abonnement Unibet Coolblue
pi_27691135
Game on.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27691158
Laatste aflevering trouwens volgende week of komt er daarna nog één ?
sig verwijderd door FA
pi_27691173
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:01 schreef Moja het volgende:
Die Johanneke is ook af en toe een bitch zeg
Vooral met dat apart slapen was ze echt ongelofelijk frigide
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_27691185
Ik denk dat er daarna nog wel eentje komt. Die is dan een paar weken of maanden later gemaakt en dan gaan ze op bezoek bij de deelnemers en kijken hoe het er mee is. Hoort er wel een beetje bij vind ik.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 6 juni 2005 @ 22:07:32 #5
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_27691227
Vooral het einde van deze aflevering was super
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 6 juni 2005 @ 22:08:44 #6
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27691266
Wat een heerlijke bitch is die Johanneke. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_27691583
Ik vond het wel een leuke aflevering.
Waarschijnlijk volgende week de laatste of een-na-laatste aflevering.
  maandag 6 juni 2005 @ 22:20:53 #8
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27691676
Eindelijk is het dan zover, het bitterzoete einde is aangebroken.

En wat valt me op, dat de armzalige hoertjes opeens denken echte emoties te hebben voor hun slachtoffers. Wanneer leren de labiele stoeptegels het toch eens dat ze niet op dat eiland zitten om verliefd te worden. Omringd door cameraploegen, geluidstechnici en producenten, en nog weten de ingehuurde barbies zich druk te maken om hun emotionele welzijn.

Gaby laat een traantje als ze beseft dat Sven haar bedrogen heeft, net alsof ze een echt mens is dat een heuse relatie heeft met de debiele vleesklomp. Iemand geef dat wicht toch eens een fikse tik, misschien dat dat haar hoofd weer eens op orde kan brengen, je bent daar om een ongelukkige ziel te verleiden, om zijn relatie te breken als een twijgje, niet om er verliefd te worden en te janken om wat de lopende testosteron-fabriek te zeggen heeft. Al zou ik ook moeten janken bij het horen van de stront die er uit Sven's muil druipt.
Soms is het toch echt net een wijf, met z'n gezever en gezanik. Wees eens een vent, jij uit de kluiten gewassen kotelet, en pak je kloten eens vast, gewoon om te zien of je ze nog hebt. Met z'n wanhopig trieste pogingen tot romantiek. Sven kan kruipen door het slijk tot z'n knieen versleten zijn, maar veel goeds doet het hem niet. Ik zou net als Gaby moeten janken van wanhoop, want in de nabijheid van Sven zijn is een hel voor het armzalige meisje.

Sven's pogingen tot romantiek doen me denken aan iemand die stront tegen een muur aangooit en kijkt wat blijft plakken, om dat vervolgens als een succes te benoemen. Je ziet het hem doen, je walgt ervan, en triestheid neemt bezit van je als je hem trots als een kind ziet zijn, medelijden voel je voor zijn ouders, voor zijn familie voor zijn geboortedorp, voor alles en iedereen die hij ooit heeft aangesproken.

Sven's hereniging met Sally is dan ook een heerlijk plaatje om te zien. Labilio jankt zijn ogen eruit, maar er is niemand die het hem vergeeft. Hij heeft verloren, de intrieste banaan heeft verloren, we wisten het al vanaf de eerste dag, maar om hem nu te zien breken is een heerlijke ervaring.
Sally is de onbetwiste winnares van dit bloedeloze duel.

En zoals Sven de voorspelbare achterlijke gladiool is die met stront gooit in de hoop ermee romantiek te creeren zien we Terrence doen wat hij het beste doet, glashard liegen, draaien, en zichzelf dieper het graf in werken, en ook hier is er niemand die hem tegenhoudt. Ik geloof dat hij al een behoorlijke schare fanatiekelingen heeft weten op te wekken, elk nog luider als het aankomt het toeroepen dat onze misvormde inteelt-made dieper moet graven en zich over moet geven aan het slijk, aan het stront, aan een gruwelijk pijnlijke dood.

Doe de genenpoel een gunst en verwijder Terrence en zijn dna voor eens en voor altijd. Als dat leugenachtige kankergezwel de kans krijgt zich verder te ontwikkelen dan hebbe God onze ziel, want redding is dan ver te zoeken.

Carlijn heeft ook een hekel aan Terrence, en dat doet me goed, en ik geloof dat zelfs Lieke er schoon genoeg van heeft. Dus net als Sven is Terrence is dieptriest geval van inteelt dat tot een einde komt. Terrence, uitgekotst door alles en iedereen, op een eiland vol hoeren, en zelfs daar vonden ze hem ondraaglijk. Gerechtheid.

Rowena schijnt gefrustreerd te zijn dat Kenny haar geen aandacht geeft, ze voelt zich persoonlijk aangevallen, ze is zelfs beledigd, maar ach, dat het arme zigeunermeisje niet een van de slimste teefjes op het eiland was is nooit door iemand durven te beweren. Kenny kan haar weerstaan, dankzij een schuldgevoel, en mevrouw is daar niet van gecharmeerd. Me dunkt dat Rowena op zoek moet gaan naar een rubber maatje.

Kenny is overigens ook maar een gigantische eikel. Hij heeft spijt gehad na zijn eerste misstap en heeft zich sindsdien weten te gedragen, maar ergens is het in zijn onderontwikkelde cerebellum geslopen dat het nu opeens een succes is geweest voor hem, dat hij de verleiding heeft kunnen weerstaan, dat hij een nobel mens is. Kenny eist respect, onze enige echte Pimp-Daddy-Oh is weer terug.

Sorry Kenny, liefhebber en vrind van de vis, maar dat je de eerste avond over de schreef bent gegaan, de aller-eerste-avond, geeft je niet langer meer het recht van spreken. Dat je daarna opeens een schuldgevoel hebt ontwikkelt is bijzaak, niet eens relevant, want wij zijn niet vergeten dat je in Rowena's oor fluisterde dat dit jullie kleine geheimpje was, en dat niemand dit ooit te weten zou komen. Pas toen je erachter kwam dat alles op film stond bracht je je slippertje naar voren.

Sorry Kenny, maar gij zijt den zwakste schoakel, adieu.

Dat je vriendinnetje een vrijgezelle man kust is niets vergeleken met het palen van de goedkoopste, makkelijkste del op het eiland nog geen 12 uur nadat je je vriendin voor het laatst zag. Helaas mijn harige beverliefhebber, ook jij bent niet geslaagd, ook jij bent een verliezer in dit spel. U gaat niet door voor de koelkast, maar wel door naar het volgende kampvuur met een mooi paar blauwe ballen.

Wie blijven er dan nog over?

oh ja Dennis en Johanneke... saai en saaier. Been there, done that, got the t-shirt to prove it. Geen boeiend beeld materiaal, geen boeiend geluidsmateriaal, geen boeiende dreamdate. De enige mensen dus die het verdienen om zichzelf mens te noemen, tenzij Dennis vele manen geleden dan toch door Olivia van een onschuldige jongen in een volwassen man is veranderd.
Hebben we Dennis na dat ongelukkige samenzijn ooit nog eens zien zitten op een houten bankje zonder dat hij overkwam als een man vol pijn?

ik kijk uit naar volgende week, als de dames dan eindelijk een grafzerk planten boven de kuilen van hun vrienden.

Remember kids, when you eat plenty of fiber you help make Mr. Poopy McDingleberry strong and brown.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  maandag 6 juni 2005 @ 22:23:48 #9
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27691773
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat er daarna nog wel eentje komt. Die is dan een paar weken of maanden later gemaakt en dan gaan ze op bezoek bij de deelnemers en kijken hoe het er mee is. Hoort er wel een beetje bij vind ik.
"hoe is het nu met"

Vorig jaar konden we zien dat Robo-Joeri zijn ballen gewillig had ingeleverd bij zijn Thaise kenau die zich sinds het programma regelmatig liet bedienen door de bar-eikel.

Homo-Carl zat nog steeds in de kast, na een mislukte relatie met een belgische verleidster.

en de rest was niet boeiend genoeg dus die kan ik me moeilijk herrineren
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  maandag 6 juni 2005 @ 22:57:40 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27692996
Deze:
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
Sven's pogingen tot romantiek doen me denken aan iemand die stront tegen een muur aangooit en kijkt wat blijft plakken, om dat vervolgens als een succes te benoemen. Je ziet het hem doen, je walgt ervan, en triestheid neemt bezit van je als je hem trots als een kind ziet zijn, medelijden voel je voor zijn ouders, voor zijn familie voor zijn geboortedorp, voor alles en iedereen die hij ooit heeft aangesproken.
en deze:
quote:
Remember kids, when you eat plenty of fiber you help make Mr. Poopy McDingleberry strong and brown.
Deze wilde ik er specifiek uitlichten, maar hij is van begin tot eind ge-wel-dig!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27693135
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:23 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

"hoe is het nu met"

Vorig jaar konden we zien dat Robo-Joeri zijn ballen gewillig had ingeleverd bij zijn Thaise kenau die zich sinds het programma regelmatig liet bedienen door de bar-eikel.

Homo-Carl zat nog steeds in de kast, na een mislukte relatie met een belgische verleidster.

en de rest was niet boeiend genoeg dus die kan ik me moeilijk herrineren
Ja precies, dat is altijd toch vermakelijk. Leuk om te zien dat die "geweldige ontluikende relaties" met een van die hoeren op dat eiland op niets is uitgelopen of dat een of andere praatjesmaker op z'n blote kniëen weer terug is gekropen naar z'n snolletje.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 6 juni 2005 @ 23:24:58 #12
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_27694106
Hét excuus van het jaar ...

"Ik kan er ook nie aan doen, ik ben ook maar een man hé, weet ge"
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 6 juni 2005 @ 23:32:55 #13
32015 suus21
Andre rocks!
pi_27694404
die Sven is een triest geval zeg bah...
fijn!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:04:01 #14
521 ruby
Hell yeah!
pi_27695287
Mooie uitzending!

En ja, het is bevestigd; Sven is een ware psychopaat. Eigenlijk zou deze jongen niet vrij op deze aardbodem mogen rondlopen. Wat een lul zeg, gigantisch. Maar zeer vermakelijk voor dit programma.

Maar ik heb een paar seconden gemist. Wou ie Sally nou weer terug of vond hij dat zij hem even vast moest houden? Anyway, ik vind het mooi dat ze geweigerd heeft.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:11:41 #15
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_27695462
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 00:04 schreef ruby het volgende:
Maar ik heb een paar seconden gemist. Wou ie Sally nou weer terug of vond hij dat zij hem even vast moest houden? Anyway, ik vind het mooi dat ze geweigerd heeft.
Volgens Sally wilde hij dat zij hem even vast moest houden.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 7 juni 2005 @ 09:06:13 #16
521 ruby
Hell yeah!
pi_27699264
En het leuke is dat ie dan reageert tegen Sally alsof hij de stap genomen heeft om het uit te maken. Wat een tering dombo! Schande voor België deze reetkever.

En ik hoop vanuit het diepst van mijn hart dat Gaby die psychotische kwijl alsnog dumpt. Ze moet toch wel inzien dat hij een aantal schroeven los heeft zitten?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 09:23:34 #17
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27699638
Tja... soms denk je... je hebt mannen en mannen...

Dennis is absoluut een saai moraalridder.. aan de andere kant.. hij is wel stoer.. hij blijft gewoon met z'n poten van de vrouwen af.. en zijn vrouwtje doet dat ook.. netjes.. gewoon heel netjes....

Nee... Dan Terrence "Ik voel me wel een beetje schuldig dat zij daar op de bank moest slapen", Sven "Ja maar schatje, ik ben verliefd op een ander. Dus dan is het toch normaal dat je me vasthoudt en me hierin steunt"en Kenny "Ja, ik heb maar 1 keer met die slet geneukt... maar jij .. jij zoent een ander... wat ben jij een hoer Kelly".... wat een foute mannen..

Nou ja.. mannen...
Ik vind die verleidsters wel leuk. Als ik die Gaby ook zag.. damn.. wat is dat een foute vrouw. Ze heeft die Sven helemaal rond haar vinger gewikkeld ("Ja, en bij het afscheid zoende ze me voor de eerste keer terug") en laat gelijk na het kampvuur als Sally hem eens goed de les heeft gelezen ook gewoon keihard vallen. Tot ziens Sven.. You are the weakest link. Maar toegegeven.... hij heeft wel verstand van muziek... Dat nummer van Louis Armstrong, maar ook de Goo Goo Dolls.... tja.. goed hoor..

En Terrence.. tja.. laat ik daar maar niets over zeggen... Ik hoop gewoon dat ie weglopend bij het kampvuur aangevallen wordt door een groep bloeddorstige honden of sabeltandtijgers of zo.... bah bah.. wat een loser is dat...

En kenny.. ja.. ik ben vreemd geweest.. dat gaat Kelly misschien wel tegen me gebruiken... wat denk je dan Nerd..? Heb jij sex gehad met Rowena....????? Sex... ehm... tja.. sex... wat bedoel je precies...

Ik ga genieten volgende week.. ik hoop werkelijk waar dat die vrouwen geen spaan van die mannen heel laten....
Om dan de week daarop weer teleurgesteld te worden bij de "Hoe is het na een paar maanden met ze"-aflevering door te zien dat Carlijn die slijmbal toch weer vergeven heeft..... dat zou nog wel de grootste deceptie zijn.....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 7 juni 2005 @ 10:44:02 #18
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27701611
Ik vond Sven eigenlijk wel erg vermakelijk, altijd wat te lachen om wat hij zei of deed. Maar dat gevoel van vermaak is vervangen door een gevoel van plaatsvervangende schaamte. Wat een gluiperig psychotisch excuus voor een man! Nee Sven, je bent geen man, je bent onzijdig, want geen van de sexen wil jou tot hun aanhang rekenen.
Daarentegen die ex-vriendin Sally klassevrouw! (maar wat ze nou weer in die anabolen van Serge ziet )

En Terrence, hoezo bot? Je ziet dat zowel Kenny als Dennis zo galant zijn de dames in hun bedden te laten slapen en zelf ongemakkelijk liggen te draaien op hun bankje. Maar niet Terrence : "Ik voel me wel een beetje schuldig dat zij daar ligt."
Wel eerst flink erover heen, maar vervolgens haar naar de bank bonjouren. Walgelijk.

Ook een leuke actie van het TI-team; Kenny viert eenzaam zijn 1-jarig samenzijn met Kelly (die mijlpaal hebben ze nog net gehaald ) en voelt zich al kut. Maar ze hebben ook nog een bandje voor hem! Wat een masochisme heerlijk!
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 10:58:52 #19
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27702040
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:44 schreef dutchie het volgende:Daarentegen die ex-vriendin Sally klassevrouw! (maar wat ze nou weer in die anabolen van Serge ziet )
Nou.. dat komt door:

  • Kwaadheid op Ex-Lover Sven

  • Zeer warme en zwoele temperatuur

  • Alcohol

  • 2 weken al geen sex...


    Trust me... tis gewoon puur om te neucken.. Alleen wordt ze zoals ze zei heel snel verliefd, dus vandaar de aanhankelijkheid.. want geloof mij maar dat Serge in haar broekje geweest is hoor..

  • "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
    "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
    pi_27702066
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 10:44 schreef dutchie het volgende:
    [...]

    Ook een leuke actie van het TI-team; Kenny viert eenzaam zijn 1-jarig samenzijn met Kelly (die mijlpaal hebben ze nog net gehaald ) en voelt zich al kut. Maar ze hebben ook nog een bandje voor hem! Wat een masochisme heerlijk!
    Waarbij Kenny plotsklaps vergeet dat hij op de eerste avond Rowena heeft uigewoond, want Kelly geeft iemand een kusje rond/op de mond . Dat is véél erger (hij heeft wel wat van Carlijn, nu ik het zo bedenk )

    [ Bericht 5% gewijzigd door RubberenRobbie op 07-06-2005 11:55:03 (zin loopt beter :)) ]
      dinsdag 7 juni 2005 @ 11:01:07 #21
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_27702096
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 10:59 schreef RubberenRobbie het volgende:
    Waarbij Kenny plotsklaps vergeet dat hij op de eerste avond Rowena heeft uigewoond, want Kelly iemand een kusje rond/op de mond geeft. Dat is véél erger
    Echt te triest. Dat hij al op de eerste avond z'n pik niet in bedwang kon houden staat in geen verhouding tot wat Kelly hem flikt. En zelf nog heilig van z'n gelijk overtuigd zijn...
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      dinsdag 7 juni 2005 @ 11:05:55 #22
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_27702242
    Kenny is weer teruggevlucht naar de ontkenningsfase.
    Als je niet lacht, ben je dood.
    pi_27703488
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 11:05 schreef dutchie het volgende:
    Kenny is weer teruggevlucht naar de ontkenningsfase.
    Het matige is ook dat hij zich echt als een boerenlul gedraagt tegen Rowena. Je mag haar niet leuk vinden, dat is je goed recht, maar het is niet haar schuld dat hij over de scheef is gegaan. Toch is hij niet bepaald aardig tegen haar en heeft haar alleen maar op dreamdate meegenomen om geforceerd aan te tonen dat zijn escapade niks betekent.

    Om eerlijk toe te gaven vond ik het in eerste instantie heel eerlijk dat hij de eerste avond toegaf bij het kampvuur (na wat gemanipuleerde beelden). Bij nader inzien vroeg ik me wel af of hij het überhaupt zou toegeven als de verborgen camera's niet waren ontdekt. Ik heb het vermoeden dat hij dan zijn lippen stijf op elkaar zou houden (tegen beter weten in). Zo eerlijk vind ik hem dus niet
    pi_27703727
    Pff, Kelly gaf die gozer maar een heel kort kusje op zn mond, het was echt duidelijk in slow-motion afgespeeld.. Kenny probeert gewoon de schuld op Kelly af te schuiven, de lul
      dinsdag 7 juni 2005 @ 12:02:49 #25
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_27704066
    tvp
    A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')