abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 juni 2005 @ 23:14:55 #1
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_27693695
Maar we moeten door...



Dag Eredivisie
Hallo 1e Divisie
pi_27693733
In de Gouden Gids Divisie is het altijd feest....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 6 juni 2005 @ 23:17:49 #3
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_27693819
quote:
Han Berger met handen en voeten gebonden
De Graafschap degradeert vanavond vrijwel zeker officieel naar de eerste divisie. De vooruitzichten op een snelle terugkeer naar het hoogste niveau zijn niet rooskleurig, beseft directeur Han Berger. "Het is zaak om van een bananenrepubliek een constitutionele monarchie te maken. Maar dat kost tijd."



Minder dan één procent kans heeft De Graafschap nog op handhaving via de nacompetitie. Vanavond om 21.45 uur, als De Graafschap tegen Helmond Sport heeft gespeeld en Sparta in Rotterdam tegen FC Zwolle, zal het doek zo goed als zeker gevallen zijn.

En dan staat Han Berger, in april in dienst getreden als directeur, voor de moeilijke taak om een nieuw elftal op te bouwen.

De Utrechter is met handen en voeten gebonden. "De begroting zal fors teruglopen en daar zijn onlangs nog eens de financiële problemen bijgekomen. Daar word je niet echt vrolijk van. Het zal een hele klus worden om een goede selectie neer te zetten, want het budget is minimaal." Berger zal zich desondanks op de spelersmarkt moeten begeven. De contracten van Reinier Robbemond, Sven Vandenbroeck en Milan Berck Beelenkamp worden bij degradatie niet verlengd. En dan zit Berger nog in de maag met de clausules die doelman Rob van Dijk en Patrick Ax in hun verbintenis op hebben laten nemen. Beiden mogen tot 1 juli transfervrij op zoek naar een nieuwe club. "Lukt dat niet, dan blijven ze tegen een lager salaris bij De Graafschap in de eerste divisie", geeft Berger te kennen. "Die clausule is 'killing'. Op 30 juni kunnen ze nog 'dag' zeggen en gratis vertrekken naar een andere club."

Spits Jhonnie van Beukering kan tegen een gelimiteerde transfersom vertrekken. De Velpenaar heeft al aangegeven liever niet in de eerste divisie te willen voetballen. Van de 'gevestigde orde' lopen alleen de contracten van René Bot, Dave Bus, Sander Duits, Garry de Graef, Richard Haklander en Darije Kalezic nog door.

Vanwege de deplorabele financiële situatie zal De Graafschap een aantal jonge spelers aan de selectie voor het nieuwe seizoen toevoegen. Jory ten Brinke, Arjan Goorman, Cihan Yalcin, Raymond Lenting, Mark Besselink, Kevin Sissing en Koen Middeldorp is een contract aangeboden. Berger: ,,Dan hebben we het over kleine contractjes. Van die spelers verwachten we wat in de toekomst. En dan zal ik er nog zes, zeven spelers bij moeten zoeken. Maar ik moet dan wel eerst de financiële mogelijkheden weten. Die zijn minimaal, maar dat was door de schulden ook in de eredivisie het geval geweest. Dan hadden we ook niet veel kunnen doen op de spelersmarkt. Als ik eerlijk ben, we zouden volgend seizoen in de eredivisie niets te zoeken hebben."

"We kunnen niet zo maar een kampioenselftal neerzetten", vervolgt Berger. "We moeten een realistische doelstelling maken en geen valse verwachtingen wekken. De supporters zullen verwachten dat we meteen in de top van de eerste divisie meedoen, maar de mogelijkheden zijn echt heel beperkt."

Berger moet De Graafschap van de grond af weer opbouwen. "We moeten schoon schip maken en met een schone lei beginnen. Van een bananenrepubliek moeten we een constitutionele monarchie maken. Dat kost echter veel tijd. Het zal heel moeilijk worden, maar ik ben geen wegloper. Ik ben juist een vechter en denk dat ik geschikt ben voor dit soort klussen. Maar dan moet er wel perspectief zijn op de middellange termijn. Er zal dan ook goed gecommuniceerd moeten worden. Ik wil niet afgerekend worden op valse verwachtingen."
Bron: De Gelderlander
  maandag 6 juni 2005 @ 23:19:18 #4
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27693879
Komt helemaal goed. Ondanks de tranen is dit misschien wel het beste wat de club kan overkomen. Algehele sanering van o.a die hele teringbende die zich RvC noemt enz enz.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 6 juni 2005 @ 23:23:08 #5
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_27694026
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:19 schreef xJapser het volgende:
Komt helemaal goed. Ondanks de tranen is dit misschien wel het beste wat de club kan overkomen. Algehele sanering van o.a die hele teringbende die zich RvC noemt enz enz.
Daar ben ik 't wel mee eens eigelijk, het is al jaren hetzelfde... iedere keer degradatievoetbal spelen en het jaar erna weer verder klungelen. Ik hoop dat het lukt om in een aantal jaar (3 jaar?) een aardig elftal op te zetten.
  maandag 6 juni 2005 @ 23:26:19 #6
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27694153
Voor mijn part 5 jaar. Kan me geen fuck schelen allemaal, als we ooit maar weer het oude De Graafschap terugzien.

Make it happen Han Berger!!!

Ohja: een stelling...

Gert Kruys moet blijven. Vinden we hiervan??

Ik persoonlijk denk dat het beter is dat ie vertrekt. Wie het wel moet doen...zei ik dat ik alles wist? Ik heb echt geen idee, maar Kruys is niet geschikt voor deze club denk ik.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 6 juni 2005 @ 23:27:04 #7
80382 manny
30 is best veel
pi_27694184
Nou moe
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_27694191
barricadeer de kasten
  maandag 6 juni 2005 @ 23:28:13 #9
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27694223
?? Heb ik iets gemist ??
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 6 juni 2005 @ 23:28:53 #10
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_27694244
Nee, hij moet weg. Schoon schip maken, van top tot teen...

ik heb veel respect voor kruys, maar als het aan mij gelegen had was ie al eerder weggegaan. Doe mij maar een talentvolle trainer die zijn ambities waar wil maken en die samen met de rest van de ploeg kan groeien...
pi_27694270
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
barricadeer de kasten
Ze hebben wel grote kasten daar.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 6 juni 2005 @ 23:34:51 #12
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_27694451
Wie zouden jullie graag volgend jaar nog terug willen zien?
Hier mijn lijstje:

Bot, De Graef. Beiden echte vechters die goed bij onze club passen, daarnaast heeft vooral de tweede ook nog eens een erg goed inzicht en bezit daarnaast nog meerdere kwaliteiten.
Van Dijk of van Fessem (of beide). In mijn ogen 2 uitstekende keepers voor de Graafschap.
Van Beukering mag ook blijven, maar dit zie ik niet gauw gebeuren. Dan maar die half miljoen (zou dat reel zijn van Veen?)ervoor vangen en er een waardige vervanger voor aantrekken.
Bus mag ook blijven, echte werkersmentaliteit. Hoop wel dat hij volgend jaar nog groeit, want ondanks dat hij bij sommige mensen niks fout kan doen omdat hij uit de streek komt van de amateurs toch heb ik wel wat kritische kanttekeningen bij deze jongen. Hij is me te vaak nog te laat met reageren waardoor zijn tegenspeler te veel ruimte krijgt om een actie te maken.
Over Loval twijfel ik een beetje, hij heeft soms geniale acties bij het paseren van zijn tegenstander maar verzaakt soms fatsoenlijk de bal dan voor te geven. En die kans die hij ook weer miste vandaag, dat kan echt niet

Dit zijn zo een-twee-drie de namen die bij me opkomen. Zal er vast wel een of meer vergeten.
  maandag 6 juni 2005 @ 23:35:02 #13
55651 JaWi
Shalom.
pi_27694460
Hihi.
slettebak [@] gmail.com
  maandag 6 juni 2005 @ 23:36:51 #14
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27694514
@ TheVotary.

M.b.t. Jhon v Beukering. Het is niet de vraag of het reeel is of niet, het is contractueel vastgelegd.

En wtf is dat met die kasten? Gaat t over die perstribune ofzo?
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_27694544
Nee de kasten met de lijken erin..

Of zijn die ook gejat bij de inbraak
  maandag 6 juni 2005 @ 23:38:34 #16
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_27694571
Ik bedoelde eigenlijk: Wil een club dat betalen? Zo niet, dan blijft hij.
  maandag 6 juni 2005 @ 23:38:43 #17
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27694578
Ow die kast. Nou ... tsja ...ok.

Ik ga slapen

@ TheVotary. Tsja is weer zo'n dilemma. Hou je em of laat je em volgend jaar gratis weglopen. Lastig lastig... Magoed ik moet morgen weer vroeg op voor t werk dus ...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_27694709
bezem door de selectie en schone lei beginnen, volgend jaar maar overleven in de middenmoot
pi_27697983
Bot mag wat mij betreft ook weg, we hebben al houthakkers genoeg in de achterhoek.
Bloed, zweet en tranen!
pi_27698000
Gefeliciteerd met Koen Middeldorp. Een prima voetballer, waar ik een aantal keren mee en tegen gevoetbald heb. Aardige gozer ook en net als Van Beukering afkomstig uit Velp. Heeft wel geregeld last gehad van blessures, maar is technisch erg vaardig en heeft een behoorlijk overzicht. Hij gaat jullie nieuwe aanvallende middenvelder worden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 07:00:21 #21
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_27698201
quote:
Van Beukering kost half miljoen
Jhon van Beukering moet zeker een half miljoen euro opbrengen. Dat zegt voorzitter Sietze Veen van de club in het betaald voetbalprogramma De Verlenging.

Hoewel Van Beukering bij degradatie voor een beperkt bedrag weg kan, gebeurt dat volgens Veen niet voor een appel en een ei. Veel spelers vertrekken bij De Graafschap. De Graafschap werkt volgend seizoen met een begroting van vijf miljoen euro, aldus Veen. Dit voetbaljaar gaat het nog om 6,7 miljoen euro. De club heeft nogal wat schulden, waaronder een naheffing van de fiscus van negen ton.
een half miljoen? hij is er wbt wel 10 waard!
quote:
Van Beukering wil 1e divisie niet in
De Graafschap-spits Jhon van Beukering viel vlak voor tijd in, maar toen was de degradatie al een feit: "Ik weet niet of dit mijn laatste wedstrijd op de Vijverberg was."

Door een clausule in zijn contract kan de spits bij degradatie voor een half miljoen euro weg. "De vraag is wie dat betaalt. Tot nu toe nog niemand." vertrekken bij De Graafschap."Ik wil liever niet de eerste divisie niet in. Wie wel?", verzucht de spits. "Dit was bepaald geen geslaagd seizoen. Al met al kwamen we toch tekort. Na de winterstop liep het even beter, maar daarna ging het snel bergafwaarts", weet de realistische Van Beukering.


logisch! dat verdient ie ook helemaal niet! Als een van de weinigen van het elftal heeft ie zich altijd volledig ingezet! Ik hoop dat ie een mooie club vind en dat wij er een leuk bedrag voor vangen... En dat ie ooit nog eens terug komt... johnny
quote:
Roelofsen spreekt toeschouwers toe
Richard Roelofsen sprak na de degradatie van De Graafschap op eigen initiatief het publiek toe: "Ik had het gevoel dat ik dat moest doen", lichtte de aanvoerder toe.

"Als je 90 minuten achter de ploeg staat, dan heb je recht van spreken en mag je fluiten. Nu waren er al spreekkoren voor de wedstrijd en werden we voor zakkenvullers uitgemaakt. Daar schiet je niets mee op. Dat gaat me te ver", benadrukt Roelofsen.

"Daar wilde ik wat over zeggen. En het publiek bedanken dat wel achter is blijven staan. Ik wilde begrip, ook al was het een klotejaar."
oprotten met die kneus! tuurlijk mag je ook voor de wedstrijd kritiek geven over de spelers! ze hebben het namelijk niet alleen gisteren, maar het hele seizoen verknalt!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 07:01:22 #22
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_27698203
't enige positieve van gisteravond...
quote:
Debuut van Arjan Goorman
Op de avond dat De Graafschap degradeerde naar de eerste divisie, was er voor één speler nog een lichtpuntje. Arjan Goorman maakte gisteren tegen Helmond Sport (2 - 2) zijn debuut in de hoofdmacht van de Doetinchemmers. Vorig jaar speelde hij ook nacompetitie, maar dan met Concordia Wehl inde vierde klasse.

'Liever eerste divisie met een club die Graafschap is dan eredivisie met een club die alleen Graafschap heet'. Dat spandoek hing prominent voor de Spinnekop-tribune gedurende de wedstrijd De Graafschap-Helmond Sport. De supporters hadden nog meer spandoeken hangen waarmee ze hun onvrede uitten over de degradatie van de Doetinchemmers die gisteren na de 2-2 definitief is geworden.

Supporters willen zich graag identificeren met lokale helden. Dave Bus is niet voor niets razend populair bij de aanhang. De verdediger uit Lichtenvoorde liep na afloop van de wedstrijd waarin hij wederom als een echte Superboer zich volledig had leeggespeeld met zo'n brok in de keel dat hij niet in staat was om nog iemand te woord te staan, hoe graag hij ook zou willen..

Gisteren was een trieste dag voor De Graafschap, maar voor een van de lokale spelers had het duel met Helmond nog een klein feestelijk tintje. Arjan Goorman, vorig jaar nog spelend bij vierdeklasser Concordia uit Wehl, maakte zijn debuut in het eerste. Hij verving in de 72ste minuut de geblesseerd geraakte Milan Berck Beelenkamp. Vandaag wordt Goorman - die dit seizoen al enkele keren aan het eerste mocht ruiken, gekeurd en daarna staat niets de ondertekening van een contract in de weg.

Het is erg snel gegaan met de speler uit Wehl. "Vorig jaar speelde ik inderdaad nog nacompetitie met Concordia." Ook zijn debuut was dus in de nacompetitie. Helemaal goed vond hij het zelf niet gaan. "Ik stond bol van de spanning, en ik heb een paar domme dingen gedaan, maar ik heb gewoon mijn best gedaan en keihard gewerkt. Het is wel mooi dat ik nu mee mocht doen. Jammer dat we die goal nog tegen kregen. Ik heb er al een paar keer erbij gezeten op de bank, en tegen Vitesse heb ik warm gelopen. Maar als je dan echt je debuut maakt, is dat mooi. Al is het jammer dat we nu gedegradeerd zijn." De overgang van vierde klasse naar de nacompetitie is groot geweest, vindt Goorman die in het tweede elftal al een goed seizoem draaide. "Ik heb dit jaar al veel geleerd, al moet ik nog steeds veel leren. Ik trainde al één keer in de week mee met de eerste selectie en heb voor de winterstop twee keer meegedaan in een oefenduel." De invalbeurt tegen Helmond smaakte naar meer, al blijft Goorman bescheiden over zijn kansen om donderdag tegen Zwolle weer mee te kunnen doen. "Robbemond is dan weer terug, en nog een paar spelers. Het zou mooi zijn, maar ik ga er niet van uit." Na afloop van het duel met Helmond Sport sprak aanvoerder Richard Roelofsen de supporters toe. Niet iedereen kon dat waarderen. Een deel van de supporters trakteerde de ploeg op een fluitconcert, maar het grootste deel gaf na afloop toch een applaus. Roelofsen snapt de emotie wel bij

sommige supporters. "Ik snap dat de supporters teleurgesteld zijn over dit seizoen, maar we zijn geen zakkenvullers. Ik vind dat een beetje makkelijk om te zeggen. Een groot deel van de supporters staat wel achter de spelers, ook in slechte tijden. Ik hoop dat ze ook volgend seizoen de club blijven steunen." Goorman had de speech van Roelofsen niet meegekregen. "Op het veld was dat nauwelijks te verstaan. Maar ik vind ook dat supporters ook in slechte tijden achter de club moeten blijven staan. Al snap ik ook de teleurstelling." De Graafschap moet volgend jaar weer opnieuw beginnen met een grotendeels nieuw elftal. De supporters willen graag lokale jongens zien. Arjan Goorman zal daar volgend jaar zo goed als zeker bij zijn.
pi_27707428
Ik denk trouwens dat het G-team gewoon gaat promoveren volgend seizoen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27708275
Dave Bus. Ik snap wel dat hij populair is. Hij is iemand met hart voor de club, iemand die altijd strijdt. Erg knap van deze laatbloeier!
That's all folks!
pi_27708327
De Graafschap heeft volgend jaar best een goed team. Van Beukering vertrekt dan weliswaar; De rotte appels vertrekken ook en er komt goede jeugd voor terug.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27708780
Als van Beukering een half miljoen waard is dan is vd laak er 4 waard!
pi_27709037
yeah right, beuki scoort tenminste en faalt niet opzichtig voor open doel...
Bloed, zweet en tranen!
pi_27709125
Fred verkoopt v/d Laak voor 4 ton, als het niet minder is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27709311
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Fred verkoopt v/d Laak voor 4 ton, als het niet minder is.
Hahaha, jij bent ook onverbeterlijk he
pi_27709407
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hahaha, jij bent ook onverbeterlijk he
Artikeltje over v/d Laak in de VI niet gelezen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27709877
Jawel, maar daar stond nergens iets over 4 ton.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:28:37 #32
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_27710523
Ik denk dat degradatie -hoe vervelend ook- gewoon terecht is. Als je maar 19 punten haalt heb je ook niet veel te zoeken in de HCE.

Volgens mij is de Graafschap vorig jaar te vroeg gepromoveerd. Ze hadden beter in de GGD kunnen blijven om bijv. nu te promoveren. Nu is het zaak dat er rust in het team komt en dat we een nieuwe frisse start maken. Kruys heeft bij Den Bosch bewezen een goede coach te kunnen zijn en dit jaar heeft t m ook niet meegezeten. Er gaan ook dingen fout in het management. Daarom lijkt het mij wel goed - ook gezien de continuiteit - dat Kruys ff blijft. (Misschien kan ie zijn zoontje bewegen bij ons te komen spelen )

Oude spelers die weinig rendement eruit, en jonge enthousiaste talenten bij de Graafschap halen en ik zie er wel weer muziek in!

Allemaal onze club steunen volgend seizoen
kloep kloep
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:38:26 #33
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27710905
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hahaha, jij bent ook onverbeterlijk he
Ga het maar onder ogen zien,nou vooruit dan,450.000
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27710959
De Graafschap wint de GGD Over een jaar zijn de schoppers terug in de HCE
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27710984
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:38 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ga het maar onder ogen zien,nou vooruit dan,450.000
Bron?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:41:27 #36
55651 JaWi
Shalom.
pi_27711023
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:39 schreef cultheld het volgende:
De Graafschap wint de GGD Over een jaar zijn de schoppers terug in de HCE
Liever niet.
slettebak [@] gmail.com
pi_27711093
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:41 schreef JaWi het volgende:

[..]

Liever niet.
Zit er wel dik in. Die Han Berger weet wel van wanten en de bezem gaat door de selectie. Daarnaast ken ik aardig wat jongens uit de jeugd en die zijn zeker talentvol. Ik denk dat De Graafschap voor het Sparta-effect (veel eigen jeugd) gaat zorgen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:44:16 #38
55651 JaWi
Shalom.
pi_27711122
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zit er wel dik in. Die Han Berger weet wel van wanten en de bezem gaat door de selectie. Daarnaast ken ik aardig wat jongens uit de jeugd en die zijn zeker talentvol. Ik denk dat De Graafschap voor het Sparta-effect (veel eigen jeugd) gaat zorgen.
Moge de beste winnen .
Voor sommige mensen hier zou ik het Den Bosch ook wel gunnen, maar eigenlijk boeit het me niet zo. Hopen dat Volendam het een beetje leuk doet .
slettebak [@] gmail.com
pi_27711164
Ik vraag me af wat Omniworld gaat doen. De Eagles gun ik het ook wel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27711171
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zit er wel dik in. Die Han Berger weet wel van wanten en de bezem gaat door de selectie. Daarnaast ken ik aardig wat jongens uit de jeugd en die zijn zeker talentvol. Ik denk dat De Graafschap voor het Sparta-effect (veel eigen jeugd) gaat zorgen.
Sparta effect? Na degradatie jaren wegblijven?
pi_27711194
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Sparta effect? Na degradatie jaren wegblijven?
Ik bedoel meer het Sparta-effect van dit seizoen. Die Koen Middeldorp gaat ver komen; Die zou het ook niet gek doen bij een club als Vitesse of Utrecht.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:47:01 #42
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27711223
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:40 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Bron?
heb ik niet maar let maar op
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:47:32 #43
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27711242
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:45 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me af wat Omniworld gaat doen.
die kunnen iig nooit tegenvallen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:48:17 #44
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_27711276
volgend jaar naar Helmond Sport.. *bam* en toen werd het 2-2..
OJAAJOH?
pi_27715180
Zonde voor de echte Superboeren in dit topic. Als voetballiefhebber kan ik er echter niet echt rouwig om zijn dat De Graafschap is afgedaald.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:28:34 #46
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27716447
We komen terug.

Sterker dan ooit (8ste plaats anyone )
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_27731191
Hoe langer ik erover nadenk, hoe optimistischer ik wordt, Na het seizoen Koolhoh is onze club naar de kl*te gegaan, nu is het zaak het weer op te bouwen.

Dus verraad van toezicht en Ayatollay Ruesink eruit, eigen jeugd eerst en een paar ervaren krachten erbij. Ik heb totaal geen verwachtingen voor volgend seizoen, kampioen worden (en willen we toch niet) zit er niet in. Een periodetitel en leuk voetbal volgend seizoen met jongens die wel willen knokken is genoeg, daarna gaan de doelstellingen pas weer omhoog.
Bloed, zweet en tranen!
  woensdag 8 juni 2005 @ 08:37:44 #48
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_27731691
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Zonde voor de echte Superboeren in dit topic. Als voetballiefhebber kan ik er echter niet echt rouwig om zijn dat De Graafschap is afgedaald.
Kwa voetbal niet, kwa sfeer was Graafschap altijd een leuke wedstrijd.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 9 juni 2005 @ 22:51:07 #49
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27790301
quote:
Record snelscoren: Loval deelt eerste plaats

9/6/2005 22:31

De Graafschap had ondanks de 4-1 zege in de laatste speelronde van de nacompetitie bij FC Zwolle weinig te vieren met de degradatie naar de Eerste Divisie. Alleen Loďc Loval schreef geschiedenis. De Franse aanvaller evenaarde het record van de snelste goal ooit in het Nederlandse betaald voetbal.
Loval opende de score in het Oosterenk stadion al in de achtste seconde. Zo razendsnel wisten eerder alleen Hilmi Mihci (FC Den Bosch, 2001), Geert den Ouden (Excelsior 2000), Koos Waslander (NAC 1982) en Rudy Metz (Veendam 1982) te scoren. Van hen deed alleen Waslander dat op het hoogste niveau.
Leuk
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  vrijdag 10 juni 2005 @ 01:40:56 #50
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_27794203
Hmm bij SBS zeiden ze iets anders. Daar hadden ze het over 9 sec. En dat de snelste goal ooit in een wedstrijd tegen de Graafschap in het verre verleden was gescoord. Toch nog iets bereikt dit seizoen
  zondag 12 juni 2005 @ 10:58:13 #51
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_27851620
Wat een kut seizoen, maar volgend jaar met eigen jeugd en achterhoekse mentaliteit heb ik er vertrouwen in. Geen vertrouwen dat we promoveren, maar wel verttrouwen dat ik weer met plezier naar de vijverberg ga. Voorwaarde is wel dat de rotte appels verdwijnen. Garry de Graaf en Bot zijn er daar twee van. Bot vindt zichzelf al jaren te goed voorde Graafschap en Garry de Graef heeft zijn krediet verspeelt na Helmond uit. Geef Yalcin alsnog een contract en zet hem rechtsback en Tenbrinke linksback. Oke we worden geen Kampioen, maar de vraag is ofdat de doelstelling moet zijn. Kruys mag wat mij betreft gewoon blijven...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_27858364
Eens!
Bloed, zweet en tranen!
  zondag 12 juni 2005 @ 15:37:29 #53
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27858402
Moet Bot uberhaupt niet blij zijn dat ie betaald voetbal MAG spelen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 12 juni 2005 @ 17:34:29 #54
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27861357
Bot heeft best goeie rushes aan de zijkant soms. Hij heeft best redelijke wedstrijden gespeeld en gaat altijd voorop kwa strijd. Lekker behouden, altijd handig zo'n jongen in je team.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_27869721
Mwoah, ik heb de Graef niet gezien tijdens Helmond uit (door eerder beschreven omstandigheden ) maar ik moet zeggen dat ik hem over het algemeen een positieve uitzondering vindt. Ook al heeft ie al een half jaar zijn vorm niet, toch vind ik dat ie over het algemeen een positieve bijdrage levert aan het team. Hetzelfde geldt voor Bot in mijn ogen, hoewel dit dan wel niet komt door zijn voetbalkwaliteiten maar door zijn inzet.
  maandag 13 juni 2005 @ 15:09:57 #56
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_27888861
Garry Verzaak is (jammer genoeg) dit seizoen mee gezakt in het niveau. Niet alleen in Helmond uit al een tijdje is zijn niveau ver beneden pijl. Maar na de wedstrijd liepen de spelers meteen van het veld nadat de heer Bot wegwerp gebaren maakte na het mee gereisde publiek werden er wat spelers waaronder meneertje de Graef naar het uitvak gestuurd door Kruys. Omdat er ook mensen mee waren, die niet behoorde tot het klapvolk van bus 1, die (terecht) kritiek hadden op de spelers vond Garry het nodig om naar ons gebaren te maken die zoveel wilden zeggen als:"Wat willen jullie nou? Donder toch op joh! Ik heb toch mijn best gedaan?" Nou niet dus!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 13 juni 2005 @ 15:13:23 #57
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_27889005
quote:
Op zondag 12 juni 2005 17:34 schreef xJapser het volgende:
Bot heeft best goeie rushes aan de zijkant soms. Hij heeft best redelijke wedstrijden gespeeld en gaat altijd voorop kwa strijd. Lekker behouden, altijd handig zo'n jongen in je team.
Maar hij heeft al zo vaak bewezen in jniks een superboer te zijn...(Interview in dat frietkot met Promes, Deze nacompetitie...)
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_27951770
René Bot vind ik een prima eerste divisie-speler, maar voor de eredivisie mist ie alle kwaliteiten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 15 juni 2005 @ 19:31:54 #59
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_27961087
Na Loval ook Valeev weg.
Ik hoop dat we dit kunnen compenseren anders ga ik t nog wel somber inzien.....
kloep kloep
  woensdag 15 juni 2005 @ 19:39:00 #60
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27961311
Eh compenseren? Vertel mij eens: Hoe kan je iets compenseren als er niks te compenseren valt
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  woensdag 15 juni 2005 @ 21:35:55 #61
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_27965276
quote:
De Graafschap met smeekbede op zoek naar geld
De Graafschap verkeert in dusdanige financiële problemen dat de club deze week een gesprek voert met externe financiers. ‘We zullen wel moeten’, aldus algemeen directeur Han Berger.

‘Maar diezelfde mensen zijn in de winter ook al bijgesprongen, dus het is maar de vraag of ze dat nu weer willen doen. Er moet eerst een financieel gat gedicht worden en daarnaast zal er een budget moeten komen om de nieuwe selectie op te tuigen. Ik zou spelers als John van Loenhout en Joost Volmer graag naar Doetinchem halen. ‘Van Loenhout vertrekt bij VVV-Venlo, terwijl Volmer na de degradatie van zijn club FC Den Bosch op zoek is naar een nieuwe werkgever. Berger: ‘Mocht het niet lukken op deze manier geld te genereren, dan dreigt scenario twee: Spelers verkopen en daarmee het financiële gat dichten.’Over scenario drie wil Berger liever niet nadenken: ‘Dan wordt het enorm saneren, dan zie ik mezelf ook nog wel verdwijnen. Maar daar ga ik voorlopig niet vanuit. Iedereen schreeuwt hier om duidelijkheid, die wil ik zo snel mogelijk geven.’
pi_27968873
Trieste zaak, ik zie de toekomst van onze club zeer somber in.
  donderdag 16 juni 2005 @ 03:35:18 #63
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_27973664
Van Beukering heeft vijf weken met een gescheurde kruisband rondgelopen en ligt er nu 6 tot 9 maanden uit. Het artikel:
quote:
De Graafschap moet het zes tot negen maanden zonder Jhon van Beukering (21) stellen. Bij een kijkoperatie, slechts bedoeld om zijn linkerknie schoon te maken, kwam onverwacht een gescheurde kruisband aan het licht. „Daar heb ik vijf weken gewoon mee gevoetbald”, aldus de pechvogel, die over twee tot drie weken een nieuwe operatie zal moeten ondergaan. De blessure komt voor Van Beukering op een uiterst vervelend tijdstip. Hoewel zijn club via de nacompetitie degradeerde, toonden diverse clubs, waaronder het Schotse Aberdeen, interesse in Van Beukering. „Balen, maar het is niet anders. Ik ga me nu volledig op mijn herstel richten en zorg ervoor dat ik sterker terugkom.”
  donderdag 16 juni 2005 @ 09:09:36 #65
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27974033
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 23:14 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Trieste zaak, ik zie de toekomst van onze club zeer somber in.
het wordt op een gegeven moment een vicieuze cirkel, en dat is nu eenmaal moeilijk te doorbreken. Wel jammer voor een club met zoveel historie.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 16 juni 2005 @ 20:36:51 #66
80382 manny
30 is best veel
pi_27995942
Teringzooi. dit schiet niet op zo.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 16 juni 2005 @ 20:46:31 #67
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27996198
Tsja jongen...t leven van een Superboer gaat niet over rozen
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  vrijdag 17 juni 2005 @ 19:32:32 #68
80382 manny
30 is best veel
pi_28026604
weet ik.

Ik heb nog seizoenkaart van 12 gulden 50 gehad, op de onoverdekte Groenendaal.... de ellende die ik daar heb meegemaakt is niet te beschrijven. Maar goed ook schitterende momenten natuurlijk.... nu zie ik het overigens wel zwaar in, ik denk echt dat we een dip van een paar jaar tegemoet gaan..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 20 juni 2005 @ 00:03:35 #69
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_28077669
Ik denk dat we niet zo 1,2,3 weer terug komen in de eredivisie. Voordat we alleen al meespelen voor promotie, zijn we vast al een jaar of 5/6 verder. Tot die tijd zullen we 't moeten doen met minder. Ik hoop dat het allemaal goedkomt en dat zal ookwel ooit gebeuren, maar snel terugpromoveren zit er echt niet in en ookal zat 't erin, dan was het ook niet goed. Dan zijn we weer terug bij af. Weer seizoenenlang degradatievoetbal spelen, zonder ook maar enige verbetering.
pi_28077758
dat wordt een aantal jaar behelpen
pi_28090235
quote:
Op maandag 20 juni 2005 00:03 schreef Tiemie het volgende:
Ik denk dat we niet zo 1,2,3 weer terug komen in de eredivisie. Voordat we alleen al meespelen voor promotie, zijn we vast al een jaar of 5/6 verder. Tot die tijd zullen we 't moeten doen met minder. Ik hoop dat het allemaal goedkomt en dat zal ookwel ooit gebeuren, maar snel terugpromoveren zit er echt niet in en ookal zat 't erin, dan was het ook niet goed. Dan zijn we weer terug bij af. Weer seizoenenlang degradatievoetbal spelen, zonder ook maar enige verbetering.
Degradatievoetbal? Dan zul je toch eerst moeten promoveren
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 20 juni 2005 @ 17:16:17 #72
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_28094557
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Degradatievoetbal? Dan zul je toch eerst moeten promoveren
Dat staat er toch ook. .
  maandag 20 juni 2005 @ 23:06:25 #73
80382 manny
30 is best veel
pi_28104536
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:16 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Dat staat er toch ook. .
niet reageren op die man
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 24 juni 2005 @ 17:20:46 #74
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28199199
Gefeliciteerd met Jeffrey de Visscher!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28199323
Jeffrey de Visscher, John van Loenhout, Joep van den Ouweland en Joost Volmer komen. Richard Roelofsen tekent bij.

w-t-f .
pi_28199348
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 17:26 schreef Yeahinho het volgende:
Jeffrey de Visscher, John van Loenhout, Joep van den Ouweland en Joost Volmer komen. Richard Roelofsen tekent bij.

w-t-f .
Joep van den Ouweland? Dat is wel erg opmerkelijk.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28199558
Hehe, goede zaak dit
  vrijdag 24 juni 2005 @ 18:26:12 #78
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_28200773
quote:
w-t-f .
Worden jullie al een beetje bang daar in Den Bosch Maar dit lijkt op het eerste gezicht
Denk dat we ons in de handen mogen wrijven met onze sponsors. Zin in de voorbereiding.
pi_28200866
Berck Beelenkamp nokt 'm in ieder geval. Bakens vertrekt transfervrij. Van Beukering zal in de winterstop wel vertrekken. Van Dijk gaat weg. Van Fessem gaat terug. Bus schijnt naar NEC te vertrekken. Loovens, Vanderbroeck en Robbemond gaan ook. Zelfs met die aankopen gaat De Graafschap het lastig krijgen in de GGD.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 18:30:13 #80
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28200874
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 18:26 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Worden jullie al een beetje bang daar in Den Bosch
Tuurlijk niet,wij hebben Leihtoe
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28200995
quote:
Berck Beelenkamp nokt 'm in ieder geval. Bakens vertrekt transfervrij. Van Beukering zal in de winterstop wel vertrekken. Van Dijk gaat weg. Van Fessem gaat terug. Bus schijnt naar NEC te vertrekken. Loovens, Vanderbroeck en Robbemond gaan ook. Zelfs met die aankopen gaat De Graafschap het lastig krijgen in de GGD.
Dat spreekt voor zich. Maar wat betreft berck beelenkamp kan ik er alleen maar blij mee zijn dat 'ie gaat. Voor zover ik het begrepen heb is de kans groot dat van Fessum blijft als van Dijk vertrekt (dat is naar mijn mening dan ook zeker geen verzwakking). Of van Beukering zal gaan in de winterstop is nog maar de vraag maar dat zullen we zien. Tot slot dan nog Bus waar haal jij vandaan dat hij naar NEC gaat? Nog niet gehoord of gelezen eigenlijk. Tot slot de overige spelers die vertrekken dat is inderdaad jammer maar dat was al enige tijd bekend
pi_28201063
Ja kijk. Een vriend van me kent zo'n meisje en die is helemaal into het G-team. Haar zus heeft verkering met Tim Bakens en zo hoorde ik ook dat BB al een aanbieding heeft gekregen van een andere club. Bus schijnt naar NEC en nog een HCE-club te kunnen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28201207
Achja dan krijgen ze voor Bus in elk geval een leuk bedrag aangezien zijn contract nog een tijdje doorloopt (ik vraag me trouwens af of hij al wel klaar is voor NEC maar goed). En BB mag wat mij betreft liever vandaag dan morgen vertrekken.
pi_28201475
Bakens is al naar RKC, Van Dijk kan volgen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28201610
Dat klopt, al een tijdje bekend btw. Vooral van Bakens vind ik het jammer.
pi_28201895
quote:
Gulle sponsors redden De Graafschap

Sponsors van De Graafschap die deel uit maken van het investeringsfonds van de club hebben een schuld van 9 ton weggewerkt.

Onder aanvoering van bouwbedrijf Te Brink uit Varsseveld, oud-voorzitter Derk Haank en vice-voorzitter Ap Ruesink hebben twaalf leden het gat gedicht. "Het is een stuk clubliefde", aldus Ruesink vrijdag na de persbijeenkomst op De Vijverberg.



Het spelersfonds schoot De Graafschap ook al tijdens de winterstop te hulp met een forse financiële injectie. Daardoor konden extra spelers gehaald worden, maar de club degradeerde toen.
Dus vanaf nu lijkt het er op dat we weer naar boven kunnen kijken
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:07:21 #87
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_28203206
Woei!!!! Ik ben dr verdomde blij mee met dit nieuws.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  vrijdag 24 juni 2005 @ 23:45:48 #88
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_28209557
Ja inderdaad. Eindelijk weer eens een positief bericht. Laten we hopen dat t een leuk en spannend jaar wordt waarin de graafschap kan groeien en werken aan een nieuw attractief team.
kloep kloep
  zaterdag 25 juni 2005 @ 08:21:53 #89
80382 manny
30 is best veel
pi_28215303
DRAN !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 25 juni 2005 @ 08:57:04 #90
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_28215465
goed nieuws
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:30:21 #91
67174 Dos37
Come on Twente
pi_28216184
Is het waar dat de Visscher bij de Graafschap aan de gang gaat
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:36:42 #92
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_28216281
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:30 schreef Dos37 het volgende:
Is het waar dat de Visscher bij de Graafschap aan de gang gaat
Je hoeft alleen maar deze pagina te lezen....:
quote:
Jeffrey de Visscher, John van Loenhout, Joep van den Ouweland en Joost Volmer komen. Richard Roelofsen tekent bij.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:37:52 #93
67174 Dos37
Come on Twente
pi_28216300
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:36 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar deze pagina te lezen....:
[..]

ik had al een stukje terug gelezen maar dacht dat het alleen nog maar een gerucht was.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:41:32 #94
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_28216401
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:37 schreef Dos37 het volgende:

[..]

ik had al een stukje terug gelezen maar dacht dat het alleen nog maar een gerucht was.
Bezoek FOK! Sport eens

http://sport.fok.nl/sport/nieuws/15503
  zaterdag 25 juni 2005 @ 16:47:27 #95
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_28225416
quote:
De Graafschap start met uitwedstrijd tegen Haarlem.
Het voorlopige programma van het komend seizoen is inmiddels naar de clubs opgestuurd. Voor De Graafschap betekent het dat men begint met een uitwedstrijd tegen Haarlem. De clubs kunnen nog bezwaar aantekenen, het definitive programma wordt pas omstreeks half juli gepubliceerd.

De andere wedstrijden van de 1e competitieronde zijn: Cambuur Leeuwarden - Excelsior, FC Zwolle - FC Volendam, FC Omniworld - Veendam, Helmond Sport - Eindhoven, Fortuna Sittard - Go Ahead Eagles, Emmen - FC Den Bosch, TOP Oss - FC Dordrecht, MVV - AGOVV, VVV Venlo - Stormvogels Telstar.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 16:49:24 #96
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_28225474
quote:
Olyslager trainer bij SDOUC
Ron Olyslager wordt de nieuwe trainer van zondagtweedeklasser SDOUC. Olyslager, die in februari bij De Graafschap uit zijn functie van technisch manager werd ontheven, heeft een contract voor één jaar getekend bij de Ulftse club.

Voorzitter Cor van Mierlo van SDOUC: "We hadden meerdere kandidaten, maar Olyslager sprong er als beste uit. Hij heeft zichzelf gepresenteerd als trainer. Hij is een heel rustige man die goed bij de club past. We willen bij SDOUC graag mooi en aanvallend voetbal spelen en we denken dat Ron Olyslager daar de juiste trainer voor is."

Rhedenaar Olyslager werd in januari van dit jaar ontheven uit zijn functie als technisch manager van De Graafschap. Die positie bekleedde hij sinds 1 februari 2004, maar de Raad van Commissarissen vond de oud-doelman te 'licht' voor de belangrijke baan. Ze oordeelde dat het transferbeleid van Olyslager te wensen overliet.

Aanvankelijk had Olyslager bij De Graafschap aangegeven als keeperstrainer aan de slag te willen bij het eerste en de beloften. Hij had in zijn contract op laten nemen dat hij bij een gedwongen vertrek terug kon keren als keeperstrainer. Olyslager overwoog echter ook om als trainer in het amateurvoetbal aan de slag te gaan. ,,Als dat binnen de bepaalde kaders valt, geven wij hem die vrijheid'', stelde directeur Han Berger in april.
Ik gun hem dit echt en tsja...ik ga altijd kijken bij sdouc . Goed nieuws voor ron dus
  zaterdag 25 juni 2005 @ 16:50:33 #97
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_28225509
quote:
Graafschap kan weer verder door gulle sponsors
Enkele weken geleden leek De Graafschap nog op sterven na dood. De club degradeerde uit de eredivisie en een naheffing van de fiscus van negen ton hing als een molensteen om de nek van de club.

De degradatie blijft een teleurstelling die nog wel even door zal werken, maar voorzitter Sietze Veen kon gisteren op een persconferentie melden dat de molensteen is verwijderd door toegewijde sponsors uit de Achterhoek. Veen: "We hebben als bestuur flink gezweet. We moesten voor 1 juli een bedrag van negen ton ophoesten. En dat is gelukt. Het spelersfonds heeft gesprekken gevoerd met echte Achterhoekers om de club uit de financiële nood te halen." Algemeen directeur Han Berger: "Ik was zeer positief verrast dat mensen dat doen die dat ook in de afgelopen winterstop al voor ons gedaan hebben." De Graafschap mag dan in de woorden van Sietze Veen 'gered' zijn, maar de voorzitter rekent zich niet rijk. "Het zijn leningen die we weer terug moeten betalen. Maar het zijn langlopende leningen die in de begroting worden opgenomen."

Veen hoopt dat het goede voorbeeld van de sponsors ook doorwerkt bij de businesclub-leden en de supporters. "We moeten samen de schouders eronder zetten. De businesclub laat gelukkig weinig verval zien. Ik hoop dat ook de supporters het voorbeeld van de sponsors volgen en weer een seizoenkaart aanschaffen."

Wat de supporters voor hun nieuwe seizoenkaart gaan betalen, is volgende week pas bekend. Wie krijgen ze voor hun nieuwe seizoenkaart te zien? Met het aantrekken Jeffrey de Visscher, John van Loenhout, Joost Volmer en Joep van den Ouweland heeft De Graafschap de selectie zo goed als rond. René Bot, Dave Bus, Darije Kalezic, Richard Haklander, Sander Duits, Jhon van Beukering, Marciano Kastoredjo en Kevin Sissing hebben nog doorlopende contracten. Patrick Ax blijft waarschijnlijk ook. Daarnaast heeft De Graafschap een principe-akkoord voor één jaar gesloten met Raymond Lenting, Mark Besselink, Arjan Goorman, Jory ten Brinke en Cihan Yalcin. Richard Roelofsen verlengde bovendien zijn contract met één jaar.

Het woord promoveren wordt voorlopig even niet meer gebezigd op De Vijverberg. Han Berger: "Het is geen doelstelling om direct terug te keren in de eredivisie. Maar we willen wel tot het eind toe mee kunnen doen om plaats 2 tot en met 9 die recht geven op de play-offs. We willen attractief voetbal gaan spelen, en dan komen de resultaten vanzelf."
En goed nieuws voor ons
  zaterdag 25 juni 2005 @ 16:54:35 #98
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_28225653
quote:
Nieuw Graafschap-kwartet

De Graafschap telt het komend seizoen vier nieuwe gezichten. Twee daarvan (Joep van den Ouweland en Jeffrey de Visscher) lieten gisteren hun gezicht zien op De Vijverberg. Van de vier nieuwe aanwinsten maakten Joep van den Ouweland en Jeffrey de Visscher gistermiddag voor het eerst hun opwachting in stadion De Vijverberg. De 21-jarige Van den Ouweland speelde vorig seizoen bij Jong Feyenoord, de 24-jarige Jeffrey de Visscher promoveerde het afgelopen seizoen met Heracles Almelo. Joep van den Ouweland tekende voor één seizoen in Doetinchem, De Visscher heeft een contract voor twee jaar.

Het lijkt vreemd dat Jeffrey de Visscher kiest voor een avontuur bij De Graafschap in de eerste divisie terwijl hij zojuist met Heracles is gepromoveerd. "Contractueel kwam ik er echter niet uit met Heracles", vertelt de rechterspits. "Toen dat spaak liep, hoorde ik van mijn zaakwaarnemer dat De Graafschap interesse had."

Er waren meer belangstellenden, maar voor De Visscher was de keuze niet moeilijk. "De Graafschap is een mooie club. Ze bleken al interesse voor me te hebben voordat ze degradeerden. Ik had wel gehoord dat ze financiële problemen hadden en toen ze ook nog degradeerden, ging ik toch wel even twijfelen. Maar ik ben blij dat de financiële problemen zijn opgelost en dat ik hier het komende seizoen kan voetballen. De gesprekken met de trainer en met Han Berger liepen uitstekend, ze waren heel direct."

Als Tukker is De Visscher bekend met het voetbal op De Vijverberg. "Ik heb bij Twente en Heracles gespeeld, dus dan ken je De Graafschap wel. Een mooi stadion dat vaak lekker vol zit en een geweldig en fanatiek publiek dat er achter gaat staan. Dat spreekt iedere speler aan. Ik weet dat ze hier van hard werken houden, nou, daar hou ik zelf ook wel van."

Joep van den Ouweland werd anderhalve maand geleden al benaderd door De Graafschap toen het er nog op leek dat de club in de eredivisie zou blijven. Dat de Doetinchemmers alsnog degradeerden, vindt Van den Ouweland jammer.

"Je speelt natuurlijk het liefst in de eredivisie, maar ik heb er geen moment over getwijfeld om naar De Graafschap te komen. Voor mij is het belangrijk om aan spelen toe te komen. Ik heb alles gespeeld met Jong Feyenoord, ook in de KNVB-beker, maar het is veel beter voor je ontwikkeling om bij een club als De Graafschap te voetballen."

De reputatie van de club, het stadion en de supporters heeft zeker meegewogen in zijn beslissing. "Dit is een prachtige club om voor te voetballen. Bovendien kom ik in een aardig elftal terecht. Het is een stap hoger dan Jong Feyenoord, de druk is groter, en je moet presteren. Hopelijk kunnen we er als ploeg voor zorgen dat het publiek mooie wedstrijden te zien krijgt."

Dat zal hij waarschijnlijk doen aan de rechterkant van het middenveld. Van den Ouweland: "Ik kan op meerdere plekken uit de voeten, maar vooralsnog ga ik er vanuit dat ik rechts op het middenveld kom te spelen."

De twee andere aanwinsten die gistermiddag nog niet aanwezig waren, zijn Joost Volmer en John van Loenhout. De uit Haaksbergen afkomstige Volmer (31 jaar) belandde vorig seizoen bij FC Den Bosch na een avontuur bij West Bromwich Albion en tekende voor twee jaar bij de Superboeren

"Met hem hebben we een ervaren en zeer kopsterke linksbenige centrale verdediger in huis gehaald", aldus algemeen directeur Han Berger. "Bovendien komt hij hier uit de buurt, uit Haaksbergen."

John van Loenhout (28 jaar) speelde de afgelopen twee seizoenen bij VVV Venlo. Han Berger: "Een spelbepalende middenvelder die een eindpass kan geven vanaf het middenveld. Met deze nieuwe spelers erbij hebben we voor volgend jaar een mooie mix van jonge talenten en geroutineerde spelers."
pi_28260793
Hoi.
  maandag 27 juni 2005 @ 00:42:44 #100
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_28260932
Welkom

en nu weer on-topic.
pi_28261219
Zo ziet het er toch nog wat rooskleuriger uit voor De Graafschap, voor Jeffrey is het belangrijk dat hij de eerste wedstrijden het publiek tevreden stelt en op zijn hand krijgt. Dan gaat hij beter voetballen en is het zeker een aanwinst. Als hij al snel uitgefloten wordt dan is hij zo van z'n stuk.
That's all folks!
pi_28290709
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
voor Jeffrey is het belangrijk dat hij de eerste wedstrijden het publiek tevreden stelt en op zijn hand krijgt. Dan gaat hij beter voetballen en is het zeker een aanwinst. Als hij al snel uitgefloten wordt dan is hij zo van z'n stuk.
Och is het er zo een...
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:40:29 #103
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_28290736
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:39 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Och is het er zo een...
mja, als ik dat zo lees dan heb ik niet 't idee dat het type is die hier wat leuks gaat laten zien. Want als het niet zo lekker gaat zit toch iedereen te fluiten e.d. zeker bij een speler die nog niets heeft laten zien.
pi_28290753
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo ziet het er toch nog wat rooskleuriger uit voor De Graafschap, voor Jeffrey is het belangrijk dat hij de eerste wedstrijden het publiek tevreden stelt en op zijn hand krijgt. Dan gaat hij beter voetballen en is het zeker een aanwinst. Als hij al snel uitgefloten wordt dan is hij zo van z'n stuk.
Dat zal wel niet snel gebeuren, want het is vaak muisstil in dat stadion.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28291636
Qua voetbal is hij de afgelopen jaren wel goed vooruit gegaan, dus denk ik wel dat hij een aanwinst is voor De Graafschap.
That's all folks!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 01:58:12 #106
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_28291809
ik ben benieuwd.
  woensdag 29 juni 2005 @ 18:47:56 #107
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_28347257
We beginnen gewoon op de 12e met Haarlem op zn vet te geven. Goede start is het halve werk.
kloep kloep
pi_28348040
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Als hij al snel uitgefloten wordt dan is hij zo van z'n stuk.
Dan kan hij beter bij HSC'21 gaan voetballen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28356048
Och Haarlem heeft V/D Kruis, dus doelpunten en flaters zijn genoeg te zien in de openingswedstrijd
Bloed, zweet en tranen!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 18:42:33 #110
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_28395404
Joepie. Nieuwe goeie degelijke keeper erbij! Nu nog een linksback ende een linkerspits en we zijn compleet
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_28395687
Precies, erg goed nieuws dat van Dijk is omgeruild voor van Fessem (inclusief 3 jarig contract)
pi_28395711
Moet ik dan gvd speciaal naar jullie site surfen om te zien dat het 'gewoon' om Jimmy van Fessem gaat..?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:13:57 #113
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_28395746
Goede zaken omtrent de keeper. Van Fessem heeft bewezen een degelijke en stabiele keeper te zijn.
pi_28395830
quote:
De Graafschap heeft in doelmam Jim van Fessem de opvolger gevonden voor de naar RKC Waalwijk vertrekkende Rob van Dijk. Van Fessem zette zijn handtekening onder een driejarig contract bij de Superboeren.

Het vorig seizoen speelde Van Fessem (29) in de tweede competitiehelft 17 wedstrijden op De Vijverberg. De Graafschap huurde ‘Jimbo’ destijds van ADO Den Haag omdat de keepers in Doetinchem, Van Dijk en Klak, kampten me langdurige blessures.

De overeenkomst tussen de doelman en ADO Den Haag liep af en werd niet verlengd. Van Fessem komt dus transfervrij ‘opnieuw’ naar de Achterhoek.
Linksback en een spits erbij en we gaan leuk meedraaien en opbouwen volgend seizoen. Ik zet vooralsnog in op een 5e/6e plaats
Bloed, zweet en tranen!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:23:07 #115
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_28395960
Netjes hoor
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:24:35 #116
80382 manny
30 is best veel
pi_28396000
mwa... het begint ergens op te lijken. Nacompetitie moet mogelijk zijn.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:28:12 #117
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28396111
Lekker bezig daar
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28397409
Waarom niet gewoon Klak in de goal?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 20:47:45 #119
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_28397845
Helaas kan ik vanwege me werk dit jaar geen seizoenskaart kopen

Ik blijf ze natuurlijk wel op de voet volgen.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  zondag 3 juli 2005 @ 12:23:04 #120
80382 manny
30 is best veel
pi_28440340
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 20:47 schreef Heatseeker het volgende:
Helaas kan ik vanwege me werk dit jaar geen seizoenskaart kopen
Hoezo, moet je non-stop werken tijdens de verkoop van seizoenkaarten ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_28440634
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 20:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom niet gewoon Klak in de goal?
That's all folks!
  zondag 3 juli 2005 @ 13:02:54 #122
80382 manny
30 is best veel
pi_28554863
quote:
Ook De Graef naar ambitieus Paderborn


De voorbereiding van De Graafschap begint zonder Garry De Graef. De Belgische middenvelder gaat aan de slag bij het Duitse Paderborn.
SC Paderborn 07 promoveerde naar de tweede Bundesliga, waarin het geen modderfiguur wil slaan. De Graef, die een contract voor drie jaar tekende, is de achtste nieuweling in de selectie van trainer Jos Luhukay.

'Paderborn heeft een driejarenplan. In het derde jaar willen ze meedoen in de top van de tweede liga', zei De Graef bij Omroep Gelderland. 'En als je in de tweede liga een goed seizoen draait, kom je automatisch in beeld bij betere clubs.'

De Graef (30) is niet de enige speler die van een Nederlandse degradant zijn heil gaat zoeken bij Paderborn. Afgelopen vrijdag verkaste Dennis Schulp van FC Den Bosch naar de Duitse club.
Hopen dat we er goed geld voor gekregen hebben en dat we daarme Rzasa + een ander op de linkerflank kunnen kopen.

Btw, eigenlijk hebben we ook nog wel een spits nodig nu van Beukering er zolang naast staat.

[ Bericht 5% gewijzigd door Opgezwollenlever op 06-07-2005 19:42:47 ]
pi_28561310
Ik hoop dat er idd nog iets gevangen is (1 juli termijn was immers verstreken).

Ik denk wel dat er een spits bij moet, maar dat zou denk ik niet realistisch zijn. We hebben al Haklander en Roelofsen, niet dat je daar de oorlog mee wint, maar nog een spits erbij wordt erg veel en niet zo 1 2 3 betaalbaar. En wie heeft er nog goedkope, vrije, goede spitsen over?
Bloed, zweet en tranen!
pi_28564336
quote:
Ik hoop dat er idd nog iets gevangen is (1 juli termijn was immers verstreken).
Ik begreep dat hij helemaal geen clausule had dus ze hebben vast wel iets ontvangen. Over dat spitsen verhaal heb je gelijk, alleen heb ik niet zoveel vertrouwen in de huidige spitsen . Verder vind ik het jammer dat Kalezic nog steeds voor onze club speelt, een overbodige speler en overbodige spelers kosten alleen maar geld.
pi_28575601
Vergeleken met die 12 overbodige spelers van vorig seizoen ruimt het nu al lekker op hoor

Binnnenkort de eerste oefenwedstrijd in Silvolde ben benieuwd
Bloed, zweet en tranen!
  zondag 10 juli 2005 @ 07:22:51 #127
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_28674191
Eerste oefenwedstrijd 1-1 tegen een streekelftal van Silvolde. Ben er niet bij geweest, maar ik hoor dus graag hoe het was. Hopen dat ze het dinsdag in Zelhem beter doen, waar ik wel heenga.
pi_28674820
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
En wie heeft er nog goedkope, vrije, goede spitsen over?
Ik moest meteen denken aan deze topper:

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 10 juli 2005 @ 11:28:36 #129
80382 manny
30 is best veel
pi_28676260
1-1 tegen een streekelftal

Ik hoorde dat het zeer onverzorgd was. Maar goed, het duurt nog even voordat we echt weer van start gaan.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_28676331
quote:
Op zondag 10 juli 2005 09:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik moest meteen denken aan deze topper:

[afbeelding]


En hij is nu kaal dus hij is nog sneller en aerodynamischer!

Special price for you my friends!

Je moet erg snel bij zijn, want op is op!
pi_28676362
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]



En hij is nu kaal dus hij is nog sneller en aerodynamischer!

Special price for you my friends!


Dat Jackson Five kapsel van hem ooit gezien? Toen was hij niet vooruit te branden natuurlijk.

Berry & familie:

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 10 juli 2005 @ 11:35:26 #132
80382 manny
30 is best veel
pi_28676428
Die transfer van Robinho ging toch niet door... wellicht eens informeren daar, die gasten willen allemaal in Europa spelen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_28710405
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:35 schreef manny het volgende:
Die transfer van Robinho ging toch niet door... wellicht eens informeren daar, die gasten willen allemaal in Europa spelen.
Graeme Port krijgt de kans een contract bij De Graafschap te verdienen. De negentienjarige aanvaller is jeugdinternational in Schotland.
Port doorliep de jeugdopleiding van Manchester United. Omdat een doorbraak achterwege bleef, stapte de aanvaller afgelopen seizoen over naar Dunfermline Athletic. Maar ook bij de Schotse club kwam het niet tot een debuut, zodat hij elders zijn heil moest zoeken.

Vanaf 1 juli is Port transfervrij en traint hij tot nader orde mee met De Graafschap.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28710767
Tja wat moet je daar nou van zeggen, laten we hopen op een snelle, scorende voetballer
  maandag 11 juli 2005 @ 16:59:43 #135
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_28710787
Zal morgen vast wel even mee mogen doen in Zelhem. Ben benieuwd.
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:27:38 #136
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_28769223
Zeker, die Port maakte geen overtuigende indruk gister. Verder was het een gretig de Graafschap.
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:45:52 #138
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_28814724
Vandaag 0-2 tegen Brugge. Het was een redelijke wedstrijd en de graafschap gaf goed partij. Helaas scoorde Brugge op de goede momenten. Is geen schande om te verliezen en een aantal spelers kwamen vond ik goed voor de dag.
kloep kloep
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:42:23 #139
80382 manny
30 is best veel
pi_28841319
5100 seizoenkaarten verkocht tot nu toe
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 16 juli 2005 @ 20:26:55 #140
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_28866721
AGOVV - De Graafschap : 4 - 6

Leuke pot vanwege de goals maar een bedroevend laag niveau van het voetbal En ik zat voor Han Berger en ik heb ff luistervinkje gespeeld Ze hebben gesprekken met supermarktketen Superdeboer en met RVS verzekeringen voor de vacante plek voor hoofdsponsor.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_28873302
Altijd leuk, de belangrijke mensen afluisteren. Doe je goed!
That's all folks!
  zondag 17 juli 2005 @ 02:35:13 #142
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_28874918
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 20:26 schreef xJapser het volgende:
AGOVV - De Graafschap : 4 - 6

Leuke pot vanwege de goals maar een bedroevend laag niveau van het voetbal En ik zat voor Han Berger en ik heb ff luistervinkje gespeeld Ze hebben gesprekken met supermarktketen Superdeboer en met RVS verzekeringen voor de vacante plek voor hoofdsponsor.
Ik zag inderdaad bij de foto's van de presentatie en in Zelhem dat ze nog geen shirtsponsor hebben...
Superdeboer zou wel passend zijn

4-6 is toch al beter dan het gelijkspel vorig jaar in de voorbereiding (als mijn geheugen mij niet in de steek laat).
pi_28887458
Beter dan Superdeboer kan inderdaad gewoon niet.
  zondag 17 juli 2005 @ 18:37:02 #144
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_28887524
Mwoaaaah ik zou het wel beetje jammer vinden. Ik bedoel, laten we t asjeblieft bij een geuzennaam houden. Niet dat we straks VBV De Superboeren zijn...

T word een beetje te gek imho...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 17 juli 2005 @ 18:58:08 #145
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28887993
De Visscher 3 keer gescoord, gaat lekker
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28906519
quote:
Aleksandar Arsovic op proef

De Serviër Aleksandar Arsovic (23) is deze week op proef bij De Graafschap. De vleugelaanvaller meldt zich vandaag in Winterswijk, waar de Doetinchemse eredivisionist deze week een trainingskamp belegt.

Buitenspeler Arsovic kwam in zijn vaderland uit voor OFK Belgrado en Rode Ster Belgrado. In Duitsland speelde de 1.75 meter lange Serviër voor Optik Rathenow en het tweede elftal van Energie Cottbus.

Arsovic speelt morgenavond mee in het oefenduel tegen het Schotse Aberdeen, dat gespeeld wordt op het terrein van AZSV in Aalten (aanvang 19.00 uur). Hij moet de vacature op de linkerflank bij de Doetinchemmers proberen in te vullen.

De Schot Graeme Port is er dan niet meer bij. De vederlichte jeugdspeler van Manchester United werd na drie oefenwedstrijden afgestest door directeur Han Berger en trainer Gert Kruys.

,,Hij is op de korte termijn geen versterking'', gaf Berger te kennen. ,,Wij moeten, vooral vanwege het te besteden geld, zeer kritisch kijken naar de spelers die we halen.''
Bron: De Gelderlander


Nooit van gehoord..
  maandag 18 juli 2005 @ 15:59:21 #147
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28912190
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:27 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]


Nooit van gehoord..
cultheld vast wel
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 18 juli 2005 @ 17:15:32 #148
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_28914627
Servische versie van Sjoerd Ars

T zal wel weer 3x niks zijn. Dr moet een goeie spits komen en verdomde snel ook. Niet eentje waarvan je niks weet in elk geval.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_28916440
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef xJapser het volgende:
Servische versie van Sjoerd Ars

T zal wel weer 3x niks zijn. Dr moet een goeie spits komen en verdomde snel ook. Niet eentje waarvan je niks weet in elk geval.
Dit is een linksbuiten toch? Daarnaast ben ik met je eens dat er nog een spits bij moet, Haklander en Roelofsen overtuigen beiden tot nu toe niet (en vorig jaar ook al niet..). Verder mag Kalezic SNEL weg wat mij betreft en ben ik benieuwd naar Ax als linksback.
pi_28967618
quote:
Nieuwe kansen voor Ax als linksback

Patrick Ax maakte vorig seizoen een belabberd seizoen door bij De Graafschap. Hij speelde weinig en de kansen die hij kreeg als vleugelspits pakte de Huissenaar niet.

Maar het kan verkeren. Door blessures achterin werd Ax vorige week plotseling in de laatste lijn gezet. Tegen AGOVV bleef hij als linksback simpel overeind en dinsdag tegen Aberdeen deed Ax het zelfs heel behoorlijk.



"De trainer vroeg door de blessures die we hadden wat ik er voor voelde", lacht Ax. "Ja, het ging wel lekker. Nu krijg ik het ook een beetje door, want in het begin was het wel heel onwennig." Ax lijkt echter wat beter op zijn plaats als hij het spel voor zich heeft. "Ik heb er natuurlijk over gesproken met Rene Bot (rechtsback). Met het 'stappen' achterin bijvoorbeeld en het opkomen." Ax: "En als het goed loopt met Kevin Sissing als linksbuiten heb ik ook de ruimte om zelf voor de goal te komen.Dat zag je nu al een paar keer."



Ax heeft wel een verklaring voor zijn goede spel als linksback. "Ik voel me heel fit en dit is een spontane groep. Maar een ommekeer is vooral dat we het nu veel meer zoeken in het voetbal. Je ziet minder die lange ballen."
quote:
Dave Bus klikt al met Joos Volmer

Het centrale verdedigingduo van De Graafschap komend seizoen wordt gevormd door Joost Volmer en Dave Bus. Volmer komt van FC Den Bosch, Bus debuteerde vorig seizoen in het profvoetbal.

"We hebben een stap terug moeten doen naar de eerste divisie, maar het doel moet zijn om nu weer twee stappen vooruit te zetten", aldus een strijdvaardige Bus.


Bus ziet de samenwerking met Volmer helemaal zitten. "We voelen elkaar goed aan en werken al prettig samen. Hij is sterk in de duels en ik kan er dan nog achter zitten voor de snelheid." Bus liet zien weer klaar te zijn voor het nieuwe seizoen. "We zijn weer fris. Gelukkig hebben we er een paar goede middenvelders bij. We durven nu ook mensen in te spelen van achteruit om van daaruit te gaan voetballen."



De Graafschap belegt deze week het traditionele trainingskamp in Winterswijk. Dinsdag stuurde trainer Kruys zijn spelers direct het bos in. "Ja, we hebben al een pittige bosloop gehad vanochtend", vervolgt Bus. "En om 11.15 uur nog gevolgd door een training. Dat merk je dan wel in een wedstrijd. Je zag de vermoeidheid ook in het laatste deel. Maar dat is logisch."
Bron: Omroep Gelderland
quote:
De Graafschap speelt puike wedstrijd tegen Aberdeen: 0-0

Tevreden verliet het massaal opgekomen publiek het sportpark Villekamp in Aalten. Doelpunten waren er vanavond niet te bewonderen geweest maar de toeschouwers hadden zich zeker vermaakt. De Achterhoekers maakten een goede indruk en legden bij vlagen de tegenstander zijn wil op.

De Graafschap begon sterk aan de wedstrijd. Ook nu nam de behendige Van Loenhout al snel weer de regie in handen. De Achterhoekers lieten de bal soepel rond gaan. De eerste kans was dan ook voor Visscher namens De Graafschap. De in de beginfase sterk opererende vleugelaanvaller liet een in de beginfase een goede mogelijkheid onbenut. Ook gaf Sissing met een goede individuele actie zijn visitekaartje af. Verder speelde Ax wederom een goede wedstrijd als linksback. Behoudens een hachelijk moment vlak voor rust was er voor doelman Van Fessem weinig werk aan de winkel.







Trainer Kruys bracht na rust vier verse krachten binnen de lijnen. Onder hen ook de testspeler Arsovic. Al vroeg in de tweede heft was er een dot van een kans voor gelegenheidsspits Sissing na goed aangeven van Haklander, De jonge aanvaller faalde echter oog in oog met de Aberdeen-goalie. Ook in de tweede helft had De Graafschap bij vlagen het betere van het spel. Haklander probeerde het met een afstandschot maar het dichtst bij een doelpunt was toch wel wederom Sissing. De aanvaller haalde verrassend uit waarna het leder via de keeper en de paal uit de doelmond verdween. Visscher kwam te laat voor de rebound. Testspeler Arsovic liet in Aalten nog niet zien dat hij een versterking zou kunnen zijn voor de Superboeren. De Serviër was één keer dicht bij de openingstreffer toen hij uit de draai op het doel schoot. De Aberdeen-goalie wist de inzet ternauwernood tot een hoekschop te verwerken. In de slotfase kreeg ook Duits na aangeven van invaller Goorman een prachtige mogelijkheid om de score te openen. De inzet van de middenvelder miste echter precisie. Helaas werd het goede spel in Aaalten niet beloond met een doelpunt. Het ontbreken van een echte spits zal dit seizoen nog wel eens het grote manco bij De Graafschap kunnen zijn zolang Van Beukering geblesseerd moet toekijken.





Van Fessem, Bot (Ten Brinke), Volmer, Bus, Ax, Meijer (Duits), Van Loenhout (Van der Ouweland), Haklander, Sissing (Goorman), Roelofsen (Arsovic), Vischer.

  woensdag 20 juli 2005 @ 21:36:13 #151
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_28988776
Eh...dat moet dat allemaal ?

Anyway...t lijkt erop dat Han goeie zaken heeft gedaan. Klasse trouwens van Ax. Zo doet ie nog IETS nuttigs en kost ie ons niet alleen maar geld. Nu hopen dat t gaat werken
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_28998361
Ax als linksback, ik vind het een goede vinding.
That's all folks!
  donderdag 21 juli 2005 @ 09:28:41 #153
80382 manny
30 is best veel
pi_29001494
ik ga ff 2 weekjes op vakantie . Daarna gaat het seizoen zo langzamerhand beginnen... wordt weer SMS 6 kijken... pfff.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_29009295
Hoezo? heb je een verbod?
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:49:57 #155
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_29012306
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoezo? heb je een verbod?
hij woont in den haag, geloof ik.
pi_29089594
6100 seizoenskaarten inmiddels
pi_29089732
Wat een vergelijking . Die 1.500 is zelfs veel voor Den Bosch .

Daar in de Achterhoek leeft het echt 10x zoveel...
  zondag 24 juli 2005 @ 17:59:57 #160
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29089748
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:59 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een vergelijking . Die 1.500 is zelfs veel voor Den Bosch .

Daar in de Achterhoek leeft het echt 10x zoveel...
Komt mede doordat er verder weinig "concurrentie" is van andere clubs itt tot hir maar knap is het zeker wel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29089906
Heeft met verschillende factoren te maken idd.
Er is daar inderdaad weinig concurrentie maar het leeft ook gewoon heel erg.. Als je ziet dat een gat van 9 ton zo maar even door sponsor gedicht word.. dan zegt dat wel genoeg denk ik..
pi_29089977
Wij gaan overigens óver de 1.500 hoor! Robbie en ik moeten onze kaart namelijk nog bestellen .
  zondag 24 juli 2005 @ 21:55:45 #163
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_29096536
Ik ben m'n plaats waarschijnlijk kwijt . Brief veel te laat ingeleverd.
pi_29138353
Ik ook, daar ga ik nog even over bakkeleien

Nog even over die kaarten, Brabant is helemaal verstikt van BVO's, maar Den Bosch is toch echt wel een stukkie groter als DTC hoor.

Achterhoek
Bloed, zweet en tranen!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 12:56:15 #165
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29138552
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:48 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ik ook, daar ga ik nog even over bakkeleien

Nog even over die kaarten, Brabant is helemaal verstikt van BVO's, maar Den Bosch is toch echt wel een stukkie groter als DTC hoor.

Achterhoek
Dat geloof ik gelijk (Den Bosch heeft dacht ik 130.000 inwoners) maar om maar een voorbeeldje te noemen,ik heb al 6 seizoenkaarthouders van andere clubs in de familie,ben de enige FCDB-supporter....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:29:34 #166
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29146358
Nou wij zitten anders ook redelijk fijngeknepen tussen Vite$$e en FC Twente.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_29146862
En de teller staat op 6300
Bloed, zweet en tranen!
pi_29147903
Ik hoop zelf dat we uitkomen op 7500 maar wellicht ben ik iets te optimistisch
pi_29154820
6800-7000 max denk ik
Bloed, zweet en tranen!
pi_29156427
6500 inmiddels
quote:
Al 6500 seizoenkaarten De Graafschap

De Graafschap heeft tot nu toe ongeveer 6500 seizoenkaarten verkocht. Dat is bijna evenveel als twee jaar geleden rond deze tijd, toen de Doetinchemmers ook waren gedegradeerd naar de eerste divisie.

Commercieel manager Jan Smit heeft ook van de komende weken nog hoge verwachtingen. "Ik denk dat we in de buurt van de 8000 moeten kunnen komen. De Open Dag komt er ook nog aan." Zeker is al wel dat De Graafschap komend seizoen de meeste toeschouwers zal trekken in de eerste divisie. Geen enkele club verkocht zoveel seizoenkaarten als de Doetinchemmers.
Bron: Omroep Gelderland
  woensdag 27 juli 2005 @ 08:11:03 #171
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_29162071
Toch fijn om te zien dat de Graafschap nog zoveel seizoenskaarten kan verkopen.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_29184182
Sjit die teller wordt met de dag hoger
quote:
De Graafschap kan ook het komend seizoen rekenen op de steun van vele supporters. Dit valt af te leiden uit het aantal seizoenkaarten dat er al verkocht is. De teller is inmiddels opgelopen tot ruim 6750. Hiermee is De Graafschap al verzekerd van de meeste publieke belangstelling in de Gouden Gids Divisie.
Bloed, zweet en tranen!
pi_29188660
Die onverwachte aankopen hebben De Graafschap nu al goed gedaan. De supporters verwachten wat van dit elftal.
That's all folks!
  donderdag 28 juli 2005 @ 00:26:57 #174
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29188692
Iedereen wil De Visscher zien, begrijpelijk
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_29188738
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 00:26 schreef Zapper het volgende:
Iedereen wil De Visscher zien, begrijpelijk
Robben is er niets bij!
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29188750
Nu nog hopen op een shirtsponsor, als die binnen is verwacht ik nog wel 1 of 2 versterkingen.
pi_29188777
Die zou bij Heracles ook niet misstaan, maar De Superboeren zullen er zeker plezier aan beleven.
That's all folks!
pi_29211306
Spits erbij en we zijn er
Bloed, zweet en tranen!
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:35:17 #179
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_29218245
Is dat nou nog steeds niet rond met super de boer.
pi_29224914
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:35 schreef Tiemie het volgende:
Is dat nou nog steeds niet rond met super de boer.
Nee
Bloed, zweet en tranen!
pi_29281425
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:02 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Spits erbij en we zijn er
Die komt er dus waarschijnlijk niet door een gebrek aan centen...
  zondag 31 juli 2005 @ 01:03:25 #182
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_29283135
En was het wat tegen de bokke(n)neukers (lees:Omniworld)?
Zie dat het 1-0 is geworden, maar ik vroeg me af of het vertoonde spel nog enigzins hoop biedt op een goede afloop van dit seizoen.
  zondag 31 juli 2005 @ 16:44:42 #183
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_29296908
1e helft was oke, 2e was van beide kanten niks. Inieder geval is zeker dat de aankopen, op van de Ouweland na echte versterkingen zijn. Ook zeker is dat Rogier Meijer er in het begin vande competite meteen in zal staan... Ik snap niet wat Kruys in hem ziet, maar een vriend van mij zei dat hij op de training telkens complimenten gaf aan Rogier...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_29297125
Een vriend van mij wordt overgeheveld naar het eerste elftal: Joey Massop. Let maar op jongens, deze jongen gaat het redden bij het G-team. Hij is een groot talent en gaat het ook zeker laten zien bij De Graafschap . Bij Koen Middeldorp heb ik nog in de klas gezeten, die gaat het ook zeker laten zien bij De Graafschap.

Graafschap jeugd
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 31 juli 2005 @ 16:54:35 #185
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_29297165
quote:
Op zondag 31 juli 2005 16:52 schreef cultheld het volgende:
Een vriend van mij wordt overgeheveld naar het eerste elftal: Joey Massop. Let maar op jongens, deze jongen gaat het redden bij het G-team. Hij is een groot talent en gaat het ook zeker laten zien bij De Graafschap . Bij Koen Middeldorp heb ik nog in de klas gezeten, die gaat het ook zeker laten zien bij De Graafschap.

Graafschap jeugd
Goeie zaak
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_29319639
Geen woorden maar daden!
Bloed, zweet en tranen!
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:16:53 #187
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_29319834
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 00:28 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Nu nog hopen op een shirtsponsor, als die binnen is verwacht ik nog wel 1 of 2 versterkingen.
shirtsponsor mag toch probleem zijn als je zoveel seizoenskaarten verkoopt...
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_29367895
En het wordt ook tijd voor een nieuw topic en een andere TT
Bloed, zweet en tranen!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:29:14 #189
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_29371528
Ze hebben voor de leukigheid van de eerste wedstrijd maar een combi gemaakt, wat zijn het toch ook een schatjes....
pi_29420142
Haarlem uit een combi
Bloed, zweet en tranen!
pi_29420159
IK WIL NIET
Bloed, zweet en tranen!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:57:46 #192
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_29433485
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:29 schreef TheVotary het volgende:
Ze hebben voor de leukigheid van de eerste wedstrijd maar een combi gemaakt, wat zijn het toch ook een schatjes....
vriendenkring je moet er van houden
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:06:38 #193
80382 manny
30 is best veel
pi_29433735
Blue White Madness is ook aangepakt. Die site ziet er nu veel beter uit.

Ik heb er al zin an. Ik probeer altijd zoveel mogelijk wedstrijden mee te pakken, maar goed met die k-combi's is dat bijna niet te doen vanuit Den Haag.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:07:12 #194
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29433749
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:29 schreef TheVotary het volgende:
Ze hebben voor de leukigheid van de eerste wedstrijd maar een combi gemaakt, wat zijn het toch ook een schatjes....
Span een kort geding aan....

Wat is de achterliggende gedachte van Haarlem?
Problemen geweest in het verleden?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:17:44 #195
80382 manny
30 is best veel
pi_29434025
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:07 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Span een kort geding aan....

Wat is de achterliggende gedachte van Haarlem?
Problemen geweest in het verleden?
nee, wij hebben ook een soort "niet door de politie opgelegde, maar vanuit de supportersvereniging achtige combi-regeling". Hoe het precies werkt weet ik ook allemaal niet, maar wij hebben hierdoor echt bovennatuurlijk veel combi's. Mischien weet iemand anders dat ?

Voor zover ik weet hebben we weinig speciaals met Haarlem. Maar hebben we wel ( vooral thuis ) een aardige groep op de been. Zeker voor de gouden gids.. Uit wisselt het sterk.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:29:06 #196
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29434324
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:17 schreef manny het volgende:

[..]

nee, wij hebben ook een soort "niet door de politie opgelegde, maar vanuit de supportersvereniging achtige combi-regeling". Hoe het precies werkt weet ik ook allemaal niet, maar wij hebben hierdoor echt bovennatuurlijk veel combi's. Mischien weet iemand anders dat ?
Op die fiets.

Gelukkig hebben wij dit jaar maar hoogstens 4 combi's,de rest allemaal vrij vervoer wsl.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 07:02:41 #197
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_29438964
Onze supportersvereniging wil graag haar clubkas spekken door wedstrijden een verplichte combi te maken als ze er zeker van zijn dat er veel mensen heen willen... Zo is de 1e en laatste uitwedstrijd bijna altijd wel een combi...

Die site van de bwm ziet er idd stukken beter uit nu

en Stefan Postma gaat naar fullham !
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 12:03:24 #198
80382 manny
30 is best veel
pi_29442406
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 07:02 schreef Tiemie het volgende:
Onze supportersvereniging wil graag haar clubkas spekken door wedstrijden een verplichte combi te maken als ze er zeker van zijn dat er veel mensen heen willen... Zo is de 1e en laatste uitwedstrijd bijna altijd wel een combi...
Ongelooflijk toch.... wat een gezeik.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_29457470
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 07:02 schreef Tiemie het volgende:

en Stefan Postma gaat naar fullham !
Gaat helaas niet door, maar dat zul je ondertussen wel weten denk ik.
That's all folks!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:36:55 #200
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_29457529
idd...jammer voor hem .
quote:
Milan Berck Beelenkamp naar KV Mechelen
Een stage heeft Milan Berck Beelenkamp een contract opgeleverd bij KV Mechelen. De verdediger van De Graafschap tekent in België een contract voor één jaar met een optie voor nog een seizoen.
Na twee oefenduels had de leiding van KV Mechelen, dat uitkomt in de Tweede Klasse, het al gezien: Berck Beelenkamp is een versterking. Onderhandelingen met de 27-jarige Haarlemmer hadden het beoogde resultaat, zodat Berck Beelenkamp na zes jaar definitief afscheid neemt van De Graafschap.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:37:35 #201
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_29457544
quote:
Fulham-transfer Stefan Postma ketst af
De overgang van Stefan Postma naar Fulham, waar hij de opvolger zou worden van zijn landgenoot Edwin van der Sar, is van de baan.
Het probleem van de oud-doelman van onder meer FC Utrecht en De Graafschap zat hem in de medische keuring: hij was niet fit genoeg. Fulham wilde een doelman die meteen inzetbaar was, maar Postma was pas sinds twee weken weer volledig in training.

Postma stond op de nominatie om voor een half jaar door Aston Villa te worden verhuurd aan de Cottagers. Fulham had bovendien een optie tot koop bedongen.
voor de volledigheid dan maar. .
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:02:54 #202
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_29545976


Seizoenskaart binnen



Én nog voor vak 15 ook, ondanks dat ik de brief te laat ingeleverd had. .
  donderdag 11 augustus 2005 @ 14:14:06 #203
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_29559515
Nieuwe shirtsponsor
quote:
De Graafschap vindt nieuwe hoofdsponsor

11/8/2005 13:01

De Graafschap is er in geslaagd om voor het komende seizoen een nieuwe hoofd- annex shirtsponsor te vinden.
Het softwarebedrijf zal Davilex zal circa twee ton per seizoen betalen om op de Doetinchemse shirts te mogen staan, meldt Omroep Gelderland.

Davilex is de opvolger van Sunweb, dat afhaakte nadat de Superboeren degradeerden.

bron: VI
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_29562143
Haha, Davilex. Dan komt Hans Kraaij Sr als adviseur zeker!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29562452
quote:
[b]Op woensdag 10 augustus 2005 21:02 Seizoenskaart binnen
Én nog voor vak 15 ook, ondanks dat ik de brief te laat ingeleverd had. .
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:59:51 #207
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29563909
Vak 15 is voor kutblagen

Vak 16 all the way Anyway ik zeg foutje bedankt m.b.t. dat bekergezeik Ding stelt toch niks voor.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_29564674
Ik denk dat het geen toeval is dat De Visscher gekocht is van.... heracles.

Ik denk dat heracles de administratie qua schorsingen niet in orde heeft. Maar dan nog had de graafschap het even kunnen/moeten checken.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:57:14 #209
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_29569648
Beetje knullig hoe dat nu is gegaan met de beker. Morgen Haarlem, al weet ik nog niet of ik er ben.
pi_29571541
Amateuristisch is het gewoon, dit soort zaken dien je altijd te checken. Naast een uitschakeling (en tegelijk een leuke mogelijkheid tot een interessant seizoen) gaat je dit ook nog eens geld kosten. Geld dat we niet in overvloed hebben.

Weet iemand trouwens of je een CC van Haarlem moet hebben om voor een Haarlem vak een kaartje te kopen?
pi_29583617
Naja informatie is niet meer nodig want de wedstrijd is in het water gevallen.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:52:34 #212
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29584487
Hmm...ik vind het begin van dit seizoen al weer beetje wanordelijk. Geheel in traditie zou je bijna zeggen
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:50:51 #213
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_29593578
Begint weer lekker idd...
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:51:56 #214
80382 manny
30 is best veel
pi_29598790
Gvd, middag vrij genomen om naar de wedstrijd te kunnen, maandag wordt het helemaal niets want dan kan ik echt niet.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_29612910
Je bent niet de enige
Bloed, zweet en tranen!
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:10:39 #216
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29667387
We zijn begonnen!!!!!!! Eindelijk.

Anyway...werk+wedstrijd op maandag + verplichte combi maakt dat ik nu naar TT zit te staren
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:28:24 #217
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29667931
1-0 Haarlem.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_29669468
Lekker bezig jongens .
pi_29669554
3-0 hehe leedvermaak is ook vermaak... jammer voor de aanhang, maar haarlem uit is ook niet makkelijk
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_29669720
Toppertje hoor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 15 augustus 2005 @ 21:35:36 #221
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29670326
Hmm...ok. Welkom terug in de realiteit
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 15 augustus 2005 @ 21:42:24 #222
80382 manny
30 is best veel
pi_29670605



this sucks
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:02:31 #223
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29671536
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Voorlopig alleen verliezen...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:16:52 #224
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29672192
w00t. We staan 20ste
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_29672242
Aan jullie de eer om als eerste 20ste te staan!
That's all folks!
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:22:01 #226
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29672455
Jep Officieel een kleine week lang de slechtste betaald voetbalclub van Nederland
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_29674075
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:51 schreef TerroRobbie het volgende:
AtDaMotDaMotDa
Ik dacht al Robbie, wat duurt het lang voordat je reageert
Bloed, zweet en tranen!
pi_29674194
Maargoed, even ontopic: slechte start. Tijd en rust is nu belangrijk. Het is onverwacht, maar Haarlem is toch van een ander niveau dan Excelsior Maassluis Dit team hoeft niets en heeft weer een belangrijke les geleerd. Vrijdag kan het weer gaan spoken
Bloed, zweet en tranen!
pi_29674524
Forza Haarlem
pi_29675841
Welkom terug
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:12:52 #232
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_29677292

Ben er ook niet heengeweest. Tijdgebrek en het niet zeker weten of we nog wel binnen zouden komen hebben dit veroorzaakt. 3-0 is wel heftig zeg, gvd.
pi_29677569
Zeer beroerde start, opzichzelf niet rampzalig maar het drukt je wel met de neus op de feiten. Hopen op een goede voorzetting in eigen huis de komende twee wedstrijden en aan het eind van de rit hopelijk een playoff plaatsje.
pi_29677606
quote:
De opstelling van De Graafschap tegen Haarlem: Van Fessem, Bot, Bus, Volmer, Ax, De Visscher, Van den Ouweland, Van Loenhout, Meijer, Van Tent Beking en Roelofsen
Dit elftal zou toch hoge ogen moeten kunnen gooien in de GGD zou je zo zeggen...
pi_29677747
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:24 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Dit elftal zou toch hoge ogen moeten kunnen gooien in de GGD zou je zo zeggen...
Geen fatsoenlijke spits.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:45:12 #236
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29678142
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:24 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Dit elftal zou toch hoge ogen moeten kunnen gooien in de GGD zou je zo zeggen...
Als je dit team ziet hebben we zeker reden tot klagen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29678167
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:45 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Als je dit team ziet hebben we zeker reden tot klagen
bron???
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:49:54 #238
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29678244
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

bron???
Flikker toch eens op met je "bron???"

Begint afgezaagd te worden.

Check de ranglijst aan het eind van het seizoen maar eens,en ja,deze mag je bookmarken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29678270
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:49 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Flikker toch eens op met je "bron???"

Begint afgezaagd te worden.

Check de ranglijst aan het eind van het seizoen maar eens,en ja,deze mag je bookmarken.
Hoe moet dat?
pi_29678587


lekkere start trouwens van de Graafschap, maar dat hadden ze 2 seizoenen terug ook geloof ik, toen kwam het nog goed
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:16:32 #241
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_29678820
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 01:04 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]

lekkere start trouwens van de Graafschap, maar dat hadden ze 2 seizoenen terug ook geloof ik, toen kwam het nog goed
Moet je alleen niet kijken hoe...
Heb wel hoop voor vrijdag. AGOVV is in de voorbereiding ook voor de bijl gegaan (als mijn geheugen mij nu niet in de steek laat).
pi_29678912
ik hoop voor de graafschap(hoewel het niet mijn club is), toch dat ze dit seizoen weer promoveren, gun ik ze wel, maar idd dom van de technische staf om de speelgerechtigtheid van De Visscher even na te trekken....

Maar nou jah als ze dit seizoen gewoon effectief voetbal spelen en niet te mooi willen doen zoals afgelopen seizoen meerdere malen gebeurde, dan halen ze het wel denk ik, minimaal de nacompetitie en misschien noeen kansje wagen op het kampioenschap.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:21:33 #243
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29678956
Net zo'n lekkere start als fcdb...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:59:18 #244
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_29679636
Is er trouwens iemand die meer informatie heeft over Zongo en zijn blessure?
Was toch niet helemaal duidelijk wie nou de revalidatie periode moest gaan betalen, onze buren uit arnhem of wij?

Zie ook dat we een verweerschrift hebben ingediend tegen de uitsluiting van de beker: http://www.superboeren.nl/online/volledig_nieuws.php?id=2515
pi_29683209
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 01:59 schreef TheVotary het volgende:
Is er trouwens iemand die meer informatie heeft over Zongo en zijn blessure?
Was toch niet helemaal duidelijk wie nou de revalidatie periode moest gaan betalen, onze buren uit arnhem of wij?

Zie ook dat we een verweerschrift hebben ingediend tegen de uitsluiting van de beker: http://www.superboeren.nl/online/volledig_nieuws.php?id=2515
Zo uit mijn hoofd heeft vitesse destijds besloten de revalidatie op zich te nemen.
pi_29683227
Wat een ongelofelijke slappe hap. Trieste boel, maar het komt misschien allemaal wel goed...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_29683908
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 01:16 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Moet je alleen niet kijken hoe...
Heb wel hoop voor vrijdag. AGOVV is in de voorbereiding ook voor de bijl gegaan (als mijn geheugen mij nu niet in de steek laat).
als jij aan het einde van het seizoen met hotseklots voetbal nacompetitie haalt en promoveerd, heb je geen reden tot klagen lijkt me
pi_29693868
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:00 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Het is onverwacht, maar Haarlem is toch van een ander niveau dan Excelsior Maassluis
Dat valt echt heel erg mee, dat verschil. Als het er al is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:23:17 #249
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29695708
Ach zolang we maar bij de eerste 6 - 7 zitten vind ik het best. Zal nu nog wel ff duren, maar we hebben nu 2 thuiswedstrijden in vier dagen, dus eens kijken wat men er dan van bakt.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:26:59 #250
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29700412
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat valt echt heel erg mee, dat verschil. Als het er al is.
Hal-lo,ga die amateurs niet zo nodig onterecht ophemelen.
Tis een knappe prestatie maar het had meer met de onkunde van onze aanval en onze slappe instelling te maken dan met het voetbal van EM,als er zo weinig verschil is zouden er toch echt meer dan 3 amateurclubs zijn die BVO's zouden hebben uitgeschakeld.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29700978
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 21:26 schreef DutchGooner het volgende:

[..]
als er zo weinig verschil is zouden er toch echt meer dan 3 amateurclubs zijn die BVO's zouden hebben uitgeschakeld.
Ik vind dat wel een goede score
Bloed, zweet en tranen!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:47:07 #252
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29701061
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 21:44 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Ik vind dat wel een goede score
Oja,eik zijn het er 6
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29719930
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 21:26 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Hal-lo,ga die amateurs niet zo nodig onterecht ophemelen.
Tis een knappe prestatie maar het had meer met de onkunde van onze aanval en onze slappe instelling te maken dan met het voetbal van EM,als er zo weinig verschil is zouden er toch echt meer dan 3 amateurclubs zijn die BVO's zouden hebben uitgeschakeld.
Dat is vooral een conditionele kwestie. Als alle bekerduels vanaf eind september worden verspeeld, zou het al anders zijn. En Haarlem is gewoon niet zo veel beter dan Maassluis. Aandewiel zelf vond dat hij bij Quick Boys op hoger niveau kon trainen in de eerste weken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29736800
We liggen er definitief uit
quote:
De KNVB heeft De Graafschap officieel laten weten dat het is uitgesloten van verdere deelname in het bekertoernooi. In de eerste ronde won De Graafschap met 0-2 bij AFC. Deze uitslag wordt omgezet in een reglementaire 3-0 nederlaag voor de Achterhoekers. De KNVB blijft van mening dat aanvaller Jeffery de Visscher in de eerste bekerronde niet-speelgerechtigd was. Omdat hij in het duel met AFC wel speelde, worden de Superboeren nu uit de beker gezet.

Algemeen directeur Han Berger (foto) zei tegenover www.degraafschap.nl het volgende: “Ik houd aan deze uitspraak toch een vreemd gevoel over. We hebben een verweerschrift ingediend, met naar onze mening steekhoudende argumenten, maar dat heeft niet geholpen.”, aldus Berger.

Toch zet Berger de argumenten op een rij waarom, naar de mening van De Graafschap deze situatie anders ligt dan bij andere clubs. “Als eerste heeft De Visscher de twee gele kaarten opgelopen bij Heracles Almelo. Wanneer een speler overstapt naar een andere club moet er een overschrijvingsformulier worden ingevuld en vraag 8 op dat formulier stelt of er nog lopende schorsingen zijn. Deze vraag is door De Visscher en Heracles met ‘nee’ beantwoord. Vervolgens wordt het formulier door de speler, diens oude club en als laatste de KNVB ondertekend. Daarmee gaat de KNVB dan akkoord met de overschrijving van een speler. Bij de bond zelf was toen de schorsing ook niet opgevallen, anders had men de goedkeuring aan het formulier niet gegeven. “, aldus Berger.

De algemeen directeur vertelt verder. “Bovendien betreft het een schorsing die opgelopen is in november 2004, een behoorlijke tijd terug. Misschien kan de KNVB voor een nieuw seizoen een herinnering aan alle partijen sturen. Het is opvallend dat het drie clubs overkomt, dat zou ook een les moeten zijn voor de KNVB. In het blad van de voetbalbond stond de schorsing van De Visscher wel vermeld, maar stond zijn naam onder Heraclus Almelo. Ook stond er in het blad aangegeven dat spelers werden vermeld onder hun oude club. Echter op een totaal ander plek dan waar de schoringen stonden.”, verklaart Berger.

De Graafschap kan niet in beroep tegen de uitspraak. “Vreemd en jammer. Ik had er graag een mondelinge zaak van gemaakt en wel eens willen weten waarom men zo makkelijk over onze argumenten heen is gestapt.”.
rare zaak...
Bloed, zweet en tranen!
  donderdag 18 augustus 2005 @ 19:48:04 #255
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29760562
Raar. Die Levchenko van Sparta was toendertijd tegen ons ook niet speelgerechtigd.Toen werd er alleen een boete gegeven.

Twee maten...
quote:
Sparta

22/8/2003 15:51

Sparta Rotterdam heeft tegen De Graafschap gespeeld met de niet-speelgerechtigde speler Evgeniy Levchenko. De Kasteelclub komt er waarschijnlijk met een kleine straf vanaf. De aanklager van de KNVB heeft de Rotterdamse club een schikkingsvoorstel van duizend euro gedaan.
Sparta, dat Levchenko deze zomer overnam van Vitesse, was zich van geen kwaad bewust. Het misverstand lag in de benodigde papieren voor de overschrijving. Aangezien Levchenko al zes jaar in Nederland speelt, dacht de Rotterdamse club geen werkvergunning te hoeven tonen. De KNVB dacht daar anders over met betrekking tot de Oekraďner, die dankzij zijn zes jaar in Nederland voetbal-Nederlander is. Overigens speelde Levchenko ook in het bekerduel met Westlandia, maar die overtreding is niet meegenomen in de strafmaat.

Sparta beraadt zich over het voorstel. Tot dinsdag kan de club uit Gouden Gids Divisie akkoord gaan. Uit Zeist kwam vrijdagmiddag ook goed nieuws. Rhamata Mustapha, die deze week werd vastgelegd, is inzetbaar in het duel met FC Den Bosch.
T komt imho op t zelfde neer. Een niet speelgerechtigde speler die toch word opgesteld.

[ Bericht 40% gewijzigd door xJapser op 18-08-2005 19:53:32 ]
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_29762018
Iemand wilde laatst toch de TT veranderen? Daar zou ik nog even mee wachten...
pi_29765011
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand wilde laatst toch de TT veranderen? Daar zou ik nog even mee wachten...
Nee jullie gaan lekker
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:19:57 #258
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29797727
Godverdomme. Dit was echt bizar slecht.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_29798274
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:19 schreef xJapser het volgende:
Godverdomme. Dit was echt bizar slecht.
Ach ja, ze kunnen tenminste niet degraderen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:10:08 #260
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_29801324
*zucht*.....


Nee, dat was het niet helemaal vanavond. Af en toe ook gewoon pech gehad: 1 keer paal en 1 keer lat. Maar MVV ging veel effectiever met de kansen om, meer ook niet. Vond ze namelijk over de hele wedstrijd gezien niet veel beter spelen als ons elftal. Niet dat dit nou denderend was...
En wat is de Spinnekop leeg zeg. Ook al zit ik er niet meer, toch doet me dat wel een beetje 'zeer'.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:40:52 #261
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29805878
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:10 schreef TheVotary het volgende:
*zucht*.....


Nee, dat was het niet helemaal vanavond. Af en toe ook gewoon pech gehad: 1 keer paal en 1 keer lat. Maar MVV ging veel effectiever met de kansen om, meer ook niet. Vond ze namelijk over de hele wedstrijd gezien niet veel beter spelen als ons elftal. Niet dat dit nou denderend was...
En wat is de Spinnekop leeg zeg. Ook al zit ik er niet meer, toch doet me dat wel een beetje 'zeer'.
Wat betreft die Spinnekop...ik ben uit pure ellende in de 2de helft maar naar Roodbergen gegaan. Wat een belabberde sfeer zeg daar.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:58:57 #262
80382 manny
30 is best veel
pi_29808525
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_29809342
hoezo is de spinnekop zo leeg dan?
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 18:26:59 #264
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_29817872
.

Ik ben blij dat ik op vakantie was.
pi_29818641
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 13:29 schreef EKterror het volgende:
hoezo is de spinnekop zo leeg dan?
Gouden Gids divisie en belabberd voetbal, dan hou je zelfs de meest trouwe fans niet in het stadion
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_29818948
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 18:57 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Gouden Gids divisie en belabberd voetbal, dan hou je zelfs de meest trouwe fans niet in het stadion
Ah. Minder fans dus, dan is het maar goed dat de seizoenskaarten wat duurder zijn geworden dit jaar
pi_29873843
En eindelijk.... Gewonnen!!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:06:21 #268
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_29875193
In de pocket.

Nu hopen dat ze hier vertrouwen uit putten en een leuk seizoen neer kunnen zetten. Wel hopen dat ze de tegenstanders in de toekomst iets minder kansen gaan geven, want het was soms echt kiele-kiele. Maar ik zal zo lekker slapen.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 06:44:04 #269
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_29877613
3 Punten, maar we hadden vaker moeten scoren.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:25:37 #270
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29883306
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 06:44 schreef Tiemie het volgende:
3 Punten, maar we hadden vaker moeten scoren.
Dat zullen ze bij AGOVV ook gezegd hebben na de eerste helft
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29887625
Wat is er met Joep van de ouweland? Heeft iedereen medelijden met hem omdat hij 1,20 is en juichen ze hem daarom maar toe? Niet dat hij slecht is, maar ik vat het niet helemaal.
Verder is dit wel een aardig elftal. Ax en de Visscher waren niet heel sterk, maar ik denk dat je ze de tijd moet geven.
Waarom heeft de slechtste voetballer van de graafschap al 3 keer 90 minuten achter zijn naam staan? Wederom was de Rogier Meijer show niet om aan te zien (weliswaar gaat het langzaam vooruit, maar te langzaam) Op zijn plek hebben we met Duits en vd Ouweland toch betere opties?
Rogier Meijer is gay.
Hij mocht van zijn oma eens mee.
Ze denkt dat hij voetballen kan,
jammer dan,
jammer dan!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_29895755
Rogier Meijer had lekker bij Bennekom moeten blijven, daar was ie op zijn plek.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30025367
Weer verloren Wel terecht overigens. Als er nu van Dordrecht niet gewonnen wordt zie ik de pleuris al weer uitbreken ....
Bloed, zweet en tranen!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:19:49 #274
80382 manny
30 is best veel
pi_30031106
eh... dit gaat niet goed mensen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:55:23 #275
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_30032016
Ach jaaa .... t'is nog vroeg in t seizoen. Nog 34 wedstrijden te gaan, dus 102 puntjes te halen
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_30061825
Hopen op een goed resultaat morgen op de onneembare vestiging de vijverberg
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:27:17 #277
80382 manny
30 is best veel
pi_30082032
1-1 pfffffffffff.. het is weer ouderwets knudde...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:48:33 #278
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_30082845
Klote dat het dan 1-1 wordt. Maar als je kijk hoeveel kansen Dordrecht kreeg in vooral de eerste helft dan is dat eigenlijk niet verwonderlijk.

Bij die 1-1 kopte Bus helemaal mis en stond zijn man dan ook helemaal vrij. Voor de rest geen verwijten aan Bus, want vond hem voor de rest wel een goede pot neerzetten.
Wat ook uitermate jammer was is de uitval (door rode kaart) van Yalcin. Dit is in mijn ogen echt een toegevoegde waarde voor het elftal. Bloedfanatiek! Zo zie ik ze graag.
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:50:35 #279
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_30082924
Jeffrey!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_30227627
Gisteren een superknappe (ahum..) 1-0 tegen Veendam. Maar gelukkig weer eens een overwinning.

Wel raar wat er op TV Gelderland teletekst staat, volgens het wedstrijdverslag kreeg Veendam kans na kans en was het veruit de betere ploeg. Reactie van Kruys was dat het steeds beter gaat en dat de Graafschap de wedstrijd goed onder controle had. Tegenstrijdig.
pi_30228548
Kruys probeert z'n reet te redden
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:01:35 #282
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_30236712
Ben er niet bijgeweest, maar van wat ik heb gezien heeft de Graafschap het behoorlijk lastig gehad daar. Maargoed, laten we blij zijn met deze overwinning.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:48:25 #283
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_30440419
Goeie pot, leuk en snel van de Graafschap kant. Ook de sfeer was toppie!
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_30442599
De inzet leek in de samenvatting weer als vanouds, alleen het scoren blijft lastig.
That's all folks!
pi_30443444
3 punten in de zak en het was nog verdiend ook. Volgende week een testcase in Den Bosch.
  zaterdag 10 september 2005 @ 02:55:54 #286
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30444217
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 02:02 schreef Opgezwollenlever het volgende:
3 punten in de zak en het was nog verdiend ook. Volgende week een testcase in Den Bosch.
Testcase?

Tis maar een wedstrijd tussen 2 subtoppers....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 10 september 2005 @ 08:12:01 #287
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_30445125
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 02:55 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Testcase?

Tis maar een wedstrijd tussen 2 subtoppers....
Bij ons zijn ze er nog niet achter of we subtop of subflop zijn
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_30446684
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 02:02 schreef Opgezwollenlever het volgende:
3 punten in de zak en het was nog verdiend ook. Volgende week een testcase in Den Bosch.
Ik denk niet dat dat de ultieme testcase is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 10 september 2005 @ 10:54:36 #289
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_30446833
De Visscher begint zich te bewijzen?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:03:21 #290
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30448855
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 08:12 schreef xJapser het volgende:

[..]

Bij ons zijn ze er nog niet achter of we subtop of subflop zijn
Op die fiets
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30449604
Er schijnt nogal lekker geknokt te zijn na de wedstrijd. Met Kalezic in de hoofdrol. Dat die gast nog steeds speelt is een raadsel, ik vind hem echt een drama.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:09:43 #292
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_30450933
Ja, Kalezic is ook niet mijn favoriet. Ik vraag me af wat er allemaal gebeurd is in de kleedkamer, Kalezic ontkent dat ie geslagen heeft.

Ik vond vooral de 1e helft heel goed, alleen de afronding is nog steeds niet goed...boah, wat een kans zijn er gemist zeg. .
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:59:43 #293
80382 manny
30 is best veel
pi_30453779
Voorlopig is elke week een testcase; want we moeten omhoog !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_30455189
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:03 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Op die fiets
Precies
pi_30485607
En wie gaan er allemaal met evv naar de Bosche Bollen?
Bloed, zweet en tranen!
pi_30489126
autocombi toch? Ik was het wel van plan hoewel echt evv toch iets beter geweest was.
  zondag 11 september 2005 @ 17:32:36 #297
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30489216
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:29 schreef Opgezwollenlever het volgende:
autocombi toch? Ik was het wel van plan hoewel echt evv toch iets beter geweest was.
Maakt toch weinig uit?

Zit nauwelijks verschil in.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 11 september 2005 @ 17:34:27 #298
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_30489270
Ik wilde met de trein gaan, maar dat mag dus niet.
  zondag 11 september 2005 @ 18:50:02 #299
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_30491385
Hier hetzelfde. Ik wilde vanaf Nijmegen gaan met de trein, maar dat mag dus officieel niet.
pi_30491828
Inderdaad, dat boeit wel als je met de trein wil, of elders wilt vertrekken.
  maandag 12 september 2005 @ 22:33:19 #301
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_30526270
Ja ik loop stage in Velp en als ik eerst richting Doetinchem moet dan red ik 't echt niet, vanuit stage zou ik het (net) redden, vandaar. Dus ik ga maar niet... .
  maandag 12 september 2005 @ 22:34:13 #302
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30526305
Tis trouwens gewoon vrije verkoop a.s. vrijdag
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')