abonnement Unibet Coolblue
pi_28378420
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 17:07 schreef tong80 het volgende:
Ik wordt strontziek om in ieder BB-topic te lezen dat ze niet kijken dat het een kut-programma is en dat ze gaan zappen als BB begint.

Hier jullie eigen topiekje.

Enjoy.

Dat ik dat nog mee moet maken dat ik jou moet verbeteren, het is ik word zonder t dus
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:25:26 #52
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_28379176
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 08:43 schreef berney het volgende:

[..]

Dat ik dat nog mee moet maken dat ik jou moet verbeteren, het is ik word zonder t dus
Vraagt iemand dan om verbeteringen? Je snapt toch wat er staat? Deze persoon kan er ook niets aan doen dat hij niet zo intellectueel is
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:29:07 #53
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28388521
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:06 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb zo een schurft hekel aan BB!
Wat heb ik jullie misdaan dan ???

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 juli 2005 @ 14:52:46 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_28389383
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 08:43 schreef berney het volgende:

[..]

Dat ik dat nog mee moet maken dat ik jou moet verbeteren, het is ik word zonder t dus
No shit Sherlock.

Twee keer moet in één zin maakt het er niet mooier op.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_28467974
Dat is een stijlfout is minder erg dan een spelfout, .
  maandag 4 juli 2005 @ 11:06:56 #56
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_28468870


dit is nou wel de meeste smerige ethervervuiling die er is. Snap niet dat JP niet inziet dat dit tegen zijn normen en waarden ingaat, laat ie hier eens lekker wat aan doen.

stupidity has become as common as common sense was before
pi_28469524
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:06 schreef marcb1974 het volgende:


dit is nou wel de meeste smerige ethervervuiling die er is. Snap niet dat JP niet inziet dat dit tegen zijn normen en waarden ingaat, laat ie hier eens lekker wat aan doen.

Het is geen publieke omroep hoor .
  maandag 4 juli 2005 @ 11:44:49 #58
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_28469907
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 17:13 schreef tong80 het volgende:
Ze gaan het BB-1 concept weer nastreven volgens Hummie.

ja, want dat was pas enerverende televisie...



meer Big Brother cartoons
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  maandag 4 juli 2005 @ 17:15:44 #59
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28482554
ik haat het niet, ik vind de mensen die eraan meedoen zielig, de mensen die het bedacht hebben helden en de kijkers ordinaire voyeuristen.

Ik wil alleen de lesbische seksscenes op HDTV mpeg formaat.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_28495367
Ik wil deze topic gebruiken om aantekondigen dat ik in alle denkbare topics over bb ga baggeren en zeuren dat ik bb haat.!!!!
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  maandag 4 juli 2005 @ 23:27:11 #61
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28495677
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:19 schreef typtypo het volgende:
Ik wil deze topic gebruiken om aantekondigen dat ik in alle denkbare topics over bb ga baggeren en zeuren dat ik bb haat.!!!!
Fijn dat weten we dan vast.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_28495735
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:15 schreef Shark.Bait het volgende:
ik haat het niet, ik vind de mensen die eraan meedoen zielig, de mensen die het bedacht hebben helden en de kijkers ordinaire voyeuristen.

Ik wil alleen de lesbische seksscenes op HDTV mpeg formaat.
Ik kan niet anders dan me hierbij aansluiten .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 05:40:58 #63
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_28501652
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:19 schreef typtypo het volgende:
Ik wil deze topic gebruiken om aantekondigen dat ik in alle denkbare topics over bb ga baggeren en zeuren dat ik bb haat.!!!!
Dan gaan we nog veel plezier met je beleven. Helaas wel van korte duur ben ik bang.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_28501690
Ow ik dacht al: BB = Big brother ................
  Moderator dinsdag 5 juli 2005 @ 10:55:21 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28504564
quote:
[b]Op maandag 4 juli 2005 17:15 en de kijkers ordinaire voyeuristen.
Ik ben niét ordinair!

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_28505668
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:15 schreef Shark.Bait het volgende:
ik haat het niet, ik vind de mensen die eraan meedoen zielig, de mensen die het bedacht hebben helden en de kijkers ordinaire voyeuristen.

Ik wil alleen de lesbische seksscenes op HDTV mpeg formaat.
Check ff het topic BB Engeland dan, daar doen ze aan lesbische sex
pi_28508828
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 05:40 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dan gaan we nog veel plezier met je beleven. Helaas wel van korte duur ben ik bang.
Waarom van korte duur?
Word ik gebanned dan?
Of word ik voor rotte vis uitgemaakt net zo lang tot ik jankend dit forum verlaat?
Word ik anders zo overdonderd door jullie reacties dat ik spontaan een tia krijg, welke mij er toe beweegt met mijn volle verstand naar bb te gaan kijken?
Sinds ruud ff knuffelen niet de winnaar is geworden is mij duidelijk dat het een doorgestoken kaart is. Het is net de world pro wrestling. Een van tevoren uitgemaakte zaak.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_28509093
Als je alleen maar gaat baggeren en zeuren dat je BB haat (je eigen woorden), dan vrees ik wel dat je verblijf inderdaad van korte duur zag zijn ja.

Wil je kritisch meeposten over doorgestoken kaarten en dergelijke, zonder te baggeren en zeuren, dan ben je van harte welkom hoor

Volgens mij haat jij BB helemaal niet
pi_28510636
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Als je alleen maar gaat baggeren en zeuren dat je BB haat (je eigen woorden), dan vrees ik wel dat je verblijf inderdaad van korte duur zag zijn ja.

Wil je kritisch meeposten over doorgestoken kaarten en dergelijke, zonder te baggeren en zeuren, dan ben je van harte welkom hoor

Volgens mij haat jij BB helemaal niet
Ik bagger nooit.
Van mij kan je louter kwaliteits posts verwachten.

Haat is een groot woord. Haat en liefde liggen dichtbij elkaar.
Ik wou ook even stangen i.v.m. deze topic titel.

De eerste bb vond ik nog wel leuk maar na de nederlaag van ruud heb ik niet meer gekeken.
Wat daarna nog voor hersenloos tuig voorbij is gekomen heb ik gelukkig niet meer mee gekregen.
De bus heb ik ook even gevolgd maar als dan zo'n mongeaul job (heet hij geloof ik) met z'n toppie toppie voorbij ziet komen was het the limit voor mij wat betreft dit soort programma's.

Alleen die snol uit tilburg sabiene vond ik nog de moeite waard om naar te kijken.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  Moderator dinsdag 5 juli 2005 @ 14:16:01 #70
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28511250
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:13 schreef typtypo het volgende:

[..]

Waarom van korte duur?
Word ik gebanned dan?
Nee. We gaan je in de fik steken.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:19:50 #71
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28511365
Dit kutprogramma heeft er voor gezorgt dat er vandaag de dag alleen nog maar realitiy shit te zien is Wordt tijd dat er eens echte programma's op tv gaan komen..... mjah... schiet niet erg op als de publieke zenders straks ook nog moeten gaan concurreren door die kutminister...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_28513190
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:59 schreef typtypo het volgende:

[..]

Ik bagger nooit.
Dat zei je ook zelf
quote:
Haat is een groot woord. Haat en liefde liggen dichtbij elkaar.
Ik wou ook even stangen i.v.m. deze topic titel.
Ja precies, als je je na al die jaren nog druk kan maken over Ruud die niet won, dan heb je geen haat, maar een haat-liefde verhouding en die hebben we allemaal. Wij gaan het nog prima vinden samen
pi_28522207
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:27 schreef Sanne het volgende:

[..]

Fijn dat weten we dan vast.
Ik heb m vast in mijn lijstje genoteeerd.
pi_28524563
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:28 schreef berney het volgende:

[..]

Ik heb m vast in mijn lijstje genoteeerd.
Nergens voor nodig als je dit topic een beetje verder leest. Dat loopt allemaal wel los.
pi_28531250
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:28 schreef berney het volgende:

[..]

Ik heb m vast in mijn lijstje genoteeerd.
Welk lijstje?
Stalk-, dode- of knuffellijstje
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')