abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 17 juni 2005 @ 22:38:38 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28032083
Officiėle website

Vandaag = dag 22

Deelnemers:

Anthony
Craig
Derek
Kemal
Makosi?
Maxwell
Roberto
Saskia
Science
Vanessa
Sam
Lesley
Mary
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 18 juni 2005 @ 01:10:49 #2
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_28036205
Daar zit echt een zooitje ongeregeld.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 18 juni 2005 @ 01:12:32 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28036227
Ik heb de opening wel gezien, met dat vreselijke verpleegsterpakje.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 18 juni 2005 @ 01:26:55 #4
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_28036438
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 01:12 schreef Sanne het volgende:
Ik heb de opening wel gezien, met dat vreselijke verpleegsterpakje.
Hehehe Leslie, die is er nu uitgestemd.


Ze ging er uit in een soort van politieuniform
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 19 juni 2005 @ 12:34:38 #5
521 ruby
Hell yeah!
pi_28060834
Hebben jullie satelliet?

Ik wil ook....
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 19 juni 2005 @ 12:37:31 #6
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_28060884
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:34 schreef ruby het volgende:
Hebben jullie satelliet?

Ik wil ook....
Nee hoor, er leiden meer wegen naar Rome
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 19 juni 2005 @ 12:49:07 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28061159
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:37 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nee hoor, er leiden meer wegen naar Rome
Fijne wegen zijn dat tegenwoordig.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 19 juni 2005 @ 21:51:06 #8
16715 Mylene
*schatje*
pi_28073258
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 01:26 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ze ging er uit in een soort van politieuniform
  zondag 19 juni 2005 @ 21:55:35 #9
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_28073453
quote:
Op zondag 19 juni 2005 21:51 schreef schatje het volgende:

[..]

[afbeelding]
Erg he?
Het zou je kind maar wezen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 20 juni 2005 @ 00:10:32 #10
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_28077825
mwah..... niet onsmakelijk hoor

maarre: volgen jullie de buitenlandse BB's ook dan? Ik heb 1 seizoen BB in Duitsland gevolgd (briljant trouwens.. paar weken de weekopdracht niet halen en zo goed als niets meer te eten hebben ) maar verder helemaal niets...?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 20 juni 2005 @ 01:04:01 #11
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_28078906
In die engelse zitten toch een figuren!

Bv. Derek



Een overtuigd conservatief mannetje, die claimt een lord te zijn, en 11.000 pond per maand te verdienen.


En dan hebben we ook nog Kamal



Een 19 jarige Turkse jongeman.
Van beroep buikdanser, en noemt zichzelf een diva.
Hij loopt rond in zijn onderbroek, op hoge hakken.

Er zitten nog meer van die hilarische figuren in, er is constant ruzie.

Er is al met een ton gegooid, een italiaanse heethoofd heeft zijn kom met eten over een andere huisgenoot heen gegooid.
Een ander gooide uit woede een glas water in Kamal zijn gezicht.

Er is hardop de oorlog verklaard aan sommige mensen, oa. aan Derek.
Die show spettert van het scherm af.

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:53:30 #12
14940 Borin
”ɯo pɹ&#
pi_28149985
Het is echt geweldig dit jaar. EN 24 uur per dag op tv op een apart kanaal! JOEPIE DE POEPIE!
(Voor mijn mede-Engelandvaarders op FOK, kanaal 705 op Freeview, of druk gewoon op rood op E4)
”ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:55:50 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28150052
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:53 schreef Borin het volgende:
Het is echt geweldig dit jaar. EN 24 uur per dag op tv op een apart kanaal! JOEPIE DE POEPIE!
(Voor mijn mede-Engelandvaarders op FOK, kanaal 705 op Freeview, of druk gewoon op rood op E4)
Heej bedankt voor de tip!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 23 juni 2005 @ 00:08:05 #14
14940 Borin
”ɯo pɹ&#
pi_28150394
Ben ik trouwens de enige die vind dat de openingtitles er dit jaar weer fantastisch uitzien?
”ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_28153347
Ik kan niet wachten tot ik weer in Schotland ben Kan hier niets van UK ontvangen (ja, BBC enzo) en heb toch wel een aardige verslaving aan de Britse Big Brother. (Niet Big Brother Engeland! Vorig jaar had je er ook een Schot inzitten, dus niet alleen maar engelsen.)

Zo.

Nog maar 2 weekjes Was er vorig jaar ook al zo verslaafd aan, niet gezond meer..
  vrijdag 24 juni 2005 @ 17:13:13 #16
92982 Kim456
Pour Toi.
pi_28199044
net 2 weke in engeland geweest.. mn vriend is helemaal verslaafd aan bb> VRESELIJK. Vind het egt onwijs saai . Dat 24 uurs kanaal ook, zie je ze smorges alleen maar slape . En overdag worden veel gesprekken gecensureerd omdat ze niet weten of ze gaan schelden of niet, en hoor je alleen maar vogels fluite . wat is daar nou leuk aan:P? je kan de gesprekke dan niet eens volge .
I'm a Newbie. I know
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:19:09 #17
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_28203606
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 17:13 schreef Kim456 het volgende:
net 2 weke in engeland geweest.. mn vriend is helemaal verslaafd aan bb> VRESELIJK. Vind het egt onwijs saai . Dat 24 uurs kanaal ook, zie je ze smorges alleen maar slape . En overdag worden veel gesprekken gecensureerd omdat ze niet weten of ze gaan schelden of niet, en hoor je alleen maar vogels fluite . wat is daar nou leuk aan:P? je kan de gesprekke dan niet eens volge .
Ik denk niet dat dat voor de censuur is.
Je hoort ineens die vogeltjes fluiten, als het gesprek interessant wordt.
Ik denk dat ze die stukjes apart houden voor de uitzending.
Maar inderdaad knap irritant ja
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:46:00 #18
14940 Borin
”ɯo pɹ&#
pi_28204426
WHY DOES BIG BROTHER LIVE ON E4 HAVE GAPS IN SOUND?

Big Brother Live on E4 is a unique programme. It is live and spontaneous. As a result it presents a range of regulatory and legal issues, which make gaps in the sound at times unavoidable. Though frustrating these gaps are essential. Without them we would not be able to broadcast live coverage from the house.

The three main areas that result in a gap in sound are as follows:

1) Strong Language and Adult Discussions

2) Privacy of people outside the Big Brother house

3) Legal Matters

Strong Language and Adult Discussions - All E4 programmes transmitted between 05:30 and 21:00 (the watershed), must not breach the provisions of ‘Family Viewing Policy’ as set out by the ITC Programme Code.


The code states that ‘Material unsuitable for children must not be transmitted at times when large numbers of children may be expected to be watching’.
During these times, all swearing, discussions of a sexual nature and any other material inappropriate for ‘Family Viewing’ are edited. After 21:00 we are able to gradually increase the amount of adult material through until 05:30.

Privacy of people outside the Big Brother house - Housemates often say things about friends, family or colleagues which are of a private or personal nature. If broadcast, such comments would constitute an unwarranted invasion of that person’s privacy. The friend, member of family or colleague has not agreed to take part in the programme and has not given consent for personal information to be disclosed on television. Even a seemingly innocuous remark may constitute an unwarranted invasion of a person’s privacy. For example, a contributor may mention in passing that his sister-in-law has a particular illness. Even though true, that person may not wish the illness to be public knowledge. This example would result in a gap in sound.

Legal Matters - Libellous comment is the biggest issue in this area. Problems arise when a comment is made about an individual, or a company or its products/services, which would tend to make a reasonable person think less of them as a result. This may be an allegation that they have acted in a criminal way, or it may be a much less serious suggestion, for example, that they have lied, acted dishonourably or been hypocritical. The main defence to a libellous statement is proving it is true. This requires convincing a jury that there is evidence to prove that what was said is actually true - an often very difficult task. The person/company who has been libelled does not have to prove that what was said was untrue - The burden of proof is on E4, the broadcaster of the comments. Obviously extreme caution has to be exercised in this area.

Please bear with us
We have an experienced team of people working 24 hours a day viewing the live coverage of Big Brother. This team is in place to prevent contentious material being broadcast but with minimal disruption to the live transmission. We endeavour to make the sound dips as short as possible.

Our experience has also taught us that there are more gaps in the first few weeks because of the number of people in the house. As housemates are evicted, the number of gaps in sound will drop. So keeping tuning in - it will get better.
”ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:59:16 #19
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_28204808
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 20:46 schreef Borin het volgende:
WHY DOES BIG BROTHER LIVE ON E4 HAVE GAPS IN SOUND?
"knip"
Ahaaa
Zit dat zo
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_28505488
quote:
ORGIE IN BIG BROTHER 6
In Engeland leveren ze enorme inspanningen om alweer de zesde Big Brother op Channel4 spannend te houden. Gisteren ontaardde een feestje van vijf huisgenoten in een ware zwembadorgie.

Het werd een van de meest kinky avonden uit de geschiedenis van het TV format Big Brother. Compleet met een lesbisch 'samenzijn'. Bewoner Saucy Makosi (foto's) was een van de aanstichtsters van het gezellige zwempartijtje, nadat ze wat champagne had 'gedownload'.

We zijn benieuwd hoever familiezender Talpa straks gaat met Big Brother 5 in Nederland

bron

BB Mokkels.nl topic met redelijk wat filmpjes en caps. Het zijn wel een stel sletten in dat huis of niet?
pi_28505587
Nogal ja, zo te zien

Persoonlijk zit ik niet te wachten op dit soort dingen in de volgende Nederlandse BB-versie. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het Talpa's bedoeling is ook. BB zit in de vooravond en zoals daar al staat in dat bericht: familiezender.

PS: heb hier ook wat off-topic zaken over mail ( ) en zo weggehaald even hoor
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:32:24 #22
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_28524513
Ik vind het wel grappig allemaal.
Vooral de reaktie van Craig, die jongen heeft constant lopen roepen dat die niet gay is, maar gisteren was zijn hart gebroken door de uitspatting van zijn Anthony, die op zijn beurt totaal geen idee heeft dat Craig verliefd op hem is.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:31:52 #23
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_28540055
Ben ook net terug van Engeland en de huisgenoot van mijn man is ook addicted to BB, was wel blij dat Saskia eruit ging!

Heeft iemand van jullie zondag ook Big brothers little brother gezien, hoe bedoel je het wordt uitgemolken... En die zogenaamde lookalikes leken helemaal niet op Kamal :S
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:29:27 #24
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_28573861
LOL!
Makosi denkt dat ze zwanger is van Anthony, en wil een zwangerschapstest van BB
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_28578218
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:29 schreef mazaru het volgende:
LOL!
Makosi denkt dat ze zwanger is van Anthony, en wil een zwangerschapstest van BB
quote:
BIG BROTHER BAART BABY
De Engelse makers van Big Brother 6 zijn als een kind zo blij met de Zimbabwaanse bewoonster Makosi. Makosi voorzag het voyeurformat al van orgies in het zwembad en stomende lesbische scenes. Zoals bij voorbeeld in dit dit filmpje te zien.

Tijdens de zwembad esacapades had ze ook sex met bewoner Anthony (foto). En nu bekent Makosi dat ze in verwachting is. Producers en programmabazen staan uiteraard krijsend van plezier op de tafels. De ondeugende verpleegster Makosi zegt 90 tot 100% zeker te weten dat ze zwanger is. Om de PR machine nog meer op gang te brengen werd het bericht naar buiten gebracht dat de Big Brother bazen niet wilden bevestigen dat ze Makosi een morning after pil hebben verstrekt.
Een eventuele baby zou de allereerste zijn die is verwekt tijdens Big Brother.
Ik wil BB UK zien
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')