abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:09:43 #101
95811 riceboy
T00 Fur10us
pi_29140837
Hehehe willibrord fequein dat die mis sprong met ze parachute
R.I.P. Golf II GTi :( R.I.P. Ibiza 1.4 :(
  dinsdag 26 juli 2005 @ 19:24:45 #102
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_29149382
Dat in BB1 Willem in de tuin stond en dat de mensen aan het roepen waren: "Willem matennaaier" omdat tie Ruud genomineerd had.........geweldig !!!!
pi_29354437
BB1: één en al hoogtepunt omdat het zo ontzettend nieuw was en zoveel stof deed opwaaien. En vooral alles eromheen op fok!. De streamverslagen, de columns van Doordevil, de psychologische analyses. en het feit dat ik hier toen mijn grote liefde heb ontmoet

BB2: Dat Ed niet wegging en de hele presentatie van Beau

BB3 en 4 haal ik altijd een beetje door elkaar. Leo was uit BB 3? Daar heb ik nog een fanclubje voor opgericht omdat ik hem zo zielig vond. De ook-leo's-hebben-recht-op-liefde-club. Van die loopband afvallen, in dat grapje trappen dat er een ei op je hoofd wordt stukgeslagen, zijn vertederende pogingen tot assertiviteit, zijn totale gebrek aan articulatie, alles aan hem was wel heel erg zielig ja.

BB4 weet ik geloof ik niets meer van. Was dat met die gestoorde Judith? O ja, en die enorm belazerde presentatie van Martijn Krabbé, zodat uiteindelijk van pure ellende die psycholoog Steven Pont gewoon doodleuk de presentatie overnam en Krabbé een beetje buitenspel zette. Dat was nog wel geinig. Of was dat BB3?
mooi he, alles
pi_29388183
Ik geloof dat Ruud en Bart ooit eens een vissenkom gingen schoonmaken, nouja vissenkom, aquarium. En Ruud was heel geconcentreerd tegen die vissen aan het lullen. Eerst met zijn gezicht voor dat aquarium, toen aan de zijkant en toen ging ie met zijn kop erboven hangen. Inkoppertje: Bart duwde Ruud's hoofd ver in dat aquarium.
Een van de momenten die ik me nog kan herinneren en waar ik vreselijk om gelachen heb.
Iedereen is uniek, behalve ik.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:05:03 #105
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_29397130
Dat moet per definitie wel een moment uit BB3 zijn.... maar wat? Frank die Leo z'n broek uit zíjn handen rukt? Leo die dat niet pikt? Kelly die Andries vertelt dat ze vroeger een ander geslacht had? De vermeende verkrachtingsscène met Frank en Diane? De keren dat Daniëlle Andries ontmaskert als 'n boerelul? Leo die Coos uitkiest als genomineerde (zoiets was het toch?). Uiteindelijk: De genomineerden Daantje Versus Kelly: 80% - 20%. Niks ten nadele van Kelly, maar Daantje...
'Beam me up Scotty'
pi_29407723
BB1: Volgens mij was Bart of gestopt met roken of zijn sigaretten waren op. Wat het pecies was weet ik niet meer. Gaat hij ergens midden in de nacht als iedereen al in bed ligt een hele monoloog met de camera beginnen, waarin hij ook nog een poging doet om de camera te verleiden tot het geven van antwoorden door met de camera te bewegen.

Op een gegeven moment had hij het plan om eitjes, of zelfs gebakken ei, of zoiets te ruilen tegen een paar sigaretten.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:34:20 #107
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29407789
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:39 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik geloof dat Ruud en Bart ooit eens een vissenkom gingen schoonmaken, nouja vissenkom, aquarium. En Ruud was heel geconcentreerd tegen die vissen aan het lullen. Eerst met zijn gezicht voor dat aquarium, toen aan de zijkant en toen ging ie met zijn kop erboven hangen. Inkoppertje: Bart duwde Ruud's hoofd ver in dat aquarium.
Een van de momenten die ik me nog kan herinneren en waar ik vreselijk om gelachen heb.
Dat waren de Fok!vissen!!!!

Weet iemand nog hoe ze heetten?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29524214
mijn legendarisch BB-moment is wel de finale waar ik naar binnen kon
via kennisen en vrienden van gertjan kon ik binnen komen

en wat mij het meeste bij zal blijven
de warme gluhwijn bij de hekken en de gezelligheid daar

jammer dat het dit jaar niet meer kan
  Moderator dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:14:48 #109
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29524730
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:43 schreef harrie1 het volgende:
mijn legendarisch BB-moment is wel de finale waar ik naar binnen kon
via kennisen en vrienden van gertjan kon ik binnen komen

en wat mij het meeste bij zal blijven
de warme gluhwijn bij de hekken en de gezelligheid daar

jammer dat het dit jaar niet meer kan
Harrie1, je bent een dichter!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_29691977
Een moment wat mij om de 1 of andere reden bij is gebleven als bizarre televisie is dat kelly een poederdoosje leende van die rode banshee. Was dat Diana? En dat ze heel erg zat te zeiken DAT SPONSJE IS ANTIBACTERIEEEEL DAAR MOET JE ZUUUUINIGG MEEEEE ZIJN!! En kelly die nog net niet de afwas met dat sponsje deed en dat die diana daar weer van flipte. Volgens mij was dat zon beetje het moment waarop die diana dr persoonlijkheid echt goed in beeld kwam
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:40:45 #111
16874 creno
born this way
pi_29850075
Sabine die tegen Bianca zegt: bart is voor de time-being
en eigenlijk alle scenes met kelly waren legendarisch
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_29877861
Buiten heel BB 1 om:

-Elke willekeurige hysterische bui van Diane (BB3)
-Elke willekeurige scene met Kelly (BB3)
-Ed die niet weg wilde (BB2)
-Leo die van de loopband viel (BB3)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2005 08:00:23 ]
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:18:08 #113
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_29879657
De bubbelbadscene met Audrey en Andries.... (ja, ook dit was weer in BB3, mensen sorry)
Nou doe je het weer!
pi_29879776
Eigenlijk was alles met Kelly en Diane prachtig(wat waren die dom met z'n 2en )
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:55:45 #115
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29880588
Kelly en Diane in bad met Frank die er als een dwaas bij liep te bleren was mooi ja. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_29880623
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 10:55 schreef BVO het volgende:
Kelly en Diane in bad met Frank die er als een dwaas bij liep te bleren was mooi ja. .
Kelly en Diane aan het zoenen in dat bad en dan die kop van Frank
  Trouwste user 2022 woensdag 24 augustus 2005 @ 00:26:53 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_29907412
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 10:18 schreef JooB het volgende:
De bubbelbadscene met Audrey en Andries.... (ja, ook dit was weer in BB3, mensen sorry)
Audrey werd er gelijk uitgestemd


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 24 augustus 2005 @ 08:47:14 #118
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_29911364
"Ouwe lullen moeten weg,Ouwe lullen moeten weg,Ouwe lullen moeten weg"
pi_29914395
Kelly die een minuutje of tien op de hometrainer had gezeten, toen uitgeput weer het huis binnenkwam en voor dood op de bank ging liggen. "ik heb net 70 kilometer gefietst in tien minuten en nu heb ik een beetje pijn in mijn rug."

O ja en uit BB2 dat Robin veel te veel had gezopen en toen zo vreselijk moest huilen omdat iedereen zo lief voor hem was.
mooi he, alles
  donderdag 1 september 2005 @ 16:58:27 #120
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30170994
Patty Brard die wel eens ladderzat de boel wist te presenteren. Dat is ook legendarisch te noemen .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30171442
Heel Big Brother 3 was de bom, beste versie totzover!

Mijn god wat heb ik me kapot gelachen toen. Vooral Diane, Kelly en Frankie die constant ruzie zoekte. Moeilijk te overtreffen "The Battle". Dat was duidelijk een versie van de hysterische bewoners, nu zijn het grotendeels betweters. Ook leuk natuurlijk, wie weet wat ons nog te wachten staat.

Leukste moment : Denk toen we met een groepje van 15 buiten stonden en Coosie eruit paar minuten lang zongen. Wat op televisie te horen en de bewoners hadden het de volgende dag er nog over.
Viper 4 life
pi_30171687
Helemaal mee eens. Voor mij was BB 3 echt de leukste en spannendste.
Kelly die moest vertellend at ze een man was nadat ze met Andries had gezoend.

Daantje,
die verkrachtings toestand en alle discussies daarover hier op fok
De ruzie tussen Koos en gert jan?


En BB2 helemaal eens prachtig toen dezeuree (waar is mijn kots smiley) eindelijk door de mand viel.
Wat genoot ik.

Voor mij is BB3 toch altijd de beste. BB1 was leuk omdat het de eerste keer was, maar BB3 was gewoon super.
  donderdag 1 september 2005 @ 17:19:07 #123
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30171741
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:25 schreef phileine het volgende:
Kelly die een minuutje of tien op de hometrainer had gezeten, toen uitgeput weer het huis binnenkwam en voor dood op de bank ging liggen. "ik heb net 70 kilometer gefietst in tien minuten en nu heb ik een beetje pijn in mijn rug."

O ja en uit BB2 dat Robin veel te veel had gezopen en toen zo vreselijk moest huilen omdat iedereen zo lief voor hem was.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30172707
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:17 schreef itsme het volgende:
De ruzie tussen Koos en gert jan?
Dat was inderdaad ook heftig, heel Nederland had toen met GJ te doen. Zelfs nog een meeting naderhand geweest tussen een aantal FOK!kers, Mediawatchers en Gert-Jan in de kroeg.
Viper 4 life
pi_30172754
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 01:09 schreef trepper het volgende:
Ik weet niet meer wie het waren, maar ik kan me wel een fantastische opmerking van zo'n gast herinneren die helemaal door het lint ging. Hij zei toen tegen zo'n andere kerel iets van
"Als je moeder een hoer was had ik een broertje voor je gemaakt" ofzoiets Weet iemand nog wie dat zei?
Pascal was dat, maatje van Coos.
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 17:51 schreef schatje het volgende:
De aflevering waarin Diane helemaal aan het doordraaien was. Ik geloof na een ruzie met Andries dat zich afspeelde bij het scheidingshek. Ze ging toen naar de slaapkamer om daar een partij te janken en te blèren wat voor lul Andries wel niet was. Daniëlle probeerde haar nog tevergeefs te troosten. Scanman01 omschreef het tijdens de streamverslagen als dat ze een minder moment had .

.
Viper 4 life
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')