Ik denk dat je het beste kan bellen met je eigen bank, om meer info te vragenquote:Kan ik een kluis huren bij SNS Bank?
Een aantal kantoren van SNS bank verhuurt kluizen. Maar niet alle. Vraag hier de gegevens op van het SNS kantoor bij u in de buurt. In het overzicht kunt u lezen of dit filiaal ook kluizen verhuurt.
U kunt al een kluis huren vanaf EUR 31,-- per jaar. Onze collega’s op het SNS kantoor vertellen u graag meer over de formaten van de kluizen en de beschikbaarheid.
Dat zou ook wel eens per bank afhankelijk kunnen zijn. Ik zou even gaan rondbellen in de buurt voor informatie, denk dat dat het beste is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:38 schreef john_bosh het volgende:
Mijn eigen bank verhuurd dus geen kluisjes
Dus dan zou ik waarschijnlijk een rekening moeten openen alleen voor een kluisje?
waar heb je het nu opgeborgen dan ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef john_bosh het volgende:
Ja daar heb ik ook over na zitten denken, maar je houdt een aantal risico's over:
Roofoverval, wat als iemand je dwingt om je kluis open te maken
Brand, Hoe lang is de kluis brandwerend
Verzekerd, bij een bank ben je tot een bepaald bedrag verzekerd
Bij de ING bank hebben ze dus kluisjes, ik zit bij de postbank is dat ook niet van de ing?
quote:Voor het huren van een kluisje of safe kunt u terecht bij de grotere kantoren van de ING Bank. Voor meer informatie kunt u ook altijd terecht bij de ING Bank bij u in de buurt.
In een simpel los brandwerend kluisje, niet de veiligste manier dusquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:18 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
waar heb je het nu opgeborgen dan ?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |