Er goed gekleed bijlopen en een gay-sjaal dragen zijn 2 heel verschillende dingenquote:Op maandag 30 mei 2005 01:19 schreef Steijn het volgende:
Ik draag wel eens een sjaal.Gewoon omdat het lekker warm is. Verder erger ik met zo onderhand aan dat gezeik altijd als je er goed gekleed bij loopt dat je homo zou zijn.
Het is fris hoor buiten momenteel.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:19 schreef Tijn het volgende:
Dude, met dit weer ga je toch niet aan sjalen denken?
Roze kleding, een sjaal, dat staat soms best wel goed toch ben je dan volgens sommigen al gelijk homo. Ik vind het triest.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Er goed gekleed bijlopen en een gay-sjaal dragen zijn 2 heel verschillende dingen
quote:Op maandag 30 mei 2005 01:22 schreef Topmaat het volgende:
Ik vind het dragen van een sjaal nog kanslozer dan een dikke jas aan te hebben in de zomer om breed (en stoer) te lijken.
Hoezo? Een sjaal is juist erg handig. Als het bijvoorbeeld aan een eind van zomerdag wat afkoelt is een sjaal perfect om je warm te houden.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:22 schreef Topmaat het volgende:
Ik vind het dragen van een sjaal nog kanslozer dan een dikke jas aan te hebben in de zomer om breed (en stoer) te lijken.
Nee hoor... roze kleding niks mis mee...mannen die in leren broeken lopen waar de billen uitgeknipt zijn, daaronder een roze string dragen, een roze driehoek getattoeerd op hun voorhoofd hebben, een lederen pet op hebben en een ghettoblaster op hun schouder dragen waar de YMCA uit knalt niks mis mee....quote:Op maandag 30 mei 2005 01:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Roze kleding, een sjaal, dat staat soms best wel goed toch ben je dan volgens sommigen al gelijk homo. Ik vind het triest.
Waar stop je die sjaal dan de rest van de dag? In je handtasje?quote:Op maandag 30 mei 2005 01:24 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hoezo? Een sjaal is juist erg handig. Als het bijvoorbeeld aan een eind van zomerdag wat afkoelt is een sjaal perfect om je warm te houden.
Schoudertas, rugtas of als je 's avonds de deur uit gaat neem je hem gewoon mee van huis.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar stop je die sjaal dan de rest van de dag? In je handtasje?
Ohja, als het een beetje afkoelt aan het eind van een zomerdag is het nog niet koud hoor. Of ben je zoon koukleun?quote:Op maandag 30 mei 2005 01:24 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hoezo? Een sjaal is juist erg handig. Als het bijvoorbeeld aan een eind van zomerdag wat afkoelt is een sjaal perfect om je warm te houden.
Het ging niet om de kleur,maar om het feit dat het een schoudertas is.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:29 schreef Steijn het volgende:
[..]Gewoon een zwarte, bruine of donkerrode tas, dat is echt niet gay hoor.
tuurlijk.... maar met wat erin? Boeken met roze kaften? Roze zweetbandjes? Een paar roze sneakers? Een schilderijtje van George Michael?quote:Op maandag 30 mei 2005 01:29 schreef Steijn het volgende:
[..]Gewoon een zwarte, bruine of donkerrode tas, dat is echt niet gay hoor.
Trieste lui zijn dat ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:36 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik kan vooral mijn lach niet inhouden als ik van die gozertjes zie met een diadeem in
En dan zie je ze ruig lopen, zien ze dat je staat te lachen kijken ze boos. Moet ik nog harder lachen, wat een idioten ;')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |