abonnement Unibet Coolblue
pi_27861778
quote:
Op zondag 12 juni 2005 17:29 schreef LuQas het volgende:

[..]

Mijn vriendinnetje had me verkeerd uitgelegd waar wij zaten. Ik dacht dat ik op de tribune zou zitten maar uiteindelijk zaten we mooi en redelijk vooraan op rij 20 vloer.

Ik ben misschien een zeikerd maar ik vind het ook irritant als mensen naar voren stormen tijdens encores, vervolgens gaat iedereen op stoelen staan en is het algehele chaos.

Snapt iemand trouwens hoe Tori bij het idee komt dat je alleen in Nederland niet vervolgd/met de nek aangekeken wordt als je een feministe bent? Ik vond het wel schattig dat ze dat zei maar snapte haar 'pointe' niet helemaal.
dan zat ik misschien wel voor je

ik vond het een beetje tegenvallen allemaal, de laatste keer dat ik haar zag was in den haag en daar had ze onwijs goed geluid en een band wat de muziek in mijn oren een stuk beter maakte. De laatste platen heb ik ook niet en daardoor live nogal zwaar om doorheen te bijten.
  zondag 12 juni 2005 @ 18:19:56 #127
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27862426
quote:
Op zondag 12 juni 2005 17:23 schreef mindwar het volgende:


De stoel naast me bleef leeg.. dus na 2 nummers ben ik geruilt want daar zag ik het net wat beter ghehehe
Damn. Volgende keer moeten we met z'n allen maar telefoonnummers uitwisselen. Om plaatsen uit te wisselen zeg maar, als ze leeg blijven. Had ik mezelf even kunnen upgraden zeg!

Bij mij presteerde een rij van 10 mensen het verkeerd te gaan zitten...
  zondag 12 juni 2005 @ 18:39:24 #128
88824 mindwar
Little earthquake
pi_27862901
hahhaa ja de fokkers tori-gang.....


Toen ik iedereen zag opstaan bij de encores ben ik ook opgestaan..
ben klein van stuk en zag het al voor me dak geen kut meer zou kunnen zien
Gelukkig wel nog dus..
Reisverslagen en info over Nationale Parken USA: www.ontdek-amerika.nl
  zondag 12 juni 2005 @ 19:21:42 #129
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27864044
Ik hoefde niet zo ver te rennen bij de encores, vanaf rij 3 sta je zo vooraan, dus ik stond ook helemaal tegen 't hek aan. Wist het nog van het vorige concert dat bij de encores iedereen zou gaan stormen, dus ze ging het podium af en HOP!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 12 juni 2005 @ 19:44:53 #130
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27864741
Eigenlijk een raar fenomeen, dat naar voren stormen!
  zondag 12 juni 2005 @ 20:14:18 #131
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_27865799
Het erge was dat het hele concert er dus bewaking moest zijn om de mensen tegen te houden, ik zat rij 18 en dat was op dezelfde hoogte als de bewaking. De bewaking was typische in een uniform gestoken dommigheid die het nodig vonden om het grote deel van het concert domme praat uit te kramen. Erg storend.

Het concert zelf was erg goed.
could you just [i]not[/i] breathe?
  zondag 12 juni 2005 @ 20:51:09 #132
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27867039
Spraken ze tijdens het concert?

Als we het toch over kleine irritaties hebben. Waarom gaan sommige meisjes/ vrouwen altijd om het kwartier naar het toilet als er een concert bezig is? Hou het dan op of ga aan de rand zitten...

Waarom voelen veel vrouwen de behoefte midden in het concert een gesprek aan te knopen over de verbouwing van het huis?
  zondag 12 juni 2005 @ 20:57:20 #133
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27867221
quote:
Op zondag 12 juni 2005 20:51 schreef MadGuy het volgende:
Spraken ze tijdens het concert?

Als we het toch over kleine irritaties hebben. Waarom gaan sommige meisjes/ vrouwen altijd om het kwartier naar het toilet als er een concert bezig is? Hou het dan op of ga aan de rand zitten...

Waarom voelen veel vrouwen de behoefte midden in het concert een gesprek aan te knopen over de verbouwing van het huis?
Ik moet bekennen dat ik tijdens Marthas Foolish Ginger ook als een gek naar het toilet ben gestormd anders deed ik het echt in mijn broek... Al dat bier ook Gelukkig stond er geen rij en was ik denk ik binnen 1 minuut terug.
Afrika Paprika
  zondag 12 juni 2005 @ 21:32:46 #134
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27868388
Ja één keer. Maar ik zag dezelfde meisjes vrouwen zeker wel een paar keer voor mijn neus langs gaan...

Drink dan ook Spa Rood man!
pi_27869967
quote:
Op zondag 12 juni 2005 17:29 schreef LuQas het volgende:
Snapt iemand trouwens hoe Tori bij het idee komt dat je alleen in Nederland niet vervolgd/met de nek aangekeken wordt als je een feministe bent? Ik vond het wel schattig dat ze dat zei maar snapte haar 'pointe' niet helemaal.
Ik snapte het eerst ook niet, maar ze sprak het nogal raar uit, dus ik dacht dat ze "fuminist" zei? Een referentie naar blowen misschien? Dat zou meer sense maken... ze had het ook over dat de zaal een soort smokey living room was, of zoiets...
Maar dan nog, ik zou niet denken dat Tori blowt

Hoe dan ook was het een geweldig concert met een super setlist! Het was de eerste keer dat ik Tori zag, en het smaakt in ieder geval naar meer, meer, meer!

Ik heb trouwens ook het zwarte girlie shirt gekocht, heb hem nu aan
  zondag 12 juni 2005 @ 23:25:32 #136
88824 mindwar
Little earthquake
pi_27872503
Hahahaha ja dat viel mij ook op al die wcmensen...
ik verrekte het ... wilde alles zien en horen dus heb het opgehouden...
en na het concert vond ik de rij te lang gheheheheh

Mijn girly moet ik eerst keer te heet wassen ghehehe Maatje M was to biggy... en de kleinste te koop... Maarja uiteraar toch kopen!!
Vond de gele ook erg mooi.. Maar die scheen wat door waardoor ik toch de zwarte gekozen heb..

Bij de vorige tour heb ik ook de zwarte gekocht... en draag hem met veel plezier regelmatig..
ga ik met deze zeer zeker ook doen...


Heeft iemand zo de setlist van het vorige concert in de ahoy paraat? Ik weet hem niet meer :/
Reisverslagen en info over Nationale Parken USA: www.ontdek-amerika.nl
  maandag 13 juni 2005 @ 00:08:21 #137
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_27873757
personal jezus

super


de rest ook trouwens
  maandag 13 juni 2005 @ 11:17:37 #138
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27880485
De setlist van gisteren in Brussel:

Original Sinsuality
Parasol
Take to the Sky
Jamaica Inn
Cooling
Sweet the Sting
Cool On Your Island
-------------------------
Red Rain (Peter Gabriel cover!)
Running to stand still (U2 cover)
-------------------------
Little Earthquakes
Mr. Zebra / Father Lucifer
Cloud on my Tongue
Spring Haze
Beekeeper

encores:
Leather
Sleeps with Butterflies

Playboy Mommy
Amber Waves

Hmmm ik ben toch wel blij dat ik de show in Rotterdam heb gezien. Die deze setlist spreekt me veel minder aan.
Afrika Paprika
  maandag 13 juni 2005 @ 15:02:49 #139
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27888599
Ik ben ook wel blij met de setlist van Rotterdam. In die van Brussel zitten zeker ook leuke nummers, zoals Yake To The Sky en Little Earthquakes en Playboy Mommy, maar van The Beekeeper heeft ze toch de meest standaard klinkende nummers gekozen. Niet slecht, maar gewoon minder leuk.
  maandag 13 juni 2005 @ 18:30:47 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27894940
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:17 schreef LuQas het volgende:
De setlist van gisteren in Brussel:

Original Sinsuality
Parasol
Take to the Sky
Jamaica Inn
Cooling
Sweet the Sting
Cool On Your Island
-------------------------
Red Rain (Peter Gabriel cover!)
Running to stand still (U2 cover)
-------------------------
Little Earthquakes
Mr. Zebra / Father Lucifer
Cloud on my Tongue
Spring Haze
Beekeeper

encores:
Leather
Sleeps with Butterflies

Playboy Mommy
Amber Waves

Hmmm ik ben toch wel blij dat ik de show in Rotterdam heb gezien. Die deze setlist spreekt me veel minder aan.
Hmm, twijfelgeval.
Take to the sky, Cool on your island, Little earthquakes, mr zebra/father lucifer, cloud on my tongue, leather, playboy mommy. Denk dat ik deze toch beter vind. Maargoed, NL had ook weer haar juweeltjes... twijfelgeval dus.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 13 juni 2005 @ 18:32:49 #141
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27895000
quote:
Op zondag 12 juni 2005 23:25 schreef mindwar het volgende:

Heeft iemand zo de setlist van het vorige concert in de ahoy paraat? Ik weet hem niet meer :/
Alstublieft:

Wampum Prayer
a sorta fairytale
Little Amsterdam
Caught A Lite Sneeze
Crucify
Pancake
Horses
Cornflake Girl
Wednesday


Band leaves

China
Lovesong
Cooling


Band returns

Amber Waves
Concertina
Bliss
Take To The Sky
Precious Things
I Can't See New York
Iieee

1st Encore


Talula
Past The Mission

2nd Encore


Sweet Sangria
Playboy Mommy
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 13 juni 2005 @ 20:48:22 #142
88824 mindwar
Little earthquake
pi_27899429
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Tuuuuurut

Weer Little Earthquakes!
En Playboy Mommy...
Damnnnnnnnnnnnnnnnnnn

gelukkig was Rdam ook erg zeker erg ok...


Tnxssss ang3l voor de setlist!
Reisverslagen en info over Nationale Parken USA: www.ontdek-amerika.nl
pi_27902166
quote:
Op zondag 12 juni 2005 17:29 schreef LuQas het volgende:

[..]


Ik ben misschien een zeikerd maar ik vind het ook irritant als mensen naar voren stormen tijdens encores, vervolgens gaat iedereen op stoelen staan en is het algehele chaos.
Ben ik helemaal met je eens. Zefs de so called die-hards op de rij voor mij (rij 8 ofzo) renden naar voren. Net alsof je het beter ziet als je opeengepakt in een gangpad staat t.o.v. gewoon op je stoel blijven zitten. Zoveel dichter bij je idool kom je toch niet. Dat de lieden die minder geluk hadden met kaartjes kopen en op rij 40 zitten kan ik me voorstellen dat die naar voren rennen...

Wat ik wel irritant vond was dat ik in eerste instantie voor mijn stoel stond en er mensen op MIJN stoel wilden gaan staan omdat ik er toch niet op stond. Maar dat was snel voorbij :-)
Take on the situation, but not the torment ...
  dinsdag 14 juni 2005 @ 12:01:41 #144
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27914093
O jee, het is duidelijk dat Ang3L en ik ook even Parijs hadden moeten aandoen. In de pianobar heeft ze Lovesong (die had jij toch aangevraagd Ang3l?) en Purple Rain (mijn verzoekje) gespeeld!

En verder

Crucify

Hele vette setlist!

Original Sinsuality
Yes, Anastasia
Mother Revolution
Winter
Snow Cherries From France
Marys Of The Sea
Bells For Her

Lovesong (Cure cover)
Purple Rain (Prince cover)

Cars And Guitars
Marianne
Barons Of Suburbia
Crucify
The Beekeeper

1st Encore

Liquid Diamonds
Ribbons Undone

2nd Encore

Sweet The Sting
Pretty Good Year
Afrika Paprika
  dinsdag 14 juni 2005 @ 15:46:42 #145
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27921242
Ik ben nog steeds blij met Rotterdam.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:49:46 #146
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27926412
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 12:01 schreef LuQas het volgende:
O jee, het is duidelijk dat Ang3L en ik ook even Parijs hadden moeten aandoen. In de pianobar heeft ze Lovesong (die had jij toch aangevraagd Ang3l?) en Purple Rain (mijn verzoekje) gespeeld!
Luh...luh....luh...Lovesong!!!
gelukkig vorige keer gehoord, solo, zonder band
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_27933487
Yes, Anastasia! Had ik ook gewild! Ben toch zo benieuwd hoe ze die live doet. Maar ik vond Rotterdam ook helemaal prima hoor, daar zaten ook twee Under the Pink nummers bij, en Bells for Her is ook zeker één van mijn favorieten. Ik vond trouwens de nummers van the Beekeeper niet echt uit de verf komen live, vond the Power of Orange Knickers zelfs wat gehaast klinken. Personal Jesus vond ik helemaal geweldig als cover trouwens. A Case of You was een beetje "jammer" omdat ik die hier ook meen ik ergens als B-kantje heb liggen, dus dat was niet echt "nieuw".

Wij zaten rij 19 vloer trouwens, en ja, ik ergerde me ook aan pratende security, mensen met een zwakke blaas en naar voren stormende mensen. Als je niet op tijd was met kaartjes halen heb je dikke pech.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 22:49:39 #148
8885 moralia
Grip op je zak
pi_27934538
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 22:26 schreef biawa het volgende:

Wij zaten rij 19 vloer trouwens, en ja, ik ergerde me ook aan pratende security, mensen met een zwakke blaas en naar voren stormende mensen. Als je niet op tijd was met kaartjes halen heb je dikke pech.
Van dit alles weinig tot geen last gehad voorin op de eerste ring. Daar kun je vaak beter zitten dan op rij zoveel op de vloer. Of geef ik nu een tip weg? We hadden goed zicht op Tori en het podium en ik heb inderdaad af en toe medelijden gehad met de mensen die wat verder in de zaal zaten. Het zag er soms erg onrustig uit.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  dinsdag 14 juni 2005 @ 22:53:49 #149
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27934726
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 22:49 schreef moralia het volgende:

[..]

Van dit alles weinig tot geen last gehad voorin op de eerste ring. Daar kun je vaak beter zitten dan op rij zoveel op de vloer. Of geef ik nu een tip weg? We hadden goed zicht op Tori en het podium en ik heb inderdaad af en toe medelijden gehad met de mensen die wat verder in de zaal zaten. Het zag er soms erg onrustig uit.
Dat is waar. Ik zat ook eerste ring en ik had een perfect zicht. Toch wil ik het de volgende keer wel wagen een van de eerste rijen op de vloer te bemachtigen.
pi_27935330
Ik zat de vorige keer bij Tori in Ahoy op de eerste ring, maar ik geef ondanks alles toch de voorkeur aan de vloer.

Edit: moet er trouwens ook bij zeggen dat rij 19 dus direct aan het gangpad was, als we rij 18 hadden gezeten hadden we de toiletgangers denk ik niet eens opgemerkt. En als we iets meer naar het midden hadden gezeten had ik de security ook niet kunnen horen. Maar ach, aan de andere kant, door die lege ruimte voor je zit je een stuk minder tegen hoofden aan te kijken.

[ Bericht 50% gewijzigd door biawa op 14-06-2005 23:14:28 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')