maandag 4 juli 2005 @ 21:46:49 #101
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_28491676
registreer om deze reclame te verbergen
Het is allemaal makkelijk gezegd en moeilijk gedaan. Probleem tegenwoordig is ook dat steeds meer wijven kutwijven zijn. . Spreek je ze aan in de kroeg, snauwen ze je zo krengerig mogelijk weg. .

Ik denk dan ook dat je het toch gewoon moet doen. Ga er gewoon van uit dat ze nee zegt en dr mixdrankje in je ogen gooit, dan kan het alleen maar meevallen.

Vreemd trouwens dat je op Kreta nie hebt geneukt, ik heb daar alleen maar neukende mensen gezien. . En die Britse sloeries die daar rondlopen zijn écht niet moeilijk te versieren. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_28492078
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
Het is allemaal makkelijk gezegd en moeilijk gedaan. Probleem tegenwoordig is ook dat steeds meer wijven kutwijven zijn. . Spreek je ze aan in de kroeg, snauwen ze je zo krengerig mogelijk weg. .

Ik denk dan ook dat je het toch gewoon moet doen. Ga er gewoon van uit dat ze nee zegt en dr mixdrankje in je ogen gooit, dan kan het alleen maar meevallen.

Vreemd trouwens dat je op Kreta nie hebt geneukt, ik heb daar alleen maar neukende mensen gezien. . En die Britse sloeries die daar rondlopen zijn écht niet moeilijk te versieren. .
Britse zijn echt sletjes (vaak ook lelijk)
BF2: Diamond3d
  maandag 4 juli 2005 @ 21:59:44 #104
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28492192
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:20 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Ik zeg dat ik zenuwachtig wordt, dat houdt nog niet in dat ik zenuwachtig ga doen. Ik maak hoogstens wat domme opmerkingen oid....
Zolang je maar niet staat te trillen met klamme handen en een zenuwachtige indruk maakt is alles goed. Verlegen vinden vrouwen altijd wel schattig, domme opmerkingen ook mits met een leuke lach.
  maandag 4 juli 2005 @ 22:01:20 #105
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28492253
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:56 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Britse zijn echt sletjes (vaak ook lelijk)
Ja maar de TS meteen op een goor brits sletje werpen is weer een beetje teveel van het goede.
  maandag 4 juli 2005 @ 22:02:00 #106
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28492277
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
Dat is dan wel weer zo...
Santorum: that frothy mixture of lube and fecal matter that is sometimes the by-product of anal sex.
Plukkie al?
This nail is bent and broken...straighten it out with the hands of love
  maandag 4 juli 2005 @ 22:03:15 #107
62130 Iridian
Skullfucked~
pi_28492318
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:54 schreef Droid het volgende:

[..]

Zeer moeilijk

Las ik de OP lees zou ik bijna kunnen zeggen dat ben ik. Tis dat er een andere naam staat
Komt mij ook idd erg bekend voor.

Heb er alleen ook geen oplossing voor.
Don't change yourself, just lie.
  maandag 4 juli 2005 @ 22:11:08 #108
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_28492612
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:01 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ja maar de TS meteen op een goor brits sletje werpen is weer een beetje teveel van het goede.
Op een vieze britse oude fiets moet je het leren. .
Echte liefde!
  maandag 4 juli 2005 @ 22:13:22 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_28492694
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:11 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Op een vieze britse oude fiets moet je het leren. .
Ze zijn meestal niet ouder dan 16 heur. .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
  maandag 4 juli 2005 @ 22:16:38 #110
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_28492814
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Heus wel. Op Kreta heb je ze in alle soorten en smaken.
Echte liefde!
  maandag 4 juli 2005 @ 22:20:44 #111
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28492984
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:13 schreef jogy het volgende:

[..]

En toch hebben ze al heel wat kilometers gemaakt...
Santorum: that frothy mixture of lube and fecal matter that is sometimes the by-product of anal sex.
Plukkie al?
This nail is bent and broken...straighten it out with the hands of love
pi_28493758
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:26 schreef ConQuestador het volgende:
Helaas voor jullie was ze mij niet aan het versieren jongens

het meisje kende hem via een "christelijke datingsite", en aangezien ik niet bepaald christelijk ben is het niet echt "my cup of tea" Bovendien was dat echt niet de insteek van het gesprek, het was gewoon een leuk oppervlakkig gesprek.

Aangezien we het er nu toch over hebben: stel dat ik volgende week weer op de dansvloer sta, ik heb een paar biertjes op, waardoor ik iets meer lef heb (maar nog lang niet genoeg, zelfs als ik lam ben heb ik nog teveel remmingen), maar STEL. Ik sta weer op de dansvloer, er kijkt weer een meisje naar me .... en dan ? (ondanks dat ik niet durf, zou ik om god ook niet weten wat ik zou moeten danwel kunnen doen, het vragen of ze hier vaker komt is dermate kansloos dat ik net zo goed kan blijven staan)
"Hoi, ik ben ConQuestador, wil je iets van me drinken?" bijvoorbeeld.
Ligt aan de situatie, de dame (hoe ze eruit ziet, hoe ze beweegt, etc), maar als je een beetje neutraal/normaal begint is er niks aan de hand. Gewoon doen.
as long as you still experience the stars as something above you, you still lack a viewpoint of knowledge
  maandag 4 juli 2005 @ 23:44:38 #113
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_28496418
Je moet gewoon zeggen dat je fan bent van Modern Talking (net als ik).
Neukscenario gegarandeerd!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 00:02:46 #114
38509 Phate
But Seriously
pi_28497178
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:03 schreef Iridian het volgende:

[..]

Komt mij ook idd erg bekend voor.

Heb er alleen ook geen oplossing voor.
ik ken het probleem ook.
en ik realiseer me dat het een kwestie is van het overwinnen van je angst.
gewoon doen, zoals iedereen hier eigenlijk zegt...

ik ben al een tijd op zoek naar een of andere handleiding die die mind-shift bij me teweeg kan brengen... of een cursus of iets dergelijks.
maar uiteindelijk zal je het waarschijnlijk zelf moeten doen.
(ff een noot: dat lukt mij dus ook niet)

misschien een idee om eens met een groep mensen (lees: mannen) uit te gaan die allemaal dit probleem kennen. Je voelt je in zo'n groep misschien gesterkt...?
Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
  dinsdag 5 juli 2005 @ 00:12:08 #115
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_28497529
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 00:02 schreef Phate het volgende:

[..]

ik ken het probleem ook.
en ik realiseer me dat het een kwestie is van het overwinnen van je angst.
gewoon doen, zoals iedereen hier eigenlijk zegt...

ik ben al een tijd op zoek naar een of andere handleiding die die mind-shift bij me teweeg kan brengen... of een cursus of iets dergelijks.
maar uiteindelijk zal je het waarschijnlijk zelf moeten doen.
(ff een noot: dat lukt mij dus ook niet)

misschien een idee om eens met een groep mensen (lees: mannen) uit te gaan die allemaal dit probleem kennen. Je voelt je in zo'n groep misschien gesterkt...?
Misschien een assertiviteitscursus?
Echte liefde!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 00:23:21 #116
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28497925
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 00:02 schreef Phate het volgende:
Ik zou eerder het omgekeerde denken: je hebt een heel goed excuus om niks te doen... de rest doet het immers ook niet, dus kom je er ook zonder schande vanaf.
quote:
Probeer het hier eens mee: dacht je dat elke jongen Don Juan is? Nee. Zijn die lui allemaal 1 meter 96 en hebben ze een pik waar je u tegen zegt? Nee. Lijken ze allemaal op Brad Pitt? Nee.

En toch komen ze aan de vrouw.

Mijn punt: het gaat er niet om wat je zegt, maar dat je wat zegt. Het gaat niet om die ene briljante zin. Het gaat om de rest van het gesprek, waarin je kunt laten zien wie je bent. En als een meid je leuk denkt te vinden, dan pikt ze heel veel wat betreft hetgeen wat je als eerste zegt.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_28499162
TS, heb je ook dat je na de eerste zoen gelijk al je zenuwen direct kwijt bent?
Doe eens wild ....
pi_28499629
TS: Ik neem aan dat je toch niet alleen dames tegen komt in de kroeg/discotheek? Maar toch ook gewoon op straat, bij het fitnissen (of wellicht andere sporten), in je vrienden - kennissen kring en school? Ja, daar is het (vaak) ook zaak om zelf initiatief te nemen. Maar wordt de discussie nu niet beperkt?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 08:36:13 #119
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28502168
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:01 schreef Tarot het volgende:
TS, heb je ook dat je na de eerste zoen gelijk al je zenuwen direct kwijt bent?
ik geloof niet dat TS zover komt Tarot...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours."
Morningelf@wow.aggramar.eu | LFG
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:16:05 #120
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_28503746
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 08:36 schreef avotar het volgende:

[..]

ik geloof niet dat TS zover komt Tarot...
en bedankt

Antwoord: als ik ze eenmaal ken is het ineens allemaal anders ja, het gaat puur om het nemen van stappen (erop af stappen, hand om haar heen leggen, beginnen met zoenen, etc. etc.).

Wat betreft de engelse vrouwen op kreta: daar heb ik indd. wel wat mee geouwehoerd, maar ik ben niet wanhopig ofzo dat ik iedere walvis maar wat ga liggen neuken.
pi_28504312
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:54 schreef Droid het volgende:

Las ik de OP lees zou ik bijna kunnen zeggen dat ben ik. Tis dat er een andere naam staat
*meldt. Ben ook niet zo'n held wat meisjes betreft
pi_28505945
quote:
Op maandag 4 juli 2005 09:44 schreef Fling het volgende:
zet je verstand op nul en doe alsof je hen bent.
Ik gebruik hem nooit omdat het een kinderachtige smiley is, maar echt : .

Ik zou Conquestador willen vragen of het echt daadwerkelijk angst is om afgewezen te worden, of dat het gewoon de beklemming is van het -moeten- aanspreken van vrouwen. Het kan zeer onaangenaam zijn als je op een vrouw afstapt, niet omdat je haar leuk vindt (want dat weet je niet), maar omdat 'men' zegt dat je het -moet- doen, omdat je anders blijkbaar een hoop misloopt. Je moet je niet laten vertellen wat je allemaal misloopt, maar jezelf afvragen wat voor persoon je bent en of je daarmee tevreden bent. Als jij je onttrekt aan het 'men' - aan wat 'men' van je verwacht, dan kan je heel wat relaxter in die kroeg staan zonder om de haverklap op een vrouw te hoeven afstappen. Als je luistert naar dat gepush hier in dit topic dan betekent dat alleen maar dat je je -laat- forceren om aan een zinloos ideaalbeeld te kunnen voldoen.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:23:18 #123
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_28506887
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:44 schreef MouseInteractive het volgende:

[..]

*meldt. Ben ook niet zo'n held wat meisjes betreft
*ook meldt
Lekker nuttig maar als we toch aan het peilen zijn, dan reageer ik ook maar ff.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:49:09 #124
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_28507853
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:49 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ik gebruik hem nooit omdat het een kinderachtige smiley is, maar echt : .

Ik zou Conquestador willen vragen of het echt daadwerkelijk angst is om afgewezen te worden, of dat het gewoon de beklemming is van het -moeten- aanspreken van vrouwen. Het kan zeer onaangenaam zijn als je op een vrouw afstapt, niet omdat je haar leuk vindt (want dat weet je niet), maar omdat 'men' zegt dat je het -moet- doen, omdat je anders blijkbaar een hoop misloopt. Je moet je niet laten vertellen wat je allemaal misloopt, maar jezelf afvragen wat voor persoon je bent en of je daarmee tevreden bent. Als jij je onttrekt aan het 'men' - aan wat 'men' van je verwacht, dan kan je heel wat relaxter in die kroeg staan zonder om de haverklap op een vrouw te hoeven afstappen. Als je luistert naar dat gepush hier in dit topic dan betekent dat alleen maar dat je je -laat- forceren om aan een zinloos ideaalbeeld te kunnen voldoen.
Het is beide niet wat je zegt. De angst om afgewezen is het niet echt, en ook niet de beklemming dat het MOET. Want ik ben zelf nu ook wel eens aan een relatie toe (en dus wil ik het opzich ook wel graag. .... ).
Er zit dus niet echt een diepere gedachte achter, het is bijna nog eerder de angst voor het onbekende.
pi_28508886
-laat maar-

[ Bericht 98% gewijzigd door zodiakk op 05-07-2005 13:41:01 ]
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')