abonnement Unibet Coolblue
pi_27494501
Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.


Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief te zijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.


***Let op!***
- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.
- Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.
- Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.
- De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.
- Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).
- Maak je sieraden regelmatig schoon.
- De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.


Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
http://www.mariebelle.nl/
http://www.mypiercing.nl/
http://www.alloverpiercings.nl/ (Favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
http://www.piercingworld.nl/
http://www.jewelsoffantasy.nl/
http://www.coldsteel.co.uk/frames.html
http://www.wildcat.de/shop/index.php?view=shop_start2 (Favoriet: professioneel)
http://www.xs4all.nl/~aaj/index.html
http://www.roxy-shop.be/


Vorige Piercingdelen:
http://forum.fok.nl/topic/175371
http://forum.fok.nl/topic/371414
http://forum.fok.nl/topic/474686
http://forum.fok.nl/topic/551055
http://forum.fok.nl/topic/578210
http://forum.fok.nl/topic/592704
http://forum.fok.nl/topic/612882
http://forum.fok.nl/topic/651275
http://forum.fok.nl/topic/682294
http://forum.fok.nl/topic/694162
  maandag 30 mei 2005 @ 21:46:09 #2
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27494530

Goeie OP
Proud Powerpauper
pi_27494537



foto zoals beloofd

en ja ik houd mn bek scheef doet pijn als de neten als ik mn tong uitrek nu ;P

nog ff mn fotootjes uit deel 11
pi_27494980
was het vorige deel alweer vol?
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27495003
ik vind het er nog steeds ver naar achter uitzien maar dat kan ook aan mij liggen hahaha
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27495049
zo ver achter is dat niet hoor...
pi_27495141
ik weet nog steeds niet wanneer ik nou ga... ik en mn vader hebben het er ff niet over want mn moeder is thuis hahaha. Hij vroeg straks wel hoe laat ik morgen uitben... Ik zie het nog wel
* Ladyxima is gewoon random blij!
they say a dirty mind is a joy forever...
  maandag 30 mei 2005 @ 22:05:16 #8
101860 Tique
strictly seated concert
pi_27495252
Een tongpiercing lijkt mij ook leuk, alleen lijken die lange staafjes die je in het begin hebt mij zo verrot
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_27495305
is het ook maarja tis maar 10-14 dagen

hier nog een foto voor ladyxima dat ie niet te ver naar achteren zit?



let nie op mn tong is geel door de listerine. enne ook nie op mn kop ik heb deze foto via de spiegel gemaakt ]

en nog een detail foto


wat dat dingetje onderaan is weet ik ook niet.. die camera spaced? ik kan het ook nie terug vinden in de spiegel dus..
pi_27495405
ja, nu zie ik het, hij zit niet te ver naar achter

mn dochtertje zit op schoot, ziet die foto, en steekt spontaan haar tong uit
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27495469
dochtertje? op je 18e? woejooo
pi_27495589
eh ja
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27495788
hehe ok maar die piercing is zo vet, ik ben dr echt blij mee. binnenkort voor disco een blacklight bolletje kopen
pi_27495875
Hij ziet er iig vet uit, tof dat je t gedaan hebt!
† The 3 Kings †
pi_27496009
nu jullie schijterds
pi_27496130
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:26 schreef Imperium het volgende:
nu jullie schijterds
Goed, neem jij wel dezelfde als ik heb he?

Serieus, ik wilde even wat melden over MarieBelle. Pas wat besteld (hmmm mooie kleine claw voor in neus, gaat mooi worden ). Ik moet zeggen dat ik het erg snel binnen had. Ze hadden 1 dingetje verkeerd gestuurd en ik kreeg via de mail direct antwoord en als het goed is hebben binnenkort (is erg snel in totaal) mijn vervanging met vergoeding van mijn portokosten (euh, 39 cent ). Dus ik vind ze ook een aanrader bij deze.
  maandag 30 mei 2005 @ 22:30:53 #17
101860 Tique
strictly seated concert
pi_27496152
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:26 schreef Imperium het volgende:
nu jullie schijterds
Dat moet je niet tegen mij zeggen iig
Weet er iemand hier toevallig een shop waar ze zelf ontworpen piercings maken?
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  maandag 30 mei 2005 @ 22:31:06 #18
51608 The_Joker
Do I look like I'm joking
pi_27496160
Hmm... Ik zit er toch heel erg aan te denken om van mijn 'eventuele' (tussen aanhalingstekens omdat er toch wel weer eentje bij gaat komen) 7e piercing ook maar een tongpiercing te maken.

tevens verkapte tvp
Now comes the part where I relieve you, the little people, of the burden of your failed and useless lives. But remember, as my plastic surgeon always said: if you gotta go, go with a smile.
pi_27499514
tongpiercing is vet
pi_27499883
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:30 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]
Serieus, ik wilde even wat melden over MarieBelle. Pas wat besteld (hmmm mooie kleine claw voor in neus, gaat mooi worden ). Ik moet zeggen dat ik het erg snel binnen had. Ze hadden 1 dingetje verkeerd gestuurd en ik kreeg via de mail direct antwoord en als het goed is hebben binnenkort (is erg snel in totaal) mijn vervanging met vergoeding van mijn portokosten (euh, 39 cent ). Dus ik vind ze ook een aanrader bij deze.
Zeker wel ja, ik heb er ook net wat besteld, en alles ging prima. Ze sturen nette mails over de betaling en dergelijke, geen problemen gehad, en inderdaad erg snel.
pi_27500551
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:30 schreef Tique het volgende:

[..]

Dat moet je niet tegen mij zeggen iig
Weet er iemand hier toevallig een shop waar ze zelf ontworpen piercings maken?
de woldcat in antwerpen ontwerpt zelf piercings
pi_27502177
Hij ziet er idd lang uit. Is dat om de eerste dagen de speling te behouden zodat je kan zorgen dat hij goed heelt en niet vastgroeit? Tikt het niet steeds tegen je tanden ofzo?

Na de vakantie op naar de navelpiercing *wil hem nog steeds*
  dinsdag 31 mei 2005 @ 08:40:06 #23
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27502688
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 07:28 schreef -Trinity- het volgende:
Hij ziet er idd lang uit. Is dat om de eerste dagen de speling te behouden zodat je kan zorgen dat hij goed heelt en niet vastgroeit? Tikt het niet steeds tegen je tanden ofzo?

Na de vakantie op naar de navelpiercing *wil hem nog steeds*
Dat is omdat de tong de eerste 10 dagen kan zwellen.
Proud Powerpauper
pi_27503532
Dat is eigenlijk het enigste waar ik tegenop kijk, het helingsproces.. dikke tong enz... maarja als dat voorbij is is t wel tof uiteraard
† The 3 Kings †
  dinsdag 31 mei 2005 @ 09:33:25 #25
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27503677
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 09:28 schreef TheSorrow het volgende:
Dat is eigenlijk het enigste waar ik tegenop kijk, het helingsproces.. dikke tong enz... maarja als dat voorbij is is t wel tof uiteraard
Zo 'tof' is het nou ook weer niet. De helft van de nederlandse bevolking loopt er mee. Ik denk dat de navel- & de wenkbrauwpiercing nog wel populairder zijn maar op nummer 3 staat zeker de tong.
Proud Powerpauper
pi_27504670
dat is inderdaad zo, maar ik vind het gewoon leuk
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27506091
tong is best dik nu

wel lekker die ijsjes heb een 20-pack orangewaterijs gekocht gat wel snel op zeg
pi_27506839
Het gaat toch om wat je zelf mooi vind? Ik ga er heus geen nemen omdat je er anders niet bij hoort, ik doe het voor mezelf, hetzelfde met mn industrial en lip
† The 3 Kings †
pi_27506912
ben ik het helemaal mee eens

*nog een ijsje pakt *
pi_27507432
Staat je goed Imperium!


Nog Maar 2 weken en dan laat ik een septum zetten! *zin heeft*
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_27507630
dank je wel!

enne succes met je septum
pi_27507674
Dankje, dat zal ik wel nodig hebben, als ik ParanoidEv zo hoor
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_27507705
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:30 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Staat je goed Imperium!


Nog Maar 2 weken en dan laat ik een septum zetten! *zin heeft*
Jeeeeeeeej nog een koetje
pi_27507866
Krijg je trouwens veel "omfg jij koe "-commentaar? Of valt dat nog mee?
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_27508048
nog nie gehad, en paranoid rot op met je koe.. kijk naar jezelf

ooh je bedoeld gekkehoedemaker? dan is het goed

(kidding )
pi_27508096
Zwemmen met een tongpiercing? Zat er aan te denken, want ik wil m binnekort zetten, maar ben van plan veel te gaan zwemmen..en ik hou nogal vaak mn muil open dus komt er t nodige water in... maarja daarna gelijk spoelen, zou t erg zijn?
† The 3 Kings †
pi_27508258
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:42 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Krijg je trouwens veel "omfg jij koe "-commentaar? Of valt dat nog mee?
Valt wel mee, ik had erger verwacht. Natuurlijk wel van iedereen waar ik mee om ga de eerste keer toen ze het zagen maar die mogen dat! En nog een keer een bijdehante opmerking van een paar flauwe buschauffeurs maar die deden ookal plagend tegen een meisje wat de weg vroeg dus ik heb ze verzocht geen kleine meisjes meer te pesten.
pi_27508400
Oh, nou Buschauffeurs plagen mij al vaak genoeg En die neem ik toch met een korreltje zout
Het enige waar ik een beetje tegenop kijk is mijn uberconservatieve Indo-familie, waar ik toch al een beetje het zwarte schaap ben. Maar ja...schijt op de wereld enzo~
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_27514545
iemand wat tips wat ik kan eten? soep en vla komt me strot uit... en ik heb honger als de neten.. soep en vla vullen voor geen bal!

help? :-)
  dinsdag 31 mei 2005 @ 15:11:22 #40
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_27514628
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:53 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Valt wel mee, ik had erger verwacht. Natuurlijk wel van iedereen waar ik mee om ga de eerste keer toen ze het zagen maar die mogen dat! En nog een keer een bijdehante opmerking van een paar flauwe buschauffeurs maar die deden ookal plagend tegen een meisje wat de weg vroeg dus ik heb ze verzocht geen kleine meisjes meer te pesten.
Ik hoorde van mijn piercer dat haar septum het lekkerst aanvoelt,... is dat zo?

Ik wil m nog steeds, maar pas als ik uit ben gekeken op mn lippiercing anders zit mn gezicht zo vol
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_27515084
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 15:09 schreef Imperium het volgende:
iemand wat tips wat ik kan eten? soep en vla komt me strot uit... en ik heb honger als de neten.. soep en vla vullen voor geen bal!

help? :-)
Pap? Zakje noodles (noodles eerst in kleine stukjes, wel zo makkelijk)?
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_27515170
pap vind ik ranzig. en noodles is dat goed te doen dan?

oh en nog iets. af en toe zit er wat wit "slijm" onder mn tong bij mn piercing dit haal ik steeds weg met een stukje stof. zijn dit bacterien die zich ophopen? en doe ik er goed aan om het weg te halen?
ik spoel elke keer mn mond met listerine als ik er met iets inzit. nu is mn tong wel helemaal geel door de listerine?
pi_27515461
hoe lang duurt het voor je weer 'gewoon' kan eten dan? Ik ga denk ik gewoon aan de slimfast (dieet)shakes, 2 vliegen in een klap
they say a dirty mind is a joy forever...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 17:15:12 #44
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27518727
Sjongejonge, aandacht vragen en aanstellen is ook een vak. Ik heb gewoon net als altijd pizza gehad toen ik mijn tong net gepierced had.
Proud Powerpauper
pi_27518857
neej, 't doet gewoon zeer als ik nu ga eten en ik wil het niet ontsteken. niks met aanstellen te maken...

enne wat je ondertitel zegt
pi_27519032
ik dacht al
they say a dirty mind is a joy forever...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 17:42:49 #47
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27519536
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 17:19 schreef Imperium het volgende:
neej, 't doet gewoon zeer als ik nu ga eten en ik wil het niet ontsteken. niks met aanstellen te maken...

enne wat je ondertitel zegt
Tuurlijk doet het zeer! Dat wist je van tevoren toch al
Van gewoon eten ontsteekt je piercing heus niet. Als je naderhand maar goed spoelt en melkproducten zo veel mogelijk vermijdt.
Proud Powerpauper
pi_27520776
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 15:11 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik hoorde van mijn piercer dat haar septum het lekkerst aanvoelt,... is dat zo?

Ik wil m nog steeds, maar pas als ik uit ben gekeken op mn lippiercing anders zit mn gezicht zo vol
Geen idee, ik heb er maar 1 dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal. Maar hij zit wel lekker daar zo ja, je kan er zo leuk mee wiebelen .

Ik was vandaag voor het eerst op vrijwilligerswerk bij een 'zorgcentrum', waar dus allemaal demente bejaarden zitten.
Raar opaatje: "Hey ben je nog naar de dokter geweest?" (Ken die man helemaal niet, ben daar net, maar hij is dan ook erg dement).
Ik:: "Oh eh Ja!"
Opaatje: "En was het goed gegaan?:
"Ja"
"Nou, je bent geloof ik wel veranderd"
"Hoezo?"
En toen begon hij iets over wilde beesten en varkens en dat ringetje
Demente bejaarden Hoe kan je het ze kwalijk nemen. Ik ruik wel muf nu overigens
pi_27521367
Pasta's kunnen ook volgens mij, at is vrij zacht. Of van die zachte rijst ofzo.
Er moest toch in de eerste paar weken ook speling in zitten (staafje-tong) zoiets dacht ik te horen toen een vriendin haar tong had laten piercen.
En ik heb ook nog enge verhalen gehoord over beschadigde tanden door het metaal enzo .
pi_27521740
Mja met een lippiercing zou je tandvlees ook kapot gaan en beschadigen/loslaten... Ik heb mn lippiercing bijna een jaar nu en nergens last van
† The 3 Kings †
pi_27525361
Morgenavond is het zover!
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27527195
wheeheh vet vaag maar mn tong is weer normale dikte, en de pijn is weg. en hij voelt normaal aan.. gaat het sneller bij mij ofzo?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:22:14 #53
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27527468
Ik heb 4 dagen last gehad van mijn tongpiercing...heb gewoon spaghetti en soep enzo gegeten
Ik had trouwens ook het idee dat hij ver naar achter zat, maar ik heb hem ver voorin dus dat zal het wel zijn

Verder vraagje voor de mensen met piercings in het gezicht. Zijn jullie niet bang voor littekens etc, en heb je geen moeite met werk vinden? Ik wilde nl ooit een lip-piercing maar dit mag nu niet ivm mijn werk (apothekersassistente). Heb inmiddels helemaal besloten om nooit een piercing in mijn gezicht te laten zetten, ivm werk en littekens. Zie het bij een vriendin van me, litteken onder de lip en in de neus...tja, toch zonde vind ik dat dan.
To infinity…and beyond!
pi_27528222
mn 1e harde maaltijd weer (tosti ) en het gaat prima. alleen nog ff wennen want ik wil nog wel is op mn piercing bijten onder het eten merk ik net?
pi_27528247
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:22 schreef ivetje het volgende:
Ik heb 4 dagen last gehad van mijn tongpiercing...heb gewoon spaghetti en soep enzo gegeten
Ik had trouwens ook het idee dat hij ver naar achter zat, maar ik heb hem ver voorin dus dat zal het wel zijn

Verder vraagje voor de mensen met piercings in het gezicht. Zijn jullie niet bang voor littekens etc, en heb je geen moeite met werk vinden? Ik wilde nl ooit een lip-piercing maar dit mag nu niet ivm mijn werk (apothekersassistente). Heb inmiddels helemaal besloten om nooit een piercing in mijn gezicht te laten zetten, ivm werk en littekens. Zie het bij een vriendin van me, litteken onder de lip en in de neus...tja, toch zonde vind ik dat dan.
Een litteken maakt me weinig uit, ik heb toch al genoeg puistjes uitgeprut Bovendien heb ik ze niet laten zetten met het idee dat ik ze er ooit uit wil halen, hoewel het makkelijk is dat de optie er is.
Ik had laatst dus een sollicitatiegesprek en had besloten m'n piercing lekker te laten zitten en even te melden dat ie later vervangen kan worden. Ze vond het grappig dat ik er over begon en zei dat ze geen bank waren Dat vond ik geweldig, maar ook niet meer dan redelijk bij het werken met verstandelijk gehandicapten. Ik heb overigens toch wel rekening met werk gehouden omdat ik alles kan 'verstoppen' als ik wil. Lekker practisch. Om dezelfde reden laat ik mijn tattoos (behalve die ik op mijn pols heb) nog niet op opzichtige plekken zetten.

Wat waren de argumenten van je werkgever naar jou toe eigenlijk? Vond je het niet beledigend of is het logisch?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:51:54 #56
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27528522
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:44 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Een litteken maakt me weinig uit, ik heb toch al genoeg puistjes uitgeprut Bovendien heb ik ze niet laten zetten met het idee dat ik ze er ooit uit wil halen, hoewel het makkelijk is dat de optie er is.
Ik had laatst dus een sollicitatiegesprek en had besloten m'n piercing lekker te laten zitten en even te melden dat ie later vervangen kan worden. Ze vond het grappig dat ik er over begon en zei dat ze geen bank waren Dat vond ik geweldig, maar ook niet meer dan redelijk bij het werken met verstandelijk gehandicapten. Ik heb overigens toch wel rekening met werk gehouden omdat ik alles kan 'verstoppen' als ik wil. Lekker practisch. Om dezelfde reden laat ik mijn tattoos (behalve die ik op mijn pols heb) nog niet op opzichtige plekken zetten.

Wat waren de argumenten van je werkgever naar jou toe eigenlijk? Vond je het niet beledigend of is het logisch?
Nou, er is niet persoonlijk tegen mij gezegt dat ik geen piercing in het gezicht mocht hebben, maar een vriendin van me die hetzelfde werk doet moest haar wenkbrauw piercing er ook uit halen. En het is wel een beetje bekend dat je in een apotheek geen piercings in het gezicht mag dragen ivm representatief en hygiëne...en op zich vind ik het wel logisch. Ook naar de cliënten toe, toch veel oudere mensen enzo die er een andere kijk op hebben als wij jongeren
To infinity…and beyond!
pi_27529114
Ik vind een lippiercing zó gaaf he
Ben alleen bang dat het snel gaat vervelen als ik het eenmaal heb
en dat het niet bij mij past.
pi_27530291
Ik vond het een jaar of 2 geleden ook al erg gaaf, vooral in de clip van In The End van Linkin Park, en sindsdien wou ik er al 1 ... heb er toch maar 1 genomen vorig jaar met kerst, en ben er erg blij mee
† The 3 Kings †
pi_27533197
Ik vind ze ook erg cool, tongpiercings ook, maar ik denk dat het mij niet staat en dat ik me er dus minder goed bij voel. Een navelpiercing, daar kan zo een shirt overheen. Ik neem hem ook omdat ik hem zelf erg mooi vind, en niet om met een naveltruitje op school te lopen pronken.
Imperium: hard stukje tosti dan, die piercing van je . Tikt hij ook vaak tegen je tanden?
Succes Ladyxima!
pi_27534945
Dankje

Vanavond gaan mn vader en ik, onder het mom van verjaardagskadootje kopen mn tongpiercing laten zetten (en daarna dat kadootje)
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27535310
Mijn vaste piercer begon laatst of ik het niet een keer tof zou vinden om mee te doen aan een suspension pulling sessie.
pi_27535641
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 09:43 schreef Roellio het volgende:
Mijn vaste piercer begon laatst of ik het niet een keer tof zou vinden om mee te doen aan een suspension pulling sessie.
En? Ga je het doen?

Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_27535669
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 09:54 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

En? Ga je het doen?

Nee.
Ik ben nu 2 keer wezen kijken en het lijkt me absoluut tof om een keer te doen, maar kan me er geestelijk écht niet toe zetten om het zelf te proberen.
pi_27535781
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 09:43 schreef Roellio het volgende:
Mijn vaste piercer begon laatst of ik het niet een keer tof zou vinden om mee te doen aan een suspension pulling sessie.
gewoon nieuwsgierig, maar wat is dat dan
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27536064
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 09:55 schreef Roellio het volgende:

[..]

Nee.
Ik ben nu 2 keer wezen kijken en het lijkt me absoluut tof om een keer te doen, maar kan me er geestelijk écht niet toe zetten om het zelf te proberen.
Das wel jammer Ik had wel willen weten hoe je het zou ervaren enzo...nooit echt iemand gesproken die het heeft gedaan, en ik vind het erg interresant.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  woensdag 1 juni 2005 @ 11:24:23 #66
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27538354
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 09:43 schreef Roellio het volgende:
Mijn vaste piercer begon laatst of ik het niet een keer tof zou vinden om mee te doen aan een suspension pulling sessie.
Oeh, ik wil wel
Proud Powerpauper
pi_27539798
Ben ook wel benieuwd wat het is
† The 3 Kings †
pi_27539999
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 07:16 schreef -Trinity- het volgende:
Ik vind ze ook erg cool, tongpiercings ook, maar ik denk dat het mij niet staat en dat ik me er dus minder goed bij voel. Een navelpiercing, daar kan zo een shirt overheen. Ik neem hem ook omdat ik hem zelf erg mooi vind, en niet om met een naveltruitje op school te lopen pronken.
Imperium: hard stukje tosti dan, die piercing van je . Tikt hij ook vaak tegen je tanden?
Succes Ladyxima!
onder het eten tikt hij wel vaak tegen mn tanden ja. maar dat komt omdat het een lang staafje is denk ik.
pi_27540934
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:07 schreef TheSorrow het volgende:
Ben ook wel benieuwd wat het is
BME is your friend!
Spelen met vleeshaakjes enzo.
http://encyc.bmezine.com/?cmd=search&query=pulling
pi_27541005
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:07 schreef TheSorrow het volgende:
Ben ook wel benieuwd wat het is
http://www.bmezine.com/ritual/susp-faq.txt



^ dat werk dus

edit: wat Paranoid zegt
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_27541858
sorry hoor maar dat vind ik echt ziek...
pi_27541981
lijkt me pijnlijk *ril* maar op zich wel stoer als je daar tegen kan vind ik.

Nog een paar uurtjes, heb alvast ijslollies gekocht
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27542530
whehehe succes ga nu maar jezelf vast volvreten want je kan de komende 3/4 dagen zogoed als niks vast eten. dat gaat zooo lastig

ps: mag ik alweer roken? ik word gek hier!!!!!
pi_27542636
Met vleeshaken etc, vind ik wel te extreem worden Maar dat is uiteraard mijn mening
† The 3 Kings †
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:50:07 #75
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27542861
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:42 schreef TheSorrow het volgende:
Met vleeshaken etc, vind ik wel te extreem worden Maar dat is uiteraard mijn mening
Idd, ik persoonlijk vind dat je dan niet goed bij je hoofd bent hoor...kijk, een piercing is een sieraad, maar die haken, ik snap de hele functie er niet van en wat het idee daar nou achter is.
To infinity…and beyond!
pi_27543108
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 09:43 schreef Roellio het volgende:
Mijn vaste piercer begon laatst of ik het niet een keer tof zou vinden om mee te doen aan een suspension pulling sessie.
Haha, was mij idd ook gevraagd, ze vond het wel iets voor mij Maar nee...
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_27544011
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:39 schreef Imperium het volgende:
whehehe succes ga nu maar jezelf vast volvreten want je kan de komende 3/4 dagen zogoed als niks vast eten. dat gaat zooo lastig

ps: mag ik alweer roken? ik word gek hier!!!!!
pi_27545199
Je moet er wel wat voor over hebben he, kom op zeg
† The 3 Kings †
pi_27545316
ja maar mag het al?
pi_27545493
Geen id Hopelijk voor jou mag t z.s.m
† The 3 Kings †
pi_27545915
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:39 schreef Imperium het volgende:
whehehe succes ga nu maar jezelf vast volvreten want je kan de komende 3/4 dagen zogoed als niks vast eten. dat gaat zooo lastig

ps: mag ik alweer roken? ik word gek hier!!!!!
Strak plan idd vanavond eerst satétjes eten, en daarna naar de piercer
Mijn moeder weet nog van niks... ben wel een beetje huiverig voor haar reactie, maar mn vader zei dat hij niet bang is voor haar

Zo ff laatste sigaretje roken, rookte zoieso maar af en toe, heb er nu wel ff zin in en dan de komende tijd niet
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27546816
Alvast veel sterkte
† The 3 Kings †
pi_27548366
Kwil ook een tongpiercing

[ Bericht 59% gewijzigd door TheSorrow op 01-06-2005 16:38:09 (typo :P) ]
† The 3 Kings †
pi_27549270
waarom doe je het niet dan?
they say a dirty mind is a joy forever...
  woensdag 1 juni 2005 @ 17:47:32 #85
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27550292
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 15:03 schreef Imperium het volgende:
ja maar mag het al?
Heb je niet geluisterd toen je piercer uitlegde wat wel en niet kon?
Je mag best roken maar probeer het te beperken en spoel met lysterine na elke sigaret.
Proud Powerpauper
pi_27552700
Ik doe het binnekort Ladyxima, zodra de belastingscentjes binnen zijn Hopelijk snel, wil ook een sportstuurtje
† The 3 Kings †
pi_27556436
Hij zit er in, foto komt morgen als ik dan nog leef (ja, zit ff op het randje van hysterie, moeder reagereert niet als in verwacht: ik ben boos, fuck! maar: ik ben boos, ik schop je het huis uit )


Oh, en bij mij zit ie best wel vooraan
they say a dirty mind is a joy forever...
  woensdag 1 juni 2005 @ 21:18:40 #88
101860 Tique
strictly seated concert
pi_27556752
Tsjah dat is een reactie die je kan verwachten als je het er niet met haar over gehad hebt..
Sterkte ermee, morgen is ze wel weer redelijk denk ik
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  woensdag 1 juni 2005 @ 21:20:18 #89
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27556834
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:11 schreef Ladyxima het volgende:
Hij zit er in, foto komt morgen als ik dan nog leef (ja, zit ff op het randje van hysterie, moeder reagereert niet als in verwacht: ik ben boos, fuck! maar: ik ben boos, ik schop je het huis uit )


Oh, en bij mij zit ie best wel vooraan
Hmm, tja zulke dingen doen zonder toestemming van je ouders is niet altijd even slim. Weet niet hoe oud je bent...maar ik heb het eerst goed overlegd met mijn ouders. Ze waren het er in het begin helemaal niet mee eens, maar na wat info etc. vonden ze het ok.
Iig sterkte thuis en met je dikke tong...
To infinity…and beyond!
pi_27556884
Ben benieuwd naar de foto! En suc6 met je mams Mn pa vind t absoluut niet erg, die geeft er niet om, me ma vind t ook niet erg, eerst was ze tegen op piercings in mn gezicht ivm werk enzo, en nu geeft ze er opeens allemaal niet meer om.... Beters hoor
† The 3 Kings †
pi_27559742
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:11 schreef Ladyxima het volgende:
Hij zit er in, foto komt morgen als ik dan nog leef (ja, zit ff op het randje van hysterie, moeder reagereert niet als in verwacht: ik ben boos, fuck! maar: ik ben boos, ik schop je het huis uit )


Oh, en bij mij zit ie best wel vooraan
sorry hoor no offense, maar als je moeder wel goed vind dat je nu al een kind hebt.. en geen tongpiercing?

1. je bent 18 maak je zelf wel uit
2. ze moet niet zeiken
3. je pa vind 't toch goed? die houd je wel in huis hoor als het een goede vader is that is..
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:20:53 #92
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27563220
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:31 schreef Imperium het volgende:

[..]

sorry hoor no offense, maar als je moeder wel goed vind dat je nu al een kind hebt.. en geen tongpiercing?

1. je bent 18 maak je zelf wel uit
2. ze moet niet zeiken
3. je pa vind 't toch goed? die houd je wel in huis hoor als het een goede vader is that is..
Lekkere vergelijkingen trek je. Ik vind dat je moeders' wensen hoort te respecteren tot je zelf op eigen benen kunt staan.
Proud Powerpauper
pi_27565463
ja maar moeder hoort ook dochters wensen te respecteren

tis geven EN nemen. niet alleen nemen wat moeders betreft
pi_27565723
ik heb wel sinds ik mn piercing heb, dat ik last heb van mn tongriem? gaat dit vanzelf over? hij doet gewoon erg zeer... alsof ik spierpijn in mn tong heb.. heb ik wel vaker gehad zonder piercing maar nu houd het aan het word volgens mij wel steeds minder maar toch ben ik een beetje bezorgd? hadden meer mensen last van hun tongriem de eerste week na het zetten? en er zit nu ook een "kratertje" op mn tong waar het bolletje netjes "inligt" hoort dit ook?

thx voor de replies
  donderdag 2 juni 2005 @ 08:11:20 #95
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27566404
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 03:03 schreef Imperium het volgende:
ik heb wel sinds ik mn piercing heb, dat ik last heb van mn tongriem? gaat dit vanzelf over? hij doet gewoon erg zeer... alsof ik spierpijn in mn tong heb.. heb ik wel vaker gehad zonder piercing maar nu houd het aan het word volgens mij wel steeds minder maar toch ben ik een beetje bezorgd? hadden meer mensen last van hun tongriem de eerste week na het zetten? en er zit nu ook een "kratertje" op mn tong waar het bolletje netjes "inligt" hoort dit ook?

thx voor de replies
Ja, dat is allemaal normaal.
Proud Powerpauper
  donderdag 2 juni 2005 @ 09:29:01 #96
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27567541
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 03:03 schreef Imperium het volgende:
ik heb wel sinds ik mn piercing heb, dat ik last heb van mn tongriem? gaat dit vanzelf over? hij doet gewoon erg zeer... alsof ik spierpijn in mn tong heb.. heb ik wel vaker gehad zonder piercing maar nu houd het aan het word volgens mij wel steeds minder maar toch ben ik een beetje bezorgd? hadden meer mensen last van hun tongriem de eerste week na het zetten? en er zit nu ook een "kratertje" op mn tong waar het bolletje netjes "inligt" hoort dit ook?

thx voor de replies
Die krater is normaal, maar last van mijn tingriem heb ik echt niet gehad. Let erop of het onderste bolletje er niet tegenaan ligt, dat kan nl pijn gaan doen en er kan irritatie aan de tongriem ontstaan en zelf wondjes tot gaten in de tongriem. Het onderste balletje moet dus vrij liggen...
To infinity…and beyond!
pi_27568683
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:18 schreef Tique het volgende:
Tsjah dat is een reactie die je kan verwachten als je het er niet met haar over gehad hebt..
Sterkte ermee, morgen is ze wel weer redelijk denk ik
Ja, ik wist wel dat ze boos zou zijn, maar niet dat ze er allerlei andere shit bij zou halen.. maar goed, vandaag deed ze al rustiger, maar nog steeds was ze goed geirriteerd. Ik houd me dus een beetje rustig.
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:20 schreef ivetje het volgende:
Hmm, tja zulke dingen doen zonder toestemming van je ouders is niet altijd even slim. Weet niet hoe oud je bent...maar ik heb het eerst goed overlegd met mijn ouders. Ze waren het er in het begin helemaal niet mee eens, maar na wat info etc. vonden ze het ok.
Iig sterkte thuis en met je dikke tong...
Ik ben 18
Ik heb het er met haar over gehad, en ze wilde het niet, en daar was ik het niet mee eens omdat ik het een kutreden vond; Ze vind het niet mooi... pff. Maar goed, mn vader vond het dus wel oké, die was mee. (durfde niet te kijken)
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:21 schreef TheSorrow het volgende:
Ben benieuwd naar de foto! En suc6 met je mams Mn pa vind t absoluut niet erg, die geeft er niet om, me ma vind t ook niet erg, eerst was ze tegen op piercings in mn gezicht ivm werk enzo, en nu geeft ze er opeens allemaal niet meer om.... Beters hoor
Foto komt in volgende reply
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:31 schreef Imperium het volgende:
sorry hoor no offense, maar als je moeder wel goed vind dat je nu al een kind hebt.. en geen tongpiercing?

1. je bent 18 maak je zelf wel uit
2. ze moet niet zeiken
3. je pa vind 't toch goed? die houd je wel in huis hoor als het een goede vader is that is..
Ik had het er ook al met haar over, maar toen was ik nog geen 18.. nu dus wel. Maargoed, ze moet idd niet zeiken, maar dat is natuurlijk niet haar logica
Mn pa vertelde me vanochtend dat hij het goed vond omdat het toch mijn tong was, en dat hij het mooi vond om haar eens goed dwars te zitten Hij is zooo boos op haar (ze hebben veel ruzie enzo) maar hij stelde me in elk geval gerust, dat ze me er heus niet uit zou gooien. Ze moet er gewoon aan wennen, en in de tussentijd moet ik me 'rustig' houden.
Hij heeft vanochtend zelfs ijsklontjes voor me gemaakt
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27568691
en de foto:

they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27568765
ik vind trouwens het plekje waar het onderste balletje ligt heel irritant maar verder valt het wel mee

De klem deed het meeste pijn, duurde ook nog eens lang want ze liet het balletje vallen, moest ze eerst een nieuwe zoeken....
Ik mag net de dag voor defqon staafje komen wisselen, super. Over defqon gesproken, mag daar nog wel heen, maar mn moeder dreigt dus dat ik niet naar sensation black kan, want zij wil niet meer oppassen dan, en mn vader is dan op vakantie... Moet dus nog ff kijken.
they say a dirty mind is a joy forever...
  donderdag 2 juni 2005 @ 10:13:04 #100
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27568848
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 10:08 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

Ja, ik wist wel dat ze boos zou zijn, maar niet dat ze er allerlei andere shit bij zou halen.. maar goed, vandaag deed ze al rustiger, maar nog steeds was ze goed geirriteerd. Ik houd me dus een beetje rustig.

[..]

Ik had het er ook al met haar over, maar toen was ik nog geen 18.. nu dus wel. Maargoed, ze moet idd niet zeiken, maar dat is natuurlijk niet haar logica
Mn pa vertelde me vanochtend dat hij het goed vond omdat het toch mijn tong was, en dat hij het mooi vond om haar eens goed dwars te zitten Hij is zooo boos op haar (ze hebben veel ruzie enzo) maar hij stelde me in elk geval gerust, dat ze me er heus niet uit zou gooien. Ze moet er gewoon aan wennen, en in de tussentijd moet ik me 'rustig' houden.
Hij heeft vanochtend zelfs ijsklontjes voor me gemaakt
Zijn je ouders gescheiden ofzo...het leuk vinden om je vrouw dwars te zitten, beetje vreemd. Sorry hoor.
Maar goed, dat je 18 bent vind ik er weinig mee te maken hebben. Je leeft nog steeds in haar huis, dus er zijn regels. Ik had er toch eerst met haar goed over gepraat en proberen haar ervan te overtuigen dat je het echt wil en dat het helemaal niet zo lelijk is enzo. Zomaar zulke dingen doen, terwijl je weet dat je moeder erop tegen is...ik weet het niet, maar het zou iig niet mijn keus zijn.
To infinity…and beyond!
pi_27568958
nee ze zijn niet gescheiden, maar goed het zit nou eenmaal niet goed, en dat is niets nieuws. Ze verdragen elkaar kun je wel zeggen.

Ik heb het er meerdere malen over gehad met mn moeder, en tja, het is idd nogal tegendraads om het tóch te laten doen, maar ik heb het dus gewoon gedaan. Dat houdt idd in dat ik de gevolgen maar moet accepteren, maar ik zie wel hoe het loopt. Ik heb gewoon het idee dat ze er maar aan moet wennen... 'ik vind het niet mooi' vind ik gewoon een kutsmoes.
they say a dirty mind is a joy forever...
  donderdag 2 juni 2005 @ 10:45:21 #102
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27569725
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 10:16 schreef Ladyxima het volgende:
nee ze zijn niet gescheiden, maar goed het zit nou eenmaal niet goed, en dat is niets nieuws. Ze verdragen elkaar kun je wel zeggen.

Ik heb het er meerdere malen over gehad met mn moeder, en tja, het is idd nogal tegendraads om het tóch te laten doen, maar ik heb het dus gewoon gedaan. Dat houdt idd in dat ik de gevolgen maar moet accepteren, maar ik zie wel hoe het loopt. Ik heb gewoon het idee dat ze er maar aan moet wennen... 'ik vind het niet mooi' vind ik gewoon een kutsmoes.
[KLB] of [R&P]
Proud Powerpauper
pi_27571281
Nuek rot op... laat dr.
pi_27581759
mijn tong is echt superdik... ben alleen bang dat het té dik word. Ik bedoel, dat de piercing dan niet lang genoeg is ofzo :S Er is nog wel een klein stukje speling (als ik mn tong uitsteek en dan 'wiebel' met me tong) maar het moet niet erg dikker worden...

oh, en trouwens hoe erg zijn melkproducten (las op pagina 1 niet teveel melkproducten eten) want ik heb wel drinkontbijt op. (en wil morgen toch wel graag een shake)

verder gaat alles goed, nu ff richting supermarkt, mondwater kopen. (listerine is te agressief zei ze.. dus ff naar de kruidvat voor t huismerk)
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27582214
gewoon listerine geel halen doe ik het ook mee. werkt perfect. aggresief voor oude huisvrouwtjes ja
pi_27584128
ik heb huismerk etos spul gehaald Heel gezellig met het kassameisje gekletst, die had ook een tongpiercing gehaald. Toen een milkshake bij de mac, maar ik kon niet zuigen dus toen maar dekseltje eraf, rietje weg en drinken maar.
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27584268
lol zuigen lukt nog nog maar NET hier dus dat houd je nog wel ff. heb alleen erg last van mn tongriem.. heb jij dat ook?
pi_27584446
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 03:03 schreef Imperium het volgende:
ik heb wel sinds ik mn piercing heb, dat ik last heb van mn tongriem? gaat dit vanzelf over? hij doet gewoon erg zeer... alsof ik spierpijn in mn tong heb.. heb ik wel vaker gehad zonder piercing maar nu houd het aan het word volgens mij wel steeds minder maar toch ben ik een beetje bezorgd? hadden meer mensen last van hun tongriem de eerste week na het zetten? en er zit nu ook een "kratertje" op mn tong waar het bolletje netjes "inligt" hoort dit ook?

en onder het eten bijt ik ook soms per ongeluk op dat bolletje hebben meer mensen hier last van? en als je een korter staafje neemt is het dan weg?
thx voor de replies
pi_27588436
eh, ik weet t niet precies, of ik daar erg last van heb. bedoel je waar het onderste balletje ligt? Dat is irritant ja. Spaghetti eten als een peuter, duurde héél erg lang +)
they say a dirty mind is a joy forever...
  donderdag 2 juni 2005 @ 22:45:20 #110
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27592443
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:15 schreef Imperium het volgende:

Op donderdag 2 juni 2005 03:03 schreef Imperium het volgende:
ik heb wel sinds ik mn piercing heb, dat ik last heb van mn tongriem? gaat dit vanzelf over? hij doet gewoon erg zeer... alsof ik spierpijn in mn tong heb.. heb ik wel vaker gehad zonder piercing maar nu houd het aan het word volgens mij wel steeds minder maar toch ben ik een beetje bezorgd? hadden meer mensen last van hun tongriem de eerste week na het zetten? en er zit nu ook een "kratertje" op mn tong waar het bolletje netjes "inligt" hoort dit ook?

en onder het eten bijt ik ook soms per ongeluk op dat bolletje hebben meer mensen hier last van? en als je een korter staafje neemt is het dan weg?
thx voor de replies
Ik had het al eerder gezegd maar goed.... Wat je beschrijft is normaal. Als je het niet vertrouwt kun je het beste je piercer er naar laten kijken. Bij mij ligt het balletje ook een stukje in mijn tong. Dit blijft zo . De pijn aan je tongriem moet wel weg gaan na een dag of 10.
Proud Powerpauper
pi_27601048
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:56 schreef Imperium het volgende:
gewoon listerine geel halen doe ik het ook mee. werkt perfect. aggresief voor oude huisvrouwtjes ja
Voor m'n labretpiercing moest ik de listerine verdunnen, dus helft listerine helft water
Ik weet niet of dat hetzelfde is voor een tongpiercing... maar te sterk zal het wel niet snel zijn?
pi_27603127
nja, ik heb dus maar het huismerk gehaald, dat raadde ze me aan. Mag ik vragen wat een labretpiercing is? (heb geen idee namelijk )
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27604678
Een labretpiercing zit net boven het kuiltje van je kin...onder je lip dus Vandaar de listerine, het is ook een orale piercing.


En nog even iets anders, naar aanleiding van enkele verhalen in dit en het vorige topic over m'n tepelpiercing die wel erg bleef irriteren: ik ben gisteren naar de piercingshop geweest en het blijkt dat het staafje te kort was Nu zit er dus een 16 mm in, in plaats van een 12.
Ook heb ik het advies gekregen om niet meer te spoelen met zeezout, geen zalf meer erop te doen, en niet meer schoonmaken met unicura (of af en toe). Alleen maar met water dus.
Volgens haar kon het vanaf nu beter natuurlijk genezen (ik heb hem nu twee maanden).

Ik vond het een vrij vreemd advies, maar goed, ik hou het in de gaten
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:29:09 #114
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_27611879
Ja dat advies kreeg ik dus met mn industrial, alleen water... na 2 dagen kwam er allemaal rotzooi enzo uit dus ben ik overgestapt op goed wassen en sterilon... daarna heelde het heel snel

Ik heb trouwens geen listerine gebruikt voor mn lippiercing

Over dat te korte staafje....klasgenoot had precies tzelfde, hadden ze een te kort staafje erin gezet,hij vond het al zo strak zitten, nu had ie een nieuwe gekocht en het zit gelijk 10x beter zei ie
† The 3 Kings †
pi_27614864
Ik loop al weer dagen met een losse lippiercing rond omdat ik weer eens een deeltje kwijt ben geraakt. Héél irritant, maar ik heb geen geld voor een nieuwe . Maar nu kan ik hem er zo in en uit halen dus dat betekend dat ik er de hele tijd mee loop te spelen. Vanochtend was ik hem kwijt, heb ik een half uur gezocht .

Oh en ik heb ook puntjes op mijn industrial laten zetten, maar nu komt er weer allemaal troep uit. Het doet niet echt pijn ofzo, helemaal niet eigenlijk. Moet ik er iets aan doen of gewoon zn gangetje laten gaan?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 18:47:27 #116
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_27615735
Beetje sterilon denk ik
† The 3 Kings †
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:53:43 #117
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27621202
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 18:47 schreef TheSorrow het volgende:
Beetje sterilon denk ik
Sterilon is veel te agressief, houdt de wond langer open dan nodig is en het prikt ook nog eens. Beter is het met zout water te behandelen of met water en seba med schoon te maken en daarna een drupje betadine er op te doen.
Proud Powerpauper
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:06:25 #118
52513 whosvegas
The Trickster
pi_27621588
quote:
mijn tong is echt superdik... ben alleen bang dat het té dik word
Een fles wodka op zuipen, helpt
Are you nuts??
  zaterdag 4 juni 2005 @ 00:50:02 #119
51608 The_Joker
Do I look like I'm joking
pi_27625728
Met mijn labret heb ik geen mondwater gebruikt? Alleen heel even unicura en betadine. Dat heb ik bij mijn laatste piercings overigens maar een paar dagen gedaan en daarna heb ik ze gewoon elke dag met water schoongemaakt onder de douche. Mijn gedachte is nl dat het gewoon een wondje is. En als ik ergens anders een wondje heb, ga ik dat ook niet elke dag schoonmaken met unicura en betadine...

Nog even over het werk & piercings. Gewoon lid worden van een vakbond. Als het niet gevaarlijk is voor je werk moet het gewoon kunnen. Leuk linkje met daarin de beschrijving van de uitkomst van een rechtzaak in 1994:
http://home.fnv.nl/02werk(...)mannen_en_oorbel.htm
Daarin staat dus dat het naar 'deze' tijd moet worden getrokken. Ik denk (aangezien we nu ruim 10 jaar verder zijn) dat je daar nu in deze tijd piercings ook onder mag rekenen.

Nog meer info over kleding, sieraden, etc.:
http://home.fnv.nl/02werk(...)erlijk/checklist.htm
Now comes the part where I relieve you, the little people, of the burden of your failed and useless lives. But remember, as my plastic surgeon always said: if you gotta go, go with a smile.
  zondag 5 juni 2005 @ 23:45:34 #120
103397 minthy
Lief-ish
pi_27661488
Ik heb een jaar of twee geleden een wenkbrauwpiercing laten zetten, maar deze moest ik uit doen, in verband met mijn werk. Ik vergat hem weer in te doen, en nu is het dichtgegroeid.
Kan deze op de één of andere manier weer gezet worden?
Of moet ik hem op een andere plek laten zetten.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_27662469
ik heb nu al een week een hele witte tong.. sinds ik me piercing heb

http://www.xs4all.nl/~hebero/witte%20tong.jpg

en het blijft komen ook al schraap ik het weg.. ook al gaat dat niet makkelijk.. is dit een schimmelinfectie? en kan ik dat gewoon weghalen met spul van de drogist?

thx
pi_27662656
Ik heb 2 keer een wenkbrauwpiercing gehad en beide keren groeiden ze uit na 2 maanden . De piercer vond dat ie dr niks aan kon doen, en dat was dat. Toen ben ik naar een andere piercer gegaan voor een andere piercing, nu heb ik er 1 in m'n tragus . Ooit wil ik wel weer 1 door m'n wenkbrauw, maar dan wel aan de andere kant, er is een heel lelijk litteken overgebleven .
1 in mijn tong lijkt me ook heel vet, maar dat durf ik niet.... een industrial wil ik ook heel graag laten zetten!

minthy, als je een nieuwe laat zetten op dezelfde plek heb je dat het litteken duidelijk zichtbaar wordt tussen de balletjes zeg maar...als je een ringetje hebt zou het denk ik geen probleem zijn.
Littekenweefsel is wel wat stugger, dus zou je piercing beter blijven zitten ofzo..tenminste zo zei de piercer dat tegen mij .
  maandag 6 juni 2005 @ 01:20:39 #123
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27663714
quote:
Op maandag 6 juni 2005 00:19 schreef Imperium het volgende:
ik heb nu al een week een hele witte tong.. sinds ik me piercing heb

http://www.xs4all.nl/~hebero/witte%20tong.jpg

en het blijft komen ook al schraap ik het weg.. ook al gaat dat niet makkelijk.. is dit een schimmelinfectie? en kan ik dat gewoon weghalen met spul van de drogist?

thx

Listerine is een beetje scherp he? Verdun dat eens met water voor je gaat spoelen. Ik denk zelf dat het daardoor komt.
Proud Powerpauper
  maandag 6 juni 2005 @ 01:21:20 #124
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27663723
quote:
Op zondag 5 juni 2005 23:45 schreef minthy het volgende:
Ik heb een jaar of twee geleden een wenkbrauwpiercing laten zetten, maar deze moest ik uit doen, in verband met mijn werk. Ik vergat hem weer in te doen, en nu is het dichtgegroeid.
Kan deze op de één of andere manier weer gezet worden?
Of moet ik hem op een andere plek laten zetten.
Kan waarschijnlijk wel op dezelfde plek gestoken worden.
Proud Powerpauper
pi_27681838
quote:
Op maandag 6 juni 2005 01:20 schreef Nuek het volgende:

[..]


Listerine is een beetje scherp he? Verdun dat eens met water voor je gaat spoelen. Ik denk zelf dat het daardoor komt.
ik spoel nu al 3 dagen niet meer met listerine maar het is nog steeds wit? moet ik nu een anti-schimmel spulletje halen?
  maandag 6 juni 2005 @ 18:06:16 #126
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_27682940
Krijg nu toch wel kriebels om een wenkbrauwpiercing te nemen
pi_27683542
quote:
Op maandag 6 juni 2005 17:26 schreef Imperium het volgende:

[..]

ik spoel nu al 3 dagen niet meer met listerine maar het is nog steeds wit? moet ik nu een anti-schimmel spulletje halen?
Mijn tong was ook wel wit toen ik hem 3 jaar geleden heb laten zetten. Maar niet zo erg als die van jou! En dat van het tongriemetje had ik toen ook. Nu af en toe issie nog wel eens geirriteerd!
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  maandag 6 juni 2005 @ 18:33:27 #128
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27683663
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:29 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

<knip>
Al bij de nieuwe Piercing Pro geweest?
Proud Powerpauper
pi_27697877
ik heb op internet gelezen dat als je je tong helemaal insmeert met tandpasta dat die witte laag weg zou gaan. dus ik doe dat (prodent cool mind to be exact) en smeer mn hele tong onder en laat het ff uitkwijlen. en idd het brand gewoon weg.. maar het ergste is.. je spoelt je mond. het is voor 90% weg. dan drink je ff een glas water. en het komt gewoon letterlijk weer terug waar je bijstaat.. ik ben hopeloos.. waar moet ik naartoe? dokter? is die ook voor mond dan? of de tandarts?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 03:35:56 #130
94510 BillGates
Me postcount!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 03:44:00 #131
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_27697927
quote:
Op maandag 6 juni 2005 17:26 schreef Imperium het volgende:

[..]

ik spoel nu al 3 dagen niet meer met listerine maar het is nog steeds wit? moet ik nu een anti-schimmel spulletje halen?
Is het geen eiwitafscheiding op je tong?
Daar heb ik soms last van als mijn weestand is. (heb geen tongpiercing overigens).
Bij mij helpt vooral zo'n tongschraper en dan gezond eten
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_27697929
wie is dat?
pi_27697931
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 03:44 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Is het geen eiwitafscheiding op je tong?
Daar heb ik soms last van als mijn weestand [afbeelding] is. (heb geen tongpiercing overigens).
Bij mij helpt vooral zo'n tongschraper en dan gezond eten
lees ff mn laatste reply over dat tandpasta
Piercings deel 11
  dinsdag 7 juni 2005 @ 03:48:14 #134
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_27697941
Tandpasta dat het wegbrand... uhmmm, tsja...

Bij mij is het trouwens een candida-infectie (google voor de fijne verhalen hierover) die soms opspeelt als ik slecht eet en mijn weerstand dus laag is.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_27697944
en hoe krijg je dat weg dan? want ik had nadat ik mn piercing had laten zetten 3 dagen ook amper gegeten van de pijn.

thx voor je replies
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:24:44 #136
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_27710385
Ik mail je wel even
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 17:41:45 #137
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27715254
* Nuek is vandaag bij Wildcat op bezoek geweest Leuk om eens te zien hoe dat daar gaat en OMG wat een hoop piercings en pluggen en randapparatuur!!!
Proud Powerpauper
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:35:08 #138
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_27716617
kep al een half jaar een (hele lange) piercing in mijn wenkbrauw,....
nooit problemen mee gehad, maar ook eigenlijk nooit moeite gedaan met schoonhouden (nogal snelle genezer)

het uitgroeien kan komen als je een dikker staafje neemt.. geen idee meer wat de diktes waren, maar ik heb een dunnere...

ik had 2 maanden lang een lip-piercing (links in mijn onderlip) gehad...
maar omdat ik naar de tandarts moest had ik hem voor de zekerheid er ff uitgehaald..
na de verdoving was me hele lip dikegeworden.. en natuurlijk had ik het geluk dat na het afzwellen de plek van mijn piercing dik bleef....dat ding niet meer paste en begon dicht te groeien *snik*
vergeet het uitrekken van je lip...die poging deed nog veel pijner dan de piercing zetten (auwauw) en heb ik halverwege ook maar opgegeven....
gelukkig vondt het vrouwtje van freeway het een beetje lullig gegaan (en best logisch dat ik hem eruit had gehaald) en mag ik hem gratis opnieuw laten zetten over 2 weekjes...
(stom was wel dat mijn tandarts zei dat het niet nodig was geweest... mjah leek mij wel met die grote ring in mijn bek haha)

tong zou ik nooit doen (bang voor smaakverlies,infecties,enz) maar daarnaast kan ik het niet omdat mijn tong vastzit... je weet wel... dat snijden ze normaal los bij je geboorte, maar ik had al ademmoeilijkheden blabla... dus dat zit nog vast (nee nooit klachten bij zoenen...integendeel )
wenkbrauw voelde ik niks van het zetten... en verder nooit echt lastgehad...
Lip bleef soms vastzitten en draaien deed ervan deed soms btje pijn....Bij het zetten kreeg ik het wel ff warm..want dat deed vreselijk pijn.. maar dat is maar een paar seconde natuurlijk

hoop dat mensen wat met mun ervaringkies kan
─_(º.0)_/─
pi_27717775
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:33 schreef Nuek het volgende:

[..]

Al bij de nieuwe Piercing Pro geweest?
nee?? Issie nieuw dan? Of issie verhuist? Ben er al een hele tijd niet meer geweest
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:20:11 #140
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27717844
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

nee?? Issie nieuw dan? Of issie verhuist? Ben er al een hele tijd niet meer geweest
Verhuisd naar de overkant van de straat En East Side zit er nu bij in.
Proud Powerpauper
pi_27718029
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:20 schreef Nuek het volgende:

[..]

Verhuisd naar de overkant van de straat En East Side zit er nu bij in.
oww ok ga ik der binnenkrt maar eens kijken
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:27:55 #142
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27718073
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

oww ok ga ik der binnenkrt maar eens kijken
Vertel me effe wanneer dan geef ik je een handje
Proud Powerpauper
pi_27718503
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:27 schreef Nuek het volgende:

[..]

Vertel me effe wanneer dan geef ik je een handje
whehe ok jij werkt daar? Komende donderdag waarschijnlijk
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:45:20 #144
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_27718596
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:41 schreef Nuek het volgende:
* Nuek is vandaag bij Wildcat op bezoek geweest Leuk om eens te zien hoe dat daar gaat en OMG wat een hoop piercings en pluggen en randapparatuur!!!
Is dat in Belgie? Zag ze op die tattoobeurs, inderdaad veel mooie pluggen!
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:20:52 #145
52525 tiez
Ayetoo
pi_27719917
ik wil al tijden een tongpiercing.
me vriendin vond het lelijk bij jongens dus nooit gedaan (ze heeft er zelf wel een)
nou is het uit en wil ik het toch doen.
maar toch een beetje eng snapje?
waar kan ik het gevoel van het piercen mee vergelijken???
duurt het lang voor het geneest??
wat kost dat tegenwoordig???

ben btw een jongen tongpiercing bij jongens kan toch wel?
he buur!
pi_27720197
heb er ook 1, voelt er niks van. ik heb er 60 euro voor betaald. je kan het gevoel vergelijken alsof je een spuitje krijgt bij de dokter. voel je niks van dus.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:30:22 #147
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_27720261
Sorry Tiez, maar je doet t toch voor jezelf? Je hebt t dus niet gedaan omdat je vriendin t niet wou? Tuurlijk kunnen jongens ook een tongpiercing hebben, je moest eens weten hoeveel ermee rondlopen Bij mn lippiercing had ik aan iemand gevraagd waarmee het te vergelijken was, hij zei met bloedprikken, en dat vond ik persoonlijk ook wel zo, zo'n nerd arts die t niet goed doet dan zodat je de pijn voelt Tong zouk niet weten, mn zwager + moeder voelden er iig nix van... ik hoop ik ook niet als ik er 1 haal (ben ook een jongen )
† The 3 Kings †
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:32:00 #148
52525 tiez
Ayetoo
pi_27720322
tuurlijk doe ik het voor mezelf maar het had geen haast.
nu wil ik het gewoon doen omdat IK het wil.
mabey volgende week al

aleen me moeder zou het niet relax vinden maar ik vind haar gebit ook niet chill
he buur!
pi_27720636
Heeft er iemand ervaring met een horizontale tongpiercing van links naar rechts?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:10:27 #150
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27721829
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:45 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Is dat in Belgie? Zag ze op die tattoobeurs, inderdaad veel mooie pluggen!
Nee, in Duitsland
Proud Powerpauper
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:12:22 #151
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27721894
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:40 schreef mizix het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een horizontale tongpiercing van links naar rechts?
Ik ken 1 iemand die dat heeft. Het vervelende aan die pierce is dat je nogal eens op de bolletjes bijt volgens haar.
Proud Powerpauper
pi_27722138
Oke.. dat leek mij ook al, maar ik wil graag weten of er grote uitgroei kans is en waar ze zoiets zetten. Op internet is heel wienig te vinden hierover..
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:25:48 #153
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27722415
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef mizix het volgende:
Oke.. dat leek mij ook al, maar ik wil graag weten of er grote uitgroei kans is en waar ze zoiets zetten. Op internet is heel wienig te vinden hierover..
Ik denk dat er best piercers zijn die het willen proberen maar weinig zullen er ervaring mee hebben en dat is niet voor niets. Uitgroeien? Dat denk ik niet. Het is geen surfacepiercing.
Proud Powerpauper
pi_27722951
Ik heb mn ouders bijna zover dat ik een tongpiercing mag
pi_27723585
En what about spieren of aderen.. lijkt me beetje in de weg zitten.. wil beetje informatie vinden..
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:01:11 #156
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_27723823
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ik ken 1 iemand die dat heeft. Het vervelende aan die pierce is dat je nogal eens op de bolletjes bijt volgens haar.
Bij een vriendin van mij precies hetzelfde verhaal. Ze kon niet eens meer fatsoenlijk kauwgom eten of ze beet alweer op een van de bolletjes en dan was het weer jammeren.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:02:55 #157
52525 tiez
Ayetoo
pi_27723900
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:20 schreef tiez het volgende:
ik wil al tijden een tongpiercing.
me vriendin vond het lelijk bij jongens dus nooit gedaan (ze heeft er zelf wel een)
nou is het uit en wil ik het toch doen.
maar toch een beetje eng snapje?
waar kan ik het gevoel van het piercen mee vergelijken???
duurt het lang voor het geneest??
wat kost dat tegenwoordig???

ben btw een jongen tongpiercing bij jongens kan toch wel?
he buur!
pi_27726133
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef mizix het volgende:
Oke.. dat leek mij ook al, maar ik wil graag weten of er grote uitgroei kans is en waar ze zoiets zetten. Op internet is heel wienig te vinden hierover..
http://www.bmezine.com/news/steppingback/20050404.html
Tadaaaaaaah BMEzine is your friend!
pi_27727385
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef tiez het volgende:

[..]
je moet niet gaan kicken als je post amper een uur oud is
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_27727677
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:20 schreef tiez het volgende:
ik wil al tijden een tongpiercing.
me vriendin vond het lelijk bij jongens dus nooit gedaan (ze heeft er zelf wel een)
nou is het uit en wil ik het toch doen.
maar toch een beetje eng snapje?
waar kan ik het gevoel van het piercen mee vergelijken???
duurt het lang voor het geneest??
wat kost dat tegenwoordig???

ben btw een jongen tongpiercing bij jongens kan toch wel?
Ik vind een tongpiercing bij jongens leuk hoor
Het gevoel van het piercen, tsja... ík vond de klem wel ff pijnlijk, en er werd een lekkere naald ingezet, maar ja het is echt zo voorbij...
Ik heb 'm vorige week laten zetten, en ik heb dr geen last meer van ofzo.
Bij mij kostte het 70E om te laten zetten.

they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27732003
quote:
Het gevoel van het piercen, tsja... ík vond de klem wel ff pijnlijk, en er werd een lekkere naald ingezet, maar ja het is echt zo voorbij...
piercen
pi_27733872
All over piercings is tof

Ik had vorige week maandag een bestelling geplaatst, kreeg hem (zoals altijd, snel) de vrijdag daarop...maar ze waren een vergroter vergeten mee te sturen.

Ik emailen, kreeg ik binnen een dag een lief emailtje terug met excuses en vandaag sturen ze me een nieuwe.
Erg netjes en snel, ze blijven een aanradertje.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_27744908
Gewoon vraagje tussendoor, hoe lang moet ik blijven spoelen met mondwater? Vind het helemaal niet erg om te doen (heb iig geen gore listerine ) maar anders moet ik even een nieuwe fles halen hahaha.
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27745215
ik ga denk ik morgen een kleiner staafje er in laten zetten en als ie weigert tja dan moet ik tot maandag wachten
pi_27745317
waarom zou die weigeren dan? Ik volgende week!
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27745357
ja weet ik veel. bang dat ie op zn flikker krijgt dat ie alsnog opzwelt? of als ie het te druk heeft..
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:31:48 #167
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_27772583
Ik zit met het volgende:
Ik wil dolgraag een wenkbrauwpiercing, alleen ga ik over iets meer dan 5 weken op vakantie (Kroatie). Nu heb ik op verschillende sites van piercingshops gekeken , waarop staat dat het helingsproces 6 tot 8 weken duurt. Is het verstandig om dan nu een piercing te nemen i.v.m. de verzorging van de wond? Zometeen gaat het onsteken, en ja, dan zit je in Kroatie .
  donderdag 9 juni 2005 @ 14:04:54 #168
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27773684
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:31 schreef NoizEkick het volgende:
Ik zit met het volgende:
Ik wil dolgraag een wenkbrauwpiercing, alleen ga ik over iets meer dan 5 weken op vakantie (Kroatie). Nu heb ik op verschillende sites van piercingshops gekeken , waarop staat dat het helingsproces 6 tot 8 weken duurt. Is het verstandig om dan nu een piercing te nemen i.v.m. de verzorging van de wond? Zometeen gaat het onsteken, en ja, dan zit je in Kroatie .
Tja en in Kroatie hebben ze geen water en zout om het weer ok te laten komen Gewoon doen joh! Over het algemeen heb je er 2-3 weekjes last van (wat ook erg mee valt) en daarna is het een kwestie van schoonhouden. Wil niet zeggen dat het dan genezen is maar je kunt er dan meer aan hebben, zeg maar.
Proud Powerpauper
  donderdag 9 juni 2005 @ 14:25:40 #169
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27774412
Ik zou het niet doen met die wenkbrauw-piercing. Wacht even tot na je vakantie, mocht er iets mis gaan zit je iig niet in kroatië. Als het mis gaat kan je het waarschijnlijk moeilijk uitleggen en ik weet niet hoe het daar zit met piercingshops enzo. Hier in nederland kan je zo ff langs gaan als er iets mis mee is. En tja, het helen is toch het belangrijkst want als het gaat ontsteken ben je nog verder van huis.

Die horizontale piercing...op die site die ParanoidV gaf staat wel interessante info. Het ziet er leuk uit, maar als je kijkt naar de nadelen (slissen, moeilijk eten, erop bijten, lang heelproces en heel veel pijn) weet niet of je dat ervoor over hebt. En de kans dat ze zenuwen raken etc. is groter lijkt me. Aangezien aan de zijkant van je tong een heleboel smaakpapillen zitten worden die ook beschadigd. Je smaak zal dus ook minder worden, lijkt me...
To infinity…and beyond!
pi_27775365
net even aangekaart bij me moeder dat ik een tongpiercing wil
nou is het huis te klein.
ze zegt dat ze me het niet kan verbieden omdat ik 20 ben.
ze vind het obseen en gestoord. maarja dat vonden ze ook van langhaar vopor jongens in haar tijd.
ik mag trouwens wel overal een tattoo nemen van der.

gewoon doen want volgens mij is het eerst gewoon van die moerlijkdoenerij en daarna na een tijdje zegt ze er niks over.
of niet doen.
ik wil het wel graag maar twijfel nu door me ma.
(het is toch me moeder he) me vader heb ik maar niks aan gevraagt.
he buur!
  donderdag 9 juni 2005 @ 14:54:52 #171
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_27775456
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:04 schreef Nuek het volgende:

[..]

Tja en in Kroatie hebben ze geen water en zout om het weer ok te laten komen Gewoon doen joh! Over het algemeen heb je er 2-3 weekjes last van (wat ook erg mee valt) en daarna is het een kwestie van schoonhouden. Wil niet zeggen dat het dan genezen is maar je kunt er dan meer aan hebben, zeg maar.
Hmm, maar wat houdt die naverzorging in precies?
pi_27775741
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:52 schreef tiez het volgende:
net even aangekaart bij me moeder dat ik een tongpiercing wil
nou is het huis te klein.
ze zegt dat ze me het niet kan verbieden omdat ik 20 ben.
ze vind het obseen en gestoord. maarja dat vonden ze ook van langhaar vopor jongens in haar tijd.
ik mag trouwens wel overal een tattoo nemen van der.

gewoon doen want volgens mij is het eerst gewoon van die moerlijkdoenerij en daarna na een tijdje zegt ze er niks over.
of niet doen.
ik wil het wel graag maar twijfel nu door me ma.
(het is toch me moeder he) me vader heb ik maar niks aan gevraagt.
Dat heb ik ook gehad Uiteindelijk gewoon gedaan, mn vader vond het wel oke en is toen meegegaan... daarna flink drama gehad met mn moeder Mocht zelfs niet meer naar sensation black van dr Maar nu is alles weer goed, geen gezeur meer, ze is er aan gewend ofzo denk ik dan maar
they say a dirty mind is a joy forever...
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:08:48 #173
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27775898
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:54 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Hmm, maar wat houdt die naverzorging in precies?
Stel dat het gaat ontsteken maar ook als voorzorg kun je ipv zeep en betadine ook gewoon een glas gekookt water met een half lepeltje zout er tegenaan kunnen houden. De wond droogt dan mooi in en het zout neemt alle rotzooi weg. Wel altijd effe naspoelen.
Proud Powerpauper
pi_27776438
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:03 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gehad Uiteindelijk gewoon gedaan, mn vader vond het wel oke en is toen meegegaan... daarna flink drama gehad met mn moeder Mocht zelfs niet meer naar sensation black van dr Maar nu is alles weer goed, geen gezeur meer, ze is er aan gewend ofzo denk ik dan maar
zo een reactie is het ook denk ik.
eerst maand dat je het hebt is het gezeik en voor de rest is het klaar!
heel misschien vanavond laat ik hem zetten.
als me pa niet onploft.
maar die zal wel zoiets hebben van och je moet het zelf weten. ik vind het smerig
he buur!
pi_27779730
als je het vanavond doet, succes!
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27781404
heey neuk ik kom vana ff langs! Ben je er dan?
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:49:07 #177
52297 DUSHI82
MeSoCorny
pi_27782090
Ik wil even "fronten" met mijn tepelpiering die ik sinds een week heb
Ik vind mezelf focking stoer dat ik hem heb durven zetten, want ben echt een angsthaas.
Ik iz sjoeper trotsjjjj!!
I'm really easy to get along with once you people learn to worship me.
pi_27782108
foto
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_27782201
Idd FOTO!!! Goed van je !
pi_27782382
Front jij eens even dan
† The 3 Kings †
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:12:14 #181
52297 DUSHI82
MeSoCorny
pi_27782667
...als het is geheeld...
I'm really easy to get along with once you people learn to worship me.
pi_27783202
Ja, plaag ons maar
† The 3 Kings †
pi_27785183
Ik had nog even een vraagje trouwens
Als je een tongpiercing neemt en die eenmaal genezen is, groeit het gaatje dan nog dicht als je de piercing eruit haalt? Of is ie permanent?
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:42:48 #184
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_27785616
Gaatje groeit dan (best snel) dicht
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:05:19 #185
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27786388
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:24 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
heey neuk ik kom vana ff langs! Ben je er dan?
Nee, ik ben net uit bed. Buikgriep
Proud Powerpauper
pi_27786853
nou hij zit erin hoor .
viel me alles mee voor ik het wist zat ie erin.
erg relaxstte gozer die daar pierced.
nu een klein beetje dik tongetje maar doet geen pijn ik ben er vet bllij mee.
he buur!
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:17:44 #187
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27791212
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:24 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
heey neuk ik kom vana ff langs! Ben je er dan?
Ben benieuwd wat je er van vond. Overigens: Nuek niet neuk
Proud Powerpauper
pi_27792244
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:17 schreef tiez het volgende:
nou hij zit erin hoor .
viel me alles mee voor ik het wist zat ie erin.
erg relaxstte gozer die daar pierced.
nu een klein beetje dik tongetje maar doet geen pijn ik ben er vet bllij mee.
foto
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27792437
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:17 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je er van vond. Overigens: Nuek niet neuk
ja neuk het ziet er goed uit.

En over je naam. Tsja ik spreek het uit als neuk en zo typ ik het dan ook! Hoe moet je het anders uitspreken??

Maar goed het ziet er erg leuk uit en veel beter dan dat het was Leuke motor en fiets ook
Owja en beterschap natuurlijk
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:29:38 #190
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27796799
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:53 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

ja neuk het ziet er goed uit.

En over je naam. Tsja ik spreek het uit als neuk en zo typ ik het dan ook! Hoe moet je het anders uitspreken??

Maar goed het ziet er erg leuk uit en veel beter dan dat het was Leuke motor en fiets ook
Owja en beterschap natuurlijk
Nog iets aangeschaft?
Proud Powerpauper
pi_27799951
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:29 schreef Nuek het volgende:

[..]

Nog iets aangeschaft?
nee was eigenlijk niet op zoek naar iets nieuws. Heb wel paar leuke balletjes gezien maar deze die ik nu heb heb ik nog niet zo heel lang en hangen me nog niet de keel uit
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_27800713
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:47 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

foto
weet niet hoe je die hier opzet.
he buur!
pi_27800835
Mijn piercing is wat gaan ontsteken, de tragus is helemaal dik . Het doet verder geen pijn. Wel vreemd, er zat eerst een rood-achtig bobbeltje boven m'n piercing, het leek wel een wondbreuk ofzo. Nu is het helemaal open en naar en dik. Maar ff goed schoonhouden weer en hopen dat het snel weer over is .
pi_27809272
mn witte tong is weg!
en m piercing voelt normaal aan nu. tijd voor kleiner staafje dus. morgen of maandag ff laten zetten
  vrijdag 10 juni 2005 @ 19:08:08 #195
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27813901
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 16:19 schreef Imperium het volgende:
mn witte tong is weg!
en m piercing voelt normaal aan nu. tijd voor kleiner staafje dus. morgen of maandag ff laten zetten
Nu al?
Proud Powerpauper
pi_27814418
Da's idd al snel
† The 3 Kings †
pi_27814727
maandag is het al 14 dagen geleden hoor
pi_27815341
ik ga het donderdag of vrijdag later doen, dan is het 17 dagen Ze wilden eigenlijk 3 weken, maar ik heb gevraagd of het al voor 18 juni kon
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27837301
Iemand een tip om een labret los te schroeven??

Heb net een ander opschroefstukje gekocht, maar krijg mn huidige niet los, ook niet met chirurgen handschoenen
hoi
  zaterdag 11 juni 2005 @ 17:34:12 #200
101860 Tique
strictly seated concert
pi_27837381
Misschien even proberen de andere kant op te draaien, soms werkt et..
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_27839123
Even terug langs piercer als het echt niet lukt, die wil m er vast wel even voor je opzetten Wrs moet je de andere kant op draaien zoals Tique al zei..
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:50:54 #202
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27839273
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:44 schreef mizix het volgende:
Even terug langs piercer als het echt niet lukt, die wil m er vast wel even voor je opzetten Wrs moet je de andere kant op draaien zoals Tique al zei..
Piercers hebben er ook een tang voor.
Proud Powerpauper
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:51:19 #203
101860 Tique
strictly seated concert
pi_27840947
Grotendeels vanwege de hygiëne denk ik Nuek
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:58:49 #204
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27841149
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 19:51 schreef Tique het volgende:
Grotendeels vanwege de hygiëne denk ik Nuek
Nope, op die bolletjes heb je bijna geen grip en kun je dus moeilijk kracht zetten. Vandaar de tang.
Proud Powerpauper
pi_27851810
Ik zou dus morgen mijn septum laten zetten, erg leuk en alles en ik keek er naar uit.
Maar, wegens omstandigheden op het werk, kan ik er nu geen laten zetten.
Mits het een niet opvallende piercing is, zoals een septum keeper/retainer, dan heeft mijn baas er weinig problemen mee.

Nu wilde ik even vragen of het mogenlijk is om er al direct na het piercen een retainer in te doen? Anyone?

Edit: En even voor de mensen die denken dat ik het te laat had verteld ofzo: mijn baas wist het al, maar door een plotselinge verandering in opstelling en taken moet ik nu klanten gaan ontvangen.

[ Bericht 26% gewijzigd door gekkehoedenmaker op 12-06-2005 12:51:16 ]
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  zondag 12 juni 2005 @ 16:59:21 #206
30488 coolbabe
My little pwny
pi_27860525
Als ik m`n labret los wil draaien klem ik het plaatje tussen m`n voortanden dan kan ik hem zó openschroeven
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_27865427
Slim.. om mijn balltjes te vervangen heb ik eigenlijk 3 handen nodig want moet met 1 hand vel naar voren trekken, andere hand losdraaien en derde hand piercing tegenhouden anders draait ie mee.. en gaat ie er helemaal uit.. en uit ervaring weet ik nu.. That Does Hurt
pi_27868991
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:31 schreef Subsonik het volgende:
Iemand een tip om een labret los te schroeven??

Heb net een ander opschroefstukje gekocht, maar krijg mn huidige niet los, ook niet met chirurgen handschoenen
Ik druk altijd een tissue tegen het plaatje aan de binnenkant, dan draait hij niet mee.
Al dat irritante papier kleeft dan wel vast in je mond, maargoed, de labret gaat als het goed is wel los met wat gepruts
pi_27895987
zow. kleiner staafje er in
  maandag 13 juni 2005 @ 19:14:40 #210
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27896286
Tongpiercing haal ik er altijd uit met latex handschoentjes, en als die niet in de buurt zijn met een handdoek of washandje Gewoon aan de onderkant vasthouden met de handdoek, en met een ander stukje handdoek het bovenste bolletje vastpakken en draaien...werkt prima Ik heb hem alleen altijd wel heel strak zitten, want ben zo bang dat anders het bolletje losschiet en ik hem doorslik
To infinity…and beyond!
pi_27898586
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:14 schreef ivetje het volgende:
Tongpiercing haal ik er altijd uit met latex handschoentjes, en als die niet in de buurt zijn met een handdoek of washandje Gewoon aan de onderkant vasthouden met de handdoek, en met een ander stukje handdoek het bovenste bolletje vastpakken en draaien...werkt prima Ik heb hem alleen altijd wel heel strak zitten, want ben zo bang dat anders het bolletje losschiet en ik hem doorslik
en dan slik je hem door.....hij komt er vanzelf weer uit hoor
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  maandag 13 juni 2005 @ 20:26:08 #212
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27898662
quote:
Op maandag 13 juni 2005 20:23 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

en dan slik je hem door.....hij komt er vanzelf weer uit hoor
Ja, dat is het probleem ook niet echt...maar ben zo bang dat het gebeurt op een plek, anders dan thuis waar mijn extra piercings liggen. En dat hij dus dicht groeit in de tussentijd Ben nl nogal eens weekenden weg enzo, en om nou elke keer dat zakje piercings mee te slepen...
To infinity…and beyond!
pi_27898746
quote:
Op maandag 13 juni 2005 20:26 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ja, dat is het probleem ook niet echt...maar ben zo bang dat het gebeurt op een plek, anders dan thuis waar mijn extra piercings liggen. En dat hij dus dicht groeit in de tussentijd Ben nl nogal eens weekenden weg enzo, en om nou elke keer dat zakje piercings mee te slepen...
hoe lang heb je hem nou??

Ik heb hem nu al meer dan 3 jaar. Ik denk dat ik wel een dagje zonder piercing rond kan lopen zondar dat hij dicht groeit
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  maandag 13 juni 2005 @ 20:35:17 #214
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27898972
owja, nog een tip.
Koop nooit een blokje als tongpiercing...heb er 1 en het zit me toch irritant!! Die hoekjes, je ergert je eraan en dat blijf je doen. Hetzelfde trouwens met die siliconens spike-balletjes. Dit dus :


En


Vreselijk irritant in de mond, en je draagt het nooit...ja, ik heb dus beide dingen

Heb nu dit in :
To infinity…and beyond!
pi_27899685
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:05 schreef Imperium het volgende:
zow. kleiner staafje er in
foto
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27899711
quote:
Op maandag 13 juni 2005 20:35 schreef ivetje het volgende:
owja, nog een tip.
Koop nooit een blokje als tongpiercing...heb er 1 en het zit me toch irritant!! Die hoekjes, je ergert je eraan en dat blijf je doen. Hetzelfde trouwens met die siliconens spike-balletjes. Dit dus :
[afbeelding]

En
[afbeelding]

Vreselijk irritant in de mond, en je draagt het nooit...ja, ik heb dus beide dingen

Heb nu dit in :
[afbeelding]
dankje voor de tip! Weet ik wat ik donderdag dus niet moet kiezen
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27900161
ik heb al gewoon van te voren die dingen nooit gekocht omdat ik weet dat het irri moet zitten. Moest al wennen toen ik een slag groter ging qua balletje
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_27900821
waarom groter balletje genomen dan?
they say a dirty mind is a joy forever...
  maandag 13 juni 2005 @ 22:02:23 #219
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27901895
dan kun je er ook mee pingpongen

Zo'n blokje is trouwens een oorbellie Heb ik nl zelf wel eens in (rooie)
Proud Powerpauper
  maandag 13 juni 2005 @ 22:44:46 #220
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27903496
quote:
Op maandag 13 juni 2005 22:02 schreef Nuek het volgende:
dan kun je er ook mee pingpongen

Zo'n blokje is trouwens een oorbellie Heb ik nl zelf wel eens in (rooie)
Ow dat kan best Ben er niet zo in thuis verder...ik heb er 1 met regenboogkleurtjes. En dus zo'n spike-balletje maar die is irritant groot. Gaat je speekselproductie erg van omhoog, omdat het het idee geeft dat er eten op je tong ligt. Irritant dus en je gaat er zowat van kwijlen
To infinity…and beyond!
pi_27915905
Zow, net me piercings maar weer eens een schoonmaakbeurt gegeven.

Had geen steradent dingsels meer, dus gewoon me tandenborstel maar gebruikt voor de balletjes, en een nieuw staafje erin gedaan. Ik maak die liever niet schoon, ik doe liever maar elke keer weer een nieuwe erin omdat die staafjes zo lastig schoon te krijgen zijn bij mij.

Weer helemaal frisjes
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:33:19 #222
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_27916902
quote:
Op maandag 13 juni 2005 20:26 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ja, dat is het probleem ook niet echt...maar ben zo bang dat het gebeurt op een plek, anders dan thuis waar mijn extra piercings liggen. En dat hij dus dicht groeit in de tussentijd Ben nl nogal eens weekenden weg enzo, en om nou elke keer dat zakje piercings mee te slepen...
Ik heb altijd wel een zakje piercings in mn tas zitten eigenlijk Ik heb vroeger ook balletjes van mn tongpiercing doorgeslikt, wel handig om nieuwe bij je te hebben dus.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_27920541
Zo, belastingsgeld gestort Kga ermee w8en tot mn verjaardag (15 juli) en dan laat ik m zetten Tenzij ik er eerder zin in heb Maarja ik ga heel de vakantie naar t zwembad, en zoals ik eerder al zei, hap ik nogal eens wat water in me mond dus Maar als je daarna gelijk spoelt,zou dat veel kwaad kunnen?
† The 3 Kings †
pi_27926511
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 15:25 schreef TheSorrow het volgende:
Zo, belastingsgeld gestort Kga ermee w8en tot mn verjaardag (15 juli) en dan laat ik m zetten Tenzij ik er eerder zin in heb Maarja ik ga heel de vakantie naar t zwembad, en zoals ik eerder al zei, hap ik nogal eens wat water in me mond dus Maar als je daarna gelijk spoelt,zou dat veel kwaad kunnen?
Lijkt me niet... misschien helpt het als je je mond dichthoud tijdens het zwemmen
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:56:58 #225
101860 Tique
strictly seated concert
pi_27926606
Jah idd, praten onder water schijnt niet gezond te zijn
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_27926709
Mja kweenie, er loopt toch altijd wel wat in mn mond als ik uit t water kom ofzo...
† The 3 Kings †
pi_27926866
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 19:00 schreef TheSorrow het volgende:
Mja kweenie, er loopt toch altijd wel wat in mn mond als ik uit t water kom ofzo...
Zolang je netjes spoelt, is er vast geen enkel probleem. Zelf zwem ik ook regelmatig met mijn piercings, nooit geen last van gehad. Gewoon lekker doen dus!
pi_27929746
Ja maar als ik hem net heb laten zetten bedoel ik dan he... vooral deze periode, ga ik veel zwemmen... maarja ik spoel dan gewoon als ik weer naar mn handdoek ga ofzo Zal t wel eens aan de piercer vragen
† The 3 Kings †
pi_27930531
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 20:40 schreef TheSorrow het volgende:
Ja maar als ik hem net heb laten zetten bedoel ik dan he... vooral deze periode, ga ik veel zwemmen... maarja ik spoel dan gewoon als ik weer naar mn handdoek ga ofzo Zal t wel eens aan de piercer vragen
Goed idee. Maar ik heb er nog nooit van gehoord, dat je met een tongpiercing niet mag zwemmen. Laat het ons in elk geval even weten, wat je piercer erover te zeggen heeft.
pi_27931477
Ja is goed, moet morgen/overmorgen toch ffies naar Dord, zal t gelijk ff vragen en laten weten
† The 3 Kings †
pi_27932106
mijn tong piercing zit erin vana donderdag.
ik kan alles gewoon normaal sinds dag 2 dus nergens problemen mee.
alleen sit hij scheef in me tong dus richting me strot maakt opzich niks uit.
wat alleen wel zo is. is dat hij onder tegen me "touwtje" zit dat je tong naar beneden trekt enzo snapje???? die is nu en stukje in gescheurd is wel geheeld maar boeid dat iets???
he buur!
pi_27932291
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 21:50 schreef tiez het volgende:
mijn tong piercing zit erin vana donderdag.
ik kan alles gewoon normaal sinds dag 2 dus nergens problemen mee.
alleen sit hij scheef in me tong dus richting me strot maakt opzich niks uit.
wat alleen wel zo is. is dat hij onder tegen me "touwtje" zit dat je tong naar beneden trekt enzo snapje???? die is nu en stukje in gescheurd is wel geheeld maar boeid dat iets???
Allereerst is normaal nederlands handig als je iets wil weten...

Ik denk dat je bedoeld dat de piercing wat scheef zit. Dit komt waarschijnlijk omdat het staafje nog een grote is, tegen de zwelling, en dat je tong niet heel erg is gaan zwellen, waarschijnlijk gaat dit weg wanneer je nieuwe staafje erin gaat.

Ik had de eerste maand ook steeds het gevoel dat mijn tongriempje als het ware bleef steken achter m'n piercing, maar dat voelde alleen maar zo en was niet echt zo. Weet je zeker dat het is gescheurd? Hoe weet je dat? Heb je het gezien?

Als het gescheurd is zou ik toch even langs de piercer gaan want dat hoort niet te gebeuren namelijk.
pi_27955383
heb nu een nieuw staafje erin, zit meteen een stuk fijner! Met een blauw balletje
Ik ben vergeten te vragen of ik nog moet blijven spoelen met mondwater... weet iemand dat? Iig minder denk ik zelf. (dus niet meer na iedere maaltijd ofzo)
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27955567
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:17 schreef Ladyxima het volgende:
heb nu een nieuw staafje erin, zit meteen een stuk fijner! Met een blauw balletje
Ik ben vergeten te vragen of ik nog moet blijven spoelen met mondwater... weet iemand dat? Iig minder denk ik zelf. (dus niet meer na iedere maaltijd ofzo)
Ligt eraan, hoe lang zit het erin? En spoelen moet je altijd blijven doen, alleen in mindere mate na 3 maanden naar ik mij herinner.
pi_27955576
Ik heb in mijn oor (tragus) een ringetje van de piercer, maar ik wil er eigenlijk wel eens iets anders in.
Hoe krijg ik dat ringetje met dat balletje los?
pi_27955679
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:22 schreef Rhanna het volgende:
Ik heb in mijn oor (tragus) een ringetje van de piercer, maar ik wil er eigenlijk wel eens iets anders in.
Hoe krijg ik dat ringetje met dat balletje los?
Uh-oh, dat had ik met me navel --> grootste uitdaging ooit voor mij

Ik heb er een uur aan gepoert, gefrummeld en onmenselijke kracht op uitgeoefend voordat hij loskwam..... en toen kreeg ik hem er niet meer op! Afijn, uhm, gebruik chrirugen handschoenen en brute kracht, sterkte
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:30:10 #237
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27955898
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:21 schreef Camoth het volgende:

[..]

Ligt eraan, hoe lang zit het erin? En spoelen moet je altijd blijven doen, alleen in mindere mate na 3 maanden naar ik mij herinner.
Spoelen met wat moet je altijd blijven doen? Ik heb het nl met mondwater gedaan totdat ik een korter staafje kreeg en daarna nooit meer...alleen met water dus tijdens het tandenpoetsen
To infinity…and beyond!
pi_27955909
ik spoel állang niet meer
pi_27955939
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:30 schreef Imperium het volgende:
ik spoel állang niet meer
Niet erg verstandig, een tongpiercing blijft een open wond, het heeld nooit volledig en blijft dus infectie gevoelig.
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:32:25 #240
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27955968
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:31 schreef Camoth het volgende:

[..]

Niet erg verstandig, een tongpiercing blijft een open wond, het heeld nooit volledig en blijft dus infectie gevoelig.
Nou, ik heb echt nooit ergens last van gehad...ziet er allemaal perfect uit en heb em nu toch zeker al 3,5 jaar
To infinity…and beyond!
pi_27955986
Losklikken.. Ene hand de ring beethouden, andere t balletje en een beetje mee friemelen, je moet t een paar x gedaan hebben dan lukt het vanzelf Ladyxima, mn zus spoelt ook nog steeds ermee, en ik neem aan dat als je blijft spoelen het geen kwaad kan Maar idd gewoon in mindere mate
† The 3 Kings †
pi_27956055
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:32 schreef ivetje het volgende:

[..]

Nou, ik heb echt nooit ergens last van gehad...ziet er allemaal perfect uit en heb em nu toch zeker al 3,5 jaar
Ik zeg niet dat je gegarandeerd een infectie oploopt, ik zeg alleen dat het "onverstandig" is om niet te blijven spoelen 1 a 2 keer per dag.
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:43:22 #243
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27956392
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:34 schreef Camoth het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je gegarandeerd een infectie oploopt, ik zeg alleen dat het "onverstandig" is om niet te blijven spoelen 1 a 2 keer per dag.
Het spoelen is helemaal niet nodig. Je lichaam maakt nl een weefseltunnel aan rondom de piercing waardoor de wond dus wel dicht gaat. Dit gebeurt binnen 1-3 jaar. Ik heb een aantal sites bekeken en die geven allemaal aan dat spoelen met listerine na ongeveer 2 weken niet meer nodig is en dat water voldoende is Een tongpiercing geneest nl erg snel...
To infinity…and beyond!
pi_27956505
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:43 schreef ivetje het volgende:

[..]

Het spoelen is helemaal niet nodig. Je lichaam maakt nl een weefseltunnel aan rondom de piercing waardoor de wond dus wel dicht gaat. Dit gebeurt binnen 1-3 jaar. Ik heb een aantal sites bekeken en die geven allemaal aan dat spoelen met listerine na ongeveer 2 weken niet meer nodig is en dat water voldoende is Een tongpiercing geneest nl erg snel...
Na twee weken al niet meer nodig?? Bron graag
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:50:10 #245
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27956677
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:45 schreef Camoth het volgende:

[..]

Na twee weken al niet meer nodig?? Bron graag
typfout bedoelde 2 maanden...
To infinity…and beyond!
pi_27959315
goed om te weten, bedankt allemaal!

verwisselen jullie ook wel eens het staafje van de tongpiercing? Want dat vroeg ik dus, of die nog eens verwisseld moet worden, maar hij zei van niet...
en balletjes? Bah, ben denk ik te snel weggegaan, het was druk enzo vanmiddag, dus het ging allemaal een beetje gehaast. Maar jullie geven goeie info, thnx

vind ander xtje een nieuw balletje erop wel leuk, lijkt me alleen beetje eng om dat erop te doen, ben bang dat ik het per ongeluk 'te los' doe ofzo :S
they say a dirty mind is a joy forever...
  woensdag 15 juni 2005 @ 19:10:21 #247
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27960461
Een nieuw staafje kan je makkelijk zelf erin doen Balletje los doen en oude eruit halen, daarna je tong gerold tussen je tanden doen, zeg maar onderkant van het puntje van je tong tegen je boventanden drukken. Dan zie je aan de onderkant van je tong het gaatje, daar kan je het nieuwe staafje in doen De eerste keer is dit een raar gevoel, maar je went eraan. Balletje is nog makkelijker, handschoentjes aandoen of met een handdoek zoals ik al eerder heb gezegt Draai hem gewoon goed stevig vast, dan kan er nix gebeuren.
To infinity…and beyond!
pi_27960633
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 18:26 schreef Ladyxima het volgende:
goed om te weten, bedankt allemaal!

verwisselen jullie ook wel eens het staafje van de tongpiercing? Want dat vroeg ik dus, of die nog eens verwisseld moet worden, maar hij zei van niet...
en balletjes? Bah, ben denk ik te snel weggegaan, het was druk enzo vanmiddag, dus het ging allemaal een beetje gehaast. Maar jullie geven goeie info, thnx

vind ander xtje een nieuw balletje erop wel leuk, lijkt me alleen beetje eng om dat erop te doen, ben bang dat ik het per ongeluk 'te los' doe ofzo :S
Heb gister nog van staafje gewisseld. Het moet niet, maar kan wel. Die dingen zijn namelijk lastig schoon te krijgen (tandsteen gaat erop zitten). Gewoon met chirurgenhandschoenen of inderdaad een handdoek eraf schroeven, maakt niet uit welk balletje, boven of onder. Eruit halen, dan op je nieuwe staafje het liefst onderop balletje erop draaien, dan gewoon met het puntje van je tong je bovenlip aanraken, dan zie je vanzelf het gaatje, erin doen, tong naar beneden, bovenste balletje er weer opschroeven en klaar!

Het liefst natuurlijk allemaal zo strak mogelijk, maar als hij los gaat is dat niet erg. Meestal voel je het meteen (je voelt het balletje van je tong rollen), en soms slik je hem in. Gewoon altijd een extra balletje meenemen, doe ik ook altijd. Ook doorslikken is overigens niet erg, je kunt hem later nog terugzoeken als ie duur was
  woensdag 15 juni 2005 @ 19:23:36 #249
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27960845
Je kunt er ook een beetje blanke nagellak op doen dan gaat het helemaal niet meer zo snel los...
Proud Powerpauper
  woensdag 15 juni 2005 @ 19:26:41 #250
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27960931
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:23 schreef Nuek het volgende:
Je kunt er ook een beetje blanke nagellak op doen dan gaat het helemaal niet meer zo snel los...
?? Daar heb ik nog nooit van gehoord...lijkt me eigenlijk ook niet zo gezond, aangezien je dan nagellak in je mond hebt...
To infinity…and beyond!
pi_27961036
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:23 schreef Nuek het volgende:
Je kunt er ook een beetje blanke nagellak op doen dan gaat het helemaal niet meer zo snel los...
Haha, of seconde lijm, krijg je hem nooit meer los
  woensdag 15 juni 2005 @ 22:36:41 #252
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27967579
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:30 schreef Camoth het volgende:

[..]

Haha, of seconde lijm, krijg je hem nooit meer los
Beetje jammer... Ik was namelijk wel serieus maarja...
Proud Powerpauper
  woensdag 15 juni 2005 @ 22:42:36 #253
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27967766
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:26 schreef ivetje het volgende:

[..]

?? Daar heb ik nog nooit van gehoord...lijkt me eigenlijk ook niet zo gezond, aangezien je dan nagellak in je mond hebt...
Je dient ook alleen maar een beetje aan het schroefdraadje te doen en niet over je hele staafje. Je komt er als je het goed doet dus niet eens mee in aanraking, en het is ook wel los te krijgen.
Proud Powerpauper
pi_27969367
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:36 schreef Nuek het volgende:

[..]

Beetje jammer... Ik was namelijk wel serieus maarja...
Weet ik, was flauw grapje. Sorry, niet onaardig bedoeld verder
  woensdag 15 juni 2005 @ 23:49:22 #255
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27969848
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:42 schreef Nuek het volgende:

[..]

Je dient ook alleen maar een beetje aan het schroefdraadje te doen en niet over je hele staafje. Je komt er als je het goed doet dus niet eens mee in aanraking, en het is ook wel los te krijgen.
dus je moet eerst het staafje door je tong doen...daarna de nagellak op de schroefdraad doen en dan snel het balletje erop draaien? Had er nog nooit van gehoord, maar als het werkt is het wel grappig iig
To infinity…and beyond!
  donderdag 16 juni 2005 @ 07:35:42 #256
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27973088
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 23:49 schreef ivetje het volgende:

[..]

dus je moet eerst het staafje door je tong doen...daarna de nagellak op de schroefdraad doen en dan snel het balletje erop draaien? Had er nog nooit van gehoord, maar als het werkt is het wel grappig iig

Tja, je hoeft mijn advies niet aan te nemen. Ik schreef niets over natte nagellak en dan het bolletje erop draaien. Als je het niet snapt dan wil ik best speciaal voor jou een uitgebreide handleiding schrijven.
(Alsof je nooit nagellak in je mond krijgt als je het op je nagels hebt.)
Proud Powerpauper
pi_27986787
Net terug van de piercingshop, met info;

Ik had gevraagd over een tongpiercing en zwemmen en hij gaf als antwoord dat het geen probleem was, net of je continu met je muil open in t water ligt, dan pas zou t een probleem zijn. Hij zei ook dat je zelfs met een wenkbrauwpiercing al mocht zwemmen, omdat je niet continu onder water zit... 15 juli ben ik jarig, 16e vier ik me verjaardag voor vrienden, dus gaan we de 18e maar (Maandag) Of misschien al eerder, ligt eraan hoe meer ik het wil dmv dit topic. Ik zat eerst nog te twijfelen, maar alle verhalen en foto's etc hebben me laten besluiten dat ik m toch neem
† The 3 Kings †
pi_27987019
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:43 schreef TheSorrow het volgende:
Net terug van de piercingshop, met info;

Ik had gevraagd over een tongpiercing en zwemmen en hij gaf als antwoord dat het geen probleem was, net of je continu met je muil open in t water ligt, dan pas zou t een probleem zijn. Hij zei ook dat je zelfs met een wenkbrauwpiercing al mocht zwemmen, omdat je niet continu onder water zit... 15 juli ben ik jarig, 16e vier ik me verjaardag voor vrienden, dus gaan we de 18e maar (Maandag) Of misschien al eerder, ligt eraan hoe meer ik het wil dmv dit topic. Ik zat eerst nog te twijfelen, maar alle verhalen en foto's etc hebben me laten besluiten dat ik m toch neem
Doet absoluut 0,0 pijn, en krijg je spijt, dan haal je hem er gewoon weer uit.
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:50:28 #259
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27987041
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 07:35 schreef Nuek het volgende:

[..]


Tja, je hoeft mijn advies niet aan te nemen. Ik schreef niets over natte nagellak en dan het bolletje erop draaien. Als je het niet snapt dan wil ik best speciaal voor jou een uitgebreide handleiding schrijven.
(Alsof je nooit nagellak in je mond krijgt als je het op je nagels hebt.)
Anders reageer je gewoon Ik snap het idd niet helemaal zoals jij het uitlegt nee...en nee, ik lak mijn nagels nooit dus heb ook nooit natte nagellak in mijn mond Is namelijk niet echt gezond hoor...
To infinity…and beyond!
  donderdag 16 juni 2005 @ 17:23:19 #260
101860 Tique
strictly seated concert
pi_27990318
We gaan het hier toch niet over gezond hebben he?!
Wat denk je dat je dagelijks binnen krijgt aan bagger! Dan maakt dat beetje nagellak ook niet uit hoor!
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_27992634
Ik denk dat je gewoon je staafje aan het uitende in moet smeren met nagellak, op laten drogen en dan in je mond. Dat het balletje meer grip heeft op het schroefdeel ofzo .
pi_27993342
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:48 schreef mallemeid het volgende:
Ik denk dat je gewoon je staafje aan het uitende in moet smeren met nagellak, op laten drogen en dan in je mond. Dat het balletje meer grip heeft op het schroefdeel ofzo .
1 probleem; je hebt te maken met twee balletjes, dus dan kan de andere weer los gaan. Je hebt dus geen keuze; je moet de nagellak wel erop smeren als het staafje al in je mond zit en het laten opdrogen, anders krijg je het er nooit in.
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:57:00 #263
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27998405
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 19:13 schreef Camoth het volgende:

[..]

1 probleem; je hebt te maken met twee balletjes, dus dan kan de andere weer los gaan. Je hebt dus geen keuze; je moet de nagellak wel erop smeren als het staafje al in je mond zit en het laten opdrogen, anders krijg je het er nooit in.
Nee, hoor. De lak maakt alleen dat het wat stroever wordt
Proud Powerpauper
pi_28016018
Hm... ik ga m misschien maandag al halen
† The 3 Kings †
  vrijdag 17 juni 2005 @ 13:50:59 #265
121201 Diamantgirl
say hello to my little friend
pi_28016149
als je last heb van je schroefje dan koop je toch gewoon een nieuw staafje en bolletjes....
you need people like me, so you can point your fucking finger and say: Thats the Bad Girl
pi_28043895
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:50 schreef ivetje het volgende:

[..]
Is namelijk niet echt gezond hoor...
Nee, lichaamsvreemde voorwerpen door je lijf boren is gezond
pi_28045964
wat zeiken jullie nou over nagellak? dat ding zit nooit los bij mij.. gewoon elke dag een routine checkje doen ff draaien maar zit altijd gewoon strak vast hoor..
  maandag 20 juni 2005 @ 13:29:12 #268
51608 The_Joker
Do I look like I'm joking
pi_28087342
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 15:01 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

Nee, lichaamsvreemde voorwerpen door je lijf boren is gezond
Wat is er niet gezond aan dan?
Dat naggellak niet goed voor je is, is duidelijk en heeft eerder ook nog een onderbouwing gehad. Wat is jouw onderbouwing om aan te tonen dat dit niet gezond is?
Now comes the part where I relieve you, the little people, of the burden of your failed and useless lives. But remember, as my plastic surgeon always said: if you gotta go, go with a smile.
pi_28095338
Heb nu 2 maanden een labret, en er is een stuk tandvlees weg, er ligt meer tand bloot zegmaar.... Is dat normaal??
hoi
  maandag 20 juni 2005 @ 17:50:26 #270
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28095394
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:29 schreef The_Joker het volgende:

[..]

Wat is er niet gezond aan dan?
Dat naggellak niet goed voor je is, is duidelijk en heeft eerder ook nog een onderbouwing gehad. Wat is jouw onderbouwing om aan te tonen dat dit niet gezond is?
Bel eens iemand die acupunctuur doet op en leg je vraag eens voor. Waar is jouw onderbouwing nu?
Proud Powerpauper
pi_28095597
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:48 schreef Subsonik het volgende:
Heb nu 2 maanden een labret, en er is een stuk tandvlees weg, er ligt meer tand bloot zegmaar.... Is dat normaal??
Ja heb ik ook gehad. Toen mijn tandarts het zag adviseerde hij me echter om hem er zsm uit te halen, omdat het alleen maar verder zou terug trekken en uiteindelijk mijn tanden eruit zouden kunnen vallen. Nu (3 maanden verder) is het weer mooi gezond. Sorry voor dit negatieve nieuws
pi_28096005
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:48 schreef Subsonik het volgende:
Heb nu 2 maanden een labret, en er is een stuk tandvlees weg, er ligt meer tand bloot zegmaar.... Is dat normaal??
Check deze site:

http://encyc.bmezine.com/?Gum_Recession
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg
pi_28097515
Bij mij is het maar een heel klein stukje.... alleen waar het ijzer raakt.

Moet ook nog een korter staafje halen, misschien gaat het over als het strakker zit en niet meer zo tegen mn tandvlees aanwiebelt.
hoi
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:41:13 #274
51608 The_Joker
Do I look like I'm joking
pi_28112678
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:50 schreef Nuek het volgende:

[..]

Bel eens iemand die acupunctuur doet op en leg je vraag eens voor. Waar is jouw onderbouwing nu?
Ik loop niet in het 'wildeweg' dingen te roepen...
Now comes the part where I relieve you, the little people, of the burden of your failed and useless lives. But remember, as my plastic surgeon always said: if you gotta go, go with a smile.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:04:59 #275
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28118236
The_Joker waar is je onderbouwing dat nagellak ongezond/schadelijk zou zijn dan?
Van pierings boven in het oor is het bekend dat ze problemen kunnen veroorzaken. (dat is ook de plaats die accupuncturisten voor hun behandelingen gebruiken) Als je die pierced verstoor je de zenuwbanen.
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_28122863
Ik heb een beetje lopen zoeken op het net over verzorgingsadvies voor een net gezette navelpiercing en wat me opviel was dat sommige sites zeggen dat je niet onder de zonnebank mag en de andere wel. Maar hoe zit dat nou met in de zon zitten? Dan wordt je piercing toch ook warm en zo raakt het net aangelegde weefsel met cellen toch ook aangetast?
Dat je niet mag zwemmen in chloor dat lijkt me logisch, maar in de zee? Zoutwater kan bacteriedodend zijn, maar zoveel water in je piercing???
En in de buurt van het water zijn? Bijvoorbeeld zeilen?
pi_28123006
Ik heb zojuist mijn labret er uit laten halen. De binnenkant van mijn lip is namelijk na 6 maanden nog steeds opgezwollen en dat vond ik irritant. Dan maar zo. mevrouw van de piercers wist mij te vertellen dat dit kwam doordat de piercing schuin naar beneden gezet was, wat leidde tot constant tegen mijn lip aan schrapen. en nou moet ik het heel goed gaan verzorgen, anders is dat ding misschien wel permanent Lekker weer.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_28123035
Mijn neuspiercing zit nu een week of 10 en ik heb er een ander staafje ingedaan..

Aan het einde van dit staafje zit een klein verdikking zeg maar, dat ie er niet uitkan..
Nu hadden ze ook van die staafjes met zo'n compleet gebogen uiteind.. zijn die handiger?
Zo ja.. hoe krijg je dat er in godsnaam in??

Overigens krijg ik deze, die er nu inzit.. er bijna niet uit.. is er een makkelijke manier om zo'n piercing eruit te krijgen of moet ik maar blijven pielen?

zo.. weer genoeg gevraagd voor vanacht...
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_28125832
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 03:32 schreef Janetje het volgende:
Mijn neuspiercing zit nu een week of 10 en ik heb er een ander staafje ingedaan..

Aan het einde van dit staafje zit een klein verdikking zeg maar, dat ie er niet uitkan..
Nu hadden ze ook van die staafjes met zo'n compleet gebogen uiteind.. zijn die handiger?
Zo ja.. hoe krijg je dat er in godsnaam in??

Overigens krijg ik deze, die er nu inzit.. er bijna niet uit.. is er een makkelijke manier om zo'n piercing eruit te krijgen of moet ik maar blijven pielen?

zo.. weer genoeg gevraagd voor vanacht...
Hoe erin: Gewoon frummelen. Eerst het uiteinde en dan draaien en doen tot ie erin zit
Hoe eruit: Het kan helpen om te douchen van te voren of hem onder de douche eruit te halen, op de een of andere manier gaat dat makkelijker bij mij. Verder is het inderdaad en kwestie van pielen.
pi_28125933
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 02:50 schreef Speedski het volgende:
Ik heb een beetje lopen zoeken op het net over verzorgingsadvies voor een net gezette navelpiercing en wat me opviel was dat sommige sites zeggen dat je niet onder de zonnebank mag en de andere wel. Maar hoe zit dat nou met in de zon zitten? Dan wordt je piercing toch ook warm en zo raakt het net aangelegde weefsel met cellen toch ook aangetast?
Dat je niet mag zwemmen in chloor dat lijkt me logisch, maar in de zee? Zoutwater kan bacteriedodend zijn, maar zoveel water in je piercing???
En in de buurt van het water zijn? Bijvoorbeeld zeilen?
Dat je niet mag zwemmen is gewoon dat het de bacterien zijn; er zit wel chloor in zwembadwater, maar dat dood niet alle bacterien, vandaar. Uiteraard geldt het dan ook voor de zee.

Hoe dat met de zon zit weet ik eigenlijk ook niet.
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:36:35 #281
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28128013
Ik zou maar 1 reden weten speedski. Er komen natuurlijk vanzelf bacteriën in het gaatje van je piercing, daarom moet je hem schoonmaken. Warmte zorgt ervoor dat deze zich sneller vermenigvuldigen en je piercing dus 'viezer' wordt. Het lijkt mij geen probleem als je het na het zonnen/zonnebanken even schoonmaakt.
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_28132875
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 10:18 schreef Camoth het volgende:

[..]

Hoe erin: Gewoon frummelen. Eerst het uiteinde en dan draaien en doen tot ie erin zit
Hoe eruit: Het kan helpen om te douchen van te voren of hem onder de douche eruit te halen, op de een of andere manier gaat dat makkelijker bij mij. Verder is het inderdaad en kwestie van pielen.
ik ga het eens proberen...
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  woensdag 22 juni 2005 @ 20:45:43 #283
51608 The_Joker
Do I look like I'm joking
pi_28143929
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef Tique het volgende:
The_Joker waar is je onderbouwing dat nagellak ongezond/schadelijk zou zijn dan?
Van pierings boven in het oor is het bekend dat ze problemen kunnen veroorzaken. (dat is ook de plaats die accupuncturisten voor hun behandelingen gebruiken) Als je die pierced verstoor je de zenuwbanen.
Zie mijn vorige post. Misschien is het ook handig als je de rest van het topic leest. Ik heb nl. niet geroepen dat het slecht zou zijn.
Now comes the part where I relieve you, the little people, of the burden of your failed and useless lives. But remember, as my plastic surgeon always said: if you gotta go, go with a smile.
pi_28222853
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:29 schreef The_Joker het volgende:

[..]

Wat is er niet gezond aan dan?
Dat naggellak niet goed voor je is, is duidelijk en heeft eerder ook nog een onderbouwing gehad. Wat is jouw onderbouwing om aan te tonen dat dit niet gezond is?
Het was een grapje lieve schat. Gewoon even om aan te geven dat piercings toch niet helemaal natuurlijk zijn, je hebt te maken met een opzettelijk gemaakte open wond met een voorwerp erin dat niet bedoeld is voor het lichaam en in eerste instantie afgestoten wordt.

Ik heb zelf ook twee piercings hoor, dus nogmaals: grap-je.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 15:46:03 #285
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_28223830
vraagje:
ik ben van plan om links een traguspiercing te zetten en rechts een industrial, maar hoelang moet ik daar ongeveer tussen laten?
de hele genezingstijd?
wie helpt
an urge to help mankind overcomes me
pi_28225445
Ok loop al heel lang met het idee in mn hoofd om een labret te nemen..maar ik wil eerst een aantal dingen weten van mensen die ervaring hebben met de piercing..Is het heel pijnlijk als je m laat zetten? Heb je veel last van de piercing (alsin met eten en tandvlees schuren en weet ik t wat niet)? Hoe erg zie je het als je m eruit haalt en eruit laat, dus wat blijft er over..dat soort dingen

Wie kan mij deze voor mij erg waardevolle info verschaffen?
pi_28229926
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 16:48 schreef InsaneM666 het volgende:
Ok loop al heel lang met het idee in mn hoofd om een labret te nemen..maar ik wil eerst een aantal dingen weten van mensen die ervaring hebben met de piercing..Is het heel pijnlijk als je m laat zetten? Heb je veel last van de piercing (alsin met eten en tandvlees schuren en weet ik t wat niet)? Hoe erg zie je het als je m eruit haalt en eruit laat, dus wat blijft er over..dat soort dingen

Wie kan mij deze voor mij erg waardevolle info verschaffen?
Heb er zelf nu 2 maanden een labret.

- Het laten zetten doet geen pijn, maar ik kreeg dan ook een verdoving
- De eerste 2 dagen kon ik wel eten, alleen dan wel heel langzaam, ook dat deed geen pijn btw

Alleen soms is mijn tandvlees op die plek een beetje geirriteerd en dan heb ik een gek gevoel in mn 2 ondertanden, en er is bij mij al een (heel klein) stukje tandvlees weggeschuurd op de plaats waar de labret raakt
hoi
pi_28230274
Met een verdoving mag al niet eens d8 ik, lekkere shop ben je geweest dan

De pijn verschilt per persoon neem ik aan, ik vond het zelf vergelijkbaar met bloedprikken (en dat je dan zo'n trutje hebt die t niet goed doet, waardoor je de prik voelt ) Ik heb dan een ringetje om mn lip, en heb er zelf nooit last van.
† The 3 Kings †
  zaterdag 25 juni 2005 @ 20:18:27 #289
30488 coolbabe
My little pwny
pi_28231801
Bij mij deed het zetten behoorlijk pijn, hij zit ook meer in m`n lip dan er onder. Ik at wel meteen `s avonds een broodje shoarma, wat met wat moeite best goed ging. Na 3 weken was m`n lip niet dik meer en kon er een korter staafje in. Nu blijft dat schijfje aan de achterkant wel eens aan m`n tandvlees hangen als ik lach. Verder heb ik er eigenlijk geen last van
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_28243747
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 19:23 schreef TheSorrow het volgende:
Met een verdoving mag al niet eens d8 ik, lekkere shop ben je geweest dan
Klopt, mag niet, was bij Bodyflair
hoi
  zondag 26 juni 2005 @ 14:33:09 #291
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_28249076
Als t niet mag waarom laat je het dan toch doen? Sorry hoor
† The 3 Kings †
pi_28249214
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:33 schreef TheSorrow het volgende:
Als t niet mag waarom laat je het dan toch doen? Sorry hoor
Omdat in de wet staat dat ze niet mogen verdoven ga ik me daar aan houden als ik er toch 1 kan krijgen?? Dacht het niet...
hoi
  zondag 26 juni 2005 @ 14:48:45 #293
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28249386
Het zal er niet voor niets in staan he..
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_28249501
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:48 schreef Tique het volgende:
Het zal er niet voor niets in staan he..
Kan jij 1 goeie reden bedenken?
hoi
  zondag 26 juni 2005 @ 14:55:50 #295
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28249562
Je kan geen pijn voelen en het is slap, bij bepaalde piercings kunnen ze dus verkeerd piercen.
Omdat het verdoofd is wordt de bloedcirculatie misschien ook wel verstoord wat een vergrootte kans op infecties kan veroorzaken.

Sorry dat waren er 2
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  zondag 26 juni 2005 @ 15:04:02 #296
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_28249754
of je bent gewoon een watje, piercen is een vet stoer gevoel, die adrenaline...althans, ik vond van wel... op t moment van piercen vind je t misschien helse pijn, maar t geeft zeker een kick
† The 3 Kings †
  zondag 26 juni 2005 @ 15:07:59 #297
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28249862
Ik vond het ook zeker een kick, maar ik vond het nog een grotere kick om het bij mezelf te doen
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_28254376
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 16:48 schreef InsaneM666 het volgende:
Ok loop al heel lang met het idee in mn hoofd om een labret te nemen..maar ik wil eerst een aantal dingen weten van mensen die ervaring hebben met de piercing..Is het heel pijnlijk als je m laat zetten? Heb je veel last van de piercing (alsin met eten en tandvlees schuren en weet ik t wat niet)? Hoe erg zie je het als je m eruit haalt en eruit laat, dus wat blijft er over..dat soort dingen

Wie kan mij deze voor mij erg waardevolle info verschaffen?
Het zetten deed bij mij geen pijn, zonder verdoving . Beetje raar gevoel, maar dat is alles. Daarna duurde het een paar dagen voor ik weer normaal kon eten, kon mijn mond niet goed ver open doen. Maar goed.
Daarna ging het wel redelijk, alleen genas de binnenkant van mijn lip niet; ik hield er een bultje aan over. De piercer vertelde mij doodleuk dat dat normaal was. Na een half jaar met een bultje in mijn mond naar een andere piercer gegaan -- die zei dat het kwam door scheef piercen: hij was naar beneden gepierced, wat ten eerste niet zo mooi was en ten tweede voor constant schuren tegen mijn tandvlees en lip zorgde. Ik moet nou heel goed schoonmaken, anders blijft dat bultje zitten. (heb de piercing er uit gehaald)

Let daar dus maar op
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_28276286
Ik heb m'n tongpiercing!
Het deed niet echt pijn eigenlijk, ik merkte het wel maar het deed geen pijn
Foto's komen later
  maandag 27 juni 2005 @ 16:31:46 #300
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28276536
Is ie al opgezet?
Je moet trouwens ook zo'n felgekleurd kunstof blackligt bolletje o.i.d. er op doen he!
Past goed bij je breezah-cursus
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_28277029
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:31 schreef Tique het volgende:
Is ie al opgezet?
Je moet trouwens ook zo'n felgekleurd kunstof blackligt bolletje o.i.d. er op doen he!
Past goed bij je breezah-cursus
Nee, hij is nog niet echt dik ofzo
En bedankt voor de tip, zal eraan denken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')