Het is al geregeld verder, morgen komt de posrtbode welquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:36 schreef ThaFreak het volgende:
dus de vorige eigenaar is hem verloren???
dat betekent dan ook dat de auto nog op zijn naam staat, en hij alleen een nieuwe kan aanvragen......
mm, hoogste wat ik ook heb gezien wat 13 en dat vond ik al heel wat eenhalf jaar na invoeringquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat die oetlul met een 27 op zn kentekenplaat heeft gedaan.. En dat was maar een paar maanden na invoering van de nieuwe kentekend dat ik die zag
Volgens mij kan dat niet eensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat die oetlul met een 27 op zn kentekenplaat heeft gedaan.. En dat was maar een paar maanden na invoering van de nieuwe kentekend dat ik die zag
Hoe hoger het cijfer, hoe groter de pauper.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:47 schreef sdk het volgende:
Met zo'n getalletje denk ik altijd van weer zo'n pauper die z'n papieren kwijt maakt...
quote:
Officieel moet je nieuwe kentekenplaten aanvragenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:27 schreef honesty het volgende:
Ik weet er weinig van maar ik dacht dat je nummerplaten(dat nummertje erboven) iets totaal anders was dan dat nummertje op je kentekenbewijs. Bij mijn auto is de vorige eigenaar namelijk ook het kentekenbewijs kwijt geraakt en daardoor heb ik er eentje met een een er op. Op de nummerplaat is gelukkig niets te zien!
Of z'n platen zijn gejat...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:47 schreef sdk het volgende:
Met zo'n getalletje denk ik altijd van weer zo'n pauper die z'n papieren kwijt maakt...
Dan rij je met ongeldige kentekenplaten rond... Zodra je een nieuw deel 3 (al een tijdje is dat btw deel II, overschrijvingsbewijs) aanvraagt moet je een nieuwe set platen aanschaffen met de juiste duplicaatcode erop.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:27 schreef honesty het volgende:
Ik weet er weinig van maar ik dacht dat je nummerplaten(dat nummertje erboven) iets totaal anders was dan dat nummertje op je kentekenbewijs. Bij mijn auto is de vorige eigenaar namelijk ook het kentekenbewijs kwijt geraakt en daardoor heb ik er eentje met een een er op. Op de nummerplaat is gelukkig niets te zien!
Nee dus...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:18 schreef Conflict het volgende:
Krijg ik nu een 3-tje op mijn kentekenplaat?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |