abonnement Unibet Coolblue
pi_27439047
Ik heb eigenlijk altijd gel gebruikt, ooit eens per ongeluk WAX meegenomen ipv gel en dat potje heb ik nog steeds dus ik dacht ik doe eens gek ik probeer dat gewoon ff voor n keer .

Ik had het in mn handen gesmeerd en daarna in me haar gedaan en binnen no-time stond alles recht omhoog . DAT was niet de bedoeling . Anyway het was nogal lastig bewerkbaar zegmaar, dus mijn vraag is hoe kun je dat het beste aanbrengen?

Tzit nu toch al klote, maar vast voor de volgende keer .
pi_27439070
Nu kun je er even met een fohn over heen gaan. Wordt het zacht van en kun je het weer makkelijk rechtsjorren.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_27439076
Verwarm het in je handen een beetje voordat je het in je haren smeert.
gebruik in het begin liever iets te weinig dan iets te veel.
pi_27439089
Pff daar heb ik geen tijd voor, word zo opgehaald . (anders was ik wel ff gaan douchen :p)
pi_27439101
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 21:21 schreef Dementor het volgende:
Verwarm het in je handen een beetje voordat je het in je haren smeert.
gebruik in het begin liever iets te weinig dan iets te veel.
K moet zeggen dat ik behoorlijk wat spul in me haren had gedaan en dat voorverwarmen had ik ergens gelezen en idd ook gedaan, maar toch iets te weinig blijkbaar.
pi_27439130
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 21:22 schreef Sport_Life het volgende:
Pff daar heb ik geen tijd voor, word zo opgehaald . (anders was ik wel ff gaan douchen :p)
2 minuten werk.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_27439140
Fohn zoeken duurt al 15 min .
pi_27439261
Als je nou kort haar hebt, dan doe je ff hmet je hand je haren gewoon helemaal door de war.. En dan beetje goed doen. Krijg je een mooi effect als je het een beetje fatsoenlijk doet
pi_27439288
Heb redelijk kort haar ja .

zal zo ff foto schieten als k het nu heb
pi_27439320
Nat maken en dan kun je het met een fijne kam er tussenuit halen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_27439965
Nat maken, Handoek erover.............. Nat maken, Handoek erover....... Nat maken, HAndoek erover.... wax laten smelten, in doen in model brengen en verder met je poten er van af blijven!
pi_27440001
nat maken ? je moet het op semi-droog haar aanbrengen hoor.

En dat je haar niet goed behandelbaar is kan liggen omdat het niet is uitgedunt. Het haar is te "zwaar"
pi_27440061
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 22:07 schreef Logitik het volgende:
nat maken ? je moet het op semi-droog haar aanbrengen hoor.

En dat je haar niet goed behandelbaar is kan liggen omdat het niet is uitgedunt. Het haar is te "zwaar"
Om de oude troep eruit te krijgen,
  zaterdag 28 mei 2005 @ 22:13:32 #14
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_27440127
Lol hij zegt dat het te lang duurt om een fohn te zoeken en toch blijft hij op fok zitten, ben ik nou gek of ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 28 mei 2005 @ 22:45:09 #15
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_27440743
Met dit weer is dat spul vast goed te verwerken, maar ik vind het niet fijn omdat het je haar zo vet maakt
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_27441679
In je handen uitwrijven,en dan in je haar gooien,en dan fohnen
pi_27442466
ik krijg de wax nooit voldoende warm met mijn handpalmen, waardoor het blijft klonteren. daarnaast heb ik ook te fijn haar. doe mij maar Studio Fx van L'oreal
pi_27444824
nou ben weer terug en behalve dat t nog steeds kut zit is het ook erg vettig geworden best wel ranzig.

maandag naar school nog n keer proberen en als t dan nog niet meevalt dan doe ik dr weer standaard gel in
pi_27445338
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 21:22 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

K moet zeggen dat ik behoorlijk wat spul in me haren had gedaan en dat voorverwarmen had ik ergens gelezen en idd ook gedaan, maar toch iets te weinig blijkbaar.
Ik vrees dat je gewoon véél teveel rommel in je haar hebt gesmeerd Van wax, zeker met kort haar, heb je echt maar een klein vingertopje nodig. Goed warm wrijven tussen je handpalmen en dan in je haar smeren. Het gaat om een klein wax filmpje wat om je haar gelegd wordt, en niet om een dikke kwak. Waarschijnlijk moet je nu drie keer achter elkaar je haar wassen om het er uit te krijgen. Ligt ook nog een beetje aan het merk wax wat je hebt gebruikt. Als het Murray's is dan wens ik je véél succes

Volgende keer beter
pi_27445343
Ik wrijf het altijd in mijn handen tot het heel heet word en dan kan je het makkelijk in je haren doen.
Oja als je geen fohn hebt.. ff in de zon gaan staan
pi_27446897
quote:
Op zondag 29 mei 2005 08:26 schreef 205_Lacoste het volgende:
Murray's
pi_27454887
quote:
Op zondag 29 mei 2005 11:12 schreef veldmuis het volgende:

Die troep is pas na een week uit mn haar
pi_27455111
Van wax heb je veeeeel minder nodig dan van gel. Gewoon een beetje op je hand, even wrijven en dan met je vingers/handpalm losjes je haar 'aanraken'. Niet erin smeren in ieder geval .
pi_27455123
quote:
Op zondag 29 mei 2005 16:09 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Die troep is pas na een week uit mn haar
Je mag je haar ook gewoon wassen hoor
3 dagen dan nog, maar ok .
  zondag 29 mei 2005 @ 16:20:49 #25
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27455255
Wax zuigt. In de zomer drijft het als het ware zo van je haar af, waardoor het gewoon nulkommanul versteviging meer biedt. Nee, ik ben aanhanger van de gelwax!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')