abonnement Unibet Coolblue
pi_28487891
ik heb een Webcam 100 USB (van Q-Tec). zo heet ie geloof ik. maar goed, ik weet hoe ik foto's ermee kan maken maar niet hoe ik ze moet opslaan. als ik op het plaatje klik, rechtermuisknop 'opslaan als' doe, dan lijkt het goed te gaan maar als je naar die map gaat waar je het in hebt opgeslagen staat er niks mijn broer zegt dat je die foto's eerst in een aparte map moet opslaan maar hij weet ook niet wat en hoe. dus weet iemand hoe dit wel werkt??
pi_28488121
Hoi Imberr, heb je misschien iets meer info? Als je wilt, kan ik wel even op afstand met je meekijken.
Meestal is het zo dat als je opslaan als doet, en hij niet in de map staat... je (sorry) de verkeerde map opent. Nouja, hoe dan ook, als ik je even moet helpen, mijn msn is santaclaw@raketnet.nl
pi_28488617
wat moet je nog meer weten dan over dat stomme ding? sorry..k raak er echt gefrusteerd van.. maar k weet er zelf ook niet veel van..het ding is van me moeder en k weet niet waar de handleiding is
pi_28517240
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:04 schreef Neptun3 het volgende:
Ff zoeken maar dan heb je ookwat : http://www.qtec.info/service/support/product.htm?artnr=14081
heb ik al gekeken hoor, en daar staat niks
pi_28526129
hummm, snagit gebruiken dan maar?
pi_28526394
wat is snagit...?
pi_30724507
hmmz ik heb inmiddels al 2 maanden geleden een programma voor Imberr geschreven, ik denk dat hier een slotje op kan
pi_30724788
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:34 schreef santax het volgende:
hmmz ik heb inmiddels al 2 maanden geleden een programma voor Imberr geschreven, ik denk dat hier een slotje op kan
waarom schop je hem dan?
pi_30725011
in de hoop dat iemand een slotje erop zet (en uit pure verveling)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')