor kiest om r&p (of heel fok!?) verder niet meer te bezoeken, is toch echt haar eigen keuze. een keuze die ik jammer vind, maar daar kan ik verder geen verandering in brengen.

openstaan voor verschillende meningen betekent in mijn boek niet jezelf direct diezelfde mening toe-eigenen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29174058
racist en kloon van gebande

relatie met moslim zo moeilijk!
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:48:07 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29174278
ik snap even niet over wie je het hebt, gelly.
zou je me dat even willen mailen op copycat68@gmail.com

bedankt alvast!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29174337
quote:
op woensdag 27 juli 2005 16:48 schreef copycat het volgende:
ik snap even niet over wie je het hebt, gelly.
zou je me dat even willen mailen op copycat68@gmail.com

bedankt alvast!
gertjanpeter, waar de link ook naar verwijst. waarom moet ik mailen ?
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:52:48 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29174443
vond ik wel net zo discreet .
je link kon nl ook op andere users slaan...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')