Ehmmquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:56 schreef Dizer het volgende:
Voor de blonde domme mensen onder ons.... TT is express zo![]()
![]()
Ik wel, maar smaken kunnen verschillen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:45 schreef bar_rel het volgende:
ZO bijzonder vond ik hem niet
The Gift
Tough Love ook
Chosen![]()
Alle Dark Willow afleveringen![]()
Inderdaad, ik vond het vooral leuk toen het elke dag rond half zeven op net 5 kwam. Lekker met je bord op schoot Buffy kijkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Buffy mag wel weer eens op tv komen. Vond het altijd wel leuk zo rond 12 uur op net 5. En om die dvd's te gaan kopen...beetje duur.
Tja als je fan ben dan maakt de prijs niet echt uit denk ik.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Buffy mag wel weer eens op tv komen. Vond het altijd wel leuk zo rond 12 uur op net 5. En om die dvd's te gaan kopen...beetje duur.
Buffy Seizoen 3 met Faithquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:52 schreef Droid het volgende:
[..]
Tja als je fan ben dan maakt de prijs niet echt uit denk ik.
DE best Buffy seizoen(en) vind ik nog altijd seizoen 2 met Angelus en S3 met de Mayor![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Buffy Seizoen 3 met Faith![]()
Angel seizoenen 2,3 en 5 met Illyria![]()
Bij Angel vind ik het erg moeilijk om een keuze te maken. Vooral omdat Alle seizoenen zo hilarisch zijn op 4 na...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door bar_rel op 08-07-2005 12:03:55 ]Correct en tevens juist...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]Meeeen.. jij te veel spoilers, en de verkeerde ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verander je post in een spoiler aub...
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Meeeen.. jij te veel spoilers, en de verkeerde ook nog
Oh zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verander je post in een spoiler aub...
Maar het mocht toch zonder spoilerstaat hier boven ( je eerste post)
Correct en tevens juist...
Alles over seizoen 5 van Angel na de laatst uitgezonden aflevering hier in Nederland moet in spoilertagsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh zo
Maar het mocht toch zonder spoilerstaat hier boven ( je eerste post)
Welke aflevering is het laatst uitgezonden danquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alles over seizoen 5 van Angel na de laatst uitgezonden aflevering hier in Nederland moet in spoilertags
Lijkt me een beetje overdreven en niet echt meer nodig, het is niet waarschijnlijk dat Veronica de overige afleveringen ooit nog eens gaat uitzenden of zo...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alles over seizoen 5 van Angel na de laatst uitgezonden aflevering hier in Nederland moet in spoilertags
Als bol zegt verzonden is het meestal dezelfde dag nog... en anders uiterlijk de dag erna! Ik heb het altijd meegemaakt dat het dezelfde dag nog aankomt, omdat ze die mail pas een dag van te voren aanmakenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:23 schreef bar_rel het volgende:
Oh ja angel S2 is verzonden bij Bol! Dus vandaag of morgen heb ik die
I know, ik heb hem al binnenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als bol zegt verzonden is het meestal dezelfde dag nog... en anders uiterlijk de dag erna! Ik heb het altijd meegemaakt dat het dezelfde dag nog aankomt, omdat ze die mail pas een dag van te voren aanmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |