abonnement Unibet Coolblue
pi_27660746
Goed, een projectje dus. Ik koop binnenkort een nieuw terrarium met de maten 100 x 50 x 50. Ik weet nog niet of dit een geheel glazen bak wordt, of een bak met een houten plaat als achterkant. Dit terrarium zal gevuld worden met een laag zand, en wat houtstronkjes. De bak zal vaak rond de 30 tot 35 graden worden, en af zal af en toe water in gespoten worden met een plantenspuit om de vochtigheid zo nu en dan te verhogen.

Nou wil ik zélf een achterwand gaan maken voor dit terrarium. Ik wil ervoor zorgen dat mijn hagedis op verschillende plekken in de bak kan zonnen, of kan schuilen voor de lamp en het moet in het geheel een grillig uiterlijk hebben.

Klein voorbeeldje wat ik als perfect beschouw:



Tot zover mijn wensen, maar ik heb absoluut geen ervaring met klussen en weet echt niet waar ik moet beginnen .

Hoe moet ik dit aanpakken, wat voor spullen heb ik nodig, wat voor achterwand is makkelijk te modelleren/verven, etcetera.

Via IRC heb ik van Fe203 al tips gehad om met cement of gips en gaas te werken, dus daar mag best over gepraat worden. Graag zelfs. Purschuim leek geen goede optie omdat het een agressief en misschien giftig goedje is.

Het moet natuurlijk wel goed schoon te houden zijn, en het is echt essentiëel dat het er natuurlijk uitziet

[ Bericht 23% gewijzigd door NiteSpeed op 07-06-2005 00:24:08 ]
We'll keep on whispering our mantras.
  zondag 5 juni 2005 @ 23:28:37 #2
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_27660922
quote:
Op maandag 6 juni 2005 01:37 schreef Muerte het volgende:

[..]

Vanaf hier dus: [Centraal] Reptielen en Amfibieën
Dat is een handig topic

[ Bericht 98% gewijzigd door melanie_the_miss op 06-06-2005 07:51:24 ]
Voices tell me I'm the shit.
pi_27661801
hoihoi