abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27642833
Wie o wie heeft er iemand ervaring met Great Lengths? Ik zit er al een tijdje over te denken om daar gebruik van te maken, maar ik vind de site van hun ook niet echt superduidelijk.

Dusss wie ?
pi_27643099
Haa! Ik vind het nu al een goed topic!!! Ben er zelf ook over aan het denken...

Ben benieuwd!!
pi_27643155
Haha! Ja het is nogal prijzig dus ik vraag hier alvast naar wat tips/ervaringen/adviezen..

Alleen 't loopt nog niet echt storm met reacties
  zondag 5 juni 2005 @ 13:43:20 #4
74126 Frank79
Life is good!
pi_27643204
Je vraagt heel wat in nog geen 15 minuten tijd...

Wellicht dat je uitleg kunt geven?
pi_27643491
wat is het?
pi_27643725
http://www.greatlengths.net/

Veel beroemde mensen hebben het.. nouja zeg maar bijna allemaal. Het is eigenlijk mensenhaar wat je in je eigen haar zet om je haar te verlengen zeg maar. Je ziet er bijna niets van, en dat is nou het mooie .

Maar het is daarentegen wel erg prijzig..
pi_27646423
Heb sinds ruim een maand Great Lengths extensions in mijn haren en ik moet zeggen het bevalt zeer goed.
Heb hier destijds ook een topic over geopend om ervaringen te vragen en toch de gok maar gewaagd.
Prijzig is het wel ikzelf heb 150 stuks in mijn haren en moest hier 750 euro voor neertellen
Maar goed, als alles goed gaat moet ik er zeker 3 tot 5 maanden plezier van hebben en kan mijn eigen haar lekker doorgroeien.
Dat meisje wat ze gezet heeft had ze trouwens al 8 maanden erin en pas 1 plukje eruit gevallen, bij mij nog geen een tot nu toe.

Wil jij verlenging of volume ?
pi_27647289
Waar maken ze die extensions dan vast? eind of begin van je haar??
pi_27647350
Aan het begin op ingeveer 1 cm van je hoofdhuid.
pi_27647842
Ik heb ze ook gehad als verlenging,werkte echt prima en in 4mnd tijd heeft er nooit een losgelaten.Het enige nadeel is dat je ze vaak moet borstelen omdat ze anders zo in strengen gaan hangen ,zie dan nu ook bij een anders als ze verlengende extentions hebben.Mijn schoonzusje heeft er nu als het ware halve inzitten en daarvan zie je echt helemaal niks dat het "nep"is! Was toen wel blij met het resultaat maar in verhouding met hoe duur het is had ik er meer van verwacht,zou het dus ook niet nog eens doen.
01-08-2008
pi_27652568
Nou, ik wil eigenlijk echt vanaf mijn hoofdhuid. Want mijn haar ziet er niet echt gezond meer uit door regelmatig gebruik van de stijltang, en een keer gepermanent.. En het is een beetje afgebroken en wordt gewoon gek van mijn haar! Het is altijd heel pluizig enzo.

Dus great lengths leek mij wel een oplossing, maar wel heel erg duur! En vooral omdat ik dan vanaf de hoofdhuid wil.. zal dat toch telkens wat kosten omdat je dan ook uitgroei hebt denk ik ?

Mm.. ik weet het niet.
pi_27652714
Great lengths gaat altijd vanaf de hoofdhuid.
Je gaat toch geen 750 euro neerleggen om al te beginnen met 1 centimeter uitgroei?
Ik heb gewoon normaal fijn haar met veel volume.
Werkte uitstekend! Heeft 6 maanden! gezeten.
Heel veel plezier van gehad.
Als je het maar goed verzorgd. Daar gaat het om...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_27652847
Mm oke!
pi_27652946
Hey... ik reed altijd voor de importeur... .

Niet dat je wat aan die informatie hebt... maar toch... .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_27655089
Ik heb het ook gehad, een paar keer zelfs.
Hun hoofdkantoor heeft vroeger in Gouda gezeten bij het station, en die hadden m'n haar met verven verbrand (18% waterstofperoxide, ja dan heb je de brandwonden op je hoofd).
Eerst een haarverankering gehad van Theo Zandman, later uit nood Great Lengths.
Maar bij mij braken ze uit m'n haar, en dat het zoveel maanden bleef zitten, nee. Alleen bij de kapper.
2 jaar geleden kleurtjes erin, brak er ook uit na een paar maanden.
En ik heb overigens erg sterk en lang haar van mezelf, daar kan het niet aan gelegen hebben.
Mijn advies: Laat banen invlechten door een goede surinaamse, er is goed haar te krijgen, en die maken dan een vlechtje langs je hoofd, stukken minder schade, minder klitten en net zo mooi, zo niet mooier.
This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
pi_27657866
quote:
Op zondag 5 juni 2005 19:29 schreef Oblivion het volgende:
Great lengths gaat altijd vanaf de hoofdhuid.
Je gaat toch geen 750 euro neerleggen om al te beginnen met 1 centimeter uitgroei?
Ik heb gewoon normaal fijn haar met veel volume.
Werkte uitstekend! Heeft 6 maanden! gezeten.
Heel veel plezier van gehad.
Als je het maar goed verzorgd. Daar gaat het om...
Als de bondjes direct aan/op je hoofdhuid zitten gaat dit pijn doen door het trekken zeg maar.
Als je nu een staart of iets dergelijks maakt heeft je haar tenminste iets speling om te bewegen en beweegt het dus ook soepeler.
pi_27657974
Nou, zo werd het bij ons in de kapsalon niet gedaan. Zo strak mogelijk...
Zit toch altijd een stuk hard plastic tussen om het haar erom heen te beschermen.
En mensen hadden er dus weken langer plezier van.
1 Centimeter is waaaaaaaaaay to much, zet je gelijk een maand achteruit.
Dat is wat een haar groeit (ongeveer) per maand, 1 centimeter.
pi_27658392
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:08 schreef Oblivion het volgende:
Nou, zo werd het bij ons in de kapsalon niet gedaan. Zo strak mogelijk...
Zit toch altijd een stuk hard plastic tussen om het haar erom heen te beschermen.
En mensen hadden er dus weken langer plezier van.
1 Centimeter is waaaaaaaaaay to much, zet je gelijk een maand achteruit.
Dat is wat een haar groeit (ongeveer) per maand, 1 centimeter.
1 cm is misschien ook wat ruim genomen, maar in ieder geval ook niet "aan" de hoofdhuid vast zeg maar.
Dit was ook niet om het haar erom heen te beschermen maar omdat het anders TE pijnlijk zou zijn voor je hoofdhuid.
Heb vorig jaar dreadlocks gehad op zo'n zelfde bevestigingsmanier als deze extensions (wax) waar de bondjes wel direct aan/op de hoofdhuid zaten en geloof me dat heb ik gevoeld.
Na 4 slapeloze dagen en nachten heb ik ze van ellende maar eruit laten halen, kon geen dreadlocks meer zien.
Heb dagen erna nog met een pijnlijke hoofdhuid en hoofdpijn rondgelopen.
Nu op deze manier heb ik helemaal nergens last van gehad, het is dat ik weet dat het nep is anders zou ik zeggen dat het natuurlijk is omdat je er helemaal niets van voelt.
Geen getrek, niet zwaar, niets...maar goed misschien hanteert elke kapsalon een andere methode ?
Ben trouwens eerder bij een andere kapsalon geweest voor extensions maar daar begonnen ze er bij mij niet aan omdat ik mijn haar te kort zou hebben (net niet over de oren).
Daar hanteren ze de methode om maar 1 rij extensions te zetten net boven de oren, nu is mijn hoofd gewoon opgevuld met extensions.
Blijkbaar verschilt dit ook per salon ?
pi_27710813
Nee maar, als je dan great lengths zou nemen, dan is dat na 2 maanden toch best lelijk als je die uitgroei ziet? Als je nou bijv. krullend/kroes haar hebt, en je neemt stijle greatlengths, dan zie je na ongeveer 2 maanden toch een vreselijke uitgroei. Zou zonde zijn..
pi_27711022
Greath lenths is van echt haar...
Dus je kan het krullen (permanenten) kleuren, fohnen, noem het maar op!
Echt ik heb er veel plezier van gehad.

@kimmster: Ik denk dat het inderdaad per kapsalon verschilt....
pi_27711299
Ja dat snap ik het is echt haar.. Maar je wilt bijvoorbeeld stijl haar, dus je neemt stijle great lengths! Maar je hebt krullend haar.. hoe doe je dat dan met uitgroei enzo??
pi_27711512
quote:
Op zondag 5 juni 2005 13:30 schreef Classique het volgende:
Wie o wie heeft er iemand ervaring met Great Lengths? Ik zit er al een tijdje over te denken om daar gebruik van te maken, maar ik vind de site van hun ook niet echt superduidelijk.

Dusss wie ?
Duur
pi_27711599
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:48 schreef Classique het volgende:
Ja dat snap ik het is echt haar.. Maar je wilt bijvoorbeeld stijl haar, dus je neemt stijle great lengths! Maar je hebt krullend haar.. hoe doe je dat dan met uitgroei enzo??
Dan krijg je krullen erin...
Die groeien gewoon mee met je andere krullen.
pi_27712215
Okee.
pi_27712770
Het lijkt me wel grappig! Is wel iets voor een vriendin van mij, die heeft het er weleens over. Hoelang moet je eigen haar zijn ongeveer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')