abonnement Unibet Coolblue
pi_28540253
Ik lees wel eens mee in Truth, met name verschijningen vind ik interessant om te lezen. Ik heb er zelf geen ervaring mee en vind het moeilijk te geloven dat een leven verder zou gaan na de dood.

In mijn ogen is dood echt dood. Hooguit kun je in iemands gedachten voortleven, maar dan figuurlijk. Als je bloedcirculatie stopt, stoppen ook je hersenen op een gegeven moment (even ervan uitgaande dat die niet kunstmatig op gang gehouden wordt). Alles sterft af, dus ook de gedachten van een persoon. Het 'wezen' van een persoon houdt daarmee ook op. De bekende 'ziel' waar mensen het over hebben, die zou moeten blijven voortbestaan, heeft naar mijn idee de voeding van gedachten en gevoel nodig en dat wordt weer aangestuurd door de bloedcirculatie.

Nu is mijn vraag: waar zit de 'ziel' en hoe kan hij zonder de benodigde bloedciculatie voortbestaan?

Begrijp me goed, ik wil niemand afkraken en ik zeg ook niet dat ik denk dat mensen die wél verschijningen zien, gek zijn. Ik wil proberen het te begrijpen en misschien kom ik hier een stukje verder.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_28540423
Zolang je alles (in de meest ruime zin van het woord) ziet als stoffelijk, is een ziel onmogelijk. De ziel is geen materie. Ze neemt dus geen ruimte in.

Het is heel moeilijk uit te leggen. Maar ik geloof er heilig in. Toen mijn oma overleed, ben ik nog naar haar gaan kijken, om afscheid te nemen. De eerste keer, 'was' ze er nog. De tweede keer dat ik ging kijken, was er alleen de schelp van haar lichaam. Zij was er niet meer. Beter dan dit kan ik het niet uitleggen aan een non-believer.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_28540427