abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:23:18 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_27778253
Even het volgende heb net een domeinnaam aangeschaft www.tv10.tv (is nog niet online hoop morgen) nu wil ik daar het volgende op hebben op de pagina.


Helaas John de Mol en SBS6


Deze mol was u voor

Nu kan ik zelf een foto zoeken van een molshoop op internet en deze tekst erbij zetten, maar dat ziet er dan net weer iets te simpel uit. Dus mijn vraag is welke Fokker is bereid om bovengenoemd idee uit te voeren m.b.v. photoshop zodat het er wel een beetje gaaf uit gaat zien. Als dank zal ik je Username erbij zetten.
Desnoods zet ik er ook nog een banner op van Fok
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_27778741
Dat is eigenlijk... best wel een beetje triest.
Had trouwens meer zin gehad als je www.talpa.nl had geregged.
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:41:23 #3
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_27778789
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:39 schreef SolarX het volgende:
Dat is eigenlijk... best wel een beetje triest.
Had trouwens meer zin gehad als je www.talpa.nl had geregged.
Ja dat snap ik maar die was al bezet.

En hoezo nu in 1 keer weer triest? Elke dag zie ik op Fok opmerkingen langs komen dat John de Mol alles opkoopt en wordt hij de grond ingetrapt nu maak ik een geintje en dat kan dan weer niet.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:43:23 #4
84072 harlingen.f2o.org
www.harlinger-fotografie.nl
pi_27778847
Helaas vriend, In het verleden zijn er al mensen die dit sxoort actie's hebben geprobeerd.
Alleen als jij zelf een bedrijf het wat tv10 heet dan mag je de site houden. zolang dit niet het geval is dan krijg je het niet voor elkaarom de site te houden en kan SBS het zo van je overnemen.

Aangezien dat de naam 'tv10' al aan sbs behoort kan je het ook wel vergeten om een bedrijf met de zelfde naam te beginnen.
Do hast spitigernôch net it foech om de sonnema-website te besykjen omdatst minderjierrich bist.
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:44:43 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_27778886
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:43 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
Helaas vriend, In het verleden zijn er al mensen die dit sxoort actie's hebben geprobeerd.
Alleen als jij zelf een bedrijf het wat tv10 heet dan mag je de site houden. zolang dit niet het geval is dan krijg je het niet voor elkaarom de site te houden en kan SBS het zo van je overnemen.

Aangezien dat de naam 'tv10' al aan sbs behoort kan je het ook wel vergeten om een bedrijf met de zelfde naam te beginnen.
Je kan rustig een bedrijf met dezelfde naam beginnen hoor. Of denk je dat er ook maar een Jansen BV in Nederland bestaat?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:44:57 #6
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_27778892
had je beter www.10.tv kunnen reggen

jaja, die bestaat al..
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:47:34 #7
84072 harlingen.f2o.org
www.harlinger-fotografie.nl
pi_27778968
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:44 schreef Troel het volgende:

[..]

Je kan rustig een bedrijf met dezelfde naam beginnen hoor. Of denk je dat er ook maar een Jansen BV in Nederland bestaat?
Leg mij dan eens uit waarom John de Mol zijn zender geen TV10 mag noemen?
Do hast spitigernôch net it foech om de sonnema-website te besykjen omdatst minderjierrich bist.
pi_27779022
Israel 10, stoer!
pi_27779036
Omdat je niet dezelfde naam mag voeren als je in dezelfde branche zit. Hoewel dit lastig wordt door het feit dat er al "TV" in het woord TV10 zit. Je bloemenwinkel TV10 noemen is nogal nutteloos. Maar ik denk dat ze bijvoorbeeld een TV-zaak die zich TV10 noemt keihard voor de rechter slepen, omdat dat "meeliften" is op een merknaam.
pi_27779052
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:44 schreef Troel het volgende:

[..]

Je kan rustig een bedrijf met dezelfde naam beginnen hoor. Of denk je dat er ook maar een Jansen BV in Nederland bestaat?
Als het nou totaal verschillende bedrijven zijn is het geen probleem, maar als je nu tientv gaat opstarten krijg je daar echt wel problemen mee. Het zou gewoon dom zijn om te denken dat dat niet zo is.

Maar de TS kan de naam tientv kopen voor 5 miljoen
pi_27779076
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:49 schreef SolarX het volgende:
Omdat je niet dezelfde naam mag voeren als je in dezelfde branche zit. Hoewel dit lastig wordt door het feit dat er al "TV" in het woord TV10 zit. Je bloemenwinkel TV10 noemen is nogal nutteloos. Maar ik denk dat ze bijvoorbeeld een TV-zaak die zich TV10 noemt keihard voor de rechter slepen, omdat dat "meeliften" is op een merknaam.
Wat hij zegt
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:52:12 #12
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_27779108



John de Drol.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_27779167
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]


John de Drol.
Wie heeft er op mijn hoofd gepoept ofzo heette dat toch? Geniaal!
pi_27779378


Elvis!
  donderdag 9 juni 2005 @ 17:02:34 #15
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_27779411
Misschien moet ik de naam idd inleveren , maar je weet maar nooit.

Was vorige week ook een vrouw die had www.talpa.nl (Bron) en die heeft er enkele duizenden euro's voor gekregen.

Dus waarom ik niet. We zullen wel zien.

[ Bericht 31% gewijzigd door Razor21 op 09-06-2005 21:47:13 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:41:51 #16
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_27781883
Niemand
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:47:42 #17
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_27782041
De naam "Tien" wordt niet gebruikt door John de Mol en SBS doet niets met de naam "TV10". Dus wie blijft er nou over om jouw domeinnamen te kopen?
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:57:18 #18
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_27782293
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:47 schreef timmeeeh het volgende:
De naam "Tien" wordt niet gebruikt door John de Mol en SBS doet niets met de naam "TV10". Dus wie blijft er nou over om jouw domeinnamen te kopen?
http://www.tv10.nl/

SBS Broadcasting start op 1 september dit jaar een nieuwe digitale televisiezender: TV 10. De nieuwe zender brengt zeven dagen per week nieuws uit de wereld van showbizz, entertainment, televisie en theater. Basis voor het nieuwe kanaal is het programma Shownieuws, dat iedere dag op SBS 6 meer dan een miljoen kijkers trekt. Shownieuws zal dagelijks op TV 10 worden herhaald, geactualiseerd en uitgebreid.

Naast TV 10 bereidt SBS Broadcasting de lancering van andere nieuwe digitale televisiezenders voor. Begin maart presenteerde Patrick Tillieux, voorzitter van de Raad van Bestuur van SBS Broadcasting, reeds plannen voor drie kanalen: het doe-het-zelf-kanaal Klussen en Wonen, de zender I Love … met series uit de jaren ’70 en ’80 en Veronica Vibes, met tips over uitgaan, trends en vrijetijdsbesteding. Wanneer deze kanalen van start gaan, moet nog worden bepaald. Tillieux kondigde begin maart al aan dat SBS Broadcasting ook andere digitale zenders in voorbereiding had. TV 10 is daar één van.

TV 10 is onderdeel van SBS Broadcasting.

Binnenkort vind je op deze site meer informatie over de nieuwe digitale zender TV 10. Houd dus www.tv10.nl in de gaten voor het laatste nieuws over TV 10 en haar programma’s en andere leuke extra’s.

Ze gaan er zeker wel wat meedoen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 9 juni 2005 @ 22:18:00 #19
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_27789001
http://home.planet.nl/~bront035/ hier staat een voorbeeld wat ik bedoel maar het moet even wat flitsender
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:15:42 #20
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_27801461
Even wat informatie gevonden mbt domeinnamen (merkrecht e.d.)

Een ander probleem van gerechtelijke procedures is dat ze vaak erg lang duren en bijzonder kostbaar kunnen zijn. Het Nederlandse kort geding is een positieve uitzondering: in veel landen kan zelfs een simpele rechtszaak tegen een overduidelijke merkpiraat al tienduizenden euro's kosten! Vermenigvuldig dat met het aantal mogelijke varianten op het merk dat als domeinnaam kan worden geregistreerd, en het wordt al snel duidelijk dat rechtszaken niet de oplossing zijn

http://www.iusmentis.com/merken/pcactive0206/ hier staat alles uitgelegd.

Meestal dat hoor ik hier ook bij een klant waar ik zit kom je er met een schikking vanaf als een bedrijf die jou domeinnaam wil hebben. Rechtbank kost veel tijd en geld, schikking kan meestal een goedkopere en snellere oplossing zijn.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:27:47 #21
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27803742
TT aangepast op verzoek TS
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_27804588
Juridisch gezien zijn er twee vereisten willen ze jou kunnen aanpakken:
1. er moet sprake zijn van een merkenrecht inbreuk, nou dit lijkt me duidelijk. Sbs heeft het merk gedeponeerd en gaat er ook gebruik van maken.
2. jij moet geen rechten of legitiem belang hebben met betrekking tot de in het geding zijnde domeinnaam. Dit lijkt me in dit geval ook duidelijk.
Sterker nog, in dit geval lijkt het me vrij gemakkelijk aan te tonen dat dit een registratie ter kwader trouw is, dat je dit enkel doet met het oogmerk om de website te kunnen verkopen.

Overigens hoeft een dergelijke zaak ze echt niet zoveel te kosten.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_27804796
Ik kan me trouwens ook voorstellen dat het ze eigenlijk niet zoveel kan schelen, tv10.nl is een prima domeinnaam en waarschijnlijk ook de site waaraan potentiële kijkers naar toe gaan. Zolang je er niet iets schadelijks voor sbs mee doet...
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:03:24 #24
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_27804823
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:55 schreef Étoile het volgende:
Juridisch gezien zijn er twee vereisten willen ze jou kunnen aanpakken:
1. er moet sprake zijn van een merkenrecht inbreuk, nou dit lijkt me duidelijk. Sbs heeft het merk gedeponeerd en gaat er ook gebruik van maken.
2. jij moet geen rechten of legitiem belang hebben met betrekking tot de in het geding zijnde domeinnaam. Dit lijkt me in dit geval ook duidelijk.
Sterker nog, in dit geval lijkt het me vrij gemakkelijk aan te tonen dat dit een registratie ter kwader trouw is, dat je dit enkel doet met het oogmerk om de website te kunnen verkopen.

Overigens hoeft een dergelijke zaak ze echt niet zoveel te kosten.
Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren. Maar zoals hierboven al aangegeven is door mij hoe zit het dan met die vrouw die talpa.nl had? Die heeft erook geld voor ontvangen van de Mol.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:06:32 #25
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27804932
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]


John de Drol.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')