abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:46:43 #201
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_29202187
Dokter Barnhard?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_29205250
Die zie ik meer als een uitvinder. Mijnheer hier is een ontdekker. Wie zoekt zal vinden enzo.
pi_29216716
Zeker een ontdekker van heel kleine beestjes. Ik hou niet van heel kleine beestjes. Me taart is me tante dus ook niet van ontdekkers van kleine beestjes.
O heer wat is het naar vochtig hier...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_29217202
Tegen jezelf praten. Een zeker teken van moreel en geestelijk verval. En dat met deze nare vochtigheid...
Waartoe zijn wij eigenlijk op deze aarde? Toch niet om een plaatje te raden? Dat zou het leven toch ergens wel tot iets zinlozigs maken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:14:07 #205
71048 Tokay
makes your day!
pi_29217536
Het is al goed hoor; praten tegen jezelf is heus niet erg.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_29217728
U doet uw ondertitel eer aan. En wat een lieve cavia is dat zeg! Of is het een heel grote hamster?
Ik moet bekennen dat ik niet zo goed ben in kleine beestjes...
Toch nog een lichtpuntje in deze nare vochtigheid.
Mijn dank!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_29218334
Dan ga ik maar eens eenzaam in deze nare vochtigheid ene liedje in mezelf mompelen:
quote:
Joop Visser: Haarlemmermeer



Hij had haar van alles gegeven
Ze kenden elkaar van de zaak
En toen ze de liefde bedreven
Was 't ook al de eerst keer raak
Maar dat wist ze nog niet en hij fluisterde teer
"Morgen zie ik je weer
In 't hart van de Haarlemmermeer"
In 't hart van de Haarlemmermeer
Morgen, morgen zie ik je weer
In 't hart van de Haarlemmermeer

Dus ze was wel een beetje geschrokken
Toen ze in haar ochtendblad las
Dat 'ie stiekem alleen was vertrokken
Dat wil zeggen: alleen met de kas
En haar liet 'ie stikken, die mooie meneer
In 't hart van de Haarlemmermeer
In 't hart van de Haarlemmermeer
In 't hart van de Haarlemmermeer
En haar liet 'ie stikken, die mooie meneer
In 't hart van de Haarlemmermeer

Maar 't toppunt van al haar allende
Kwam eigenlijk later pas
Toen hij haar niet meer herkende
Toen 'ie eenmaal minister was
Of staatssecretaris, dat wist ze niet meer
In 't hart van de Haarlemmermeer
In 't hart van de Haarlemmermeer
In 't hart van de Haarlemmermeer
Of staatssecretaris, dat wist ze niet meer
In 't hart van de Haarlemmermeer

En ze dacht "er valt niets meer te hopen"
En ze dacht "die komt nooit meer terug"
En ze is naar de Ringvaart gelopen
In 't donker, alleen naar de brug
En troosteloos stroomde de regen neer
In 't holst van de Haarlemmermeer
In 't holst van de Haarlemmermeer
In 't holst van de Haarlemmermeer
En troosteloos stroomde de regen neer
In 't holst van de Haarlemmermeer

Maar toen kort daarna de regering
Was gevallen tot veler vermaak
En verder tot niemands lering
Toen kwam 'ie weer terug in de zaak
En trouwden ze deugdzaam in alle eer
In 't hart van de Haarlemmermeer
In 't hart van de Haarlemmermeer
In 't hart van de Haarlemmermeer
Als je zoiets hebt meegemaakt dan lul je niet meer
In 't hart van de Haarlemmer-
Hart van de Haarlemmer-
Hart van de Haarlemmermeer
Een heer moet ook alles alleen doen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:43:08 #208
71048 Tokay
makes your day!
pi_29218519
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:19 schreef OllieA het volgende:
U doet uw ondertitel eer aan. En wat een lieve cavia is dat zeg! Of is het een heel grote hamster?
Ik moet bekennen dat ik niet zo goed ben in kleine beestjes...
Toch nog een lichtpuntje in deze nare vochtigheid.
Mijn dank!
Dat doet mij deugd, meneer Ollie, geen dank.
Ik ben ook elke keer weer ontroerd als ik naar de cavia kijk; in december is hij er in kerstuitvoering, met een rood/wit mutsje op, en alom dwarrelende sneeuwvlokken.
Hoop dat het smerige weer uw nachtrust niet zal belemmeren.

Hopeloos offtopic dit, maar ja, ik weet helaas niet wie de meneer op het plaatje is...
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_29219022
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:43 schreef Tokay het volgende:

[..]

Dat doet mij deugd, meneer Ollie, geen dank.
Ik ben ook elke keer weer ontroerd als ik naar de cavia kijk; in december is hij er in kerstuitvoering, met een rood/wit mutsje op, en alom dwarrelende sneeuwvlokken.
U doet mij nu al naar die gewijde Kerstdagen verlangen, mevrouw. Heerlijke dagen, waarbij de ar-me men-sen hun vieze neusjes drukken tegen de frisgewassen ramen van de burgerij die wel wil deugen, om zo maar een glimpje te kunnen opvangen van een feestelijke versierde cavia, die het Kerstkindje in ons aller herinnering brengt. Ach was het maar vast zo ver. Gezegende Kerst, kom toch met rasse schreden.
quote:
Hoop dat het smerige weer uw nachtrust niet zal belemmeren.
Deze lieve hoop zal ijdel blijken, dat weet ik nu al! Kommer en kwel, en vochtigheid is mijn deel.
quote:
Hopeloos offtopic dit, maar ja, ik weet helaas niet wie de meneer op het plaatje is...
In RJP is niets offtopic, en die meneer is volslagen oninteressant, want geplaatst door ene Gellius, een volstrekte onbenul op het gebied der frenologie.
Wat wèl offtopic is, is de manier waarop we nu conserveren. U dient mij sneren toe te voegen, mevrouw. Dat is zo de usance in RJP. Vriendelijkheid wordt hier door het gros der gebruikers niet op prijs gesteld. U begrijpt dan ook dat ik me hier niet oprecht thuis kan voelen, maar ach... waar wel. t Is toch immers overal zwadder en zwel?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_29219404
Tralalalala.
quote:
Joop Visser: Fietsers


Fietsers rijden geen mensen dood
Fietsers rijden geen mensen dood
Fietsers rijden geen mensen dood
Hun achterlicht wil wel eens niet branden
En ze rijden wel eens met losse handen
En ze stoppen ook niet altijd voor rood
Maar fietsers rijden geen mensen dood
Fietsers rijden geen mensen dood

Voetgangers rijden geen mensen dood
Voetgangers rijden geen mensen dood
Voetgangers rijden geen mensen dood
Ze zijn wel eens moeilijk in het donker te zien
En ook wel een keertje dronken misschien
En hun wegspringvermogen is meestal niet groot
Maar voetgangers rijden geen mensen dood
Voetgangers rijden geen mensen dood

Egeltjes rijden geen mensen dood
Egeltjes rijden geen mensen dood
Egeltjes rijden geen mensen dood
Ze willen ook wel eens na een paar weken
Bij volle maan een weg oversteken
En dan vinden ze wel eens een stukje brood
Maar egeltjes rijden geen mensen dood
Egeltjes rijden geen mensen dood
Ik had trouwens laatst een egeltje in de tuin. Zeg maar gerust egel. Wat een groot kutbeest zeg. De vlooien sprongen eraf.
Ik vind het maar niks, egels. Dus als die meneer van Gellius de ontdekker is van een speciaal soort egels, dan kan ie de pot op, wat mij betreft.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 29 juli 2005 @ 00:11:44 #211
71048 Tokay
makes your day!
pi_29219461
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:57 schreef OllieA het volgende:
U doet mij nu al naar die gewijde Kerstdagen verlangen, mevrouw. Heerlijke dagen, waarbij de ar-me mensen hun vieze neusjes drukken tegen de frisgewassen ramen van de burgerij die wel wil deugen, om zo maar een glimpje te kunnen opvangen van een feestelijke versierde cavia, die het Kerstkindje in ons aller herinnering brengt. Ach was het maar vast zo ver. Gezegende Kerst, kom toch met rasse schreden.
Ik moet er bekant van huilen. Zo mooi, hoe u dat omschrijft enzo. Over het kerstkindje; God hebbe zijn ziel.
quote:
Deze lieve hoop zal ijdel blijken, dat weet ik nu al! Kommer en kwel, en vochtigheid is mijn deel.
Ramen van de slaapkamer open, amechtig op uw rug in adamskostuum liggend, en tot morgenochtend vroeg naar het plafond blijven staren. Zoiets?
quote:
In RJP is niets offtopic, en die meneer is volslagen oninteressant, want geplaatst door ene Gellius, een volstrekte onbenul op het gebied der frenologie.
Wat wèl offtopic is, is de manier waarop we nu conserveren. U dient mij sneren toe te voegen, mevrouw. Dat is zo de usance in RJP. Vriendelijkheid wordt hier door het gros der gebruikers niet op prijs gesteld. U begrijpt dan ook dat ik me hier niet oprecht thuis kan voelen, maar ach... waar wel. t Is toch immers overal zwadder en zwel?
Het spijt mij oprecht meneer Ollie, maar ik ben van nature een vriendelijk mens, dus snauwen, sneren, en sarcasme; ik hou mij er doorgaans afzijdig van. Wat een teleurstelling, nietwaar?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_29219851
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 00:11 schreef Tokay het volgende:
Ramen van de slaapkamer open, amechtig op uw rug in adamskostuum liggend, en tot morgenochtend vroeg naar het plafond blijven staren. Zoiets?
Het is welhaast griezelig hoe precies u de sfeer weet te schetsen. En dat u niet in details treedt wat betreft het adamskostuum en andere details van zo'n doorweekte nacht spreekt boekdelen over uw discretie en beschaving. Chapeau!
quote:
Het spijt mij oprecht meneer Ollie, maar ik ben van nature een vriendelijk mens, dus snauwen, sneren, en sarcasme; ik hou mij er doorgaans afzijdig van. Wat een teleurstelling, nietwaar?
Integendeel!
Eindelijk een gelijkgestemde ziel in RJP. U moest eens weten hoe vaak ik mij de sarcastische rakkers die dit topic bevolken van mijn lijf heb moeten houden. Het is werkelijk een verademing eindelijk eens van mens tot mens te kunnen spreken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 29 juli 2005 @ 00:39:32 #213
71048 Tokay
makes your day!
pi_29220185
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 00:26 schreef OllieA het volgende:
Het is welhaast griezelig hoe precies u de sfeer weet te schetsen. En dat u niet in details treedt wat betreft het adamskostuum en andere details van zo'n doorweekte nacht spreekt boekdelen over uw discretie en beschaving. Chapeau!
En met complimenten weet ik doorgaans ook niet zo goed raad. Dank u, derhalve.
quote:
Integendeel!
Eindelijk een gelijkgestemde ziel in RJP. U moest eens weten hoe vaak ik mij de sarcastische rakkers die dit topic bevolken van mijn lijf heb moeten houden. Het is werkelijk een verademing eindelijk eens van mens tot mens te kunnen spreken.
Herstel: van beer tot cavia.
Trouwens... ik leef met u mee; het verscheiden van Marten Toonder moet voor u extra verdrietig zijn.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_29220407
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 00:39 schreef Tokay het volgende:

Herstel: van beer tot cavia.
U heeft gelijk. De communicatie tussen diersoorten is natuurlijk ook een veel zuivere, dan die tussen mensen. Maar dat is offtopic. Excuses.
quote:
Trouwens... ik leef met u mee; het verscheiden van Marten Toonder moet voor u extra verdrietig zijn.
Ach, wat ik er zo over heb meegekregen was Marten Toonder wel heel erg eenzaam, de laatste jaren in het Rosa Spierhuis.
Zonder Phiny Dick, weg uit Ierland...
Ik geloof niet in een leven hierna, maar mocht het zo zijn, dan wed ik dat ie daar nu beter af is dan de laatste jaren hier. De dood kan ook een verlossing zijn.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 29 juli 2005 @ 00:55:06 #215
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_29220558
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 00:48 schreef OllieA het volgende:

[..]

U heeft gelijk. De communicatie tussen diersoorten is natuurlijk ook een veel zuivere, dan die tussen mensen. Maar dat is offtopic. Excuses.
[..]

Ach, wat ik er zo over heb meegekregen was Marten Toonder wel heel erg eenzaam, de laatste jaren in het Rosa Spierhuis.
...
Ach. Je zou er toch voor tekenen; Sterven in het Rosa Spier huis. Onder andere Ton Lensink ging hem voor.
Sooty contempleert alsnog artiest te worden.

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 01:00:31 #216
71048 Tokay
makes your day!
pi_29220690
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 00:48 schreef OllieA het volgende:
U heeft gelijk. De communicatie tussen diersoorten is natuurlijk ook een veel zuivere, dan die tussen mensen. Maar dat is offtopic. Excuses.
Piep.
quote:
Ach, wat ik er zo over heb meegekregen was Marten Toonder wel heel erg eenzaam, de laatste jaren in het Rosa Spierhuis.
Zonder Phiny Dick, weg uit Ierland...
Ik geloof niet in een leven hierna, maar mocht het zo zijn, dan wed ik dat ie daar nu beter af is dan de laatste jaren hier. De dood kan ook een verlossing zijn.
En in zijn slaap gestorven. Kan het mooier?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_29220738
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 00:55 schreef sooty het volgende:

[..]

Ach. Je zou er toch voor tekenen; Sterven in het Rosa Spier huis. Onder andere Ton Lensink ging hem voor.
Sooty contempleert alsnog artiest te worden.

Ik bedoelde niet iets negatiefs over het Rosa Spierhuis Sooty, integendeel, zelfs. Maar Marten Toonder had er wel genoeg van, was mijn indruk. Hij heeft zich erover beklaagd dat de dood zo treuzelde.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 29 juli 2005 @ 01:43:17 #218
71048 Tokay
makes your day!
pi_29221683
Meneer Ollie, slaapt gij al?
Of doet u pogingen daartoe?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_29225233
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef Tokay het volgende:

[..]

Piep.
[..]

En in zijn slaap gestorven. Kan het mooier?
'He died saving his family from a shipwreck'; zoiets klinkt ook wel aardig vind je niet?
Aldus.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:09:52 #220
71048 Tokay
makes your day!
pi_29227738
Hey Z.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_29228060
Hé Tokay!

Gellius, meneer ziet er uit als een Oost Europees Medisch Bioloog, maar dat kan ook door de witte jas komen natuurlijk. Deed hij baanbrekend onderzoek over het paringsbredrag van gramnegatieve bacterien?
Aldus.
pi_29260719
Mijnheer was een Duits ontdekkier van vochtigheden. Sorry dat het even duurde, ik was jullie allemaal vo-lko-men vergeten. Dat gebeurt mij soms. Gelukkig hebben jullie een dijk van een pauzeact.

Ik ben zo ook weer even weg trouwens. Ik vind het leven eigenlijk maar een renneboel.
pi_29312102
En nu ben ik twee weken weg, dus in de ijskast maar.
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:50:26 #224
35279 Parabola
Sapere aude
pi_29322573
grmmmbl Dat doet doet allemaal maar. Zo'n Ollie die na jaren van gesneer plotsklaps de kast verlaat. Enkel en alleen omdat er een buuf eens een keertje vriendelijk loopt te doen. Bah, bah, driewerf bah

En ik heb 'ius ook al geen fijn verblijf in RJP-lozigheid kunnen wensen.

Een tranendal, dat is het
Slaapt winter
en zomer
pi_29324201
U ziet maar Palabora, als je er zelf nooit meer bent, lijken de veranderingen groot. Terwijl het eigenlijk allemaal erg geleidelijk is gegaan. Maar het doet me goed u hier weer eens te zien.
Aldus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')