abonnement Unibet Coolblue
pi_28290197
Nog veel wat ik daar niet gezien heb. Komt hopelijk ooit wel weer.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:26:54 #77
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_28290396
We hebben een hotel in Long Beach geboekt;
http://www.coasthotels.com/home/sites/longbeach/home.cfm

Lijkt mij een erg leuk stadje, met de Queen Mary.... mindere wijken gewoon skippen lijkt me...
213 Street, als Snoop Dogg, Warren G & Nate Dogg echt zo ruig zijn als ze doen voorkomen
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:10:11 #78
62913 Blik
The one and Only!
pi_28300443
nog 15 daagjes
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:22:39 #79
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_28316597
Ik vraag me eigenlijk serieus af wat iemand bezield om die lelijke Watts Towers te gaan bekijken.... Er zijn leukere dingen te doen, maar dat is slechts mijn mening natuurlijk
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:36:15 #80
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_28317119
Lijkt me gewoon leuk om ze te zien... weer s wat anders dan Hollywood
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:51:01 #81
88824 mindwar
Little earthquake
pi_28320101
net weer eens door me foto's gekeken... HEIMWEE
Reisverslagen en info over Nationale Parken USA: www.ontdek-amerika.nl
pi_28326321
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 00:21 schreef Jeroenus het volgende:
Hoe kan ik het beste van SF/Berkeley/Oakland naar Vacaville of Sacramento komen? Kan dat met het openbaar vervoer?
Als je low budget reist zijn er vast wel bussen. Probeer anders de trein

www.amtrak.com

One way trip van Oakland naar Sacramento kost 19 dollar voor een twee uur durende reis.
pi_28351487
Ik ga wellicht nog 5 dagen naar LA toe. Net terug van Maui, Hawai'i en ben San Francisco beetje zat nu.. erg eigenlijk he? Maui was zoooooooooooo mooi, ik wil terug!

Anyways, in LA kan ik bij iemand overnachten die op Santa Monica Boulevard woont. En dit en Venice Beach zijn eigenlijk de enige reden dat ik weer naar LA wil gaan, want tijdens onze roadtrip in Spring Break kwamen we hier pas 's avonds aan en was het dus niet echt geweldig te noemen. Wat vonden jullie van Venice en Santa Monica? En iemand ervaring met Venice Beach Cotel of Hostel, want wellicht is het ook leuk om daar een paar dagen te blijven en nieuwe mensen te ontmoeten.

Iemand trouwens eens met de greyhound naar LA gereisd?

[ Bericht 12% gewijzigd door Smeich op 30-06-2005 02:38:07 ]
pi_28351631
L.A. is Cool!!! Je moet het kennen! Runyon Canyon is een mooie canyon met fantastische uitzichten over L.A., je kunt er heerlijk hiken. Zuma Beach... Ik hou niet van winkelen, maar wanneer ik kleren wil kopen ga ik naar Urban Outfitters on Melrose (ik woon +/- 10 minuten van het coole gedeelte van Melrose Ave af.

Venice Beach is fun!

[ Bericht 81% gewijzigd door CalifornianNewYorker op 30-06-2005 03:40:05 ]
The Religious Right is Neither!!!
Censorship sucks!!!
American dude
'This Monkey's Gone to Heaven'
pi_28351643
Als je echt fantastische, heerlijke authentic mexican food will, ga naar Silverlake/Echo Park naar het mom-n-pop restaurantje: Allegria on Sunset: make sure you taste a burger from In-n-Out (double double animal style!!! staat niet op het menu maar vraag het zo aan, het is super lekkere hamburger!) een goedkope taco stand is on Hillhurst in het wijkje Los Feliz: Yucca Tacos, supergoedkoop, populair met lunch (they don't serve at night) en super L.A.

Ik heb trouwens van San Francisco naar L.A. met de greyhound gereisd, het is iets van 7-8 uur, je kan volgens mij nu uitstappen op Cahuenga Avenue near Hollywood Boulevard, ipv Downtown L.A. (7th Street, Scary and Skanky). Waar op Santa Monica Boulevard is de vriend(in) trouwens bij wie je zal blijven? Santa Monica loopt van Silverlake (Santa Monica/Sunset (Silverlake) t/m Santa Monica/Ocean (city Santa Monica), je komt door mijn buurt heen (West Hollywood). Heb veel lol in L.A. en als je vragen hebt, vraag maar raak.
The Religious Right is Neither!!!
Censorship sucks!!!
American dude
'This Monkey's Gone to Heaven'
pi_28354159
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 02:23 schreef Smeich het volgende:


Iemand trouwens eens met de greyhound naar LA gereisd?
Jep vanaf Phoenix. Ongeveer 12? uur rijden meen ik me te herrineren. Zijn 2 greyhound stations. Ik moest uitstappen in de buurt van de downtown area. Beetje vage buurt was dat wel. Heb vanaf daar de taxi genomen naar Hermosa.
pi_28355436
Ik ga zaterdag weg voor zes weken!!
Wat ik daar allemaal precies ga zien weet ik nog niet, maar er staat in ieder geval vast dat ik aan Yosemite, Disneyland en de universal studios een bezoekje zal brengen.
Ik ben ook uitgenodigd om in twee dagen Mount Whitney, de hoogste berg van de 'lower 48 states' te beklimmen... Een geweldige uitdaging natuurlijk, en zeer uitzonderlijk want je mag hem normaal niet beklimmen. Toch ben ik bang dat ik het niet ga doen.. ik ben namelijk compleet onervaren qua wandelen, en zeker met backpack... en ik moet daarna nog 6 weken mee
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:12:06 #88
88824 mindwar
Little earthquake
pi_28372774
owwww gaaf! Ik ben vanaf Lone Pine de Mountwhitney road wezen rijden.. Prachtige berg is dat!
Reisverslagen en info over Nationale Parken USA: www.ontdek-amerika.nl
pi_28373470
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:00 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Jep vanaf Phoenix. Ongeveer 12? uur rijden meen ik me te herrineren. Zijn 2 greyhound stations. Ik moest uitstappen in de buurt van de downtown area. Beetje vage buurt was dat wel. Heb vanaf daar de taxi genomen naar Hermosa.
Dat is dus de greyhound station op 7th Street in Downtown L.A. (7th & Alameda streets). Dit is een erg geisoleerde gebied, waarveel drugs verhandeld wordt, etc, dichtbij de nickel (5th street, waar de homeless en drugsdealers hun crack halen). Toch zijn er hele gave lofts en apartementen hier in de buurt (mocht je ooit naar L.A. verhuizen).
The Religious Right is Neither!!!
Censorship sucks!!!
American dude
'This Monkey's Gone to Heaven'
pi_28374112
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:34 schreef CalifornianNewYorker het volgende:

[..]

Dat is dus de greyhound station op 7th Street in Downtown L.A. (7th & Alameda streets). Dit is een erg geisoleerde gebied, waarveel drugs verhandeld wordt, etc, dichtbij de nickel (5th street, waar de homeless en drugsdealers hun crack halen). Toch zijn er hele gave lofts en apartementen hier in de buurt (mocht je ooit naar L.A. verhuizen).
Klopt idd. Op de beschrijving van het hostel stond ook dat het een erg 'dodgy area' was. En ik zou best naar L.A willen verhuizen. Huisje aan het strand lijkt me ook wel wat.
Heb me laten vertellen dat in Hermosa zo'n huisje ongeveer 1 miljoen koste.
pi_28374162
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:54 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Klopt idd. Op de beschrijving van het hostel stond ook dat het een erg 'dodgy area' was. En ik zou best naar L.A willen verhuizen. Huisje aan het strand lijkt me ook wel wat.
Heb me laten vertellen dat in Hermosa zo'n huisje ongeveer 1 miljoen koste.
Nog even doorstuderen dus.

Zaterdagochend vroeg, van Schiphol naar Houston en door naar SFO
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_28374206
San Francisco is fantastisch, Jeroenus, is dit je eerste keer naar SF?
The Religious Right is Neither!!!
Censorship sucks!!!
American dude
'This Monkey's Gone to Heaven'
pi_28374369
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:57 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
San Francisco is fantastisch, Jeroenus, is dit je eerste keer naar SF?
Ja, eerste keer. 6 weken, dus ik heb alle tijd. Moet wel tussendoor studeren aan de andere kant van de Oakland Bay Bridge
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_28374472
Woohoo, San Francisco is mooi. ga je naar Berkeley? zorg dat je Peet's Coffee drinkt. (Peet was een Nederlandse immigrant die de koffie cultuur echt introduceerde aan de Californians, de koffie is zeer lekker!!! Ik heb 1 1/2 jaar in SF gewoond en het is echt een mooie, leuke stad.
The Religious Right is Neither!!!
Censorship sucks!!!
American dude
'This Monkey's Gone to Heaven'
pi_28374504
Mijn vriendin Toni Mendicino werkt voor UC Berkeley (Boalt Law School), ze is daar ook activiste (wees bereid als je naarBerkeley gaat voor de activisten!!!
The Religious Right is Neither!!!
Censorship sucks!!!
American dude
'This Monkey's Gone to Heaven'
pi_28374641
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:04 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
Woohoo, San Francisco is mooi. ga je naar Berkeley? zorg dat je Peet's Coffee drinkt. (Peet was een Nederlandse immigrant die de koffie cultuur echt introduceerde aan de Californians, de koffie is zeer lekker!!! Ik heb 1 1/2 jaar in SF gewoond en het is echt een mooie, leuke stad.
Yep Berkeley. Ik ben geen coffeedrinker maar ik zal is ff gaan kijken. Zit het op de campus?

Ik volg geen vakken op de Law school. Beide op de Haas Business School.

Ik heb vooral zin in de Giants wedstrijden en misschien één Oakland match.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_28374727
Peet's is overal in de Bay Area. Ga je in Berkeley wonen, of in SF (commute with the BART)?
The Religious Right is Neither!!!
Censorship sucks!!!
American dude
'This Monkey's Gone to Heaven'
pi_28374814
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:12 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
Peet's is overal in de Bay Area. Ga je in Berkeley wonen, of in SF (commute with the BART)?
Haha, kon ik maar daar gaan wonen. Dan was ik vandaag nog met al mijn spullen vertrokken. Ik ga er 6 weken studeren en ik verblijft net 50 meter buiten de campus. (La Loma Avenue)
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
  vrijdag 1 juli 2005 @ 00:33:20 #99
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_28375305
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef Jeroenus het volgende:
Zaterdagochend vroeg, van Schiphol naar Houston en door naar SFO
Dope, veel plezier
Haters everywhere but I don't really care.
pi_28387172
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:15 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Haha, kon ik maar daar gaan wonen. Dan was ik vandaag nog met al mijn spullen vertrokken. Ik ga er 6 weken studeren en ik verblijft net 50 meter buiten de campus. (La Loma Avenue)
Goeie reis dude!

Gister nog naar een wedstrijd van WNBA in Madison Square Garden geweest (NY Liberty). Echt schitterend, sport wedstrijden in Amerika zijn zo mooi. De supporters worden helemaal gek, je weet niet wat je ziet, en continue is er spektakel. In de pauzes en time-outs wordt er continue 1 of andere show opgevoerd....

In SFO zeker ook naar wat sport wedstrijden

Nu d'r vandoor, zometeen vliegtuig pakken naar Washington, en dan zondag door naar SFO.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')