abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 31 mei 2005 @ 21:49:53 #26
117545 Martijne
xtreme boarder
pi_27526342
Of je gebruikt gewoon je vuist
pi_27528764
quote:
omg, sorry, kweet nou niet of ik verbaasd moet kijken, moet lachen of het maar een normale wending moet vinden
  dinsdag 31 mei 2005 @ 23:48:29 #29
117545 Martijne
xtreme boarder
pi_27530364
quote:
OMG
pi_27571679
quote:
omfg en dat is ware grote enzo ??
dude dat zou ik echt in me willen hebben
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_27602952
Ik heb er wel eentje liggen van 30 bij 6 (met een sucking nap aan de onder kant).
Maar daar pak ik maar een enkele keer naar. ik kan hem dan wel voor 3/4 hebben.
Ik heb er ooit 1 gehad van 5 bij 25, die kon ik destijds alleen nog aan het draaiknopje beethouden.
Helaas heeft de motor het begeven
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
pi_27613208
Scoor anders een opblaasbare, kun je even testen hoe dik ze 'm hebben kan.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:22:03 #33
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_27613588
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:41 schreef Talietje het volgende:

[..]

omfg en dat is ware grote enzo ??
dude dat zou ik echt in me willen hebben
hoe heet dat ook al weer een extra handje kunnen gebruiken
pi_27650828
quote:
Brrrr
pi_27654761
90% van de vrouwen heeft met 20cm+ al pijnlijke momenten....
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  maandag 6 juni 2005 @ 10:21:53 #36
98634 Lempicka
Back to Life
pi_27667511
tja, het lijkt me wel geil om te proberen, maar of het ook echt past, ik betwijfel het. Koop eerst eens (zoals Erodome zegt) een iets kleinere, dan kan je altijd later nog een maatje groter kopen.

Hoeft je vriendin zich ook niet meteen helemaal kapot te schrikken. Ga maar eens in een sex-shop kijken hoe groot zo'n ding eigenlijk wel niet is, en laat je vriendin dan daar beslissen wat ze wil proberen.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_27757322
quote:
Op zondag 5 juni 2005 20:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
90% van de vrouwen heeft met 20cm+ al pijnlijke momenten....
Het hoeft er ook niet in zijn geheel in.

En ik heb ooit een vrouw gezien waar deze dildo in zoek raakt. Gelukkig heb ik daar noot seks mee gehad.
pi_27757661
Ik zie je in een seksshop al aan de kassa staan, met je dildo

glijmiddel nodig meneer?
pi_27757717
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:09 schreef -Lay-Z- het volgende:
...
glijmiddel nodig meneer?
doe maar 25 liter..
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_27758080
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:09 schreef -Lay-Z- het volgende:
Ik zie je in een seksshop al aan de kassa staan, met je dildo

glijmiddel nodig meneer?
Daar zijn ze wel wat gewend hoor...

Stond laatst even te kletsen met dat mens achter de kassa, nu staat daar een hele enge buttplug, echt enorm groot, (ik ben slecht in schatten) zeg maar zo'n 12 cm doorsnede...
Dus ik grinnik wat om dat ding, zo van dat kan je mooi op je nachtkastje zetten(ja dat je er echt wat mee doet kwam niet in mijn hoofd op ), zegt dat mens dus dat dat ding verbazingwekkend goed verkoopt en dat ze er heel zeker van is dat hij ook gebruikt wordt, anaal dus...

Ohhhhhhhhh fuck....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27758352
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Daar zijn ze wel wat gewend hoor...

Stond laatst even te kletsen met dat mens achter de kassa, nu staat daar een hele enge buttplug, echt enorm groot, (ik ben slecht in schatten) zeg maar zo'n 12 cm doorsnede...
Dus ik grinnik wat om dat ding, zo van dat kan je mooi op je nachtkastje zetten(ja dat je er echt wat mee doet kwam niet in mijn hoofd op ), zegt dat mens dus dat dat ding verbazingwekkend goed verkoopt en dat ze er heel zeker van is dat hij ook gebruikt wordt, anaal dus...

Ohhhhhhhhh fuck....
12cm = huge!!
pi_27758629


Red Boy XL Butt Plug The Challenge
Wie houdt van extreem en groot moet zeker deze butt plug overwegen! De "Red Boy XL Butt Plug The Challenge" is één van de grootste butt plugs die wij momenteel aanbieden. Wij raden u dan ook aan deze XL butt plug aan te schaffen als u al ervaring heeft met deze speeltjes. Lengte 23 cm, doorsnede 11 cm. Kleur: Rood.


We raden u aan dit pas aan te schaffen als je al ervaring hebt met dit soort speeltjes staat er dan ook nog, nou mooi niet dus he!!!!!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27758896
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef erodome het volgende:
[afbeelding]

Red Boy XL Butt Plug The Challenge
Wie houdt van extreem en groot moet zeker deze butt plug overwegen! De "Red Boy XL Butt Plug The Challenge" is één van de grootste butt plugs die wij momenteel aanbieden. Wij raden u dan ook aan deze XL butt plug aan te schaffen als u al ervaring heeft met deze speeltjes. Lengte 23 cm, doorsnede 11 cm. Kleur: Rood.


We raden u aan dit pas aan te schaffen als je al ervaring hebt met dit soort speeltjes staat er dan ook nog, nou mooi niet dus he!!!!!!!!
maar die gebruiken vrouwen toch voor vaginaal in te brengen??
pi_27759043
Is dat zo?, is niet echt heel ideaal hoor, een buttplug is toch echt bedoeld voor anaal...

En 11 fokking cm in doorsnede is ook heel erg, maar dan ook heel erg veel voor vaginaal, uiteindelijk kan een anus meer hebben als een vagina, denk daar maar eens goed over na
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27759141
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef erodome het volgende:
[afbeelding]
Red Boy XL Butt Plug The Challenge
Wie houdt van extreem en groot moet zeker deze butt plug overwegen! De "Red Boy XL Butt Plug The Challenge" is één van de grootste butt plugs die wij momenteel aanbieden. Wij raden u dan ook aan deze XL butt plug aan te schaffen als u al ervaring heeft met deze speeltjes. Lengte 23 cm, doorsnede 11 cm. Kleur: Rood.

We raden u aan dit pas aan te schaffen als je al ervaring hebt met dit soort speeltjes staat er dan ook nog, nou mooi niet dus he!!!!!!!!
Het lijkt me een heel erg grappig gezicht...deze BP in gebruik bij een klein persoon....
echt zo van: "Hey butt plug waar ga jij met dat persoontje heen? "
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:50:42 #46
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27759332
ben niet van de butt-p. doe mij maar een oversized dildo. als ze er voor gebouwd is dan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27759362
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:43 schreef erodome het volgende:
Is dat zo?, is niet echt heel ideaal hoor, een buttplug is toch echt bedoeld voor anaal...

En 11 fokking cm in doorsnede is ook heel erg, maar dan ook heel erg veel voor vaginaal, uiteindelijk kan een anus meer hebben als een vagina, denk daar maar eens goed over na
je moet ook niet overenthousiast zijn en hem volledig willen inbrengen
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:07:43 #48
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_27759968
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef erodome het volgende:
[afbeelding]
....
Hij zou bij je vriendin maar precies over die rand heen gaan dat je m niet meer terug krijgt
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
pi_27769221
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:07 schreef MisterICE het volgende:

[..]

Hij zou bij je vriendin maar precies over die rand heen gaan dat je m niet meer terug krijgt
Moet je naar de eerste hulp, eerst er wijdbeens heen strompelen en dan de wetenschap dat er nog lang over je gepraat gaat worden
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27769249
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:50 schreef zoalshetis het volgende:
ben niet van de butt-p. doe mij maar een oversized dildo. als ze er voor gebouwd is dan.
Mwaw, buttplugs vind ik wel leuk hoor, maar dan wel anaal(behalve dan die hele grote, die vind ik eng).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')