abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:01:02 #1
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_28347624
quote:
Selectieve verontwaardiging?
Bron: Lunatic News

Gisteravond werd in het Parkstad Limburg Stadion in Kerkrade de laatste halve finale op het WK < 20 afgewerkt; Marokko - Nigeria. Nigeria won met 3-0 en speelt zaterdag de finale tegen het jeugdteam van Argentinië.

De wedstrijd werd echter ontsierd door wangedrag van de Marokkaanse supporters. Zo had de politie voor de wedstrijd al de handen vol aan supporters die over hekken klommen om zo in andere vakken te komen. Zowel tijdens als na de wedstrijd ging een deel van de Marokkaanse supporters met elkaar op de vuist. Na de wedstrijd betraden zo'n tien supporters het veld en werden circa honderd stoeltjes gesloopt en op het veld gegooid.

De media blijft echter opvallend stil. Ook vanuit Den Haag hebben wij nog geen geluid gehoord. Geen voorpaginanieuws. Geen foto's bij Opsporing Verzocht en zelfs nog geen Kamervragen. Hoe anders was het geweest als het bij Feyenoord of een andere Nederlandse profclub was gebeurd? Er is natuurlijk geen sprake van selectieve verontwaardiging, de Marokkaanse supporters reageerden gewoon wat overenthousiast.

Update (bron ANP)
Het stadion Galgenwaard en NeXXt, het organisatiecomité van het WK voetbal onder 20 jaar, zijn overeengekomen samen de kosten voor de schade aan het complex in Utrecht te delen.

Bij duels van Turkije en Marokko werden tijdens het toernooi vierhonderd stoelen vernield, deze moesten voor de finale van zaterdag worden vervangen.

Het gaat om een bedrag van 85.000 euro. De eindstrijd in Utrecht is uitverkocht.
Ik weet niet of hier inmiddels een topic voor geopend was, maar anders trap ik af met het bovenstaande artikel.

Pedofielen, (moslim-)terroristen, ze krijgen allemaal netjes een balkje op tv, en de relschoppers bij Feyenoord vs. ajax komen allemaal vol in beeld............ maar ja, supporters die rellen zijn natuurlijk de grootste bedreiging voor de Nederlandse samenleving!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:16:33 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28348112
Staat in NWS al een topicje of 2 over vol gepost.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:17:41 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28348153
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_28348265
Dit is een Centraal randverschijnselen topic. Nigeria-Marokko is slechts een recent onderwerp.

Overigens vind ik het een debiel topic, om op internet over randverschijnselen te gaan praten.
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:23:08 #5
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_28348358
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Overigens vind ik het een debiel topic, om op internet over randverschijnselen te gaan praten.
Ik kreeg de laatste dagen anders mee, dat meerdere mensen graag zo'n topic zouden zien, aangezien het in andere topics offtopic gesprekken creert!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:28:32 #6
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28348532
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:28:51 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28348548
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:23 schreef FrankyMcG het volgende:


Ik kreeg de laatste dagen anders mee, dat meerdere mensen graag zo'n topic zouden zien, aangezien het in andere topics offtopic gesprekken creert!
Prima, zolang het hier niet ook het zoveelste Marokkanen-bashtopic wordt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_28348621
Randverschijnselen door randjongeren. Zien we het eindelijk in?
@find the_riaa_cant_touch_me.mp3
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:35:16 #9
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_28348758
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:28 schreef golfer het volgende:
Prima, zolang het hier niet ook het zoveelste Marokkanen-bashtopic wordt.
Maar dat is zoooooooo leeeeeeeuuuk!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_28348821
Stelletje mongolen daar
  donderdag 30 juni 2005 @ 00:57:42 #11
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28350355
Hij mag wat mij betrefd open blijven zolang men hier maar niet de hooligan gaat uithangen want dat ben ik natuurlijk al
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 30 juni 2005 @ 00:58:14 #12
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28350366
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is een Centraal randverschijnselen topic. Nigeria-Marokko is slechts een recent onderwerp.

Overigens vind ik het een debiel topic, om op internet over randverschijnselen te gaan praten.
Jij schijnt er toch weinig probelemen mee te hebben volgens mij...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28351161
ik zie ze al bij opsporing verzocht: "Verdachte 273 heeft eveneens een Noord-afrikaans uiterlijk, krulletjes (met rand!), een Lacoste trainingsjack met daaronder een donkerblauw Armanishirt en witte Prada instappers."

Vallen die afschuwelijke anti-semitische spreekkoren ook onder randverschijnselen?
pi_28487572
Dat was toch die saaie 0-0 wedstrijd waarbij met name de Bosniers zo gesard werden door heldenliedjes over Mladic en Karadzic en zo?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_28498653
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 00:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Jij schijnt er toch weinig probelemen mee te hebben volgens mij...
Want waar praat ik over randverschijnselen?
pi_28498693
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 00:57 schreef DutchGooner het volgende:
Hij mag wat mij betrefd open blijven zolang men hier maar niet de hooligan gaat uithangen want dat ben ik natuurlijk al
Ga eerst eens leren spellen, Hooligan
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:11:18 #18
43497 Afunados
Get Therapy
pi_28618750
http://www.parkstadtv.nl/ruziegr.htm

Ruzie bij vrouwenvoetbalwedstrijd in Kerkrade. Leuk accent hebben ze daar toch
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:16:13 #19
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28618904
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:11 schreef Afunados het volgende:
http://www.parkstadtv.nl/ruziegr.htm

Ruzie bij vrouwenvoetbalwedstrijd in Kerkrade. Leuk accent hebben ze daar toch
Heeft al paar keer in VBL gestaan.

Over dat achterlijke accent uit Maastricht gaan we het maar niet hebben, wat voor jullie een gewoon gesprek is is voor een buitenstaander een hele cd!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:19:39 #20
43497 Afunados
Get Therapy
pi_28619005
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:16 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Heeft al paar keer in VBL gestaan.

Over dat achterlijke accent uit Maastricht gaan we het maar niet hebben, wat voor jullie een gewoon gesprek is is voor een buitenstaander een hele cd!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:25:06 #21
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28619152
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:28 schreef DarkShine het volgende:
Filmpje 1
Dit heb ik wel vaker meegemaakt, als ik zelf eens een keer op een Europese reis ging met een paar bussen.
A.M.A.B
pi_28791470
quote:
Aanstichter rellen hoort eis 1,5 jaar


Dinsdag 12 juli 2005 - Den Bosch - Dat de 44-jarige Bosschenaar zelf met ijzeren driepunten of met stenen heeft gegooid, daar is geen bewijs voor, moest officier van justitie O. Beckers toegeven. Toch stelde hij gisteren voor de rechtbank in Den Bosch dat de Bosschenaar een van de aanstichters is geweest van de rellen na afloop van de wedstrijd FC Den Bosch-Roda JC op 18 maart van dit jaar.

De Bosschenaar, eind 2000 ooggetuige van het schietincident waarbij een agent Den Bosch- supporter Pierre Bouleij doodschoot, trok met een van een gesloopt hekwerk afkomstige staaf de rellende supportersgroep in. Onmiddellijk daarna vlogen de zware ijzeren driepunten die daarvan afkomstig waren in de richting van de politie en de Limburgse supporters. Poging tot doodslag, zag de officier daarin, omdat zo’n projectiel volgens hem dodelijk kan zijn als het iemand op zijn hoofd raakt.
De officier eiste 18 maanden waarvan zes voorwaardelijk, waarbij ook meetelde dat de Bosschenaar aan de openlijke geweldplegingen zou hebben deelgenomen en twee stewards een klap zou hebben gegeven.

Beckers noemde de rellen de ergste uit de geschiedenis van FC Den Bosch. De supporters van Roda JC en twee buschauffeurs hebben volgens hem doodsangsten uitgestaan. Een van de chauffeurs zocht in het toilet van zijn bus een veilig heenkomen toen stenen en staven door de ruiten vlogen. De ander kroop onder de stoelen van zijn eigen bus. Twee meegereisde Limburgse agenten vreesden voor hun eigen en andermans leven toen de Bossche supporters op het vak van Roda afkwamen. Pas toen ze hun dienstpistool trokken, luwden de rellen.

De Bosschenaar die gisteren terechtstond heeft van FC Den Bosch al een stadionverbod van vijf jaar gekregen. Hij ontkende dat hij zich gewelddadig heeft gedragen. Hij was volgens eigen zeggen naar de rellen gegaan om te kijken of zijn dochter erbij was. Na de rellen werden 26 supporters aangehouden, 27 kregen een stadionverbod. Vorige week legde de politie aan een groot deel van hen al werkstraffen tot 200 uur en voorwaardelijke gevangenisstraffen tussen twee en vier maanden op. Als bijzondere voorwaarde bepaalde de politierechter dat ze gedurende de proeftijd niet in de buurt van een Nederlands voetbalstadion mogen komen. Officier Beckers vroeg de rechtbank gisteren deze bepaling ook op te nemen in de straf van de 44-jarige Bosschenaar.
Uitspraak 25 juli.
pi_28846597
quote:
Engelse hooligans willen moslims aanvallen

In Engeland willen rechts-extremisten en voetbalhooligans wraakacties ondernemen op moslims voor de bloedige aanslagen in Londen, zo bericht de Britse krant The Guardian vandaag. Dit weekeinde willen ze ook demonstreren bij het Victoria Embankment, waar slachtoffers van de aanslagen worden herdacht.

Rivaliserende voetbalsupporters willen de strijdbijl onderling voorlopig begraven om zich gezamelijk op moslims te kunnen richten. Het gaat om hooligans van West Ham United, Millwall, Crystal Palace en Arsenal. Via internet communiceren ze met elkaar. Die gesprekken via forums en chatboxen worden gemonitord door de politie.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:49:30 #24
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_28846695
Eigenlijk maakt het niet uit wat voor afkomst of gezinte de vijand heeft. Zolang deze maar totaal vernietigd word.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_28853336
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')