maandag 4 juli 2005 @ 21:46:49 #101
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_28491676
registreer om deze reclame te verbergen
Het is allemaal makkelijk gezegd en moeilijk gedaan. Probleem tegenwoordig is ook dat steeds meer wijven kutwijven zijn. . Spreek je ze aan in de kroeg, snauwen ze je zo krengerig mogelijk weg. .

Ik denk dan ook dat je het toch gewoon moet doen. Ga er gewoon van uit dat ze nee zegt en dr mixdrankje in je ogen gooit, dan kan het alleen maar meevallen.

Vreemd trouwens dat je op Kreta nie hebt geneukt, ik heb daar alleen maar neukende mensen gezien. . En die Britse sloeries die daar rondlopen zijn écht niet moeilijk te versieren. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_28492078
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
Het is allemaal makkelijk gezegd en moeilijk gedaan. Probleem tegenwoordig is ook dat steeds meer wijven kutwijven zijn. . Spreek je ze aan in de kroeg, snauwen ze je zo krengerig mogelijk weg. .

Ik denk dan ook dat je het toch gewoon moet doen. Ga er gewoon van uit dat ze nee zegt en dr mixdrankje in je ogen gooit, dan kan het alleen maar meevallen.

Vreemd trouwens dat je op Kreta nie hebt geneukt, ik heb daar alleen maar neukende mensen gezien. . En die Britse sloeries die daar rondlopen zijn écht niet moeilijk te versieren. .
Britse zijn echt sletjes (vaak ook lelijk)
BF2: Diamond3d
  maandag 4 juli 2005 @ 21:59:44 #104
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28492192
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:20 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Ik zeg dat ik zenuwachtig wordt, dat houdt nog niet in dat ik zenuwachtig ga doen. Ik maak hoogstens wat domme opmerkingen oid....
Zolang je maar niet staat te trillen met klamme handen en een zenuwachtige indruk maakt is alles goed. Verlegen vinden vrouwen altijd wel schattig, domme opmerkingen ook mits met een leuke lach.
  maandag 4 juli 2005 @ 22:01:20 #105
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28492253
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:56 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Britse zijn echt sletjes (vaak ook lelijk)
Ja maar de TS meteen op een goor brits sletje werpen is weer een beetje teveel van het goede.
  maandag 4 juli 2005 @ 22:02:00 #106
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28492277
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
Dat is dan wel weer zo...
Santorum: that frothy mixture of lube and fecal matter that is sometimes the by-product of anal sex.
Plukkie al?
This nail is bent and broken...straighten it out with the hands of love
  maandag 4 juli 2005 @ 22:03:15 #107
62130 Iridian
Skullfucked~
pi_28492318
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:54 schreef Droid het volgende:

[..]

Zeer moeilijk

Las ik de OP lees zou ik bijna kunnen zeggen dat ben ik. Tis dat er een andere naam staat
Komt mij ook idd erg bekend voor.

Heb er alleen ook geen oplossing voor.
Don't change yourself, just lie.
  maandag 4 juli 2005 @ 22:11:08 #108
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_28492612
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:01 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ja maar de TS meteen op een goor brits sletje werpen is weer een beetje teveel van het goede.
Op een vieze britse oude fiets moet je het leren. .
Echte liefde!
  maandag 4 juli 2005 @ 22:13:22 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_28492694
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:11 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Op een vieze britse oude fiets moet je het leren. .
Ze zijn meestal niet ouder dan 16 heur. .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
  maandag 4 juli 2005 @ 22:16:38 #110
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_28492814
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Heus wel. Op Kreta heb je ze in alle soorten en smaken.
Echte liefde!
  maandag 4 juli 2005 @ 22:20:44 #111
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28492984
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:13 schreef jogy het volgende:

[..]

En toch hebben ze al heel wat kilometers gemaakt...
Santorum: that frothy mixture of lube and fecal matter that is sometimes the by-product of anal sex.
Plukkie al?
pi_28493758
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:26 schreef ConQuestador het volgende:
Helaas voor jullie was ze mij niet aan het versieren jongens

het meisje kende hem via een "christelijke datingsite", en aangezien ik niet bepaald christelijk ben is het niet echt "my cup of tea" Bovendien was dat echt niet de insteek van het gesprek, het was gewoon een leuk oppervlakkig gesprek.

Aangezien we het er nu toch over hebben: stel dat ik volgende week weer op de dansvloer sta, ik heb een paar biertjes op, waardoor ik iets meer lef heb (maar nog lang niet genoeg, zelfs als ik lam ben heb ik nog teveel remmingen), maar STEL. Ik sta weer op de dansvloer, er kijkt weer een meisje naar me .... en dan ? (ondanks dat ik niet durf, zou ik om god ook niet weten wat ik zou moeten danwel kunnen doen, het vragen of ze hier vaker komt is dermate kansloos dat ik net zo goed kan blijven staan)
"Hoi, ik ben ConQuestador, wil je iets van me drinken?" bijvoorbeeld.
Ligt aan de situatie, de dame (hoe ze eruit ziet, hoe ze beweegt, etc), maar als je een beetje neutraal/normaal begint is er niks aan de hand. Gewoon doen.
as long as you still experience the stars as something above you, you still lack a viewpoint of knowledge
  maandag 4 juli 2005 @ 23:44:38 #113
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_28496418
Je moet gewoon zeggen dat je fan bent van Modern Talking (net als ik).
Neukscenario gegarandeerd!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 00:02:46 #114
38509 Phate
But Seriously
pi_28497178
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:03 schreef Iridian het volgende:

[..]

Komt mij ook idd erg bekend voor.

Heb er alleen ook geen oplossing voor.
ik ken het probleem ook.
en ik realiseer me dat het een kwestie is van het overwinnen van je angst.
gewoon doen, zoals iedereen hier eigenlijk zegt...

ik ben al een tijd op zoek naar een of andere handleiding die die mind-shift bij me teweeg kan brengen... of een cursus of iets dergelijks.
maar uiteindelijk zal je het waarschijnlijk zelf moeten doen.
(ff een noot: dat lukt mij dus ook niet)

misschien een idee om eens met een groep mensen (lees: mannen) uit te gaan die allemaal dit probleem kennen. Je voelt je in zo'n groep misschien gesterkt...?
Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
  dinsdag 5 juli 2005 @ 00:12:08 #115
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_28497529
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 00:02 schreef Phate het volgende:

[..]

ik ken het probleem ook.

ik ben al een tijd op zoek naar een of andere handleiding die die mind-shift bij me teweeg kan brengen... of een cursus of iets dergelijks.

misschien een idee om eens met een groep mensen (lees: mannen) uit te gaan die allemaal dit probleem kennen. Je voelt je in zo'n groep misschien gesterkt...?
Misschien een assertiviteitscursus?
Echte liefde!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 00:23:21 #116
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28497925
quote:
Ik zou eerder het omgekeerde denken: je hebt een heel goed excuus om niks te doen... de rest doet het immers ook niet, dus kom je er ook zonder schande vanaf.
quote:
Probeer het hier eens mee: dacht je dat elke jongen Don Juan is? Nee. Zijn die lui allemaal 1 meter 96 en hebben ze een pik waar je u tegen zegt? Nee. Lijken ze allemaal op Brad Pitt? Nee.

En toch komen ze aan de vrouw.

Mijn punt: het gaat er niet om wat je zegt, maar dat je wat zegt. Het gaat niet om die ene briljante zin. Het gaat om de rest van het gesprek, waarin je kunt laten zien wie je bent. En als een meid je leuk denkt te vinden, dan pikt ze heel veel wat betreft hetgeen wat je als eerste zegt.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_28499162
TS, heb je ook dat je na de eerste zoen gelijk al je zenuwen direct kwijt bent?
Doe eens wild ....
pi_28499629
TS: Ik neem aan dat je toch niet alleen dames tegen komt in de kroeg/discotheek? Maar toch ook gewoon op straat, bij het fitnissen (of wellicht andere sporten), in je vrienden - kennissen kring en school? Ja, daar is het (vaak) ook zaak om zelf initiatief te nemen. Maar wordt de discussie nu niet beperkt?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 08:36:13 #119
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28502168
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:01 schreef Tarot het volgende:
TS, heb je ook dat je na de eerste zoen gelijk al je zenuwen direct kwijt bent?
ik geloof niet dat TS zover komt Tarot...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours."
Morningelf@wow.aggramar.eu | LFG
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:16:05 #120
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_28503746
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 08:36 schreef avotar het volgende:

[..]

ik geloof niet dat TS zover komt Tarot...
en bedankt

Antwoord: als ik ze eenmaal ken is het ineens allemaal anders ja, het gaat puur om het nemen van stappen (erop af stappen, hand om haar heen leggen, beginnen met zoenen, etc. etc.).

Wat betreft de engelse vrouwen op kreta: daar heb ik indd. wel wat mee geouwehoerd, maar ik ben niet wanhopig ofzo dat ik iedere walvis maar wat ga liggen neuken.
pi_28504312
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:54 schreef Droid het volgende:

Las ik de OP lees zou ik bijna kunnen zeggen dat ben ik. Tis dat er een andere naam staat
*meldt. Ben ook niet zo'n held wat meisjes betreft
pi_28505945
quote:
Op maandag 4 juli 2005 09:44 schreef Fling het volgende:
zet je verstand op nul en doe alsof je hen bent.
Ik gebruik hem nooit omdat het een kinderachtige smiley is, maar echt : .

Ik zou Conquestador willen vragen of het echt daadwerkelijk angst is om afgewezen te worden, of dat het gewoon de beklemming is van het -moeten- aanspreken van vrouwen. Het kan zeer onaangenaam zijn als je op een vrouw afstapt, niet omdat je haar leuk vindt (want dat weet je niet), maar omdat 'men' zegt dat je het -moet- doen, omdat je anders blijkbaar een hoop misloopt. Je moet je niet laten vertellen wat je allemaal misloopt, maar jezelf afvragen wat voor persoon je bent en of je daarmee tevreden bent. Als jij je onttrekt aan het 'men' - aan wat 'men' van je verwacht, dan kan je heel wat relaxter in die kroeg staan zonder om de haverklap op een vrouw te hoeven afstappen. Als je luistert naar dat gepush hier in dit topic dan betekent dat alleen maar dat je je -laat- forceren om aan een zinloos ideaalbeeld te kunnen voldoen.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:23:18 #123
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_28506887
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:44 schreef MouseInteractive het volgende:

[..]

*ook meldt
Lekker nuttig maar als we toch aan het peilen zijn, dan reageer ik ook maar ff.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:49:09 #124
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_28507853
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:49 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ik gebruik hem nooit omdat het een kinderachtige smiley is, maar echt : .

Ik zou Conquestador willen vragen of het echt daadwerkelijk angst is om afgewezen te worden, of dat het gewoon de beklemming is van het -moeten- aanspreken van vrouwen. Het kan zeer onaangenaam zijn als je op een vrouw afstapt, niet omdat je haar leuk vindt (want dat weet je niet), maar omdat 'men' zegt dat je het -moet- doen, omdat je anders blijkbaar een hoop misloopt. Je moet je niet laten vertellen wat je allemaal misloopt, maar jezelf afvragen wat voor persoon je bent en of je daarmee tevreden bent. Als jij je onttrekt aan het 'men' - aan wat 'men' van je verwacht, dan kan je heel wat relaxter in die kroeg staan zonder om de haverklap op een vrouw te hoeven afstappen. Als je luistert naar dat gepush hier in dit topic dan betekent dat alleen maar dat je je -laat- forceren om aan een zinloos ideaalbeeld te kunnen voldoen.
Het is beide niet wat je zegt. De angst om afgewezen is het niet echt, en ook niet de beklemming dat het MOET. Want ik ben zelf nu ook wel eens aan een relatie toe (en dus wil ik het opzich ook wel graag. .... ).
Er zit dus niet echt een diepere gedachte achter, het is bijna nog eerder de angst voor het onbekende.
pi_28508886
-laat maar-

[ Bericht 98% gewijzigd door zodiakk op 05-07-2005 13:41:01 ]
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:53:25 #126
57892 savale
lalalalaaa
pi_28510407
Denk dat veel jongens deze periode hebben meegemaakt. Ik in ieder geval wel. Gelukkig kwam er bij mij op mijn 17e al een eind aan... Als je dan eenmaal de smaak te pakken hebt ben je waarchijnlijk een tijdlang niet meer te stoppen
Wat de stap ook wat minder groot maakt zijn de wat minder "serieuze" feestjes/cafeetjes: carnaval /themafeestjes bla bla bla.... Vaak is iedereen dan vrolijk en je hebt makkelijker gesprekstof.
Ik heb mijn eerste meisje versierd met een echte slinger...
pi_28511281
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:53 schreef savale het volgende:
Ik heb mijn eerste meisje versierd met een echte slinger...
hoe letterlijk

ontopic:
ik heb t ook...

maar ik ben denk ik banger voor het feit dat ik hele stomme opmerkingen ga maken als ik niets meer weet te zeggen maargoed, alsnog zelfde probleem.

PS
het antwoord staat al 10+ keer in het topic vermeld
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:34:20 #128
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_28511842
Het antwoord is gewoon doen, niet denken, dat weet ik nu wel eens ja

Wat trouwens die minder serieuze feestjes betreft: dat klopt helemaal, door dom meedoen met de polonaise en weet ik het wat ben ik toch wel enkele keren in contact gekomen. Alleen ben ik dan altijd zo dom om het niet af te maken

Hoe dan ook: ik ga me maar weer eens voornemen er nu toch echt een keer gewoon op af te stappen
pi_28511843
Ik heb dit echt bij vlagen .

De ene avond gaat alles heel gemakkelijk en praat ik met iedereen, maar de andere avond voel ik me blijkbaar minder op me gemak en durf ik niks. Ook overdag heb ik het, laatst maakte ik nog een praatje met een leuk meisje achter de kassa, ik moest helaas weg omdat die vent achter me ongeduldig stond te wachten en ik allang klaar was met afrekenen . Ik had zo haar nummer kunnen vragen (niet gedaan).

Zorg dus eerst dat je jezelf echt lekker voelt, dat scheelt echt een hoop en je staat een stuk steviger in je schoenen .
pi_28513411
jij wil gewoon aandacht
Net alsof je altijd bang ben
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:29:44 #131
81989 KieWie
Ja is goed...
pi_28518222
Waar je je in ieder geval op kunt verheugen terwijl je voor het eerst een meid aanspreekt, is de wetenschap dat het bij de tweede keer een stukje makkelijker zal gaan. En na die tweede keer spreek je de derde vrouw nog een stukje makkelijker aan. Zo gaat dat een tijdje door, je zult dikke blunders maken, prachtige stukken tekst bedenken, en uiteindelijk heb je resultaat. Bedenk dat niemand score-percentages bijhoudt, en dat je duizend maal mag missen voordat je een keer doel treft.
Decisions are made by those who show up.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:42:13 #132
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_28520553
Wat het bij mij juist is, dat iedereen weet dat ik moeite heb met het aanspreken van onbekende meisjes. Zodra ik het dan zal doen dan voel ik de ogen al in mijn rug snijden.

Wat helemaal kut is, is dat wanneer ik er niks mee wil bereiken dan doe ik het in een flash en lul ik tegen elk meisje, maar zodra ik geinteresseerd in haar ben. dan sla ik vast.

Its great being me
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:51:17 #133
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28522992
quote:
Op zondag 3 juli 2005 20:57 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Het lullige is dat als ik 1 keer met iemand in gesprek ben ik uren en uren kan lullen. Ooit heb ik gedate met een meisje dat ik via via kende, en we hebben toen wel avonden 5 uren achter elkaar zitten lullen zonder stiltes. En toen zei ze dus ook een keer dat ze zich serieus afvroeg wat er mis met me was, want ze snapte maar niet waarom ik in die 23 jaar nog nooit een vriendin gehad heb.
(uiteindelijk is het niks geworden omdat ik in "the friendzone" beland was... )
Ik weet wel wat er mis is met jou. Het probleem ligt helemaal niet bij het feit dat je verlegen of onzeker wordt van meiden maar dat je zo stom bent om uren en uren te gaan lullen. En dat dan ook voor avonden achter elkaar. Met de zin "snapte maar niet waarom ik in die 23 jaar nog nooit een vriendin gehad heb" bedoelde ze niks anders dan dat ze je wel ziet zitten en zit te wachten tot jij iets gaat doen. Je moet namenlijk wel een keer iets gaan doen.

Om SHE maar eventjes te gaan quoten:
quote:
Op zondag 3 juli 2005 20:56 schreef SHE het volgende:

[..]

Waar loop je vast ingodesnaam? Is het zo moeilijk om een meisje te vragen om wat te gaan drinken, vooral veel aan haar te zitten om vervolgens tot een utopische copulatie te komen?

Ongelofeloos dit
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:53:55 #134
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_28523080
donder er wat drank in en ga los
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 5 juli 2005 @ 23:42:24 #135
94346 Northside
We'll see
pi_28532630
1) Vrouwen drinken aanbieden is zeker geen garantie op enig succes of wat dan ook. De gemiddelde vrouw onder de 24 laat je de hele avond drank betalen, plukt je helemaal kaal en verdwijnt zonder zelfs dag te zeggen. Ik doe het dan ook nooit.

2) Blauwtjes lopen zijn voor 50% van de posters hier blijkbaar geen probleem. Mij lijkt het echter een vernietigende slag voor het zelfvertrouwen van onze veroveraar. Stel dat hij dan eindelijk op een chick afstapt om z'n ding te doen en hij net zo'n kutwijf treft die hem verbaal afmaakt? Denk niet dat hij dat zomaar "van zich afzet".
Ja, ik generaliseer.
pi_28535703
quote:

[..]

ik ken het probleem ook.

Het is niet de Heilige Graal, maar misschien heb je wat aan dit boekje:
Bouw aan je zelfvertrouwen
Stewart, W.
ISBN 9024383501

Kost iets van 18 euro bij Bruna.

Het verhaal is overigens zeer herkenbaar, hoewel ik steeds meer ouwehoer met meiden en zij met mij
  woensdag 6 juli 2005 @ 01:17:03 #137
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28536034
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:42 schreef anima het volgende:
Wat het bij mij juist is, dat iedereen weet dat ik moeite heb met het aanspreken van onbekende meisjes. Zodra ik het dan zal doen dan voel ik de ogen al in mijn rug snijden.

Wat helemaal kut is, is dat wanneer ik er niks mee wil bereiken dan doe ik het in een flash en lul ik tegen elk meisje, maar zodra ik geinteresseerd in haar ben. dan sla ik vast.

Its great being me
Heb je zeker ook van die fijne vrienden die dat weten, die naast je staan terwijl jij naast dat bepaalde meisje staat en dan roepen van "hey, kom op man! ze kijkt naar je, sla je slag!"
etc etc

Heb ik een keer meegemaakt. Ik was nergens mee bezig behalve biertje drinken en met mijn maten ouwehoeren. Staat er een meisje steeds te kijken, maar ik vind het niks. Ik heb dan zoiets van: meid negeren en niets aan het handje.

Begint mijn maat zo van "Hey man, die staat al de hele tijd te kijken. Doe het voor de nookie( )"

En dat kan ze dan allemaal horen enzo...

Tja..en ik ben zo'n persoon die niet hardop gaat lopen roepen datie er niet aan moet dénken (dat meisje dan he )
Verdere avond opgelaten doorgebracht.

Onder pressure is het al helemaal irritant dus....

[ Bericht 2% gewijzigd door Nembrionic op 06-07-2005 01:24:33 ]
Plukkie al?
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:55:41 #138
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_28540482
Die pushende vrienden maken het indd. alleen maar erger ja, ik heb ze ook
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:30:02 #139
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28544925
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 09:55 schreef ConQuestador het volgende:
Die pushende vrienden maken het indd. alleen maar erger ja, ik heb ze ook
Pushende vrienden zijn inderdaad zwaar irritant op zo'n moment!
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:47:12 #140
92486 FatalException
Take a breath
pi_28545559
Verstand op nul, beetje lachen en gewoon met ze gaan praten, geen problemen mee. Meestal doen ze dan ook gewoon vriendelijk terug.
(Niet dat dat mij ooit tot een vriendin heeft gebracht maar dat terzijde).
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
pi_28546118
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:30 schreef Monus het volgende:

[..]

Pushende vrienden zijn inderdaad zwaar irritant op zo'n moment!
Nou het hielp bij mij anders wel Ik stond al de hele avond beetje te kijken naar een meisje en zij keek ook afentoe sneaky terug, maar zoals dit topic al doet vermoeden durfde ik er weer niet op af. Toen heeft die vriend (waarmee ik daar was) haar een seconden aangesproken en daarna liep ie weg en stond ik daar... eeeeehm, maar we raakte toch aan de praat. Het irritante komt nu. De kroeg ging sluiten en ik stond nog een beetje relaxed te praten etc. Zei stond zeg maar rechts van mij, ging die gozer links van mij staan en de hele tijd in mn oor zeggen (schreeuwen voor mijn gevoel) dat ik r nummer moest vragen. Ik schaamde me rot voor die mafkees die in mn oor schreeuwde. Toen heb ik nog een keer afgesproken met r maar toen ik haar weer zag (bij haar thuis overigens) praatte ze niet meer zo gezellig als in de kroeg
dus ja.. Maar het kan wel helpen een beetje pushen zeg maar
pi_28549354
quote:

[..]

Ehm...ok

Ik snap werkelijk waar niet wat je probleem is. Ik zag zojuist dat je niet lelijk bent; je bent duidelijk ook niet dom en toch nog maagd?

Waar loop je vast ingodesnaam? Is het zo moeilijk om een meisje te vragen om wat te gaan drinken, vooral veel aan haar te zitten om vervolgens tot een utopische copulatie te komen?

Ongelofeloos dit
Tja, zo lijkt het, en toch herken ik zijn probleem volkomen. Ik zat precies net zo in elkaar...(al zag ik er wel een tikkeltje nerdig uit ) .Het was gewoon een chronisch gebrek aan zelfverzekerdheid, in mijn geval, gewoon echt niet durven. Dus ik begrijp het probleem.
quote:
[quote]Op zondag 3 juli 2005 21:08 schreef MissPeppertje het volgende:

[..]

Wahaha wat ik net ook al in fotoboek zei, als jongens op mij afkomen hoe leuk ze ook zijn wimpel ik ze bot weg, of negeer ze omdat ik gewoon GEEN houding weet te geven Hoe stom kan je zijn....
Heel herkenbaar. Als ik eens een keer werd aangesproken door een leuke meid(wat in de tijd dat ik vrijgezel was niet vaak gebeurde) dan sloeg ik ook helemaal dicht, waardoor ik me later altijd weer heel shit voelde, vooral ook omdat ik me daardoor bepaald onvriendelijk gedroeg.

Merkwaardigerwijze (dit is een apart topic waard... ) is sinds ik een vriendin heb het alleen maar alsof vrouwen meer interresse in je krijgen, maar zelfs nu nog weet ik met dergelijke aandacht slecht omgaan, een beetje leuk flirten is er eigenlijk nog niet echt bij...
Microsoft broke Volkswagen's record: they produced more bugs...
A society that will trade a little order for a little freedom will loose both, and deserve neither.
pi_28550050
zelfde probleem gehad... en dan opeens na 3 weken de kat uit de boom kijken (ze kwam nogal vaak in dezelfde discotheek) is het 1e wat je tegen een meisje zegt 'mag ik je nummer', en dan krijg je die ook nog..

en dan is je probleem afgelopen..
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:24:32 #144
120881 thomzor
Beter stil
pi_28551700
@ConQuestador

Opleiding: Hogere Informatica

std::cout<<"hoi mijn naam is conquestador, hoe heet jij? \n
kan ik je wat te drinken aanbieden enz enz enz....";

woensdag 6 juli 2005 @ 15:30:49 #145
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_28551906
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:24 schreef thomzor het volgende:
@ConQuestador

Opleiding: Hogere Informatica

std::cout<<"hoi mijn naam is conquestador, hoe heet jij? \n
kan ik je wat te drinken aanbieden enz enz enz....";

Ondanks dat ik informatica gestudeerd heb, en inmiddels ook 40 uur per week mag (moet ) programmeren, wil ik mezelf absoluut niet als Nerd bestempelen. Thuis raak ik de pc nauwelijks aan, en wanneer ik dat wel doe dan is dat om op het alfaromeoforum te vertoefen.

Dus het wel of niet nerd zijn staat absoluut los van deze hele situatie.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:36:30 #146
120881 thomzor
Beter stil
pi_28552112
't was een grapje?
pi_28554299
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:36 schreef thomzor het volgende:
't was een grapje?
Gevoelige snaar
Microsoft broke Volkswagen's record: they produced more bugs...
A society that will trade a little order for a little freedom will loose both, and deserve neither.
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:35:25 #148
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28554644
Schakel je denken uit Dan schakel je je twijfel uit.

Je hebt niets te verliezen als je niet probeert, je kunt alleen maar winnen als je probeert. Niet geschoten is altijd mis.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_28683759
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:44 schreef MouseInteractive het volgende:

[..]

Werd ik van de week ineens door een meisje mee uit gevraagd
Zo kan het natuurlijk ook! En nu hebben we wat
  zondag 10 juli 2005 @ 20:39:33 #150
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_28689864
Dus vrouwen die mannen mee uit vragen bestaan dus wel ?
pi_28690227
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:39 schreef ConQuestador het volgende:
  zondag 10 juli 2005 @ 21:09:27 #152
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28690698
ik heb ze nog nooit meegemaakt. maar vrouwen zijn meestal geintimideerd door mijn schoonheid.. misschien komt t daardoor
Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 11 juli 2005 @ 10:29:23 #153
124948 Averon
One of the good guys
pi_28700636
Het is nu eenmaal zo dat het oneerlijk verdeeld is in de wereld. Vooral waar het de verschillen tussen mannen en vrouwen aangaat.

Van mannen word verwacht dat ze het risico nemen bij het versieren, de kans nemen afgewezen te worden en dus bij hun maten als minder over te komen. Ik ken dit probleem van haver tot gort, met als extra dat ik niet kan dansen en dus daar ook geen aandacht mee krijg

Ik heb nog niet gemerkt dat het makkelijker word naar mater je ouder word en meer ervaring krijgt. Ik ben nu 27, een paar dames verder, en nog steeds vind ik het eerste contact maken afgrijselijk. Je blijft jezelf open gooien, dat is dat lef waar je het over hebt. Wat je kan proberen is op een wat andere manier contact leggen, ga eens naar een plek waar het thema niet zozeer dansen maar praten is, jazz of blues cafe's bijvoorbeeld. Ik weet niet of je friendzone vriendinnen hebt, maar die kunnen behalve een bron van absolute frustratie ook enorm helpen met het breken van ijs. Als vrouwen ergens goed in zijn is het mannen 'verkopen' aan elkaar, en van een andere vrouw nemen ze schijnbaar sneller aan dat je een ok guy bent.

Extra gaan drinken, naar carnavals en dat soort dingen gaan enkel om te 'scoren' kan ik niet aanraden, zeker niet voor een first time. Das gefrustreerd en meestal erg teleurstellend.

Good luck.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_28701217
Aan je uiterlijk ligt het in elk geval niet..
Je moet er echt gewoon op afstappen, meer kan ik niet zeggen.
Overwin je angst.
Kapot gaan we toch, allemaal
  maandag 11 juli 2005 @ 11:16:53 #155
7752 LiquidSoul
Brabantse Drent
pi_28701703
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:23 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

*ook meldt
Lekker nuttig maar als we toch aan het peilen zijn, dan reageer ik ook maar ff.

*meldt.........als we dan toch bezig zijn

Heel erg herkenbaar wat de TS te melden heeft.

En toch heb ik zelf ook niet echt uiterlijke of innerlijke dingen om me onzeker te gaan voelen op zo'n moment.
Zit tussen de oortjes..........ik hate it!!
  maandag 11 juli 2005 @ 11:31:16 #156
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28702045
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:39 schreef ConQuestador het volgende:
Ja vaak genoeg mee gemaakt. Maar meestal vind ik dat soort meisjes wel erg "gemakkelijk" en dan is het dus voor mij ook weer niet goed. Tja mannen kunnen dus net zo lastig zijn. Ik doe vaak liever wat moeite voor een meisje. Voor mij is de lol er snel af als een meisje zich gemakkelijk aanbied en uitnodigd etc.
Maar aan de andere kant vind ik dat meisjes ook gerust meer initiatief mogen nemen en versieren enzo. Dus het is heel dubbel.
  maandag 11 juli 2005 @ 12:11:16 #157
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28703115
Als ik vaker als 5 keer oogcontact heb gehad met hetzelfde meisje stap ik op de 6e keer op haar af.
Glimlach en vraag "Mag ik jou iets te drinken aanbieden?". Niet opdringerig, maar gewoon aardig .

Antwoord ze "Ja!" dan vraag ik wat ze het liefst drinkt (waarna ik dit ook bestel uiteraard), antwoord ze "Nee" dan zeg ik iets variabels. Als ze van dichtbij opeens oerlelijk is kan dit zijn "Gelukkig" of is ze echt te god damn pretty volgt er een "Jammer, zeg" (geen aandacht meer aanbesteden.

Nine out of ten dat het "Ja" is als je glimlach leuk is
pi_28704826
quote:
Op maandag 11 juli 2005 11:31 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Maar meestal vind ik dat soort meisjes wel erg "gemakkelijk" en dan is het dus voor mij ook weer niet goed.
Hoeft niet altijd hoor
Maar dat verschilt natuurlijk per meisje.
  maandag 11 juli 2005 @ 13:51:15 #159
94647 Beach
We rock the show here we go
pi_28705541
quote:
Op maandag 11 juli 2005 12:11 schreef dnzl het volgende:
Als ik vaker als 5 keer oogcontact heb gehad met hetzelfde meisje stap ik op de 6e keer op haar af.
Glimlach en vraag "Mag ik jou iets te drinken aanbieden?". Niet opdringerig, maar gewoon aardig .

Antwoord ze "Ja!" dan vraag ik wat ze het liefst drinkt (waarna ik dit ook bestel uiteraard), antwoord ze "Nee" dan zeg ik iets variabels. Als ze van dichtbij opeens oerlelijk is kan dit zijn "Gelukkig" of is ze echt te god damn pretty volgt er een "Jammer, zeg" (geen aandacht meer aanbesteden.

Nine out of ten dat het "Ja" is als je glimlach leuk is
dat had ik dus na de 15x oogcontact moeten doen zaterdag
I don’t know you who you are
I don’t even know your name
I don’t know what you say
  maandag 11 juli 2005 @ 14:15:03 #160
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28706126
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:51 schreef Beach het volgende:

[..]

dat had ik dus na de 15x oogcontact moeten doen zaterdag
Jup, wil ze iets van je drinken dan heb je meteen al een gesprek te pakken, dat is het mooie Wil je echt indruk maken vraag je hetzelfde aan haar vriendinnen.
Blijf niet te lang plakken overigens, ga na een kwartiertje gerust terug naar je maten en kom later nog eens bij haar kijken. Als je dan terugkomt kun je zoiets zeggen dat je haar echt cute vind en vraag je d'r of ze mee naar buiten wilt voor een strandwandeling oid .
  maandag 11 juli 2005 @ 14:38:48 #161
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_28706787
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:15 schreef dnzl het volgende:
vraag je d'r of ze mee naar buiten wilt voor een strandwandeling oid .
Hee, goa je met brommers kiek'n
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 11 juli 2005 @ 15:40:18 #162
81989 KieWie
Ja is goed...
pi_28708524
"Mag ik je een drankje aanbieden?" klinkt echt hetzelfde als "Kan ik u helpen?" klinkt als je in een winkel staat...
Zo'n drankje is zoooooo overdreven... plus je moet er weer voor naar de bar, erop wachten, en bovenal... ERVOOR BETALEN! Het is echt nergens voor nodig om voor een vreemde iets te gaan kopen; als ze niets te melden heeft ben je voor niets je centen kwijt. Drank haal je pas als het een leuk gesprek lijkt te gaan worden... Trek er dan ook gelijk mee, anders laat je haar daar open en bloot staan voor een paar minuten...
Decisions are made by those who show up.
  maandag 11 juli 2005 @ 16:01:07 #163
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28709061
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:40 schreef KieWie het volgende:
"Mag ik je een drankje aanbieden?" klinkt echt hetzelfde als "Kan ik u helpen?" klinkt als je in een winkel staat...
Zo'n drankje is zoooooo overdreven... plus je moet er weer voor naar de bar, erop wachten, en bovenal... ERVOOR BETALEN! Het is echt nergens voor nodig om voor een vreemde iets te gaan kopen; als ze niets te melden heeft ben je voor niets je centen kwijt. Drank haal je pas als het een leuk gesprek lijkt te gaan worden... Trek er dan ook gelijk mee, anders laat je haar daar open en bloot staan voor een paar minuten...
Ieder z'n technieken, deze werkt meestal wel voor mij
  maandag 11 juli 2005 @ 17:13:21 #164
124948 Averon
One of the good guys
pi_28711187
Tja, normen kunnen doorschieten in dat soort dingen.

In America is het helemaal doorgeschoten bijvoorbeeld, daar word verwacht dat je als man alles betaald. Maar ook dat als je een vrouw mee uit eten neemt dat ze daarna ook d'r benen wijd doet.

Ik ben wat ouderwets, ik vind betalen niet zo'n probleem, risico is wel dat er misbruikvan gemaakt word.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
pi_28711861
quote:

[..]

Ehm...ok

Ik snap werkelijk waar niet wat je probleem is. Ik zag zojuist dat je niet lelijk bent; je bent duidelijk ook niet dom en toch nog maagd?

Ongelofeloos dit
Sommige mannen hebben hier gewoon last van, ik vroeger ook. Ok, ik was toen weliswaar 13 maar ondertussen interesseert me het bar weinig ook al is het Claudie Schiffer dan stap ik nog op haar af en versier ik haar, mits ze goede lichaamshouding heeft, hoe je er van afkomt door gewoon te proberen en niet bang zijn om te falen, en geloof me het valt altijd mee.
pi_28711895
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:01 schreef dnzl het volgende:

[..]

Ieder z'n technieken, deze werkt meestal wel voor mij
De vrouwen die je echt zien zitten willen niet anders dan hun eigen drank betalen.
  maandag 11 juli 2005 @ 17:54:00 #167
124948 Averon
One of the good guys
pi_28712188
Schiet soms ook door, laatst werd er eentje boos omdat ik de deur openhield. Over uptight gesproken.
pi_28712378
Ok, ik ken nog een leuke versiertruck voor jou. Koop een kleine teddybeer.

Als je uit gaat zet je dat ding gewoon op de tafel, ze raken nieuwsgierig en vragen voor wie is die teddybeer? Jij antwoord: ik geef deze aan de eerste vrouw die met mij gaat lunchen of eten, wil jij hem verdienen?
Hier heb ik vroeger wel 50 dates mee gescoord

En er komen vooral knappe vrouwen op je af, en ze vindt je tof vanwege unieke manier haar te strikken voor een lunch oid.
  maandag 11 juli 2005 @ 18:21:02 #169
124948 Averon
One of the good guys
pi_28712827
Cool, das een beetje orginele variatie op het met een boek van Shakespeare of Frost te gaan zitten in een grand cafe of lounge bar. Nice touch.
  maandag 11 juli 2005 @ 18:21:50 #170
94647 Beach
pi_28712844
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:01 schreef dady het volgende:
Ok, ik ken nog een leuke versiertruck voor jou. Koop een kleine teddybeer.

Als je uit gaat zet je dat ding gewoon op de tafel, ze raken nieuwsgierig en vragen voor wie is die teddybeer? Jij antwoord: ik geef deze aan de eerste vrouw die met mij gaat lunchen of eten, wil jij hem verdienen?
Hier heb ik vroeger wel 50 dates mee gescoord

En er komen vooral knappe vrouwen op je af, en ze vindt je tof vanwege unieke manier haar te strikken voor een lunch oid.
ik zie het al voor me in de disco
pi_28712885
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:21 schreef Beach het volgende:

[..]

ik zie het al voor me in de disco
Daar is die niet echt passend.
  maandag 11 juli 2005 @ 18:25:16 #172
94647 Beach
pi_28712923
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:23 schreef dady het volgende:

[..]

Daar is die niet echt passend.
wat raadt je dan aan???????
  maandag 11 juli 2005 @ 18:28:58 #173
124948 Averon
One of the good guys
pi_28713008
Aandacht trekken is altijd goed. Ga bijvoorbeeld eens strak in 3 delig pak naar een disco, wedden dat je interresanter bent dan de 300 andere jongens in diveres overhemd & shirt combi's?
  maandag 11 juli 2005 @ 18:30:14 #174
94647 Beach
pi_28713038
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:28 schreef Averon het volgende:
Aandacht trekken is altijd goed. Ga bijvoorbeeld eens strak in 3 delig pak naar een disco, wedden dat je interresanter bent dan de 300 andere jongens in diveres overhemd & shirt combi's?
en normaal zweet ik me al kapot, kan je nagaan in pak
pi_28713068
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:25 schreef Beach het volgende:

[..]

wat raadt je dan aan???????
Wat ik vaak doe als ik aan het stappen ben is gewoon allemaal vrouwen langs gaan, en dan proosten met mijn glas tegen de glazen van hen. Het klinkt heel debiel, maar vaak maken ze het niet mee. Gewoon korte praatjes houden, en dan gewoon een tijd relaxen, en op een stoel of bank gaan zitten en dan komen ze vanzelf naar jou toe om te praten en dan kun je ze eventueel ook versieren.
  maandag 11 juli 2005 @ 18:47:43 #176
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_28713501
het ligt gewoon aan je auto
  maandag 11 juli 2005 @ 18:52:58 #177
124948 Averon
One of the good guys
pi_28713658
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:30 schreef Beach het volgende:

[..]

en normaal zweet ik me al kapot, kan je nagaan in pak
Valt wel mee, gewoon goed pak hebben, en meestal hoef je dan ook niet zolang te blijven.
  maandag 11 juli 2005 @ 20:31:02 #178
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_28716598
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:47 schreef Little_Meanie het volgende:
het ligt gewoon aan je auto
Als een vrouw dat tegen me zegt is ze per definitie al afgeschreven. (eigenlijk is ze dat al zodra ze zegt dat ze golfjes mooie auto's vindt).
  maandag 11 juli 2005 @ 20:42:51 #179
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28717008
I compensate my small car with a big penis.
  maandag 11 juli 2005 @ 20:51:05 #180
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28717307
Drempelvrees heet dat, je bent bang om over die kleine smalle drempel heen te stappen. Toevallig gisteren op tv kwam een flash voorbij daarover, ze gaan daar aandacht aan besteden. Mensen met drempelvrees.

Drempelvrees, het is een kleine stap en neem je die stap dan zul je zien dat de rest van de drempels ook overwonnen gaat worden.

Het zijn vaak drempeltjes, je maakt er zelf een punt van. Je hoeft maar je voeten op te tillen en je stapt eroverheen en krijgt nog meer zelfvertrouwen. Zelfvertrouwen gaat via een flow omhoog, iedere keer bij positieve feedback. Actie=reactie. En conclusietrekking dat het makkelijk kan.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_28717960
Hehe ik heb helemaal de "heb je een vuurtje" ontdekt!! Terwijl je je sigaret aansteekt begin je over bv dat het zo druk is of zo... Gweoon een beetje bladibla-en
  maandag 11 juli 2005 @ 21:31:36 #182
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_28718741
quote:
Op maandag 11 juli 2005 21:09 schreef Rhoona het volgende:
Hehe ik heb helemaal de "heb je een vuurtje" ontdekt!! Terwijl je je sigaret aansteekt begin je over bv dat het zo druk is of zo... Gweoon een beetje bladibla-en
Tja:
quote:
Geslacht: Vrouw
Al begin je over de prijs van kaas in de supermarkt....
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 11 juli 2005 @ 21:35:10 #183
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_28718865
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:31 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Als een vrouw dat tegen me zegt is ze per definitie al afgeschreven. (eigenlijk is ze dat al zodra ze zegt dat ze golfjes mooie auto's vindt).
vrouwen zien Alfa's vaak als auto's voor vrouwen, kappers en homo's (en terecht)
  maandag 11 juli 2005 @ 23:38:43 #184
94647 Beach
pi_28723211
quote:
Op maandag 11 juli 2005 21:31 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Tja:
[..]

Al begin je over de prijs van kaas in de supermarkt....
idd en zo te zien heeft ze nog veel succes ook met een gesprek over kaas
  maandag 11 juli 2005 @ 23:42:10 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_28723306
quote:
Vond mijn live set van sensation black wel een goeie versier truuk vanmiddag
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 11 juli 2005 @ 23:50:39 #186
94647 Beach
pi_28723518
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vond mijn live set van sensation black wel een goeie versier truuk vanmiddag
  dinsdag 12 juli 2005 @ 00:41:45 #187
94397 Stroomschok
File op het zandpad
pi_28724600
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:28 schreef Averon het volgende:
Ik zie je al aankomen bij de stomerij met een 3-delig pak stinkend naar rook, zweet, bier, kots en weet ik wat voor zooi. En natuurlijk al de schroeiplekken van rondzwaaiende sigaretten.

[ontopic]

Ik denk mijn enige echte tip die ik kan geven (zelf niet zo'n versierder), is 'gewoon doen', maar dan meer in de vorm van of: je doet het gewoon en stelt het niet constant uit, of je laat het maar gewoon zitten en neemt de kans dat het vanzelf wel komt doordat je een stuk minder gestresst bent.

Probleem is dat je anders de hele avond maar zit te draaikonten wanneer je timing perfect is, wat je toch in hemelsnaam moet zeggen, or je haar goed zit, etc., en die tijd mis je niet alleen de lol die je kunt hebben, maar ook mogelijke andere dames.

Het resultaat is niet alleen dat je het uiteindelijk toch niet doet, je daarna jezelf helemaal opvreet van binnen, en dat je gewoon blind bent voor alle mogelijke toevalstreffers of dames die zelf aan het versieren zijn.

Dus of dit besef geeft je dat extra duwtje om meteen als je haar ziet ernaar toe te stappen wanneer het nog gemakkelijk is en je niet eerst een half uur hebt lopen staren (en het wordt ECHT alleen maar moeilijker, ook omdat het onderwerp van jouw obsessie vaak ook niet achterlijk is). Ik denk dat de simpele 'hoi ik heet Sjakie en jij bent?' nog gewoon het beste werkt.

Of je besluit dat al dit gestress het niet waard is en je verder zorgt dat je gewoon goed vermaakt en ziet maar wat er van komt. Het kan een pijnlijke keuze zijn, en als je pech hebt ook winig succesvol, maar ik denk dat je kansen nog altijd beter zijn dan wanneer je toch alleen maar het wanhopige muurbloempje speelt.

Al die one-liners of versiertruukjes zijn in mijn opinie onzin. De vlotte babbelaars hebben ze niet nodig en de rest crashes and burns of komt er toch nooit aan toe.

[ Bericht 18% gewijzigd door Stroomschok op 12-07-2005 01:05:50 ]
Da's nou Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
Fok! Fotoboek
  dinsdag 12 juli 2005 @ 00:57:24 #188
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28724908
quote:
Die vind ik persoonlijk een beetje in de categorie: "Wat een weertje he?" vallen...
Plukkie al?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 00:57:40 #189
94647 Beach
pi_28724916
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:41 schreef Stroomschok het volgende:

[..]

Ik zie je al aankomen bij de stomerij met een 3-delig pak stinkend naar rook, zweet, bier, kots en weet ik wat voor zooi. En natuurlijk al de schroeiplekken van rondzwaaiende sigaretten.

[ontopic[

------------
Dank je
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:00:36 #190
94397 Stroomschok
File op het zandpad
pi_28724975
[edit]stomme quote functie vlak naast edit [/edit]
Da's nou Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
Fok! Fotoboek
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:11:29 #191
67978 HenryHill
pi_28725167
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:41 schreef Stroomschok het volgende:
Ik denk mijn enige echte tip die ik kan geven (zelf niet zo'n versierder), is 'gewoon doen', maar dan meer in de vorm van of: je doet het gewoon en stelt het niet constant uit, of je laat het maar gewoon zitten en neemt de kans dat het vanzelf wel komt doordat je een stuk minder gestresst bent.
[ingekort, maar niet minder belangrijk]
... maar ik denk dat je kansen nog altijd beter zijn dan wanneer je toch alleen maar het wanhopige muurbloempje speelt.
Very true
quote:
Al die one-liners of versiertruukjes zijn in mijn opinie onzin. De vlotte babbelaars hebben ze niet nodig en de rest crashes and burns of komt er toch nooit aan toe.
...maar hier ben ik het niet mee eens. De grens tussen 'jezelf zijn en een kans wagen' en een versiertruc is niet zo duidelijk als jij denkt.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:13:32 #192
94647 Beach
pi_28725206
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:11 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Very true
[..]

...maar hier ben ik het niet mee eens. De grens tussen 'jezelf zijn en een kans wagen' en een versiertruc is niet zo duidelijk als jij denkt.
Hoe bedoel je dat laatste precies HH?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:18:09 #193
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28725271
quote:
Het heb je een vuurtje terwijl je een sigaret aansteekt en dan beginnen te glimlachen kan heel goed werken omdat er wel humor in zit en gelijk duidelijk is dat je een kutsmoes zoekt om haar aan te spreken.

Deze gebruikte ik soms wel eens als ik niet wist wat te zeggen, en het voordeel was dat zij dan vaak verlegen werd.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:20:25 #194
67978 HenryHill
pi_28725315
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:13 schreef Beach het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat laatste precies HH?
Euhm, nou, precies zoals ik het zeg

Jij kan echt met het idee van "ik zal haar eens laten zien hoe ik ben" op een meid afstappen, en dan heeft zij zoiets van: die gast loopt me te playen, hij voert een toneelstukje op.
Andersom kan je op een meid afstappen met een aantal ingestudeerde praatjes, en dan denkt zij: goh, dat is een relaxte, open jongen. En natuurlijk zijn de andere twee (meer logische combinaties) ook mogelijk.

Ergo: zelfs met de meest eerbiedige bedoelingen kan je nog gebrandmerkt worden als faker, terwijl je met de meest neppe insteek nog een eerlijk beeld kan weten te scheppen. Het onderscheid tussen crash & burn of 'goh, wat een leuke jongen' zit 'm imho niet in het al dan niet toepassen van een trucje, maar meer in: kun je jezelf overtuigend neerzetten als een leuke gast.

Al dan niet gefaked.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:22:37 #195
94647 Beach
pi_28725360
Ok bedankt voor de verduidelijking, maar wat is crash en burn? Ik heb wel een idee wat het kan zijn (proberen en mislukken) maar ik weet het niet zeker.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:28:14 #196
67978 HenryHill
pi_28725457
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:22 schreef Beach het volgende:
Ok bedankt voor de verduidelijking, maar wat is crash en burn? Ik heb wel een idee wat het kan zijn (proberen en mislukken) maar ik weet het niet zeker.
Ja, dat is precies wat ik ermee bedoelde eigenlijk. Je gaat er vol goede moed op af, maar uiteindelijk wordt je genadeloos afgewezen / krijg je de indruk dat ze je echt niet moet.

Overigens, nog een kleine toevoeging van mijn kant: het hangt, naast het feit of je jezelf neer kunt zetten als een leuke jongen, natuurlijk ook nog af van een stevige portie geluk. Als ze sjaggie is zullen je kansen veel lager liggen dan als ze vrolijk en open is.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:31:52 #197
94647 Beach
pi_28725515
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:28 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ja, dat is precies wat ik ermee bedoelde eigenlijk. Je gaat er vol goede moed op af, maar uiteindelijk wordt je genadeloos afgewezen / krijg je de indruk dat ze je echt niet moet.

Overigens, nog een kleine toevoeging van mijn kant: het hangt, naast het feit of je jezelf neer kunt zetten als een leuke jongen, natuurlijk ook nog af van een stevige portie geluk. Als ze sjaggie is zullen je kansen veel lager liggen dan als ze vrolijk en open is.
Dus meiden met pms mijden als de pest
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:44:47 #198
67978 HenryHill
pi_28725699
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:31 schreef Beach het volgende:

[..]

Dus meiden met pms mijden als de pest
Sowiezo. Zelfs als je niet aan het versieren bent
Tenzij je een stevige sado-machosistische inslag hebt, natuurlijk.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:48:46 #199
94647 Beach
pi_28725761
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:44 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Sowiezo. Zelfs als je niet aan het versieren bent
Tenzij je een stevige sado-machosistische inslag hebt, natuurlijk.
Die inslag heb ik niet
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:53:17 #200
94647 Beach
pi_28725822
Maarre, hoe gaat het met jou? Heb je nog wat aan je kennis? Gebruik je het echt?
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')