abonnement Unibet Coolblue
pi_28520458
heb iets vervelends voor, en weet nu wel goed en zeker dat dat spaanse kraag heet.
als ik een tijdje sex heb, dan heb ik enkele uren nadien een heuse kraag, die niet meer terug wil. mn penis ziet er dan uit als een paddestoel en is bovendien gevoelig.
sex zonder de voorhuid naar achter te trekken gaat in principe wel, maar de voorhuid trekt zich bijn aaltijd automatisch naar achter.
is besnijdenis nu de enige echte oplossing (ik wil niet elke keer masseren of een zalfje gebruiken)?
  Moderator dinsdag 5 juli 2005 @ 18:55:36 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_28520991
quote:
Spaanse kraag (paraphimosis)


Beschrijving en ontstaan
Een Spaanse kraag ontstaat als de voorhuid van de penis wel kan worden teruggetrokken, maar niet meer in z'n geheel over de eikel kan worden teruggeschoven. De medische benaming van deze toestand is paraphimosis.

Diagnose
Een Spaanse kraag ziet er zo typisch uit, dat de arts de diagnose meteen kan stellen.

Klachten en verschijnselen
Bij een Spaanse kraag is de voorhuid wat teruggetrokken en kan bovendien niet over de eikel worden teruggeschoven. De eikel wordt hierdoor afgekneld, waardoor de bloedvoorziening in het gedrang kan komen. Dit geeft een pijnlijke zwelling van de eikel.

Ernst en beloop
Als een Spaanse kraag lang blijft bestaan, kan er in geval van een afknelling onherstelbare schade aan de penis optreden. De patiënt moet dan ook niet te lang wachten voor hij medische hulp inroept.

Behandeling
De arts zal de voorhuid in z'n geheel of gedeeltelijk weghalen. Spaanse kraag is dan ook een van de medische indicaties tot besnijdenis.
Ik zou dus iig maar even langs de dokter gaan!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_28521691

pi_28524265
afkappen die handel dus!
weeehaaa, tschijnt toch hygiensicher te zijn en plezanter voor de vrouw

... klopt dit vrouwen?
pi_28534068
ik zou t niet weten... heb alleen niet-besneden vrienden gehad
pi_28534375


[ Bericht 100% gewijzigd door Chrizje op 06-07-2005 00:24:22 ]
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben...
  woensdag 6 juli 2005 @ 05:23:09 #7
48512 Gmp
The Ever Blazing Light
pi_28538436
het is niet de enige optie, .

je kan ook proberen er aan te winnen door je voorhuid langzaam aan op te rekken, door elke dag oefeningen te doen,; ver naar achteren trekken in stijve toestand een paar keer.
Als het goed is veroorzaakt dit ook de kraag, maar elke zal het langzaam maar zeker op rekken, waardoor je er later geen last meer van hebt
Zie ik zend jullie als schapen tussen de wolven.
Opdat mensen mogen zien dat de liefde die wij hebben niet van ons is, maar van de Heer. Wij dragen hem maar in kleien vazen.
  woensdag 6 juli 2005 @ 05:31:14 #8
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_28538446
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:26 schreef fisherprizer het volgende:
afkappen die handel dus!
weeehaaa, tschijnt toch hygiensicher te zijn en plezanter voor de vrouw

... klopt dit vrouwen?
Ja, verzin maar fabeltjes om je afwezige voorhuid goed te praten, sukkel.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_28538450
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 05:31 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ja, verzin maar fabeltjes om je afwezige voorhuid goed te praten, sukkel.
Inderdaad. Dikke lul! (pun intended)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28539724
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 05:23 schreef Gmp het volgende:
het is niet de enige optie, .

je kan ook proberen er aan te winnen door je voorhuid langzaam aan op te rekken, door elke dag oefeningen te doen,; ver naar achteren trekken in stijve toestand een paar keer.
Als het goed is veroorzaakt dit ook de kraag, maar elke zal het langzaam maar zeker op rekken, waardoor je er later geen last meer van hebt
En dit is een goede tip
Elke dag enkele malen voorzichtig oprekken en binnen een maand of 2 kun je wippen als de konijnen zonder spaanse kraag.
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:28:20 #11
98634 Lempicka
Back to Life
pi_28539996
of gewoon even naar de dokter, misschien kan er wel een klein stukje van je voorhuid. Persoonlijk maakt het mij niet zo veel uit of ik met een besneden of een onbesneden man het bed deel, en ik geloof dat je ook zonder voorhuid nog prima seks kunt hebben
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_28540118
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 09:12 schreef Bright het volgende:

[..]

En dit is een goede tip
Elke dag enkele malen voorzichtig oprekken en binnen een maand of 2 kun je wippen als de konijnen zonder spaanse kraag.
Uhhh...ik zou toch naar de dokter gaan hoor. Er kan schade ontstaan als je er te lang mee blijft lopen!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28541375
Allicht - het gaat er ook niet om dat je met een stijve en afgeknelde kop rond moet lopen; dat lijkt me voor je koppie niet zo best - nee, als 'ie in slappe status is kun je de voorhuid prima oprekken! Uiteraard moet je dan geen sex hebben waardoor de afknelling ontstaat.

Gebruik eventueel iets waar je voorhuid net met moeite overheen schuift, dan kun je een minuut of zo je huid eroverheen houden, zodat het langzaamaan went aan die maat. En dan elke keer een iets groter rolletje (o.i.d.) gebruiken, net zolang totdat het voldoende gerekt is.
pi_28544225
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:14 schreef -Dominator- het volgende:
[afbeelding]
Eeuwige waarheden zullen niet waar of eeuwig zijn, tenzij ze een nieuwe betekenis hebben voor iedere nieuwe sociale situatie
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:41:56 #15
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28545351
daar loopt hier een heel topic over..:

Besneden


En zonder voorhuid hoor je er pas echt bij..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:42:45 #16
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28545381
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:26 schreef fisherprizer het volgende:
afkappen die handel dus!
weeehaaa, tschijnt toch hygiensicher te zijn en plezanter voor de vrouw

... klopt dit vrouwen?
relkloon
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28546510
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 05:31 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ja, verzin maar fabeltjes om je afwezige voorhuid goed te praten, sukkel.
heb de indruk dat je een gefrustreerde hangup hebt over de legende van de besneden lullen.
ik heb mn voorhuid nog helemaal, ik was me dagelijks want ik sta op hygiene en ik vraag me gewoon af of besneden nu beter zou kunnen zijn of niet (uiteraard in mijn geval dan, waar jij geen zak van afweet, eikel!)
pi_64358570
ik heb er ook last van voor de 1e keer, maar als ik mijn velletje nu naar achteren schuif komt die kraag dan ook meteen weer terug, of ook pas naar een aantal uur zoals mijn 1e keer. want anders kan ik na de sex mijn voorhuid weer terugschuiven.
  donderdag 25 december 2008 @ 23:08:39 #19
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_64363660
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:26 schreef fisherprizer het volgende:

... klopt dit vrouwen?
pi_64364443
Lemming?

Help me!!
pi_64364684
quote:
Op donderdag 25 december 2008 23:35 schreef DemonRage het volgende:
Lemming?

Help me!!
Uit 2005?
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_64365037
quote:
Op donderdag 25 december 2008 23:08 schreef Vandaag... het volgende:

[..]


Goh, in al die tijd dat dit topic loopt al 1 die 't beaamd Daar zit je dan met je besneden piemeltje.
X
X
X
pi_64365499
quote:
Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Uit 2005?
Ik had alleen naar de tijd gekeken
pi_64365710
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:41 schreef avotar het volgende:
daar loopt hier een heel topic over..:

Besneden


En zonder voorhuid hoor je er pas echt bij..
.
Crap.
pi_64365726
genoeg van die spaanse kraag !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')