Snap je nou mijn reacties? Maar voor mijn vriendin doe ik het niet ze is bang dat ik de cel in kom, wat ook zal gebeuren.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:10 schreef Klasse het volgende:
Weet je wat, ontmoet de persoon in kwestie eens in het echt. Kijk hoe zielig hij is en ros eens flink op dat hoofdje in. Wat anders?
Wat een kansloos figuur overigens, ik was al lang over de rooie gegaan. Dat soort mensen kan ik niet uitstaan.
Jah mijn schoonmoeder vindt het niet gek als ik door Enschede loop, en mijn ogen de kost geef dat ik haar niet tegen kom.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:17 schreef Klasse het volgende:
Ik snap het maar al te goed. Aan de ene kant denk je, ik sta er boven. En dat doe je ook eerst bij dat soort figuren meestal. Maar na verloop van tijd knapt er gewoon iets. Dat soort luitjes moeten toch echt niet raar opkijken als ze een keer in een rolstoel belanden door dit soort geintjes. Dat zal ze leren. Opzettelijk blijven ergeren is wmb erg laag, zielig en getuigd van weinig zelfvertrouwen en ook sociaal leven. Door dat stalken dan.
Uiteraard, daarom maar even een topic om mijn haat jegens A kwijt te kunnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:20 schreef Xenomaniac het volgende:
Lieve mensen, neem een voorbeeld aan AM. AM verstaat namelijk wel de kunst van het 'op de post quoten'. Dus voor de volgende keer als je iets uit een ander topic aanhaalt, op-de-post-quoten en niet lukraak er een topic in flikkeren. Dank u.
Ow, AM, niks doen waar je later spijt van krijgt.![]()
Precies.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:23 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik heb straks een grote verantwoordelijkheid en dat is me nog meer waard dan mijn eigen leven.
Ze kennen elkaar irl, het maffe is dat ze eerst goede vriendinnen waren van elkaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:25 schreef Xennia het volgende:
Speelt die ruzie zich uitsluitend op internet af? Of kennen ze elkaar ook irl?
Hoi Kastaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:27 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Precies.
Jij bent toch ook niet van gisteren? Dit is internet weetjewel.
Laat 'm lekker doodvallen. Get on with your life.
Niet alleen op internet...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:26 schreef S1nn3rz het volgende:
![]()
Ja je lekker druk maken om een reactie op een forum
![]()
![]()
Dan moet het wel een groot deel van je leven zijn![]()
Als het je niet zint dan niet reageren, want je weet dat als kleine poepbroekjes geen aandacht krijgen ze vanzelf ophouden.
Mocht het je zo dwars zitten kun je dit bij de modjes aangeven en een topic report maken.
Maar ik blijf het grappig vinden![]()
![]()
Geobsedeerd? Toets dan 1.quote:
Dat zou Kasta wel willen.quote:
Het hoofd van haar pony in bed doet het ook altijd leuk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:42 schreef Nickthedick het volgende:
Hang een dood konijn in haar deurpost.
Dat werkt alleen als je er in gelooft, maar zelfs daar in zou ik me niet verlagen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:42 schreef Nickthedick het volgende:
Hang een dood konijn in haar deurpost.
Hou dat voor ogen en ga geen kruistocht beginnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:44 schreef ArmaniMania het volgende:
een kleuter
Je moet er ook een briefje aan hangen: This could be you.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:44 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je er in gelooft, maar zelfs daar in zou ik me niet verlagen.
Er moet toch een normale volwassen manier zijn?
Maar jah als je het met een kleuter te maken hebt, wordt dat een moeilijke opgave.
Houd ik ook voor ogen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hou dat voor ogen en ga geen kruistocht beginnen.
Anders krijg ik alsnog het idee dat je een retard bent. Voortplanten lijkt me in dat licht ook ongewenst. Ga slapen.
Nou jah, het is moeilijk als je je zorgen maakt over je zwangere vriendin die op het moment nu geen stress kan hebben, is niet gezond voor het kind.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:53 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je moet er ook een briefje aan hangen: This could be you.
Anyway, negeer die bi@tch; laat je niet uit de tent lokken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |