Nou, wat een ramp!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:35 schreef zjroentje het volgende:
Wat nou als je wit een afschuwelijke kleur vind, daar ben je dan mooi mee.
Neem nou niet alles zo serieus.quote:
En dan hoef je ook niet naar Sensation te gaan vanavond!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:35 schreef zjroentje het volgende:
Wat nou als je wit een afschuwelijke kleur vind, daar ben je dan mooi mee.
Als je het niks vind hoef je het natuurlijk niet te dragen. Ik denk niet dat Federer zich laat voorschrijven welke kleding hij moet dragen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:49 schreef Vector_SLD het volgende:
Meestal krijg je de kleding toch ook voorgeschoteld door je sponsor, dat kun je toch ook verschrikkelijk vinden? Zoals die goude schoenen van Nike, die Federer nu draagt
ik vind het mooi dat de traditie in stand gehouden wordt, maar de kleding vind ik minderquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:12 schreef freiss het volgende:
Ik vind het wel mooi
Right! Dus jij bedoelt, je komt een populaire disco binnen en dan moeten ze ook maar klassieke muziek draaien als jij dat gewend bent. Wimbledon is het statussymbool van de stijve Engelsen. Als je niet in wit kunt spelen dan ben je er niet welkom. Vergelijk de F1 auto met een Michelinband in Amerika. Het gaat eenvoudig weg niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar goed, wat ik bedoel. Ik vind het ook maar een stijve boel zo, iedereen in het wit. Een beetje kleur zou niet misstaan. Laat gewoon iedereen in zijn eigen kleding spelen, het gras gaat er echt niet kapot van.
Eensch!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Die traditie is mooi, houden zo!
Ze zijn toch niet verplicht om er te tennissen? Ik vind het wel leuk dat dat soort tradities nog bestaat. Ik zou het te ver vinden gaan als het voor de hele ATP Tour gold. Maar ik vind het leuk hij boorbeeld Agassi in het verleden en Nadal onlangs een wit variant op hun kleding moeten zoeken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:35 schreef zjroentje het volgende:
Aardbeien met slagroom, regen en ook witte kleding. Traditie op Wimbledon.
In mijn ogen ééntje die afgeschaft moet worden. Het hele jaar speel je in je eigen kleding en voor die twee weken op gras moet je je ineens in een ander kloffie hijsen. Wat nou als je wit een afschuwelijke kleur vind, daar ben je dan mooi mee.
afsteken* tegen*.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind het wel mooi afsteken met dat groene tapijt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |