abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juni 2005 @ 22:37:37 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_28207456
quote:
Vanavond is de laatste aflevering van GTST bij RTL4. Dat betekent dat Nederland zich weer op gaat maken voor de spannende cliffhanger. Met welke vragen worden we deze keer de zomer ingestuurd? maar de spannendste vraag is: overleeft de soap de steeds sterker wordende geruchten dat het merendeel van de jonge acteurs en actrices dagelijks onder invloed voor de camera's staan..."

De geruchten dat op de set van GTST prepillen en pretsigaretten bepaald geen onbekend fenomeen zijn worden met de dag sterker. Gisteren kon u bij ZIJonline al lezen dat het in de tijd dat Georgina Verbaan de soap nog opvrolijkte een vrolijke boel moet geweest zijn op de set van GTST. Maar het heeft er alle schijn van dat het ook anno 2005 nog een evenvrolijke bende is van er op los snuivende acteurs en actrices die op die manier hun gebrek aan al te veel talent maskeren. Georgina Verbaan ging er bijna onderdoor. Ze was zo stevig aan de GTST cocaine dat het, zoals ze zelf zegt "een hel is geweest om eraf te komen."

In Nieuwe Revu vertelt een roddeljournalist van een van Neerlands grootste roddelbladen op basis van anonimiteit over het gesnuif van jong en Bekend Nederland. Verhalen die nooit in de bladen verschijnen, omdaty er een stilzwijgende afspraak blijkt te bestaan tussen de roddelbladen en de sterren: over drugsgebruik wordt niet gepubliceerd! Maar dat betekent dus niet dat er niet lustig op los gebruikt wordt...

"Over drugs schrijven we nooit. Het zou makkelijk zijn hoor. al die soapies die tot vijf uur 's nachts gratis staan te drinken en twee uut later weer op de set staan.... maar dat is het wisselgeld dat we betalen. Dan mogen we namelijk wel weer over hun mislukte relaties schrijven. "

Of cocaïne ook voor de huidige actrices -net als voor Verbaan- nog altijd de witte motor is waarop GTST drijft is natuurlijk niet te bewijzen, maar het feit dat in de Aalsmeerse studio van de langslopende soap van Nederland openlijk in ieder geval gesnoven werd, ligt nu op straat. Het cokegebruik op de GTST-set werd door Georgina Verbaan aangeroerd in een interview, waarin ze ook openhartig vertelde dat het haar heel veel moeite heeft gekost om af kicken van de witte sloper.

Verbaan: "Vroeger stapte ik, doorgaans met oogkleppen op, nogal verdwaasd rond en ik was redelijk aan de drugs." En dat drugsgebruik beperkte zich tot het weekend om eens lekker uit de bol te gaan. Nee, voor Georgina waren drugs -en met name- cocaïne een dagelijkse noodzaak geworden. "Ik gebruikte dagelijks. ook op mijn werk bij GTST. dan had ik een scène en dan rende ik naar boven om me te kleden voor de volgende scène, en dan hup, voet tegen de deur en snuif."

Verbaan, die zegt compleet van de coke te zijn en nooit meer een snuifje te nemen, weet uit ervaring dat het stoppen met snuiven bepaald geen sinecure is. De vrouw, die het leven deelt met Quote-hoofdredacteur Jort Kelder, heeft namelijk aan den lijve ondervonden dat coke een echte sloper kan zijn.

Verbaan: "Het is echt een hel geweest om eraf te komen. Uiteindelijk is het me gelukt. Ik wil het nooit meer gebruiken, al blijft er nog wel eens zo'n monstertje in mijn hoofd gillen. Nee, ik zie at nu echt als mijn vorige zelf, alsof het het leven van iemand anders is."

Er gingen -en gaan- overigens al langere tijd geruchten over het ongebreideld drugsgebruik op de GTST-set. Verhalen die altijd werden afgedaan als onzin, maar nu Verbaan bevestigd dat er in ieder geval in haar tijd, er flink op los gesnoven werd, lijken die onzinverhalen toch wel degelijk waar te zijn...
Het zal door die ondraaglijke publieke druk zijn waar ze dagelijks aan bloot staan.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_28207740
En we geloven Georgina natuurlijk op haar woord
Verbaast me iig niets dat zij gebruikte. Misschien is ze daarom daarna aangekomen

ooit:

Het plaatje van de PB zal ik maar niet posten.. maar ze is nu wel paar kilootjes zwaarder/

[ Bericht 39% gewijzigd door DaphneB op 24-06-2005 22:55:16 ]
  vrijdag 24 juni 2005 @ 22:59:03 #3
15080 static
pi_28208074
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 22:46 schreef DaphneB het volgende:
Het plaatje van de PB zal ik maar niet posten..
Zeer goed plan.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_28208429
Ik heb eerst de FAQ goed gelezen voor ik begon met posten
  vrijdag 24 juni 2005 @ 23:15:09 #5
15080 static
pi_28208608
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 23:09 schreef DaphneB het volgende:
Ik heb eerst de FAQ goed gelezen voor ik begon met posten
Dat verdient een schouderklopje in MED.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 23:18:19 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28208717
Publiek geheim toch?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 23:27:30 #7
15080 static
pi_28209001
Och, heel Hilversum....... etc.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 23:31:35 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28209116
Van een sort of collega in mijn Hilversumtijd ging de roddel dat hij zijn coke in het systeemplafond bewaarde en dat een schoonmaker het per ongeluk vond, toen hij met zijn bezem tegen de plafondplaat stootte .
pi_28209176
Hmmm.. ga de systeemplafonds op mijn werk ook maar eens checken

OT: er wordt gefluisterd dat Patty Brard ook niet vies is van een snuifje..
  vrijdag 24 juni 2005 @ 23:35:51 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28209256
Patty??? Nee joh!
  vrijdag 24 juni 2005 @ 23:45:07 #11
6941 APK
Factual, I think.
pi_28209532
Goed dat het haar gelukt is te stoppen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_28209636
Mmm.. zet harddrugs in de titel en t topic ziet direct blauw.. Volgende week een paginagroot artikel in de Telegraaf; "Fok! crew massaal aan de coke!"
Live it!
  vrijdag 24 juni 2005 @ 23:50:50 #13
15080 static
pi_28209718
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 23:33 schreef DaphneB het volgende:

OT: er wordt gefluisterd dat Patty Brard ook niet vies is van een snuifje..
Hoe kom je daar nou weer bij?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 23:51:08 #14
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28209726
Zou oom Govert dan toch....? nee toch?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 24 juni 2005 @ 23:51:19 #15
15080 static
pi_28209736
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 23:48 schreef BlueEyed het volgende:
Mmm.. zet harddrugs in de titel en t topic ziet direct blauw.. Volgende week een paginagroot artikel in de Telegraaf; "Fok! crew massaal aan de coke!"
Sssst.

pi_28209763
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 23:51 schreef static het volgende:

[..]

Sssst.

Naja, vooruit dan, voor n lijntje hou ik mn mond
Live it!
pi_28210159
Entertainmentwereldje en drugs gaan saampjes hand in hand
pi_28242755
En juristenwereld, en dokters, etc etc etc...
Is echt iets van alle rangen en standen ..
pi_28242763
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 23:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Zou oom Govert dan toch....? nee toch?
Oom Govert is alcoholist. Ik heb in een wijnhandel gewerkt waar hij af en toe strontlazerus whiskey kwam halen. Een keer moest ik z'n pas door het pinapparaat halen omdat hij daar zelf te lam voor was.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_28242766
Of Helen Helmink.. en dan vooral natuurlijk Helen II..
Heb me laten vertellen dat dat toch wel enorme muts is..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 02:05:00 #21
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28291857
quote:
Op zondag 26 juni 2005 05:08 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Oom Govert is alcoholist. Ik heb in een wijnhandel gewerkt waar hij af en toe strontlazerus whiskey kwam halen. Een keer moest ik z'n pas door het pinapparaat halen omdat hij daar zelf te lam voor was.
Hij heeft ook een flinke bierbuik maar daar filmt men in GTST altijd net omheen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')