pi_27588043
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:20 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Mja opdringerig was 1 ding, er waren nog meer dingen waarom we totaal niet bij elkaar passen . Voor 'n avondje was het leuk geweest (was waarschijnlijk haar bedoeling) maar daar had ik geen zin in .
Hoe kun je daar nou geen zin in hebben?!!
quote:
En ze had trouwens best om me schoot mogen zitten hoor . Knap was ze wel .
Djeez! Nogmaals dan maar:.." Hoe kun je daar nou geen zin in hebben?!
Zuchttt...........mannen........
The waves you made will always be
pi_27588163
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 20:35 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Hoe kun je daar nou geen zin in hebben?!!
[..]

Djeez! Nogmaals dan maar:.." Hoe kun je daar nou geen zin in hebben?!
Zuchttt...........mannen........
Ik ben raar ik weet het .
pi_27588276
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 20:39 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Ik ben raar ik weet het .
Ach raar ben je denk ik niet hoor, alleen reageer je gewoon nogal apart!
pi_27588398
Nou goed om eerlijk te zijn soms wel klein beetje spijt van mijn beslissing, maar als ik de ware tegenkom vast niet meer .
pi_27589184
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 20:47 schreef Beroepsgokker het volgende:
Nou goed om eerlijk te zijn soms wel klein beetje spijt van mijn beslissing, maar als ik de ware tegenkom vast niet meer .
Ah joh, dat gaat vast een keer goedkomen hoor.
En dan vergeet je deze verschrikkelijk gruwelijke aktie van je vast wel.
  donderdag 2 juni 2005 @ 21:13:01 #131
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27589201
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 20:47 schreef Beroepsgokker het volgende:
Precies, zeg dan gewoon meteen dat je 't een beetje eng vond en het niet durfde. 't Is geen schande hoor, je bent niet de enige.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27589479
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 21:13 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Precies, zeg dan gewoon meteen dat je 't een beetje eng vond en het niet durfde. 't Is geen schande hoor, je bent niet de enige.
Wie zegt dat dat de reden is? Heb gewoon geen zin meer in korte relaties. en daar heb ik mijn persoonlijke reden voor en heb jij niets mee te maken
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:57:15 #133
77130 star_gazer
Sydneysider
pi_27605350
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:00 schreef Frenkie het volgende:
Hoeveel heb je er nou gescoord star_gazer?
Meten is weten of het nou echt werkt
Ik bied gerust een drankje aan, voor die paar euro
3 in 1 maand, heeft me geen cent gekost Nu moet ik nog leren om zelfvertrouwen te hebben zonder dat ik eerst een biertje drink
Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_27667314
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 17:28 schreef star_gazer het volgende:
Maargoed, de beste 'universal opener' die er bestaat om ELK ijs te breken is:

"hoi"

Gecombineerd met een enthousiaste, vriendelijke lach heb je in principe direct haar aandacht (en waarschijnlijk zelfs een lach terug). Nu moet je dus iets gaan zeggen... Het maakt op zich niet uit, zolang het maar NIET NEGATIEF IS! Met een negatieve opmerking als "het is wel erg rustig vanavond" of "wat een klotemuziek he", zet je gelijk de verkeerde toon en ko mje over als een mekkerende chagrijn. Probeer iets leuks/grappigs/positiefs te zeggen of een vraag te stellen waar je makkelijk mee verder kunt.

Weet je het echt niet, begin dan een complimentje ("het viel me op dat...", "jeetje, wat..."). Dat werkt erg goed, al vereist het veel lef om dit goed te doen. Doseer complimenten zoiezo een beetje, anders ben je een slijmbal.

Wat vaak helpt is de actuele situatie te benutten: treinvertraging, een ongelukje vlakbij, een hobbel in de weg, turbulentie, een vreemd geluid.. Weetikveel, als er iets zich voordoet, moet je even je bijdehante, flauwe humor uit de kast trekken om het ijs te breken

Goed, je hebt een gesprek.... Als je nu maar LUISTERT naar wat ze zegt! Dit is ERG belangrijk, omdat je uit haar verhaal steekwoorden kunt opvangen die je later kunt gebruiken. Denk hierbij aan woorden als 'werk', 'tentamen', 'vakantie', enz enz.

Oja, nog iets: begin NOOIT met een 'wil je misschien iets drinken'? Zij weet nu direct dat je iets van haar wilt en je plaatst jezelf in een soort onderdanige positie. Bied nooit, maar dan ook nooit zomaar iets te drinken aan: je bent nu een makkelijk uit te buiten lamlul. Vraagt ze om iets te drinken, ga dan nooit zomaar overstag. Zorg dat je er iets voor terug krijgt, of ze krijgt geend rinken. Klaar. Dit klinkt hufterig, maar zo voorkom je dat je uitgebuit de tent verlaat. Daarnaast zoekt een vrouw iemand die sterk in zijn schoenen staat en zelfvertrouwen heeft, niet iemand die als een schoothondje alles doet wat zij vraagt.

Ik kan nu nog een uur doorzeiken over lichaamstaal enzo (kijk NIET naar beneden), maar ik kan je beter doorverwijzen naar www.fastseduction.com. Sinds ik die site ken ben ik me suf gaan lezen en veel gaan oefenen. Alhoewel ik niet durf te zeggen dat ik een meester-versierder ben ofzo, heb ik door middel van oefening (en toepassing van de op die site besproken technieken) wel meer zelfvertrouwen gekregen! En als je zelfvertrouwen hebt, heb je al bijna de helft!
Erg goede uitleg van wat je hier neer zet ,,, ook die site

[ Bericht 1% gewijzigd door tentakeling op 06-06-2005 10:50:14 ]
  maandag 6 juni 2005 @ 11:05:40 #135
2365 Frenkie
BIST DEPPERD!!??
pi_27668913
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:57 schreef star_gazer het volgende:
3 in 1 maand
Haalde ik vroeger in één avond..
Mijn methode is beter
Ik weet het beter
niemand begrijpt me
ik weet het beter
en het spijt me
pi_27669423
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:05 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Mijn methode is beter
Ja maar jou PimP-y-ness is natuurlijk niet te overbruggen
  maandag 6 juni 2005 @ 19:32:59 #137
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27685506
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 13:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Te simpel. Zeg; I am Japanese person. You want to go on picture with me? Doe ondertussen een Japanse toerist na.
Dat kan.

Maar:

Geleende humor =/= leuk

maandag 6 juni 2005 @ 19:46:07 #138
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_27685997
ow he-he ik zie ook eens wat die site is. ik las steeds dat er fat seduction stond. snapte er al niks van
trouwens een beetje erg overdone. als je dat allemaal gaat onthouden
  maandag 6 juni 2005 @ 20:42:58 #139
95998 -DailaLama-
pi_27688089
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:46 schreef SouthernSun het volgende:
ow he-he ik zie ook eens wat die site is. ik las steeds dat er fat seduction stond. snapte er al niks van
trouwens een beetje erg overdone. als je dat allemaal gaat onthouden
Belachelijk tips.

Toch staan er wel raadzame dingen in. Wat stargazer ook zei: Nooit negatief doen over de muziek/feest/sfeer/etc.
pi_27693158
Gewoon "Hoi" doet het vaak goed.

Verder heb je naar alle waarschijnlijkheid al minstens een kwartier naar haar staan kijken, dus er is je vast wel *iets* opgevallen aan haar.

Verder: als je bang bent dat ze nee zegt en *dus* niets onderneemt, wordt het nooit wat. Gewoon doen. Als je afgewezen wordt: so be it, het leven gaat door. Van afgewezen worden wordt je trouwens alleen maar beter in het vrouwen aanspreken.

Oh ja: vrouwen bijten niet!
pi_27694162
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 13:15 schreef Panthera1984 het volgende:

"mijn ex had ook zo'n groen truitje!"
quote:
"waar laat je je haar doen, 't ziet er best mooi en verzorgd uit, mag ik het eens aanraken?"
Reactie: 'baf'
Alsof vrouwen als ze een complimentje krijgen zich (gelijk willen) laten aanraken daarna ofzo
En dat woord 'best' doet het hem ook niet goed bij vele vrouwen vermoed ik zo. Maak er dan 'erg' van . En van die nikes is eigenlijk ook niet zo'n goeie, dat woordje duur (denken ze dat je niks kan betalen ofzo ).

Gewoon jezelf blijven, en wat mijn bovenstaanders zeggen
pi_27694354
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:02 schreef Knakker het volgende:
Gewoon "Hoi" doet het vaak goed.
Doei!
quote:
Verder heb je naar alle waarschijnlijkheid al minstens een kwartier naar haar staan kijken, dus er is je vast wel *iets* opgevallen aan haar.
Wat heb je grote ..
quote:
* bijt

ok, flauw weer allemaal
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:07:45 #143
77130 star_gazer
Sydneysider
pi_27695373
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:05 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Mijn methode is beter
Voor mijn doen is het al . Ik kom uit een diep sociaal dal, dus ik ben erg tevreden
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_27735741
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:02 schreef Knakker het volgende:
Naja t klinkt gek maar je bent echt bang voor de onmogelijkste gevolgen en je denkt elke scenario in van wat er kan gebeuren hoe ze je godsgruwelijk afwijst... maar met hulp van jullie moet het komen
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:25:45 #145
77130 star_gazer
Sydneysider
pi_27735770
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:24 schreef tentakeling het volgende:

[..]

Naja t klinkt gek maar je bent echt bang voor de onmogelijkste gevolgen en je denkt elke scenario in van wat er kan gebeuren hoe ze je afwijst... maar met hulp van jullie moet het komen
Daarom de 3-seconden regel Dan heb je geen tijd om die afwegingen te maken en chicken je jezelf niet
pi_27735887
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:25 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Daarom de 3-seconden regel Dan heb je geen tijd om die afwegingen te maken en chicken je jezelf niet
Inderdaad , ik had al een heel stuk gelezen op die site, ff kijken hoe we dat gaan interpreteren
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:32:51 #147
39581 Salvad0R
universal
pi_27735972
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:03 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik ben 22 toen ik met een vriend door de discotheek liep, sprak zo'n groep meisjes me aan van mijn vriendin is vrijgezel, vinden jullie dit ook puberachtig? ik ben hier natuurlijk niet op in gegaan
Ehh ?!?! Wat ?
pi_28192134
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 17:28 schreef star_gazer het volgende:
Wat vaak helpt is de actuele situatie te benutten: treinvertraging, een ongelukje vlakbij, een hobbel in de weg, turbulentie, een vreemd geluid.. Weetikveel, als er iets zich voordoet, moet je even je bijdehante, flauwe humor uit de kast trekken om het ijs te breken
laatst een dodelijk ongeluk gebeurt bij mij tegenover (niet ver van uitgaan), zal dat ook helpen?
pi_28192159
in iedergeval van wat er in DIT topic gezegd word is echt nuttig voor mij
  vrijdag 24 juni 2005 @ 16:47:38 #150
95998 -DailaLama-
pi_28198528
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 17:52 schreef Ondergrond het volgende:

[..]

Je moet gewoon zoveel zeggen totdat je niet meer nadenkt bij wat je zuipt .
Goeie reactie.
Weekdeals (728x90)
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')