quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:28 schreef Averon het volgende:Aandacht trekken is altijd goed. Ga bijvoorbeeld eens strak in 3 delig pak naar een disco, wedden dat je interresanter bent dan de 300 andere jongens in diveres overhemd & shirt combi's?
Ik zie je al aankomen bij de stomerij met een 3-delig pak stinkend naar rook, zweet, bier, kots en weet ik wat voor zooi. En natuurlijk al de schroeiplekken van rondzwaaiende sigaretten.
[ontopic]
Ik denk mijn enige echte tip die ik kan geven (zelf niet zo'n versierder), is 'gewoon doen', maar dan meer in de vorm van of: je doet het gewoon en stelt het niet constant uit, of je laat het maar gewoon zitten en neemt de kans dat het vanzelf wel komt doordat je een stuk minder gestresst bent.
Probleem is dat je anders de hele avond maar zit te draaikonten wanneer je timing perfect is, wat je toch in hemelsnaam moet zeggen, or je haar goed zit, etc., en die tijd mis je niet alleen de lol die je kunt hebben, maar ook mogelijke andere dames.
Het resultaat is niet alleen dat je het uiteindelijk toch niet doet, je daarna jezelf helemaal opvreet van binnen, en dat je gewoon blind bent voor alle mogelijke toevalstreffers of dames die zelf aan het versieren zijn.
Dus of dit besef geeft je dat extra duwtje om meteen als je haar ziet ernaar toe te stappen wanneer het nog gemakkelijk is en je niet eerst een half uur hebt lopen staren (en het wordt ECHT alleen maar moeilijker, ook omdat het onderwerp van jouw obsessie vaak ook niet achterlijk is). Ik denk dat de simpele 'hoi ik heet Sjakie en jij bent?' nog gewoon het beste werkt.
Of je besluit dat al dit gestress het niet waard is en je verder zorgt dat je gewoon goed vermaakt en ziet maar wat er van komt. Het kan een pijnlijke keuze zijn, en als je pech hebt ook winig succesvol, maar ik denk dat je kansen nog altijd beter zijn dan wanneer je toch alleen maar het wanhopige muurbloempje speelt.
Al die one-liners of versiertruukjes zijn in mijn opinie onzin. De vlotte babbelaars hebben ze niet nodig en de rest crashes and burns of komt er toch nooit aan toe.
[ Bericht 18% gewijzigd door Stroomschok op 12-07-2005 01:05:50 ]
Da's nou Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
Fok! Fotoboek