abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 5 juni 2005 @ 20:52:32 #1
57041 KabaYoshi
There is no Keyser Soze...
pi_27655180
Deze bijvoorbeeld:
http://www.christineleduc.nl/products.asp?st=1&cid=200&p=1
heeft iemand hier ervaringen mee? is het stil genoeg? en stimuleert het genoeg?
of iets wat hierop lijkt?
Keaton always said, I don't believe in God, but I'm afraid of Him. Well I believe in God and the only thing that scares me is Keyser Soze.
  zondag 5 juni 2005 @ 21:32:03 #2
122115 Oellie
aaaaargggghhhhhhh
pi_27656608
Foutje:

Page Error - products.asp

No CategoryID parameter specified.
pi_27657377
eitje maakt niet veel geluid nee, ik vond de stimulatie erg tegenvallen.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_27669545
het idee en de spaning doen inderdaad veel meer dan het ei zelf. maar misschien is dat persoonlijk en vind iemand anders het wel helemaal het einde, eitjes doen niet zo veel met mij
pi_27671213
Zelf heb ik deze:

http://www.x-toys.nl/detail.php?id=519
Best geil dingetje hoor, vooral als ik hem in doe en de afstandbediening aan mijn vriendje geef en we gaan shoppen / uit of wat je maar wil doen hé... Ik wordt er wel erg geil van hoor, en mijn vriendje ook Vooral de eerste keren is het wel erg spannend! Ow, en het eitje hoor je echt niet!...

Ik heb net nog even rond gekeken en ze hebben er meerdere te koop:
http://www.x-toys.nl/producten.php?zoek=remote

Succes!
pi_27671443
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:13 schreef jorjor het volgende:
Zelf heb ik deze:
[afbeelding]
http://www.x-toys.nl/detail.php?id=519
Best geil dingetje hoor, vooral als ik hem in doe en de afstandbediening aan mijn vriendje geef en we gaan shoppen / uit of wat je maar wil doen hé... Ik wordt er wel erg geil van hoor, en mijn vriendje ook Vooral de eerste keren is het wel erg spannend! Ow, en het eitje hoor je echt niet!...

Ik heb net nog even rond gekeken en ze hebben er meerdere te koop:
http://www.x-toys.nl/producten.php?zoek=remote

Succes!
Waajoooww!!
Doe mij ook zoon relatie!!

Waar shop je vaak,
wat is de frequentie van dat eitje??
  maandag 6 juni 2005 @ 22:30:07 #7
57750 jobje
alles is relatief
pi_27691989
het lijkt me echt enorm leuk om zo samen de stad in te gaan
maar wie heeft ervaring met deze dingen:


zitten die niet enorm in de weg? kan je die ook aan met uitgaan oid?
  maandag 6 juni 2005 @ 23:43:47 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27694749
Het lijkt mij persoonlijk weinig aan, wat heb je nou aan een trillend dingetje IN je doos.
Een tampon voel je toch ook niet? Niet dat dat trilt, maar stimulatie geeft het niet. Dit eitje is wel groter, dus dat zal ws. wel een gevoel geven, alleen dan wel een onaangenaam gevoel.
Je zou eigenlijk een speeltje moeten hebben waarin er iets tegen je clit aankomt.
  maandag 6 juni 2005 @ 23:44:49 #9
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27694779
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:43 schreef Aventura het volgende:
Het lijkt mij persoonlijk weinig aan, wat heb je nou aan een trillend dingetje IN je doos.
Een tampon voel je toch ook niet? Niet dat dat trilt, maar stimulatie geeft het niet. dit eitje is wel grote, dus dat zal ws. wel een gevoel geven, alleen dan wel een onaangenaam gevoel.
Je zou eigenlijk een speeltje moeten hebben waarin er iets tegen je clit aankomt.
nou, dacht ik ook aan het begin van dit topic, niks meer aan toe te voegen dus
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 6 juni 2005 @ 23:47:24 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27694843
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:44 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

nou, dacht ik ook aan het begin van dit topic, niks meer aan toe te voegen dus
Typisch een product dat bedacht is door een man die denkt dat alle vrouwen het altijd lekker vinden om altijd iets in hun muts te hebben, terwijl dit buiten neuken om buitengewoon irritant, of ongevoelig, of zelfs pijnlijk kan zijn. Wel handig om je bekkenbodemspier mee te trainen
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:33:57 #11
107521 Furia
snoopy weer
pi_27706706
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:30 schreef jobje het volgende:
het lijkt me echt enorm leuk om zo samen de stad in te gaan
maar wie heeft ervaring met deze dingen:
[afbeelding]

zitten die niet enorm in de weg? kan je die ook aan met uitgaan oid?
Je ziet er praktisch niets van en het geluid valt best mee. De trilling ook wel, had wel wat harder gemogen..

Trilt die van jorjor een beetje hard?

Nog meer iemand leuke speeltjes?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:00:43 #12
57041 KabaYoshi
There is no Keyser Soze...
pi_27709626
Niet echt positieve ervaringen dus? Het idee lijkt me wel aardig. Dan moet ik maar op zoek naar een ander speeltje. Het leuke hiervan was juist dat zij er niets aan kan doen als ik dat ding aan zet (denk aan een etentje met alle ouders ofzo) je kent het wel, of idd tijdens het shopen of uitgaan of als je bij vrienden langs gaat... Ik heb geloof ik ook weleens een slipje gezien met een soort van viberator erin, dat zou dan beter zijn als ik het verhaal van aventura zou moeten volgen. Mits die tegen je clit aankomt dan.. ff zoeken

edit: http://www.xtoys.nl/detail.php?wireless_remote_control_venus_penis&id=659&PHPSESSID=d89112a84a8affdc889266fe816d157f bijvoorbeeld
of http://www.xtoys.nl/detail.php?remote_control_vibrating_panty&id=369

[ Bericht 15% gewijzigd door KabaYoshi op 07-06-2005 15:08:22 ]
Keaton always said, I don't believe in God, but I'm afraid of Him. Well I believe in God and the only thing that scares me is Keyser Soze.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:25:46 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27710415
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:00 schreef KabaYoshi het volgende:
Niet echt positieve ervaringen dus? Het idee lijkt me wel aardig. Dan moet ik maar op zoek naar een ander speeltje. Het leuke hiervan was juist dat zij er niets aan kan doen als ik dat ding aan zet (denk aan een etentje met alle ouders ofzo) je kent het wel, of idd tijdens het shopen of uitgaan of als je bij vrienden langs gaat... Ik heb geloof ik ook weleens een slipje gezien met een soort van viberator erin, dat zou dan beter zijn als ik het verhaal van aventura zou moeten volgen. Mits die tegen je clit aankomt dan.. ff zoeken

edit: http://www.xtoys.nl/detail.php?wireless_remote_control_venus_penis&id=659&PHPSESSID=d89112a84a8affdc889266fe816d157f bijvoorbeeld
of http://www.xtoys.nl/detail.php?remote_control_vibrating_panty&id=369
Nou ja, 't is alleen maar mijn eigen mening Heb nog nooit een dergelijk toy geprobeerd, maar het lijkt mij gewoon niets..en meerdere vrouwen met mij... (dan bedoelik dus die eerste die je postte). Over je laatste twee vindingen: Vrouw valt flauw door vibrerend slipje
pi_27710982
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:47 schreef Aventura het volgende:

[..]

Typisch een product dat bedacht is door een man die denkt dat alle vrouwen het altijd lekker vinden om altijd iets in hun muts te hebben, terwijl dit buiten neuken om buitengewoon irritant, of ongevoelig, of zelfs pijnlijk kan zijn. Wel handig om je bekkenbodemspier mee te trainen
Mwah, ik heb van die "geishaballen", van die plastic dingen met een kogeltje er in, en ik ben er helemaal weg van. Ik voel ze precies tegen mijn g-spott tikken. Dat terwijl er genoeg vrouwen zijn die er dus écht niks aan vinden. Wisselt dus heel erg per persoon. Ik moet en zal dan ook nog een keer een eitje hebben. Hoop alleen dat ze goed stil zijn, want die ballen hoor je dus ook "rammelen" als ik iets te veel spring.

Iets op mijn klit zou ik persoonlijk dan weer niks vinden, dan ben ik écht niet in staat tot normaal functioneren, sterker nog, ik zak door mijn pootjes als ik sta en ik word gevingerd oid.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:52:05 #15
120275 FightClub
Fac ut vivas!
pi_27711406
Ik heb hetzelfde ding als jorjor (eerste plaatje) gekocht om samen met mijn vriendin te proberen. Helaas waren de twee batterijtjes al leeg voordat we het ding ooit gebruikt hebben. Ik had ze in het eitje laten zitten terwijl we hem niet gebruikte en kennelijk verbruikt dat ding dan toch stroom ofzo... De twee batterijtjes zijn van het type sum5 en kosten ongeveer 2 euro PER STUK oplaadbare versies heb ik niet kunnen vinden op internet.

Ik zou gewoon iets kopen waar normale AA of AAA batterijen in gaan, die zijn goedkoper, overal te krijjgen en er bestaan ook oplaadbare versies van
It's only after we've lost everything that we're free to do anything." - Tyler Durden in Fight Club
pi_27716566
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:52 schreef FightClub het volgende:
De twee batterijtjes zijn van het type sum5 en kosten ongeveer 2 euro PER STUK oplaadbare versies heb ik niet kunnen vinden op internet.
ZO VEEL???
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:36:23 #17
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_27729951
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:43 schreef Aventura het volgende:
Het lijkt mij persoonlijk weinig aan, wat heb je nou aan een trillend dingetje IN je doos.
Een tampon voel je toch ook niet? Niet dat dat trilt, maar stimulatie geeft het niet. Dit eitje is wel groter, dus dat zal ws. wel een gevoel geven, alleen dan wel een onaangenaam gevoel.
Je zou eigenlijk een speeltje moeten hebben waarin er iets tegen je clit aankomt.
Dat ding heeft ook een clit stimulator staat in de beschrijving!

De “Wireless Remote Control Venus Penis” is voorzien van intense vibraties. Hij blijft eenvoudig op zijn plek zitten door de verstelbare bandjes. De clitorisstimulator gaat je ook nog eens extra verwennen. Ga eens gezellig uit eten of naar een feestje met je vriendje en trek dit speeltje aan. Hij kan met de draadloze afstandsbediening bepalen wanneer het speeltje gaat vibreren. Plezier voor twee dus! Het bereik is ongeveer 6 meter. Lengte 6 cm, doorsnede 2,5 cm. Batterijen meegeleverd. Kleur: Doorzichtig.
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:29:40 #18
57041 KabaYoshi
There is no Keyser Soze...
pi_27751562
maarja batterijen blijven idd een probleem. Het leuke van zo'n speeltje is dan wel dat je er heel de avond plezier aan houdt...
Keaton always said, I don't believe in God, but I'm afraid of Him. Well I believe in God and the only thing that scares me is Keyser Soze.
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:15:53 #19
27699 Ravage
thinking about you
pi_27782772
Ha ik zie het al voor me:
Vriendje tegen vriendinnetje:
"Ach wat doe je weer chagrijnig! Ah wacht ff..." *KLIK*
i'm not living, i'm just killing time
pi_27785095
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:47 schreef Aventura het volgende:

[..]

Typisch een product dat bedacht is door een man die denkt dat alle vrouwen het altijd lekker vinden om altijd iets in hun muts te hebben, terwijl dit buiten neuken om buitengewoon irritant, of ongevoelig, of zelfs pijnlijk kan zijn. Wel handig om je bekkenbodemspier mee te trainen
Nou, seksmaatjes van mij hebben zo'n eitje met snoer dan en ik kan je met een gerust hart vertellen dat dat erg lekker is...

Echt heel erg lekker...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27785172
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:36 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:

[..]

Dat ding heeft ook een clit stimulator staat in de beschrijving!

De “Wireless Remote Control Venus Penis” is voorzien van intense vibraties. Hij blijft eenvoudig op zijn plek zitten door de verstelbare bandjes. De clitorisstimulator gaat je ook nog eens extra verwennen. Ga eens gezellig uit eten of naar een feestje met je vriendje en trek dit speeltje aan. Hij kan met de draadloze afstandsbediening bepalen wanneer het speeltje gaat vibreren. Plezier voor twee dus! Het bereik is ongeveer 6 meter. Lengte 6 cm, doorsnede 2,5 cm. Batterijen meegeleverd. Kleur: Doorzichtig.
Ik heb zo'n ding gehad, maar vergeet het maar dat je daar lekker mee rondloopt hoor, dat ding zit daar dus tussen je benen en duwt tegen je liezen aan, echt heel comfortabel kan je dat niet noemen.

Vond hem trouwens bar tegenvallen, maar goed, dat kan voor een ander anders zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:23:23 #22
57041 KabaYoshi
There is no Keyser Soze...
pi_27805481
Dus toch liever een eitje dan? Maar hoe zit het dan met de batterijduur?
Keaton always said, I don't believe in God, but I'm afraid of Him. Well I believe in God and the only thing that scares me is Keyser Soze.
  zondag 12 juni 2005 @ 02:02:59 #23
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_27849004
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb zo'n ding gehad, maar vergeet het maar dat je daar lekker mee rondloopt hoor, dat ding zit daar dus tussen je benen en duwt tegen je liezen aan, echt heel comfortabel kan je dat niet noemen.

Vond hem trouwens bar tegenvallen, maar goed, dat kan voor een ander anders zijn.
Wat beveel jij ons aan dan om onze vrouwtjes op elk gewenst moment lichtelijk door de beentjes te laten zakken?
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
  zondag 12 juni 2005 @ 20:37:25 #24
37769 erodome
Zweefteef
pi_27866644
Dat weet ik dus niet, want ik heb niets waar je zo mee rond kan lopen, die butterfly had ik dus wel, maar daarmee rondlopen was geen succes(heb het binnenshuis geprobeert en dat zat echt voor geen meter).

Maar wat ik denk dat goed werkt is zo'n slipje waar je een tril eitje(kleintje) in kan schuiven zodat de klit gestimuleerd wordt.
Die slipjes(ik heb ze in latex gezien) hebben een soort van zakje ter hoogte van de klit dus, daar schuif je een klein ovaal trileitje in en gek worden maar lijkt me...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')