abonnement Unibet Coolblue
pi_27883492
HET CENTRALE TENNIS TOPIC DEEL XI



Tennis gerelateerde topiques:
[Tennis] Wimbledon 2005
[Tennis] Ordina Open 2005

[Tannas] Gok mee en red Juan z'n tennismanager #5
Recreatief Tennistopic deel III

Vorig deel: Het grote centrale tennis - topic, deel X

[ Bericht 11% gewijzigd door RayMania op 13-06-2005 13:20:07 ]
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_27883497
Goede OP komt nog.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_27883791
OP is goed zat hoor .

Vorige topic: Het grote centrale tennis - topic, deel X
sig verwijderd door FA
pi_27884016
Tennis is mooi! Alleen een beetje jammer dat ik altijd tegen mezelf sta te spelen
  maandag 13 juni 2005 @ 13:17:12 #5
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_27884559
Zaterdag ga ik na 12 jaar (dat is lang voor iemand van 23) mijn rentree maken op gravel. Ben een tijdje gestopt en heb het inmiddels ook alweer een tijdje terug opgepakt, maar dan op gras en (vooral) kunstgras. Zaterdag de eerste officiele wedstrijd op gravel.... hopelijk lukt het me deze week om alvast weer een keer op gravel te spelen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_27884651
quote:
Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef XL het volgende:
Zaterdag ga ik na 12 jaar (dat is lang voor iemand van 23) mijn rentree maken op gravel. Ben een tijdje gestopt en heb het inmiddels ook alweer een tijdje terug opgepakt, maar dan op gras en (vooral) kunstgras. Zaterdag de eerste officiele wedstrijd op gravel.... hopelijk lukt het me deze week om alvast weer een keer op gravel te spelen.
Je zult er ongetwijfeld even aan moeten wennen, ik speel zelf het liefst op kunstgras, maar op gravel lukt het ook nog wel...

Veel succes met je topspin.
Yeah baby Yeah!
  maandag 13 juni 2005 @ 13:37:15 #7
32015 suus21
Andre rocks!
pi_27885370
gravel is vreselijk
fijn!
  maandag 13 juni 2005 @ 13:40:21 #8
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_27885487
quote:
Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Je zult er ongetwijfeld even aan moeten wennen, ik speel zelf het liefst op kunstgras, maar op gravel lukt het ook nog wel...

Veel succes met je topspin.
Ik sla met name mijn forehand standaard met topspin op kunstgras. Op gravel zou deze bal dus alleen maar meer spin moeten krijgen toch?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_27885963
quote:
Op maandag 13 juni 2005 13:40 schreef XL het volgende:

[..]

Ik sla met name mijn forehand standaard met topspin op kunstgras. Op gravel zou deze bal dus alleen maar meer spin moeten krijgen toch?
Dan stuit ie wat hoger op ja, slice-backhands zijn op gravel wat minder effectief, maar ik verander ook altijd mijn grip als ik van kunstgras naar gravel ga.
Ik speel altijd ook met topspin (backhand ook nog slice) en op kunstgras sla ik wat vlakker en op gravel wat meet met effect.
Yeah baby Yeah!
  maandag 13 juni 2005 @ 16:29:03 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_27891696
hey das voor in het recreatieve tennistopic
anders dan is dat topic ook helemaal dood de hele tijd enzo

Anyway, kunstgras is gewoon kut!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_27964968
Ivo blijft huishouden. Vandaag weer 30 aces tegen Ljubicic. Niet te doen hoor.
pi_28063637
Ancic wint zijn eerste toernooi op Nederlandse bodem. Volgens is Rosmalen altijd de eerste keer voor mensen die hier winnen..Waarschijnlijk omdat er zo weinig tegenstand is elk jaar...
Vorig jaar Llodra, dit jaar Ancic. Bij de vrouwen dit jaar Koukalova voor het eerst in 6 jaar en zo ken ik er nog wel wat meer

Maar mooi van Ancic, ben benieuwd wat hij gaat doen op WImbledon, maar hij heeft wel een moeilijke loting..
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 19 juni 2005 @ 23:04:23 #13
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28075875
quote:
Op zondag 19 juni 2005 14:51 schreef Norrage het volgende:
Ancic wint zijn eerste toernooi op Nederlandse bodem. Volgens is Rosmalen altijd de eerste keer voor mensen die hier winnen..Waarschijnlijk omdat er zo weinig tegenstand is elk jaar...
Vorig jaar Llodra, dit jaar Ancic. Bij de vrouwen dit jaar Koukalova voor het eerst in 6 jaar en zo ken ik er nog wel wat meer

Maar mooi van Ancic, ben benieuwd wat hij gaat doen op WImbledon, maar hij heeft wel een moeilijke loting..
Wat een onzin zeg.

Ancic heeft een grote potentie en is gewoon een goeie grasspeler. Hij had idd nog nooit een toernooi gewonnen maar dat was slechts een kwestie van tijd. Llodra was verder gewoon een uitschieter. Dit jaar was er ook idd minder tegenstand maar das niet elk jaar zo geweest. Kijk maar na de laatste jaren.
quote:
1994 Richard Krajicek
1995 Karol Kucera
1996 Richey Reneberg
1997 Richard Krajicek
1998 Patrick Rafter
1999 Patrick Rafter
2000 Patrick Rafter
2001 Lleyton Hewitt
2002 Sjeng Schalken
2003 Sjeng Schalken
2004 Michael Llodra
2005 Mario Ancic
Persoonlijk vind ik dat wel een lijstje om trots op te mogen zijn....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_28077081
Hoeft niet meteen zo vijandig te zijn :/ Ik had zo in mijn gedachten dat het vaker gebeurd was Niet goed nagedacht dan...Waarschijnlijk omdat deze hele week waarschijnlijk in het teken stond van mensen die voor het eerste een toernooi wonnen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 19 juni 2005 @ 23:58:57 #15
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_28077564
KUnsTgras

Gravel
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_28131585
Canas is betrapt op doping.
quote:
Canas in a doping process

"I'm here showing my face for several reasons. One is to announce I won't be playing in the Davis Cup, because of a hand injury. Second, is to announce that I'm in a doping process with the ATP. That's why I'm also out of the DC team. Australia could claim points and I don't want anyone harmed in Argentina"
"The positive test is hard, I'm a professional...I don't know what happened. I reviewed with my team all the things I've taken and there's nothing forbidden. I trust the system: I hope it's a mistake, nothing else. I'm talking today, after being silent about this for a while. But the ATP didn't let me talk. I don't know how the rumor started and it doesn't interest me either. Now I have the possibility to talk and I want you to hear it from my mouth. I've always showed my face and I won't hide it now. I was always clear and transparent in my decisons and I needed to say this"
"I would have never wanted to live this moment. I never looked to take something extra or something that wasn't allowed to take advantage of tennis. I'm living something I don't understand. It's ugly and weird. Doping has many medicines that can be positive without being a drug. A herbal tea can be positive"

He's being accused of a positive test because of a diuretic he took during Acapulco, and the ATP will decide on this in 7 weeks. There has been 3 other problems of a positive doping with diuretics, however those 3 players weren't suspended.
Het is een vertaling van een Spaans stuk. Bron.
Willy, wat doe je.
Hopen op smerige voedingssupplementen ofzo.
pi_28149232
Nu ook op teletekst.
quote:
**Guillermo Cañas is positief bevonden
bij een dopingtest.De Argentijn maakte
het nieuws zelf bekend in een interview
met een krant,maar stelt onschuldig te
zijn.

"Ik weet niet exact wat er gebeurd is",
aldus de nummer acht van de wereld."Ik
heb nog nooit iets genomen om mijn spel
te verbeteren.Ik hoop dat er een fout
is gemaakt."Cañas had zich al afgemeld
voor Wimbledon en zal komende maand ook
geen Davis Cup spelen.

De positieve dopingtest zou in februari
bij het toernooi in Acapulco afgenomen
zijn."Ik heb het lang voor me gehouden,
omdat dat moest van de ATP."De bond wil
het bericht bevestigen noch ontkennen.
Wat zou er toch in het Argentijnse water zitten.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:30:24 #18
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28149263
Mijn naam is even haas.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_28155204
De Argentijnen weten het potje wel te vinden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28155242
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 10:04 schreef zjroentje het volgende:
De Argentijnen weten het potje wel te vinden.
Kvind het jammer, maar doping, danwel verboden middelen vind je in elke sport terug.. Doen we zelf aan mee
Yeah baby Yeah!
  maandag 27 juni 2005 @ 12:07:46 #21
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28268102
Sluiter speelt deze week in Cordoba, challenger.

Eens kijken of hij een rondje overleefd
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_28315345
Raemon zit alweer lekker thuis.
quote:
Falla def. Sluiter - 4-6 6-3 6-4
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:36:06 #23
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28340954
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:50 schreef Butra het volgende:
Raemon zit alweer lekker thuis.
[..]
pfoe

van Scheppingen wint wel
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_28368823
Opvallend tennisnieuws vandaag:



Doet de KNLTB goeie zaken mee.



Ik begrijp nog niet helemaal waarom een korte set leuker zou moeten zijn om te zien.
pi_28370044
Ik snap die regel niet. Het gaat om 5 gewonnen games en tie-break bij 4-4. Waarom dan niet bij 5-5, zoals nu bij 6-6 en ook pas setwinst bij 6 gewonnen games.
sig verwijderd door FA
pi_28370244
En het wordt nóg leuker. Bij deuce wordt er nog maar 1 punt gespeeld om de game te beslissen, geen voordeel meer dus. En ook geen pauze meer tussen het wisselen van baanhelft. Dat wordt genieten, vanaf de US Open.
pi_28370352
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:57 schreef Butra het volgende:
En het wordt nóg leuker. Bij deuce wordt er nog maar 1 punt gespeeld om de game te beslissen, geen voordeel meer dus. En ook geen pauze meer tussen het wisselen van baanhelft. Dat wordt genieten, vanaf de US Open.
Wat een onzin. Dat maakt het spel kapot. Het moet allemaal korter duren om het aantrekkelijker te maken dus? Dan duurt een servicegame dus nog maximaal zeven punten en krijg je niet meer de strijd van deuce-voordeel-deuce-voordeel en dat nog veel vaker, wat het mijns inziens juist spannend maakt.
sig verwijderd door FA
pi_28370442
Ze zullen de pauzes nooit weghalen, vanwege reclame!
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:05:41 #29
84009 girllover
You had me at hello
pi_28370576
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:14 schreef Butra het volgende:
Opvallend tennisnieuws vandaag:


Ik begrijp nog niet helemaal waarom een korte set leuker zou moeten zijn om te zien.
Ik kan me er iets bij voorstellen, want je hoort vmensen vaak klagen dat tenniswedstrijden zo lang duren. Maar ik ben er niet voor. Zeker niet als ze dat ook bij de singles gaan doen en bijvoorbeeld bij grandslamtoernooien om best-of-three in plaats van om best-of-five gaan spelen. Dat haalt zoveel van het bijzondere van grandslamtoernooien weg.
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:06:18 #30
84009 girllover
You had me at hello
pi_28370604
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:00 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dat maakt het spel kapot. Het moet allemaal korter duren om het aantrekkelijker te maken dus? Dan duurt een servicegame dus nog maximaal zeven punten en krijg je niet meer de strijd van deuce-voordeel-deuce-voordeel en dat nog veel vaker, wat het mijns inziens juist spannend maakt.
Helemaal mee eens.
pi_28371491
Hopelijk gaat dit nieuwe regel niet bij het enkelspel gebeuren, anders maakt dat zeker tennis kapot!
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:32:49 #32
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28371509
Belachelijke aanpassing.
Mensen gaan niet naar tennis kijken als het minder lang duurt maar als het aantrekkelijker wordt.
Eigenlijk is dat gewoon voor een groot deel de schuld van de televisie.
Wat op televisie getoond wordt, is interresant. De singles zijn altijd op tv en dat is dus interresant. Als er meer dubbels op tv zouden zijn, zouden er meer mensen geintresseerd voor zijn.

Dubbelspel kan juist veel aantrekkelijker zijn dan singles. Het gaat snel, er zijn meer mooie rally's en het spel heeft meer in zich. Ga maar eens naar een goeie dubbel kijken bij een open toernooi. Kan Heel aantrekkelijk tennis zijn.

Ik wil niet zeggen dat de single niet interresant is, in tegendeel. Maar de dubbel wordt wel onderschat. en dat maak je niet beter door het spel te veranderen, maar door de aandacht te verleggen. De single is altijd het hoofdonderdeel van een toernooi. De dubbel hangt er eigenlijk altijd maar een beetje bij. Dat zou veranderd moeten worden. Misschien speciale dubbeltoernooien maken of meer prijzengeld voor de dubbel dan bij de single op bepaalde toernooien????
Ik doe maar een voorstel, ben geen expert hierin.

Ik snap uberhaupt niet waarom zo weinig mensen de dubbel interresant vinden.
Toen ik bij de finale was van Rosmalen was het ook al zo. De single werd eerst gespeeld en daar zat het stadion zo goed als vol. Daarna kwam de dubbel en toen was het half leeg. Terwijl er bij de dubbel eigenlijk veel meer spel in zat en de wedstrijd veel interresanter was om naar te kijken.

Misschien is dat ook wel een probleem. Zou je de aandacht ook niet kunnen verleggen door de dubbel voor de single te spelen? Veel mensen komen blijkbaar voor de single dus als je de dubbel aandacht wil geven, moet je die eerst spelen. Mensen kunnen namelijk niet veel later komen omdat ze bang zijn om een gedeelte van de single te missen. Dus zo heb je toch een hoop mensen die naar die dubbel kijken. Hetzelfde met de tv. Als je de dubbel ervoor speelt, moeten ze het wel uitzenden, want ze kunnen niet zomaar de uitzending beginnen als de single begint omdat ze aan bepaalde begin tijden gebonden zijn.

Misschien is dat een oplossing
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_28371551
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:05 schreef girllover het volgende:

[..]

Ik kan me er iets bij voorstellen, want je hoort vmensen vaak klagen dat tenniswedstrijden zo lang duren. Maar ik ben er niet voor. Zeker niet als ze dat ook bij de singles gaan doen en bijvoorbeeld bij grandslamtoernooien om best-of-three in plaats van om best-of-five gaan spelen. Dat haalt zoveel van het bijzondere van grandslamtoernooien weg.
Ik dacht dat lange partijen juist interresanter zijn dan korte partijen?
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:34:58 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28371590
Ik heb trouwens geen idee wanneer dat soort regels doorgevoerd worden naar het normale tennis.

Ik bedoel: wanneer gaan wij tot de 4 spelen????

Zo'n beslissing is wel onbegrijpelijk en erg jammer...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_28371617
De dubbel aantrekkelijker maken voor het publiek is niet het enige, dat zal dan ook voor de spelers en speelsters moeten gebeuren. Navratilova kan met haar 48 jaar nog steeds makkelijk mee in dubbel, dat zou dan eigenlijk niet meer moeten kunnen, maar omdat er te weinig goede dubbels zijn kan ze dit nog.
sig verwijderd door FA
pi_28371706
Het is denk ik ook gedaan om meer goeie enkelspelers mee te laten doen aan het dubbeltoernooi op bijv. grandslams. Dan gokken ze erop dat die aandacht van tv en supporters er dan eindelijk komt.
Ook tekenend dat een goeie dubbelspeler als Knowles het er absoluut niet mee eens is, en spelers als Nadal en Gasquet wel (al spelen zij wel regelmatig dubbels).
  vrijdag 1 juli 2005 @ 00:11:00 #37
84009 girllover
You had me at hello
pi_28374677
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:34 schreef Tennis-boy het volgende:

[..]

Ik dacht dat lange partijen juist interresanter zijn dan korte partijen?
Ja, maar mensen zeggen dan dat ze er "geen tijd voor hebben". Met een toon die suggereert dat ze hele belangrijke dingen moeten doen.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 00:14:26 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28374783
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
De dubbel aantrekkelijker maken voor het publiek is niet het enige, dat zal dan ook voor de spelers en speelsters moeten gebeuren. Navratilova kan met haar 48 jaar nog steeds makkelijk mee in dubbel, dat zou dan eigenlijk niet meer moeten kunnen, maar omdat er te weinig goede dubbels zijn kan ze dit nog.
Dat heeft niet zo zeer met het niveau te maken als wel met het feit dat dubbelen een hele andere manier van tennissen. Er is veel minder snelheid voor nodig en veel meer ervaring en gevoel. En dat zijn 2 dingen die Navratilova wel heeft.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_28383492
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:36 schreef mitt het volgende:

[..]

van Scheppingen wint wel
Parmar def. Van Scheppingen 6-4 6-2.
Wat een armoe zeg. Het zal Hrbaty en Beck al dun door de broek lopen.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:32:11 #40
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28384411
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:39 schreef Butra het volgende:
Het is denk ik ook gedaan om meer goeie enkelspelers mee te laten doen aan het dubbeltoernooi op bijv. grandslams. Dan gokken ze erop dat die aandacht van tv en supporters er dan eindelijk komt.
Ook tekenend dat een goeie dubbelspeler als Knowles het er absoluut niet mee eens is, en spelers als Nadal en Gasquet wel (al spelen zij wel regelmatig dubbels).
Nadal en Gasquet zullen na dit jaar ook geen dubbels meer spelen hoor, overkill aan wedstrijden.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:32:57 #41
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28388669
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat heeft niet zo zeer met het niveau te maken als wel met het feit dat dubbelen een hele andere manier van tennissen. Er is veel minder snelheid voor nodig en veel meer ervaring en gevoel. En dat zijn 2 dingen die Navratilova wel heeft.
Aan de ene kant heb je gelijk. Het dubbelspel is een andere manier van tennissen, alleen denk ik dat wanneer de echt goede enkel spelers zich met de dubbel gaan bemoeien, speelsters zoals Navratilova helemaal niets meer in te brengen hebben. Ik zie haar geen service van een Roddick of een andere hardhitter goed returneren
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  zondag 3 juli 2005 @ 17:50:52 #42
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28449962
Federer heeft wel alvast verstek laten gaan voor Gstaad, die hij vorig jaar natuurlijk nog won.

verder nog het gras van Newport met Roddick

en Bastad.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_28450120
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:50 schreef mitt het volgende:

verder nog het gras van Newport met Roddick
Nee toch?
Gstaad komt trouwens vanaf dinsdag live op Eurosport 2, vrijwel de hele middag. Geen afkickverschijnselen dus.
  zondag 3 juli 2005 @ 17:58:46 #44
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28450140
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:58 schreef Butra het volgende:

[..]

Nee toch?
Gstaad komt trouwens vanaf dinsdag live op Eurosport 2, vrijwel de hele middag. Geen afkickverschijnselen dus.
Roddick met een wildcard op Newport, of hoorde jij wat anders op de BBC.

Gstaad is trouwens wel een leuk toernooi.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_28450152
Andy Murray komt met een wildcard naar Newport ja.
  zondag 3 juli 2005 @ 18:00:08 #46
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28450177
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:59 schreef Butra het volgende:
Andy Murray komt met een wildcard naar Newport ja.
dacht dat ze het nog over Roddick hadden, vond het al wat apart.

hopen op een slechte loting voor Murray
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_28450205
Wel een irritante puber ja. Begon Sue Barker over zn moeder tijdens een interview, wilde hij dat ze daar niet over sprak omdat hij niet als een moederskindje gezien wil worden. Stoere jongen hoor.
  zondag 3 juli 2005 @ 18:03:03 #48
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28450248
Zo kunnen we nog wel even doorgaan ja

en waar speelt Ana volgende week?
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_28450627
quote:
Op zondag 3 juli 2005 18:03 schreef mitt het volgende:


en waar speelt Ana volgende week?
Dat interesseert me niet als het niet live uitgezonden wordt.
  zondag 3 juli 2005 @ 19:12:05 #50
84009 girllover
You had me at hello
pi_28451710
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:50 schreef mitt het volgende:
Federer heeft wel alvast verstek laten gaan voor Gstaad, die hij vorig jaar natuurlijk nog won.
Gelijk heeft hij; kan hij nog even nagenieten van zijn Wimbledon-overwinning.
  maandag 4 juli 2005 @ 00:56:06 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28463592
quote:
Op zondag 3 juli 2005 18:01 schreef Butra het volgende:
Wel een irritante puber ja. Begon Sue Barker over zn moeder tijdens een interview, wilde hij dat ze daar niet over sprak omdat hij niet als een moederskindje gezien wil worden. Stoere jongen hoor.
Als je dat al niet wilt, dan erken je dus al dat je een moederskindje bent

Anyway, komende week ook de Siemens open met 9 (bekende en minder bekende) nederlanders.

Wel grappig dat Michel Meijer daar kwali heeft gespeeld. Vanmiddag speelde hij nog in de finale van ons A toernooi
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_28470598
Ik ga morgen met een vriend tennissen, hij zegt dat ie het heel goed kan maar ik wil hem dus verslaan met een heeeeeeeeeel klein beetje tenniservaring (wel mèt balgevoel).. iemand tips (met name voor de backhand) ?
pi_28478765
In de categorie: Leeft-ie ook nog?

A. Vinciguerra def. M. Ryderstedt 6-3 6-1.

Er is nog hoop voor onze jongens.
  maandag 4 juli 2005 @ 17:34:29 #54
32015 suus21
Andre rocks!
pi_28483081
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:12 schreef girllover het volgende:

[..]

Gelijk heeft hij; kan hij nog even nagenieten van zijn Wimbledon-overwinning.
en de punten die daar verliest kan ie makkelijk missen. Ik zou ook vakantie houden.
fijn!
  maandag 4 juli 2005 @ 17:40:11 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28483233
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:04 schreef Fatality het volgende:
Ik ga morgen met een vriend tennissen, hij zegt dat ie het heel goed kan maar ik wil hem dus verslaan met een heeeeeeeeeel klein beetje tenniservaring (wel mèt balgevoel).. iemand tips (met name voor de backhand) ?
Tip 1: ga naar het recreative tennistopic
Tip 2: hier staat ie: Recreatief Tennistopic deel III

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_28483859
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Tip 1: ga naar het recreative tennistopic
Tip 2: hier staat ie: Recreatief Tennistopic deel III

aaah, daar pak ik zeker punten mee, danku
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:00:17 #57
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28508290
Sluiter is ondertussen begonnen aan zijn eerste ronde in Bastad

3-1 voor tegen tweevoudig winnaar daar Zabaleta, die wel terugkomt van een maandenlange blessure.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:03:57 #58
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28508442
5-2 zelfs, wat een luxe
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:44:55 #59
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28510060
Sluiter verliest wel de tweede met 1-6
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:27:12 #60
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28511595
en de derde 6-4 voor Zabaleta

toch goed geprobeerd Raemon
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:05:56 #61
42287 vluggejapie
Kijker de kijk
pi_28521357
toch wel slim gedaan van Sluiter; eerst spelen op gras, dan naar het trage gravel in Zweden, dan naar een snelle harcourtbaan in Bratislava om vervolgens weer op gravel te gaan spelen in Amersfoort. Dan is het ook geen wonder dat je geen wedstrijd meer wint
Everytime she sneezes I believe it's love
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:53:50 #62
84009 girllover
You had me at hello
pi_28525343
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:04 schreef Fatality het volgende:
Ik ga morgen met een vriend tennissen, hij zegt dat ie het heel goed kan maar ik wil hem dus verslaan met een heeeeeeeeeel klein beetje tenniservaring (wel mèt balgevoel).. iemand tips (met name voor de backhand) ?
Alles heel safe slaan (ruim over het het en midden in het veld). Veel mensen slaan een bal na twee keer uit dus daar zou je van kunnen profiteren.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:55:54 #63
84009 girllover
You had me at hello
pi_28525417
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:34 schreef suus21 het volgende:

[..]

en de punten die daar verliest kan ie makkelijk missen. Ik zou ook vakantie houden.
Hij verliest toch geen punten meer met het huidige systeem (www.atptour.com)? Volgens mij beginnen ze elk jaar weer vanaf nul. Of heb je twee verschillende tellingen (bijvoorbeeld 1 voor de ATP Champion's Race (voor voor wie aan de Tennis Masters Cup in Shanghai mag meedoen) en 1 voor de wereldranglijst)?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:58:26 #64
32015 suus21
Andre rocks!
pi_28525512
entry list
fijn!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 23:01:58 #65
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28530717
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:55 schreef girllover het volgende:

[..]

Hij verliest toch geen punten meer met het huidige systeem (www.atptour.com)? Volgens mij beginnen ze elk jaar weer vanaf nul. Of heb je twee verschillende tellingen (bijvoorbeeld 1 voor de ATP Champion's Race (voor voor wie aan de Tennis Masters Cup in Shanghai mag meedoen) en 1 voor de wereldranglijst)?
Je hebt 2 verschillende ranglijsten.
1 is de Championsrace idd. Daarmee begin je elk kalenderjaar opnieuw en worden alle punten bij elkaar opgeteld.
Dan heb je nog de Entry List.
Dat is de eigenlijke ranglijst zoals die er vroeger was. Dit werkt iets ingewikkelder.
Je hebt 52 weken in een jaar. Elke week is een toernooi (met uitzondering van de Grand Slams die zijn 2 weken)
Als je in een toernooi punten haalt, dan krijg je die toegekend en ze blijven een jaar geldig. Vanaf die week. Nadat volgend jaar die week is geweest, vervallen die punten weer en wordt het aantal punten dat je die week hebt gehaald er weer bij opgeteld.

Voorbeeldje:

Federer heeft momenteel 6980 punten. Voor het winnen van Wimbledon kreeg hij 200 punten.
Volgend jaar speelt Federer Wimbledon weer. Stel je voor, hij verliest de finale. Dan krijgt hij nog maar 100 punten voor dat resultaat.
Kortom, de 200 punten worden van die 6980 afgehaald (dat wordt 6780) en dan worden de 100 punten die hij behaald heeft er weer bijopgeteld. Hij heeft dan dus nog 6880 punten.
Wint hij het toernooi, dan komen er weer 200 bij en dan heeft hij weer hetzelfde aantal. Speelt hij helemaal niet mee, dan gaan de 200 eraf en komt er helemaal niets bij.

Bij dit voorbeeld ben ik er vanuit gegaan dat hij verder in alle toernooien precies dezelfde resultaten heeft gehaald als het jaar ervoor omdat dan het puntenaantal hetzelfde is voor Wimbledon. In het echt veranderd dit dus wekelijks.

Hij heeft vorig jaar in deze week dat toernooi in Gstaad gewonnen. De punten die hij daar gewonnen heeft worden nu dus van zijn totaal afgetrokken omdat hij verder geen resultaat heeft behaald.

Je blijft dus ook precies 53 weken na je laatst gespeelde wedstrijd op de entry ranking staan. Daarna ben je helemaal puntloos en kom je er dus niet meer op voor.

Het is lastig maar ik heb geprobeerd om het een beetje duidelijker te maken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_28653188
Nadal weer kinderlijk eenvoudig naar een finale op gravel. In de finale tegen Berdych of Vanek. Reik die beker maar vast uit.
  zondag 10 juli 2005 @ 16:02:46 #67
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28683175
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:59 schreef Butra het volgende:
Nadal weer kinderlijk eenvoudig naar een finale op gravel. In de finale tegen Berdych of Vanek. Reik die beker maar vast uit.
tegen Tomas Berdych.

Gaudio wint titel nummer 4 van dit jaar in Gstaad

Newport finale: Spadea - Rusedski.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_28684526
Nadal wint nummer 7 van het jaar...Allemaal op gravel..Ongelooflijk
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_28888715
Morgen begint de Dutch Open in Amersfoort. Vanwege hevige concurrentie van Stuttgart en Indianapolis lijkt het op 3 namen na meer op een Challenger. Ik heb een kaart gekregen voor morgen, wens me maar succes met zo'n droevige line-up (afgezien van held Gonzalez).
  maandag 18 juli 2005 @ 11:36:13 #70
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_28905149
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:29 schreef Butra het volgende:
Morgen begint de Dutch Open in Amersfoort. Vanwege hevige concurrentie van Stuttgart en Indianapolis lijkt het op 3 namen na meer op een Challenger. Ik heb een kaart gekregen voor morgen, wens me maar succes met zo'n droevige line-up (afgezien van held Gonzalez).
Het is allicht beter dan het spel van NL in de Davis Cup...
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_29099777
Nadal wint maar weer eens een toernooi, Stuttgart dit keer. Moet nu wel geblesseerd afhaken voor Umag, maar dat zal vooral zijn om ff rust te pakken.

Ginepri pakt de titel in Indianapolis, na een opgave van Dent. Maar Ginepri verdient 'm natuurlijk wel, knappe week gespeeld.

Sluiter zit in Kitzbuhel, en mag morgen aantreden tegen Di Mauro.
Sjeng zit in 1 of ander gat ergens in Canada (Granby) en mag beginnen tegen ene Fruttero. Weer zo'n toppert in de dop, wordt weer lastig dus.
pi_29108902
Kitzbuhel live:

http://www.tw1.at/livestream.htm

Zeer goed beeld en geluid.
  maandag 25 juli 2005 @ 13:18:40 #73
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29109126
quote:
Op maandag 25 juli 2005 13:10 schreef Butra het volgende:
Kitzbuhel live:

http://www.tw1.at/livestream.htm

Zeer goed beeld en geluid.


jammer dat het Zib-Marach is, maar toch

Sluiter ondertussen ook begonnen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 25 juli 2005 @ 13:34:30 #74
32015 suus21
Andre rocks!
pi_29109614
is er niet ergens een live stream van de LA Open?
fijn!
pi_29111023
quote:
Op maandag 25 juli 2005 13:18 schreef mitt het volgende:

[..]


Sluiter ondertussen ook begonnen.
Het begin was hoopgevend met 2-0 voor..

Maar er toch met 6-2 en 6-3 vanaf.
  maandag 25 juli 2005 @ 14:36:25 #76
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29111373
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:23 schreef Butra het volgende:

[..]

Het begin was hoopgevend met 2-0 voor..

Maar er toch met 6-2 en 6-3 vanaf.
kan gebeuren
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 25 juli 2005 @ 17:40:47 #77
32015 suus21
Andre rocks!
pi_29116559
de onbekende Marach wint gewoon van Zib
fijn!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 00:23:08 #78
32015 suus21
Andre rocks!
pi_29129501
oh my God Agassi speelt niet meer in Nike outfits...maar in....
fijn!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 07:28:26 #79
84009 girllover
You had me at hello
pi_29133567
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 00:23 schreef suus21 het volgende:
oh my God Agassi speelt niet meer in Nike outfits...maar in....
Waarin dan?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 12:01:26 #80
32015 suus21
Andre rocks!
pi_29137321
lelijkste merk ter aarde
fijn!
pi_29138748
John Paul Fruttero def Sjeng Schalken 67(3) 62 75.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:19:10 #82
32015 suus21
Andre rocks!
pi_29139150
lijkt me echt frustrerend steeds op het nippertje verliezen van slechten
fijn!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:31:05 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29141373
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:01 schreef suus21 het volgende:
lelijkste merk ter aarde
Hey hou eens op.
Adidas is echt 1 van de mooiste merken op aarde.
De laatste tijd vind ik zelfs veel kleding van hun een stuk mooier dan die van Nike.

terwijl ik vroeger echt zwaar nike fan was
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 26 juli 2005 @ 16:33:35 #84
32015 suus21
Andre rocks!
pi_29144777
adidas is zooooo degelijk altijd hetzelfde en er bestaan geen lelijkere schoenen dan adidas
maar Nike is ook best suf geworden maar nog altijd tha shit
fijn!
pi_29144832
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 16:33 schreef suus21 het volgende:
adidas is zooooo degelijk altijd hetzelfde en er bestaan geen lelijkere schoenen dan adidas
maar Nike is ook best suf geworden maar nog altijd tha shit
vergane glorie he, Puma is the coming brand
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 16:36:55 #86
32015 suus21
Andre rocks!
pi_29144853
ja puma is ook wel leuk
fijn!
pi_29146077
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:03 schreef Butra het volgende:
John Paul Fruttero def Sjeng Schalken 67(3) 62 75.
Wat sneu zeg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 27 juli 2005 @ 11:47:27 #88
32015 suus21
Andre rocks!
pi_29165762
Agassi veegt lekker na 2 mnd geen wedstrijden 6-1 6-0
fijn!
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:53:38 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29167568
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 16:33 schreef suus21 het volgende:
adidas is zooooo degelijk altijd hetzelfde en er bestaan geen lelijkere schoenen dan adidas
maar Nike is ook best suf geworden maar nog altijd tha shit
hmmm vind ik niet.
ik vind Nike er momenteel wel erg saai uit zien.

Adidas heeft echt vette schoenen trouwens. Die Baricade schoenen zijn echt te gaaf gewoon. Je moet er alleen wel van houden denk ik...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:02:21 #90
32015 suus21
Andre rocks!
pi_29167817
half hoge schoenen zijn nog altijd het vetst Nike (of in ieder geval Agassi) had die altijd....
fijn!
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:48:08 #91
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29170912
Auch, weer een slachtoffer aan z'n schouder:
quote:
640 Teletekst wo 27 jul
***ENNIS************************** 1/2
*** Johansson acht maanden aan de kant
***************************************

**Joachim Johansson is na een operatie
aan zijn schouder tot komend voorjaar
uit de roulatie.

De Zweedse tennisser (23) stelde in een
interview met de krant Göteborgs Posten
dat hij acht maanden lang zal moeten
revalideren.De nummer veertien van de
wereld won dit jaar de toernooien van
Adelaide en Marseille.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_29171930
Big server ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:48:11 #93
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29172537
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:26 schreef zjroentje het volgende:
Big server ...
ik wacht nog steeds op Roddick.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 27 juli 2005 @ 19:06:00 #94
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29178202
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:31 schreef Komakie het volgende:
Adidas is echt 1 van de mooiste merken op aarde.
De laatste tijd vind ik zelfs veel kleding van hun een stuk mooier dan die van Nike.
Komakie, Adidas zit achter de salomon snowboards.... dus ook achter de salomon driver. Alleen dat al is een goede reden om Adidas te boycotten.

Ik speel sindskort in zo'n mouw-loos shirt a la Nadal, van nike. Tegenstanders vertelde met dat het intimiderend staat. Reden temeer voor mij om dat te blijven dragen. Daarbij serveert het heerlijk, zo zonder mouwen... Je moet alleen je okselhaar scheren, maar daar kan ik wel mee leven. Achteraf vind ik dat best prettig zelfs. Nike vind ik in tenniskleding nog steeds erg mooi, daarbuiten is het een drama. Puma is inderdaad ook een fijn merk.

Je moet alleen je okselhaar scheren, maar daar kan ik wel mee leven. Achteraf vind ik dat best prettig zelfs.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:12:05 #95
84009 girllover
You had me at hello
pi_29180405
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:03 schreef Butra het volgende:
John Paul Fruttero def Sjeng Schalken 67(3) 62 75.
Fruttero? IK ben bang dat dat geen typefout is.
pi_29181615
Christophe Rochus geeft gewoon op terwijl hij op matchpoint tegen stond.
Die had al zn geld op zichzelf gezet bij toernooisponsor betandwin.com, dat lijkt me duidelijk.
  woensdag 27 juli 2005 @ 22:13:17 #97
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_29184357
Het scheen kramp te zijn.

Opmerkelijk overigens deze week het enorme aantal opgevers.

De bookies hebben het maar druk.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  woensdag 27 juli 2005 @ 23:28:37 #98
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29186999
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:06 schreef XL het volgende:

[..]

Komakie, Adidas zit achter de salomon snowboards.... dus ook achter de salomon driver. Alleen dat al is een goede reden om Adidas te boycotten.

Ik speel sindskort in zo'n mouw-loos shirt a la Nadal, van nike. Tegenstanders vertelde met dat het intimiderend staat. Reden temeer voor mij om dat te blijven dragen. Daarbij serveert het heerlijk, zo zonder mouwen... Je moet alleen je okselhaar scheren, maar daar kan ik wel mee leven. Achteraf vind ik dat best prettig zelfs. Nike vind ik in tenniskleding nog steeds erg mooi, daarbuiten is het een drama. Puma is inderdaad ook een fijn merk.

Je moet alleen je okselhaar scheren, maar daar kan ik wel mee leven. Achteraf vind ik dat best prettig zelfs.
Haha ik dacht dat jij niet zo breed was????
Hoe kan het dan intimiderend zijn???

Anyway, ik moet wel zeggen dat ze de laatste tijd wel veel doen aan de stoffen van shirts en broeken. Ik heb een nike shirt en een paar adidas shirts dit jaar gekocht en het is van andere stof. Dat dri-fit enzo.

Best goed spul. Vroeger had ik nog wel eens het probleem dat mijn shirt erg nat werd als ik langere tijd speelde. Dan moest ik een ander shirt aantrekken tijdens de wedstrijd (met de gebruikelijke flauwvallende vrouwen tijdens het wisselen van het shirt ) omdat hij ging plakken en het idd met serveren en slaan lastiger werd.
Doordat alles lekker droog blijft zit het beter en heb ik helemaal nergens meer last van
En je hebt niet meer het probleem van die flauw gevallen dames enzo. Dat was altijd zo lastig, ik voelde me altijd schuldig en dan verloren ik daardoor nog wel eens een paar punten

Ik blijf wel gewoon met shirts met mouwen spelen trouwens
De shirts zelf zijn opvallend zat. (ik heb bijv. dat gele nike shirt met die witte "fade" achterop en een zwarte broek aan)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_29196094
Zijn er nog Nederlanders actief
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:41:23 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29196375
ohw ja hoor.

Rick Schalkers, Nick van der Meer en Jesse Huta-Galung schoppen deze week keihard kont op de banen van een Future toernooi in duitsland.

Alle andere nederlanders zijn ook actief, maar veel verder dan een recreatiebaantje komen ze deze week niet
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_29209047
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:13 schreef Juan Zueco het volgende:

Opmerkelijk overigens deze week het enorme aantal opgevers.
En weer 1, Pavel.
Maar het is wel 40 graden in Kitzbuhel hoorde ik vandaag, dus dat kan wel een verklaring zijn.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:04:07 #102
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29226012
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:47 schreef Butra het volgende:

[..]

En weer 1, Pavel.
Maar het is wel 40 graden in Kitzbuhel hoorde ik vandaag, dus dat kan wel een verklaring zijn.
stelletje mietjes....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:10:50 #103
32015 suus21
Andre rocks!
pi_29365229
die Nieminen is goed bezig dit jaar
fijn!
pi_29370456
DAarvoor ook maar hij was er een jaartje niet echt bij
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_29464974
Peng - Clijsters 6-4 6-4

En na Fred Hemmes jr. heeft nu ook Paul Logtens het bijltje erbij neergegooid.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:48:20 #106
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29465317
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 13:28 schreef zjroentje het volgende:
Peng - Clijsters 6-4 6-4

En na Fred Hemmes jr. heeft nu ook Paul Logtens het bijltje erbij neergegooid.
Volgens Clijsters staat die Peng binnen de 2 jaar in de top 3.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_29467596
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 13:48 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Volgens Clijsters staat die Peng binnen de 2 jaar in de top 3.
Het Chinese tennis is duidelijk in opkomst. Dat bleek al op de olympische spelen.
  zondag 7 augustus 2005 @ 10:57:20 #108
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29482535
Peng gaat er meteen kansloos vanaf tegen Mary Pierce.

die top 3 lijkt me ook wel erg overdreven

James Blake beleeft eindelijk zijn wederopstanding, speelt nu de finale tegen Andy Roddick.

In Sopot gaat het verrassend tussen Florian Mayer en Gael Monfils.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_29482916
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 10:57 schreef mitt het volgende:

In Sopot gaat het verrassend tussen Florian Mayer en Gael Monfils.
Zal je blij mee zijn als organisatie.
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:48:43 #110
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29483332
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 11:22 schreef Butra het volgende:

[..]

Zal je blij mee zijn als organisatie.
waarom niet? Monfils gaat echt een hele hele grote worden, dus ze kunnen mooi zeggen dat hij daar z'n eerste finale heeft gespeeld.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_29484896
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 11:48 schreef mitt het volgende:

[..]

waarom niet? Monfils gaat echt een hele hele grote worden, dus ze kunnen mooi zeggen dat hij daar z'n eerste finale heeft gespeeld.
Monfils is dan wel aardig om te zien ja, maar ik zou voor Mayer op gravel toch niet mn bed uit komen op een regenachtige zondagmiddag.
pi_29501409
Voor wie het Voetbalkanaal/Sportkanaal heeft van UPC; die zenden elke dag de Masters in Montreal live uit, van 17:00 tot een uurtje of 5 's-nachts. Eindelijk eens een zender die het begrijpt!

Het is trouwens ook online te volgen via Streamtvnow.
pi_29502467
Fantastisch! Heb dat kanaal niet jammergenoeg maar streamers....ze zouden er vaker moeten zijn LD
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:21:40 #114
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_29504511
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 13:22 schreef Butra het volgende:

[..]

Monfils is dan wel aardig om te zien ja, maar ik zou voor Mayer op gravel toch niet mn bed uit komen op een regenachtige zondagmiddag.
Monfils zorgde wel voor de nodige show. Het wordt een leuke speler.
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:47:59 #115
32015 suus21
Andre rocks!
pi_29504799
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 11:53 schreef Butra het volgende:
Voor wie het Voetbalkanaal/Sportkanaal heeft van UPC; die zenden elke dag de Masters in Montreal live uit, van 17:00 tot een uurtje of 5 's-nachts. Eindelijk eens een zender die het begrijpt!

Het is trouwens ook online te volgen via Streamtvnow.
hoe kan ik via die stream tennis kijken? Moet je je daarvoor aanmelden?
fijn!
pi_29505002
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 17:47 schreef suus21 het volgende:

[..]

hoe kan ik via die stream tennis kijken? Moet je je daarvoor aanmelden?
Inderdaad aanmelden. Dat is gratis. Dan kun je in het streamgedeelte van dat forum de juiste stream opzoeken (tennis nu op Sport Channel en Sky Sports Xtra). Het wijst zich dan eigenlijk vanzelf, gewoon de username en wachtwoord intypen in het daarvoor bestemde gedeelte en de stream start op. Je hebt hiervoor wel WinAmp nodig (waar vrijwel iedereen zijn of haar mp3tjes mee afspeelt).
Als je een gratis lid bent, zijn er maar een bepaald aantal 'plaatsen' vrij om die streams te bekijken. Ik ben daar echter al een tijdje lid en betaal iedere maand 2,50 euro, dan is er altijd plaats vrij.
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:56:58 #117
32015 suus21
Andre rocks!
pi_29505828
komen daar veel tennis beelden op?
fijn!
pi_29519326
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 17:21 schreef placebeau het volgende:

[..]

Monfils zorgde wel voor de nodige show. Het wordt een leuke speler.
Als Monfils het doet vindt iedereen het ineens weer cool, maar als Hewitt het doet scheldt iedereen hem uit...Monfils heeft het veel extremer en heeft al veel kritiek gehad op zijn onsportieve gedrag op de baan en het opgeven van een wedstrijd als het even niet meer meezit...

Ik moest het weer eens een keertje kwijt Excentrieke spelers zijn cool!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:37:12 #119
32015 suus21
Andre rocks!
pi_29525076
ik vind niet dat Hewitt zorgt voor show...alleen maar irritatie eigenlijk haha
fijn!
pi_29536320
Hoppa, en daar ligt Roddick er in ronde 1 al uit in Montreal.

Hewitt geeft op met maagproblemen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29539771
Roddick gaat een vrije val krijgen op de wereldranglijst zo...Nadal zal zich stevig gaan vestigen op de 2e plaats...Hij heeft absoluut geen enkel punt te verdedigen zo ongeveer de komende maand. Hewitt had deze week een kans de 2e plaats terug te krijgen(veel punten te verdienen, vorig jaar maar 2e ronde) maar verzuimt het...
Jammer..Toernooi is nu best wel gedevalueerd...Maar misschien kan Nalbandian eindelijk eens een master winnen!(en niet alleen zo'n finaletje.... )

En wat is er toch met Ljubicic gebeurd? Davis Cup speelde hij weer geweldig en nu lukt het weer niet
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 11 augustus 2005 @ 21:57:53 #122
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29567893
Rusedski en Mathieu zijn de eerste kwartfinalisten. Vooralsnog nogal een verassend toernooi.

Puerta & Gaudio verrassen
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_29568129
Gaudio speelt tegen een mede gravelspeler en dan gaat het meestal nog wel aardig met hem op snellere banen...Ik wil er niet eens aan denken als hij tegen een serve-volley speler komt te spelen, dan wordt hij zo hard afgedroogd

En Chapeau Mathieu...Mijn kleine heldje...Ik had er geen vertrouwn in naar zijn 6-1 6-0 6-0 verlies tegen Andrjeev in de DC> ::/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:09:16 #124
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29568186
Jij hebt wel 100 helden Norrage?

ik schat Robredo nou wel wat hoger in dan Gaudio, helemaal nadat Gaudio zoveel wedstrijden heeft gespeeld op gravel.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:21:27 #125
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_29568556
Tommy leek kansloos, 3-6, 2-0 achter tegen Gaston. Nu 5 op een rij en serveert voor de 2e set.

Kan alle kanten uit.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:22:14 #126
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_29568568
Tommy leek kansloos, 3-6, 0-2 achter tegen Gaston. Nu 5 op een rij en serveert voor de 2e set.

Kan alle kanten uit.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:24:19 #127
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_29568628
En jawel hoor, Gaston breekt terug. 4-5

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:24:29 #128
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29568638
Doet Gaston wel vaker.

4e ronde Roland Garros bijv. Toen liep het slecht af
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:33:08 #129
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_29568932
Klopt, maar de laatste toernooien verliest hij standaard de eerste set om de volgende twee te pakken.

Nu weet ik het echter niet.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:40:07 #130
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_29569120
Gaston wint.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:44:31 #131
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_29569238
Een bagle in de tb.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_29569531
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:06 schreef Norrage het volgende:
Gaudio speelt tegen een mede gravelspeler en dan gaat het meestal nog wel aardig met hem op snellere banen...Ik wil er niet eens aan denken als hij tegen een serve-volley speler komt te spelen, dan wordt hij zo hard afgedroogd

En Chapeau Mathieu...Mijn kleine heldje...Ik had er geen vertrouwn in naar zijn 6-1 6-0 6-0 verlies tegen Andrjeev in de DC> ::/
Ik heb reusachtige helden, grote helden en kleine helden...Er zijn een stuk of 10 spelers die ik echt volg en een van hen doet het elke week wel een keertje goed en die noem ik helden Het lijkt daarom misschien dat ik wel heel veel helden heb Je moet je wel een beetje inleven natuurlijk

Maar ik heb maar 3 echt reusachtige helden en dat zijn Hewitt, Nalbandian en Ferrero...Ferrero doet het gelukkig wel aardig hier
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:50:08 #133
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29588984
Eerste halve finale:

Nadal vs Mathieu.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_29589023
Ben benieuwd Nadal zal wel winnen maar Mathieu is eindelijk eens zijn potentie aan het tonen
Oud-junior grandslam kampioen en #1 van de wereld en bij vlagen absoluut briljant maar het komt er maar niet uit...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_29613303
Tjonge jonge, Rusedski nog eens in een halve finale van een groot toernooi ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:40:32 #136
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_29616082
Greg zou mij een groot plezier doen als hij van die oude man gaat winnen vanavond, maar dat is een ander topic.

Al iemand de draw van Cincinatti gezien?

Damn!

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  zondag 14 augustus 2005 @ 04:32:29 #137
19271 Vlens_de_Vos
Napred Vardar!
pi_29621283
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:40 schreef Juan Zueco het volgende:
Greg zou mij een groot plezier doen als hij van die oude man gaat winnen vanavond, maar dat is een ander topic.
Helaas, Khaled. . Agassi is geweldig aan het serveren op z'n oude dag en won 88 procent van de punten op z'n 1e service en 100 (!) procent op z'n 2e service. Greg kwam niet verder dan 4 punten op de opslag van die halve bejaarde.

Dus eigenlijk kwam ie er met 6-4 6-4 nog uiterst genadig vanaf.

Prachtige loting in Cincinatti trouwens. Blake/Kiefer/Ljubicic/Gaudio/Safin of Agassi/Nadal zou toch een heel aardige voorbereiding op de US Open zijn voor Federer. .

[ Bericht 6% gewijzigd door Vlens_de_Vos op 14-08-2005 04:51:41 ]
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
  zondag 14 augustus 2005 @ 09:08:02 #138
84009 girllover
You had me at hello
pi_29622106
Cool zeg, Nadal tegen Agassi! Is die partij nou nergens te zien? Op Eurosport wordt, zoals gewoonlijk, alleen WTA-tennis uitgezonden. Ik zou heel graag Nadal-Agassi zien.
pi_29625373
Dat lijkt me inderdaad echt een absoluut geweldige wedstrijd...In ieder geval één van de mooiste matches van het jaar, op papier...Ik hoop dat ze het waar maken en dat Agassi wint. Een beetje die generatie nog een beetje intomen daar...Stomme talentjes

En die cincinatti draw...omfg ja Juan!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:07:29 #140
84009 girllover
You had me at hello
pi_29640707
Nadal wint de eerste set tegen Agassi met 6-3 (zie www.atptennis.com). Maar het lijkt of die score niet geüpdatet word. Want ook een halfuur geleden stond er al 6-3.
pi_29640768
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:07 schreef girllover het volgende:
Nadal wint de eerste set tegen Agassi met 6-3 (zie www.atptennis.com). Maar het lijkt of die score niet geüpdatet word. Want ook een halfuur geleden stond er al 6-3.
Omdat het even zachtjes ging regenen. Inmiddels is de partij alweer hervat.
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:12:46 #142
84009 girllover
You had me at hello
pi_29640850
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:09 schreef Butra het volgende:

[..]

Omdat het even zachtjes ging regenen. Inmiddels is de partij alweer hervat.
Oké, ik snap het. Ben jij heel toevallig aan het kijken?
pi_29642285
1-1 in sets daar...Agassi heeft zich herpakt...Volgens mij is het een geweldige wedstrijd, maar natuurlijk kunnen wij niks verwachten, waarschijnlijk niet eens 1 puntje bij studio sport 's avonds laat...En je zou toch denken dat Studio Sport nu zonder voetbal toch de ruimte zou moeten hebben?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_29642383
Het schijnt dat Nadal ongelooflijk irritant doet en ongeveer 2 minuten tussen elk punt de tijd neemt voor zijn rituelen...Pierce in de dop of is hij gewoon zwaar geintimideerd door zo'n oude kreupele man die vanuit het midden van het veld staat uit te delen?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_29643885
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:12 schreef girllover het volgende:

[..]

Oké, ik snap het. Ben jij heel toevallig aan het kijken?
Ik keek met een half oog ja. Was erg druk bezig helaas.

Sjeng trouwens afgezegd voor de US Open. 'Nog niet klaar voor het hoogste niveau'.

[ Bericht 1% gewijzigd door Butra op 14-08-2005 23:48:37 ]
pi_29644359
De finale van Los Angeles (Clijsters - Hantuchova) is nu trouwens live op Sporza.
  maandag 15 augustus 2005 @ 08:16:15 #147
84009 girllover
You had me at hello
pi_29648653
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:42 schreef Butra het volgende:

[..]

Ik keek met een half oog ja. Was erg druk bezig helaas.
Echt waar?Waar kon jij het dan zien? Heb je een schoteltje?
quote:
Sjeng trouwens afgezegd voor de US Open. 'Nog niet klaar voor het hoogste niveau'.
Iemand in een Engels tennistijdschrift schreef dat hij/zij vond dat Schalken op Schristopher Reeve lijkt. En hij heeft er inderdaad wel iets van weg vind ik.
pi_29649150
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:59 schreef Norrage het volgende:
Het schijnt dat Nadal ongelooflijk irritant doet en ongeveer 2 minuten tussen elk punt de tijd neemt voor zijn rituelen...Pierce in de dop of is hij gewoon zwaar geintimideerd door zo'n oude kreupele man die vanuit het midden van het veld staat uit te delen?
Maar hij won wel.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29650826
Hantuchova heeft verloren.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_29657426
De hele week WTA tennis op Eurosport, live. We beginnen met Domachowska om 17:00.
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:22:04 #151
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29657817
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:06 schreef Butra het volgende:
De hele week WTA tennis op Eurosport, live. We beginnen met Domachowska om 17:00.
tegen Sprem ofzo?
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_29659032
Weet iemand waar er een grote tenniszaak is omg Utrecht. In utrecht binnenstad heb je alleen maar intersport/eijck sport/perry sport daar hebben ze niet zoveeeeel dus daarom mijn vraag!
thnx
pi_29659269
Guusie, hier heb je denk ik meer kans op succes.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29659561
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:08 schreef zjroentje het volgende:
Guusie, hier heb je denk ik meer kans op succes.
I'm so sorry Net 15 uur gevlogen dus mijn hersens werken niet zoals het moet
pi_29659584
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:22 schreef mitt het volgende:

[..]

tegen Sprem ofzo?
Dulko. Redelijk.
  maandag 15 augustus 2005 @ 16:18:17 #156
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29659617
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:17 schreef Butra het volgende:

[..]

Dulko. Redelijk.


kan slechter
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_29662214
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:22 schreef mitt het volgende:

[..]

tegen Sprem ofzo?
Nu is het tenminste nog een beetje een toernooi van niveau...Die andere prut die ze laten zien
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_29679639
Regen op het moment in Cincinnati..
sig verwijderd door FA
pi_29703902
Begin november naar de Masters in Parijs.

Altijd leuk, die NS aanbiedingen..
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:42:20 #160
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29705485
Vanaf 22 augustus zou Sharapova eerste worden op de ranking.

Euhm...

Tja....

.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_29712759
En daar ging de winning streak van Nadal.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29712836
Berdych!!!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_29756906
Misschien dat iemand het weet; hoe haalt die snotneus Melvyn op der Heijde het in zijn hoofd om tijdens de NK in Cordenons te gaan tennissen? Bok tegen Reuter is zo 2000!

Maar goed, Haase verrast Logtens in Ede. Loopt men al warm, er zijn vast nog kaarten
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:43:02 #164
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29756990
is dat nu bezig dan?
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_29757044
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:43 schreef mitt het volgende:
is dat nu bezig dan?
Had je dan ingeschreven
pi_29757116
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:48:48 #167
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29757149
Sluiter doet ook mee
quote:
654 Teletekst do 18 aug
***ENNIS*******************************
*** Raemon Sluiter niet naar New York
***************************************

**Raemon Sluiter doet niet mee aan het
kwalificatie-toernooi voor de US Open.
De Rotterdammer reist om privé-redenen
niet af naar New York.Peter Wessels is
als enige Nederlander rechtstreeks voor
het hoofdtoernooi geplaatst.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_29769322
GAat ook lekker bij de vrouwen met afzeggingen. In Toronto hebben 8 van de top 20 speelsters die al meededen in eerste instantie afgezegd :/
Clijsters speelt nu in de kwartfinales bijvoorbeeld tegen Penetta. Beiden hebben hun achtste finale niet hoeven te spelen

En was Kuznetsova ook nog geblesseerd maar durfde ze niet op te geven...Waar gaat het heen met wereld...
Gelukkig hebben we Clijsters en Henin:)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_29769616
Ik heb vandaag inderdaad meer blessures dan tennis gezien.
pi_29775215
omg...De stand van zaken bij de dames:

L.Davenport (1) - Lower back strain.
M.Sharapova (2) - Right Pectoralis strain.
S.Kuznetsova (4) - Back injury.
S.Williams (7) - Ankle/Leg sprain.
V.Williams (9) - 'Flu'
M.Pierce (11) - Rest.
A.Molik (13) - Vestibular etc.
A.Myskina (14) - Sprained Ankle.
E.Bovina (16) - Right shoulder injury.
V.Zvonareva (17) - Left Ankle sprain.
A.Ivanovic (19) - Strained right chest muscle.
E.Likhovtseva (20): Withdrawn Toronto - Gastro illness.

12 van de 20 speelsters

En dan is een Henin eigenlijk ook nog niet helemaal fit en wilde Clijsters ook al niet meedoen aan dit toernooi maar moest ze vanwege een contract meedoen(Clijsters is topfit, maar kan begrijpen dat ze rust nodig heeft)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_29798078
Ginepri in de halve finales van Cincinatti na een overwinning op Safin.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29798371
Stukje over Schalken net bij het Sportjournaal, hij is echt weer met de basisdingetjes bezig. "Van voor af aan beginnen" zei hij zelf.

Toch wel knap, hopelijk komt hij weer terug tot z'n oude niveau.
sig verwijderd door FA
pi_29805013
Ok, nummer 13 van de 20. Petrova geeft op.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_29809028
Doe mij maar andere dames hoor...brrrr die Sharapova..dat hoofd...dat gekreun...-_-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_29848131
Arme Roddick. Weer kansloos tegen Federer en ook nog eens een blessure aan zn voet.
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:12:58 #177
84009 girllover
You had me at hello
pi_29848907
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:52 schreef Butra het volgende:
Arme Roddick. Weer kansloos tegen Federer en ook nog eens een blessure aan zn voet.
Heeft iemand de partij gezien? 22 finales achter elkaar winnen is wel een geweldig record.
pi_29849449
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:12 schreef girllover het volgende:

[..]

Heeft iemand de partij gezien? 22 finales achter elkaar winnen is wel een geweldig record.
ook 7 weken niet getennist, zijn 1e toernooi weer, en hem gelijk winnen. Ongelooflijk.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:34:44 #179
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29849827
Henin vs Clijsters is ondertussen bezig.

gaat nog gelijkop.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_29851570
Dit is al weer de 4e Masters - titel voor Fed dit jaar, als ik het goed heb.

Heeft er ooit iemand zo veel Masters - toernooien in 1 jaar gewonnen?
pi_29853014
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:34 schreef mitt het volgende:
Henin vs Clijsters is ondertussen bezig.

gaat nog gelijkop.
7-5 6-1 Clijsters geworden.
sig verwijderd door FA
  zondag 21 augustus 2005 @ 22:01:43 #182
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29853146
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 21:55 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

7-5 6-1 Clijsters geworden.
Knappe zege, heb de wedstrijd verder niet gezien.

Moet op de US Open maar eens gaan gebeuren voor Kim.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_29853986
Nick van der Meer verslaat Martijn Bok 6-3 1-6 6-0 6-2
Renée Reinhard wint van Kelly de Beer 6-4 7-5

Winnaars van 20 en 15 jaar oud respectievelijk
  zondag 21 augustus 2005 @ 22:44:47 #184
84009 girllover
You had me at hello
pi_29854190
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 21:15 schreef Leatherface het volgende:
Dit is al weer de 4e Masters - titel voor Fed dit jaar, als ik het goed heb.

Heeft er ooit iemand zo veel Masters - toernooien in 1 jaar gewonnen?
Nee, da's de eerste keer.
pi_29854247
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 22:44 schreef girllover het volgende:

[..]

Nee, da's de eerste keer.
Die man breekt echt record op record.
pi_29854291
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 22:47 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Die man breekt echt record op record.
Alhoewel Nadal natuurlijk op gelijke hoogte met Federer kan komen qua aantal Masters - titels dit jaar.
pi_29855685
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 22:49 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Alhoewel Nadal natuurlijk op gelijke hoogte met Federer kan komen qua aantal Masters - titels dit jaar.
Maar Federer gaat er echt nog wel eentje winnen hoor,
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_29856257
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 23:42 schreef Norrage het volgende:

[..]

Maar Federer gaat er echt nog wel eentje winnen hoor,
Ligt eraan of Fed nog wel gemotiveerd is om op die toernooien in actie te komen.

Na de US Open krijgen we nog Madrid en Parijs. Kan me voorstellen dat Federer het na de US Open welletjes (zeker als hij em wint) vindt en alleen nog maar de Masters Cup gaat spelen.
pi_29856474
Ach of hij nou mee doet of niet, het is toch nauwelijks een inspanning.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_29861954
Het moet toch wel ontzettend demotiverend voor spelers zijn, om te weten dat Federer ook meedoet.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29890376
Records die Federer niet breken zal:
- voor het eerst sinds 1973 geen Nederlandse man bij de beste honderd op de wereldranglijst
- Navratilova wint op haar 48e haar 351e toernooititel, in Toronto met Anna-Lena Groenefeld
pi_29994883
Clijsters wil gaan stoppen met tennis al in 2007?Dat zou op haar 24e zijn
Ze wijt het aan het feit dat ze het niet meer kan opbrengen, maar dan ga je toch minder spelen...Ze heeft al de records gebroken van de meeste wedstrijden gespeeld in 1 jaar en zo, natuurlijk raak je dan overspannen/overbelast...
Beetje vreemd, ik denk niet dat het eerder is voorgekomen dat iemand zo vroeg al vrijwillig stopt(Niet gedwongen zoals bij Hingis)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_29999092
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:08 schreef Norrage het volgende:
Clijsters wil gaan stoppen met tennis al in 2007?Dat zou op haar 24e zijn
Ze wijt het aan het feit dat ze het niet meer kan opbrengen, maar dan ga je toch minder spelen...Ze heeft al de records gebroken van de meeste wedstrijden gespeeld in 1 jaar en zo, natuurlijk raak je dan overspannen/overbelast...
Beetje vreemd, ik denk niet dat het eerder is voorgekomen dat iemand zo vroeg al vrijwillig stopt(Niet gedwongen zoals bij Hingis)
Bjorn Borg komt enigszins in de beurt. Die stopte toen ie 25 was. Dus ik verwacht een comeback van Clijsters in 2017. .
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:00:22 #194
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29999255
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:08 schreef Norrage het volgende:
Clijsters wil gaan stoppen met tennis al in 2007?Dat zou op haar 24e zijn
Ze wijt het aan het feit dat ze het niet meer kan opbrengen, maar dan ga je toch minder spelen...Ze heeft al de records gebroken van de meeste wedstrijden gespeeld in 1 jaar en zo, natuurlijk raak je dan overspannen/overbelast...
Beetje vreemd, ik denk niet dat het eerder is voorgekomen dat iemand zo vroeg al vrijwillig stopt(Niet gedwongen zoals bij Hingis)
Ach ja, die motivatie, hè. Als ze wat gemotiveerder was, dan had ze ondertussen wel al een grand slam gewonnen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:04:24 #195
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_29999466
Clijsters is al multi-miljonaire, dus waarom niet rentenieren op je 24e?

Bovendien lijkt Kim mij wel een meid, die rap wil trouwen en er een paar kindjes uit wil poepen. Dat combineert nu eenmaal niet al te best met top-tennis.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_30022807
Ik kan het inderdaad wel begrijpen, maar je ziet het toch niet vaak gebeuren Vaker bij de vrouwen dan bij de mannen in ieder geval, inderdaad vanwege het zwanger zijn gedoe

En is het echt zo dat Borg zo vroeg stopte? Heb ik weer wat nieuws geleerd
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:21:31 #197
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_30024851
Sharapova is na 5 dagen haar eerste plaats al terug kwijt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:02:41 #198
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_30038864
Goddank.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_30057323
maar dat ze hem heeft gehad is al een schande...verdomme..Ik hoop dat Clijsters en Henin snel over haar heen gaan zodat ze het nooit meer weet...Waarschijnlijk gaat ze niks presteren op de USOpen wegens haar blessure...gelukkig
Maar goed, niet te negatief..Ik heb gewoon wat tegen zulke domme speelsters -_-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 1 september 2005 @ 18:39:05 #200
30919 mitt
Michael Corleone
pi_30174104


zie hier het stadion voor de Tennis Masters Cup in Shanghai.

Als ik het Chinees goed gelezen heb is het gloedjenieuw
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_30174240
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:57 schreef Vlens_de_Vos het volgende:

[..]

Bjorn Borg komt enigszins in de beurt. Die stopte toen ie 25 was. Dus ik verwacht een comeback van Clijsters in 2017. .
Borg moest toch later weer aan de bak, ik heb eigenlijk weinig zin in een 30 jarige Mastodontachtige Clijsters over een aantal jaar wegens financiele problemen.

Ik zou het raar vinden dat Clijsters zou stoppen, dan houdt ze minder van het spel dan ik verwacht van zo'n topper, bovendien moet ze eerst nog eens wat bereiken in de tenniswereld behalve een WK en een nummer 1 plaats op de ranglijst.
In het tennis tellen toch echt de Grand Slams en ik vid het nog steeds erg merkwaardig dat ze in de finales niet haar beste tennis kan laten zien, itt Federer bijv.
Hopelijk wint ze dit jaar de US Open, ik gun het ze van harte want ik vind haar een van de sympathiekste spelers.
Yeah baby Yeah!
pi_30174302
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:04 schreef Juan Zueco het volgende:
Clijsters is al multi-miljonaire, dus waarom niet rentenieren op je 24e?

Bovendien lijkt Kim mij wel een meid, die rap wil trouwen en er een paar kindjes uit wil poepen. Dat combineert nu eenmaal niet al te best met top-tennis.

J.
Toptennis bedrijven en er accuut zonder noodzaak mee stoppen is nét ietsje anders dan je baan als kantoormedewerker opzeggen.
Yeah baby Yeah!
pi_30183868
Wat een foeilelijk stadion.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 1 september 2005 @ 23:10:28 #204
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_30183977
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:46 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Toptennis bedrijven en er accuut zonder noodzaak mee stoppen is nét ietsje anders dan je baan als kantoormedewerker opzeggen.
Mee eens.

Maar, ik denk dat ik er met mijn opmerking niet ver naast zit.

Kim is een moeke. Huisje, boompje, beestje..

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 1 september 2005 @ 23:11:07 #205
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_30184013
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef zjroentje het volgende:
Wat een foeilelijk stadion.
Nogal moeilijk te zien, is er geen groter plaatje?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 1 september 2005 @ 23:15:03 #206
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30184147
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:11 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Nogal moeilijk te zien, is er geen groter plaatje?
Open die foto maar eens in een nieuw venster...
Ik vind het stadion van bovenaf mooier, ben benieuwd hoe het er met het dak dicht uitziet.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_30184157
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:10 schreef Juan Zueco het volgende:

[..]

Mee eens.

Maar, ik denk dat ik er met mijn opmerking niet ver naast zit.

Kim is een moeke. Huisje, boompje, beestje..

J.
het zou goed kunnen, Davenport is zo'n zelfde huismus blijkbaar.
Yeah baby Yeah!
pi_30186046
ik vind het er zeer indrukwekkend uitzien..Misschien wat te veel van het goede alleen?
Hier zijn wat extra grote plaatjes te zien..(bijna satelliet man )

http://www.masters-cup.com/en/news/2005/stadium_index2.asp
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_30193179
Het dak kan ook gewoon open zie ik.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 7 september 2005 @ 19:16:32 #210
30919 mitt
Michael Corleone
pi_30362315
GROOT NIEUWS:

Raemon Sluiter heeft in de eerste ronde van een Challenger een wedstrijd gewonnen. Ergens in Turkije ofzo.

Hij is daar ongeplaatst en moet nu tegen WANG.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_30362628
Hou je vast, ook Van Scheppingen wint zn 1e ronde, ergens in de binnenlanden van Roemenie. Wat een onvergetelijke dag.
pi_30363685
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:39 schreef mitt het volgende:
[afbeelding]

zie hier het stadion voor de Tennis Masters Cup in Shanghai.

Als ik het Chinees goed gelezen heb is het gloedjenieuw
Met verwarmde of verkoelde stoeltjes.
Ze laten er geen gras over groeien, die Chinezen.
  woensdag 7 september 2005 @ 19:55:46 #213
30919 mitt
Michael Corleone
pi_30363750


De wederopstanding van het Nederlandse tennis.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_30369062
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:16 schreef mitt het volgende:
GROOT NIEUWS:

Raemon Sluiter heeft in de eerste ronde van een Challenger een wedstrijd gewonnen. Ergens in Turkije ofzo.

Hij is daar ongeplaatst en moet nu tegen WANG.

Ongeplaatst?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_30429802
Ik zie net de Entry ranking. Gewoon geen Nederlander in de top 100. Treurigheid troef ....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 9 september 2005 @ 19:09:41 #216
30919 mitt
Michael Corleone
pi_30430205
Overigens verloor ook Sluiter in de tweede ronde (1-6 3-6 van WANG)
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 12 september 2005 @ 16:22:05 #217
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_30516493
Babolat Soft Drive 2005

Het beste compromis tussen hanteerbaarheid en kracht.
De nieuwe uitvoering is 100% grafiet om de reactiviteit te verhogen.
Daarnaast is het racket comfortabel dankzij het Soft woofer systeem.

Materiaal : 100 %grafiet
Bladgrootte : 670 cm /104 sq in
Gewicht : 265 g
Stijfheid : 67 ra
Evenwicht : 340 mm
Lengte : 68,5 cm
Powerlevel : Gemiddeld
Type Slag : Gemiddeld


Is dit een aardig racketje?
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
  maandag 12 september 2005 @ 21:00:25 #218
30919 mitt
Michael Corleone
pi_30523404
Recreatief Tennistopic deel 4

daar is dit topic voor
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_30584791
Wessels morgenochtend vroeg tegen ene Wang Jr. in Beijing. Dé kans om weer eens een kwartfinale te halen..
  woensdag 14 september 2005 @ 22:25:00 #220
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_30586788
Wang Jr. wie kent hem niet.
  donderdag 15 september 2005 @ 12:18:17 #221
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30599183
Ik?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 15 september 2005 @ 13:12:47 #222
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_30600638
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:18 schreef Komakie het volgende:
Ik?
Trek het je niet aan, zelfs Wang Sr. kent hem nauwelijks.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 15 september 2005 @ 23:21:57 #223
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30619565
quote:
Op donderdag 15 september 2005 13:12 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Trek het je niet aan, zelfs Wang Sr. kent hem nauwelijks.
Hey! bijna dezelfde naam!!!

familie???


Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_30619897
quote:
Op woensdag 14 september 2005 21:35 schreef Butra het volgende:
Wessels morgenochtend vroeg tegen ene Wang Jr. in Beijing. Dé kans om weer eens een kwartfinale te halen..
We moeten nog een nachtje wachten op deze toppert. Regen.
Sluiter al 2 potjes gewonnen in Orleans, moet toch niet gekker worden deze week.
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:26:11 #225
30919 mitt
Michael Corleone
pi_30633438
Het Franse Orleans neem ik aan?

Wessels wint van WANG

Vandaag nog de kwartfinale tegen Nadal, leuk.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_30633594
Ooh..Als Gimelstob een set kan pakken tegen Nadal! Misschien kan Wessels dan wel winnen!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_30647554
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:30 schreef Norrage het volgende:
Ooh..Als Gimelstob een set kan pakken tegen Nadal! Misschien kan Wessels dan wel winnen!
Niet helemaal, maar wel een tie-break gespeeld tegen de nummer één geplaatst
  maandag 19 september 2005 @ 13:24:26 #228
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30724238
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:25 schreef nickybol het volgende:
Wang Jr. wie kent hem niet.
Niemand kent hem, maar hij wint daar wel ff het toernooi...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_30727266
In de wedstrijd Hewitt - Federer halve finale van US Open vorige week ging Hewitt op het moment naar het net. Federer probeerde hem links van Hewitt te passeren maar Hewitt was snel bij en tikte de bal over het net voordat de bal over het net/op de speelheft van Hewitt. De scheidsrechter keurde de punt goed. Maar de bal was nog niet over het net. Ik dacht dat dit niet mocht?
  maandag 19 september 2005 @ 17:37:28 #230
32015 suus21
Andre rocks!
pi_30731611
mag ook niet maar de scheids zal het niet gezien hebben, tis ook moeilijk te zien. Alleen als het heel overduidelijk te zien is zal de scheids overrulen en anders niet zoals in dit geval.
fijn!
  maandag 19 september 2005 @ 17:57:59 #231
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30732126
Het was toch anders

Hij stoot toch op de helft van Hewitt en weer terug over het net? Daarna gaf Hewitt de bal nog een zetje mee en dat mag wel. Dat is de enige uizondering op de regel dat je niet met je racket over het net mag.

Ik kan me dat moment ook nog wel herinneren volgens mij.

Federer slaat dwarrelbal, Stuit op de helft van Hewitt en daarna weer terug over het net en Hewitt legt de bal dan schuin weg door met zijn racket over het net te komen. Mag gewoon.

Het is zelfs zo dat je de bal dan in het net van de tegenstander mag slaan
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_30744221
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:57 schreef Komakie het volgende:
Het was toch anders

Hij stoot toch op de helft van Hewitt en weer terug over het net? Daarna gaf Hewitt de bal nog een zetje mee en dat mag wel. Dat is de enige uizondering op de regel dat je niet met je racket over het net mag.

Ik kan me dat moment ook nog wel herinneren volgens mij.

Federer slaat dwarrelbal, Stuit op de helft van Hewitt en daarna weer terug over het net en Hewitt legt de bal dan schuin weg door met zijn racket over het net te komen. Mag gewoon.

Het is zelfs zo dat je de bal dan in het net van de tegenstander mag slaan
Dit is zoals het gebeurt is ja.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_30774654
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:57 schreef Komakie het volgende:
Het was toch anders

Hij stoot toch op de helft van Hewitt en weer terug over het net? Daarna gaf Hewitt de bal nog een zetje mee en dat mag wel. Dat is de enige uizondering op de regel dat je niet met je racket over het net mag.

Ik kan me dat moment ook nog wel herinneren volgens mij.

Federer slaat dwarrelbal, Stuit op de helft van Hewitt en daarna weer terug over het net en Hewitt legt de bal dan schuin weg door met zijn racket over het net te komen. Mag gewoon.

Het is zelfs zo dat je de bal dan in het net van de tegenstander mag slaan
Dat kan. Federer sloeg de bal diagonaal naar links van Hewitt, terwijl Hewiit aan het net was. Toen sloeg Hewitt de bal kort en zachtjes op de helft van Federer. De camera was achter Federer en vandaaruit leek wel dat Hewitt zijn racket over het net speelde.
Hoe dan ook, het was een briljante wedstrijd. Ik vond Hewitt bijna gelijkwaardig aan Federer, maar Federer was op belangrijke momenten beter.
pi_30776863
Klopt dat dat op Roland Garros oorspronkelijk op gras werd gespeeld? Ik heb daar wat van gehoord maar ik kan het nergens op het internet vinden.
pi_30777691
Vroeger werd alles op gras gespeeld. Alles was een "lawn tennis club"..
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_30778165
Over Roland Garros gesproken, volgend jaar duurt dat 15 dagen, het begint op de zondag en eindigt twee weken later ook op de zondag.
sig verwijderd door FA
pi_30780956
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef Tennis-boy het volgende:
Klopt dat dat op Roland Garros oorspronkelijk op gras werd gespeeld? Ik heb daar wat van gehoord maar ik kan het nergens op het internet vinden.
Klopt NIET. Vroeger was het zo dat Amerika op Hardcourt en Roland Garros op gravel werden gespeeld, terwijl Aus. Open en Wimbledon op gras werden gespeeld.

Tegenwoordig is Aus. op Rebound Ace, dus 4 verschillende grand slams
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  woensdag 21 september 2005 @ 15:20:52 #238
30919 mitt
Michael Corleone
pi_30792648
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
Over Roland Garros gesproken, volgend jaar duurt dat 15 dagen, het begint op de zondag en eindigt twee weken later ook op de zondag.
belachelijk zeg.

Hele traditie weg op Roland Garros.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_30828444
Tennis Magazine heeft een leuke top 40 gemaakt van beste spelers ooit. Vond het wel leuk om het hier neer te zetten.
De top 4 is nog niet bekend maar zal waarschijnlijk gaan tussen Sampras, Graf, Navratilova en Evert.(ja, mannen en vrouwen gemixed )

40. Sabatini
39. Rafter
38. Wade
37. Kuerten
36. Capriati
35. Stan Smith
34. Hewitt
33. Hana Mandikova
32. Tracy Austin
31. Henin-Hardenne
30. Ashe
29. Davenport
28. Nastase
27. Sancehz-Vicario
26. Courier
25. Venus Williams
24. Vilas
23. Evonne Goolagong
22. Hingis
21. Roy Emerson
20. Ken Rosewall
19. JesusFed
18. Boris Becker
17. Serena Williams
16. John Newcombe
15. Wilander
14. Edberg
13. Seles
12. Agassi
11. McEnroe
10. Lendl
9. Billie Jean King
8. Laver
7. Connors
6. Court
5. Borg
4-1. Sampras, Navratilova, Graf, Evert.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_30828985
quote:
Op woensdag 21 september 2005 04:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Klopt NIET. Vroeger was het zo dat Amerika op Hardcourt en Roland Garros op gravel werden gespeeld, terwijl Aus. Open en Wimbledon op gras werden gespeeld.
US Open werd in de jaren 70 een tijdje op gravel gespeeld.
pi_30829925
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:42 schreef Norrage het volgende:
Tennis Magazine heeft een leuke top 40 gemaakt van beste spelers ooit. Vond het wel leuk om het hier neer te zetten.
De top 4 is nog niet bekend maar zal waarschijnlijk gaan tussen Sampras, Graf, Navratilova en Evert.(ja, mannen en vrouwen gemixed )

40. Sabatini
39. Rafter
38. Wade
37. Kuerten
36. Capriati
35. Stan Smith
34. Hewitt
33. Hana Mandikova
32. Tracy Austin
31. Henin-Hardenne
30. Ashe
29. Davenport
28. Nastase
27. Sancehz-Vicario
26. Courier
25. Venus Williams
24. Vilas
23. Evonne Goolagong
22. Hingis
21. Roy Emerson
20. Ken Rosewall
19. JesusFed
18. Boris Becker
17. Serena Williams
16. John Newcombe
15. Wilander
14. Edberg
13. Seles
12. Agassi
11. McEnroe
10. Lendl
9. Billie Jean King
8. Laver
7. Connors
6. Court
5. Borg
4-1. Sampras, Navratilova, Graf, Evert.
Waar staat Federer???

Hewitt staat er wel tussen bijvoorbeeld, maar federer, Safin en Roddick niet
  donderdag 22 september 2005 @ 18:38:09 #242
30919 mitt
Michael Corleone
pi_30831964
Hewitt op 34 en Rafter op 39?

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_30833466
Waarom Federer maar op 19? Veel hoger lijkt me.
pi_30837093
Federer staat onder Jesusfed..Had dit gekopieerd van een ander forum waar ze nogal Federer verslaafd zijn....
Federer zal wel de grootste worden, maar is dat qua prestaties nog niet dus staat nog maar 19e...

Verder kijken ze volgens mij vooral naar aantal grandslams en zo, maar ben het er wel mee eens dat Hewitt echt veel hoger moet staan dan Roddick/Safin...Hij is toch 2 jaar non-stop achter elkaar #1 geweest, iets was slechts 3 spelers voor hem gedaan hadden of zo...

Verder vind ik dat McEnroe het verdient hoger te staan, maar ja, hij heeft relatief gezien niet veel grand slams gewonnen...Verder ben ik het toch redelijk eens met deze top 40(daarom dat ik hem ook neerzette)
En van mij hadden ze Wilander en Edberg mogen omwisselen...Ze schelen inderdaad niet veel maar vond Wilander toch wel beter dan Edberg...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_30921332
Het is weer een vruchtbaar Hollands weekje. Ik kan alleen Sluiter terugvinden in de loting van Vietnam, tegen Waske. Die speelde gisteren nog met Duitsland op gravel tegen Tsjechie, moet toch te doen zijn dan..
  zondag 25 september 2005 @ 18:01:24 #246
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_30921423
Serena Williams boven Hingis .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 25 september 2005 @ 18:47:05 #247
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_30922482
Hingis is the goddess. Ik heb een keer het genot gehad om haar te mogen ontmoeten. Fantastisch, wat een prachtmens.
  dinsdag 27 september 2005 @ 18:39:17 #248
30919 mitt
Michael Corleone
pi_30979441
Leuke week om het Nederlandse tennis weer te volgen

Wessels verliest van Saulnier

en Sluiter speelt tegen Alexander Waske, en heeft nog niet verloren.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_30995716
Op Eurosport wordt telkens de Road to the Masters genoemd dat op de 29ste begint maar in de tvgidsen kan ik er niks over vinden. Iemand enig idee?
pi_30996622
A Waske (GER) d R Sluiter (NED) 76(3) 67(4) 76(7).

Lullig.
  woensdag 28 september 2005 @ 15:09:21 #251
30919 mitt
Michael Corleone
pi_31000280
Zonde Sluit
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 29 september 2005 @ 13:43:55 #252
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_31025706
Lekkere loting DC voor de heren. Rusland is de tegenstander.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_31026863
Dat wordt dus daarna een promotie/degradatieduel. De enige Nederlander die nog wat zou kunnen doen op dat moment is Verkerk, en het is nog maar de vraag of die speelt.
pi_31026881
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:43 schreef Juan Zueco het volgende:
Lekkere loting DC voor de heren. Rusland is de tegenstander.

J.
Is vooral mn bankrekening erg blij mee
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 29 september 2005 @ 14:48:39 #255
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_31027313
Nederland speelt thuis en mag de ondergrond kiezen.

Leg er maar een ijsvloer neer.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_31029067
Rusland....Qua hoeveelheid goede spelers misschien wel de moeilijkste tegenstander...Youzhny, Safin, Davydeno, Andreev, Toersonov...Wat een kutloting eigenlijk zeg! Alleen Argentinie was misschien kutter geweest maar dan kan je gewoon een snelle baan neerleggen en wint alleen Nalbandian zijn partijen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_31030602
Hewitt en Gimelstob maken het wel spannend. 10-10 in de derde set tiebreak...Wel wat raar van Hewitt, Gimelstob moet je toch wel makkelijk kunnen hebben....Maarja, Gimelstob wist nog wel een set te pakken van nadal ook...dus, misschien heeft hij wat lekkers gegeten
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_31030716
Hewitt wint, 11-9...Was nog een dispute ook op 10-9...haha...wat een erge manier om een wedstrijd te winnen...Met een punt dat je alsnog toegekend wordt...:D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_31092620
Puerta. 0-6, 1-6.

Van Lottum leeft trouwens ook weer. De 1e ronde van de kwalificatie van een challenger heeft-ie overleefd.
pi_31107072
Momenteel wordt de finale in Bangkok gespeeld tussen Federer en Murray, de eerste set is net begonnen.
pi_31107236
Sjong jonge, op de BBC doen ze echt net alsof die Murray de nieuwe Messias van het tennis is
pi_31107971
Federer wint de finale in Bangkok met 6 - 3 en 7 - 5. Murray wist het Federer in de tweede set nog knap lastig te maken, maar desondanks wint de nummer 1 van de wereld zijn 11e toernooi van het jaar.

Het is wel opvallend dat Federer met de jonge tennissers als Nadal, Gasquet en nu dus ook Murray nog de meeste moeite lijkt te hebben.
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:36:25 #263
84009 girllover
You had me at hello
pi_31112254
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:13 schreef Leatherface het volgende:
Federer wint de finale in Bangkok met 6 - 3 en 7 - 5. Murray wist het Federer in de tweede set nog knap lastig te maken, maar desondanks wint de nummer 1 van de wereld zijn 11e toernooi van het jaar.
Heb je de paritj gezien? Ik had hem graag gezien.

Er is nu geloof ik iets als Zcam, waar je tegen betaling via internet partijen kunt volgen (in elk geval die uit Bangkok).

24 finales alweer achter elkaar. Echt geweldig. Het oude record van op rij gewonnen finales was een gedeeld record van Borg en McEnroe en was 12. Federers record is nu die twee recors bij elkaar opgeteld.

En vorig jaar was Federer first to 50; hij won zijn 50e partij toen hij nog maar 4 verliespartijen had. Nu staat hij op 77 gewonnen partijen en 3 verloren partijen!
pi_31116798
Inderdaad weer grootste klasse van Federer...Je zou toch echt denken dat het niet beter zou kunnen dan vorig jaar, maar ja, het is hem gelukt....Alleen 1 grandslam minder maar echt veel meer andere zeges...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_31117060
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:36 schreef girllover het volgende:

[..]

Heb je de paritj gezien? Ik had hem graag gezien.

Er is nu geloof ik iets als Zcam, waar je tegen betaling via internet partijen kunt volgen (in elk geval die uit Bangkok).

24 finales alweer achter elkaar. Echt geweldig. Het oude record van op rij gewonnen finales was een gedeeld record van Borg en McEnroe en was 12. Federers record is nu die twee recors bij elkaar opgeteld.

En vorig jaar was Federer first to 50; hij won zijn 50e partij toen hij nog maar 4 verliespartijen had. Nu staat hij op 77 gewonnen partijen en 3 verloren partijen!
Ja, indrukwekkend. Ben wel benieuwd hoeveel toernooien hij dit jaar nog gaat spelen. Sowieso de Masters Cup in Shanghai. Basel waarschijnlijk ook wel. Maar vraag me af of hij ook Madrid en Parijs nog gaat doen.
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:14:49 #266
30919 mitt
Michael Corleone
pi_31117153
Basel speelde hij vorig jaar ook niet.

Maar toen had hij ook last van een spierblessure, zodat hij volgens mij alleen de Masters nog speelde.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_31117241
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:14 schreef mitt het volgende:
Basel speelde hij vorig jaar ook niet.

Maar toen had hij ook last van een spierblessure, zodat hij volgens mij alleen de Masters nog speelde.
Mwah, het is toch wel zijn thuisstad. Lijkt mij dat mits fit, hij daar toch wel wil spelen.
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:19:23 #268
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31117262
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:14 schreef mitt het volgende:
Basel speelde hij vorig jaar ook niet.

Maar toen had hij ook last van een spierblessure, zodat hij volgens mij alleen de Masters nog speelde.
Volgens zijn site speelt ie Basel, Parijs en Madrid
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_31125921
Wow, de masters komen er nog aan, wordt wel gaaf, met federer, agassi, nadal, hewitt, roddick!

http://www.ishkur.com/sports/tennisstuds.php
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:43:16 #270
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_31143571
Wessels verliest van Gambill in Tokyo.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:18:09 #271
30919 mitt
Michael Corleone
pi_31146199
Knappe prestatie van Wessels.

nu Sluiter nog.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:49:46 #272
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31148434
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:18 schreef mitt het volgende:
Knappe prestatie van Wessels.

nu Sluiter nog.
Sluiter was als eerste geplaatst voor het kwalificatie-toernooi in Tokyo.

Daar schakelde hij vervolgens Wassen uit
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_31167377
Sluiter wint! Feestje!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:06:51 #274
75556 erkel
back from Dagestan
pi_31180788
Schnyder veegt Ivanovic met 6-1 6-2...en terecht. Dan is het wel 1 van de grootste talenten, maar ze moet nog heel wat leren. Met alleen beuken en rammen kom je er niet, dat bewijst de styliste Schnyder maar weer eens. Met ogenschijnlijk bijna geen moeite schoof ze Ivanovic aan de kant.
Weisst
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:58:00 #275
84009 girllover
You had me at hello
pi_31185999
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:11 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ja, indrukwekkend. Ben wel benieuwd hoeveel toernooien hij dit jaar nog gaat spelen. Sowieso de Masters Cup in Shanghai. Basel waarschijnlijk ook wel. Maar vraag me af of hij ook Madrid en Parijs nog gaat doen.
Allevier de toernooien die je noemt. Zie www.rogerfederer.com, aan de linkerkant, onder de knop 'Schedule'
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:00:38 #276
84009 girllover
You had me at hello
pi_31186089
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:19 schreef addictivebeat het volgende:
Wow, de masters komen er nog aan, wordt wel gaaf, met federer, agassi, nadal, hewitt, roddick!

http://www.ishkur.com/sports/tennisstuds.php
Wordt het nog ergens uitgezonden?
pi_31186244
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:06 schreef erkel het volgende:
Schnyder veegt Ivanovic met 6-1 6-2...en terecht. Dan is het wel 1 van de grootste talenten, maar ze moet nog heel wat leren. Met alleen beuken en rammen kom je er niet, dat bewijst de styliste Schnyder maar weer eens. Met ogenschijnlijk bijna geen moeite schoof ze Ivanovic aan de kant.
Tactisch is het inderdaad nog niet veel. Ze zag er trouwens wel een stuk afgetrainder uit dan een paar maanden geleden.

Een shot van vanmiddag.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:40:55 #278
75556 erkel
back from Dagestan
pi_31187263
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:06 schreef Butra het volgende:

[..]

Tactisch is het inderdaad nog niet veel. Ze zag er trouwens wel een stuk afgetrainder uit dan een paar maanden geleden.

Een shot van vanmiddag.
Ok toegegeven...ze zag er zeer apetijtelijk (schrijf je dat zo? ) uit!!
Weisst
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:58:20 #279
84009 girllover
You had me at hello
pi_31187797
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:40 schreef erkel het volgende:

[..]

Ok toegegeven...ze zag er zeer apetijtelijk (schrijf je dat zo? ) uit!!
Appetijtelijk (dubbel p)
pi_31195914
L'Equipe meldt vandaag dat Puerta degene is die betrapt is op doping in de 2e week van Roland Garros! Vuile hond.

http://fr.sports.yahoo.co(...)-c-etait-puerta.html
  woensdag 5 oktober 2005 @ 08:04:48 #281
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31196110
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 07:25 schreef Butra het volgende:
L'Equipe meldt vandaag dat Puerta degene is die betrapt is op doping in de 2e week van Roland Garros! Vuile hond.

http://fr.sports.yahoo.co(...)-c-etait-puerta.html
Wie had dat gedacht! Dat het een Argentijn zou zijn.....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_31196386
Frappant! Weer L'Equipe die het publiceert, en weer zouden de resultaten van Chatenay - Malabry afkomstig zijn.
pi_31197622
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:06 schreef Butra het volgende:

[..]

Tactisch is het inderdaad nog niet veel. Ze zag er trouwens wel een stuk afgetrainder uit dan een paar maanden geleden.
Ze zag er potverdomme verdomde goed uit.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_31199498
Sluiter ligt er weer uit door Saulnier...Verloor hij daar vorige week ook al niet van of was dat Wessels?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 5 oktober 2005 @ 11:35:40 #285
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_31199599
Die uitslag is niet officieel. Het regent in Tokyo (alleen het centre court is beschikbaar) en alleen de uitslagen van Puerta en Ginepri zijn bevestigd.
Volgens de site moet Sluit nog spelen.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_31200625
Weet iemand waarom ze het op Eurosport telkens over 'The Road To The Masters' hebben die 29 september zou beginnen op Eurosport 1 en 2? Voor zover ik kan zien in de tv-gids e.d. zenden ze alleen vrouwentennis uit...
pi_31201553
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 11:35 schreef Juan Zueco het volgende:
Die uitslag is niet officieel. Het regent in Tokyo (alleen het centre court is beschikbaar) en alleen de uitslagen van Puerta en Ginepri zijn bevestigd.
Volgens de site moet Sluit nog spelen.

J.
Livescore zegt idd dat het postponed is, maar SportOne.nl zegt dit:
quote:

Raemon Sluiter is op het ATP-toernooi in Tokio in de tweede ronde uitgeschakeld. De Rotterdammer verloor nipt van Cyril Saulnier (12): 6-7, 7-6, 3-6.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_31201575
Ja de road gaat beginnen maar ze gaan het niet uitzenden natuurlijk. Wat denk je zelf? zucht


kuttv
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 5 oktober 2005 @ 13:29:37 #289
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_31202564
Het staat op TT, dus waarschijnlijk daarom de SportOne.nl vermelding.

Maar ik betwijfel het.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_31210462
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 12:53 schreef Norrage het volgende:
Ja de road gaat beginnen maar ze gaan het niet uitzenden natuurlijk. Wat denk je zelf? zucht


kuttv
Ik weet niet helemaal hoe ik dit op moet vatten...
pi_31211043
Niet negatief in ieder geval Sarcastisch bedoeld...Ik denk dat ze met de road to the masters bedoelen dat ze de masters gaan uitzenden en verder niks...(klopt dus geen hol van maar ja, das eurosport)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 5 oktober 2005 @ 21:50:25 #292
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_31217182
Puerta weer betrapt. Als het waar is wordt hij levenslang geschorst. En terecht.... De Argentijnse tennissers kunnen nog steeds niet inzien dat doping in tennis toch maar weinig nut heeft....
pi_31218178
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 21:50 schreef nickybol het volgende:
Puerta weer betrapt. Als het waar is wordt hij levenslang geschorst. En terecht.... De Argentijnse tennissers kunnen nog steeds niet inzien dat doping in tennis toch maar weinig nut heeft....
Blijkbaar wel, want vanuit het niets stond Puerta ineens in de finale.
pi_31303264
Vandaag de finale in Metz tussen Gael Monfils en Ivan Ljubicic.

Heeft die Ljubicic dit jaar toch al een toernooi kunnen winnen, of zou dit zijn eerste worden?
pi_31303704
Ljubicic heeft 4 finales verloren dit jaar....zijn laatste toernooizege is van 2001
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:55:34 #296
84009 girllover
You had me at hello
pi_31304686
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 10:53 schreef Norrage het volgende:
Ljubicic heeft 4 finales verloren dit jaar....zijn laatste toernooizege is van 2001
Ja, en hij verloor er drie van Federer. Één met 6-3 6-1 (Qatar) en twee in drie sets (Rotterdam en Dubai).
pi_31315219
Eindelijk eentje gewonnen! Wat een jaar heeft hij...Jammer dat het in het midden slecht ging, maar verder...Alleen die Davis Cup al
Hij werd in het begin door kenners als McEnroe gezien als de echte #2, na Federer...(dat is misschien overschat, maar hij kan in ieder geval echt heel veel )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 9 oktober 2005 @ 20:44:25 #298
30919 mitt
Michael Corleone
pi_31316048
en dit bericht dan:
quote:
Peter Wessels is er net als Raemon Sluiter niet in geslaagd om zich te plaatsen voor het hoofdtoernooi van de Stockholm Open. Wessels verloor zondag in de tweede kwalificatieronde met 6-7, 5-7 van de Brit Allan Mackin. Zaterdag had de bestgeklasseerde Nederlander op de wereldranglijst met 6-7(17), 6-3, 6-3 gewonnen van de Zweed Jakob Adaktusson.

Sluiter verloor zaterdag in de eerste ronde van het kwalificatietoernooi met 6-4, 3-6, 4-6 van de Deen Frederik Nielsen, de nummer 501 van de wereld
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 9 oktober 2005 @ 21:38:39 #299
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_31317506
Sja het gaat niet zo goed met de Nederlanders, hoe zou dat toch komen? Ik bedoel komop Frederik Nielsen dat moet toch te doen zijn?
pi_31317795
Echt ongelooflijk. Wat een drama...Gelukkig doen de jonkies het nog enigszins goed in de junior toernooien.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:57:19 #301
84009 girllover
You had me at hello
pi_31338047
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 20:44 schreef mitt het volgende:
en dit bericht dan:
[..]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')