quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:08 schreef Oblivion het volgende:Nou, zo werd het bij ons in de kapsalon niet gedaan. Zo strak mogelijk...
Zit toch altijd een stuk hard plastic tussen om het haar erom heen te beschermen.
En mensen hadden er dus weken langer plezier van.
1 Centimeter is waaaaaaaaaay to much, zet je gelijk een maand achteruit.
Dat is wat een haar groeit (ongeveer) per maand, 1 centimeter.
1 cm is misschien ook wat ruim genomen, maar in ieder geval ook niet "aan" de hoofdhuid vast zeg maar.
Dit was ook niet om het haar erom heen te beschermen maar omdat het anders TE pijnlijk zou zijn voor je hoofdhuid.
Heb vorig jaar dreadlocks gehad op zo'n zelfde bevestigingsmanier als deze extensions (wax) waar de bondjes wel direct aan/op de hoofdhuid zaten en geloof me dat heb ik gevoeld.
Na 4 slapeloze dagen en nachten heb ik ze van ellende maar eruit laten halen, kon geen dreadlocks meer zien.
Heb dagen erna nog met een pijnlijke hoofdhuid en hoofdpijn rondgelopen.
Nu op deze manier heb ik helemaal nergens last van gehad, het is dat ik weet dat het nep is anders zou ik zeggen dat het natuurlijk is omdat je er helemaal niets van voelt.
Geen getrek, niet zwaar, niets...maar goed misschien hanteert elke kapsalon een andere methode ?
Ben trouwens eerder bij een andere kapsalon geweest voor extensions maar daar begonnen ze er bij mij niet aan omdat ik mijn haar te kort zou hebben (net niet over de oren).
Daar hanteren ze de methode om maar 1 rij extensions te zetten net boven de oren, nu is mijn hoofd gewoon opgevuld met extensions.
Blijkbaar verschilt dit ook per salon ?