abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27978973
Hallo, ik ben bezig om een website te maken met dreamweaver, dit ging normaal gesproken zonder problemen, alleen nu blijft dreamweaver errors geven. Hieronder staat een van deze errors:

The following tranlators were not loaded due to errors:
ASP.htm: has configuration information that is invalid.
ASP.NET.htm: has configuration information that is invalid.

Verder geeft hij ook af en toe soortgelijke errors over javascript files. De errors krijg ik als ik dreamweaver open, als ik een bestand open in dreamweaver of als ik een bestand oplsa. Ik heb inmiddels dreamweaver opnieuw geinstalleerd, maar dit heeft niet geholpen.

Iemand een idee hoe ik dit probleem op kan lossen?
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:46:39 #2
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_27980337
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:04 schreef Rubert het volgende:
Hallo, ik ben bezig om een website te maken met dreamweaver, dit ging normaal gesproken zonder problemen, alleen nu blijft dreamweaver errors geven. Hieronder staat een van deze errors:

The following tranlators were not loaded due to errors:
ASP.htm: has configuration information that is invalid.
ASP.NET.htm: has configuration information that is invalid.

Verder geeft hij ook af en toe soortgelijke errors over javascript files. De errors krijg ik als ik dreamweaver open, als ik een bestand open in dreamweaver of als ik een bestand oplsa. Ik heb inmiddels dreamweaver opnieuw geinstalleerd, maar dit heeft niet geholpen.

Iemand een idee hoe ik dit probleem op kan lossen?
Security Upgrade van je XP gedaan? Het kan zijn dat je niet kan inloggen bij je provider
kijk eens of je het wachtwoord wel goed ingevuld hebt, anders weet ik het ook niet..
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_27981476
Maar ik werk gewoon lokaal, dus ik hoef ook nergens een wachtwoord of iets dergelijks in te voeren. Het enige wat ik gister gedaan heb is een nieuwe virusscanner geinstalleerd. Maar omdat ik daarna dreamweaver opnieuw heb geinstalleerd, leek met dat ook niet het probleem.
pi_27981564
Heb je hem wel helemaal verwijdert? Dus alle configuratie bestanden enzo ook verwijdert voordat je hem opnieuw hebt geinstalleerd?
pi_27981598
hmm nee, zal dat eens proberen
pi_27982802
uhm de errors zijn idd verdwenen, alleen nu geeft hij alle html en php code weer als in kladblok. Zonder kleuren dus. Maar ik zal wel even kijken wat ik hier aan kan veranderen.

edit: 2e keer opstarten gaf hij alles wel goed weer. Probleem lijkt dus opgelost. Thanks!
pi_27982904
Dat is gewoon een kwestie van een instelling veranderen denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')