abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 juli 2005 @ 22:21:08 #151
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29125217
quote:
Op maandag 25 juli 2005 21:23 schreef Heidi- het volgende:

[..]

Nog geen verhalen gehoord/gelezen erover, dus ik zou het niet weten
Naar mijn ervaring is het gepijpt worden door iemand met een piercing ehm.. heerlijk!
Als je zorgt dat je met je tongpiercing 'blijft hangen' aan de onderkant van de penis en dat het dan 'losschiet' dan zorg je voor een 'gevoelstoot' die als erg lekker kan worden ervaren
Het vergt misschien wel enige oefening, maar als je het eenmaal kan zal je het snel genoeg merken
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  maandag 25 juli 2005 @ 22:35:00 #152
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29125730
Ga ik net kijken op de site van alloverpiercings, zie ik dat ik mijn foto op de site staat!
'onderaan' de pagina de 2e foto. Hij is wel oud inmiddels, ik had er 1 bijgezet
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_29134754
ik heb drie weken geleden een tongpiercing laten zetten. Ik kon me ongeveer
4 dagen moeilijk verstaanbaar maken en heb een week op vla combinaties geleefd.
( en dus 2.5 kilo afgevallen )

Heb er na een week een nieuw korter staafje in laten zetten, dit voelt al veel beter!
Over twee weekjes laat ik er nog een kleinere in zetten, maar ik wacht nog even totdat
mijn tong helemaal genezen is. Zit bij mij trouwens allemaal bij de prijs in, 55 euro.

Ik heb geen idee wanneer je weer mag zoenen of pijpen...maar heb allebei al uitgeprobeerd
en bij mij ging t goed! (Maar volgens mij mag het toch echt niet en heb ook wel andere gruwel verhalen gehoord!) Ik heb wel de eerste week na alles wat ik at, Bocasan gebruikt van Oral B om na te spoelen. Dat helpt echt supergoed!

Ben nu echt heel blij met mn piercing
  dinsdag 26 juli 2005 @ 10:50:37 #154
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29135902
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 09:45 schreef --Popj-- het volgende:
ik heb drie weken geleden een tongpiercing laten zetten. Ik kon me ongeveer
4 dagen moeilijk verstaanbaar maken en heb een week op vla combinaties geleefd.
( en dus 2.5 kilo afgevallen )

Heb er na een week een nieuw korter staafje in laten zetten, dit voelt al veel beter!
Over twee weekjes laat ik er nog een kleinere in zetten, maar ik wacht nog even totdat
mijn tong helemaal genezen is. Zit bij mij trouwens allemaal bij de prijs in, 55 euro.

Ik heb geen idee wanneer je weer mag zoenen of pijpen...maar heb allebei al uitgeprobeerd
en bij mij ging t goed! (Maar volgens mij mag het toch echt niet en heb ook wel andere gruwel verhalen gehoord!) Ik heb wel de eerste week na alles wat ik at, Bocasan gebruikt van Oral B om na te spoelen. Dat helpt echt supergoed!

Ben nu echt heel blij met mn piercing
En heb je meteen na het zetten het gekoeld met waterijs of zo? Volgens mij moet dat toch enigzins de zwelling tegengaan.

Zoenen heb ik gehoord dat dat na 3 weken weer mocht. Ik heb het idee dat dit voor de zekerheid enigzins overdreven word.
Wat is Bocasan precies? Een spoelingsmiddel?
En 55 euro.. Dat is een gemiddelde prijs als ik zo op het internet kijk..
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_29136601
ijsjes, ijsblokjes en vooral MILKSHAKES zijn heerlijk!

Bocasan is een poeder, dat je kunt kopen bij etos/kruidvat/trekpleister.
Je krijgt een verpakking met 20 zakjes, het zakje moet je vermengen met warm water.
T kost ongeveer 6 euro en reinigt je tong. Werd mij aangeraden door degene die de piercing plaatste.

55 euro is volgens mij gemiddeld, zat bij mij het piercing zetten bij en twee keer een nieuw staafje.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 11:35:29 #156
105850 Fuente
mamamuts
pi_29136848
Ik heb een tongpiercing sinds een jaar of 2. Het zetten vond ik absoluut niet pijnlijk, de dagen erna ook niet echt. Het was een beetje gezwollen maar niet erg ofzo. Na een weekje deed ik alles weer (roken/zoenen/pijpen) en nergens last van gehad.
Ik vind het een aanrader dus .

Verders had ik een tepelpiercing, sinds 5 jaar, maar die heb ik er pas uitgehaald ivm zwangerschap, werd nu wel wat gevoelig en ook niet erg hygienisch vond ik.
Maar strax na de borstvoeding laat ik die weer opnieuw zetten.

Ik vind wel dat je na de eerste piercing een soort van 'verslavingsgevoel' krijgt, heb ik wel tenminste. Ik wil heel graag nog een nieuwe piercing op den duur, waarschijnlijk een ringetje in m'n schaamlip oid, maar ik ben bang dat ik erna nog meer wil .
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 26 juli 2005 @ 11:43:16 #157
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29137035
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 11:35 schreef Fuente het volgende:
Ik heb een tongpiercing sinds een jaar of 2. Het zetten vond ik absoluut niet pijnlijk, de dagen erna ook niet echt. Het was een beetje gezwollen maar niet erg ofzo. Na een weekje deed ik alles weer (roken/zoenen/pijpen) en nergens last van gehad.
Ik vind het een aanrader dus .

Verders had ik een tepelpiercing, sinds 5 jaar, maar die heb ik er pas uitgehaald ivm zwangerschap, werd nu wel wat gevoelig en ook niet erg hygienisch vond ik.
Maar strax na de borstvoeding laat ik die weer opnieuw zetten.

Ik vind wel dat je na de eerste piercing een soort van 'verslavingsgevoel' krijgt, heb ik wel tenminste. Ik wil heel graag nog een nieuwe piercing op den duur, waarschijnlijk een ringetje in m'n schaamlip oid, maar ik ben bang dat ik erna nog meer wil .
Een week niet roken zou hetzelfde zijn als Mohammed B geen koran laten lezen, daar doen we gewoon niet aan.
Okay, geen pijn, mooi. Op zich ben ik geen zeikerd als het op pijn aankomt, maar liever niet.

Het verslavingsgevoel is eigenlijk het enigs dat problemen geeft ja. Ik heb 2 tattoeages en ik wil er nog 1. Ik kan me gelukkig inhouden, maar soms heb je zoiets van: 'Ohw, zal ik dat laten vereeuwigen op mijn huid?' Omdat je dan weer een mooi plaatje ziet dat een betekenis heeft e.d.

Ik ben zeer benieuwd.. Op zich wil ik het ook best wel in bijvoorbeeld Amsterdam laten zetten als jullie dat aanraden. Dan sleur ik wel een willekeurige fokster mee die mijn handje vast mag houden (naaldenfobie, erg he, de tattoo's en wenkbrauwpiercing zijn ook een soort van therapie geweest).

*moed zoekt*
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 11:49:11 #158
105850 Fuente
mamamuts
pi_29137092
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 11:43 schreef Poncho het volgende:

[..]

Een week niet roken zou hetzelfde zijn als Mohammed B geen koran laten lezen, daar doen we gewoon niet aan.
Okay, geen pijn, mooi. Op zich ben ik geen zeikerd als het op pijn aankomt, maar liever niet.

Het verslavingsgevoel is eigenlijk het enigs dat problemen geeft ja. Ik heb 2 tattoeages en ik wil er nog 1. Ik kan me gelukkig inhouden, maar soms heb je zoiets van: 'Ohw, zal ik dat laten vereeuwigen op mijn huid?' Omdat je dan weer een mooi plaatje ziet dat een betekenis heeft e.d.

Ik ben zeer benieuwd.. Op zich wil ik het ook best wel in bijvoorbeeld Amsterdam laten zetten als jullie dat aanraden. Dan sleur ik wel een willekeurige fokster mee die mijn handje vast mag houden (naaldenfobie, erg he, de tattoo's en wenkbrauwpiercing zijn ook een soort van therapie geweest).

*moed zoekt*
Sjah, ik blowde toen ipv roken, en daar kon ik wel een weekje zonder Maar er zullen er vast genoeg zijn die wel gewoon roken hoor.
Met tattoo's heb ik dat ook, ik heb er 1, maar tegen kerst komt er 1 bij...

En echt, de tong voel je niet (qua pijn), ik kan voor mij in ieder geval zeggen dat ik er niets van gevoeld heb. Mijn tepel des te meer, ik heb nog nooit zo hard geschreeuwd .
ik heb mijn beide piercings in Enschede bij piercing pro laten zetten, is mij goed bevallen.
Succes in ieder geval, het valt echt heel erg mee!!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 26 juli 2005 @ 11:59:45 #159
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29137307
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 11:49 schreef Fuente het volgende:

[..]

Sjah, ik blowde toen ipv roken, en daar kon ik wel een weekje zonder Maar er zullen er vast genoeg zijn die wel gewoon roken hoor.
Met tattoo's heb ik dat ook, ik heb er 1, maar tegen kerst komt er 1 bij...

En echt, de tong voel je niet (qua pijn), ik kan voor mij in ieder geval zeggen dat ik er niets van gevoeld heb. Mijn tepel des te meer, ik heb nog nooit zo hard geschreeuwd .
ik heb mijn beide piercings in Enschede bij piercing pro laten zetten, is mij goed bevallen.
Succes in ieder geval, het valt echt heel erg mee!!
Mooi, je geeft me ten minste moed.
Mijn wenkbrauwpiercing deed ook verschrikkelijk veel pijn. Mede omdat hij niet kon vinden waar de naald er weer uit moest, wat leidde tot roeren in het gaatje met de naald. Er kwam na mij een meisje die kwam voor een navelpiercing maar omdat ik zo hard gilde: 'Holy fucking hell of God!!11!! OMG!!!1! 13.gif 13.gif 13.gif 13.gif, Tering' is ze snel de shop uitgelopen.

Toen ik mijn wenkbrauwpiercing voor de 2e keer liet zetten dacht ik dat het wel minder zou zijn. Nou niet dus. De vorige keer was namelijk sneller gegaan dan nu. Hij liet de naald er wat langer inzitten omdat hij de piercing er niet goed doorheen kreeg. Aangezien je huid nogal strak is op dat moment voelde dat verschrikkelijk kut aan. Toen ik vervolgens bij mijn ouders thuis kwam zei mijn moeder: 'Goh kind, ik had er ook wel eventjes een naald door willen prikken hoor'. Ze vond het raar dat ik dat niet zo'n goed idee vond

Maar goed. Die piercing komt er sowieso. Ik moet dan alleen eventjes een dag of 2 voor het weekend vrij nemen zodat ik wel weer maandags kan praten. Gewoon veel rakketjes in de vriezer leggen, een maandvoorraad aan vla in de koelkast zetten, en de sigaret inhaleren via je neus.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_29139329
Ik had ook na t zetten van mn industrial geen zin meer in nog een piercing... en toen zag ik veel foto's van mensen met een lippiercing, en toen kreeg ik toen weer de neiging om er ook 1 te gaan halen, ik wou dit zelf al heel lang namelijk... En toen ben ik er ook 1 gaan halen Nu ga ik zaterdag een tongpiercing zetten, en dan na t zomerseizoen (dus niet meer zwemmen) ook nog een ringetje erbij in mn oor linksbovenin, en die laat ik ook piercen.... Dus ik vind het wel degelijk verslavend eigenlijk
† The 3 Kings †
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:28:42 #161
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29139465
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:25 schreef TheSorrow het volgende:
Ik had ook na t zetten van mn industrial geen zin meer in nog een piercing... en toen zag ik veel foto's van mensen met een lippiercing, en toen kreeg ik toen weer de neiging om er ook 1 te gaan halen, ik wou dit zelf al heel lang namelijk... En toen ben ik er ook 1 gaan halen Nu ga ik zaterdag een tongpiercing zetten, en dan na t zomerseizoen (dus niet meer zwemmen) ook nog een ringetje erbij in mn oor linksbovenin, en die laat ik ook piercen.... Dus ik vind het wel degelijk verslavend eigenlijk
Ik kan me gelukkig wel inhouden als het om piercings gaat op zich. Ik wilde dus wel mijn wenkbrauwpiercing terug, maar destijds wilde ik er niet nog 1 bij. Maar nu de wenkbrauwpiercing vanwege het werk weer weg is, wil ik dus wel een tongpiercing. Het valt minder op, en ik vind het gewoon bij veel mensen mooi staan.
Laat me even weten hoe je ervaringen zijn a.s. zaterdag
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:49:40 #162
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_29141926
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:25 schreef TheSorrow het volgende:
Dus ik vind het wel degelijk verslavend eigenlijk
Is ook verslavend ja

ik kan alleen geen zichtbare zetten ivm opleiding en hopenlijk toekomstig werk (stewardess) maar ja ik vind dat toch belangrijker

Zaterdag "samen" tongpiercing zetten hea
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 11:59 schreef Poncho het volgende:

[..]

Mooi, je geeft me ten minste moed.
Mijn wenkbrauwpiercing deed ook verschrikkelijk veel pijn. Mede omdat hij niet kon vinden waar de naald er weer uit moest, wat leidde tot roeren in het gaatje met de naald. Er kwam na mij een meisje die kwam voor een navelpiercing maar omdat ik zo hard gilde: 'Holy fucking hell of God!!11!! OMG!!!1! 13.gif 13.gif 13.gif 13.gif, Tering' is ze snel de shop uitgelopen.
......

Toen ik mijn wenkbrauwpiercing voor de 2e keer liet zetten dacht ik dat het wel minder zou zijn. Nou niet dus.
Ik liet in 2002 een navelpiercing zetten, deed totaal geen pijn. Heb hem daarna om omstandigheden bijna 2 jaar eruit gehad, maar wilde er toch weer 1.

Dus 5 weken geleden opnieuw laten zetten, lag daar heel relaxed van "ik voel toch niks". Maar wel dus... deed echt pijn. Echt strange was dat. Ook heel erg veel bloed, hij is trouwens niet door hetzelfde gaatje geprikt omdat die beetje scheef zat, en nu niet
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:04:13 #163
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29142292
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:49 schreef Heidi- het volgende:

[..]

Is ook verslavend ja

ik kan alleen geen zichtbare zetten ivm opleiding en hopenlijk toekomstig werk (stewardess) maar ja ik vind dat toch belangrijker

Zaterdag "samen" tongpiercing zetten hea
[..]

Ik liet in 2002 een navelpiercing zetten, deed totaal geen pijn. Heb hem daarna om omstandigheden bijna 2 jaar eruit gehad, maar wilde er toch weer 1.

Dus 5 weken geleden opnieuw laten zetten, lag daar heel relaxed van "ik voel toch niks". Maar wel dus... deed echt pijn. Echt strange was dat. Ook heel erg veel bloed, hij is trouwens niet door hetzelfde gaatje geprikt omdat die beetje scheef zat, en nu niet
Piercing meet 14.gif

Ondanks dat er een grote kans is dat het bij een wenkbrauwpiercing gaat bloeden heb ik daar geen last van gehad. Ik heb de 2e keer gewoon weer door hetzelfde gaatje laten prikken, ondanks dat dat littekenweefsel geworden was.

En je mag als stewardess wel niet-zichtbare piercings dragen? Dit in verband met metaaldetectoren
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_29143744
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:49 schreef Heidi- het volgende:

[..]

Zaterdag "samen" tongpiercing zetten hea
Word wat als we gaan bellen, allebei een dikke tong
† The 3 Kings †
  woensdag 27 juli 2005 @ 02:31:13 #165
80615 greedkillingz
ik haat iedereen
pi_29160491
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 11:43 schreef Poncho het volgende:


Ik ben zeer benieuwd.. Op zich wil ik het ook best wel in bijvoorbeeld Amsterdam laten zetten als jullie dat aanraden. Dan sleur ik wel een willekeurige fokster mee die mijn handje vast mag houden (naaldenfobie, erg he, de tattoo's en wenkbrauwpiercing zijn ook een soort van therapie geweest).

*moed zoekt*
www.tattoopalace.com
Kijk dan hier eens als je toch naar A'dam gaat

Wat je ook doet ga NIET naar body cult stelletje amateurs
-- Toen pissen plassen werd , Is het GEZEIK begonnen --
-- Therapy has taught me______ that nothing is my fault --
-- Bleeding inside a bubble of pain --
  woensdag 27 juli 2005 @ 10:28:51 #166
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29163741
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 02:31 schreef greedkillingz het volgende:

[..]

www.tattoopalace.com
Kijk dan hier eens als je toch naar A'dam gaat

Wat je ook doet ga NIET naar body cult stelletje amateurs
Ik zat eerst te denken aan tattoo noord. Maar als jij deze goed vind zal ik eens rond gaan neuzen. Bedankt.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:34:11 #167
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_29168686
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:04 schreef Poncho het volgende:

[..]

Piercing meet 14.gif

Ondanks dat er een grote kans is dat het bij een wenkbrauwpiercing gaat bloeden heb ik daar geen last van gehad. Ik heb de 2e keer gewoon weer door hetzelfde gaatje laten prikken, ondanks dat dat littekenweefsel geworden was.

En je mag als stewardess wel niet-zichtbare piercings dragen? Dit in verband met metaaldetectoren
Haha hoop dat het mag ja
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:38:41 #168
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_29168815
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:55 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Word wat als we gaan bellen, allebei een dikke tong
Haha ik ben benieuwd En ondertussen ijs in onze mond
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:08:53 #169
80615 greedkillingz
ik haat iedereen
pi_29180296
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 10:28 schreef Poncho het volgende:

[..]

Ik zat eerst te denken aan tattoo noord. Maar als jij deze goed vind zal ik eens rond gaan neuzen. Bedankt.
Met tattoo noord heb ik nog geen ervaring.
Ik ben bij tattoo palace blijven hangen


En ze hebben een gediplomeerd verpleegkundige als piercer , die heeft bij mij ook al veel gedaan
Geen klachten iig

[ Bericht 12% gewijzigd door greedkillingz op 27-07-2005 21:51:40 ]
-- Toen pissen plassen werd , Is het GEZEIK begonnen --
-- Therapy has taught me______ that nothing is my fault --
-- Bleeding inside a bubble of pain --
pi_29196912
Ik heb een beetje een probleem..

Ik ben echt gek op piercings.. vooral een tongpiercing is geweldig, maar op een of andere manier ontsteek ik heel snel, ik heb een aantal oorbellen boven in mn oor gehad, en het ging hoe dan ook ontsteken ookal hield ik het schoon.. nu ben ik een beetje bang dat als ik een tongpiercing laat plaatsen en die gaat ontsteken dat ik dan verder van huis ben dan in mn oor..

Help!
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:44:09 #171
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_29207551
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:01 schreef daeri het volgende:
Ik heb een beetje een probleem..

Ik ben echt gek op piercings.. vooral een tongpiercing is geweldig, maar op een of andere manier ontsteek ik heel snel, ik heb een aantal oorbellen boven in mn oor gehad, en het ging hoe dan ook ontsteken ookal hield ik het schoon.. nu ben ik een beetje bang dat als ik een tongpiercing laat plaatsen en die gaat ontsteken dat ik dan verder van huis ben dan in mn oor..

Help!
Wat voor materiaal droeg jij in je oortjes?
Proud Powerpauper
pi_29208259
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:44 schreef Nuek het volgende:

[..]

Wat voor materiaal droeg jij in je oortjes?
chirurgisch staal geloof ik.. ik heb ook al 15 jaar gaatjes in mn oren (lelletje), en die dreigen soms ook nog wel eens te ontsteken
pi_29211699
Hey allemaal!!

Ik heb toen ik 18 was een navelpiercing laten zetten, van chirurgisch staal. Deze ging na 3 maanden ontsteken, en bleef ontstoken. Hij moest er een x-tje uit (nog geen half u), en daarna wou hij er al niet meer in!!...Ik wil nu eigenlijk een nieuwe navelpiercing laten zetten, maar, ik ben bang dat het weer zal gaan ontsteken (ik maakte wel goed schoon ed), maar dat kan toch niet aan het chirurgisch staal liggen??

Wie weet raad?

Liefs
  donderdag 28 juli 2005 @ 20:30:09 #174
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_29212209
chirurgisch staal is niet allergisch... (voor niemand!)

ik heb zelf een aardig afweersysteem.. hoef niks extra schoon te houden (net piercing links in onderlip en 1 in me wenkbrauw) en heb eigenlijk nooit pijn gehad...
het gaat er vooral ook om dat je regelmatig leeft... het liefst niet/weinig roken,blowen,drinken,.. regelmatig eten (ontbijt middag avondeten),...
oftewel gewoon ff rustig aan doen....

nog nooit hoeven doen.. ben net op vakantie geweest en nog altijd bijna elke avond dronken enz.. en... nergens last van..

1 ding....
laat een piercing NIET oprekken als het gaatje al een beetje dicht is dat....doet.....pijn.....
het piercen is een kusje vergeleken met het oprekken (in me lip tenminste)..
─_(º.0)_/─
  donderdag 28 juli 2005 @ 21:59:56 #175
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_29215248
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:30 schreef vamos1 het volgende:
chirurgisch staal is niet allergisch... (voor niemand!)

ik heb zelf een aardig afweersysteem.. hoef niks extra schoon te houden (net piercing links in onderlip en 1 in me wenkbrauw) en heb eigenlijk nooit pijn gehad...
het gaat er vooral ook om dat je regelmatig leeft... het liefst niet/weinig roken,blowen,drinken,.. regelmatig eten (ontbijt middag avondeten),...
oftewel gewoon ff rustig aan doen....

nog nooit hoeven doen.. ben net op vakantie geweest en nog altijd bijna elke avond dronken enz.. en... nergens last van..

1 ding....
laat een piercing NIET oprekken als het gaatje al een beetje dicht is dat....doet.....pijn.....
het piercen is een kusje vergeleken met het oprekken (in me lip tenminste)..
Waar haal je al deze onzin vandaan?
Met chirurgisch staal wordt al lange tijd (jaren) niet meer gepierced omdat er nikkel in verwerkt zit (dit om de legering hard te houden). Hier waren dus echt veel meer mensen allergisch voor als voor titanium (en zelfs dat komt voor).

Ten tweede heb je gewoon mazzel gehad met het helen van je piercing, in mijn optiek. Elk lijf reageert anders en soms kunnen mensen er helemaal noppes aan doen dat iets geirriteerd of ontstoken raakt.

Als je een piercing wilt oprekken dan dien je dit JUIST te doen als het gaatje goed geheeld is. Wanneer wil je dat dan doen? Als ie net gezet is?
Mijn lellen zitten op 10mm en dat gaat in stapjes van millimeters per keer en continu een week of 8 ertussen.
Proud Powerpauper
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')