Er zit zelfs een site bij en zo. Zou het serieus zijnquote:Weg met de GROTE Wehkamp gids!
DIT NOOIT MEER!
Steun de kleine hond in de strijd tegen de grote Wehkamp gids. De firma Wehkamp
vindt het grappig om in hun reclame te laten zien dat een klein hondje verpletterd
wordt door een grote Wehkamp gids. Wij van het Kleine Honden Platform kunnen hier
niet om lachen. Talloze kleine hondjes in Nederland worden regelmatig geconfronteerd
met een enorme gids van bijvoorbeeld Wehkamp die met een grote dreun op hun hoofd
valt. Wij denken dat het ook anders kan. Ook u kunt hier iets aan doen!
Is uit een serie van 3quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:26 schreef kissa het volgende:
Bedankt Bluezz
Ha, wat een prachtige actiefoto
ik kreeg het mailtje ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kreeg net een of ander mailtje tegen de wehkamp gids
[..]
Er zit zelfs een site bij en zo. Zou het serieus zijn
Wat soms ook nog wel eens kan helpen is een vochtige handdoek over hem heen leggen als ie ligtquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:46 schreef Spindizzy het volgende:
.
Cas heeft het echt vreselijk moeite met deze hitte![]()
Huh, het staat er bij mij niet onderquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:24 schreef moussy het volgende:
Deze mail betreft een ludieke actie van Wehkamp als onderdeel van een grote reclamecampagne. Wehkamp heeft uw e-mailadres niet beschikbaar gesteld aan het Kleine Honden Platform. Stelt u deze wijze van informeren over acties niet op prijs, klik dan hier om u af te melden
Goed, het zijn al kleine kippies en we zijn al hanen aan het herkennen (3 van de 4, maar dat is normaal bij zijdehoenders, veel hanen) dus we gaan er al wat van weg doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:33 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het met de kuikentjes mous?
Wat een maffe katquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:37 schreef Auticia het volgende:
Onze kat durft met dit weer gewoon in de volle zon te gaan liggen!.
Leuke foto's weer, Bluezz!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |