abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_27700719
quote:
Algemeen
Ronkende uitlaten, uitbundige kleuren en extreme bodykits; op zondag 24 juli krijgen deze woorden een diepere betekenis. Het Japanse Autosport Festival laat zien waar de immer populaire ‘Import scene’ voor staat. Gedurfde ontwerpen die je wildste dromen zullen overtreffen. Het TT Circuit in Assen is er klaar voor: let the Japanese cars conquer the world!

Ware stukjes ‘performance art’ van automerken als Toyota, Mitsubishi, Subaru, Nissan, Mazda, Suzuki, Honda en Daihatsu overspoelen de Assense paddock. De strijd om de snelste Japanner is gestart. Wie gaat er dit keer naar huis als winnaar van de sprintwedstrijd Toyo Shootout? Maakt de populaire Subaru Impreza de dienst uit op de 1/8 mijl of krijgt dit pk-monster geduchte concurrentie van Evo’s, Supra’s, 350Z’s of CRX’en? We zullen het gaan zien…

Naast alle knallende actie op het circuit, zal ook de paddock volledig in het teken van Japan staan. Talloze prachtig vormgegeven wagens krijgen een eigen showplaats, waar zij al hun pracht en glorie tentoon stellen. Je kunt ideeën opsnuiven voor je eigen wagen en bij de diverse bedrijvenstands tuning- en stylingartikelen aanschaffen.
quote:
Programma
De openingstijden van het Japanse Autosport Festival is als volgt:
Zondag 24 juli: 10.00 – 17.00 uur
(Deze tijden zijn onder voorbehoud van wijzigingen.)
Ook zal tijdens het Japanse Autosport Festival een actief paddockprogramma op stapel staan.

- Autostyle Tuning Top 40
Gedurende het hele tuningseizoen vinden de populaire Autostyle Tuning Top 40 keuringen plaats. In deze ‘hitlijst’ staan de mooiste en meest opvallende getunede wagens. Tijdens het Japanse Autosport Festival worden de Japanse wagens goed bekeken en aan een keuring onderworpen. Volgens een vast stramien bekijkt een deskundige jury de wagen en geeft punten. De 40 toppers krijgen een plaats in de Autostyle Tuning Top 40 (die overigens niet alleen uit Japanse wagens bestaat). In AutoMaxx Magazine wordt regelmatig het nieuwste overzicht gegeven.

- Exhaust dB-drag
Tijdens deze spectaculaire decibellenwedstrijd draait het om geluidvolume uit de uitlaat. Wie maakt de meeste herrie door zijn of haar uitlaat te laten knallen? Soms gaat dit gepaard met echte vlammen! Dat wordt oren open en genieten…

- Pioneer Eargasm
Bij de Pioneer Eargasm gaat het om de ultieme mix van soundquality en decibellen uit de audio-installatie. De jury let hierbij op de professionaliteit van de inbouw en op de geluidsweergave.

- Meguiar’s Show & Shine Contest
Ook tijdens het Japanse Autosport Festival zullen de meest showwaardige wagens meedingen naar de titel ‘Best of Show’. Dit onderdeel wordt gesponsord door Meguiar’s, de grootste Amerikaanse fabrikant van autopoetsmiddelen en draait om de juiste combinatie van showwaardigheid en netheid.

- Tuningbeurs en Tuningclubs
Op de paddock wordt een groot gedeelte gereserveerd voor de presentatie van Japanse tuning- en autoclubs uit Nederland en België; vorig jaar presenteerden bijna 70 clubs hun mooiste auto’s. Daarnaast is er een tuningbeurs, waar de meest recente trends op het gebied van tuning, caraudio en carstyling worden gepresenteerd. Hier de bezoeker op zoek gaan naar de leukste aanbiedingen.
quote:
Prijs
- Dagkaarten
Wil je een dagje vertoeven op het Japanse Autosport Festival? Dagbezoekers kunnen voor ¤ 13,- de gehele dag rondkijken en genieten van de auto’s op de paddock. Deze dagkaarten zijn alleen verkrijgbaar aan de deuren van het TT Circuit te Assen.


Ik ga natuurlijk .
  dinsdag 7 juni 2005 @ 10:17:36 #2
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27700836
Origineel topic
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_27700854
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:17 schreef CybPraetorian het volgende:
Origineel topic
Ik had je gewaarschuwd .
  dinsdag 7 juni 2005 @ 10:19:24 #4
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27700891
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:18 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik had je gewaarschuwd .
ja en jij werd ook gewaarschuwd...
quote:
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:06 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga al naar het Japanse .

Laat ik daar ook eens een topic over maken .

niet doen

Stil
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_27700929
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:19 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

ja en jij werd ook gewaarschuwd...
[..]
Kijk mijn MyActiveTopics en je ziet dat ie het in elk topic post waar ik post .
pi_27701185
Natuurlijk gaan we daar heen.
FF Kijken of ik daar een bodykit voor mijn 626 kan vinden
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_27701877
kweet niet of 100nx club gaat,dan ga ik wel mee.
pi_27702006
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:52 schreef amuse het volgende:
kweet niet of 100nx club gaat,dan ga ik wel mee.
Zo te zien wel:

http://www.nissan100nxclub.nl/forum/viewtopic.php?t=4040
pi_27702056
ja,topic ligt een beetje dood, ik zal er 1 deze dagen wel eens nieuw leven in blazen
pi_27703830
Misschien wel een ideetje. Staan er veel auto's?
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_27703928
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Misschien wel een ideetje. Staan er veel auto's?
Ik ben héél slecht in schatten, maar reken maar op meer dan 300-400 auto's.
pi_27704022
Ik ben idd slecht in schatten .
Even gegoogled:
quote:
16 mei was het weer zover, alle Japanse auto's gaan richting het TT circuit van Assen. Het Japans auto festival trekt ieder jaar weer veel bezoekers, vorig jaar nog 18.000 mensen. Het weer werkte ook goed mee, een graadje of 21 en een lekker zonnetje.
pi_27704763
zie wel...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:31:20 #14
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_27704793
vorig jaar ook geweest, dit jaar wss weer
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_27706600
als me nieuwe turboblok 't goed doet... trek ik daar wel ff paar sprintjes...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:55:43 #16
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27707507
voor de liefhebber van autosport events is er ook dit evenement:
Duitse Autosport Festival @ TT-Circuit Assen
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_28191098
Nog een maandje .
pi_28193410
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:58 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik ben héél slecht in schatten, maar reken maar op meer dan 300-400 auto's.
Vorig jaren waren er alleen al 333 impreza's
pi_28193472
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:55 schreef Impreza_STI het volgende:

[..]

Vorig jaren waren er alleen al 333 impreza's
.

Ik heb mezelf al verbeterd .
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:11:29 #20
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_28193871
Ik ga wel als het even kan.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 17:10:37 #21
60383 Furb
Project Rotary
pi_28199010
ik kom zeker te weten...! eindelijk een meeting met mede rotary-freaks
Project Rotary: Mazda RX-7 FC3S Turbo II 1991... finished @ 320hp & 440Nm
  donderdag 21 juli 2005 @ 00:42:37 #22
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28996601
Wie gaat?

Aanstaande zondag 24 juli mogen alle Japanse bolides uit de garage! Het Japanse Autosport Festival staat voor de deur, en dát zal de Nederlandse tuningscene weten! Met vele tientallen Japanse autoclubs die hun beste paradepaardjes presenteren zal het TT Circuit Assen de Import Scene een warm hart toedragen.



Op het Japanse Autosport Festival zullen de twee Chargespeed Nissan’s van REAL Performance & Aero Parts wederom aanwezig zijn. Zowel de S13.5 conversie als de hardcore RPS 13 zullen je mond doen openvallen. De RPS 13 zal zelfs zijn rollend debuut maken… Kortom: dit mag je niet missen!

Natuurlijk mogen dikke showwagens én performance cars niet ontbreken tijdens hét festival voor Japanse auto’s. Daarom brengt Hyperformance tientallen dikke en stevig onder handen genomen wagens mee, die nog nooit eerder vertoond zijn! Wat dacht je van door Spoon getunede bolides als een Civic en CRX Del Sol, een dikke HKS Lexus en Evo IV, een prachtige Volk Integra, een zojuist uit de driftscene gekomen R33, een Lexus IS200 met dikke turbo en nog véél meer…

bron: Automaxx
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_28997654
* Meld
pi_28998182
anders zet je even heel irritant een topictitel in caps.

Normale users krijgen daar gesodemieter mee.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_28999536
im inn
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')