abonnement Unibet Coolblue
pi_27775533
Gezien de beginnende inhammen wordt het tijd dat ik ga sparen voor een beetje haartransplantatie. Zijn er mensen die ervaringen hiermee hebben en dat even willen toelichten? Tijd dat je uit de roulatie bent, pijn, effect, prijs etc?
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:07:10 #2
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_27775854
Als je nou een beetje moeite doet en wat gaat googlen vind je vast antwoord op je vragen...
of je mailt Gerard Joling
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:11:17 #3
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_27775962
Niet doen. Als je tenminste niet uit wil zien als een harde veger. Maakt het wat uit dan?
Gewoon kaal scheren. Ziet veel koeler uit.
Rescuer of the distressed damsel
pi_27776340
kijk naar barney & advocaat en je bent gelijk uit je droom dat zo'n transplantatie een volle bos zou opleveren

gewoon aan de finesteride gaan en kortscheren!
enjoy life!
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:08:54 #5
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_27777817
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:11 schreef Dungeonmaster het volgende:
Niet doen. Als je tenminste niet uit wil zien als een harde veger. Maakt het wat uit dan?
Gewoon kaal scheren. Ziet veel koeler uit.
Ik heb ook last van een laffe haargrens maar als het dadelijk te erg wordt ga ik voor kaal.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_27778079
Leer er liever mee te leven. Zo'n transplantatie kost bakken met geld en het resultaat is allerminst gegarandeerd. Een vriend van me heeft het ook laten doen, maar dat is er niet echt beter op geworden. De 1e keer was het resultaat helemaal niet goed en moest hij nog een 2e keer. Maar ook dat hielp niet veel, in de zin dat hij nu alsnog vrij kaal is. Daar is ie niet blij mee, huppetee, duizenden euro's down the drain. Had hij beter kunnen besteden aan een psycholoog die hem hielp de kaalheid te accepteren.

For the record: mijn haargrens begint ook heel flink terug te trekken dus ik kan er wel over meepraten.
Unox, the worst operating system.
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:36:36 #7
87681 Sark
Shellslaaf
pi_27778646
Ik heb er zelf ook over na lopen denken omdat ik ook gedoomed bent om kaal te worden. Na een afspraak gemaakt te hebben me harilease heb ik besloten om het niet te doen omdat het niet het resultaat levert wat ik er van verwachte.
Een volle bos is uitgesloten om terug te krijgen.
Het hele probleem is (wat de naam ook al zegt) is de transplantatie, het zijn jou eigen haren vanafje achter hoofd. En zoals je zelf kan bedenken zijn die haren niet met miljoenen aanzwezig. Ze halen op je achterhoord een lijn van c.a. 23 cm aan haar weg, de haarzakjes daarvan worden op je hoofd geplaats, dus het zijn nooit genoeg haarjes om je hele hoofd weer een mooie bos te geven.
Ik zelf heb me haar korter gemaakt omdat ik zag dat er lichte kale plekken aankwamen en waar ik geen zin in heb.

Maar is zeker hoop, het clonen van haarzakjes is een feit maar mag alleen nog niet uitgevoerd worden. Volgens hearlease zijn de verwachtingen dat het clonen van haarzakjes mainstream wordt ( in gebruik genomen gaat worden) in 2009 / 2010 en om dan nu al c.a.. 10.000 euro in een haarbos te steken die er matig uit ziet......nee, maar het is natuurlijk geheel jou keuze.

Ik zou zeggen, wacht nog even.
If you always do what you always did you always get what you always got!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')