Lang leve de zelfstandige vrouwquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:55 schreef ivetje het volgende:
. Alleen mijn vriend was er niet zo blij mee...en dus wil hij dat ik het niet meer kleur![]()
Het is ook mijn keus, maar hij wees me erop...verven is zo slecht voor je haar en eigenlijk is mijn eigen haarkleur ook wel weer leuk na al die jarenquote:
Dus ga je het nu weer verven? Dan kan je het toch beter uit laten groeien als je het daarom ook doet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef ivetje het volgende:
maar hij wees me erop...verven is zo slecht voor je haar
Ik wil het ook het liefst laten uitgroeien...maar doordat ik donkerrode verf heb gehad de laatste keer is mijn haar dus die kleur, en de uitgroei donkerblond...erg groot verschil dus, en je ziet de uitgroei heel erg. Dat vind ik zelf niet zo super, zeker als ik ergens een sollicitatiegesprek mocht krijgen ofzo wil ik dat toch het liefst fatsoenlijk hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:14 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dus ga je het nu weer verven? Dan kan je het toch beter uit laten groeien als je het daarom ook doet.
En anders lees je even goed...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:20 schreef Abigail het volgende:
Je eigen haarkleur is meestal niet leuk. Ga naar de kapper en verf het in een kleur die daar dicht bij in de buurt komt. Je hebt ook natuurlijke kleuren verf hoor, het hoeft niet donkerrood, aubergine of wat dan ook![]()
Ik zeg toch nergens dat mijn eigen kleur niet leuk is...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:22 schreef Abigail het volgende:
IK LEES GOED!!!! Als je eigen kleur niet leuk is, waarom wil je em dan???? hihi
sorry
Dat was dus mijn vraag...wat kan ik het beste doen zodat de uitgroei het minst zichtbaar is. Alleen mijn kleur komt nergens dicht bij in de buurt als ik in de winkel die pakjes verf bekijk...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:23 schreef Abigail het volgende:
Ok even serieus je kunt je haar toch in een kleur verven die dicht bij je eigen haarkleur ligt? Dan hoef je niet te wachten op uitgroei. Heb ik ook gedaan.
Nee IK zei dat een eigen haarkleur MEESTAL niet leuk isquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:24 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat mijn eigen kleur niet leuk is...Ik ben alleen dat geverf elke keer zat (en binnenkort ga ik samenwonen en mijn moeder verft altijd mijn haar en ik kan het dus niet zelf
).
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:05 schreef DarkElf het volgende:
tijdje wachten tot je uitgroei ziet, dan naar de kapper, die kunnen goed bekijken welke kleur het dichtst bij je natuurlijke kleur komt, in die kleur laten verven en verder gewoon afwachten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |